Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
David
Tue Jan 14 2025

Vieną kartą išsaugotas visada išsaugotas?

Ar krikščionis gali prarasti išganymą? Toks didelis klausimas su daugybe skirtingų nuomonių, kokia yra jūsų? Nepamirškite su visais elgtis pagarbiai 🙂

9 Patinka
124 Komentarai
Melissa's avatar
Melissa

Taip, nes tai yra pasirinkimas. Dievas neverčia tavęs Jį mylėti. Jei pasirinkote pasitraukti nuo Šventosios Dvasios, jūs vėl nukryžiuojate Jėzų. Nesuprantu, kaip kas nors gali pasitraukti paragavęs Dievo gerumo. Bet jei toks žmogus taip pasielgė, jūs prarandate amžinąjį gyvenimą, už kurį Jėzus mirė. Tai yra pasirinkimas. Aš atgailauju dėl Jo Meilės man, o ne atvirkščiai.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Melissa's avatar
Melissa

@Melissa Tai vienintelis būdas, kaip galite prarasti išganymą. Tai jei nuspręstumėte nebesekti Jėzumi. Kitaip niekas negali tavęs atskirti nuo Dievo meilės. Kartą išgelbėtas, visada išgelbėtas, nebent pasirinktum kitaip

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Taro's avatar
Taro

Krikštas neišgelbsti, Kristus išgelbsti. Pažadu jums, jei būtumėte galėjęs prarasti savo išgelbėjimą, būtumėte padaręs viską, kad tai padarytumėte. Štai čia ir ateina Kristus. Kitas atsakymas, kurį dažnai matau pas savo reformuotus brolius ir seseris, yra toks: "...Tuomet tu apskritai nebuvai išgelbėtas". Dabar noriu sužinoti, KAS jūs esate, kad galėtumėte taip teisti. Jūsų darbai negali jūsų išgelbėti, taip pat negali prarasti jūsų išgelbėjimo, tai yra Nuostabioji malonė.

Tue Jan 28 2025
1 ❤️
Kaitlyn's avatar
Kaitlyn

Frazė "prarasti išganymą" visada verčia mane galvoti, kad mentalitetas yra toks, jog galėčiau padaryti kažką tokio baisaus, kad "prarasčiau savo išganymą" O aš nemanau, kad tai tiesa. Jėzus mirė už mūsų nuodėmes ir mums sakoma, kad "niekas negali mūsų atskirti nuo Dievo meilės" Tačiau aš tikiu, kad galime pasirinkti atsitraukti nuo Dievo ir Jo išsižadėti. Tad ar tai iš tiesų reiškia, kad "prarandame" išgelbėjimą? Jis visada mus pasirinks, tik klausimas, ar mes visada pasirinksime priimti Jo atleidimą ir išgelbėjimą.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Turiu seserį, kuri buvo išgelbėta ir pakrikštyta, bet dabar išsižadėjo Kristaus ir seka agnosticizmu, kad ir kas tai būtų. Tikiu, kad ji išgyvena sunkų laikotarpį ir yra išgelbėta dėl dalykų, kuriuos skaičiau ir girdėjau. Noriu tikėti, kad Jėzus ją myli, supranta ir puikiai žino, ką daro. Aš irgi kelis kartus praradau tikėjimą. Tai gana beprotiška. Meldžiuosi už visus Jėzaus vardu!

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Dave's avatar
Dave

Tai yra baisiausias dalykas, kokį tik teko girdėti sakant Jėzų 😟 Mato 7, 21-23 Naujoji karaliaus Jokūbo versija 21 "Ne kiekvienas, kuris man sako: 'Viešpatie, Viešpatie', įeis į dangaus karalystę, bet tas, kuris vykdo mano Tėvo, esančio danguje, valią. 22 Tą dieną daugelis man sakys: 'Viešpatie, Viešpatie, argi mes nepranašavome Tavo vardu, neišvarinėjome demonų Tavo vardu ir nedarėme daug stebuklų Tavo vardu? 23 Tada Aš jiems pareikšiu: 'Aš jūsų nepažinojau; pasitraukite nuo manęs, jūs, kurie praktikuojate neteisybę!

Mon Jan 27 2025
5 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Tai galioja žmonėms, kurie NIEKADA NEŽINOJO Jėzaus. Tai reiškia, kad jei jūs KADA nors pažinotumėte Jėzų, Jis jus priimtų išskėstomis rankomis

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Taro's avatar
Taro

Netiesa. Tai tarsi atsakymas į retorinį klausimą. Taip norima parodyti, kad žmonės, manantys, jog savo darbais Kristaus vardu [tačiau galiausiai savanaudiškais] gali "nusipirkti" išgelbėjimą.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Sally's avatar
Sally

Mt 7:21 Taip pat Jono 14:15-31 Gyvenkite atgailos Alicija !!!

Sun Jan 26 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Tai įdomus klausimas. Nors mes, kaip atgimę krikščionys, negalime prarasti savo išgelbėjimo... Biblijoje kalbama apie nuklydimą nuo tikėjimo... iš esmės apie atsitraukimą nuo tikėjimo, širdies užkietėjimą, kai tampame labiau panašūs į pasaulį ir mažiau panašūs į Jėzų... Tikiuosi, kad tai padės, ir ačiū, kad parašėte Dovydo žinutę.

