Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Isabel - Team SALT
Wed Mar 19 2025

Krikščionys vyrai finansinis stabilumas 🤑

Ar krikščionis vyras turėtų būti finansiškai stabilus prieš pradėdamas susitikinėti? Diskutuokite su meile... 🥰

25 Patinka
81 Komentarai
Anonymous's avatar
Anonymous

Atvirai pasakysiu, kad visa ši tema atrodo gana prasto skonio ir skirta įžvelgti kontroversiją dėl savo dviprasmiškumo. Be abejo, būti geru valdytoju, kai naudojamės tuo, ką Dievas mums davė, nepriklausomai nuo lyties ir santykių, yra mokytis būti finansiškai atsakingais. Norėčiau sužinoti, kuo teologiškai pagrįsta mintis, kad prieš leidžiant eiti į pasimatymą reikia turėti tam tikrą finansinę padėtį, nes manau, kad tai per daug išpūsta, jei iš tikrųjų vaikštoma į pasimatymus dėl charakterio

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy haha 🤭 būtent taip. Taip pat esu matęs, kad visi finansiniai klausimai yra ne apie save. Turiu omeny, kad yra tik tiek, kiek mes galime įtakoti savo gyvenime. Jobas viską darė teisingai ir viską prarado. Aš tikiu, kad vis dar yra žmonių, kurie yra taip mylimi Dievo, net jie kovoja su finansais nėra geriausioje vietoje, kur jie nori būti su juo. Tai, kad viskas tvarkoje, dar nereiškia, jog esate dosnus meilės ir tarnavimo kitiems.

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Žmonės gali pasitikėti Dievu siaubingose vietose ir aplinkybėse, argi ne tai norite matyti kaip Dievo vaikas? Tai, kaip mes elgiamės su sunkumais, yra didesnis rodiklis santuokai. Tikėjimas išbandomas tuo, ką išgyvename. Ar statome pamatus ant Jėzaus uolos ir net jei viskas, kas pastatyta, sudega, liekame ant tos uolos? Pinigai yra geras įrankis, bet blogas šeimininkas. Ar esame turtingi Dievo meile, kad galėtume ją nešioti kaip milijonieriai?

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Dievo aprūpinimas yra aprūpinimas, Dievas nesiųs jums moters, kurios negalite gauti, taip pat nesugebės aprūpinti jūsų abiejų vienybėje. Pasitikėti Viešpačiu, sunkiai dirbti, kad neiššvaistytumėte dovanų, kurias Jis jums davė, yra kasdienis ėjimas, ir VISI krikščionys vyrai turėtų stengtis būti lyderiai, aprūpintojai, gynėjai, kaip Viešpats mus veda, aprūpina ir saugo, tą patį turėtume daryti ir savo moterims.

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Taip. Tai sunki tema, bet prieš pradėdami santykius ir norėdami kurti gyvenimą su kitu žmogumi, turite sugebėti pasirūpinti savimi. Žinoma, taikomos išimtys, o finansiškai stabilus yra plati sąvoka.

Wed Mar 26 2025
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Būti finansiškai stabiliam turėtų būti norma, kurios turėtų siekti visi. Galimybė aprūpinti ir kitą žmogų yra svarbesnė tema. Manau, kad vyras turėtų būti finansiškai stabilus prieš pradėdamas susitikinėti, bet nemanau, kad jis turėtų būti pasiruošęs aprūpinti nuo prieš susitikinėjant. Mano atveju aš tokia esu, o tai yra tikra palaima. Bet, mano nuomone, tai neturėtų būti norma

Tue Mar 25 2025
8 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Matityahu šiais laikais atrodo, kad, jei vyras neturi tokio darbo, iš vienų pajamų išlaikyti šeimą yra beveik neįmanoma

Thu Mar 27 2025
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Matt Žinau, ką turite omenyje. Tai kelia šleikštulį

Fri Mar 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Visiškai sąžiningai daug moterų nori ir trokšta finansinio stabilumo, nepriklausomai nuo to, ką jie sako, o tai daugeliu atvejų yra teisinga. Aš tikrai sutinku su kai kuriomis situacijomis, kai moteris uždirba daugiau. Taip, kai kurie vyrai jaus spaudimą, bet kai kurios moterys taip ir yra išreiškusios nepasitikėjimą savo santykiais dėl to. Šiais laikais tai sunku. Aš tiesiog stengiuosi suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses ir tikiuosi, kad vieną dieną rasiu tikrąją meilę. Į sveikatą!

