Grįžti į „SALT Social“
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 21 2024

Ar pasimatymai dėl santuokos yra per daug intensyvūs? 😰

Ar mes darome sau per didelį spaudimą, kai "susitikinėjame dėl santuokos"? Ar geriau susitikinėti su žmonėmis, turint mažai lūkesčių, kad tai gali virsti bet kuo?

14 Patinka
123 Komentarai
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne tai nėra. Santuoka turėtų būti tęstinė vaidybos forma

Mon Nov 25 2024
1 ❤️
Valerie's avatar
Valerie

Mano asmeninė nuomonė: Priklauso nuo to, ką turite omenyje. Ėjimas į pasimatymą ir mėgavimasis pažintimi turi savo privalumų. Net keli pasimatymai. Tai yra galimybių tyrinėjimas; bet nepriklausomai nuo to, ar tai prie ko nors priveda, ar ne, tas žmogus yra vertingas ir vertas mėgautis savo laiku (kai tai įmanoma / protinga) Tačiau manau, kad pasimatymai, kaip ir "oficialių" pasimatymų užmezgimas, turėtų būti rengiami galvojant apie santuoką.

Mon Nov 25 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nemanau, kad taip yra. Galiausiai tai yra tikslas, tačiau pasimatymuose yra vietos suprasti, ar tas žmogus tikrai skirtas būti su tavimi, ar ne, ir tai yra gerai ir visada yra alternatyva.

Sun Nov 24 2024
6 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Kai du krikščionys susitinka, gali užsimegzti draugystė, jei abu to nori, arba krikščioniška santuoka, o gali būti, kad tarp jų nebus nė vieno.

Sun Nov 24 2024
3 ❤️
Janine's avatar
Janine

Svarbiausia yra būti pasirengusiam santuokai, o ne jos siekti. Siekite Dievo, kurkite tyrą bendrystę su kitais tikinčiaisiais, užsiimkite Karalystės reikalais, ir aš tikiu, kad kai džiaugsimės Juo ir melsimės, sulauksime savo širdies troškimų. #note2self😉

Sun Nov 24 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

*Mes NEKALBAME apie konkrečių asmenų asmeninę patirtį.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Larissa's avatar
Larissa

Man pasimatymų esmė - rasti santuoką. Krikščionių santykiai turėtų būti orientuoti į santuoką, kad jie galėtų gyventi taip, kaip Dievas nori mums!

Sat Nov 23 2024
9 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Pažintys bet kokia forma ar pavidalu man daug nedavė, todėl idk. Im gana atsipalaidavęs, bet tada aš galų gale kalbu su moterimis, kurios yra teisingos, įkyrios ir nežinomos....arba pasirodo, kad turi psichinį bagažą, dėl kurio tai neįmanoma. Turėjau tik 1 moterį, su kuria susitikinėjau, kuri pažodžiui neturėjo jokių raudonų vėliavų, bet galų gale ji nejautė kibirkšties. Taigi taip....asmeniškai man sunku įdėti per daug energijos į pasimatymus apskritai, nes aš verčiau sėti į gyvenimo aspektus, kurie man duoda derlių, o ne piktžoles

Sat Nov 23 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kokia pasimatymų be santuokos prasmė, esu krikščionis, kuris vadovaujasi Biblija, ir juokinga susitikinėti be galutinio tikslo - santuokos

Sat Nov 23 2024
10 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kolten 💯 On Point-If It's Not to get married then what is it?.. #SIN

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jaučiu, kad žmonės pamiršo / nežino memo, kai krikščionis vyras sutinka krikščionę moterį. Meme: Krikščionė moteris pasisveikina. Vyras atsako sužadėtuvių žiedu. Kaip tai nėra intensyvu?!? Kartais taip būna ir tai yra visiškai intensyvu! 🚨 ‼️ Aš būčiau toks: "Yo dude, who dis?" Draugystė, prašau, prieš duodamas man tą kokteilį su bulvytėmis" 😟 🏃‍♀️ 🌳 🏃‍♀️

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

Ne, jei nenorite, kad jūsų laikas būtų švaistomas dešimties metų "pasimatymui" su žmogumi, kuris neketina tuoktis. Sėsdami į automobilį žinote, kur važiuojate, kiek daugiau turėtumėte žinoti, kai užmezgate santykius.

