Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Atsakysime į jūsų klausimus apie pasimatymus 🙋‍♂️

Jūs užduokite savo krikščioniškų pažinčių klausimus, o mes atsakysime į juos komentaruose

6 Patinka
125 Komentarai
Jason's avatar
Jason

Daugiau pagalvojus apie Tikslą ir Misiją, atrodo, kad galime sugaišti daug laiko ir pastangų kalbėdami apie tai, kaip ir su kuo susitikinėti, taip pat apie tai, kas yra leistina ir kada esame pasiruošę ..... Jaučiuosi skatinamas vėl susitelkti į tai, KODĖL , kodėl pasimatymai, kodėl santuoka, kodėl krikščioniška santuoka. ..... Ne tik dėl teisėtų malonumų, draugystės, gerų vaikų auginimo, tarnavimo bažnyčioje ir pan. komunalinių priežasčių ar net bendro Dievo garbinimo .... Bet turint aukštesnį tikslą už mus pačius 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jasonas Patarlių 29:18 Kur nėra regėjimo, ten žmonės žūsta, o kas laikosi įstatymo, tas laimingas. ..... nesuvaržytas, žūsta , išsklaidytas, , nuogas .... Man primena aukso veršį prie Sinajaus ..... Reikia Kodėl reikia daugiau nei teisinio kodekso reikalavimų..... Ypatinga tauta Dievo nuosavybei - kad .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason mano požiūris į santuoką yra toks pat, kaip ir į Dievą - santykiai yra tikslas. Dievas mus sukūrė santykiams su Juo, visa, ką mes darome kartu ar ko siekiame kartu, yra priedas. Ar matei filmą "Aukštyn"? Juos sujungė bendras nuotykių pojūtis, bet didysis atradimas buvo tas, kad jų santykiai buvo nuotykis. Vis dėlto aš taip į tai žiūriu.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tai ne tik mąstysena, kurią rekomendavo daugelis. Aš jau pateikiau nuorodą.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Rekomenduojama daugelio"! Šioje planetoje yra keletas temų, kur, jei turi remtis knyga tam tikra tema (pasimatymai yra viena iš jų), kad pagrįstum savo poziciją, vadinasi, nelabai supranti, ką gini.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dar nemačiau nė vienos tavo krikščioniškos nuorodos, kurioje patartum per vieną naktį pradėti santykius su vaikinu ir mergina.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ar kada nors skaitėte Tim Keller "Santuokos prasmė"? Labai rekomenduoju 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jūs to nepadarysite, nes gyvenimas taip nevyksta!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Neskaičiau, bet jis yra vienas iš mano mėgstamiausių autorių. Ačiū už rekomendaciją! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tiesą sakant, ne. Tai yra taip, kaip jūs pasirenkate, kad tai veiktų. Niekas netrukdo tau perkonfigūruoti savo požiūrį 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Rimtai, jei kam nors reikia pertvarkyti savo požiūrį, jums to labai reikia! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aš nevaikštau aplink. Atsiprašau. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nėra reikalo!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan nereikia? Tai, ką jūs siūlote, yra formulė 🧪 krovimui 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis myliu tai - ir vienintelė priežastis, dėl kurios domiuosi bet kokiu iš šių sujungimo dalykų. Timas ir Cathy Keller suprato kažką labai svarbaus apie tai, kodėl Dievas sukūrė santuoką :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati Apie Dievą galima sužinoti daug daugiau. Jis yra gilus ir kartu paprastas. Aš daugiau mokausi iš Adventistų Biblijos tyrimų instituto trijų dalių knygų serijos apie santuoką, šeimą ir lytiškumą ir, ohoho, absoliučiai atveria akis. (Esu adventistas ir ką tik sužinojau, kad yra Biblijos tyrimų institutas). Bet taip, Biblija yra tokia pilna informacijos, kad ji ir toliau stulbina mano protą.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Kodėl ši pažinčių programėlė pamažu virsta draugystės programėle?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, nes pasimatymuose pirmenybė turėtų būti teikiama draugystei 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tikrai? Gerai, įvardykite kiek tik galite žmonių iš Biblijos, kurie tapo draugais ir vėliau susituokė? "Kas randa žmoną, randa gerą dalyką", Dievas nesakė, kad kas randa draugą, randa gerą dalyką. Klausykite, nesakau, kad tai nesvarbu, bet patikėkite, jei ateisite su draugo mąstysena, labai lengvai ten įstrigsite ir tik tiek rasite! Tavo žmona yra tavo draugė, elkis su ja nuostabiai gerai, ir tu rasi geriausią-geriausią draugę!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Įvardykite ką nors iš Biblijos, kas turėjo vaikiną ar merginą. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

