Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Ar vaikinai turėtų žengti pirmąjį žingsnį? 🧔

Nesiekiu sukelti susiskaldymo, bet norėčiau išgirsti jūsų mintis. Ar gerai, kad mergina kviečia vaikiną į pasimatymą? Moterys, ar laukiate, kol vaikinas pradės siekti? Vyrai, ar jums patinka, jei moteris prieina prie jūsų? O kaip dėl susirašinėjimo ir žinučių siuntimo? Papasakokite man viską!

17 Patinka
105 Komentarai
Jonathan's avatar
Jonathan

Taip 100%. Na, aš norėčiau, kad mergina, nes tai lengviau, bet aš tai padarysiu, jei turėsiu

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nemanau, kad tai sąžininga - mes visi norėtume, kad viskas būtų paprasčiau, bet manau, kad tai turi būti subalansuota..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Manau, kad pirmoji iniciatyva yra svarbi, bet nemanau, kad ji visada turėtų būti standartas

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Kam tai komplikuoti? Jei jus domina, užmegzkite kontaktą arba pakvieskite į pasimatymą, nesvarbu, ar esate vyras, ar moteris. Man tai tikrai nesvarbu ir tikrai neatstumia, jei moteris imasi iniciatyvos.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Sutinku, kad moterys turėtų imtis iniciatyvos, bet galbūt ne kviesti į pirmąjį pasimatymą.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Čia yra puikių komentarų :) Asmeniškai man labiau patiktų, jei vyras žengtų pirmą žingsnį, kai kviečia mane į pasimatymą. Tačiau tai sakydama tikrai esu pradėjusi pokalbį su vaikinu, jei esu juo susidomėjusi, tačiau niekada nesu pakvietusi nė vieno vaikino į pasimatymą. Kai pradedu pokalbį, jie gali nuspręsti, ar nori tęsti pokalbį, ar ne :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Sveiki, Abbie, pritariu tokiam požiūriui. Pokalbių inicijavimas priklauso nuo dalyvaujančių asmenybių. Kai kurie vyrai gali būti labai drovūs.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip! Tai biblinis

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Sveiki, Nadia, Nors sutinku, kad krikščioniškoje santuokoje vyras turėtų vadovauti moteriai, Biblijoje nėra nieko, kas kalbėtų apie pasimatymus. Mano nuomone, moteris gali išreikšti susidomėjimą, o tada vyras gali arba su meile jos siekti, arba pagarbiai pranešti, kad nenori tyrinėti santykių

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Taip, bet naudinga, jei moterys sėdi šalia jų.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Su visais vaiduokliais, kuriuos asmeniškai patyriau, @Isabel - Team SALT , kodėl turėčiau? Pradedu susidaryti nuomonę, kad žengti pirmą žingsnį yra šiek tiek beprasmiška. Jei moteris žengtų pirmą žingsnį, bent jau žinočiau, kad ji bent jau suinteresuota pabendrauti.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Apgailestauju, kad tai girdžiu Chrisas. Nežinau, kaip šiais laikais tapo taip sunku užmegzti pokalbį tarp vyro ir moters 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Taip, aš taip pat tai patyriau, jei moteris sutinka su manimi ir tiesiog laukia, kol aš parašysiu pirmąją žinutę, ji pirmiausia nėra tokia suinteresuota ir po kelių žinučių pradeda mane vengti. Manau, kad tai taip pat šiek tiek nemandagu, man labiau patiktų paprastas "Labas, kaip gyveni?", o ne nieko, nes vyras vis tiek turi sugalvoti pokalbio temą.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Lengviau žaisti God of War ir tiesiog atsipalaiduoti.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Tą patį galima pasakyti ir apie vyrus. Jei mes sutinkame ir jie neatsiunčia pirmosios žinutės, manau, kad jie nėra pakankamai susidomėję.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Geras pastebėjimas, kvaila palikti rungtynes be atsako iš abiejų pusių!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Sveiki, Chrisai, sutinku, kad "ghosting" nėra gerai ir yra tiesiog blogos manieros. Siūlau ir toliau atkakliai dirbti. Druskos stalo pokalbiai taip pat yra puikus būdas susipažinti su žmonėmis. Telaimina Dievas