Tue Mar 25 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Įdomus klausimas. Man sunku suprasti, ką žmonės turi omenyje. Pavyzdžiui, kas yra finansiškai stabilus standartas? Ar turiu omenyje, kad žmogus išmintingai elgiasi su pinigais ir yra dosnus? Ar tai reiškia, kad žmogus žino savo ribas ir žino, ką gali ir ko negali daryti, kad pinigai nekontroliuotų jo gyvenimo? Ar tai reiškia, kad jis turi viską, kas paruošta žmonai ir vaikams, pavyzdžiui, automobilį, namą, nuosavą turtą, pinigus, darbą ir jokių skolų?

Mon Mar 24 2025
3 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

Iš esmės vyras turėtų sugebėti patenkinti praktinius santykių poreikius. Tačiau Biblijoje tai nėra dalykas, kuris užkerta kelią susižadėjimui ar santuokai. Taigi tai yra dalykas, kurį laikau svarbiu, bet ne draudžiančiu.

Mon Mar 24 2025
2 ❤️
Val's avatar
Val

Taip, manau, kad ir vieni, ir kiti turėtų būti. Kitaip jums galioja Patarlių 22:7 "Turtingas valdo vargšą, Ir skolininkas yra skolintojo tarnas.". Finansai gali suktis spirale, jei nėra drausmingi ar kontroliuojami, kaip mačiau dirbdamas finansų srityje.

Mon Mar 24 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Be abejo, lengviau, jei abu partneriai yra finansiškai stabilūs. Neabejotinai tai reikia aptarti vienas su kitu prieš prisiimant bet kokius įsipareigojimus.

Mon Mar 24 2025
5 ❤️
Phoebe's avatar
Phoebe

Tiesą sakant, norėčiau žmogaus, kuris yra finansiškai stabilus, nes šioje srityje matau save stabilią. Kai moteris yra stabilesnė už vyrą, tai sukels jo išdidumą ir sukels slaptą kartėlį jos atžvilgiu, o galiausiai trukdys jam ją mylėti.

Mon Mar 24 2025
4 ❤️
Welly's avatar
Welly

Noriu pasakyti "taip", nes pinigai padeda lengviau pasiekti tokių dalykų, kaip namas, kuriame galima susilaukti 10 vaikų, ir galimybė vadovauti jų ugdymui. Tačiau Dievo keliai nėra mūsų keliai. Biblija rodo pavyzdžių, kai teisūs vyrai ir moterys (vargšai ir turtuoliai) pradėjo savo santykius (dar prieš susitikdami asmeniškai) pasirengę tarnauti vienas kitam. Jie atsisakė savanaudiškų ambicijų ir stengėsi aprūpinti, globoti ir saugoti pagal savo galimybes.

Sun Mar 23 2025
7 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Mano nuomone, vienintelis stabilumas, kurį kiekvienas turi, yra Visagalis ir per Visagalį! Jei vyras ar moteris buvo stabilūs ir pasimatymų metu juos ištiko blogi laikai, ar gerai juos palikti? Sakyčiau, kad ne, nes bet kurią akimirką gali pasikeisti situacija. Gelbėtojas teigė (perfrazuoju): "Būkite jam ištikimi, ir Dievas pasirūpins" Taigi tiek vyrus, tiek moteris raginčiau ieškoti sutuoktinio, kuris iš tiesų pirmiausia renkasi Dievą ir Jo karalystę. Tokia sąjunga bus palaiminta ligos ar sveikatos, skurdo ar turto ir t. t.

Sun Mar 23 2025
8 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Ajit amen, broli! Šiandien bažnyčioje kaip tik skaitėme apie Jobą, ir koks priminimas apie teisų Dievo žmogų, tačiau jis prarado viską laikui... mes negalime pasitikėti pinigais ar sėkme, tik savo gelbėtoju!