O tiems, kurie ieško medžiagos paskaityti... "Pirmenybę teikite draugystei savo pasimatymuose" yra iš knygos "Pasimatymų ribos - kaip sveiki pasirinkimai augina sveikus santykius" 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jie neturėjo, jie turėjo žmonas, o ne draugus!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Visiškai teisingai - "vaikino ir merginos" statusas nepripažįstamas. Negalima per vieną naktį iš nepažįstamų žmonių tapti vyru ir žmona. Mano nuomone, tas tarpinis procesas turėtų būti labiau orientuotas į susipažinimą su žmogumi kaip su DRAUGU. Draugystė" - kai nepažįstamasis tampa tavo geriausiu draugu visam gyvenimui, o vėliau - sutuoktiniu. Jei negalite būti net draugais, kaip galite būti sutuoktiniais? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Esate teisus, iš nepažįstamų žmonių per vieną naktį netapsite vyru ir žmona, tačiau egzistuoja vadinamoji "Kurtuazija", kur galite gauti visą reikiamą informaciją, deja, ši karta ją pavertė vaikinu ir mergina, bet lažinuosi, kad jūsų seneliai tai vadino kitaip. Esate įstrigę mąstysenoje, kuri sako, kad pirmiausia jums reikia draugų, kad galėtumėte su jais eiti į priekį.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jei parsisiunčiate pažinčių programėlę, ateikite su tokiu tikslu. Tolimoje praeityje tai atsitiko man, tai sugadina jus, jei sakote, kad draugai, jūs susitiksite tik su draugais, jūsų pokalbiai ir veiksmai eis draugų keliu!!! Klausimas - ar nori žmonos? Kaip vyksta pokalbis? Ar tu jai iš karto sakai, kad nori būti draugas? Jei yra vienas dalykas, kurį žinau apie moteris, tai tas žodis "draugas", nuo jo nesugrįši, tik labai retais atvejais taip nutinka.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Taip 🙌 Pokalbiai turėtų vykti draugų keliu. Tu kalbi su savo seserimis Kristuje. Tu turi mąstyseną "negrįžti prie to". Iš tikrųjų ketinama judėti pirmyn į santuoką. Jūs neturėtumėte grįžti atgal, turėtumėte judėti į priekį. Aš noriu žmonos, bet neisiu to sakyti, kai nepažįstu to žmogaus. Aš sakau: "Aš noriu pažinti kaip draugas, ketindamas judėti pirmyn. Ieškau santuokos"

