Web sitesinde SALT Premium'da %30'a varan indirimden yararlanın! 🔥 Daha fazla bilgi için tıklayın
SALT Social'a geri dön
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Mar 06 2025

Erkeklerden Kadınlara Flört Tavsiyeleri

SALT'ın erkekleri, kızlar ne düşündüğünüzü bilmek istiyor. Kadınlara ne tür flört tavsiyeleri verirsiniz - sizin bakış açınızdan anlamalarına yardımcı olun.

19 Beğeniler
129 Yorum
Cameron's avatar
Cameron

Biraz zorlayıcı bulduğum bir şey, iletişimin tek taraflı hissettirmesidir. Eğer sorular soruyor ve sadece kısa, tek kelimelik cevaplar alıyorsam, gerçek bir sohbetten ziyade bir röportaj yapıyormuşum gibi hissedebiliyorum. Ayrıca, birisi ilk olarak sadece 'merhaba' diye mesaj attığında, sohbeti devam ettirmek biraz zor oluyor. Sohbeti başlatmak için biraz daha yaratıcılık ve çaba göstermek her şeyin daha iyi akmasını sağlayacaktır.

Wed Mar 12 2025
8 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Cameron .... Eğer birisi bana durup dururken sadece "merhaba" diye mesaj atarsa, ona cevap vermem ..... Bilginize, çok fazla dolandırıcı var, Benim için bu bir mendil düşürmek olarak bile nitelendirilemez, daha açık sözlü olmak gerekir 🤔

Fri Mar 14 2025
2 ❤️
Alex's avatar
Alex

Sağlıklı iletişim. Bana doğruyu söyle. Güvenemediğim bir kadınla birlikte olamam. Ayrıca kışkırtıcı resimleri kocanıza saklayın. Dünyanın vücudunuzu görmesine gerek yok. Mütevazı olmak en güzeli. Kendiniz olun ve doğru erkek sizi bulacaktır. Matta 6:33-Tanrı'nın Egemenliğini ve O'nun doğruluğunu arayın, her şey size eklenecektir.

Wed Mar 12 2025
8 ❤️
Abiodun Micheal's avatar
Abiodun Micheal

Gal 6:9 NIV): "İyilik yapmaktan bıkmayalım, çünkü vazgeçmezsek uygun zamanda hasat biçeceğiz." Bu ayet sebat etmeyi teşvik ederek, kararlı olursak çabalarımızın zamanı geldiğinde meyve vereceğini hatırlatır. Güçlü kalın ve inancınızı koruyun!

Tue Mar 11 2025
1 ❤️
Amos's avatar
Amos

Size yaklaşan her imanlı Tanrı'nın işçiliğidir (Efesliler 2:10). Büyük karakter ve ruhsal tehlike işaretleri dışında, "cazibe" ve "kimyanın" düşüncelerinize egemen olmasına izin vermeyin: Kutsal Yazılar 2. Petrus 2'de doğrudan duygusallığa karşıdır.

Tue Mar 11 2025
8 ❤️
Ese's avatar
Ese

amos merhaba 👋🏾 Genel olarak buna katılıyorum ama gerçekten çekici bulmadığınız kadınların yüzde kaçına çevrimiçi ya da gerçek hayatta yaklaşıyorsunuz? Bu konuda endişelenmemin tek nedeni, 'cinsiyetsiz' evliliklerin kısmen kadınların erkeklerle evlenip cazibeyi göz ardı etmelerinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını merak etmem. Sonunda erkek reddedilmiş hissediyor ve aldatmaya meylediyor. Belki kadın da. Herhangi bir düşünceniz var mı?

Wed Mar 12 2025
2 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Ese bu yüzden güvenli bağlanma ve Reformcu bir Thomist öğrendim. Çekicilikler gerçekten sadece iştahtır: ister tensel ister ruhsal (karakter ve ruhsal) yönü olsun, sizi neyin çektiğini kontrol edebilirsiniz. Ölü yatak odalarına gelince, bağlanma teorisine ve güvensizliğin nasıl tespit edileceğine bakın. Aldatma, ölü yatak odaları, cazibe hepsi bağlanma teorisinin konularıdır.

Wed Mar 12 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Amos hmmm bir bakacağım; ama şahsen ben Süleyman'ın Şarkıları'nı tercih ederim 😇

Thu Mar 13 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Adamı sürekli sorularla ya da yönlendirmelerle karşı karşıya bırakmayın ve sadece tek bir cümleyle cevap verin, sonra hiçbir şeyle takip etmeyin ya da soru sormayın. Tamamen tek taraflı. Ben sadece eşleşmiyorum. Sanki sadece ilgi çekmek için buradalarmış gibi.