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Aš galiu susieti su tuo draugas, ta pati situacija daug kartų.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Sveiki, Dan ir kolegos australai, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Sutinku, nors taip nutinka ir moterims, kaip jau minėjo Stephanie. Bent jau jei kas nors rašo žinutę, tai geros manieros yra patvirtinti ir atsakyti į žinutę. Vis dėlto atkakliai stenkis ir toliau. Telaimina Dievas.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, jei tai padės jums jaustis geriau, tai vyksta abiem kryptimis. Nenorėjau rašyti žinučių žmonėms, su kuriais susirašinėjau, nes tie, su kuriais susirašinėjau, neatsakė

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Visada

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Yra kažkas labai patrauklaus vyruose, kurie imasi iniciatyvos 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Galbūt internetu tai padaryti lengviau, tačiau asmeniškai pakvietus moterį į pasimatymą galima daug ką prarasti, ypač jei yra nusistovėjusi draugų grupė arba esate toje pačioje bažnyčioje, kur viskas gali tapti nepatogu. Nesvarbu, ar IRL, ar internete, turi būti tam tikrų suderinamumo požymių (interesai, pažiūros ir pan.), todėl prieš kviečiant į pasimatymą reikia sveikai bendrauti. Be to, atrodo, kad moterims liepiama "nesusitvarkyti", o vyrams - būti atviriems ir "neperlenkti lazdos", o tai atrodo kaip dvigubi standartai..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Klausimas moterims - darant prielaidą, kad vaikinas yra tvirtas krikščionis, panašaus amžiaus, ne per toli ir yra bendrų interesų / pomėgių / pašaukimų, kas lemia, ar sakysite "taip" pirmajam pasimatymui, ar teigiamai atsakysite į jo pirmąją žinutę?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Jei aš jį pažįstu IRL: kaip jis elgiasi su kitais? Ar jis mane kaip nors traukia? (Galbūt jis "ne mano tipo", bet man patinka, kaip jis tarnauja kitiems) Internete: ar yra gerų jo nuotraukų (ne blogai apšviestų miegamojo asmenukių)? Ar jo profilyje užpildyta kokia nors reikšminga informacija? Ar bent kartą paminėtas jo tikėjimas? Ar jo žinutė pagarbi? Ar jis klausia manęs ko nors konkretaus apie mano profilį?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad abi pusės turėtų sąmoningai laikytis savo požiūrio. Aš esu labiau tradicinis ir manau, kad vyras turėtų inicijuoti siekį. Taip pat manau, kad mes, kaip moterys, galime pakviesti vyrą, kad jis jaustųsi padrąsintas, jog į jo pastangas ir jausmus bus atsakyta. Nieko panašaus į persekiojimą moters, kuri nežino, ko nori. Vis dėlto mums reikia pasitelkti išmintį. Esu netyčia pakvietusi vyrą siekti, būdama palaikanti ar maloni, ir tai sukėlė sumaištį abiem pusėms.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Visada žengdavote pirmą žingsnį / komentarą / patinka, nesulaukdavote beveik jokių atsakymų, kas dabar? 🤷🏽‍♂️ Tai sunku padaryti, ir tai labai atgraso ir erzina. Sąveika turėtų veikti abiem kryptimis, o ne priklausyti nuo vienos pusės.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Taip pat malonu, jei moteris žengia pirmą žingsnį. Sunku ir taip spėlioti, ar kažkam patinka kitas žmogus. Vaikinai nuolat sulaukia atsisakymo ir tai taip pat gali varginti

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek tai tikrai vargina iki tokio lygio, kad kyla klausimas, kodėl reikia dėti daug pastangų, kai rezultatas tampa daugybe neatsakymų arba atmetimų. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Mūsų pareiga yra moteris, kuri turi save pozicionuoti, kad jis būtų surastas. Vienas iš tokių būdų - pasiekti vaikiną ir pasakyti ką nors malonaus. Tikėkimės, kad jei jis susidomės, jis atsakys. Jei ne, aš tiesiog tęsiu judėjimą. Atsiprašau, bet aš nesu jaunesnė ir neturiu laiko švaistyti.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Neturiu nieko prieš susisiekti su vaikinu ir pranešti, kad jo internetinis profilis buvo įdomus ir pan. Bet tikriausiai pasakysiu tik tiek, kad jis žinotų, jog egzistuoju šioje žemėje arba, kitaip tariant, šioje pažinčių programėlėje ar bet kurioje kitoje. Jis pats turi nueiti paskaityti mano anketą ir parašyti man atgalinę žinutę, jei Šventoji Dvasia jį paskatins tai padaryti. Prisiminkite Patarlių 18:22 Kas randa žmoną. Moteris yra skirta tam, kad būtų rasta, ji nėra ieškotojas.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kas baudžia žmoną, tas baudžia gerą dalyką ir sulaukia Viešpaties malonės. bet meilė turi būti abipusė, ir moteris turi parodyti, ar ji domisi, ar ne.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Neprieštarauju žengti pirmą žingsnį, bet nesiruošiu persekioti. Aiškiai išdėstykite savo ketinimus. Mes negausime jokių younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Biblija nesako nei į vieną, nei į kitą pusę. Pvz., turi laukti, kol būsi pakviestas į pasimatymą prie kavos puodelio. Dievas yra galutinis visų dalykų iniciatorius. Kolosiečiams 1, 16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myliu tai!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad ir vyrams lengviau, jei moteris žengia kelis žingsnius, o tada prie jos prieina vyras. Tačiau tai neturėtų būti norma, kad prieiti turėtų tik vyrai. Gražu, jei moteris prieina prie vyro nelaikydama ego nuošalyje. Tai paprasta ir aišku abiem lytims.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Sveiki Manny, Gerai pasakyta, ir aš linkęs sutikti su jumis kolegos Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Jei jus domina, tiesiog pasakykite tai..