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ar kuri nors iš seserų Kristuje tau pirmiausia paminėjo "draugų kelią"? Vėlgi, informacijos dėlei, bet kuri moteris/gentas, kuris parsisiunčia DATING APP, ieško pasimatymų, o ne draugų. Jos gali sakyti, kad nieko neskubu, tai reiškia, kad neskubėkite, jos niekada nepasakys žodžio "draugai". Jei sakote "draugai", vadinasi, nesate rimtai nusiteikę. Jūs neteisingai perskaitėte, aš neturiu tokios mąstysenos, aš turiu tikslingą mąstyseną.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Gerai, taigi jūs sakote: "Noriu pažinti jus kaip draugą, ketindamas judėti į priekį. Aš ieškau santuokos", šaunu, kiek moterų tai suveikė? Galiu lažintis, kad jūsų pokalbių sąrašas pilnas draugų, kur jis baigiasi?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Daugybėje jų rašoma "pirmiausia draugai". Krūvos jų sako "aš tavęs nepažįstu, pradėkime kaip draugai". Vėlgi, tai krikščioniška "pažinčių" programėlė. Galbūt tu nori susitikinėti, bet kiti ieško santuokos ir per draugystę sumažina nesėkmės riziką. Terminologija NĖRA svarbi. Svarbu, KAIP naudojatės šia krikščioniška programėle.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Būčiau dėkingas žmogui, kuris tai padarytų. Vargu ar kas nors su manimi taip darė ir, tiesą sakant, būčiau dėkinga. Tai tiktų dievobaimingoms moterims, kurios vertina gilią draugystę, leidžia Dievui vadovauti, o ne stengiasi kontroliuoti. Ne visos santuokos taip pat būna sėkmingos. Tad kodėl tai naudojate kaip sėkmės matą? Aš taip pat nevertinu veiksmų, kuriais kiti traukiami žemyn. Jūsų pakanka Kristuje. Atminkite tai. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps??? Tikrai??? Tada problema yra blogesnė nei yra, arba tai, arba jūs skleidžiate draugų vibracijas! Ačiū Dievui, kad pasakėte "pažinčių" programėlę, taigi jūs susiradote draugų, kad sumažintumėte nesėkmę? Mes visi patiriame nesėkmę, kai kalbama apie širdies reikalus, pakelk save ir eik toliau.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jūs esate teisus, terminologija nesvarbi, bet tai vis tiek yra krikščioniška pažinčių programėlė, turėtumėte ją naudoti pagal paskirtį, o bet kokia papildoma informacija yra priedas. Kuo daugiau ieškosi draugų, tuo daugiau jų rasi, bet nepamiršk, kad laikas ir metai skaičiuojami.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Gerai, tada jie sąmoningai žino, ko ieško, joks vaikinas, kuriam patinka moteris, neateina pas ją kalbėti apie draugus. Būkite tikri ir teisingi, kodėl atsisiuntėte šią programėlę? Aš jo netraukiu žemyn, aš bandau suprasti jo paneigimą į mano pradinį teiginį "programėlė virsta draugystės programėle", mes kietas, aš sutinku su daug kuo, ką jis sako, bet ne apie tai.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Iš tikrųjų tai yra puiku, nes žmonės šioje programėlėje nesinaudoja ja kaip "Tinder" ar "Bumble". SALT suteikia alternatyvą. Kitą alternatyvą. Geresnį variantą 🙌 Aš NUSPRENDŽIAU duoti brolio Kristuje vibracijas arba draugo vibracijas, kad ir kaip tai pavadintumėte. Bet kokiu atveju netikiu "vibracijomis" ar "energija". Tikiu tikros draugystės kūrimu ir lėtu, bet tvirtu judėjimu į priekį 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Daugybė vaikinų taip elgtųsi sevy bendruomenėje. Sidnėjuje turiu krūvas gerų sevy draugų 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aš neatsisiunčiau šios programėlės, kad galėčiau vaikščioti į pasimatymus ir krauti buvusius kaip blynus 🥞 (nors blynus mėgstu 🙃) Atsisiunčiau šią programėlę, kad turėčiau galimybę susipažinti su krikščionėmis merginomis Australijoje, su tikslu vieną iš jų vesti, prieš tai nuodugniai įvertinus per draugystę. Prašau patarti, jei reikia papildomų paaiškinimų.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tai yra skirtumas tarp jūsų ir manęs, kai kurie žmonės nori geriau, kai kurie priima status quo! Tai nėra puiku, krikščionių DATING baseinas yra mažytis kaip velnias, bet ei, draugai, matyt, yra jūsų kelias.! Aš pavartojau žodį "vibracijos" dėl geresnio žodžio trūkumo, nekenčiu šio žodžio, todėl atsiprašau dėl to. Šaunu, kad primygtinai to reikalaujate, turite gerą idėją, bet jūsų požiūris yra ne tas!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Štai idėja, oazė pirmiausia nori draugų, tu esi draugas, gali tai ištirti, ne?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa, buvusiųjų nesusidėliosi, susidėliosi draugus 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Šį pokalbį SALT'e mes turėjome daugybę kartų... nes žinai, kad esame draugai 😃 Visiškai aišku, kad "Pasimatymas pažinti" iš tikrųjų yra "Pasimatymas aplink", kuris labai skiriasi nuo "Pasimatymo vesti"... kuris įvyktų tik tada, jei žinotum, kad nori vesti tą žmogų, o geriausias būdas tai sužinoti PIRMIAUSIAI - per DRAUGYSTĘ 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Taigi manau, kad tai įrodymas, jog kai kurios merginos yra pakankamai protingos, kad pirmiausia norėtų draugystės 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ir tame nėra nieko blogo 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 ar tai įrodymas? Tu traukiesi ant abejotinos gijos, kad paremtum.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ne! Mano žmogau, žmonės ir poros auga santykiuose, į gerąją ar blogąją pusę, priklausomai nuo to, kaip kiekvienas iš jų elgiasi. Jei kreipiesi į moterį ir ji sutinka teisintis dėl santuokos, draugystę galite kurti eidami į priekį. Pradinės draugystės reikalavimas nėra sėkmingų santykių / santuokos sąlyga, jūs galite kurti ir augti kartu pakeliui.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vienintelis dalykas, dėl kurio šioje temoje kyla abejonių, yra jūsų ketinimas naudoti šią programą. Ir taip, tai papildomas įrodymas, nes tu pradėjai temą sakydamas, kad ji tampa draugystės programėle 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kodėl jums reikia kurti "draugystę"? Kokia prasmė grįžti atgal, kaip tu sakei? Nenoriu grįžti atgal, noriu judėti į priekį, kai santykių pagrindas yra tvirta draugystė. Vėlgi, jei negalite būti net draugais, kaip galite būti daugiau? Tai, ką tu siūlai, yra receptas, kaip žaisti ir krauti į krūvą 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tai nėra abejotina, tai paprasta, aš prisijungiau prie DATING app (ne draugystės app), kad sutikčiau tinkamų moterų, ketindamas sutikti vieną, įsikurti ir turėti šeimą su!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Geras scenarijus, susipažįstate su moterimi, susidraugaujate su ja, bet jums nepavyksta, kas bus toliau? Pasiliksite tą draugę ar eisite toliau?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Žaisti ir krauti ką? Jei nesiseka, tu eini savo keliu, ji eina savo, nėra ką krauti. VISADA, draugystė nėra būtina sąlyga, kad išvengtum nesėkmės, galima draugauti ir vis tiek nepasiseks, kodėl tau ši sąvoka svetima?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tai ir yra problema. Jūsų mąstymas pernelyg supaprastintas. Jūs iš tikrųjų nesusitinkate ir neapsigyvenate su žmona. Yra tarpinis procesas. Tu žinai, ko nori, bet nežinai, kaip to pasiekti. Suprantu tavo ketinimus, bet nesutinku su tavo požiūriu, nes tu "vaikštai į pasimatymus".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ką turite omenyje sakydamas, kad tai neveikia? Kai draugauji, nėra jokio romantiško prisirišimo ir įsipareigojimų, nes tu įvertini žmogų (apie tai tau jau sakiau anksčiau). Taip pat esu tau sakęs, kad užmezgant draugystę sumažėja vėlesnių santykių nesėkmių, nes draugystė suteikia tvirtesnį pagrindą santykiams. Niekada nesakiau, kad jums garantuota sėkminga santuoka. Tau vis tiek reikės dirbti prie santuokos, bet tai jau kitas etapas.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Niekas nesakė, kad tai būtina sąlyga, bet manau, kad turėtų, nes, net jei tai ir negarantuoja, tai suteiks šansų sėkmingai santuokai. Tai tas pats, kas vaikščiojimas į bažnyčią susituokus sumažina skyrybų tikimybę. Kodėl turėtumėte to nedaryti? Manau, kad jūsų rizikos mažinimo strategiją reikia tobulinti. Mano patarimas: Nesusitikinėkite, kad sužinotumėte, t. y. nesusitikinėkite. Susipažinkite su draugais, kad įvertintumėte nuoseklumą prieš įsipareigodami.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

