Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Sarah
Tue Jul 30 2024

Pasimatymai su kitos konfesijos atstovais? ⛪

Ar manote, kad santykiai galėtų užsimegzti, jei esate skirtingų konfesijų? Kokių įsitikinimų negalėtumėte pakeisti ir kokie dalykai lemtų arba sužlugdytų santykius?

10 Patinka
85 Komentarai
Scott's avatar
Scott

Kai tu nori vaikų, o tavo antroji pusė - ne. Tai situacija, kai reikia apsispręsti.

Wed Oct 09 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Jūs niekada neturėtumėte išeiti iš klaidingų idėjų... dėl tokios logikos: "Jei egzistuoja netikri arba padirbti banko 🏦 banknotai 💵, tai todėl, kad egzistuoja tikri pinigai su tikrais banknotais". Jei dirbote banke, apie netikrus ar padirbtus banknotus jūsų nemokė. Jus mokė apie tikrus banknotus, todėl jūs tikrai žinote TIESĄ. Atėjus netikram banknotui, iš karto žinotumėte, kad jis netikras, nes esate pripratę prie tiesos. Susipažinkite ir nesivadovaukite TIESA.

Sun Aug 04 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jei yra vienas Dievas, viena Biblija... Turėjo būti viena tiesa , viena krikščionybės konfesija, vienas tikėjimas ir vienas mokymas . Deja, šėtonas, kaip ir pirmojo Jėzaus atėjimo metu, atėjo į mūsų laikus ir iškraipė tikruosius Dievo žodžius žmogaus sukurtomis interpretacijomis ir mokymais

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Suze's avatar
Suze

Išpažintis ir komunija (liturgija) yra galingiausi dalykai žemėje. Man gaila, kad kai kurios denominacijos to nepraktikuoja. Tikiu, kad malda ir santykis su Dievu yra dar svarbesni, bet niekada niekada nepaliksiu savo bažnyčios, kuri praktikuoja šiuos dalykus ir taip pat turi šventųjų, kad galėčiau sekti jų pėdomis kaip pavyzdžiu ir dėl draugystės, nes "Jis yra ne mirusiųjų, bet gyvųjų Dievas".

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Nuestra relación con nuestro DIOS SANTÍSIMO 💫si es religión. Incluso en algunas versiones de Biblia todavía tienen la palabra religión. Hay mucha ignorancia al respecto. Basta con saber el significado etimológico de las palabras. Y tal cómo está en la Biblia a los seguidores de nuestro DIOS GLORIOSO JESÚS CRISTO ♥️ se nos llama Cristianos

Fri Aug 02 2024
0 ❤️
Dylan's avatar
Dylan

Santykis su Kristumi nėra religija

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es una denominación presbiteriana donde la manera de gobierno de la Iglesia Locar es distinto dado que es atraves de ancianos y se decide popularmente los diaconos por ejemplo

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mano bendruomenė nėra konfesinė. Ir asmeniškai manau, kad santykiuose problemų gali kilti bet kokiu atveju (kai kurie gali eiti į tą pačią bažnyčią ar neiti į ją ir t. t.), todėl svarbu, kad santuoka apskritai turėtų tvirtą pagrindą Kristuje.

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Tikiu, kad tai galėtų veikti, arba geriau sakant, jei tikrai ieškote Jėzaus ir juo sekate, išeities taškas nesvarbu. Jūs laikysitės Dievo žodžio Biblijos ir kai kurios praktikos natūraliai bus išfiltruotos, tada kalbama apie jūsų denominaciją, kad galėtumėte pataisyti, kitaip turėsite palikti, nes žinote, kad tai yra neteisinga ir jokių pokyčių nematyti. Tai ne apie tradiciją / religingumą, o apie Dievo tiesą.