Tue Mar 11 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

noah'a katılıyorum, ama inanın bana, her iki şekilde de işe yarıyor. Birkaç kez bir erkekle eşleştim, ancak tüm konuşmayı ben taşıyormuşum gibi hissediyorum, çok yorucu

Tue Mar 11 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

kelly evet bu doğru her iki şekilde de olabilir

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Ask's avatar
Ask

Bence kadının, Tanrı'nın gözünde değerli biriyle de konuştuğunuzu hatırlaması önemlidir. Çoğu zaman kadınların bizim de Tanrı'nın gözbebeği olduğumuzu unuttuklarını hissediyorum (Mez.17:8) Siz nasıl takdir edilmek, onurlandırılmak ve saygı görmek istiyorsanız, biz de öyle istiyoruz. İltifatlar da kötü değildir. O yepyeni elbise gömleği, kesilmiş sakal, manikürlü tırnaklar vs. Büyük olasılıkla sizin içindir! Randevunun/toplantının iyi geçtiğine dair bize küçük bir ipucu/işaret verin. Belki de konuştuğunuz ya da tanıştığınız kişi o değildir

Mon Mar 10 2025
16 ❤️
Ask's avatar
Ask

sizin için zırhlı parlak bir şövalye, ama o adam bir kadının Tanrı adamı. Bu bir gün birinin kocası olabilir. Tanrı'nın bir çocuğuyla konuştuğunuzu ve Tanrı'nın da onları sevdiğini unutmayın. Bazen bu kişinin, zihniyetinize eklemeniz gereken bir şeyi size göstermek için hayatınıza girmesi gerekebilir ya da tam tersi. Romalılar 8:28'i biraz düşünün. Unutmayın ki herkesin bir mücadelesi ya da olması gereken yerde olmayan bir şeyleri vardır; bir bayrak, sizin de vardır. En önemlisi, kocanız için durmadan dua edin.

Mon Mar 10 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

İyi günlerinizde, kutsal günlerinizde, çok yetersiz kaldığınız günlerde; onun için dua edin. Ben 19 yaşımdan beri eşim için dua ediyorum. Geçen yıl Temmuz ayı civarında, dualarımın sonunda eşim için olması gereken yere ulaştığını hissediyorum. Dualarınıza ihtiyacımız var! Birini tanımaya başladıysanız, birlikte dua ediyorsanız dualardan birini yapmayı teklif edin. Tanımaya çalıştığım kadının kalbinin Tanrı'yla nasıl konuştuğunu ve dua ettiğini bilmek benim için çok değerli.

Mon Mar 10 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Biriyle düzenli olarak iletişim kurmak için zamanınız veya ilginiz yoksa, buna hazır olana kadar eşleşmemenin daha iyi olacağını söyleyebilirim. Gerçekten ilginç görünen bir kadınla eşleşmek ve sonra sadece iki günde bir kısa mesaj göndermeyi planladığını keşfetmek cesaret kırıcı.

Mon Mar 10 2025
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

john haklısın, bu iyi bir tavsiye! Paylaşım için teşekkürler John

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Latiesha's avatar
Latiesha

Merhaba John 🙌❤️

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dürüst iletişim çok önemlidir. Bize ne düşündüğünüzü, nasıl hissettiğinizi söyleyin. Bu işleri çok daha kolay hale getirebilir :)

Sun Mar 09 2025
18 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

christopher iletişim her zaman anahtardır

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Servando's avatar
Servando

Kabul et ya da etme 1. Derin zihinsel, duygusal ve fiziksel yakınlık seviyelerine girmeden önce güven inşa etmek için zaman ayırın. 2. Bir kadının ilgilendiğine dair bir tür işaret vermesini takdir ediyorum. Özellikle de yüz yüze ipuçlarının (vücut dili, ses tonu vb.) görülmediği veya hissedilmediği çevrimiçi ortamlarda. Erkeklerin kadınları her zaman "soğuk araması" gibi bir beklenti var... ama Kutsal Yazılar'da işler pek de öyle yürümüyor. Örneğin Rut ilgisini göstermek için adımlar atmıştır.

Sun Mar 09 2025
13 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Servando iyi noktalar servando, paylaşım için teşekkürler.