laikytis rekomendacijų nedalyvauti argumentuoto pobūdžio diskusijose. Aš atsisakau dalyvauti. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nemanau, kad mes būtinai ginčijamės. Galbūt Stano tiesiog nori sužinoti, kodėl žmonės tiesiog draugauja. Jis nesupranta, kad žmonės naudojasi draugyste, kad įvertintų žmones, todėl yra saugesni ir turi daugiau galimybių sėkmingai judėti į priekį.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan jei tą eilutę suprasite pažodžiui ir ieškosite paruoštos žmonos, tai pasisavinsite kažkieno kito žmoną...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya bud, atsiprašau, kad vakar nepasirodžiau, gyvenimas paėmė viršų! Tiesa, kur aš buvau 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Tai ir yra problema, su kuria susiduriu, jūs naudojate draugus pirmiausia kaip skydą, kad jums nepavyktų, galite būti draugais tiek, kiek norite, nesėkmių pasitaiko mums visiems, vien todėl, kad sakote, jog draugai pirmiausia garantuoja, kad sėkmė apskritai nepasieks. Tavo rizikos mažinimo strategija yra gerokai kitokia nei mano, su mano strategija mes abu žinome, apie ką kalbame, nuo pat pradžių, o tavo arba laiko žmones draugų zonoje amžinai, arba sukelia didžiulį širdies skausmą, jei nepavyksta.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Gerai, pasakyk, kiek laiko trunka šis draugystės etapas? Mano kalbėjimo etapas trunka apie 2vnt. iki susitikimo.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Sveiki, Stan, Ačiū už klausimą 🙋‍♂️ Prieš aptardami terminus, turime aptarti etapus ir žingsnius. Žr. toliau 👇 Šiai "schemai" pritarė daugelis mano merginų čia, SALT, anksčiau, kai ja dalinausi. Nesutinku su tavo teiginiu dėl žmonių, kurie draugystę naudoja kaip skydą 🛡 Tai išmintingas požiūris. Jis buvo patikrintas. Atkreipkite dėmesį, kad "schemoje" draugystė yra žingsnis, ir prašau atkreipti dėmesį į judėjimą į priekį.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 1 ETAPAS 1.1. Parašykite žinutę ➡️, kad užmegztumėte kontaktą 1.2. Susipažinti (su nepažįstamaisiais) ➡️ Įvertinti 2 ETAPAS 2.1. Draugai ➡️ Atrasti + pažinti 2.2. > Draugai ➡️ Užmegzti romaną 2.3. Pasimatymas (= BF ir GF) ➡️ Įsipareigoti 2.4. Susituokti (H+W) ➡️ Mylėti + visi ⬆️ Peržiūrėkite ir užduokite tiek klausimų, kiek norite.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Come on bro, būk rimtas, tai yra skydas, vadink jį tuo, kuo jis yra, apsauginiu tinklu, kad jausmai nebūtų įžeisti 🙃 Ačiū už diagramą, bičiuli, 1.2 etapas - man nereikia su jais susitikti, kad juos įvertintum, tai procesas, nes kalbėdamas su tavimi aš tave pažįstu. Kaip ir sakiau, 2wks mes kalbamės, aš žinosiu, ar man reikia susitikti su tavimi, ar mes netinkame vienas kitam! Kiek laiko užtruks, kol bus sudaryta diagrama?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude who said romance is dead 👀 Ši gija yra laukinė. Įsimylėti tikrai yra kažkas, kas kyla iš širdies. Tikiuosi, kad tu ir @Stan abu rasite savo poras... tegul gerasis Viešpats jus abu nustebina ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vertiname atsiliepimus ir sutinkame su jumis dėl 1 etapo - jį reikia šiek tiek pataisyti, nes mes net tikriname žmones peržiūrėdami jų profilius. Tai sąžininga įvertinti siunčiant žinutes prieš susitikimą. Tačiau vėlgi iš ankstesnių pokalbių kalbėjome apie tai, kad gerai susitikti anksčiau. Mano patarimas: susitikite anksčiau.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kiek laiko užtruks "diagramos" sudarymas, priklauso nuo konkrečių asmenų. Galiu pateikti tik apytikrius skaičiavimus. Pavyzdžiui. Viena mergina pasidalijo, kad nori tapti bf-gf per 3 mėnesius, o paskui jai visiškai tinka būti bf-gf "tiek, kiek nori", taip ji sakė - su kuo aš nesutinku, nes, kaip sakiau, bf-gf nėra pripažįstama. Tai yra situacinė partnerystė.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Žmonės nusivilia, kodėl jie negauna įsipareigojimų, kai kita šalis, kaip jūs sakėte, "draugauja, kaip jūs einate", kad iš tikrųjų pirmiausia pažintų asmenį. Mano patarimas: Neįsipareigokite, o paskui "draugaukite, kol susipažinsite", grįžkite atgal ir vilkinkite laiką.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Turime svečią tavo vakarėlyje🎈 @Kati Sutinku, kad romantika yra širdies reikalas, bet manau, kad ją reikia kontroliuoti. Romantika nėra mirusi 💀 Ji gyva ir gerai įsitaisiusi 2.2 stadijoje ir toliau, judame į priekį. Dar svarbiau, kad romantika nėra mirusi, bet ji tikrai pervertinta, nes dauguma mūsų iš tikrųjų ieško MEILĖS, o meilė nėra tik širdies reikalas. Meilė yra apgalvota.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude atleiskite už įsibrovimą, nesijaudinkit, aš nepasiliksiu 😄 Tikiuosi, kad rasite tai, ko neieškote :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha ji bus laukiama 😀 Romantika turi būti kontroliuojama? Wow! Dabar jau viską girdėjau, vadinasi, tavo širdis neteisinga, kalbant apie meilę.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nesuprantu, ką turite omenyje.. ...bet taip - aš nevaikščiočiau romantizuodamas merginą po merginos, ir žinai... stosiu 🥞 Kaip jau sakiau, manau, kad požiūris ir ketinimai ir (arba) tavo siūlomas metodas yra abejotini.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oho, trūksta žinutės, todėl nesupratote, palaukite, pažiūrėsiu, ar galiu persiųsti.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Gerai, pateikite apytikslį laiką, kiek laiko užtruko, kai naudojotės draugų ketinimais. Tada mergina, kuri tai pasakė, nėra rimta! Jei mergina sako, kad "visiškai neprieštarauja būti gf-bf, tiek laiko, kiek tu nori", vadinasi, ji nėra rimta ir yra ten ne dėl tų priežasčių. Jokia rimta mergina taip nesakys.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Aš įsipareigoju poniai, aš neatsitraukiu ar vilkinu, ankstesniuose santykiuose jie pasakys, kad aš siekiau su ketinimais, aš neatvykau su "pirmiausia būk savo draugu" verslu. Aš žinau, ko noriu, nieko kito nesivaikau. Naa, mano drauge, labai abejotinas yra tavo požiūris, tavo rizikos vertinimo požiūris, tavo ketinimų stoka ir tavo mintys apie pasimatymus.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Asmeniškai aš norėčiau pažinti žmogų kaip DRAUGĄ 8-9 mėnesius, priklausomai nuo to, kaip reguliariai kiekvieną savaitę pasimatome.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Ketinimas susituokti Gali turėti ketinimų susipažinti su ką tik sutikta mergina, bet negali man sakyti, kad turi ketinimų įsipareigoti ir ją vesti nuo pat pradžių. Kaip jau sakiau.. Aš turiu ketinimą susituokti, bet neįsipareigoju žmogui, kurio nepažįstu ir su kuriuo galbūt nesusituoksiu, pastatydamas save į situaciją, kai susitikinėju su aplinkiniais. Turiu ketinimą susituokti. Todėl susidraugauju, kad įvertintų, su kuo susitikinėti dėl santuokos.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! For reall?? 8-9mėn. su visais kiaušiniais viename krepšelyje, tai beveik metai gal potencialo! Daug moterų jau pavargo nuo kalbėjimo etapo, kaip jūs išlaikysite 8-9mnths dėl "gal tai gali suveikti"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Tiesa, romantika nėra lygi ketinimui tuoktis, tačiau ji yra labai svarbi, kai bandote užkalbinti damą, net jei pirmiausia norite susidraugauti. Ir, kaip jau sakiau, jūsų požiūris yra labai nevykęs, skirti 8-9mėn. draugystės etapui? Jis turėtų vystytis jums einant kartu su tinkama moterimi.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Visi kiaušiniai 🥚 viename krepšelyje 🧺???? Kai draugaujate, draugaujate su vienu žmogumi vienu metu???? Ar jūs trolinate?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Šiek tiek pasidomėjau. Man tai pasirodė gana įdomu. "Nors skaičiai gali skirtis, tyrimai paprastai rodo, kad skyrybų tikimybė sumažėja 20-70 %, kai santykių pagrindas yra draugystė" Pats laikas permąstyti ir pertvarkyti požiūrį į krikščioniškas pažintis.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Palaukite, kas?! Vadinasi, jūs susiradote kelis draugus? Aš ne trolinu, draugų kiekis, kurį jūs darote vienu metu, nebuvo paaiškintas, todėl aš tiesiog maniau, kad jūs sutelkiate savo dėmesį į vieną moterį vienu metu ir pritraukti jį 8 + mėnesius