Sun Mar 23 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Jessica, geras 👍

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

@Ajit "Bet pirmiausia ieškokite Jo karalystės ir Jo teisumo, o visa tai jums bus pridėta." (Mt 6, 33) Atgaivinimo versija

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Sam's avatar
Sam

Kai mano tėvai susižadėjo, tėtis buvo naujasis krikščionis, ką tik baigęs mokslus ir sužadėtuvių žiedui išleidęs paskutinius kelis šimtus dolerių. Jokių kitų pinigų ar turto jis neturėjo ir nebuvo "finansiškai stabilus". Mama ištekėjo už jo dėl jo charakterio ir sąžiningumo, kartu jie sukūrė šeimą (įskaitant šeimos turtą) ir daugelį metų mylėjo Dievą bei jam tarnavo. Svarstydami apie partnerį, galime per daug dėmesio skirti finansams. Dievas pasirūpins savo vaikais.

Sun Mar 23 2025
12 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Sam Negalėjau nepastebėti, kad tu atrodai kitoks nei kiti vaikinai, kuriuos esu sutikęs... Tai tik parodo, kad tave užaugino karalius ir karalienė, kurių kertinis akmuo yra Dievas 🙏😁

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Sam Ačiū, kad pasidalijote Sam, tikrai patiko išgirsti savo tėvų istoriją.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Joanna's avatar
Joanna

Tai tokia puiki perspektyva. Išmintinga būti geru valdytoju to, ką Dievas mums suteikė, gali atrodyti, kad vienu metu (kai tavo tėtis pasiūlė) ne viskas yra kartu. Kol ieškosime Jo vadovavimo, išminties ir įžvalgumo, Jis suteiks visa tai ir dar daugiau.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Alguem de São Paulo?

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Manau, kad geresnis klausimas būtų toks: ar krikščionis turėtų būti finansiškai stabilus prieš pradėdamas susitikinėti. Priežastis ta, kad jei moteris nėra, o vyras yra, kiek ji nusileis dėl jo finansinės paramos. Yra ir kitų dalykų, bet tai yra atspirties taškas.

Sat Mar 22 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip! Jei negalite sau leisti, nesusitikinėkite.

Sat Mar 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kaip misionieriui, man ir mano bendruomenei yra daug atoslūgių ir atoslūgių, susijusių su parama. Stabilumas yra teisė, kurios atsisakėme. Manau, kad visi krikščionys, vyrai ir moterys, turėtų siekti būti finansiškai atsakingi, o ne stabilūs. Norėčiau, kad būdami partneriais, matytume Dievą kaip pagrindinį maitintoją ir kartu melstume Dievo išminties, kaip valdyti, duoti, taupyti ir džiaugtis tuo, kas mums duota kiekvienu metų laiku. Tai ne vyro, o mūsų reikalas :)

Sat Mar 22 2025
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amanda Myliu šį komentarą!!!

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
David's avatar
David

@Amanda labai gerai pasakyta, visiškai sutinku.

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Amanda tai gražu Amanda ačiū, kad dalinatės ir Dievas laimina jūsų misijų darbą, aš melsiuosi už jus, vaikinai!

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Sunkiau kupranugariui prasibrauti pro adatos ausį nei turtuoliui įeiti pro dangaus vartus

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Meilė pinigams yra viso blogio šaknis

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthew Aš suprantu jūsų nuomonę, bet labai pavojinga imti eilutes ir naudoti vienaskaitas, pavyzdžiui, koks yra kontekstas? Be to, pinigų "meilė" yra viso blogio šaknis, o ne patys pinigai. Jobas turėjo viską, ką galėjai turėti, ir viską nusavino, tačiau liko ištikimas. Taigi manau, kad sutinkame, jog pinigai nėra būtini, bet gražu turėti, jei Dievas aprūpina, bet būkite atsargūs, kai iš konteksto ištraukiate vienos eilutės Biblijos eilutes. Tiesiog rūpinuosi tavimi, broli 🙌

Mon Mar 24 2025
1 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Tai yra iki šiol dirginantys klausimai, kuriuos visada gaunu ne Evanas finansiškai stabilus, bet turtingas, norintis uždirbti 1 milijoną plius Kodėl, po velnių, Dievas norėtų, kad būtum neturtingas, taip, pinigai nenuperka laimės, bet skurdas nėra jokia alternatyva Taigi, taip, visi krikščionys vyrai turėtų būti finansiškai stabilūs / turtingi, jei ne, jie daro gėdą sau ir Dievui

