Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Isabel - Team SALT
Mon Nov 11 2024

Pažintys ir politika 😳

Jei kas nors balsuoja už kitą partiją nei jūs, ar tai būtų kliūtis pasimatymams? Kaip jums sekasi kalbėti apie politiką per pasimatymus?

16 Patinka
65 Komentarai
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip gali būti, tačiau tai taip pat priklauso nuo priežasčių, jei kas nors balsuoja už partiją, su kuria nesutinku vien dėl ekonominių priežasčių, nes mano, kad jie geriau atliks darbą, o gal jie nori skirti didesnį finansavimą tam tikrai pramonės šakai, kuri nėra neetiška, kurioje ji dalyvauja, tada tai ne problema. Tačiau jei tai daroma dėl abortų, eutanazijos ir pan. priežasčių, ne.....

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Priėjau prie to, kad žvelgiu į Dievo valdžią. Jei malda iškeliama į pirmą vietą prieš balsavimą, tuomet kokia prasmė ginčytis?

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Nish's avatar
Nish

Taip, tai gali trukdyti sudaryti sandorį, tačiau tai priklauso nuo to, kiek rimtai žiūrima į politiką. Jei asmuo aistringai pasisako už kurią nors iš 2 partijų, tuomet būtų sunku sugyventi kartu. Taigi geras klausimas būtų paklausti asmens: "Ką jis mano apie politiką?"

Mon Nov 18 2024
0 ❤️
Sarah's avatar
Sarah

Čia vyksta įdomūs pokalbiai. Džiaugiuosi, kad visi elgiasi gana pagarbiai. Maniau, kad niekada nesusitikinėsiu su konservatyvių pažiūrų rinkėju, kol iš tikrųjų nesusitikinėjau. Manau, kad už partiją, už kurią kas nors balsuoja, svarbiau yra už jos slypinčios vertybės. Supratau, kad iš tikrųjų mes turėjome panašias viltis, tik skirtingus būdus pasiekti galutinį tikslą. (Aš, aišku, maniau, kad mano buvo geresni!) Bet tai tikrai nesutrukdė susitarti. Manau, kad Jungtinėje Karalystėje daugeliu atžvilgių tikriausiai lengviau nei JAV.

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Kai's avatar
Kai

Dalykas apie tai, kad politika yra susieta su jūsų vertybėmis kaip asmuo ir jūsų pasaulėžiūra, manau. Taigi man gyvybiškai svarbu žinoti, kokią poziciją šiuo požiūriu užima kiekvienas iš jūsų.

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Tai tikrai priklauso nuo politinės partijos. Man šiuo metu Jungtinės Karalystės politinės partijos netrukdo (bet turiu savo pageidavimus), neturiu partijos kortelės / narystės, bet atlieku savo pilietinę pareigą balsuodamas. Nepatinka tie, kurie yra Amerikos nedemokratų partijos nariai arba remia šią partiją dėl jos istorijos, sąsajų su KKK, nusikaltimų įstatymų projektų, dabartinių blogio ideologijų ir abortų propagavimo. Jau nekalbant apie neseniai įvykusį vidaus perversmą, kuris, jų manymu, liko nepastebėtas. IMHO. 😊

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Šiandien sužinojau, kad mūsų draugai britai mėgsta vartoti "different ... to", o amerikiečiai renkasi "different ... than". Gana įdomu, ar ne? 🤔

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kalbant apie balsavimą, manau, kad turime laisvę balsuoti už ką tik norime, nepamiršdami, kad "mūsų karalystė ne iš šio pasaulio" Kad mūsų tikroji pilietybė yra dangaus. Pasaulinės valdžios struktūros *geriausiu atveju* yra tik menkas simuliakrinis atspindys tos šlovės, kuri atsiskleis atgimimo metu, sugrįžus mūsų Viešpačiui Jėzui Kristui. Palaiminimas visiems.

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Peter gerai pasakyta!!!

Thu Nov 28 2024
1 ❤️
Brian's avatar
Brian

Trump man 🙂

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Labiausiai tikėtina, bet tai priklauso nuo to. Kaip naršyti? Tiesiog sąžiningai ir atvirai išdėstyti savo požiūrį. JAV turime 2 pagrindines partijas: demokratus ir respublikonus (ir tuos, kurie balsuoja už nepriklausomus, bet sakyčiau, kad tai pasitaiko nelabai dažnai). Man patinka save laikyti Nepriklausomu, bet esu labai konservatyvus, todėl dažniausiai balsuoju už respublikonus. Paprastai tie, kurie balsuoja už vieną ar kitą partiją, turi labai skirtingas pažiūras svarbiausiais klausimais (pvz.: abortai, imigracija, santuokos ir t. t.), todėl sakau, kad man tai greičiausiai yra nesuderinama.