Fri Nov 22 2024
10 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Todėl prieš sėsdami į automobilį skirkite pakankamai laiko diskusijoms su vairuotoju, kad suprastumėte kelionės maršrutą. Negalima tiesiog sėsti į automobilį visiškai nieko neplanuojant. Jei ketinate vykti į kelionę, atitinkamai planuojate kelionę, kad užtikrintumėte, jog pasieksite norimą tikslą. UBER sėkmingai veikė dėl to, kad galėjote matyti savo kelią iki kelionės tikslo. kelionės yra suplanuotos ir apskaičiuotos. #Draugystėpirmiausia

Sat Nov 23 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ...Dieve. (Tu šiek tiek praleidai savo kelionės yra suplanuotos ir apskaičiuotos sakinį 😉)

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Patarlių 16:9: Žmogaus širdis planuoja jo kelią, bet Viešpats vadovauja jo žingsniams. Jums vis tiek reikia planuoti.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

iš tiesų, Patarlių 19:21 rašoma: "Daug yra planų žmogaus širdyje, bet nugali Viešpaties sumanymas". Natūralu norėti planuoti. Manau, svarbu, kad išlaikytume savo širdį ir protą prašydami, kad būtų įvykdyta Dievo valia, kad Jis būtų matomas ir nukreiptų mūsų mintis į tai, kas Jį džiugintų... ir parodytų, kas Jis yra per mūsų žingsnius. Kad taip patys mūsų planai būtų pagrįsti Juo ir siektų tik Jo tikslo.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Kodėl manote, kad turite "dešimties metų datą"? Kas dėl to kaltas? Kaip tai atsitiko?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude Nesu tikras, ar supratote, ką pasakiau. Klausimas buvo apie tai, ar ne per daug spaudžiame save susitikinėdami dėl santuokos. Aš atsakiau, kad ne. Manau, kad turėtumėte turėti planą. Man tai skamba kaip ta pati mintis, kurią bandote pasakyti. Kodėl žmonės susitikinėja dešimt metų? Paklauskite tų žmonių. Jie tikrai egzistuoja. Akivaizdu, kad jie neturėjo plano, o po 10 metų ji spaudžia jį dėl santuokos, kurios jis niekada nesakė, kad nori. Kieno tai kaltė? Tikrai ne mano.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Turiu brolį @Stan, kuris mano, kad galima susitikinėti ir užmegzti romaną su tikslu pažinti žmogų, kartu kurti draugystę, nebūtinai ketinant ją vesti. Ką manai apie tokį požiūrį? Jei nepasiseks... jis pradeda iš naujo. Ar tai gerai, ar blogai?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude @Jude Tai reliatyvu. Jei tai tinka jam ir tiems, su kuriais jis susitikinėja, puiku. Aš neturiu teisti jo pageidavimų. Noriu pasakyti, kad man, jei žinau, kad noriu įsikurti, o jis nenori, aš vertinu tai žinodama iš anksto. Aš asmeniškai nenoriu, kad vyras stovėtų tarpduryje ir užstotų tai, ko aš ieškau, kai jis žino, kad neieško to paties. Būkite sąžiningi ir jei ji neprieštarauja susitikimams su jumis, puiku. Jie jau suaugę. Aš išsakau savo nuomonę apie tai, kas man labiau patinka.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Štai kodėl aš sakau, kad jūs vis dar nesuprantate! Negalima 8-9mėn. - beje, beveik metus - blokuoti žmonių laiko bendravimui ir draugystei (kaip tai darai tu), dėl "gal mes galime būti romantiški, aš vertinu tavo galimybes būti man tinkamu", tai nėra teisinga ir sąžininga! Tau reikia žinoti anksčiau. Ne veltui egzistuoja pasimatymai, jūs susipažįstate išskirtinėje aplinkoje ir kartu kuriate (draugystę ar kt.), aš išprotėjau ar esu svajonių šalyje 🤔

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka atsiprašau, kad vaikinas tave paliko po 10 metų, tai turėjo būti širdį draskantis įvykis

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Blokuoti žmonių bendravimo ir draugystės laiką???? Štai čia jūs suklydote, nes bendravimas ir draugystė NEREIKALAUJA išskirtinumo. Jei susitikinėji su mergina ir užmezgi su ja romaną, esi skolingas jai išskirtinumą, neturėtum bendrauti su kitais, ieškančiais romantiškų interesų. Tavo požiūris yra "durų blokavimas" 🚪

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Ar manote, kad "Pasimatymas ir romanas siekiant pažinti žmogų" yra "Pasimatymas aplink", nes šio požiūrio tikslas yra pažinti ir atrasti žmogų, su kuriuo nebūtinai susituoksite, o tai skiriasi nuo "Pasimatymo siekiant susituokti", kuris gali įvykti po bendravimo ir draugystės, kuri suteikia tvirtesnį pagrindą?