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statistika visada vienaip ar kitaip iškraipoma, visada praleidžiami, praleidžiami ar ignoruojami įvairūs scenarijai ar konotacijos. Pripažįstama, kad pasimatymus krikščioniškuose sluoksniuose reikia permąstyti, jiems reikia daugiau ūpo! Brolau, aš gyvenau šį draugų pirmąjį gyvenimą, tau bus labai sunku mane įtikinti, kad tai teisingas kelias. Viską, ką tu dabar darai, aš dariau, tiesą sakant, ėjau dar giliau, rezultatas / sėkmė minimali.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dievas nesidomi tik galutiniu rezultatu ar rezultatu. Tikslas yra pats santykis. Kai susitikinėji su mergina, mano nuomone, esi jai skolingas išskirtinumą, nes esi su ja romantiškai susijęs. Neturėtum bendrauti su kitomis merginomis dėl romantinių interesų. Todėl tu esi tas, kuris deda visus savo kiaušinius 🪺 į 1 krepšį.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Draugų kūrimas yra draugų kūrimas. Gali draugauti su kuo tik nori. Kaip jau sakiau anksčiau, čia NĖRA jokio romantinio prisirišimo, išskirtinumo, įsipareigojimo ir pan. Nesu tikras, ar supranti DRAUGYSTĖS sąvoką. Jie tau nieko neprivalo ir tu jiems nieko neprivalai. Tiesiog draugai 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Taip, tikslas yra patys santykiai, bet procesas, kad sėkmingi santykiai, ten yra problema, jūs tikite, kad stringing kartu su keliais draugais mėnesius tikisi, kad jį paversti daugiau nei draugai. Ir tai vėl teisinga, ir aš taip pat sutinku, kai aš apsistojau ant tinkamos ponios, su kuria susitikinėju, aš nebesidomiu kitais, tai yra, kaip man tai vyksta. Taip, aš dedu visus kiaušinius į vieną krepšį konkrečiam laikui, mes abu galime sužinoti anksčiau, jei dirbsime kartu