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Julio's avatar
Julio

Katalikė čia, žinoma, norėčiau katalikės, bet suprantu, kad skirtingų konfesijų žmonės turi skirtingų stiprybių. Daug metų buvau reformatas ir vertinu jų stiprią tvirtą sisteminę teologiją, o EO vertinu jų tvirtą požiūrį į istoriją, kaip ir mes, katalikai. Tai gali suveikti, bet tai priklausys nuo aplinkybių. Esu atviras bet kuriam trinitorių tikinčiajam, kuris turi tvirtą požiūrį į Šventąjį Raštą.

Thu Aug 01 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mano pageidavimas būtų tas pats tikėjimas, pavyzdžiui, aš netikiu penkiasdešimtininkais, aš tikiu krikščionybe, nes, mano supratimu, penkiasdešimtininkus šventė tie, kurie negavo Šventosios Dvasios, ir tą penkiasdešimtininkų dieną atsitiko taip, kad tą pačią dieną žmonės kalbėjo kalbomis

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno penktadieniais daugiau dėmesio skiriama Šventajai Dvasiai (Apaštalų darbų 1, 8 Jėzus sakė savo mokiniams, kad jie gaus galią, kai ant jų nužengs Šventoji Dvasia, ir taps liudytojais iki pat žemės pakraščių). Kalbėjimas kalbomis yra viena iš Dvasinių dovanų (kaip matyti iš Apaštalų darbų 2 skyriaus) ir Paulius ją mini savo laiškuose, tačiau penkiasdešimtininkai nesutaria, ar visi turėtų kalbėti kalbomis kaip krikšto Dvasioje ženklą.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno Atsiprašau, kad pritrūko vietos - taip, mes turime turėti suderinamumą santykiuose, bet mes visi esame mokymosi ir vaikščiojimo su Dievu kelionėje, nė vienas iš mūsų neturime visko išsiaiškinti. "Geležis galanda geležį", ir būtent per sveiką bendravimą mes augame.

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Rob ne penktadienio ir istorinės bažnyčios verčia kalbas kaip kalbą. Jei pažiūrėsite į 2 Apaštalų darbų knygos *kontekstą*, joje vaizduojami kelių tautų žydai, nustebę, kad galilėjiečiai kalba svetimomis kalbomis, kurių jie niekada nemokėjo.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Jūs esate teisus šiame kontekste (Apaštalų darbai) dėl žemiškų svetimų kalbų. Akivaizdu, kad pagal Korintiečiams 14, 2 tai nebūtų taikoma, nes Biblijoje taip pat kalbama apie dangiškąją kalbą (liežuvį).

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Brian Aš užaugau anglikonų bažnyčioje, kur buvo mažai mokoma apie Šventąją Dvasią ir Apaštalų darbus. Taip, kontekstas yra labai svarbus, ir net KJV yra aišku, kad Šventoji Dvasia dalyvavo, ir - kaip Judas minėjo Korintiečiams 14, Paulius sako mums karštai trokšti dvasinių dovanų ir moko apie kalbas. Tačiau tikroji esmė yra ta, kad nė vienas iš mūsų nėra visko supratęs, ir pernelyg lengva ką nors atmesti remiantis denominacijos etikete.

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Rob @Brian Kad būtų aišku, 1 Korintiečiams 14:2 kalbama apie tai, kad kalba (kalba) yra paslaptis, kuria kalbama Dievui, o ne žmonėms.

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude bičiuli, ačiū, kad teisingai paaiškinai. Ši tema iškelia minią "mano konfesija yra geresnė už tavo dėl a..b ar c".

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha I got you bruv 😎 @Sarah tikrai skelbia provokuojančias temas - man tai patinka. Laikykis jų ir toliau.

Thu Aug 01 2024
3 ❤️
Jude's avatar
Jude

*mintis

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Sutinku su tavimi, rob 🙂 Ypač kai sakai, kad esame toje pačioje kelionėje tarnaudami Viešpačiui

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno Ačiū, Teeno - tikiuosi, kad tai, kuo buvo pasidalinta, buvo naudinga :)

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude @Rob Ačiū už atsakymus, vaikinai. Glosolalija neseniai įtraukta į krikščioniškas konfesijas. Anksčiau apie ją buvo pranešama tik tarp kai kurių katalikų mistikų ir atskilusių grupių. Pasiskaitykite Charleso A. Sullivano projekte Gift of Tongues Project, kur rasite istorinių pranešimų apie kalbų dovaną suskirstymą.