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathanas Aš nesu išvykęs po dešimties metų. Tai buvo pavyzdys, kas gali nutikti, kai du žmonės nori skirtingų dalykų, bet neaišku, ko eina.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Viskas gerai ir gražu, bet bet kokią kelionę gyvenime reikia planuoti JŪS. Statyti namą, daryti karjerą ar net eiti į pikniką. Kai tik projektuoji ateitį - reikia planuoti. Tai, ką įsileidi į savo gyvenimą, yra tavo atsakomybė. Dievas pasitiki, kad laikysitės Jo valios. Jis suteikia jums savo Šventąją Dvasią, savo Žodį ir bendruomenę, bet nesirenka už jus - visa tai yra mūsų sukūrimo PRIVALOMYBĖ.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka buvo gana konkretus laiko tarpas, kurį paminėjote

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Taip, rašydamas prisiminiau kelias moteris, kurios tai patyrė. Vyras iš pradžių buvo sąžiningas, bet, manau, jos mąstė emocijomis ir manė, kad po tiek laiko gali pakeisti jo nuomonę ir pateikti ultimatumą. Iš tiesų skaudi situacija, tik ne mano. Vis dėlto ačiū už gerus žodžius.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ačiū. Iš tiesų jokio ginčo dėl to, kad Dievas sukūrė mus su laisva valia. Manau, kad tai, ką norėjau pasakyti, dingo, ir tai yra gerai.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Norėjau tik pasakyti, kad teisinga ir gera, kai Jo valia tampa mūsų pasirinkimu ir mūsų valia.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Sutinku - suderinimas yra pageidautinas.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude pateikimas, kaip Jis yra Viešpats. Ne mes.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati 100% - ir per draugystę ir bendrystę, mes atsakingai įvertinti žemiau prieš suteikiant romantiką kažkam, mes net nepažįstame: 1. ✅ Malda ir Šventoji Dvasia (Patarlių 3. Jokūbo 1) 2. ✅ Charakterio ir tikėjimo suderinamumas (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Bendri gyvenimo tikslai ir paskirtis (Am 3, 3) 4. ✅ Išmintingas patarimas ir bendruomenė (Patarlių 11, 14) 5. ✅ Meilė ir pasiaukojimas (1 Kor 13) 6. ✅ Asmeninis + pasirengimas (Ef 5, 25)

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jums patinka jūsų sąrašai. Mano asmeninis pasirinkimas šiuo klausimu yra pasitikėti Viešpačiu, nes aš paprasčiausiai neturiu tokios išminties ir žinių, kokias turi Jis. Dievas telaimina.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Man patinka prisiimti atsakomybę už savo veiksmus. Man patinka galvoti sau, kad padariau viską, ką galėjau padaryti, kiek žinojau, tuo konkrečiu momentu, kai ėmiausi veiksmo. Pasitikėjimas Dievu yra įtrauktas į "sąrašo" Nr. 1

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude 👍😊 Dievas yra ištikimas. Atsakomybė būtina kaip suaugusiam žmogui, turinčiam visišką veiksnumą dėl veiksmų, bet Jis yra maloningas ir taip pat pasilieka teisę nustebinti mus už mūsų supratimo ribų:) Nuostabios dienos / savaitgalio.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Gražaus savaitgalio 👍

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Gerai pasakyta. Šį sąrašą vertinu kaip išmintingą išlaidų skaičiavimą ir išminties panaudojimą draugystės procese. Turime įvertinti žmogaus vaisius, nesvarbu, ar tai būtų draugas, ar kas nors, ką ketiname įtraukti į savo artimiausią ratą. "Būk išmintingas kaip gyvatė, bet švelnus kaip balandis" Maldos + darbas taikant išmintį 🙏🏿

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

Manau, kad krikščionys turėtų "pirmiausia bičiuliautis", o ne susitikinėti. Tikslas - pažinti žmogaus vaisius. Ar asmuo yra brandus tikintysis ir patikimas draugas? Tai nustačius ir pasninkaujant bei meldžiantis, abu galėtų apsvarstyti galimybę susižadėti. Bendravimo kelionė turėtų būti tyra, be jokių lūkesčių. Atminkite, kad su broliais ir seserimis turime elgtis net ir per sužadėtuves kaip tik taip, intymus bučiavimasis skirtas tik Sandoros santuokoms. Selah

Fri Nov 22 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan tavo mintys, brolau? 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Hahahahaha tai tavo būdas įvesti mane į šią temą, kaip ir sakiau, mes ją uždarysime, jei pradėsime! Bet matydamas, kad paklausėte 🙂 @Amos visiškai teisus, abu gali vykti vienu metu, paklauskite temos autoriaus, kiek laiko turėtų trukti "draugijos pirmasis" sezonas? Tada mes einame iš ten.!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan tai papildomas papildomas įrodymas 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Janine galite daryti ir viena, ir kita vienu metu