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Servando's avatar
Servando

jessica sorun değil 🫡

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Servando hm ilginç bir nokta. Yine de Rut'un özel bir durumu vardı. Daha önce evlenmişti ve bu nedenle Boaz'dan bir akraba kurtarıcısı olarak yerleşik kültüre uymasını isteyebilirdi. Kadınların önce yaklaşması gibi yerleşik bir kültür olduğunu sanmıyorum. Bu yaklaşımı memnuniyetle karşılayacağımızı belirtiriz. İnternette ya da bir arkadaşlık uygulamasında; bu erkekle eşleşmektir. Başkalarının ne düşündüğünden emin değilim

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Servando's avatar
Servando

ese Onun ilgisi özellikle Boaz'a yönelikti. İlk sırada olan Elimelek'in akrabasına değil. Ayrıca, bu Moav'ın (Rut'un halkı) da bir geleneği miydi? İlgiyi belirtmek, söylemeye çalıştığım şeyi ifade etmenin daha iyi bir yoludur; bunu sevdim. Görünüşe göre Rut kitabında her ikisi de ilgi göstermekle meşguldü; ya da en azından birbirlerine açık olduklarını göstermek için daha fazla adım atıyorlardı. Bence asıl mesele hala geçerli; kadınlar ilgilerinde daha cesur olabilirler... Rut gibi.

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
James's avatar
James

İlk söyleyeceğim şey, zihin okuyucu olmadığımızdır. Karışık mesajlardan ya da yanlış sinyaller vermekten daha kötü bir şey yoktur. İkinci olarak, bir şey üzerinde çalışmaya hazır olun. Aranızda hemen bir bağ oluşmazsa ya da sizde hemen bir kıvılcım çakmazsa, birini hemen gözden çıkarmayın. Bazen tüm bunlar bir onay kutusu egzersizinden ziyade bir süreç olabilir. Umarım bu yardımcı olur!

Sun Mar 09 2025
19 ❤️
suzette's avatar
suzette

james ben bir kadınım ve sana katılıyorum

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Gary's avatar
Gary

Güçlü bir ilişki istiyorsanız, bunun için çalışmanız gerekecek. Partnerinizle görünüşte önemli konularda aynı fikirde olmadığınız zamanlar olacaktır. Bu konularda susmayı ve konuşmamayı seçmek ilişkinizi sabote etmekten başka bir işe yaramayacaktır.

Sun Mar 09 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

gary Kesinlikle doğru!

Sun Mar 09 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

gary evet, bir anlaşmazlık üstesinden gelinemeyecek kadar büyükse veya uzlaşabiliyorsanız dürüst olmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum, ancak bazı şeyleri konuşmak çok önemli. Paylaşım için teşekkürler

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tanrısal erkekler karaktere önem verirler - nezaket, doğruluk, dürüstlük, güvenilirlik. Hristiyan olmak, kiliseye katılımın bir onay kutusu egzersizinden daha fazlasıdır. Profiliniz bize anlık bir görüntü verir, ancak bunlar yalnızca sizi tanıyarak öğrenilir - ve bu arkadaşlık ile başlar. Erkeklere bir şans verin - tüm alışveriş listesini tamamlayamayacağımızı veya her şeyi çözemeyeceğimizi bilin. İnancınıza yeni döndüyseniz ya da bazı şeyleri gözden geçirmeniz gerekiyorsa, biriyle çıkmayı düşünmeden önce Tanrı'da gerçekten kök salmak için zaman ayırın.

Sat Mar 08 2025
17 ❤️
Rob's avatar
Rob

(Yukarıdakiler tabii ki tam tersi için de geçerlidir).

Sat Mar 08 2025
7 ❤️
suzette's avatar
suzette

BEN agree☺️

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

İyi erkekler vardır, ancak dünyevi ideallere uymayabilirler. Dindar bir erkek cazibesiyle ayaklarınızı yerden kesmeyebilir ama sevgi, dürüstlük ve saygı gösterecektir. Cazibe zamanla gelişir; anlık kimyadan ziyade karaktere öncelik verin. İyi bir erkek dürüsttür, tutarlıdır ve inanca değer verir. Gerçekçi olmayan beklentilerin sizi gerçek aşka karşı kör etmesine izin vermeyin. En iyi benliğiniz olmaya odaklanın, Tanrı'nın zamanlamasına güvenin ve sadece heyecan değil, huzur da getiren sevgiye açık olun. Gerçek aşk genellikle beklenmedik yollardan gelir

Sat Mar 08 2025
32 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amiel Kesinlikle haklısın! Bunlar paylaştığınız bazı akıllıca kelimeler! Sana daha fazla katılamazdım. 😊 Tanrı sizi korusun. Xx

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Amiel Anlayışlı yazınız için teşekkür ederim kardeşim... çok doğru.