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Neturėtume medžioti pinigų ar prisirišti prie žemiškų gėrybių (Mt 22, 37). Dievas visada pasirūpins (Žyd 13, 5). Tai nereiškia, kad reikia apleisti sunkų darbą. Jaunuolis turėtų sutelkti dėmesį į mokslus ir savo santykius su Kristumi, kad susikurtų tvirtą pagrindą. Turėdamas šį pagrindą, jaunuolis pasieks gerovę: pradėdamas verslą arba dirbdamas gerą darbą, kuris užtikrins stabilumą jo būsimai šeimai. Taigi atsakymas yra "taip". Prieš ieškant žmonos, pirmiausia reikia susikurti pamatus 😜

Fri Mar 21 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Gražiai pasakyta, pone🥹

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Kartais tai, ką moterys sako, ir tai, ką moterys daro, yra 2 skirtingi dalykai. Pastebėjimas.

Fri Mar 21 2025
8 ❤️
Ihab's avatar
Ihab

Yra priimtinų priežasčių neturi $, prieš pasimatymus, bet nė vienas, kad ateiti į galvą. Turėti potencialių pinigų kūrėjų taip pat nepakanka. Turi būti įrodymų. Tai esminė santuokų griovimo priežastis, tad kaip galite tai įvertinti, jei jis nėra stabilus

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Neil's avatar
Neil

Vyrai turėtų būti geri valdytojai visko, ką Dievas jiems duoda. Dievobaiminga moteris nesitikės, kad vyras atliks Dievo darbą. Jis yra mūsų aprūpintojas kiekvienu metų laiku. TAIP / NE?

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Neil amen galiausiai Dievas yra mūsų Rūpintojėlis!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Na, pasakyk benamiui, kad Lmao

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Patrick žmogus turi dirbti teikti niekas neneigia, kad faktas, bet manau, kad Neilas reiškia galutine prasme Kiekviena gera dovana ateina iš viršaus.. viskas, ką mes turime, yra Dievo malonės. Ir Dievas save įvardija kaip mūsų aprūpintoją. Jis mane aprūpino visą gyvenimą. Tai nereiškia, kad mes nedirbame... bet net kai kartais negalime pasirūpinti, Viešpats gali, nes Jis yra mūsų galutinis aprūpintojas!

Fri Mar 21 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Taip, nes naudoja savo talentus ir išteklius, kad tarnautų savo šeimai ir kitiems bei šlovintų Dievą, ir tai atspindi įsipareigojimą ištikimai ir atsakingai valdyti tai, ką Dievas jiems patikėjo. Kaip moteris, mes esame Dievo sukurtos kaip (hebrajiškai: ezer kenegdo) savo vyrui, pabrėžiant bendražygės, paramos ir papildomos partnerystės vaidmenį, ne pavaldžios, bet kaip kažkas, kas papildo ir vertina savo vyrą kaip namų galvą ir Dievą kaip kertinį akmenį, pasitikėdamos Dievo galia ir vadovavimu.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nors Šventajame Rašte tiesiogiai nesakoma, kad reikia finansinio stabilumo, vyrai yra pašaukti rūpintis žmona ir šeima. Taip pat turime atsižvelgti į vietos realijas. Kad ir kaip mes sakytume kitaip ir propaguotume dvasios vaisius kaip svarbiausią kriterijų renkantis sutuoktinį(o jie yra svarbiausi), jų finansinė padėtis vaidina didelį vaidmenį. Iš to, ką pastebėjau, tai ypač pasakytina apie moteris, kai jos renkasi vyrą.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Nathan Nori pasakyti, kad tai, kiek vyras uždirba, yra svarbus veiksnys, lemiantis, ką pasirenka krikščionė moteris? Jei taip, aš tikrai netikiu, kad tai tiesa.. kai kurie, kurie jau komentavo sakė kitaip ir aš taip pat sutinku.. Jei Viešpats nori, kad du žmonės būtų kartu, tikiu, kad jis suteiks tai, ko jiems reikia, bet turėti pinigų perteklių nėra mano troškimas, ir manau, kad kitos krikščionės moterys su tuo sutiks..