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amos Žmonės nusivilia, kodėl jie negauna įsipareigojimų, kai kita šalis, kaip jūs siūlote, vis dar "draugauja, kaip jūs einate", kad iš tikrųjų pirmiausia susipažintų su asmeniu. Mano patarimas: Neužsiimkite romantika, įsipareigokite, o paskui "draugaukite, kol susipažinsite", o tada atsitraukite ir uždelskite.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Amozas Prieš pradėdamas svarstyti, ar asmuo gali būti tinkamas sutuoktiniui, žmogus pirmiausia turėtų patikrinti vaisius ir įsitikinti, kad bendrauja su nuoširdžiai tikinčiu žmogumi. Tam reikia skirti laiko, stebėti ir melstis, kad pažintum žmogų. Negalima daryti abiejų dalykų, nes 1. Asmuo yra nepažįstamas, tad kaip jūs ką nors nustatysite, nebent vadovautumėtės kūnu. 2. Antra, tokia mąstysena neleidžia užmegzti nuoširdžios draugystės, nes ją suteršia romantiški ir dažnai geidulingi troškimai.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@amos Mūsų mąstysena turėtų būti tyra bendravimo atžvilgiu ir turėtume vertinti Dievo duotą šeimą. Dažnai žmonės nusivilia, jei pasimatymų netampa daugiau b/ širdies laikysena yra ne ta. Būdami tyros širdies, darydami Dievo darbą &kurdami sveikus ryšius bendruomenėje, Dievo valia, atrasite savo žmogų. Bet kuriuo atveju Dievas nori, kad mes būtume patenkinti Juo. sekimas tuo pasimatymų modeliu, kuris yra toks, koks modeliuojamas pasaulyje, veda į sugriautus namus. Skyrybų yra tiek pat daug tarp tų, kurie teigia, kad yra Christians🙏🏾

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Janine Man patinka jūsų mintis dėl interesų konflikto. Aptemdytas sprendimas. 👍

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Taip, sveikas protas (Kristaus protas) yra būtinas teisingiems sprendimams priimti.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Steven's avatar
Steven

Manau, kad mes galime daryti sau per didelį spaudimą, nors manau, kad turėtume siekti santuokos kaip tikslo. Tačiau man patinka, kad šioje svetainėje galima sutikti įvairiausių tikinčiųjų, įdomiai pabendrauti gyvai ir, tikiuosi, užmegzti ilgalaikę draugystę, jei ne ką nors daugiau ateityje.

Fri Nov 22 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Priklauso nuo to, kodėl siekiate santuokos. Jei tikrai pasitenkinate Dievu, pasitikite ir atiduodate šią draugystę / santykius Jam, tikiu, kad ji nebūtų intensyvi, bet pripildyta ramybės, pranokstančios bet kokį supratimą. Jei siekiate sėkmės savyje, taip, tai visiškai gali būti intensyvu.

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Man patinka, kad

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Šiuo klausimu esu šiek tiek konfliktiškas, nes sutinku, kad santuoka turėtų būti galutinis pasimatymų tikslas. Tačiau jaučiu, kad mes galime objektyvizuoti žmones, nes juos vertiname tik pagal tai, ar jie atitinka mūsų standartus, ko mes norime, užuot žiūrėję į juos kaip į vientisą Dievo sukurtą asmenį. Mes iš karto atstumiame visus, kurie neatitinka mūsų lūkesčių ir standartų, užuot stengęsi juos pažinti. Turime įsitikinti, kad viską darome turėdami teisingus ketinimus.

Fri Nov 22 2024
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben gerai pasakyta. Tai pastebėjau savo elgesyje ir pradedu suprasti: "taip, tai neveikia", haha. Kaip sakoma, "beprotybė yra daryti tą patį dalyką vėl ir vėl ir tikėtis kitokių rezultatų" ar kažkas panašaus? 😅

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Gilus, bet toks teisingas Benas

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Ben Mano patarimas: draugystė ir bendravimas. Puiki vieta pradėti.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben Tai gražus komentaras, ir jūs pataikėte tiesiai į galvą, kad ši arena yra ribota. Dauguma mūsų čia yra su misija tuoktis (asmeniškai aš noriu tuoktis tik tada, jei Dievas savo išmintyje nusprendžia, kad per santuoką pasikeisiu taip, kad labiau Jam patiktų, bet tai jau antraeilis dalykas). Augantys jausmai kam nors, kuriuos pasėjo pats Viešpats, yra aiškūs, kupini vilties, nuoširdūs ir nesavanaudiški. Manau, kad jie yra panašūs į Jo prigimtį, kaip ir Autorius.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Mariah's avatar
Mariah