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Taip, ir tas pats galioja mano požiūriui, jei aš kalbu su tavimi, aš tik kalbu su tavimi, aš nesu niekaip neįsipareigojęs tau, jokio išskirtinumo, kol mes abu nenusprendžiame būti išskirtiniais, tai nebus / neturėtų užtrukti mėnesius, kad padaryčiau tave savo draugu, tikėdamasis, kad tu tapsi romantiškas su manimi, mes abu žinome anksčiau nei vėliau, jei mes abu dirbame kartu ar ne!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Draugaudami mes niekam neužkliūvame. Mes tiesiog užmezgame draugystę ir vertiname, ar mums pavyks susikalbėti. Tik po šio įvertinimo galiu žinoti, ar noriu su kuo nors romantiškai bendrauti. Galiu mylėti tik tuos, kuriuos pažįstu. Mano patarimas: Mylėk tai, ką pažįsti.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aš nesusitikinėju su draugais "su viltimi tapti romantiškais". Draugus susirandu tam, kad įvertinčiau, ar noriu tapti romantiškas, ir DIDŽIAUSIA šio vertinimo dalis yra nuoseklumas.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Padarykime mini palyginimą čia.. JŪS Pažintys. Romantika. Ugnis 🔥 8-9 mėnesiai neišeina. Sudegė. Daugiau nebendrauja. Sudaužyta širdis 💔 Gydymas ❤️‍🩹 Laisvas laikas. Pasimatymai nusibosta. ME Draugystė. Draugai. Seserys. Šeima. Bendruomenė. 8-9 mėn. vis dar kalba. Vis dar rūpi. Jokių širdies smūgių. Gausybė mokymosi. Atviri pokalbiai. Tvirtas ir stabilus pagrindas potencialiai susitikinėti su kuo nors. Draugystė sukyla.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ką vadinate, 8mnths+, kalbėti su kuo nors, be jokio kito ketinimo, išskyrus įvertinti juos ir pamatyti, ar norite būti romantiškas? Skamba labai panašiai į žmonių vaikymąsi. Visą reikalingą informaciją galite surinkti kur kas greičiau.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tai geresnis palyginimas - ME Pažintys. Romantika. Ugnis 🔥 Praleisti laiko vienas su kitu Kurti santykius Užmegzti tvirtą ryšį JŪS Draugystė 8-9mėn Ilgai trunkantis procesas Rizikos minimizavimas, kad nebūtų įžeisti jausmai suaktyvintas ⚡ Laiko švaistymas abiem pusėms Neveikia, didesnis širdies skausmas moteriai 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aš atnaujinau savo mini palyginimą JŪS Pažintys. Romantika. Ugnis 🔥 Tinder / Bumble stilius Aptemdytas vertinimas Fiziškumu ir geismu pagrįstas ryšys. Įsipareigojimas. Išskirtinumas. 8-9 mėn. neišsipildo. Sudegė. Potencialiai kūdikio mama ant rankų. Nekalbėk kaip anksčiau arba nebekalbėk Širdies skausmas 💔 Gydymas ❤️‍🩹 Laisvas laikas. Pasimatymai nusibosta.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Draugystė. Draugai. Seserys. Šeima. Bendruomenė. Jokio fiziškumo. Jokių bučinių. 8-9 mėnesių vis dar kalbasi. Vis dar rūpi. Jokių lūkesčių. Jokio išskirtinumo. Jokio širdies sudaužymo. Krūvos mokymosi. Atviri pokalbiai. Jokio užtemdyto vertinimo. Tvirtas ir stabilus pagrindas potencialiai susitikinėti su kuo nors. Draugystė sukyla.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pamiršau tai paskelbti, čia leiskite man ištaisyti, kad jums - ME - Pažintys. Romantika. Ugnis 🔥 Tinder / Bumble stilius Ketinimai ir ne pramoginiai papildomi Stiprus ryšys, pagrįstas bendra patirtimi, nuotykiais ir gražiomis akimirkomis, Įsipareigojimas. Išskirtinumas. Santuoka / vaikai Sukurti laimingi santykiai Eiti per gyvenimą su kuo nors kuriam rūpi 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Draugystės apsaugos tinklas įsteigtas 8-9mėn. vertinimo klasė Švaistyti ponios laiką be ketinimų romantikai, kol nebaigta vertinimo klasė!!! Ryšys nesukuriamas, kol nebaigta vertinimo klasė 8-9mnths Nesėkmių santykis - per kraštus! Damos nekenčia vyrų dėl laiko švaistymo. Sudaužyta širdis 💔 Depresija dėl pažinčių fondo.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha tai nėra tai, ką rodo mūsų visuomenės būklė, ir tai nėra tai, ką rodo tyrimai. Labiau tikėtina, kad jums nepavyks su pasimatymais ir romantika, kai šie bus pirmoje vietoje.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tyrimai ir visuomenė!! Ar turite šių žmonių telefono numerį, kad galėtume jų paklausti tiesiogiai?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Nes Tinder ir Bumble jau yra? Ir jie tikrai nepadėjo mano vaikščioti su Jėzumi... ši programa sąžiningai užpildo tuštumą ir primena man, kad pirmiausia reikia įdėti Jėzų. Ar jūs pirmenybę teikiate Jėzui, ar savo norams?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Jei jums reikia programėlės, kuri primintų jums, kad Dievas yra svarbiausia, tai apie jus pasako daugiau nei "jūsų ėjimas"! Michelle Apples, kuri anksčiau buvo stalo šeimininkė, su savo vyru susipažino "Hinge", ir jis jai buvo nuostabus! Galite sutikti bet ką bet kurioje programėlėje, reikia Dievo malonės ir sąmoningai apgalvoti, ką norite ir ko nenorite pramogauti.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Paklauskite savęs, ar manote, kad pirminis šios programos tikslas buvo draugystė? Ne, ji buvo skirta suvesti žmones pažinčių stiliumi, o su vėlesniais atnaujinimais atsirado draugystės pusė.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Ne, nesiremiu programėle, bet kaip žmogus iš iširusios šeimos galiu pakliūti į santykių stabmeldystės spąstus. Malonu turėti programėlę, kuri ne tik išpildo, bet ir neutralizuoja šią silpnybę.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan įdomu, kad "The Christian Singles Hub" dabar turi savo programėlę JAV... Tik prenumerata