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica didelis lemiamas veiksnys? Ne, bet veiksnys, lemiantis bendrą sprendimą, - taip. Jei turėtum rinktis iš dviejų vyrų, abu tikinčių Biblija krikščionių, abu vienodi visais atžvilgiais, išskyrus tai, kad vienas iš jų finansiškai stabilus, o kitas - ne, kurį pasirinktum?

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan hey brolis Aš perskaičiau kitą jūsų komentarą ir supratau, kad aš neteisingai supratau atsiprašau... Aš maniau, kad jūs sakote, jei vyras uždirba daugiau pinigų nei kitas, nei tai būtų priežastis, kodėl moteris eitų už jį... bet jūs tiesiog sakėte, kad finansiškai stabilus vyras. O aš sakyčiau, kad jei stabilumas yra tai, kad jis gali pasirūpinti savo būstu ir būtiniausiais dalykais, tada taip, aš pasirinkčiau tokį vyrą, bet tai priklauso nuo to, nes gali būti ypatingų aplinkybių, tokių kaip liga ar trauma ir pan.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica nesijaudina, turime apsvarstyti visus tokių svarbių gyvenimo pasirinkimų kampus. Ypač kaip krikščionys, kurie turi daugiau veiksnių, darančių įtaką tam, ką pasirenkame.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Taip, visiškai sutinku. Net kaip ir kitame tavo pranešime... kadangi santuoka yra tokia artima sąjunga, reikėtų panašiai matyti daug biblinių įsitikinimų, nors tai gali būti taip sunku rasti... ir tau gali labai patikti kažkas tikrai kitoks nei tu... bet aš manau, kad kuo paprastesnė tampa mūsų doktrina, tiesiog pagrįsta pagrindiniais Šventojo Rašto principais, net ir tai gali tapti lengviau.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Tiago's avatar
Tiago

Geras klausimas, esu apie tai klausęs savęs ir meldęsis. Mano atveju aš esu stabilus sau, bet šeimai dar nesu pasiruošęs, esmė ta, kad Dievas man davė ramybę pradėti susitikinėti, kartu dirbant ir finansų srityje, jaučiuosi gerai, žengdamas po vieną žingsnį. Jei visas pastangas nukreipčiau į finansus, tikriausiai Dievą palikčiau antroje vietoje, bet tai esu aš, leiskite Dievui duoti jums tai, ko jums reikia, manau, kad jam rūpi jūsų poreikiai, būkite atviri klausytis ir dirbti. Ant jo.

Thu Mar 20 2025
6 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Tiago tai išmintinga Tiago. Gerai, kad nori būti stabilus, ir tikiu, kad Dievas duoda tai, ko reikia, kai sutinki tinkamą žmogų, Dievas gali tai suteikti, ir esu girdėjęs poras dalijantis, kaip su kiekvienu jų vaiku Dievas didino jų pajamas, kad galėtų aprūpinti... taip gražu!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Linda's avatar
Linda

@Tiago 😊

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad "finansiškai stabilus" gali būti skirtingų spalvų... Manau, kad svarbiausia yra charakteris... žmogus suvokia savo pašaukimą... Aprūpintojas, gynėjas, vadovas ir šeimos galva... Jei visos jo pajamos skiriamos žaidimams, savęs tenkinimui, pomėgiams. Jis turės to atsisakyti dėl šeimos gerovės. Tas pats ir mums. Šeimos finansai tokie skirtingi.

Thu Mar 20 2025
9 ❤️
Tony's avatar
Tony

100 % Tam neskiriama pakankamai laiko. Jei gyvenate kapitalistinėje sistemoje, pinigai yra svarbūs. Jokių "jei", jokių "bet"

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kaip sakė kiti, finansiškai stabilus yra šiek tiek subjektyvu ir priklauso nuo aplinkybių, tačiau finansiškai atsakingas yra susijęs su charakteriu - kaip vyras (ar moteris) elgiasi su pinigais, jei netenka darbo ir (arba) pajamų? Ar jie taupo, išlaidauja (net ir įsiskolindami), ar sugeba apriboti išlaidas, kai to reikia? Tai nėra taip paprasta, kaip tai, kiek vyras uždirba pinigų, ir santuokoje vyras ir moteris turi būti vienos nuomonės.