Sun Jan 26 2025
2 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

Išgelbėjimas nėra suteiktas.. tai, ką mes gavome, buvo galimybė atgailauti ir pakeisti savo mintis mūsų elgesį.. Iki galo turime stengtis gyventi pagal Dievo įsakymus, sekdami Jėzaus, kuris niekada nenusidėjo, pavyzdžiu. Nes nuodėmė yra įstatymo pažeidimas, kaip rašė Jonas. 4. Kiekvienas, kuris įprastai nusideda, taip pat gyvena maištaudamas prieš Įstatymą, nes nuodėmė yra Įstatymo sulaužymas. (1 Jono 3)

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Bruno Iš tiesų. Tačiau darbai, kuriuos darome, yra mūsų išganymo *parodymas*, o ne darbas *dėl* mūsų išganymo. Jėzus viską, ko reikėjo, padarė ant kryžiaus, kai pasakė Atlikta. Tai taip pat nereiškia, kad dabar esame tobuli, vis dar kartais nusidedame. Gyvename Jo malonės įtakoje, bet neturėtume ja puikuotis (Romiečiams 6,1-2; 1 Jono 2,1)

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

@Kelly Iš tikrųjų mūsų darbai nesuteikia mums išgelbėjimo... todėl mums lieka tik Dievo darbai, t. y. Jo įsakymų vykdymas. " Juk tai ir yra Dievo meilė, kad laikomės jo įsakymų, o jo įsakymai nėra sunkūs" 1 Jono 5,3

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Taip. Buvau auklėjamas krikščioniškai ir jaunystėje priėmiau išganymą, bet kai man sukako 18 metų, iš tikrųjų atsivertiau į sikhizmą. Po penkerių metų Dievas prakalbo į mano širdį, ne garsiai, bet žinia buvo aiški: "Matau, kad nori sekti manimi, bet Jėzus yra vienintelis kelias" Taigi grįžau pas Kristų ir neatsigręžiau atgal. Neabejotinai buvau išgelbėtas prieš apleisdamas Kristų dėl sikhizmo. Neatsitraukiau, teisėtai maniau, kad sikhizmas yra geresnis. Dievas pasakė: ne, ir aš grįžau pas Kristų. Jis suteikė man dar vieną šansą.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip, kartą išsaugotas visada išsaugotas. Nebent jūs/jie aktyviai atsisakytų savo išganymo. Bet tada iš tiesų kyla klausimas: Ar jie iš pradžių buvo išgelbėti? Pavyzdžiui, palyginimas apie sėjėją.

Fri Jan 24 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne, jūs negalite prarasti savo išganymo. Dirbti, kad jį išsaugotumėte, yra tas pats, kas dirbti, kad jį užsitarnautumėte. Turime nustoti pasikliauti savimi, kad užsitarnautume vietą danguje. Jaučiu, kad taip siekiama pasėti abejonių sėklą krikščionių galvose.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Tikiu, kad mes sinergiškai bendradarbiaujame su Dievu dėl savo išgelbėjimo ne dėl kokių nors mūsų nuopelnų, bet dėl to, kad Dievas nusprendė padaryti taip, kad mes išmoktume paklusti Jam, o ne būtume priversti, nes kai kurie iš mūsų buvo užprogramuoti tikėti.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matijas Mes turime paklusti Kristui, bet ne tam, kad užsitarnautume išganymą. Tikiu, kad jei tikintieji elgtųsi nepaklusniai, jie būtų nelaimingi. Jei ne, tai kyla klausimas, ar jie apskritai yra išgelbėti. Saulius Šventajame Rašte yra pavyzdys žmogaus, kuris savo gyvenimo pabaigoje elgėsi nepaklusniai Dievui, ir būtent dėl to Dievas jį sugrąžino namo

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Visiškai sutinku, kad mes neužsitarnaujame išganymo, bet Dievas savo išmintyje nusprendė mums pavesti darbą. Vien dėl to, kad priimame Kristų ir atliekame Jo mums skirtą darbą, nėra ko girtis. Adomas turėjo atlikti darbą tobulindamas sodą prieš nuopuolį. Mes priimame Dievo dovanotą išgelbėjimą ir mums duodamas geras darbas, kurį turime atlikti, tačiau juo neužsitarnaujame išgelbėjimo, bet jis yra išgelbėjimo proceso, protestantų teologijoje dažnai vadinamo pašventinimu, dalis.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mato 24:13 "bet tas, kuris išliks tvirtas iki galo, bus išgelbėtas"

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Sundeeya's avatar
Sundeeya

Šventųjų atkaklumas

Thu Jan 23 2025
1 ❤️
Simon's avatar
Simon

Paprastas atsakymas: taip, bet ne. Painu, tiesa? Štai kodėl mums reikia skaityti Dievo žodį. Tai mūsų asmeninė atsakomybė, kad pašalintume spėliones. Jėzus nuo pat pradžių buvo su tėvu. Jis atėjo palaikyti įstatymo (10 įsakymų) Naujajame Testamente. Bet taip pat užbaigti ir išbaigti mūsų susitarimą su dievu. Taigi taip, mes esame išgelbėti malone / tikėjimu / pripažinimu su brangiuoju Kristaus krauju. Mes patys save pasmerkiame, bet Kristus atėjo mūsų nuteisti, kad parodytų mums kelią!

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Ask's avatar
Ask

Gana baisu skaityti daugumą šių komentarų. Labai rekomenduoju mokinių pamokas, sisteminę teologiją ir eilutės po eilutės komentarus su kontekstu. Senojo Testamento ir Naujojo Testamento išgelbėjimas nėra tas pats ir t. t. Atsitiktinių eilučių paėmimas iš įvairių Šventojo Rašto vietų be tos žinios visumos ir visa tai atima kontekstą ir tikrąją prasmę. Niekas nenukrenta, nenusideda ir nesibaigia klaidomis po to, kai gimsta iš naujo čia, žemėje.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Išėjimo 32:33 Pats Dievas sako, kad jei kas nors nusidės, Jis ištrins jų vardą iš gyvenimo knygos....Mokslas meldžiasi ir maldauja už žmones, nes jie pasidarė aukso veršį, prieštaraujantį Dievo įstatymams. Kartą išgelbėtas ne visada išgelbėtas, jei nusidedi... reikia atgailauti už savo nuodėmes... Manau, kad vidinis išdidumas ir viešasis įvaizdis verčia žmones vengti iš naujo pašvęsti savo gyvenimą Viešpačiui... C'mon, kam tai rūpi?" Eikite prie to altoriaus šaukimo, atgailaukite ir keiskite savo kelius.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Milkah Amen. Tačiau patikslinsiu, kad mes negyvename abejodami savo išgelbėjimu. Taip pat jo "neprarandame", kai nusidedame, pavyzdžiui, pametę raktus ar piniginę. Man atrodo, kad per daug skirtumų dedama tarp išganymo ir pašventinimo. Išgelbėjimas yra ir momentinis, ir mes galime pasitikėti Kristumi, ir kartu visą gyvenimą trunkantis procesas. Pašventinimas nėra atskirtas nuo išgelbėjimo, bet veikiau yra jo dalis.