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Šios krikščioniškos programėlės tikslas yra SUTUOKTI, bet mes ne tik tai gauname iškart nuo šikšnosparnio. Aš ją naudoju kaip "Santuokos programėlę".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jūs taip pat neteisingai suprantate sąmoningumą ir įsipareigojimą. Aš turiu ketinimą susituokti, bet neįsipareigoju žmogui, kurio nepažįstu ir su kuriuo galbūt nesusituoksiu, pastatydamas save į situaciją, kai vaikštau į pasimatymus. Turiu ketinimą susituokti. Todėl susidraugauju, kad įvertintų, su kuo susitikinėti dėl santuokos. Mano ketinimai yra švarūs 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Programėlės pažinčių elementas neišnyko - perbraukite pirštu, sutikite, rašykite žinutes, bendraukite, skambinkite vaizdo skambučiais ir susitikite į pasimatymus! Stalas ir socialinė sritis puikus būdas užmegzti ryšį ir suprasti visą žmogų. Tai puikus būdas susirasti draugų ir praplėsti ryšius, o kas žino, kur tai gali nuvesti.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Stan pažintys geriausiai veikia bendruomenėje, o to trūksta daugumoje pažinčių programėlių. Norime, kad tai būtų vieta, kur dalijamės gyvenimu kartu kaip Kristaus kūnas, ir iš to kiltų romantiški santykiai

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "pažintys geriausiai veikia bendruomenėje", ar ne? Tai abejotina!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bendruomenė ten tikrai yra. 1. ✅ Malda ir Šventoji Dvasia (Patarlių 3. Jokūbo 1) 2. ✅ Charakterio ir tikėjimo suderinamumas (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Bendri gyvenimo tikslai ir paskirtis (Am 3, 3) 4. ✅ Išmintingas patarimas ir bendruomenė (Patarlių 11, 14) 5. ✅ Meilė ir pasiaukojimas (1 Kor 13) 6. ✅ Asmeninis + pasirengimas (Ef 5, 25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Koks yra atsakymų į įžangines žinutes procentas? Kokią įtaką tam turi: - Atstumas ir (arba) vietovė (didesnis tiems, kurie gyvena mieste, kur kiti žmonės yra netoliese, palyginti su tais, kurie gyvena mažuose miesteliuose ir kaimo vietovėse) - Demografiniai duomenys (amžius, konfesija) - Kaip užpildytas profilis - Įžanginės žinutės ilgis (daroma prielaida, kad ilgesnė žinutė yra prasmingesnė ir rodo, kad siuntėjas perskaitė anketą)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Puikus klausimas ir bijau, kad neturiu atsakymo į visas šias kategorijas! Galiu pasakyti tik tiek, kad Intro siuntimas gerokai padidina tavo šansus gauti porą 🥳 Tad būtinai išnaudok savo nemokamus Intro!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Sveiki, Davidai, Salt turi žinoti, į kiek įžanginių žinučių atsakoma. Iš savo patirties, susijusios su Salt ir kita krikščioniška platforma, manau, kad atsakymų (į prasmingas, apgalvotai parašytas žinutes) yra apie 5 %... Iš pradžių maniau, kad tai "aš", bet panašu, kad daugelis kitų turi tokią pačią patirtį..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Galbūt, ar galėtų būti aiškesni raginimai nurodyti, kad galima užmegzti santykius per atstumą arba kad norima persikelti? Suprantu, kad ši tema sudėtingesnė, kai yra vaikų ir dalijamasi globa, bet manau, kad geriau iš anksto nurodyti .....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason sutiko