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bunu söylememin nedeni, yaşam algımızı etkileyen medya ve sosyal medyaya doymuş bir nesil olmamızdır. Yaşamlarımız çevremizdeki kültür tarafından şekillendirilmemeli, Tanrı'nın sözündeki bilgeliğin tanrısal ilkeleri tarafından yönlendirilmelidir. Bu dünyanın kalıplarına uymayın, zihninizin yenilenmesiyle dönüşün.

Sat Mar 08 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pek çok Hıristiyan'ın bir Hıristiyan'la evlenmek istediklerini ifade ettiklerini gördüm ama bu kişiyi tarif ederken sanki bir flört programından ya da bir Hollywood filminden seçmişler gibi konuşuyorlar. Ayrıca inancımın bana ......... kazandıracağına dair bir tutum görüyorum ve liste uzayıp gidiyor... sanki Tanrı bir metro durağında özel olarak eşinizi yaratıyormuş gibi. Bunlar sözden değil dünyadan gelen şeylerdir. Tanrısal bir eş arıyorsanız, tanrısal karakter, bağlılık, Ruh'un meyvesi, bilgelik arayın

Sat Mar 08 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Salt'ta çok sayıda insan olmasından dolayı bunalmanıza gerek yok. Bunun yerine, etrafınızdaki Hristiyan olan insanlarla gerçekten bağlantı kurmak için bir araç olarak kullanın... onları reddetmeden teker teker düşünmek için zaman ayırın. onlar Mesih'teki kardeşlerinizdir ve Mesih gibi davranmazlarsa muhtemelen Hristiyan değillerdir. Eğer Hıristiyan bir kadın olarak Hıristiyan bir erkek istiyorsanız, o zaman Tanrısal Hıristiyan karakteri sergilemeyenleri ağırlamayın.

Sat Mar 08 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

I Korintliler 7 & Atasözleri 31

Sat Mar 08 2025
3 ❤️
Attila's avatar
Attila

Biriyle bağlantı kurmak istiyorsanız, onu henüz tanımıyor olsanız bile sohbeti devam ettirmeniz gerekir. Çoğu zaman biriyle eşleştiğimde sohbet etmeye çalışıyorum ama tükeniyor çünkü karşı taraf sadece birkaç kelimeyle cevap veriyor veya hiçbir şey sormuyor ve hayal gücüm var ama karşı taraf denemediğinde iki taraflı iyi bir konuşma yapmakta zorlanıyorum. Bu, canlı randevuda da önemlidir.

Fri Mar 07 2025
30 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Silinen içerik

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

rhiannon Bunların insan olmadığını garanti edebilirim, bunlar botlar, IA'lar, fareler veya belki kanguru ama insan değil lol 😜

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Attila bu doğru, sizi daha iyi tanımak istemiyor gibi görünen birini tanımak istemeyi gerçekten zorlaştırıyor. Kendime her zaman doğru kişiyle tanıştığımda onu kovalamak ya da peşinden koşmak zorunda kalmayacağımı, benim onu tanımak istediğim kadar onun da beni tanımak isteyeceğini ve benim kadar çaba göstereceğini söylüyorum.

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Jo's avatar
Jo

Ayrıca kızların bazen, özellikle de Hristiyan çevrelerde biraz ileri gittiklerinde, çaresiz gibi görünebileceklerini de biliyorum... öyle olmasalar bile. Bakın, hepimiz savunmasız olmaktan hoşlanmayız ama her iki tarafın da çaba göstermesi gerekir. Bence bir kızın da erkekler gibi ilgisi konusunda dürüst olması gerekir. Bir kız olarak konuşursam, bir erkeğin sizi takip etmesinde doğru hissettiren bir şeyler vardır. Ancak... bu biz kadınların belirsiz ve şifreli olması gerektiği anlamına gelmez.

Fri Mar 07 2025
12 ❤️
Angela's avatar
Angela

jo Evet, buna katılıyorum!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
James's avatar
James

@Angela merhaba x

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
James's avatar
James

jo merhaba x

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Takım-spor benzetmesi açısından: Rakiplerinizi yenemiyorsanız, yıldız oyuncuları sizinle takım kurmaları için takip etmeyin. İkinizin birlikte yıldız oyunculara dönüşebileceği potansiyelleri arayın. 💪 Bakkaliye açısından: Giderek daha fazla insan, malzemeleri almak ve ❤️ ile düzgün bir yemek pişirmek için zaman ve çaba harcamak yerine, bitmiş ürünlerin (yani sadece fırına, mikrodalgaya koymanız veya tavada biraz ısıtmanız gereken fast food) markette olmasını bekliyor / oturuyor / tercih ediyor