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Džiaugiuosi, kad tyrinėjate. Nenoriu niekam rodyti nepagarbos, bet asmeniškai aš netikiu bažnyčiose vykstančiu bambėjimu. Tačiau, kaip rodo Šventojo Rašto kelios ištraukos, IŠSKYRUS Apaštalų darbų knygą, egzistuoja toks dalykas kaip "kalbėjimas kalbomis", kaip dvasinė dovana kalbėti su Dievu dangiškomis kalbomis. Galiu tai matyti kaip nedenominacinis krikščionis.

Fri Aug 02 2024
2 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Kokios eilutės?

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Be 1 Korintiečiams 14:2, man labai įdomi Romiečiams 8:26, nes, mano nuomone, šioje eilutėje pasakyta, kokiomis sąlygomis Šventoji Dvasia turi įsikišti. Aš nemanau, kad Šventoji Dvasia "perima valdžią". Manau, kad mes turėtume laisvai Jai atsiduoti. Mes "bendradarbiaujame" su Ja.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Romas 9: 23 [vidinis dejavimas] "25 Bet jei viliamės to, ko nematome, tai ir ... laukiame. 26 Taip pat ir Dvasia padeda mūsų silpnybėms, nes mes nežinome, ko turėtume melsti, kaip turėtume, bet pati Dvasia užtaria mus dejonėmis, kurių neįmanoma ištarti [lot. neišsakyti]. 27 O tas, kuris tiria širdis, žino, kokia yra Dvasios mintis, ..." Atrodo, kad čia kalbama apie vidinį Šventosios Dvasios veikimą, o ne apie girdimus pasisakymus ar šnekėjimą.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Brian 1 Kor 14, 9-11 "jei liežuviu nesakysite suprantamos kalbos, kaip bus galima sužinoti, kas kalbama? Juk jūs tik kalbėsite su oru. 10 Galbūt pasaulyje yra daugybė kalbų rūšių, ir nė viena iš jų negali turėti prasmės. 11 Taigi, jei nežinosiu kalbos prasmės, būsiu nesuprantamas" Atrodo, kad čia labai daug kalbama apie tikras žemiškas kalbas.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Oksfordo žodynas. dejuoti būdvardis 1. reiškiantis gilų neartikuliuotą garsą, išreiškiantį skausmą, neviltį, malonumą ir pan. "jis išleido dejuojančius garsus ir sunkiai kvėpavo" 2. reiškiantis žemą girgždantį garsą, kurį skleidžia spaudžiamas daiktas. "stulpas išleido didžiulį dejuojantį garsą ir sugriuvo" Bendrinis žodis yra GARSAS. Nežinau, kaip jūs aiškinate "negirdimas"

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Korintiečiams 14, šiuo atveju kalbama apie reikalavimą, kad kas nors kitas aiškintų. Labai panašu, kad žinią reikia pateikti 2 žmonėms. Tai tas pats, lyg eitumėte į pasimatymą su mergina, o ji jums sakytų: "Viešpats man pasakė, kad tau reikia mane vesti". Jūs turėtumėte atsakyti: "Viešpats man nesakė. Mes abu turėjome gauti atmintinę... Aš savo dar negavau"

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian "negali būti išsakytas" nereiškia "negirdimas", tai reiškia "negali būti išsakytas" Prancūzų kalbos versija žemiau ⬇️ tai parodo geriau. Jei suprantate kitą kalbą, pabandykite paieškoti. 26 De même aussi l'Esprit nous aide dans notre faiblesse, car nous ne savons pas ce qu'il nous convient de demander dans nos prières. Mais l'Esprit lui-même intercède par des soupirs inexprimables;