@Kati jūsų komentaras yra geras! Privertė mane susimąstyti apie kai kuriuos dalykus.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Deimantai gaminami spaudžiant 💎

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pritariu šiai žinutei 🙃

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Data, kada susituokti? Tikrai? Maniau, kad esi "Pasimatymas, kad susipažintum" vaikinas 🙃 Serijinis meilužis? Susirašinėtojas? 🥞

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂 išsivaduok iš savo jausmų! Tu vis dar to nesupranti! Anyhoo, jei pradėsime šią temą, ji nueis velniop, kaip ir kita, o mes abu žinome, kad nė vienas iš mūsų nepasiduoda!!!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aš nepasiduodu, kai esu teisus 😃 bet vertinu apsikeitimą nuomonėmis. Žmonės gali paskaityti kitą temą. Tikiuosi, kad galite perskaityti šios temos pranešimus ir pamatyti, kiek daug žmonių primygtinai reikalauja draugystės ir bendravimo pirmiausia PRIEŠ pasimatymą ir romantiką su žmogumi, kurio net nepažįsta.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tu nesi teisus, tiesiog atėjo tavo eilė patirti tai, ką jau patyrė daugybė žmonių ir žino, kad tai yra beprotiškai neteisinga 🙃 Ir tikiuosi, kad matai, jog antras pagal populiarumą aukščiau esantis komentaras yra tas, kuris atkreipia dėmesį į tavo būdo ydą.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 2. didžiausias patinka? Netikrinau like'ų. Tuoj pat į tai atkreipiu dėmesį 😛

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Padidinau like ant #1 aukščiausio ir pridėjau patarimą - "draugystė ir bendrystė" 😃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan 🙌

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 Turite uždaryti savo paskyrą! Nesvarbu, ką tu darai, tu vis tiek klysti, klysti, klysti, klysti ir klysti!!!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Kati 🙂 👍🏾

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu žinai TIKRĄJĄ priežastį, kodėl taip atsitiko, o ji yra ta, kad jie DĖJO ir ROMANTIKAVO, o mes esame IŠSKIRTINIAI ir sudėjome visus kiaušinius 🪺 į vieną krepšį. NEDĖJO pirmenybės bendravimui ir draugystei su keliais žmonėmis, kad įvertintų, su kuo susitikinėti ir užmegzti romaną. Mano patarimas: Nepraleiskite šio svarbaus žingsnio - draugystės ir bendravimo. Jokių romanų. Jokio romantiško prisirišimo. Jokio išskirtinumo. Tik draugai. Atraskite. Įvertinkite. Nuspręskite, ar norite susitikinėti.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Norite, kad toliau pateikta statistika būtų jūsų pusėje.. "Nors skaičiai gali skirtis, tyrimai paprastai rodo, kad skyrybų tikimybė sumažėja 20-70 %, kai santykių pagrindas yra draugystė"

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nesuprantu, į ką atsakote?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Vėlgi, statistika visada yra pakrypusi į vieną ar kitą pusę, niekada nerodo viso vaizdo!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan parodykite man savo statistiką, kuri sako, kad pažintys ir romantika tinder/bumble stiliumi yra gera. Visi moksliniai tyrimai kartu paėmus rodo, kad skyrybų tikimybė sumažėja 20-70 proc. Tai nėra akibrokštas. Tai diapazonas. Jei pirmenybę teikiate draugystei ir bendravimui, į savo pusę palikite bent 20 proc. tikimybę.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Neturiu jokių statistinių duomenų ir nesiruošiu ieškoti statistinių duomenų, kai turiu realios patirties, kad žinočiau, apie ką kalbu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Būtent taip ir maniau. Azartiniai lošimai 🎲

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Pavadinimas: Ką internetinių pažinčių statistika gali mus pamokyti apie skyrybų ateitį "Duomenys rodo, kad jei su sutuoktiniu susipažįstate internetu, didesnė tikimybė, kad per kelerius metus išsiskirsite. Jungtinėje Karalystėje atlikto tyrimo metu nustatyta, kad sutuoktinių, kurie susipažįsta internetu, skyrybų skaičius yra net šešis kartus didesnis, palyginti su tais, kurie susipažįsta per šeimą ar draugus..

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

...Tikimybė, kad šios santuokos internetu žlugs per trejus metus, yra 12 % didesnė, o per 10 metų - 17 % didesnė." Remiantis šiuo tyrimu, "saugiausias" būdas susipažinti su žmogumi yra per draugus ar šeimą. Tie, kurie susipažįsta per darbą, taip pat turi didesnę tikimybę likti kartu po 10 metų."