Fri Mar 07 2025
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bu aslında her iki cinsiyet için de geçerlidir, ancak bir başkasından kendinize verebileceğinizden daha fazlasını beklemeyin. Liderlik etmeye ve sorumluluk almaya istekli birini istiyorsanız, o zaman onu bu konuda desteklemeye de istekli olmanız gerekir

Fri Mar 07 2025
19 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy amin 🙏🏼

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Erkekler için de tam tersi. Eğer "geleneksel" birini istiyorsanız, ilişkinizi sürdürmek için adım atmanız ve pasiflikten kaçınmanız gerekecek

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Carmen's avatar
Carmen

paddy kesinlikle doğru!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Paddy 🤩😂 arkadakiler için daha yüksek sesle lütfen!

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Tonia's avatar
Tonia

@Paddy iyi dedin 👏

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy çok doğru

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Çevrimiçi profillerin önceliklerinizi ve anlaşma bozucu unsurlarınızı vurgulaması gerekir. Hepimizde vardır. Bir insanı tanımak için haftalar harcamak, ancak basit bir şey yüzünden bunun yürümeyeceğini fark etmek çok yıpratıcıdır.

Fri Mar 07 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Silinen içerik

Fri Mar 07 2025
7 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

rhiannon Genel anlamda katılıyorum. "vurgulamak" derken, kim olduğunuzun bir parçası olarak bir yerlerde ima edildiğini kastediyorum "Bunlar benim anlaşma bozucularım" diye bağıran bir pankart olmak

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Görüşlerim değişti... Hristiyan kadınların ilgilerini incelikle ifade edebileceklerine inanıyorum, ancak daha sonra saldırgan olmayan, sevecen bir şekilde onu takip etmeye karar vermek erkeğe kalmıştır. Bir kadını Mesihvari ve centilmen bir şekilde kazanmak artık nadir görülen ama görülmesi keyif veren bir şey. 💕💕💕💕

Thu Mar 06 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Benim görüşüme göre, bir bayanın bir erkeğe arkadaşlıktan daha fazlasını keşfetmekle ilgilendiğini bildirmesi çok yardımcı olacaktır. 'İşaretleri okuma' konusunda berbatım. Belki başka erkekler de öyledir. Bir bayan bana daha fazlasıyla ilgilendiğini söylemediği sürece, bana karşı nazik olan bir bayanın sadece nazik, kibar ve kibar olduğu temelinde hareket ediyorum.

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bazı hanımların takip edilmek istemesini anlıyorum, ancak mevcut iklimde böyle bir çaba, en azından bana göre, kabul edilemez düzeyde bir risk oluşturabilir, eğer bu mantıklı geliyorsa. Bekar bir baba olarak ben ve çocuklarım, yanlış anlaşılan bir arayıştan kaynaklanabilecek itibar (ve diğer) zararları karşılayamayız.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Angela's avatar
Angela

chris Bunu doğru mu okuyorum, bir kadının takip başlatan kişi olmasını, karşılık verip vermediğini bilmeden de ilk ilgiyi ifade eden kişi olmasını mı istiyorsunuz?

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angela , kısmen. Daha iyi bir benzetme yapmak gerekirse, bir kavşağa girmeden önce trafik ışığının yeşile dönmesini beklemeyi tercih ediyorum, çünkü bunu yaparsam kaza yapma ihtimalim çok daha az. Gaza basmak hala bana bağlı. Bu mantıklı mı?

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Angela's avatar
Angela

chris Bu mantıklı ve birkaç erkeğin SALT social'da benzer şeyler söylediğini duydum (benzetme değil, önce kadının ilgiyi başlatması duygusu)... ama öyle görünüyor ki erkekler, kadınların reddedilme / araba kazasında olma gibi savunmasız bir konumda olmalarını tercih ediyorlar, böylece olmalarına gerek kalmıyor ...

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

angela evet, bu sonuca makul bir şekilde varabilirsin. Bu çıkmazın ne erkeklerin ne de kadınların yararına olduğunu kabul ediyorum. Ne yazık ki erkekler için, bir arayışın yanlış anlaşılması ve yanlış yöne çekilmesinin sonuçları kadınlara göre daha ağır görünüyor. Bazı erkekler için artık risk almaya değmez.