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian "negirdimas dejavimas" yra kaip "apskritas kvadratas" - 2 prieštaringi žodžiai kartu.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Ar "soupirs inexprimibles" nereiškia lygiai to paties, kad tai yra jausmai, kurių negalima išreikšti, artikuliuoti ar net ištarti/išsakyti/išsakyti/išsakyti? Perskaičiau ispanų ir vokiečių kalbomis, ir ten parašyta tas pats (indecible ir unaussprechlich, t. y. neišsakomas). Ergo, jausmas / giliai išgyvenama emocija, kurią Šventoji Dvasia perduoda mūsų vardu, perduodama Dievui mūsų viduje, dvasiškai, Jo link danguje, o ne garsiai, išorėje, šlovinimo seanso metu.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Žmogui, kuris nėra entuziastingai nusiteikęs dėl glosolalijos bažnyčioje, jūs ją atkakliai ginate. Paulius aiškiai sako, kad yra geresnių ir naudingesnių dovanų, kurių reikia siekti, o ne kalbėjimo kalbomis / svetimomis kalbomis.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Niekada nesakiau, kad garbinimo sesijoje. Biblija taip pat to nesako. Rom 8 gali vykti privačiai, esant minėtoms sąlygoms... Kaip tai buvo Hanos atveju SENOJO ĮSTATYMO laikais - GALIMAI. Negaliu to nei patvirtinti, nei paneigti, bet sąlygos, atrodo, yra. Vėlgi, "vidinis / girdimas dejavimas" yra "apskrito kvadrato" atvejis, kai pagal apibrėžimą 2 žodžiai prieštarauja vienas kitam. Oksfordo žodyne - išsakyti - išreikšti žodžiais. "Negalima ištarti" = "Negalima išreikšti žodžiais"

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Korintiečiams 14,2: Juk tas, kuris kalba liežuviu, kalba ne žmonėms, bet Dievui, nes niekas jo nesupranta, bet jis kalba paslaptis Dvasioje. Kam: Dievas Ar tai žemiška kalba: Ne Kodėl? Niekas negali suprasti. Ar jis kalba 🗣? Taip Skleidžia garsą? Taip Skleidžia girdimus garsus, tarsi dejones, kurių negali bet kokia žemiška kalba ištarti žodžiais.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Jude *negalima įdėti

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Reikia ne entuziazmo, o tiesos ieškojimo ir sakymo. Tiesa yra ta, kad, remiantis logika ir samprotavimais iš Laiško korintiečiams ir Laiško romiečiams tekstų, egzistuoja toks dalykas kaip "kalbėjimas kalbomis", kaip dangiška kalba Dievui, kurios niekas negali suprasti. Niekada nesakiau, kad kitos dvasinės dovanos nėra svarbesnės. Taip pat niekada nesakiau, kad reikia kalbėti ta dangiškąja kalba, kad būtum krikščionis.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Man įdomu, kaip jūs, remdamasis klaidinga mintimi iš Apaštalų darbų knygos, bandote teigti, kad "kalbėjimas kalbomis", kaip dangiška kalba Dievui, yra klaidingas ir apskritai neegzistuoja.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Aš tai suprantu kaip kalbėjimą svetimomis kalbomis arba kalbėjimą neišsakomais dejonėmis. Ar pažvelgėte į mano minėtą vaikiną? Tikriausiai ne. Bet aš jį pacitavau, nes atrodo, kad jis yra penkiasdešimtmetis