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Statistiniai duomenys visada yra pakrypę į vieną ar kitą pusę, kad būtų palankūs bet kokiai temai, bet jei jūs atkakliai naudojate šį argumentą - Kokiam amžiaus tarpsniui tai buvo apskaičiuota? Kokiai demografinei grupei tai taikoma? Kokia abiejų šalių, susipažinusių internetu, patirtis? Kodėl jie išsiskyrė? Kokios sąlygos juos suartino? Statistiniai duomenys VISADA būna iškreipti, kad įgytų pranašumą!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jūs kalbate apie asmenis, kolega. Mes kalbame apie BENDRUS dalykus, ir vidutiniškai tai rodo duomenys. Nesu čia tam, kad su tavimi diskutuotume dėl konkrečių dalykų. Mes kalbame apie atskirų asmenų personalizuotą konkrečią patirtį. Mes kalbame apie MAKROS, o ne MIKROS. Nemanau, kad suprantate, kaip veikia statistika.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Jūs kalbate kaip tie žmonės, kurie tvirtina: "Man taip neatsitiks, nes šis konkretus daiktas, šis konkretus tas, šis konkretus tas...", kai apskritai apskritai ir vidutiniškai patenkate į statistiką. Štai kodėl bendroje statistikoje sakoma, kad tarp 20-70 % - todėl ir nurodytas intervalas.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Dauguma "bendrų ir vidutinių" statistinių duomenų yra surinkti ištyrus individualias tendencijas ir daugybę kitų dalykų. Taigi, pone statistikai, duokite man paaiškinimą, kaip jie priėjo prie 20-70 % skirtumo, atsakydami į mano ankstesnius klausimus. Ne taip paprasta, ar ne? Nebūkite toks greitas ir neišsitraukite statistikos, kai neturite visos informacijos apie tai, kaip tai įvyko.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nesu čia tam, kad mokyčiau jus, kaip interpretuoti duomenis. Aš studijavau statistiką, esu įgijęs inžinieriaus diplomą viename geriausių Australijos universitetų. Mes nežiūrime į statistiką individualiai. Mes žiūrime į statistiką makrokomandose. Kaip visuma, apskritai ir vidutiniškai, remiantis diapazonu, statistika stovi. Jei norite atlikti tyrimą, pagrįstą konkrečiais jūsų asmeniniais kintamaisiais, tuomet prašom tęsti.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Dar svarbiau yra tai, kad nepateikėte nė vieno statistinio fakto ar tyrimo, kuris patvirtintų jūsų teiginius, t. y. kad pasimatymai ir romantika be draugystės yra geresni ir padidina sėkmingų santuokų tikimybę.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jūs negalite interpretuoti šių duomenų, nes jų nesugalvojote, o tik perpasakojote ir panaudojote kaip įrodymą savo pozicijai pagrįsti. Jūs naudojatės statistika, kuri yra apibendrinanti, ir pateikiate bendrą komentarą, kad 12 % nepavyksta per 5 metus, o 17 % - per 10 metų, neturėdami išsamaus suskirstymo, prieš gydytojams, apklausų rengėjams ar "inžinieriams" sudarant statistiką, jie turi surinkti informaciją, o ta informacija reiškia, kad reikia apklausti skirtingus žmones, skirtingose situacijose ir aplinkoje

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jūs negalite tiesiog pasiteisinti: "tai yra MAKROS, o ne MIKROS", mane domina MIKROS, kurios sudaro MAKROS.! Man nereikia pateikti jokios statistikos ar tyrimo, jie negali pranokti gyvenimiškos patirties.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Negalite teisintis, kad yra GALIMYBĖ, jog nepateksite į statistiką dėl konkrečių rodiklių (mikroschemų). Kalbama ne apie tai, kas įmanoma. Kalbama apie tai, kas yra pagrįsta. Atsižvelgiant į tyrimų spektrą ir statistikos intervalą, yra PRASMINGA teigti, kad jūs patenkate į statistiką. Žmonės galės patys nustatyti, ar jūs elgiatės pagrįstai, ar ne... juolab kad nepateikėte jokios statistikos.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dar svarbiau tai, kad kiti savo komentarais dar kartą įrodė, jog jiems pirmiausia rūpi draugystė ir bendrystė, o ne pasimatymai ir romanas su žmogumi, kurio jie net nepažįsta. Galbūt tau laikas atsižvelgti į tai, ką jie sako, ir pakeisti savo mąstyseną apie krikščioniškas "pažintis" "pažinčių" programėlėje, kuri iš tiesų nėra skirta romantikai ir pasimatymams, kaip Tinder ar Bumble.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude REIKALINGI žmonės kelia klausimus dėl status quo, o ne tiesiog priima tai, kas sakoma / pateikiama kaip "faktas". Tai, kad jus palaiko minia, nereiškia, kad jūs esate teisus arba kad minia yra teisi, jūs arba norite patvirtinimo, arba norite, kad minia ateitų ir jus pakeltų! Aš vis sakau jums, kad gyvenau tokį gyvenimą, kurį jūs taip įnirtingai remiate savo sąrašais ir statistiniais duomenimis, jis man NEPATIKO, kodėl tai sunku suprasti?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Iš tikrųjų netikiu, kad tai padarėte... nes tiesiogine prasme turėjau jums paaiškinti draugystės sąvoką ir prasmę, kodėl tai daroma tokiu būdu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tu man nepaaiškinai, ką reiškia draugystė, tik bandei įteigti, kad draugystė pirmiausia yra geriausias būdas, aš nesutikau!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pagal tave žmonės draugus susiranda po vieną 😂 🪺