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Angela's avatar
Angela

chris Bu mantıklı. İnsanların bu kadar çabuk yargılayabilmesi ve bunun sonucunda başkalarının itibarına zarar verebilmesi çok kötü. Ve çocuk sahibi olunca bunu korumanın daha da önemli olacağını anlayabiliyorum.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Angela's avatar
Angela

Acaba erkekler için bu durum daha şiddetli mi görünüyor, çünkü geleneksel olarak ilk başlatan onlar olmuştur (ve bu nedenle arayış yanlış anlaşıldığında bir itibar geliştirme riski taşırlar) ve aynı (veya benzer) durum daha fazla bu pozisyona getirilen kadınlar için de ortaya çıkar mı? Gözlemlerime göre, erkeklere ilgi göstermeyi tekrar tekrar başlatan kadınlar da maalesef (en azından birçok kilise ortamında) bir itibar geliştirme riski taşıyor...

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Angela's avatar
Angela

Evliliğin Mesih ve gelini kilisenin bir resmi olduğunu düşündüğümde... ve O'nun takip etme, koruma ve fedakârca sevme şeklini düşündüğümde, erkeklerin reddedilme/zarar görme riskini göze almak zorunda kalmamak için kadınların takibi başlatan/ilgiyi dile getiren konumda olmasını tercih etmelerinin ters göründüğünü düşünmeden edemiyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum?

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

angela Bayanlar için, özellikle de kilise ortamında, erkeklere ilgi gösterdiklerinde itibar riskleri olduğunu anlayabiliyorum. Daha önce de belirttiğim gibi, kolaylıkla aşılamayacak bir çıkmazda olduğumuzu düşünüyorum. Mesih'in kiliseye olan sevgisinin nasıl olması gerektiğini iyi bir şekilde temsil ettiğini düşünüyorum, ancak söylemenin yapmaktan çok daha kolay olduğu görüşündeyim.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

ayrıca, benim deneyimim, istisnasız olarak, çekici bulduğum kadınların benden etkilenmediği ve aynı şekilde, beni çekici bulan kadınların da benden etkilenmediği yönünde. Maalesef biraz kaybet-kaybet durumu gibi görünüyor.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Angela's avatar
Angela

chris Söylemenin yapmaktan çok daha kolay olduğuna kesinlikle katılabilirim. Gerçek hayattaki güvenlik açıkları ve meşru kaygılar (örneğin itibar) faktörler olduğunda daha da zorlaşıyor.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

angela çok güzel ifade ettin; şahsen ben pasif bir erkeğe ilgi duymakta zorlanırdım; bu, ilişkide onu yönlendirmem gerektiğine işaret ederdi. Böyle bir erkeği potansiyel bir partner olarak görmek çok zor olurdu. Eğer kadınlar dürüstse, belki de bu yüzden bazı erkekler ilişkilerinde partnerleri tarafından sürekli saygısızlığa uğruyorlardır?

Tue Mar 11 2025
1 ❤️
suzette's avatar
suzette

chris bence ilişkiyi bir sonraki seviyeye taşıyacaksan liderliği sen almalısın. Sanırım kadınlar sadece nasıl konuşacaklarını bilmeli ama bir sonraki seviyeye geçmek için duygularını itiraf etmemeli. Eğer siz liderlik etmek istiyorsanız ve kadın da erkeğin liderlik etmesini istiyorsa.

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Krasimir's avatar
Krasimir

Size belki de en iyi tavsiyeyi vermeme izin verin, sadece flört için değil, hayatın kendisi için. Bu o kadar basittir ki saçma görünebilir, ancak sizi kendi mutluluğunuzdan alıkoyan şey de budur.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Krasimir's avatar
Krasimir

Harekete geçin! Çaba göstermeden oturup bir şeylerin olmasını beklemeyin. Onlara en ufak bir ilgi bile göstermezken neden birinin hayatınıza girmesini ve sizinle ilgilenmesini bekliyorsunuz? İlgi gösterin, samimi kadınlar olun. Sevgi, sizin ustalaşmanız ve koşulsuzca vermeniz gereken bir şeydir, erkeklerin yalvarması gereken bir şey değil!

Thu Mar 06 2025
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Çok doğru, tavsiyeni dinleyeyim. Krasimir yakışıklısın

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

krasimir hmmm, konu flört etmeye geldiğinde erkeklerin yaşadığı zor durumları hiç düşünmemiştim, ama bu doğru, kimse aşk için yalvarmamalı, sadece herkese değil, uyumlu olduğunuz ve ruhen birlikte durduğunuz doğru kişiye özgürce verilmelidir, çünkü aynı Tanrı'ya inanmıyorsanız, o zaman hepsi işe yaramaz.