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Brian ... teigti, kad kalbėjimas kalbomis iš tikrųjų yra susijęs su tikromis kalbomis. Ir kad glosolalijos siekimas ar propagavimas gali būti nenaudingas. Dauguma konfesijų sutinka, kad kalbos yra (tikros) kalbos, o stebuklingas ir įspūdingas dalykas buvo tai, kad (tikriausiai) neišmanėliai galilėjiečiai kalbėjo keliomis užsienio kalbomis. Bet, manau, galėtume diskutuoti amžinai. Ačiū už apsikeitimą nuomonėmis.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Ne, aš nežiūrėjau į vaikiną, kurį paminėjote... bet aš buvau užaugęs penkiasdešimtininkas ir aš pirmas sakau, kad šnekėjimas Bažnyčiose, mano nuomone, nėra tai, apie ką Biblija kalba. Taip tyrinėjau šią temą, kad pabandyčiau suprasti, ar "kalbėjimas kalbomis" yra tikras dalykas. Kiek man pavyko įžvelgti tiesą, taip ir yra - tai nutinka keletui asmenų tam tikromis aplinkybėmis, o jei būtų tikinčiųjų susirinkimas, būtų pasiuntinys ir vertėjas.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Taip pat ačiū už mainus. Telaimina jus Dievas

Sun Aug 04 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tai gali veikti tai labiau priklauso nuo doktrinos Jūs galite būti iš tos pačios dominijos ir neveikti Pavyzdys būtų mano dominija baptistų Turėsite keletą bažnyčių, kaip mano, kur mes praktikuojame kuklumą labiau "griežtai" bažnyčioje ir šiek tiek mažiau už bažnyčios ribų (pvz., jokių tatuiruočių) Kitos bažnyčios gali leisti žmonėms dėvėti ir daryti ką tik nori tiek bažnyčioje, tiek už jos ribų Skirtumas gali išardyti porą Galiausiai svarbiau, kaip abi bažnyčios praktikuoja Dievo žodį

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Brandon's avatar
Brandon

Linkėjimai iš Hunterio Bideno bažnyčios

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Lucas's avatar
Lucas

@Brandon Jūs, vaikinai, garbinate Hunterį Bideną?

Fri Aug 02 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Teologinės nuostatos gali keistis - prieš 10 metų baigiau Biblijos koledžą ir jau ne visų tų pačių pažiūrų, kurias turėjau tada, laikausi. Turime būti pasirengę klausytis ir nesilaikyti dalykų taip stipriai, kad praleistume tai, ką Dievas galbūt nori pasakyti / padaryti. Tai, kad priklausome kokiai nors denominacijai, dar nereiškia, kad su viskuo sutinkame, todėl turi vykti dialogas. Kiek charizmatikai klysta, tiek reformatų teologija nueina per toli į priešingą pusę, tačiau mes augame ir duodame vaisių mokydamiesi vieni iš kitų.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tik noriu pridurti, kad kovočiau su žmogumi, kuris netiki, jog išgydymas ir stebuklai yra skirti šiandienai, - tai atima iš žmogaus jo proveržį ir liudijimą, kuris atneštų Dievui šlovę. Teologinis diskursas tik tiek pasiekia, ypač norint pasiekti intelektualus / skeptikus, kuriems reikia įrodymų, ne tik "taip sako Biblija". Tačiau kalbant apie santykius, jei kas nors yra atviras leisti, kad jo teologija pasikeistų, tuomet tai nebūtų visiškas lūžis.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aš asmeniškai nesusitikinėčiau su nekataliku. Anksčiau buvau reformuotas presbiterionas, todėl žinau, kad tai tiesiog nesuveiks.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Julio's avatar
Julio

@Eoghan hey Aš irgi buvau, nesu tikras, kad sutinku, nors ir mačiau, kaip RP linkę būti priešiškai nusiteikę RCC atžvilgiu. Tai priklausytų nuo evangelikų, bet taip, kalvinistų/reformatų tipai yra gana griežti visiems..lol.