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Sveiki Jay, taip, sutinku su tuo ir kolegos australai. Nėra laiko žaidimams. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Moterys turėtų rodyti susidomėjimo ženklus, o vyrai turėtų žengti pirmąjį žingsnį. Nėra blogai, kad moterys kviečia vyrą į pasimatymą, tačiau nerekomenduoju to daryti dėl būsimų pasekmių sukurtai santykių struktūrai . Prasideda netinkama dinamika... o kai ji prasideda, paprastai taip tęsiasi ir toliau. Man tai niekada nedavė gerų rezultatų, todėl dabar to labiausiai vengiu..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay Taip, susidomėjimo rodymas padeda kitai pusei sužinoti, kad norite susipažinti. Neatsakymas yra tiesiog Dievo negerbimas. Elkitės su kitais taip, kaip norite, kad su jumis būtų elgiamasi

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manau, kad vyrai turėtų žengti pirmą žingsnį, bet aš nesu prieš tas moteris, kurios tai daro

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Aš turiu omenyje, taip, kas yra blogiausias dalykas, kad Asmuo, su kuriuo ketinate žengti žingsnį, sako "ne"

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Tiesą sakant, man labiau patiktų, jei vaikinai žengtų pirmą žingsnį, tačiau žinau, kad kai kurie žmonės yra drovūs, todėl, jei po susitikimo negaunu žinutės, nusiunčiu ją tam tikram atvejui, tačiau atrodo, kad gana dažnai žmonės sutinka, o paskui nekalba su jumis, o tai man atrodo keista 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess tai keista, tiesa? Jei buvo rungtynės, kodėl vaikinai nieko nesako ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Noriu pasakyti, kad mes galime būti užsiėmę. Yra daugybė priežasčių, dėl kurių nesiimtume veiksmų iš karto. Taip pat gali būti, kad nežinome, kaip pradėti pokalbį. Kai kuriems vaikinams pradėti pokalbį yra sudėtingas ir bauginantis poelgis, ypač kai jis skirtas potencialiam partneriui.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay sutiko, kad keista

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Netgi neturiu omenyje, kad čia iš karto atsakoma į rungtynes... Turiu omenyje apskritai, gyvenime. Bet čia dauguma atitikmenų niekada nieko nesako. Ne iš karto ne niekada. Ir tai yra vaikinai, kuriuos moterys jau "iš anksto patvirtino" - taigi atmetimo tikimybė maža. Cmon.. ar mes turime atlikti visą darbą? 😅 Argi Biblijoje nesakoma, kad vyras IŠSIRENKA žmoną ? Žmonės laukia, kol bus surasti hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Neturiu supratimo. Visada šiek tiek palaukiu, bet dažnai nesulaukiu atsakymo, todėl nenoriu inicijuoti, nes 1) tai nuvilia ir 2) neįsivaizduoju, ką pasakyti, todėl nenoriu praleisti amžių galvodamas apie ką nors gražaus ir dėmesingo, kad nesulaukčiau atsakymo.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam sutiko, bet kai praėjo maždaug diena (arba ilgiau, priklausomai nuo mano užimtumo) ir vis dar nieko, ir aš padaryti žingsnį pasiekti ir siųsti žinutę, kuri rodo, kad aš susidomėjo jais (kaip patariama programoje) ir pabandyti ir pradėti pokalbį, ir vis dar nėra atsakymo, kad tai tiesiog klaidina mane..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aš neturėčiau problemų žengti pirmą žingsnį