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tikrasis Išganymas negali būti prarastas.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Taip liūdna, kad krikščionys mokomi neteisingai! Paklauskite šventosios dvasios jis paaiškins Dievas nori, kad mes jam tarnautume dvasia ir tiesa! (ne tik bet kaip) gyventi, kaip tik norime, be jokių pokyčių!

Wed Jan 22 2025
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Yvette Tai tiesa, Yvette. Ačiū už skelbimą. Vertinu valandos įžvalgas. Viešpats tave laimina.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Afon's avatar
Afon

Taip, galite prarasti, jei pradėsite nusidėti ir neatgailausite, panašiai kaip Liuciferis buvo danguje ir Dievas jį išvarė, kai jis nusidėjo

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kartą išsaugotas visada išsaugotas - taip! Ta prasme, kad kai žmogus iš tiesų tampa išgelbėtas, jis priima Kristų, pasikeičia ir niekada nenutolsta nuo tikėjimo.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jei jie pasitraukia arba niekada nepasikeičia į Kristaus panašumą, vadinasi, jie niekada nebuvo išgelbėti.

Tue Jan 21 2025
5 ❤️
James's avatar
James

Vis labiau įsitikinu, kad galime "prarasti" savo išgelbėjimą ta prasme, kad turime laisvę pasitraukti nuo Kristaus po to, kai iš tiesų Jį sutikome. Tikiu Kristaus nenugalimos širdies ištverme mums, tačiau būtume tik marionetės ir automatai, jei , kartą užmezgę santykius, nebeturėtume galimybės jų palikti. Vis dar bręstu šioje samprotavimo linijoje, bet Dievas mus sukūrė su didele, gardžia laisva valia, kuri gali (kvailai) Jį atmesti.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
James's avatar
James

Kodėl žmonės klaidingai lygina "pasirinkimą" Jėzų (o kartu ir Jėzaus palikimą) su mūsų išgelbėjimo pelnymu, man atrodo juokinga. Jei skęstame Ramiajame vandenyne ir pasirenkame griebtis gelbėjimosi plausto, ar šiuo veiksmu nusipelnome? Arba, žinoma, nesame.

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@James gerai pasakyta James. Mūsų išgelbėjimas priklauso ne nuo mūsų, bet nuo Dievo pasirinkimo. Jei mano žemiškasis sūnus nusigręžė nuo manęs ir niekada su manimi nekalbėjo, ar jis nustoja būti mano sūnumi? Toks arminietiškas požiūris į išgelbėjimą paneigia šį palyginimą ir dešimtis Šventojo Rašto vietų bei sumenkina Kristaus įvykdymo pilnatvę.

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@James nieko negalime padaryti, kad užsitarnautume išganymą! Dievas pasveria širdies prasmę, viskas, ką galime padaryti, tai stengtis laikytis Jo žodžio, kol mirsime arba Jis ateis mūsų pasiimti. Jis žiūri į pastangas!!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Benjamin tai nekeičia tavo meilės jam, bet tai pakeis jo meilę tau, nes jis atitrūks nuo tavęs tiek, kad tavęs nepažins!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette pastangos tikrai neturi nieko bendra. Paulius tai labai aiškiai išdėstė Laiške galatams. Viskas priklauso nuo to, ką Jis padarė ant kryžiaus, o išgelbėjimas yra nemokama dovana, duota mums, kurie tikime.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt taip Matt tai pastangos tikėti! Jėzus mirė už tave ir už mane, bet jei mes tikrai tikime, tada dedame tam tikras pastangas , kai tiki, tai sukelia tikėjimą, o tada darai, kažką daryti yra įdėti pastangų, ne?

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@James Šėtonas negali išplėšti mūsų iš Tėvo rankų, bet mes galime pasitraukti. Kartą pats taip padariau. Dievas mane persekiojo daugiau nei 5 metus, kol sugrįžau, bet Jis niekada manęs neprivertė.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

Taip, krikščionis gali prarasti išganymą. Jei sakote kitaip, iš esmės sakote, kad neturime laisvos valios. Žmogus gali pasirinkti pasitraukti nuo Dievo, bet taip išgelbėjimas gali būti "prarastas". Niekas pasaulyje iki protestantiškosios reformacijos nebūtų pasakęs, kad negalima prarasti išganymo lol.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@Tyson deja, jūsų išvados yra filosofinės, o ne biblinės. Ar grįžai atgal į tardis ir atradai, kad "niekas pasaulyje taip nemanė"😂

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Charles's avatar
Charles

@Benjaminas Mokymas, kad žmogus gali prarasti savo išganymą, iš tiesų yra biblinis. Kaip Paulius sako judaizmo krikščionims: Jūs, kurie norėjote būti išteisinti įstatymu, atsiskyrėte nuo Kristaus, atkritote nuo malonės. - Galatams 5,4 Kaip krikščionis atitrūksta nuo malonės, jei iš pradžių jos niekada neturėjo? Iš Šventojo Rašto atrodo visiškai akivaizdu, kad išgelbėjimą galima prarasti.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

@Benjaminas Jei sakote, kad negalite prarasti išganymo, sakote, kad neturite laisvos valios. Jūs galite atmesti dovaną. O tai, kad tu sakai, jog mano pažiūros nėra "biblinės", yra grynai tavo nuomonė. Vėlgi, jokia bažnyčia niekada nebūtų mokiusi, kad negali prarasti savo išgelbėjimo. Man nereikia Laiko mašinos, mes pažodžiui turime raštų apie tai. Nuomonės 'kartą išgelbėtas visada išgelbėtas' iki XVI a. nesilaikė jokia bažnyčia.