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Julio Taip, tai tiesa, galėčiau matyti, kad tai šiek tiek veiktų galbūt su aukštosios bažnyčios anglikonais ar net liuteronais, nes požiūris į sakramentus labiau sutampa. Bet kokia baptistų, nedenominacinė ar reformatų forma baigtųsi katastrofa. Tačiau manau, kad galiausiai jie turėtų atsiversti.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Trys žodžiai: kraujas, rašalas ir pieštukas. Pvz. Pieštukas - garbinimo stilius, kava, vėliavos Rašalas - krikštas ir moterų vaidmenys Kraujas - Jėzus yra gyvas, Trejybė Kraujas - lengva. Naudodami rašalą, turėtumėte plačiai sutarti. Pieštuku - tik detalės. Sutikti evangelikai, su kuriais man teko susitikinėti, mėgsta mano bažnyčios dėmesį pamokslavimui, tačiau jiems sunku suderinti garbinimo stilių ir charizminių dovanų praktiką bei leidimą moterims pamokslauti. Labiau charizmatiškiems / penktadienio tipams nepatinka, kad neleidžiame moterims būti vyresniosiomis.

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Kathryn's avatar
Kathryn

Rizikuodama nuskambėti dvasingai išdidžiai, kaip moteris manau, kad tai nepaprastai svarbu. Ne pati etiketė, bet biblinės tiesos ir sveikos teologijos siekis, kuris, deja, kai kuriose denominacijose gali būti tik skatinamas. Kaip žmogus, kuris atitinka reformuotąją teologiją, nedrįsčiau pakliūti į charizmatinės / penktakursių bažnyčios mokymu pasitenkinančio žmogaus vadovavimą. Manau, kiekvienas turi savo sąrašą to, kas svarbu.

Wed Jul 31 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Visiškai sutinku Kathryn! Aš taip pat esu reformuota ir turiu tų pačių nuogąstavimų. Dėl to pasimatymai gali tapti šiek tiek sudėtingesni, bet verta

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kathryn visiškai su tuo sutinku ir nemanau, kad tokia nuomonė yra išdidi.

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Anani's avatar
Anani

Mačiau santykių, kur žmona yra penkiasdešimtmetė, o vyras baptistas, ir tai labai gerai veikia. Bet aš manau, kad... 🤔pagalvokime, kad jei kas nors yra protestantas su kataliku, neveiks. Mano atveju, aš esu ne denominacijos, bet aš sutikčiau su bet kuriuo kitu denominacijos tik katalikas vaikinas manau, kad ne.

Wed Jul 31 2024
7 ❤️
Lukasz's avatar
Lukasz

@Anani 🫣😉

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anani's avatar
Anani

@Lukasz Sveiki, kokia jūsų konfesija? Lol

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Lukasz's avatar
Lukasz

@Anani CATOLIC 🫣😇😂🥲

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad viskas priklauso nuo žmonių. Visa situacija (klausimas) pasikeistų, jei jie iš tikrųjų norėtų kalbėti/aiškinti savo asmeninius teologinius įsitikinimus, o ne savo denominacijos įsitikinimus.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Stephen's avatar
Stephen

Būtų sunku, nes manau, kad bendri įsitikinimai yra tikrai svarbūs. Man atrodo, kad jei žmogus nebūtų už gyvybę, tai negalėtų veikti (galima manyti, kad visi krikščionys būtų už gyvybę, bet, deja, taip nėra). Man taip pat būtų sunku, jei jie netikėtų bibliniu sukūrimu ir tuo, kad krikštytis gali tik tikintieji. Man nepatinka penkiasdešimtininkų praktika, ypač kalbėjimas nežinomomis kalbomis. Taigi taip, yra keletas 😏

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stephen Sutinku su jumis. Jei kas nors pasisako už pasirinkimą, tada, deja, sutinka, kad būtų žudomi nekalti kūdikiai bombos. Cukrinės košės kiek tik nori. Tai žmogžudystė. Kaip bet kuris vadinamasis krikščionis gali su tuo sutikti? Liūdnas pasaulis, kuriame gyvename. Taip pat yra daug netikrų atsivertėlių. Žmonių, kurie mano, kad yra išgelbėti, nors jų veiksmai byloja ką kita. Jie neduoda jokių vaisių.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stephen Man labai svarbi yra tema "Vaikai". Tai man yra sandorio laužymas. Tvirtos krikščioniškos konfesijos nėra problema. Būtent į tuos, kurie "nori-nenori", reikia žiūrėti.