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Taip

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nėra teisingo atsakymo į šį klausimą. Priežastis, dėl kurios aš tai sakau, 1) vyrai nori siekti, bet tai nėra faktas, kad mes visada bijome per tai dėl daugybės priežasčių, pavyzdžiui, mes esame nuolatinėje konkurencijoje su labai didele vyrų grupe, todėl tai mus atbaido, mes atidedame prašyti dėl to, ką šiandieninis "feminizmas" sukūrė, kad vyrai jaučiasi taip, tarsi nuolat vaikščiotų ant kiaušinių lukštų, ir tada yra tie, kurie yra drovūs ir nėra tikri, kaip kreiptis į moterį ar priimti atmetimą...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Už tai gausiu karščio, bet tai tiesa... moterys sako, kad teoriškai "žino", ko nori, tačiau iš tikrųjų jos nuo vienos minutės iki kitos yra visko mačiusios. Nuolat keičia savo požiūrį, yra neryžtingos, o vyrai to negali pakęsti. Tačiau abi pusės vienodai kaltos dėl didžiausių problemų... bendravimo ir pamatinių santykių su Kristumi. Jei to neturite, neturite nieko.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Kai pirmą kartą pradėjau naudotis programėle, mėgdavau pamėgti vyriškus profilius, kurie mane domino, bet neturėjau ramybės, todėl perėjau prie laukimo, kol pamatysiu, kas atsiranda mano mėgstamų profilių sąraše, ir tada atidarysiu rungtynes, jei jos abipusės. Vėlgi aš ne žinutę pirmiausia aš lauksiu ir pamatyti, ar jie nori žengti į priekį ir eiti iš ten. Nesakau, kad tai visiems, tai tik kaip Viešpats mane vedė

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ištrintas turinys

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel ką, jūsų nuomone, turėtų daryti moteris, kad parodytų, jog yra atvira, kad į ją būtų kreipiamasi? Man įdomi tavo nuomonė

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Taip

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Sutinku su jumis. Kai kurie vaikinai, kurie yra labai drovūs, tiesiog nejaučia moters susidomėjimo. Telaimina Dievas jūsų paieškas.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Taip

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Taip, tai biblinis tekstas. Lol Vyrai turėtų siekti.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell o kaip dėl Ruth bylos? Atrodo, kad ji žengė pirmą žingsnį... tai irgi biblinis. Nėra "doktriniška", kad vyras PRIVALO žengti pirmą žingsnį, nors aš su tuo sutinku, man patinka žengti pirmą žingsnį, bet nėra nieko blogo, kad moterys tai daro (jos ir taip tarsi visada tai daro realiame pasaulyje, signalizuodamos vyrui, kad gali prie jų prieiti / kalbėtis).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Taip, moterys gali išreikšti susidomėjimą, tačiau geriau, kad vyras meiliai ir pagarbiai siektų čia, Tai nustato lūkesčius, kaip gali atrodyti būsimi santykiai.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth yra puikus pavyzdys. Man patinka, kai vyras žengia pirmą žingsnį, net ir čia, bet išmokau, kad vyrai dažnai to nedaro. Todėl dabar rašysiu žinutę arba kalbėsiu, jei noriu aiškiai parodyti, kad esu susidomėjusi. Vis dėlto dar nesikišau į niekieno tvartą ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Man tai patinka kaip priminimas. Ar daug atsako sulaukėte aiškiai išreiškę savo susidomėjimą?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn taip pat Boazas vis dar persekiojo Rūtą - ji tiesiog leido suprasti, kad tai yra gerai

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Taip, tai teisinga.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Tai neteisinga. Boazas nesiekė. Rūta ne tik persekiojo Boazą, bet ir pati pateikė jam pasiūlymą tuoktis! Perskaitykite Rūtos 3-iąjį skyrių ir praneškite