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Labai liūdna, kad daugelis krikščionių dėl Šventojo Rašto nesupratimo gyvena nesuprasdami Kristaus nuopelnų užbaigtumo ir renkasi Jehovos liudytojų stilizuojamą išgelbėjimą darbais. Bus ir tokių, kurie niekada nebuvo tikintieji, pavyzdžiui, Judas, bet turi krikščionio išvaizdą. Tačiau tai visai kas kita nei išgelbėjimas darbais ar baiminantis padaryti neatleistiną nuodėmę!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Benjamin @Benjamin Jei ketinate čia įtraukti JW, tuomet leiskite pasakyti, kad po ilgų Biblijos ir teologijos studijų mano pozicija yra labai panaši į Rytų ortodoksų. Nors mano teologija tvirtai lieka nereformuoto protestantiškojo evangelikalizmo ribose, tai yra viena iš tų sričių, kurias jie teisingai supranta. Vienintelis mano nesutikimas yra tas, kad jie mano, jog žmogus negali žinoti, kad yra išgelbėtas. Aš tikiu, kad galime pasitikėti savo išgelbėjimu ir kasdien dėkoti Dievui už jį.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Gal 5, 1 kalbama apie tai, kaip galime nustoti gyventi Dievo malonės gėrybėse. Nukristi nereiškia prarasti savo išgelbėjimą. Neįmanoma būti 'vėl negimusiam'. Ačiū dangui!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Lee's avatar
Lee

@Benjamin galite paaiškinti Jokūbo 2:14-26 Taigi ir tikėjimas pats savaime, jei neturi darbų, yra miręs. Dariau prielaidą, kad tai reiškia, jog gali būti išgelbėtas, tačiau jei nepakeisi savo gyvenimo / darbų, kad taptum geresniu žmogumi. Jūs nesate visiškai įsipareigojęs būti išgelbėtas. Tai prielaidos, nesu ekspertas, norėčiau išgirsti jūsų nuomonę.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Lee būti išgelbėtam nėra susiję su įsipareigojimu ir atsidavimu, tai yra tik per tikėjimą vien Kristaus ant kryžiaus išlieto kraujo malone

Wed Jan 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Darbai yra jūsų tikėjimo skelbimo įrodymas. Dėl Šventosios Dvasios veikimo jūsų gyvenime jūs "darote" darbus ne iš prievartos, bet dėl to, kad vertinate Jėzaus auką ir Šventoji Dvasia veikia jūsų gyvenime. Ir jūsų proto atnaujinimo.

Fri Jan 24 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Jei galime prarasti savo išgelbėjimą, kokia malonės prasmė? Ar Jėzaus kraujas yra ribotas? Ar jis yra sąlyginis? Jei galėtume patys save išgelbėti ir (arba) išlaikyti išgelbėtus, kodėl Jėzus apskritai mirė?

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Matt's avatar
Matt

Jn 10, 28 "Aš duodu jiems amžinąjį gyvenimą, ir jie niekada nepražus, ir niekas jų neišplėš iš mano rankos" Romiečiams 11,29 "Juk Dievo dovanos ir pašaukimai neatšaukiami" Rom 8, 38-39 "Esu tikras, kad nei mirtis, nei gyvenimas, nei angelai, nei valdovai, nei dabartis, nei ateitis, nei galybės, nei aukštumos, nei gelmės, nei niekas kitas visoje kūrinijoje negalės mūsų atskirti nuo Dievo meilės Kristuje Jėzuje, mūsų Viešpatyje."

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Gourab's avatar
Gourab

@Matt Malonė ir visos jūsų minėtos Biblijos eilutės galioja tik tada, jei kasdien imame savo kryžių ir sekame Jėzumi. Jokios maldos, atliktos šiandien, neužteks rytojui. Štai kodėl meldžiamės: "Kasdienės mūsų duonos duok mums šiandien 🍞", o ne "duok mums rytojaus duonos". Todėl Biblijoje nuolat sakoma, kad kasdien reikia budėti (Mt 25, 13; Mt 24, 42; Apr 3, 16) Todėl kasdien turime melstis ir prašyti atleidimo už savo nuodėmes.

Tue Jan 21 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Gourab gera melstis kiekvieną dieną, tačiau nemanau, kad nuo to priklauso jūsų išganymas.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt @ freely@

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Gourab Sutinku, bet tai nėra "Oops! Pamiršau šiandien pasimelsti. Ačiū Dievui, kad nenumiriau autoavarijoje, nes šiandien neužfiksavau savo išganymo"

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt Gace reiškia, kad jis norėjo išlaisvinti mano niekas liepė jam pasirinkti jis pasirinko, nes jis turi galią tai padaryti!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Biblija įspėja krikščionis, kad jie gali "iškristi iš malonės" (Gal 5, 1-5), būti "atkirsti" nuo išgelbėjimo (Rom 11, 18-22), jų vardai gali būti išbraukti iš Avinėlio gyvenimo knygos (Apr 22, 19), jei padarys tam tikras nuodėmes ir dėl jų neatgailaus (plg. Ef 5, 3-5; 1 Kor 6, 9; Gal 5, 19; Apr 21, 6-8).

Mon Jan 20 2025
4 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Tai negali būti aiškiau nei tai, kad

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Tai tikrai labai paprasta. Biblija įspėja krikščionis, kad jie gali "iškristi iš malonės" (Gal 5, 1-5), būti "atkirsti" nuo išgelbėjimo (Rom 11, 18-22), jų vardai gali būti išbraukti iš Avinėlio gyvenimo knygos (Apr 22, 19), jei padarys tam tikras nuodėmes ir dėl jų neatgailaus (plg. Ef 5, 3-5; 1 Kor 6, 9; Gal 5, 19; Apr 21, 6-8).