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aš gyvenu Hiustone, Teksasas ir balsavo už Trump

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Rory's avatar
Rory

Žinau vieną Jungtinės Karalystės krikščionę politikę, kuri atstovauja vienai partijai, o jos vyras yra kitos partijos šalininkas. Tai niekada negalėčiau būti aš!

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Colin's avatar
Colin

Man būtų sunku bendrauti su žmogumi, kuris pasinėrė į sąmokslo teorijų triušio skylę. Nė viena JK partija nevykdo kampanijos remdamasi krikščioniškųjų vertybių platforma, todėl visada apsvarstykite, koks variantas šiuo požiūriu yra mažiausiai blogas Taip pat galvoju, kuris variantas suteiks rinkoms daugiausia laisvės, nes tai bus geriau gyvenimo lygiui ir bendram gerovės augimui. Negalėčiau susitikinėti su žmogumi, kuris yra griežtai kairiųjų pažiūrų ir linkęs į komunizmą, nes įrodyta, kad tai nevykusios idėjos.

Sat Nov 16 2024
3 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Sutinku, kad man nėra liberalų

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Paskutinėje žinutėje prieš žodį "piktas" palikau žodį "ne". Krikščionys turi saugotis vilkų avių kailyje visose visuomenės gyvenimo srityse. Mes taip pat esame pašaukti būti žemės druska.

Sat Nov 16 2024
3 ❤️
Andy's avatar
Andy

Esu Jungtinėje Karalystėje ir man nerūpėtų, jei kas nors balsuotų už vieną iš mūsų pagrindinių partijų - leiboristų, konservatorių, liberalų demokratų ar net Žaliųjų partiją. Tačiau negalėčiau susitikinėti su žmogumi, kuris balsuoja už kraštutinių dešiniųjų partiją. Baltųjų suprematistų ar neonacių partiją, nes tai prieštarauja mano įsitikinimams ir pagrindiniam Biblijos mokymui, kad Dievo akyse visi esame lygūs

Fri Nov 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ištrintas turinys

Fri Nov 15 2024
0 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Neo naciai baltųjų viršenybės šalininkai man skamba kaip demokratai

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

@Andy Ačiū Dievui už jūsų politinę ir Šventojo Rašto įtakotą perspektyvą!! Jūs esate druska.

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Kraštutiniai dešinieji nėra neonaciai ar baltųjų viršenybės šalininkai demokratų įkurta Kkk yra baltųjų viršenybės šalininkai naciai buvo socalistai, to nori kairieji demokratai stumia socializmą komunizmą ir t. t. - tą patį, ko norėjo naciai, todėl tai yra kraštutiniai kairieji, o ne kraštutiniai dešinieji

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Andy's avatar
Andy

@Jeffrey @Jeffrey Niekada nesakiau, kad kraštutiniai dešinieji yra neonaciai? Išvardijau įvairias grupes, su kuriomis nesusitikinėčiau, jei jos būtų narės, pamatysite, kad po žodžio partija yra taškas, Atsiprašau už painiavą 👍

Mon Nov 18 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Trump 😍😍😍😍

Fri Nov 15 2024
5 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Darius Nathan taip, jis laimėjo!

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

Na, o jei jų politinės pažiūros tiesiogiai prieštarauja Dievo šventraščiams 😳, tada tai tikrai NE. Iš MŪSŲ ! Tokioms partijoms priklauso išskirtinai homoseksualų ar lesbiečių tik homoseksualų politinės partijos propagavimas ir šaulių kabutėse ginklų maišto partija arba abortų, eutanazijos partija ir pan. Man tai irgi vilko avies kailyje požymis !!!

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gemmi taip sutinku su jumis Gemmi ir vietoje!