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Kartais taip, kartais ne. Manau, kad verta pabandyti. Vienas dalykas, kuris buvo geras, ypač "realiame gyvenime", yra tai, kad būdamas tas, kuris kalba, išvalydavau orą, net jei viskas vyko ne taip, kaip tikėjausi.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nėra neteisingas. Rūta primena Boazui jo atsakomybę prieš ją. Trečiame skyriuje ji primena jam, kad jis yra jos giminaitis atpirkėjas, ir ji yra atvira šiai idėjai. Kai ji sako išskleisk virš manęs savo apsiaustą, ji nori pasakyti, kad atiduok mane savo globai ir pan. Nepasakyčiau, kad tai yra pasiūlymas tuoktis, bet priminimas jam, kad jis turėtų pasisiūlyti!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Manau, kad tai labai svarbu, ir aš taip pat stengiuosi tai daryti. Aš taip pat stengiuosi aiškiai pasakyti, kokią poziciją užimu gautuose įvadiniuose laiškuose, jei nemanau, kad viskas pavyks (aš (galbūt dėl asmeninių ar teologinių priežasčių - stengiuosi suteikti žmonėms šansą, net jei nesu tikra, nebent iš mano pusės būtų kažkas labai labai labai aiškaus), nes nenorėčiau, kad kas nors būtų suklaidintas, bet esu atvira draugystei ir manau, kad nuo to viskas turėtų prasidėti!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Jei perskaitysite Boazo atsakymą Rūtos 3:10-12, jis sako, 1. "Tu (Rūta) nesižvalgei į jaunus vyrus, nei vargšus, nei turtingus." Tai reiškia, kad ji galėjo siekti ir pasisiūlyti vienam iš jaunesnių laisvų vyrų, kurie nebuvo susiję su jos buvusiu vyru. 2. "Tiesa, aš esu artimas giminaitis", tai reiškia, kad jis jau žinojo, jog Rūta yra giminaitė, dar prieš jai ką nors pasakant, bet Jis nesiėmė jokių veiksmų, kol ji nepasiūlė

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy eiti po nebūtinai reiškia pasiūlyti. Moterys gali persekioti vyrus ir gali užimti tokią poziciją, kad vyrai suprastų, jog jomis domisi. Rūta galėjo parodyti kitiems vyrams, kad ji domisi, bet to nepadarė.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Galbūt nesutinkate su šiuo teiginiu, kaip ir kiti, ir tai yra gerai. Neketinu toliau tęsti šios diskusijos, nes esu gana tikras, kad mes nesutarsime, ir tai yra gerai.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Jis (Boazas) vis tiek nebūtų ėmęsis Rūtos, nes nebuvo artimiausias giminaitis ir neturėjo teisės to daryti, nors nuo pat pradžių akivaizdžiai ja domėjosi. 4 skyriuje paaiškinama, kodėl jis jos nepersekioja, ir kaip dievobaimingas vyras nė sekundės nemanau, kad jis būtų nedaręs nieko, kas galėtų ją įskaudinti, nes jam ji nuoširdžiai rūpi

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Ar mes žaidžiame šachmatais, ar šaškėmis?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Kai kalbama apie susidomėjimo rodymą tokiose programėlėse, nemanau, kad yra skirtumas, kas pirmas kreipiasi. Vaikinas gali net niekada nematyti galimos būsimos partnerės profilio, jei ji pirmoji nepareikš susidomėjimo. Tačiau tai tik mano nuomonė ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Asmeniškai aš manau, kad geriau, jei vyras žengia pirmą žingsnį po to, kai moteris parodo susidomėjimą, pvz., susirašinėjant arba kitu būdu, jei tai vyksta asmeniškai.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nemanau, kad yra kas nors blogo, kai moterys žengia pirmą žingsnį (iš tikrųjų manau, kad tai būtų naudinga labai droviems ir intravertiškiems vyrams). Aš irgi kartais siunčiu pirmąją žinutę, kai susirašinėju su vaikinu (nors tik tada, kai po dienos nesulaukiu iš jo jokių žinių 😆). Tačiau paprastai esu gana tradicinė ir norėčiau, kad vyras vadovautų, nes kai tik pagalvodavau apie vyrų persekiojimą apskritai, kažkas mano dvasioje pasijusdavo ne visai gerai.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Būtų, jei ji kartais žengtų 1-ąjį žingsnį😅. Karts nuo karto gali būti sunku pasakyti, ar kas nors domina, ar ne.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Malonu, jei taip ir yra, bet ne visada taip turi būti!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Aš sutinku!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Studijuoju psichologiją Harvardo universitete ir esu praleidęs ~10 000 valandų susitikinėdamas (skaičius, kuris techniškai padaro žmogų ekspertu). Yra absoliutus poreikis vyrui ieškoti ir persekioti. Jei jis to nedaro, vadinasi, jam neįdomu. Nėra nieko "blogo", kad moteris klausia / siunčia žinutes - vis dėlto, jei reikia, vyrui greičiausiai reikia labiau atrasti savo Dievą ir save prieš pradedant susitikinėti. Leiskite vyrui vadovauti. Užtikrinkite, tačiau leiskite jam vadovauti 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absoliučiai - moterys gali mesti užuominą ar žalią šviesą 🚦, bet vyrai turėtų "susirasti žmoną". Tai pasakius, jei esi moteris ir tau patogu žengti pirmą žingsnį, tada gerai. Tačiau ne man