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Axel's avatar
Axel

Geriau, jei nenustosite tikėti

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jay's avatar
Jay

Idk, bet aš pasakysiu, kad jo u negali statyti nieko į šiukšlių ar silpnas pamatas

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

taip, tai teisinga

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Manau, kad tokiai didelei temai kaip ši reikia išsamių viso Dievo žodžio studijų. Laimei, yra žmonių, kurie daug sunkaus darbo atliko už mus. Galiu rekomenduoti Wayne'o Grudemo knygą Biblijos doktrina, kuri yra sutrumpinta jo Sisteminės teologijos versija. Ji skaitomesnė, nei jums atrodo, ir yra naudinga mums studijuojant Bibliją. Neišsamiai studijuodami galime tikėti bet kokiu mums tinkamu argumentu arba net manyti, kad Dievo žodis gali būti prieštaringas (o taip nėra)

Mon Jan 20 2025
3 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Rachel Atsiprašau už rašybos klaidą pabaigoje - gali būti prieštaringas (o taip nėra)

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rachel Sveiki, Rachel, sutinku su jūsų naudingomis pastabomis. Telaimina jus Dievas.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Sylvanus's avatar
Sylvanus

Ar Judas kada nors buvo išgelbėtas? Ar Judas kada nors prarado išganymą? Ar gali krikščionis išsižadėti Kristaus ir tapti satanistu?

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Angel's avatar
Angel

Galiu rašyti visą dieną šia ilgai diskutuojama tema, bet pasakysiu tik tiek, kad tai nėra Šventasis Raštas, ir yra daugybė Šventojo Rašto vietų, kurios įrodo, kad šis žodinis posakis yra klaidingas. Galiu tik pasakyti, kad mokykitės, kad pasirodytumėte Dievui palankūs, nes buvo daugybė manipuliacijų Dievo žodžiu, nes žmonės nori, kad Dievo žodis patenkintų jų nuodėmes. Kas ištveria iki galo, tas bus išgelbėtas (Mato 24,13).

Sun Jan 19 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Niekada tavęs nepažinojau 21 "Ne kiekvienas, kuris man sako: 'Viešpatie, Viešpatie', įeis į dangaus karalystę, bet tas, kuris vykdo mano Tėvo, esančio danguje, valią. 22 Tą dieną daugelis man sakys: 'Viešpatie, Viešpatie, argi ne tavo vardu pranašavome, ne tavo vardu išvarinėjome demonus ir ne tavo vardu darėme daug galingų darbų?' 23 Tada aš jiems pareikšiu: 'Aš jūsų niekada nepažinojau; pasitraukite nuo manęs, piktadariai! Taigi nepriimkime išgelbėjimo kaip savaime suprantamo dalyko

Sun Jan 19 2025
3 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

@Yvette Jūs visiškai teisi. Jei Jėzus sako, kad nežino, kas esi, vadinasi, nesi išgelbėtas. Taip, jūs galite prarasti savo išgelbėjimą. Visai kaip toje istorijoje su mergelėmis su žibintuvėliais. Labai svarbu išlaikyti aliejų, patepimą. Niekas negali niekam kitam duoti iš savo aliejaus, jūs turite užsitarnauti savąjį ir nuolat jį palaikyti. Kitaip jums nepavyks. Jis jūsų išsižadės, nes jūs išsižadėjote Jo, neįeisite į dangaus karalystę.

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Im taip malonu, kad mes galime kaip krikščionys turėti šias diskusijas, nes mes turime žinoti, kad mes esame išgelbėti iš jo malonės, nes jis mus myli, net kai mes nepaklusnūs jis laukia, kol mes krisime į suderinimą, bet jei mes ne mes neturime! jo meilė nesikeičia, bet tai, ką daro Mathew7: 21-23 sako:

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Rory's avatar
Rory

Ką Dievas pradėjo, tą jis ir užbaigs... 1 peter Aš esu žmogus, kuris kurį laiką darė slide. Dievas buvo pasiryžęs tęsti tą darbą!

Sat Jan 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jūs negalite prarasti savo išganymo. Jėzus pažadėjo mus išlaikyti ir Jis niekada nenuvilia.

Sat Jan 18 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Gustavo jis ištikimybė nėra klausimas jis niekada nepavydi jis pažadėjo mus išlaikyti , bet mes turime apart to padaryti taip pat ! Ar pasilikti Aukščiausiojo prieglobstyje, jei mes išeiname , jis mūsų neverčia, jis kantriai laukia, kol mes sugrįšime!

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Jei žmogų išgelbėjo Ješua, Jėzus Kristus, Visagalio Dievo Sūnus... Jis atpirko jį savo krauju ir atleido visas jo nuodėmes. Jis ištikimas užbaigti tai, ką mumyse pradėjo, ir mūsų visagalis, visur esantis Dievas visada yra su mumis, kad mus vestų ir laikytų savo rankose. Jis žino mūsų pradžią ir pabaigą. Kodėl Jis mus iš anksto paskyrė, o paskui prarado? Manau, kad tie, kurie "praranda savo išgelbėjimą / tikėjimą", sąmoningai atmeta Dievą, bet Jis žinojo, kad jie tai padarys, tačiau Jo malonės pakanka.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

Šventojo Pauliaus laiškuose jis rašo štai ką: Laiškuose: "Aš buvau išgelbėtas, esu išgelbėtas ir tikiuosi, kad būsiu išgelbėtas paskutiniojo teismo metu

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad jei tikrai atgailaujame, esame išgelbėti, jei paskui atsitraukiame, esame išgelbėti, jei nusigręžiame, esame išgelbėti, Dievas laukia, kol atsiversime, ir lauks tiek, kiek reikės. Neseniai girdėjau istoriją apie vyrą, kuris jaunystėje tapo krikščionimi, bet vėliau nusigręžė, o po daugelio metų, mirdamas nuo vėžio, pajuto Dievo buvimą ir mirties patale grįžo pas Kristų. Taigi yra vilties tiems broliams ir seserims, kurie atkrito. Tačiau ar jie iš tiesų atidavė savo gyvenimą Jėzui?