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Taigi ne liberalai ir demokratų partija visiškai sutinka

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

@Jeffrey heya taip Jeffrey; abu Evelyn n aš gyvenu Australijoje 🇦🇺 atm, todėl u reikia suprasti, kad mes esame Sandraugos aljansas, todėl NIEKADA nesusiję su JAV politika! AČIŪ DIEVUI. Už tai. Nors čia turime liberalų ir leiboristų partiją. Koks jūsų politinis kraštovaizdis JAV ? kalbate kaip ir aš, turite aukštąjį išsilavinimą, todėl apšvieskite mus su savo profesoriaus kepure 🧑‍🎓ta.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

Brolis Kristuje ir bičiulis pagonis [ Rom 11, 17 ], kuris buvo įskiepytas į Ješua šeimą; Tegul tavo dvasios vaisiai atspindi Kristų etninei žmonijai [ 1 Jn 4, 8 ] perskaityk Nathaniel Jeanson knygą TRACED; būk laisvas mylėti [Jn 8, 36 ] ir išlaisvink kitus belaisvius [Iz 61, 1] ir atleisk, kad tau būtų atleista. [Kolosiečiams 3, 13]

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

PRIVALĖKITE žinoti, kaip prisistatote; ir pasirūpinti ateityje, kai "kalbate kažkieno vardu" kito savo pranešime ir padarysite tokią imbecilų klaidą, ji gali būti vertinama kaip įžeidžianti, narciziška ir nemandagi netinkamam asmeniui - arba kad turite psichikos ar intelekto sutrikimų, tiesiog įspėjant jus; ypač jei nesate vienodai išsilavinę akademinėje bendruomenėje ! Tai patogus teisinio erelio, išmokyto taktiškumo, patarimas.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Priklauso. Ar jie yra centristai? Tikriausiai gerai. Ekstremistas, einantis ne ta kryptimi? Tikriausiai ne.

Fri Nov 15 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Kuri kryptis yra klaidinga ?

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nemanau, kad galėčiau susitikinėti su toriu

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Taip, esu linkęs su jumis sutikti, Adomai.

Fri Nov 15 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Esminis šioje temoje, kad siekiu sužinoti apie žmonių individualias nuomones: Ar leidžiate, kad jūsų nuomonė nulemtų, kaip aiškinti Bibliją ir jus supantį pasaulį? O gal leidžiate, kad aiškiai skaitoma universali Biblijos tiesa nulemtų, kaip mąstyti ir jaustis apie jus supantį Pasaulį? Jei viskas yra reliatyvu ir subjektyvu be jokios absoliučios tiesos, vargu ar yra prasmės diskutuoti apie konkrečius dalykus, išskyrus naudingumą, kaip gyventi taikoje vieni su kitais

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
Adam's avatar
Adam

Girdėjau, kad keli šios temos dalyviai kalbėjo panašius dalykus, bet aš sakyčiau, kad svarbiausia yra tai: koks yra dieviškasis pagrindas, kuriuo remdamiesi balsuojate? Manau, kad nuo to prasidėjęs pokalbis parodys, ar jūsų situacija yra sudėtinga, ar ne.

Thu Nov 14 2024
4 ❤️
David's avatar
David

Žinoma, abu poroje niekada visiškai nesutars dėl visko, bet jei atotrūkis bus per didelis, tai taps kliūtimi susitarti. Asmeniškai manau, kad negalėčiau susitikinėti su moterimi, kuri, pavyzdžiui, griežtai pasisako prieš vakcinas arba kuriai nerūpi klimato kaita.

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
David's avatar
David

Turint tai omenyje, politika gali tapti lemiamu veiksniu pasimatymuose, jei asmuo iš tikrųjų pritaria tam tikrai pasaulėžiūrai (koks jo požiūris į žmogaus prigimtį, žmogiškąsias vertybes, pavyzdžiui, teisingumą, ir paradigmas). Nors svarbu į jas atsižvelgti, Yra tendencija, kad žmonės turi politinio dogmatizmo jausmą antriniais / tretiniais klausimais. Nevertėtų jų daryti kaip "sandorio pertraukiklio".

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
David's avatar
David

Galbūt pradžiai pasidomėkite naudingu Thomo Sowello patarimu - politika yra kompromisai, o ne idealistiniai sprendimai. O kompromisai politikoje egzistuoja todėl, kad žmogaus prigimtis ir kiti vertybiniai faktai (pvz., teisingumas) visada buvo riboti. Žmonės dažnai daro prielaidą, kad politikoje gali būti moraliniais kryžiuočiais, nes jaučiasi neriboti siekdami bet kokio politinio rezultato. (Nesupraskite manęs klaidingai, jei noriu pasakyti, kad moralinis kompasas yra nesvarbus)

Thu Nov 14 2024
1 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Pikantiška tema! Perspėjimas dėl nepopuliarios nuomonės: kaip ir Ozėjo gyvenime, Dievas turi pilną teisę mus pamokyti, su kuo turime tuoktis. Neįsivaizduoju nė vieno iš mūsų, kuris į savo sąrašą įtrauktų neištikimą aktyvią prostitutę. Dievas vis dėlto suteikia mums galimybę rinktis. Tačiau tai, ką Dievas planuoja, visada yra geriau. Būkite atsargūs ir nelaikykite to, kas yra jūsų širdyje, vieninteliu Dievo ženklu: kitaip galite pakliūti į spąstus, kuriuos jums spendžia jūsų širdis. Tačiau Dievas gali kviesti mus priimti sunkius sprendimus.