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Cynthia's avatar
Cynthia

Erkekler de çıplak göğüslerini göstermemelidir. Kim olduğunuzu bilmek için gerekli değil.

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Gowan Cynthia!

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Silinen içerik

Fri Mar 07 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon 😆

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ms M's avatar
Ms M

@Rhiannon oh my days those gym pics 🫸🏽🥱😫💪🏽 gert outta here 🤣

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Oh spor salonu resimleri, güvensizlik çığlıkları atıyor. Spor salonu resimleri ve diğer tüm resimleri olan arkadaşlar için dua ediyorum 😬 iykyk

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Ask's avatar
Ask

cynthia Bu, on yıl kadar önce kadınlar tarafından arkadaşlık sitelerinde en nefret edilen şeydi. Spor salonu selfie'leri bence bugünlerde bir uyarı işaretini erkenden tespit etmenize yardımcı oluyor. Erkekler bunu hala anlayamadıkları ya da kavrayamadıkları için; her zaman dile getirilmesine rağmen. Bence bu durum bugünlerde her iki taraf için de geçerli. Kadınları spor salonunda selfie çekerken, 'belirli' açıları gösterirken vs. görmekten bıktım. Eğer herkese gösteriyorsanız, bu özel bir şey değildir.

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Açık olun ve ilgilenmediğinizi bilmemize izin verin, çoğumuz reddedilmeyi kabul ediyoruz ama hayalet sadece saygısızlıktır (sadece kişisel deneyim)

Thu Mar 06 2025
20 ❤️
Fiona's avatar
Fiona

eder tamamen katılıyorum ve çok fazla hayaletlendiğim için erkeklere geri dönüyorum

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

fiona Bunu duyduğuma çok üzüldüm. 🌷

Thu Mar 06 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

eder M.I.A. yerine L.I.A. (Love in Action) ile devam edin. Haha ☺️

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis aman Tanrım dostum güven bana deniyorum ama henüz benim zamanım değil bu yüzden sanırım şimdilik M.I.A modundayım 😂

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder oh, hayaletlemek yerine insanların hayaletlemeden önce daha düşünceli olmayı öğrenmeleri gerektiğini kastetmiştim 😄

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

oasis hayaletten önce daha düşünceli olmak diye bir şey yok lol seni lil evil 🙈 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

eder tekrar ifade edeyim, insanların teması kesmeye karar vermeden önce daha düşünceli olmaları gerekir, örneğin birine eşleşmeyi kaldıracaklarını söylemek ve ona en iyisini dilemek gibi.

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis tamam, tamam bu daha iyi LMAO Sadece seninle dalga geçiyorum kızım!!!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

eder Bazen zevk için ya da kaba olmak için hayalet değil, bazen durumla doğrudan yüzleşmek daha zordur, özellikle de utangaç olduğunuzda ve konuşmaktan korktuğunuzda

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

eder Hayalet olan kişi olmak asla kolay değildir ve çok acıtır

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Caleb's avatar
Caleb

Kim olduğunuzun bütününe dair 3 boyutlu bir resim çizin. Daha fazla kadın, inançları/inançları dışındaki benzersiz kişilikleri + ilgi alanları hakkında daha fazla şey yazsa harika olurdu. Elbette benimle aynı inancı paylaşan biriyle birlikte olmak isterim, ancak doktrininiz ve inançlarınız tek başına her şeyi kapsamaz. Sadece inançlarınızı ve imanınızı vurguluyorsanız, bunun dışında önemli hobileriniz, tutkularınız, tuhaflıklarınız ve ilgi alanlarınız olmadığına inanmama neden oluyor; bu da gerçekte kim olduğunuzun 2 boyutlu bir temsilini çiziyor

Thu Mar 06 2025
16 ❤️
Asward's avatar
Asward

caleb, bu biraz rahatsız edici.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

caleb Çok nazik bir tavsiye; Tanrı her şeyde niyetli olduğu için sizi insan ve SİZ yapan şeyleri sergileyin

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Ms M's avatar
Ms M

caleb Caleb'i duymak çok güzel çünkü bunu umursamayan ve sormaya bile tenezzül etmeyen bazı erkeklerle karşılaştım. Bu yüzden ilgilendiğini duymak güzel. Eminim tanımaya başladığınız her kadın bunu takdir edecektir. 👍🏽

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

caleb elbette bunu tartışabiliriz 😄

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Asward's avatar
Asward

Bağlılık konusunda ciddi bir erkek istiyorsanız, aşırı seyahat, parti, kışkırtıcı fotoğraflar gibi dikkat çekici davranışları sınırlayın. Kendinizin daha iyi fotoğraflarını koyun.