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Galbūt neprieštarautumėte, jei begėdiškai reklamuotumėte Deivido Šiblio (David Shibley) knygą "Priklausomybė nuo misijų" (The Missions Addiction)... Ne tik perskaičiau, bet ir susipažinau su autoriumi ir teko jį vežti iš konferencijos į oro uostą

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason, ar būtų galima paskatinti žmones nurodyti konkrečią gyvenamąją vietą? Tiek daug žmonių tiesiog įrašo miesto pavadinimą, nenurodydami šalies ar valstijos. Daugelis šių miestų pavadinimų yra labai paplitę ir gali būti bet kur.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Sutinku su jumis dėl vietos, taip pat... Reikia pasitikėti ir būti užtikrintam Dievu, kad galėtum tiksliau rašyti apie vietą.... Manau, kad mano gali atrodyti mįslingai kam nors, esančiam ne JAV vidurio vakaruose, bet jame yra metro santrumpa, vietovės kodas ir valstijos santrumpa.... DFW iš pradžių buvo įdomi santrumpa - Dallas Fort Worth, nesu iš TX 🤣.... Kaip ir Vašingtono miestas ar miestelis gali būti kaip 52 skirtingose JAV valstijose ir teritorijose ....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kaip manote, ar krikščioniškos pažintys yra naudingos, jei su kuo nors susipažįstama grupėje, o ne vienas prieš vieną? Pavyzdžiui, jei būtų galimybė eiti į renginį su draugais ir pakviesti žmogų, kuris jus domina, ar tai būtų protingiau nei susitikinėti vienas prieš vieną? Jei taip, kodėl ir kaip tai būtų galima įgyvendinti, ypač šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame gyvename?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

SALT TABLE yra gera vieta pradėti 🙂 begėdiškas įskiepis .... Yra Instagram ir Discord grupės, kurios išsivystė iš TABLE, turinčios keletą asmeninių grupių susitikimų

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, begėdis plug yra puikus. Ačiū, kad kuriate programą, kuri prisitaiko prie šiuolaikinio pasaulio ir kartu išlieka pagrįsta Kristumi. Gerai, kad į pažinčių programėles įtraukiate bendruomenę, nuoširdžiai manau, kad tai labiau atitinka dieviškąjį idealą. Tiesą sakant, aš niekada nedrįsau prašyti savo pažįstamų eiti su manimi į bažnyčią per pirmąjį pasimatymą. Paprastai darau šiuolaikinį tradicinį dalyką - einu į kavinę ar panašiai, bet galbūt man reikia išbandyti ką nors kita.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis, bet galbūt judėdamas į priekį galėčiau padaryti šiek tiek daugiau, "Jėzus yra svarbiausia, susidoroti su juo" tipo vibracijos. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh negaliu prisiimti absoliučiai jokių nuopelnų dėl nieko SALT programoje , ir aš jaučiuosi kaip vėliau atvykęs vartotojas šiais metais JAV... Trečiojo rato pasimatymo šou mane užkabino ir TABLE privertė šią programą jaustis labiau kaip ministeriją, o ne verslą ... Discord grupė yra šeima ir aš negaliu prisiimti jokių nuopelnų už tai ... Negaliu komentuoti sūrios Instagram grupės - nesinaudoju IG ... Tačiau akivaizdu, kad teigiama bendruomenė skatina dar pozityvesnę bendruomenę ... Telaimina jus Dievas 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Atsiprašau, maniau, kad esate vienas iš SALT programos komandos narių. Prisijungiau tik prieš porą dienų ir vis dar nepripratau prie programėlės! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

Tai jau ... SALT programėlėje yra šiek tiek mokymosi kreivės ir reikia išmokti tam tikrą kontekstą , pavyzdžiui, kai kurie žmonės lentelėse tarpusavyje jaukiai šneka, nes jie programėlėje yra jau porą metų .... David - klientų aptarnavimo Mgr yra puikus ir čia ir ten daro atviros meistriškumo klasės lenteles, kaip naudoti programą gerai Jie gana gerai atsako į klausimus, taip pat ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Geras klausimas! Susitikimas grupėje neabejotinai yra gera išeitis, ypač jei jų labai gerai nepažįstate arba nežinote, ar yra patrauklumas. Tačiau susitikimas vienas prieš vieną duoda aiškesnę žinutę apie tikslingumą - tai tikrai pasimatymas. Ėjimas į vietinius vienišių susitikimus galėtų būti geras tarpinis variantas - tai aiškiai parodo, kad esi vienišas, tačiau nėra labai intensyvus

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Įdomu, ar pasimatymai yra būdas judėti į priekį. Nes jaučiuosi taip, tarsi sekčiau pasaulio, o ne Dievo įtaka. Kuo daugiau skaitau apie biblinį požiūrį į santykius, šeimą, seksą ir santuoką, tuo labiau matau, kaip toli esu nuo idealo ir kaip stipriai pasaulis daro įtaką mums ir net mūsų bažnytinėms bendruomenėms.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Kaip

Sat Nov 16 2024
0 ❤️