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
Zoe's avatar
Zoe

Nesu tikras, kad tai būtų visiškas kliuvinys. Manau, kad man reikėtų žinoti pagrindines priežastis ir kaip giliai jos yra įsiskverbusios į politiką. Svarbiausia, kad būtų suderinta su Dievo žodžiu. Jei valdžia aktyviai liepia mums daryti dalykus, kurie prieštarauja Žodžiui, Dievas sako, kad turime Jo leidimą jiems nepaklusti. Dievo žodis yra tai, už ką turėtume balsuoti. Ne žmonės 🤷‍♀️

Wed Nov 13 2024
5 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Sutinku

Thu Nov 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Zoe Sveiki ir ačiū, kad rašote. Su visa pagarba, ar esate perskaitęs visas Šventojo Rašto vietas apie paklusnumą valdžiai ir autoritetams. Visi turime būti atsargūs darydami apibendrinimus... atskiro žmogaus interpretacija apie tai, kas parašyta Biblijoje, gali būti klaidinga ir dėl to gali būti neteisingas sprendimas. Tikiuosi, kad tai padės.

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad tai yra sandoris 🥹 Aš vis dar myliu žmones iš kitos pusės - nesupraskite manęs neteisingai! Bet būtų tikrai sunku užmegzti romantiškus santykius su žmogumi, kuris mato, ką daro kita pusė, ir tam neprieštarauja (nesvarbu, ar esi kairysis, ar dešinysis, nes šiais laikais jie tokie priešingi). Yra tikimybė, kad jie tiesiog apgaudinėja, bet po pokalbių ir faktų patikrinimo, jei žmogus vis tiek neturi tokių pačių įsitikinimų kaip tu, man asmeniškai būtų tikrai sunku.

Wed Nov 13 2024
8 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Tas pats

Thu Nov 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sutinku su @Evelyn ... sudėtinga, kai žmonės yra stipriai politiškai susiję, man tai savaime skambina pavojaus varpais. Tačiau suprasti, kodėl kas nors balsuoja taip, kaip balsuoja, galėtų būti geras būdas geriau pažinti vienas kitą, todėl manau, kad tai gana svarbu daryti... pagarbiai.

Wed Nov 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Politinė priklausomybė man nėra esminis dalykas. Kiekvienas turi teisę į savo įsitikinimus. Tačiau tai tampa problema, kai tai tampa visa tavo tapatybe. Aš taip pat nutraukčiau santykius, jei mano partneris pasakytų, kad negali būti draugas arba būti atviras kitai partijai priklausantiems žmonėms.

Tue Nov 12 2024
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Tai įdomus klausimas. Mano nuomone, jis peržengia partijos ribas ir apima klausimus apie politiką ir vadovavimą. Ar kandidato ir jo partijos politika atitinka dieviškąsias krikščioniškąsias vertybes? Jei kandidatas sako, kad yra krikščionis, ar jis gyvena kaip krikščionis? Kiek įmanoma, krikščionių pora turėtų laikytis šių klausimų.

Tue Nov 12 2024
6 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Respublikonų partijos platforma yra arčiau biblinių vertybių nei dauguma pagrindinių partijų, dabar kelios trečiosios partijos yra gana biblinės

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Taip, ypač jei ji yra demokratė, demokratai ir krikščionybė yra nesuderinami, ji turėtų būti konservatyvi respublikonė, bent jau ši partija geriausiai palaiko Dievą ir Bibliją

Tue Nov 12 2024
3 ❤️
Morgan's avatar
Morgan

@Jeffrey yeah

Tue Nov 12 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Morgan 👍

Tue Nov 12 2024
0 ❤️
Alex's avatar
Alex

Priklauso nuo to, ar kuris nors iš asmenų turi dominuojančią prigimtį, o tai visada būna vyras, kai jis yra natūralios būsenos. Dėl to iš karto palikau savo paskutinę gf.