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mano paprastas atsakymas - ne! Be to, "finansiškai stabilus" yra tarsi objektyvus.... kaip, kas vienam žmogui gali būti stabilu, kitam gali būti nestabilu. Gyvenimas nuo algos iki algos ne visiems atrodo stabilus, bet kitiems tai yra tiesiog gerai, kol turi sąskaitas, pasirūpinta šeima ir stogu virš galvos.

Wed Mar 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa Man geriau gyventi paprastai, kad turėčiau daugiau laiko džiaugtis su vyru, o jis - su vaikais, nei turėti prabangių daiktų. Kokybiškas laikas ir prisiminimai, o ne kiekybė tiesiog perkant daiktus, gyvenime VISADA pranoks! PERIODT!

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia aw man taip pat! Noriu to 💕

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Ask's avatar
Ask

Tai puikus mąstymas šiuo klausimu!

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jūs, ponios, suteikiate man vilties dėl dorybės finansų tema. Jei širdies lygmenyje yra dorybė, tuomet viskas išoriškai tampa paklusnu Jėzui Kristui - Viešpačiui, mūsų teisumui. Kokybė viršija kiekybę, amen!

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Labai patogi tema fiksuoti Šventąjį Raštą: finansiškai stabiliems žmonėms sutelkti dėmesį į Šventąjį Raštą, kuriame vertinamas sunkus darbas, o ne tinginystė ir atsakomybė už tai, ką Dievas mums davė. ir panašiai tiems, kurie finansiškai nesaugūs, nuolankumo ir pasitikėjimo. Tačiau idealiu atveju mums geriau, jei neturime nei finansinio stabilumo, nei finansinio nesaugumo. "Ne dėl to, kad kalbėčiau iš neturto, nes išmokau būti patenkintas bet kokiomis aplinkybėmis" filipiečiams 4, 11

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mano prioritetas visada buvo būti geru valdytoju visko, ką Dievas patikėjo mano globai. Mano įsitikinimu, man niekas nepriklauso - viskas priklauso Dievui. Kai Dievas man ką nors patiki, nesvarbu, ar tai būtų pinigai, ar ne, laikau save valdančiu tai Dievo vardu. Dievas žino, ko man reikia, ir Jis yra mano maitintojas. Vieno akyse tai gali atrodyti kaip "finansinis stabilumas", bet kito akyse - ne. Tam tikra prasme tai subjektyvu ir tikrai gali būti interpretuojama.

Wed Mar 19 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Chris Tiek daug žmonių tai pamiršta: viskas, ką turime gero, ateina iš Dievo. Nesvarbu, ar tai būtų pinigai, talentai ir ar kt.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Servando's avatar
Servando

(1) Jok 2, 2-5 Jei į jūsų susirinkimą ateina žmogus su aukso žiedu ir apsirengęs puošniais drabužiais, o taip pat ateina vargšas purvinais drabužiais, ir jūs atkreipiate ypatingą dėmesį į tą, kuris dėvi puošnius drabužius, ir sakote: "Tu sėdi čia, geroje vietoje", o vargšui sakote: "Tu stovėk ten arba atsisėsk prie mano padangtės", argi nepadarėte tarp savęs skirtumų ir netapote teisėjais iš piktų paskatų?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

(2) Klausykite, mano mylimi broliai: argi Dievas neišsirinko šio pasaulio vargšų, kad jie būtų turtingi tikėjimu ir paveldėtojai karalystės, kurią Jis pažadėjo tiems, kurie Jį myli?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

Jei Dievas išrinko šio pasaulio vargšus, kad jie būtų turtingi tikėjimu... kai kurie žmonės praleis tikėjimo kupinus partnerius; dėl to, kad teikia pirmenybę "stabilumui", kuris gali būti per didelis. Tiesiog mintis

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Darren's avatar
Darren

@Servando dėl taško 👌🏻

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

😊 100% sutinku! Jei žinai, vadinasi, žinai, hahaha... bet taip pat tikiu, kad būti vargšu gali būti tik sezonui.

Sat Mar 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pagal Šventąjį Raštą finansinis stabilumas nėra reikalavimas, tačiau gebėjimas ir noras širdimi pasirūpinti būtinai yra, ir tam nereikia būti turtingu žmogumi.