Tue Jul 30 2024
1 ❤️
Stephen's avatar
Stephen

@Scott Ką turite omenyje kalbėdamas apie vaikų temą?

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Alida's avatar
Alida

Esu gimęs krikščionis ir nieko panašaus nežinau. Arba tu seki Jėzumi Kristumi ir esi atgimęs dvasioje, arba ne. Su Jėzumi Kristumi nėra jokios demonstracijos. 🙏🙌

Tue Jul 30 2024
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Amén

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Amos's avatar
Amos

Mano asmeninė patirtis: reikia pasirinkti svarbius teologinius kalnus, ant kurių galima numirti, kitaip kils sąžinės trintis. Svarbiausių klausimų pavyzdžiai, kuriuos patyriau iš pirmų lūpų - Krikšto krikštas prieš pedobaptizmą - Viešpaties mokinystė vs laisvoji malonė (ir daugybė kvalifikacijų tarp pašventinimo ir atgailos, Viešpaties vaidmens vs buvimo Dievo vaikais ir t. t.) - Įrašyta Dievo valia (1 Tes 4, 3) vs "Viešpaties žodis" charizmatiniuose sluoksniuose. - darbų vaidmuo bendrame gyvenime.

Tue Jul 30 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nebūtinai manau, kad pavadinimai yra esminis dalykas. Reikia suderinti teologiją ir bažnyčios stilių, turėtume susitarti dėl bažnyčios, kurioje galėtume kartu garbinti ir tarnauti.

Tue Jul 30 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tačiau Evangelijos pagrindai - atgaila, atleidimas, atpirkimas ir t. t. - yra esminiai dalykai. Kaip ir gyvenimas paklūstant Dievo žodžiui, gyvenant Jo šlovei ir karalystei.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Adam's avatar
Adam

@Simon Sutinku.

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ištrintas turinys

Tue Jul 30 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

Nežinia, kodėl šis komentaras paslėptas. Jokiu būdu nenoriu būti nepagarbus... bet jūsų denominacijoje (kaip ir kitose denominacijose) poros išsiskiria. Jei jos tiki ta pačia teologija, laikosi tos pačios praktikos ir priklauso tai pačiai tos pačios tradicijos bendruomenei... argi neturėtų būti jokių skyrybų? Ar yra kitų dalykų, kurie galbūt būtų svarbesni ilgalaikiams santykiams, nei tik priklausymas tai pačiai denominacijai?

Tue Jul 30 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Marina pritarė.

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Visiškai sąžiningai kalbant, mums nekiltų šio klausimo, jei žmogus nuolat nebandytų pakeisti Dievo žodžio ar iš jo išrinkti tai, kas tinka mūsų gyvenimo būdui. Tai NĖRA savo kryžiaus pakėlimas ir visiškas atsidavimas Jo valiai, kai renkamės iš stulpelio A ir šiek tiek iš stulpelio B. Jei visi būtume sutarę nuo pirmos dienos, nuo tada, kai Paulius ir mokiniai perdavė šią žinią, o žmonės, kurie sekė paskui, jos laikytųsi, nebūtume šioje valtyje.