Mon Nov 11 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alex Galime būti dėkingi, kad Kristus pertraukia ir pakeičia mūsų prigimtį ir natūralią būseną, pakeičia ją savimi.

Wed Nov 13 2024
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tai priklauso nuo jų argumentų, kodėl jie balsuoja, ir nuo jų požiūrio į kitas partijas. Jei jie yra tvirtai nusistatę vienaip ar kitaip, tuomet tai greičiausiai yra sutarties laužymas. Girdėjau žmones sakant: "Jei balsuoji..., vadinasi, negali būti krikščionis", bet tai neteisingas bendras vertinimas - turi būti noras įsiklausyti ir melstis už valdančiuosius (nepriklausomai nuo to, ar su jais sutinkame / mums jie patinka, ar ne).

Mon Nov 11 2024
11 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Esu tikras, kad demokratų partija nėra krikščioniška, nes ji remiasi nebibliniais principais

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tai didžiulė prielaida. Esu Jungtinėje Karalystėje ir nepavydžiu JAV rinkėjams, kokį pasirinkimą turėjo padaryti. Nors iš politinių antraščių tai galėjo būti akivaizdu, lyderiai taip pat turėtų rodyti sąžiningumą ir teisingumą, o tai yra krikščioniškos vertybės. JK rinkimai taip pat nebuvo lengvas sprendimas. Ne vienas tikintysis meldžiasi ir suka galvas, už ką balsuoti - geriau parodyti malonę ir išklausyti, nes visada galime ko nors išmokti.

Thu Nov 14 2024
4 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Rob gerai Trump & Vance kalbėjo apie Dievą Jėzų Kristų ir tt, o Kamala sakė krikščionims, kurie sakė, kad Jėzus yra Viešpats / karalius jie buvo ne tas raily . Kuris canadate jūs manote, kad buvo daugiau už krikščionybę vaikinas, kuris meldžiasi su pastorių pardavė Bibliją ir kalba apie Jėzų ar moteris, kuri sako eiti kažkur kitur jūs krikščionių ir nori žudyti kūdikius per abortus ir remia visą nešventą LGBTQ šiukšlių

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Jeffrey Kaip ir sakiau, sprendimas atrodė akivaizdus. Tačiau problema yra ta, kad tai, jog kas nors kalba apie Jėzų ir atrodo palaikantis krikščionybę, dar nereiškia, kad jie yra nuoširdūs - Mato 15, 8: "Šitie žmonės gerbia mane lūpomis, bet jų širdys toli nuo manęs". Turime melstis, kad Trampas pasiektų gelbstintį Jėzaus pažinimą ir tikrąją atgailą, kad jis vadovautų sąžiningai. Įsivaizduokite, koks liudijimas ir tikrasis liudytojas jis būtų, jei taip atsitiktų.

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

aš niekada nesakiau, kad tikri. aš kalbu apie tai, kurios partijos vertybės ar kandidatų pozicijos labiau atitinka Šventąjį Raštą. Nesvarbu, ar tai tikras krikščionis, ar ne, nes Biblijoje sakoma, kad jo žodis nesugrįš negaliojantis . Aš asmeniškai manau, kad po beveik miršta nuo pasikėsinimo bandė kelis kartus jis gavo išgelbėtas galite pasakyti, kad jis pasikeitė kalbų stilių ir net retorika plius labiau priimtinas žmonių iš visų pusių

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rob Vietoje Robas ir aš visiškai sutinku. Tai, kad kas nors sako, jog palaiko krikščioniškąsias vertybes ir yra krikščionis, dar nereiškia, kad taip ir yra, ir tai tiesiog netaikoma ir politikai. Kokybiškas vadovavimas yra tai, ko reikia ir kas duodama su stipria tarnaujančia širdimi.

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Priklauso nuo to, kuri partija. Kai kurias partijas galiu priimti, kai kurių ne..

Mon Nov 11 2024
4 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Kokie?

Tue Nov 12 2024
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Jei kitas žmogus aktyviai seka Kristumi ir moka atskirti gėrį nuo blogio, manau, kad pageidaujama politinė partija per daug nesiskirs... nors nė viena politinė partija nėra tobula, kai kurios iš jų yra tikrai apgaulingos, o kitos - beveik ekstremistinės. Esu linkęs neskirti per daug dėmesio politikai.

Wed Nov 13 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Matityahu iliuzijos ir ekstremistai = kairieji liberalai ir demokratai

Thu Nov 14 2024
2 ❤️