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Asward Amin! Daha yüksek sesle söyle! 🗣️ Özellikle de kışkırtıcı fotoğraflar. Burada bazı kadınların beğeni veya yorum almak için çok fazla ten gösteren fotoğraflar paylaşma eğilimi var. 🤦🏽‍♀️ Aklımda şöyle bir şey var: "Bağlanma konusunda ciddi olan bir adamın sana yaklaşacağını mı sanıyorsun?!" 🥴

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Resim filtresi kullanmayın! Tanrı sizi nasıl tasarladıysa o kadar güzelsiniz. Hepimiz kendimizin gerçek versiyonunu paylaşmalıyız ve bu erkekler için de geçerli. Dua edin! Tanrı Yaratılış 2:18'de insanın yalnız olmasının iyi olmadığını, bu yüzden onun için özel olarak tasarlanmış bir yardımcı yaratacağını söyledi. Rab'den sizi hazırlamasını ve o adamla tanıştırmasını isteyin. Hem siz hem de erkek hazır olduğunuzda bunu yapacaktır. Üzgünüm bayanlar, ama erkeklerin daha uzun bir hazırlık süresi var. 51 yaşındayım ve Tanrı beni hala hazırlıyor!!!!

Thu Mar 06 2025
15 ❤️
Emma's avatar
Emma

mark bu konuda kesinlikle seninle Mark ☺️

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

İlk adımı atan siz olun. Hepimiz olayların bir aşk filmi gibi gelişmesini istesek de, kiliseden sonra kadınlara yaklaştığı için "o adam" olarak anılmanın an meselesi olduğunu düşünüyoruz

Thu Mar 06 2025
6 ❤️
Fiona's avatar
Fiona

sergio Ne dediğini anlıyorum ama sonsuza dek bekar olan biri olarak, daha önce gerçekten böyle olmadığı için takip edilmeyi çok isterim

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne demek istediğinizi anlıyorum, ancak bunun erkekleri takip etmeye, kadınları ise davetkâr olmaya teşvik eden Söz'le çeliştiğini düşünüyorum. "Bir eş bulan kişi", eğer "eşini bulduysa", bunun tek nedeni kadının daveti ise, farklı bir anlam kazanır.

Thu Mar 06 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aynı zamanda, erkekleri Tanrısal bir kadının peşinden koşarken çok daha seçici, kasıtlı ve duacı olmaya sevk edebilir, böylece "o adam" olmazlar.

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Keziah's avatar
Keziah

kristina evet!

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

sergio Merhaba Sergio, Onlarca yıldır Hristiyan kadınlar erkeğin ilk hamleyi yapmasını beklemeye teşvik edildi. Bu kadar çok Tanrısal ve güzel Hristiyan bekar Hristiyan kadının olmasının bir nedeninin bu olduğuna inanıyorum .....

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sanırım bir şeyler bulmuş olabilirsin, @Evelyn Teyze .

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

evelyn ama bir faktör daha var ve o da bekar Hristiyan kadınların genel olarak herkese karşı iyi ve tatlı olma ihtimalinin daha yüksek olması ve erkeklerin sinyalleri anlamasını çok daha zor hale getirmesi, bu yüzden ilgilenip ilgilenmediğini ayırt etmek dünyadaki en zor matematik denklemi gibi görünüyor (abartıyorum, üzgünüm ya da belki de değil) Lol

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon ve mizah anlayışın nerede, 😂 sadece şaka yapıyorum 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

rhiannon ve siz kadınlar çok karmaşıksınız lol sadece şaka lol yine (ya da belki değil) 😜

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon 😁😜

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon oh ve en kısa sürede bir intro alır almaz sana orada mesaj atacağım, neredeyse orada lol

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon omg 🤦😆😆😆 Hiçbir yere gitmiyorum kardeşim, acelem yok!

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Jenny's avatar
Jenny

eder Bir erkeğin senden hoşlanıp hoşlanmadığını nasıl anlayacağımı (beden dili / davranış vb.) Google'da araştırdım ve Wikipedia'da bazı yararlı şeyler buldum. Bazı şeyleri doğruladı ve diğerlerini aydınlattı.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

jenny komik, ben de aynı şeyi yaptım ama siz erkeklerle (kadın) kesinlikle farklı ve karmaşık, Bay strange'a bir durumun sonucunu sormak gibi ve sonra size sonsuz olasılıklarla geri dönüyor hahaha bir kadının sinyallerini anlamaya çalışmak ne kadar zor 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️