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Toks baisus dalykas, kai "krikščionys" sako, kad jiems tinka bet kokia konfesija ar teologija, jei tik mes visus "mylime". Deja, siauri vartai, kad nedaugelis ras tiesą, ir platus kelias į pražūtį, kad daugelis į jį įžengs. Mums reikia įžvalgumo, mums reikia būti žodyje, mums reikia leisti Dievui mus vesti, o ne mūsų emocijoms. Tai pasakytina ir apie mūsų santykius. Taigi ne, tai visiškai neveikia. Baptistas ir metodistas nedera, taip pat nedera katalikas ir JW.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Labai svarbu išlikti toje pačioje konfesijoje. Reikia būti vienodai junti. Ne bet kokios kitos denominacijos, kitaip prasidės kova. Dievas sako, kad vyras yra galva ir jam reikia, kad nuotaka sektų paskui jį ir eitų į jo bažnyčią. Jei klauso moters, kaip darė Adomas ir Saliamonas, jie dvasiškai puolė (nusidėjo). Taigi geriausia rasti toje pačioje denominacijoje. Kai kurie tiki vienybe ir nedirbtų su Trejybės tikinčiaisiais. Turėjau INC moterį, kuri norėjo, kad įstočiau ir susituokčiau, dėl šios priežasties atsisakiau. Pirmiausia sutelkite dėmesį į Dievą kaip prioritetą.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Antra. Vyras yra namų galva. Perskaitykite thr Bibke ir pamatysite viską nuo Adomo iki Kristaus. Kristus niekada nepasikeis dėl savo nuotakos. Nuotaka turi pasikeisti. Todėl ji yra moteris, bet būkite tikri, kad bažnyčioje, į kurią ji eina, vyrauja sveika doktrina, atitinkanti Raštus. Jei taip nėra, tuomet nesituok su tuo žmogumi.

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Adam's avatar
Adam

Tai labai įdomus klausimas. Viena vertus, teologinė tiesa yra svarbiausia. Kita vertus, esu tikras, kad danguje bus teologų, kurie, būdami žemėje, ginčijosi tarpusavyje. Tikiuosi, kad vėliau sugrįšiu išsamiau papasakoti, bet klausimai, kuriuos užduočiau sau, yra šie: 1.) Ar Dievas pritartų, kad pereičiau į sutuoktinio denominaciją? 2.) Ar neprieštaraučiau, kad mūsų vaikai pasirinktų mano sutuoktinio denominaciją? Jei atsakymas į bet kurį iš šių klausimų yra neigiamas, sakyčiau, kad reikia rinktis ką nors kitą.

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

Turiu draugų iš skirtingų konfesijų, todėl nesuprantu, kodėl romantiniai santykiai turėtų būti kitokie. Be to, per daugelį metų esu buvęs keliose skirtingose bažnyčiose, todėl nesijaučiu saistomas vienos tradicijos. (Štai kodėl mano profilyje parašyta tik "krikščionis"!) Yra keletas teologijos dalykų, dėl kurių norėčiau būti viename lape, bet kitais klausimais būčiau laiminga - jei tik galėtume laisvai diskutuoti apie juokingas jų ir (arba) mano aplinkos tradicijas 😄

Tue Jul 30 2024
9 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amanda Visiškai su tuo sutinku!

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Asmeniškai man nelabai rūpi pavadinimai. Tai, ką žmonės rašo apie savo tikėjimą savo profiliuose, atskleidžia daug daugiau. Net ir denominacijų viduje žmonės šiek tiek skiriasi, todėl nėra garantijos, kad jūsų pažiūros sutaps. Tai sakydamas, neprieštarauju teologiniams skirtumams, jei jie nenukrypsta į beprotiškų sąmokslų teritoriją 😁

Tue Jul 30 2024
5 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg tiesa, kad denominacijos ar net vietinės bendruomenės (bažnyčios) narių požiūriai ir įsitikinimai skiriasi.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Karla's avatar
Karla

Acredito que seja um desafio e em especial quando envolve filhos Mas se houver respeito e liberdade pode dar certo

Tue Jul 30 2024
1 ❤️
Fredrik's avatar
Fredrik

Tiesą sakant, mano nuomone, pakankamai sunku rasti kitų vienišų krikščionių. Negaliu sau leisti būti per daug išrankus haha😅

Tue Jul 30 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Fredrik SALT suteikia jums didžiausią pasaulyje kada nors buvusį pažinčių fondą, jame? 🎣😂

Tue Jul 30 2024
0 ❤️