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Sutinku su ta dalimi apie "užuominos nuleidimą" 🟢 ir pasidarymą prieinamu, kantrų laukimą, meldimąsi ir leidimą jam vesti.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Pritariu Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber Taigi net pasaulietiniai tyrimai patvirtina idėją, kad vyrai turėtų dėti daugiausia pastangų užmegzti ryšį?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Netgi taip, kaip Dievas mus sukūrė biologiškai - vyras duoda, o moteris dovanoja save ir gauna. Per daug nesileisdami į detales - jei žinote, ką turiu omenyje 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Tačiau nėra nieko "blogo", kad moterys daro judesius - tiesiog daug sunkiau nustatyti, ar vyras yra susidomėjęs, jei mes (moterys) iškeliame save į viešumą. Aš nevengiau žengti pirmojo žingsnio, ir po daugelio metų buvimo vieniša pagaliau tai suprantu..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber Ir dar pridursiu, kad jei moteris imasi iniciatyvos, ji gali nustatyti tai kaip precedentą santykiuose. Jei jūs, kaip moteris, imsitės iniciatyvos ir inicijuosite, nenustebkite, kai vyras atsipalaiduos ir leis jums planuoti pasimatymus, šventes, gimtadienius ir pan. Nesakykite, kad paskui sakysite, jog norite vyro su planu.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, tai sunku išgirsti. Sąmoningai santykiuose palieku erdvės, kad žmonės galėtų laisvai išeiti - tai man parodo tuos, kurie tikrai nori likti; ir aš niekada nepersekiosiu. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan Žmonės turi aiškiai žinoti savo ketinimus. Nemėgstu laiko švaistytojų ir aiškiai pasakykite, jei nesate nuoširdūs

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn su savo susidomėjimu, tada aš norėčiau verčiau pereiti.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Šis klausimas pernelyg dviprasmiškas. Yra daug skirtumų tarp žmonių, kurie sutaria. Skirtingos bažnytinės konfesijos, skirtingo amžiaus, skirtingos kultūros, priklausomai nuo valstybės, kurioje gimėte. Kartais žmonės mėgsta bendrauti, kartais yra drovūs. O yra žmonių, kurie paprasčiausiai nemano, kad esate įdomus, tiesiog neatitinkate jų lūkesčių tai galioja tiek vyrams, tiek moterims. Jie kažkaip žino, kad nesate "tas vienintelis", dar prieš užmezgant kokį nors gilų ryšį ar pokalbį.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Visiškai sutinku. Yra daug scenarijų, kuriuos reikia apsvarstyti.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Ačiū, kad pasidalijote mintimis.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tiesą sakant, pasimatymai yra pakankamai sunkūs, todėl nėra reikalo per daug apie tai galvoti. Manau, tiek vyrai, tiek moterys turėtų tiesiog prieiti prie ko nors, jei juos domina, ir nesabotuoti savęs savavališkais lūkesčiais, kaip viskas turėtų vykti.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg gražiai pasakė, nepridėkite sau sunkumų 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Taip George sutinku. Kai jie susitiks asmeniškai, pažins vienas kito asmenybes ir t. t., tada tikruose krikščioniškuose santykiuose vaikinas sužinos, kaip siekti jos laiminančiu būdu.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Manau, kad svarbiausia yra ketinimas. Nors vaikinai gali galvoti, kad jų darbas yra žengti pirmą žingsnį. Vyrai turi sustoti ir pagalvoti, kokie yra mano ketinimai užmegzti ryšį arba šis kitas asmuo

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth Tai tiesa, Kenneth. Sąžiningumas ir aiškus bendravimas yra tokie svarbūs.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Asmeniškai man atrodo, kad neturėtų būti / nėra svarbu, kas žengia pirmą žingsnį, nes tai neprieštarauja Dievo žodžiui, kad mergina taip pat žengtų pirmą žingsnį. Išskyrus tuos atvejus, kai Šventoji Dvasia sako kitaip, arba vaikinas, arba mergina gali / turi žengti pirmą žingsnį.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied žr. mano atsakymą į jūsų komentarą aukščiau.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️