Wed Mar 19 2025
14 ❤️
Ask's avatar
Ask

Labai teisinga! Moteris, kuri tai supranta, ras tikrą Dievo vyrą!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Aš tikrai sutinku!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Liūdniausia, ką pastebėjau, yra tai, kad vyrai buvo išmokyti persekioti pinigus ir galvoti, kad jei turi pinigų, gali turėti bet kokią moterį, ir kad tai reiškia, jog yra pasirengęs būti vyru, bet tai melas. Iš tikrųjų nėra gerai būti susitelkusiam į pinigų gaudymą ar prilyginti kieno nors vertę materializmui. ir garantuoju, kad vyras vis tiek turės daug didesnę sėkmę su komandos draugu, kuris jį padrąsina, taip pat todėl, kad Dievas gerbia santuokos sandorą. Daugumai vyrų iš tikrųjų finansiškai daug geriau sekasi, kai jie turi žmoną.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Tu parašei viską, kas man šovė į galvą! Ir Dievas sukūrė žmogui pagalbininką, o vyro žmona turėtų būti ta, kuri padeda jam siekti finansinio stabilumo šeimai! Nereikia visko pasiekti dar prieš galvojant apie žmonos paieškas! Manau, kad taip tik sugaištama daug laiko!

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Absoliučiai. Susipažinau su šiuo vienu vaikinu, maniau, kad jis buvo puikus, ir jis taip pat manė apie mane, mūsų tikslai ir svajonės buvo suderinami, bet kadangi jis buvo toks apsėstas uždirbti pinigus ir aiškiai manė, kad tai atnešė laimę, jis iš esmės neturėjo jokių santykių įgūdžių ir jokio chatachter plėtros, ir buvo visiškai aplaidus manęs atžvilgiu ir emociškai nepasiekiamas. Tai buvo vienas iš labiausiai širdį draskančių dalykų - stebėti, kaip kažkas renkasi pinigus, o ne charakterio ugdymą ir kokybiškus santykius.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Darren's avatar
Darren

Amen 🙏🏻

Wed Mar 19 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Galbūt reikėtų šiek tiek daugiau informacijos apie tai, ką žmonės supranta, ką reiškia finansinis stabilumas. Skirtingi žmonės turi skirtingus apibrėžimus. Kai kurie klausimai galėtų būti tokie: Ar finansiškai stabilu, jei dirbi misionieriumi, esi įsipareigojęs aukotojams ir tikiesi, kad Dievas tave aprūpins? Ar tai pakankamai "stabilu", kad užtikrintų minimumą? Ir t. t.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Galėčiau aprūpinti šeimą ir ja rūpintis (vienos pajamos), tačiau turėtume gyventi labai saikingai. Galėčiau taip gyventi, bet kadangi mano būsimasis sutuoktinis nenori gyventi nuomojamame bute, o nori namo su sodu, vėl studijuoju, kad galėčiau gauti dideles stabilias pajamas teikiantį darbą, kad galėčiau sau leisti lengvą gyvenimą šeimai. 🫡

Wed Mar 19 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Šiame pokalbyje yra niuansų. Pavyzdžiui, amžius. Jei tai jaunesnis vyras, kuris dar mokosi, bet turi aiškų karjeros ir finansinio stabilumo planą, tai puiku. Jei tai vyresnis vyras, turintis daug skolų ir neturintis aiškių ateities planų, tai, IMO, yra raudona vėliava. Finansinis stabilumas nėra viskas, bet ir ne niekas.

Wed Mar 19 2025
8 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Aš tikrai manau, kad taip. Vyras turi būti lyderis, o kaip jis tai daro, jei negali pasirūpinti savo šeima? Žinoma, nėra nieko blogo, jei moteris taip pat turi būti finansiškai stabili - tiesą sakant, aš taip pat sakyčiau, kad tai taip pat yra būtina, imo - bet galimas pavojus, kad tai gali būti koks nors nesubrendęs vyras, manantis, kad jam nereikia turėti gerų finansų, nes ji jam padės, pvz.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Labai svarbu būti finansiškai stabiliam, nes pinigai - tai priemonės, padedančios atlikti darbus, jei suprantate, ką turiu omenyje

Wed Mar 19 2025
4 ❤️