Fri Jan 17 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jacki Sveiki, Jacki, Ačiū už jūsų apgalvotą pranešimą. Sutinku, kad mes galime atsitraukti, o jei žmogus iš tiesų yra atgimęs krikščionis, visada turime Dievo dovanotą išgelbėjimą. Svarbu, kad visi nepriimtume Jo brangios išgelbėjimo dovanos kaip savaime suprantamo dalyko.

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Dievas nori, kad visi būtų išgelbėti, ir net mirties patale Jis suteiks jums paskutinę galimybę atgailauti ir priimti Jį į savo širdį, kad galėtų priimti jus namo. Galiausiai tai vis tiek bus jūsų pasirinkimas. Esmė ta, kad mes nežinome, kada išeisime ir net ar turėsime tą paskutinę galimybę būti išgelbėti. Kam tarnausite, kai mirsite, ten ir eisite. Toje vietoje nėra jokių bet. Turime išlikti budrūs ir budėti, laukdami Kristaus atėjimo. Jis ateis kaip vagis naktį.

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kaip ir bet kokius santykius, juos reikia palaikyti. Dievas kviečia mus būti sandoroje su Juo, o mes galime rinktis, ar priimti kvietimą, ar jo atsisakyti. Jei priimame, turime palaikyti santykių sandorą su Juo. Santuoka yra to pavyzdys, užkietėjusios širdys veda prie skyrybų, nes užkietėjusios širdys gali mus atitraukti nuo Dievo. Nepalaikydami santykių su Jėzumi galite prarasti išgelbėjimą.

Fri Jan 17 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip pat norėjau pridurti, kad galite grįžti ir į santykius. Išganymas visada yra prieinamas, bet mes taip pat galime nuo jo nusigręžti, todėl jį prarandame. Dievas niekada neatima jo iš mūsų, mes patys jį atimame iš savęs, nes nesirinkdami laikyti Dievo pirmoje vietoje.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

@Oasis Labas rytas, brangioji Oasis, su tuo sutinku dar labiau... ačiū, kad pasidalijote 🙏🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Charlie Ačiū, Charlie :) Džiaugiuosi, kad buvo naudinga ☺️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Raivo's avatar
Raivo

Man visada patiko Deivido Pavsono pamokslas apie tai. Jis taip pat parašė knygą. Gali pasižiūrėti.

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Hil's avatar
Hil

Ditto! 😊 Aš taip pat galvojau apie Pawsono pamokslą, kai pamačiau šį klausimą.

Fri Jan 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nemanau, kad galite prarasti savo išgelbėjimą, bet galite sąmoningai jo netekti arba nuo jo nusigręžti. NT yra daug Šventojo Rašto vietų, kuriose tai aprašoma. 1 Timotiejui 4, 1; Lk 12, 42-48; 2 Petro 2, 20-22; Hebrajams 3, 12; Romiečiams 11, 22

Wed Jan 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Troy Ir remiantis tais Raštais, kartą išgelbėtas visada išgelbėtas yra klaidinga

Thu Jan 16 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Būtent 💯

Thu Jan 16 2025
3 ❤️
Miairis's avatar
Miairis

Sutinku, kad kartą išgelbėtas visada išgelbėtas yra klaidingas. NIV - Apreiškimo 3:16 Taigi, kadangi esate drungni - nei karšti, nei šalti - aš ketinu jus išpjauti iš savo burnos. Dievas yra kupinas gailestingumo ir nori, kad mes visi atgailautume, bet kaip ir bet kokie santykiai, tai reikalauja darbo ir atsidavimo, kad gyventume taip, kaip reikia, Dievas savo žodžiu mums nurodo, kaip gyventi.

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vieną kartą išsaugotas visada išsaugotas. "Mano avys girdi mano balsą, ir aš jas pažįstu, ir jos seka paskui mane. Aš duodu joms amžinąjį gyvenimą, ir jos nepražus per amžius, ir niekas neišplėš jų iš mano rankos. Mano Tėvas, kuris man jas davė, yra didesnis už visus, ir niekas negali išplėšti jų iš mano Tėvo rankos. Aš ir Mano Tėvas esame viena."" ~ Jono 10, 27-30

Wed Jan 15 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie taip, bet Jn 12, 47-50 jis papildė jį taip: 47 "Jei kas klauso mano žodžių, bet jų nesilaiko, aš jo nesmerkiu. Juk aš atėjau ne pasaulio teisti, bet pasaulio išgelbėti. 48 Tam, kuris mane atmeta ir nepriima mano žodžių, yra teisėjas; tie žodžiai, kuriuos kalbėjau, pasmerks jį paskutiniąją dieną. 49 Juk ne aš vienas kalbėjau, bet mane siuntęs Tėvas įsakė man sakyti visa, ką kalbėjau.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

50 Žinau, kad Jo įsakymas veda į amžinąjį gyvenimą. Taigi visa, ką sakau, yra tik tai, ką Tėvas man liepė sakyti"

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Taigi galime netekti išganymo, jei nesilaikysime Jo mokymo. Tačiau jei tikrai atgailaujame ir sekame Jo mokymu, mūsų Viešpats mums atleis!

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit, bet Jis kalba apie "žodžio klausytojus, bet ne vykdytojus" (kaip fariziejai), todėl manau, kad tada tai klausimas, ar jie tikrai nėra išgelbėti. Netikiu, kad galima turėti Šventąją Dvasią, gauti išgelbėjimą ir patogiai gyventi nuodėmėje be jokio nuteisinimo, neatsigręžiant į Tėvą 🙏🏽❤️ Manau, kad kartą išgelbėtas esi Jo ❤️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit yra per daug eilučių, kurios tai patvirtina, ir manau, kad visa kita yra gairės, kaip gyventi Jo meilėje - o jei tikrai mylite Jėzų, tai darysite savaime. Bet galų gale, kas žino! Aš branginu savo išgelbėjimą ir meldžiuosi, kad niekada jo neprarasčiau, bet kartu gyvenu ramybėje ir paguodoje, kad esu Jo amžinai ir amžinai

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Koren-Marie lose*

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie jis kalba su fariziejais, ne tik apie juos. Jis aiškiai sako: "Kiekvienas" Mes visi nuklystame, bet jei nuoširdžiai atgailaujame, mums atleidžiama. Štai kodėl Jis buvo atsiųstas, kad mus atpirktų ir atleistų. Kaip Jis sakė apaštalui Petrui. Prašomas atleisk, kaip atleidžia dangiškasis Tėvas (čia perfrazuojant Mt 18, 21-35). Taip elgiasi ir Jis. Jūs turite atgailauti. Net palyginimas apie sūnų palaidūną tai parodo...