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pahaha ooh draugai, skamba kaip jūsų skyrius 😂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Taip, aš esu susipažinęs su šia sąvoka... kitaip nei kai kurie. 😃

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tuomet mes sutinkame, kad tai yra jūsų juosta!

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu vis dar čia!? Maniau, kad gavai pamoką ir išėjai toliau užmegzti draugystės ir bendrystės.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Negalima išmokti pamokos, kurią noriu išmokti, tačiau po to kviečiu tave nulipti nuo ešerkšno 🙂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bet kokiu atveju, jokių pykčių. Draugai? 🤙✌️

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude No hard feelings 🙂👍🏾

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Draugaukite su vyrais ir atvirkščiai, susipažinkite su žmonėmis, kas jie iš tikrųjų yra, tada pamatysite, ar norite, kad jis eitų toliau

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kaip krikščionis, turėtumėte susitikinėti tik tada, kai planuojate santuoką, nes ką gero gali duoti pasimatymai be tikslo ar ketinimų. Tik sudaužyta širdis ir sugaištas laikas. Melskitės už savo sutuoktinį :)

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Idealiai galiausiai? Taip. Manau, kad pavojus dėvėti "tik santuokos" lęšius yra tas, kad mes rizikuojame atsisakyti priimti, jog Dievas gali įtraukti žmones į mūsų gyvenimą ir kitais tikslais. Sutinku, kad yra pavojus susitikinėti dėl laikinos aistros patirties, bet "tik santuoka" gali būti visiškai kitas kraštutinumas ir gali būti gana atstumiantis žmonėms, kuriais esame pašaukti rūpintis.

Fri Nov 22 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor, suprantu, ką turite omenyje :) Aš tiesiog įspėju bet kurį asmenį, ieškantį ko nors bet kokioje intymioje padėtyje, pavyzdžiui, pasimatymuose, kad, atrodo, akivaizdu, kad santuokos tikslas, nesvarbu, ar stiprus, ar silpnas, turėtų būti. Jei jo nėra, tavo pasimatymai atrodo daugiau dėl malonumo. Manau, kad svarbu turėti tikslą ir galutinį tikslą. Jei ką nors sutinkame ir tai gali būti tas, kurį Viešpats pastato į mūsų gyvenimą, atrodo, kad su malda ir judant į priekį yra gerai.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Sutinku! Tol, kol esame pasirengę susitaikyti su realybe, kad Dievas puikiai gali nukreipti mūsų planus kitu tikslu. Manau, kad geras galutinis tikslas čia yra rasti Dievo valią. Ar Dievas nori, kad aš susituokčiau? O gal kai kurie iš mūsų čia esame tam, kad pakeliui įgyvendintume kokį nors kitą tikslą?

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor amen. Aš tikrai sutinku!!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Taylor Sutinku su tuo. Manau, kad labai svarbu dalyvauti krikščioniškose vienišių grupėse, nes taip galime bendrauti su kitais vienišiais be spaudimo.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor Taip, kiek tai įmanoma, gerai, kad apie tai būtų lengva. Manau, kad širdis labiau nusiteikusi "ko Dievas nori iš mano mažo gyvenimo čia", todėl lengviau atleisti intensyvumą / būtinybę. Galime pasitikėti Viešpačiu, kad Jis savo išmintimi sutuoks mus su žmogumi, kuris, kaip Jis žino, kartu kaip vienetas bus toks, kokį Jis suplanavo, kad pašlovintų Tėvą. Taip pat galime pasitikėti Juo, kad Jis išlaikys mus vienišus, kad Jam patiktume. Mums tereikia suderinti savo širdis su Jo širdimi ir prašyti, kad Jo valia būtų įvykdyta 🙂

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tikrai galėjau sutrumpinti: - Dievas žino, kaip geriausiai iš mūsų išpešti kuo daugiau naudos!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

kaip krikščionys mes linkę manyti, kad jei santykiai nesusiklostė, mes tapome dar blogesni, o kas, jei Dievas naudoja tą širdgėlą, kad mus augintų arba padėtų mums tarnauti kitiems. Be to, ši mintis kai kuriuos iš mūsų gali sulaikyti santykiuose su raudona vėliava, nes nenorime galvoti, kad visą tą laiką iššvaistėme veltui arba atrodyti taip, lyg būtume žlugę...