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Yra eilučių, kuriose kalbama apie tai, kad Jo kaimenė seka Jo žodžiu ir kad Jo sekėjus galėsime pamatyti arba atskirti iš jų veiksmų, o ne žodžių (čia taip pat perfrazuoju). Man geriausiai iš jų įsiminė Mt 16, 24-28 eilutės, iš kurių išsiskiria 27-oji.

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit Sutinku su viskuo, ką jūs abu sakote, bet tai nereiškia, kad galite prarasti savo išgelbėjimą - tai reiškia, kad tie, kurie yra vykdytojai, ir tie, kurie seka Juo, yra išgelbėti ir visada bus išgelbėti. Jei esi išgelbėtas, tu - pagal nutylėjimą - ketini atgailauti, kai suklysti, nes po to išgelbėjimo ir Šventosios Dvasios gavimo tiesiog negali gyventi nuodėmėje

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie, tikiuosi, kad suprasiu jūsų požiūrį. Tikiu, kad norite pasakyti, jog tol, kol pasirinksite elgtis pagal Viešpaties įsakymus, nors kartais ir krisite (ne sąmoningai) ir nuoširdžiai atgailausite, būsite išgelbėtas. Neįtraukiant sąrašo išlygų, kai žmogus sąmoningai pasirenka nusidėti ir tiki: aš tik paprašysiu atleidimo, ir būsiu išgelbėtas. Jei tai turite omenyje, vadinasi, esame tame pačiame puslapyje! ✝️

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Angel's avatar
Angel

Svarbiausia, kad Jo žmonės (Jo avys) seka Juo, o tai reiškia, kad jie laikosi Jo valios, Jo žodžio ir Jo kelio, todėl jie yra Jo ir lieka Jo rankose. Velnias negali mūsų tiesiog išplėšti, bet mes galime iššokti ir pasirinkti paklusti kitam įstatymui

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angel @Ajit Sutinku su viskuo, ką jūs abu sakote, bet tai nereiškia, kad galite prarasti savo išgelbėjimą - tai reiškia, kad tie, kurie yra vykdytojai, ir tie, kurie seka Juo, yra išgelbėti ir visada bus išgelbėti. Jei esi išgelbėtas, tu - pagal nutylėjimą - ketini atgailauti, kai suklysti, nes po to išgelbėjimo ir Šventosios Dvasios gavimo tiesiog negali gyventi nuodėmėje

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

1/2 Tai tik mano nuomonė, bet NE. Jėzus sumokėjo aukščiausią kainą, kad mes galėtume būti išgelbėti. Tačiau Dievas davė mums laisvą valią, kad galėtume pasirinkti sekti Kristumi ir būti išgelbėti. Bet jei nenusigręžiame nuo nuodėmės ir pasaulio kelių, tuomet esame nuodėmių, prie kurių vis grįžtame, nelaisvėje. Turime atgailauti, ir Jėzus mus išgelbės. Jėzus mane gelbsti kasdien, nes argi ne visi mes nusižengiame?

Wed Jan 15 2025
8 ❤️
Louise's avatar
Louise

2/2 Jei vykstate į pavojingą vietovę ir jus pagrobia bei kankina. Jūs šaukiatės Jėzaus, manęs ir Jis tai daro. Kurį laiką seki Jėzumi, bet kelias tampa sunkus ir neįdomus... todėl galiausiai grįžti į tą pavojingą vietovę, kur yra pagrobėjai, ir jie vėl tave kankina. Tu vėl šauki: Jėzau, gelbėk mane, prašau, atsiprašau, kad Tave palikau. Ar galite įsivaizduoti, jei Jėzus pasakytų - vieną kartą jau išgelbėjau tave. Kartą išgelbėtas visada išgelbėtas, tiesa? Ačiū Dievui, Jėzus niekada taip nesako ir džiaugiasi galėdamas mus išgelbėti

Wed Jan 15 2025
4 ❤️
Byran's avatar
Byran

@Louise Sutinku

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Louise Sutinku, man patinka jūsų pavyzdys

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

@Louise Jūs painiojate išgelbėjimą iš sunkių aplinkybių ir amžinąjį išgelbėjimą. Taip, Dievas visada mus gelbsti iš sunkių situacijų, bet kai kalbama apie amžinąjį išgelbėjimą, kaip užsimenama pavadinime, jis yra amžinas. Amžinasis. Koks amžinasis išgelbėjimas netrunka amžinai?

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

@Lydia Išganymas yra nemokama dovana, kuri mus išgelbsti nuo pragaro ugnies. Vis dar galite netekti Dangaus karalystės, atsiduodami nuodėmei. Laiško galatams 5,21 eilutėje parašyta: ,,pavydas, girtuoklystė, geismas ir kitos panašios nuodėmės". Leiskite dar kartą pasakyti, kad kiekvienas, gyvenantis tokį gyvenimą, nepaveldės Dievo karalystės" Kaina, kurią mokame už nuodėmę, yra mūsų išgelbėjimas. Turime atgailauti.