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Godson's avatar
Godson

@Mauranda Tu esi vietoje 💯

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Mauranda Mano pareiškimas buvo ne prieš augimą, kad Dievas gali naudoti iš santykių, kad ne pan out!:) Aš buvau prieš pasimatymus vien tam, kad susitikinėčiau, ir perspėjau. Sakiau, kad jei žiūrite į pasimatymus, kurių pagrindinis tikslas yra Kristus, tai turėtų būti pasimatymai tik tuo atveju, jei yra santuokos galimybė.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah sąžininga - dabar supratau!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Steven's avatar
Steven

Sutinku, bet taip pat naudinga susipažinti su naujais žmonėmis ir būti atviram. Būtent tai man ir patinka čia, kur galima kalbėtis ir galbūt reikalai išsivystys.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nepasakyčiau, kad tai intensyvu, greičiau tai būtų tyčinis veiksmas. Kaip ir turėtume būti visi 🙂 Įtampa dažniausiai atsiranda, jei iš pradžių nesate aiškiai išdėstę savo ketinimų. Kartą esu tai priminęs - netinkamam žmogui būsi per daug... tinkamam žmogui būsi viskas ir dar daugiau. ❤️

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Bažnyčia kelia santuoką ant pjedestalo - dėl to viengungiai jaučiasi menkesni / nematomi / praleidžiantys. Ypač jei trokštama šeimos ar ilgai laukiama. Kalbant apie pasimatymus, jų reikėtų siekti tik tada, jei abi pusės mato santuokos galimybę. Tačiau geriau, jei ryšys užsimezga organiškai ir draugystė perauga į pasimatymus ir santuoką. Draugai - tai žmonės, su kuriais mums malonu leisti laiką, kurie turi bendrų interesų ir vertybių - be abejo, sutuoktinis taip pat turėtų juos turėti.

Thu Nov 21 2024
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Taigi taip, mes darome per didelį spaudimą sau (taip pat patiriame spaudimą iš išorės - tikrą ar tariamą) ir daugelis krikščionių skuba į santuoką.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Esu senamadiškas... arba normaliai madingas... natūralus būdas norėti būti su žmogumi, kurį sutinki savo gyvenimo eigoje, tiesiog natūraliai. Ir tada norėti su juo praleisti visą gyvenimą, nes esi jam įsimylėjęs... to čia tiesiog neįmanoma atkartoti. Taigi, manau, kad tam tikru mastu turite priimti spaudimą ir būti realistai... kad ir kaip tai būtų nenatūralu.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Jei pirmiausia susidraugauji, o tada vaikinas tave nustebina, atskleidžia tau savo jausmus ir pakviečia tęsti pažintį, tai yra organiška ir natūralu, ar ne? Vartojant jūsų žodžius, ar tai nėra "romantiška"?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Taip, taip ir yra 🙂 Manau, kad kadangi tai pažinčių svetainė, kiekvienas natūraliai turi tai savo galvoje.. kuris atneša šališkumą, o čia ieško meilės. Asmeniškai aš šiuo metu esu čia tik tam, kad pabendrauti :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Manau, kad bandau pasakyti, jog DRAUGYSTĖ palengvina romantiką (tavo "mėgstamiausias" žodis 🙃) natūraliai ir organiškai vėlesniame etape.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Taip, sutinku. Man patinka romantika.. Tikrąja prasme. Kai kas nors užkariauja tavo širdį, manau, kad tai Dievo duota. Mes taip pavergėme Jo širdį, kad Jis atidavė savo gyvybę ir intensyviai kentėjo, gyvena trokšdamas mūsų, savo nuotakos. Šią dieviškąją romantiką mumyse pasėjo Jis, kai mes gimėme iš Jo... taigi taip, aš ją myliu.. Tai, ką Jis sukūrė, yra gražu ir išlieka :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Taip.

Thu Nov 21 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ištrintas turinys

Thu Nov 21 2024
6 ❤️
Andrew N's avatar
Andrew N

Gerai pasakyta @Jacob !!! 👍👍👍

Thu Nov 21 2024
0 ❤️