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

Dėkojame Luizai už originalias pastabas, o tai dar vienas puikus atsakas 🙏🏼 Patinka, kad Jėzus NIEKADA nepasiduoda mums... net tada, kai vis dar darome tas pačias kvailas klaidas 🙏🏼❤🙌🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Angel's avatar
Angel

@Louise nes atlygis už nuodėmę yra mirtis romėnai 6:23

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Ar galiu pateikti atsakymą į kitokį klausimą? Nes manau, kad norint rasti gerą atsakymą svarbiausia yra pripažinti, kad yra didesnių klausimų, kurie išsprendžia mažesnius. Ar Dievas yra geras? jei tikrai tikime, kad Dievas yra geras, kad Jis girdi mus, kai šaukiamės, jei tikime, kad Jis neuždarė mums dangaus vartų neįmanomomis ar painiomis taisyklėmis. tada turime gerą priežastį pasitikėti Juo, nepaisant atsakymų į mažesnius klausimus. Dievo gerumas iš tiesų yra didesnis klausimas.

Wed Jan 15 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor taip.

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Jėzus sakė: "Eik ir daugiau nenusidėk"

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Quinn's avatar
Quinn

Pažvelkime į Šventąjį Raštą! Mato 7, 21-23 yra gana aiškus atsakymas. P.S. tikslesnis Jėzaus žodžių "niekada tavęs nepažinojau" vertimas iš originalo koine graikų kalba būtų "nes nė vienos dienos tavęs nelaikiau savu". Taigi visas tas mūsų tikėjimo išpažinimas, darbai, tarnystė, maldos ir t. t. nėra būdas būti pareikštam Jėzaus. Atminkite: yra kelias, kuris žmonėms atrodo teisingas, bet galiausiai veda į mirtį. Kelias siauras, mano draugai, vienui vienas paskui Kristų, mūsų Viešpatį!

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Byran's avatar
Byran

Tikiu, kad įmanoma nusigręžti nuo Viešpaties. Nors nesame išgelbėti savo darbais, esame pašaukti gyventi šventą ir pašventintą gyvenimą - nėra jokio būdo tai apeiti. Šventasis Raštas patvirtina šią tiesą, nors daugelis nusprendžia jos nematyti, dažnai dėl savo kūniškų troškimų ar klaidingų mokymų įtakos. Kelias į gyvenimą yra siauras.

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Apie Jo ištikimybę ir nepaliaujamą Meilę daugiausia sužinojau dėl to, kad man jos trūko. Bet dėl Dievo malonės eina bet kuris iš mūsų... Negalime apriboti Jėzaus gebėjimo išgelbėti per savo supratimą apie tai. Dievas mūsų siekia ir siuntė Jėzų gailestingumo širdimi, puikiai žinodamas, kad mes negalime išlikti ištikimi ir mums reikia Jo užtarimo... kad niekas negalėtų girtis savo darbais. Toks yra mūsų Dievas. Netikiu, kad Dievas, kurį pažįstu, atstumia blogiausius nusidėjėlius (tokius kaip aš).

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

*propaguoti

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Galime teigti bet ką, bet iš tikrųjų to tikrai nežinome. Dievas žiūri į širdį ir Jo valia, kad nė vienas nepražūtų - yra tiek daug sudėtingų situacijų ir aplinkybių, kad negalime taikyti bendros teorijos, kas išgelbėtas, o kas ne. Jei iš tiesų tikime, kad Dievas myli žmones, turiu tikėti, kad Jis žvelgia į žmones su gailestingumu (žmonės, praradę tikėjimą, paprastai tai padarė dėl skausmo), suteikdamas jiems galimybę Jį priimti.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ne, pagal Bibliją mes, gimę krikščionys, negalime prarasti savo išgelbėjimo, o tiems, kurie gimė iš naujo, suteikiamas amžinasis gyvenimas ir kad Dievo planas negali pasikeisti, Jo pažadai negali žlugti ir Dievo pašaukimas negali būti atšauktas. Tie, kurie tikrai išgelbėti, išliks išgelbėti iki galo.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Tačiau kai kas sako, kad žmonės gali atsitraukti nuo savo tikėjimo išbandymų metu. Tokie išbandymai gali būti kovos su šeima, gyvenimo būdo pasirinkimai ar kiti sunkumai. Kad užsitikrintų išgelbėjimą, žmonės turėtų puoselėti savo tikėjimą melsdamiesi, studijuodami Bibliją ir aktyviai dalyvaudami bažnyčios veikloje.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Sąvoka "atkritimas" (angl. backslide) atsiranda Senajame Testamente, dažniausiai kalbant apie Izraelio tautą. Jie pateko į ,,atkritusiųjų" kategoriją, nes pirmiausia buvo Dievo tauta. Nė viena iš kitų pagoniškų tautų niekada nebuvo vadinama atsimetėliais.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Vienas iš klaidinančių dalykų, kai kalbame apie atkritimą, yra tai, kad mes painiojame tuos, kurie atkrito, su tais, kurie niekada nebuvo išgelbėti. Kad būtumėte atkritęs, pirmiausia turite turėti tikrą santykį su Jėzumi Kristumi - tai reiškia, kad patyrėte tikrą išgelbėjimo patirtį. Daugelis žmonių rodo išorinius išgelbėjimo ženklus. Galbūt jie pradeda lankytis bažnyčioje ar net tarnauti tarnavime, tačiau niekada nepatyrė išgelbėjimo ir neužmezgė asmeninių santykių su Jėzumi Kristumi.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Dėl to nesu tikras. Esu gyvenęs su šeima, kuri tvirtai įsitikinusi, kad to daryti negalima, ir suprantu, iš kur jie kilę. Jėzus iš tiesų sako, kad nepraras nė vieno iš tų, kurie jam duoti. O tiems, kurie sako, kad prarandi išgelbėjimą, kai prarandi tikėjimą, pasakysiu: net Jonas Krikštytojas prarado tikėjimą, bet, manau, galime sutikti, kad jis neprarado savo išgelbėjimo. Taigi atrodo, kad yra geras argumentas. Be to, išgelbėjimas neįgyjamas darbais, tad kaip jį galima prarasti dėl darbų?

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip, deja, galite. Taigi mes krentame, turėtume stengtis būti kaip šventasis Petras, o ne kaip Judas Iskarijotas 💪♥️✝️

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kada*

Tue Jan 14 2025
0 ❤️