Nazaj na SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Jan 28 2025

Pritisk na krščanske fante 😮‍💨

Ali so moški pri krščanskih zmenkih pod prevelikim pritiskom? Običajno se od njih pričakuje, da pristopijo k ženski, plačajo za zmenek, jo zasledujejo in dajejo pobudo. Fantje SALT, ali čutite pritisk? Ali je treba kaj spremeniti?

9 Všeč mi je
98 Komentarji
Anonymous's avatar
Anonymous

Pred časom se je na mojem delovnem mestu pojavila podobna tema in po poslušanju razprav sem dobil vtis, da so tako moški kot ženske danes pogosto zmedeni glede tega, kako naj ravnajo. Zdi se, da ne glede na to, kaj narediš ali česa ne narediš, vedno velja, da je to narobe. Bilo mi je celo žal za enega od mojih moških prijateljev, ko nam je povedal, da se je neka ženska užalila, ko ji je v trgovini odprl vrata.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Lilian's avatar
Lilian

Če moški to vidijo kot pritisk, da so še vedno fantje, morajo odrasti.

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Lilian Dobra spodbuda 😳🤔

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pritisk!? Nisem prepričan, da je to prava beseda. Prepričan sem, da tudi ženska čuti "pritisk", vendar na različne načine. Zdi se mi, da pri zmenkih, zlasti če iščeš nekoga, ki bi lahko bil podobno misleč, obstaja proces, v katerem obe osebi 'preverjata' drugo osebo. Za moške je ta proces preverjanja lahko nekoliko drag, če nisi prepričan, kaj iščeš Jay

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osebno čutim pritisk. V smislu, da se obrnem na vas in začnem pogovor. Pred kratkim je ena čudovita gospa prva stopila do mene in počutila sem se dobro, da je to storila. Rekel sem ji, da je pogumna, ona pa mi je odgovorila, da moramo biti pogumni. In moj pogled se je spremenil. Običajno na začetku naredim prvi korak, vendar moram imeti močan občutek privlačnosti. Vendar kako naj veš, da te nekdo privlači, če ga ne spoznaš.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To se sliši tradicionalno, kot bi moralo biti. prav tako ni nič narobe s tem, da ne želi, da bi plačali nekaj za pomoč.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

Ne mislim, da pritisk.... se sliši precej normalno....in veliko prednosti, če kliknete 🥂

Mon Feb 03 2025
5 ❤️
Jez's avatar
Jez

Sliši se enako kot vsi zmenki, ki sem jih kdajkoli opravil

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ali fantje najdete krščanska dekleta Da so na začetku prijaznejša in Počasi postanejo bolj izbirčne in bolj izstopajoče. Preveč?

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb vse je odvisno od ženske...

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lol Imam vprašanje

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Obravnavajte me kot potencialnega novega prijatelja. Ostalo bo poskrbljeno samo zase.

Sun Feb 02 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lahko si predstavljate razmere v Italiji..

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Sophia's avatar
Sophia

Da

Sat Feb 01 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naa.. samo ljubim Jezusa. Ko čutim pritisk, moje oči niso več uprte v Gospoda 🙌 V Njem ni pritiska, ampak čudovit mir. Imamo dobrega dobrega Očeta, bratje in sestre. Počivajte v Njem ✝️

Fri Jan 31 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Sovražil sem zmenke v cerkveni kulturi, ker sploh nisem tak tip človeka. Sol je iskreno veliko pomagala, ker se zavedaš, da obstajajo vse vrste žensk, ki ljubijo Jezusa, ne samo "tradicionalni" tipi.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

V Cerkvi sem ugotovila (tu ne kažem na nikogar, btw, prosim, ne jemljite tega osebno.), da žensk ne učijo druge starejše ženske, ampak jih uči svet. Zato je tendenca, da pri vsem, še posebej pa pri izbiri partnerjev, bolj uporabljajo svetne kot svetopisemske vrednote.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Markus's avatar
Markus

Običajno je v vsaki situaciji nekaj pritiska, vendar je v teh trenutkih lahko pritiska toliko, da ste zanj odgovorni le vi sami. Da bi ga kot moški čim bolj zmanjšali, morate imeti jasen, natančen in neposreden cilj. Ne spreminjajte svojih odločitev. Ugotovite, kaj želite in česa ne želite od razmerja, in se tega držite. Da, večino ljudi boste odvrnili, a hkrati boste pritegnili ljudi, ki iščejo podobne stvari kot vi.

Fri Jan 31 2025
8 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Krščanska kultura zmenkov je lahko za moške z avtizmom, ki imajo socialne težave, slabša od sekularne kulture zmenkov. Obstaja ideja, da bi morali biti moški vedno pobudniki, vendar za nekoga, kot sem jaz z avtizmom, to ni vedno enostavno. Težave imam z branjem signalov in velike družbene situacije so lahko preobremenjujoče, zato se tradicionalna dinamika zmenkov lahko zdi zelo odbijajoča.

Fri Jan 31 2025
9 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Mislim, da bi moralo biti več prostora za različne stile komuniciranja ter več milosti in potrpežljivosti pri razvijanju odnosov, namesto da se domneva, da en pristop, za katerega vsi menijo, da je najbolj "svetopisemski", deluje za vse.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben L. Natančno

Sun Feb 02 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Imam tudi avtizem in ADHD. V preteklosti sem hodil z ljudmi, ki so rekli: "Ali se lahko izboljšaš v x, y ali z?" In to je kot... ne. Že zdaj se trudim po najboljših močeh. Poleg tega sem ugotovil, da ima veliko kristjanov zelo mačističen/toksičen pogled na to, kako bi moral delovati odnos med moškim in žensko, in da se moja nevrodivergenca *ne* dobro ujema s tem in tudi ne z mojimi osebnimi vrednotami.

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Liam's avatar
Liam

Mislim, da je to podedovani pritisk iz prejšnjih ali opazovanih izkušenj z zmenki in da je lahko začetni korak, da žensko povabiš na zmenek, zelo zastrašujoč za moške, ki so bili prej zavrnjeni, od katerih se lahko nekatere zavrnitve zdijo zelo brutalne! To pač zmanjšuje samozavest, dokler ne ostane ničesar več!

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Harry's avatar
Harry

Ne vem, ampak mislim, da je vedno pomembno, da nekdo moli, kako najbolje ravnati v takšnih okoliščinah, in prosi druge, da tudi oni molijo

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Če sem popolnoma iskren...mi ni več mar za pričakovanja. Včasih sem, zdaj pa samo poskušam biti pobožen in dober človek....in narediti, kar se mi zdi primerno. Nekaj časa bom zasledoval žensko, če pa v njenih dejanjih ne začutim zanimanja ( po mojih izkušnjah so besede pogosto prazne), ji bom zaželel vse najboljše in šel svojo pot. Če ima Bog nekoga zame, mu zaupam, da bo to uredil. Če ne ... mu bom še naprej zaupal svojo vero in prizadevanja. Na koncu je le nekaj stvari, za katere se je vredno žrtvovati

Thu Jan 30 2025
14 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Matityahu mislim, da bi bilo dobro, da se samo spoprijateljite, da bi spoznali osebo in videli od tam. Na ta način se ne boš po nepotrebnem zapletel ali ker ne moreš zares vedeti, kako je z njo... Ali pa prosite za znamenja od Boga ali poiščite sadove Svetega Duha, preden začnete iskati

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Sprva da, dokler nisem spoznal, komu hočem ugajati, svetu ali Jezusu. Vesela sem, da se ni izšlo, ker sta bila bodisi oni bodisi jaz preveč nezrela v Svetem Duhu in nista bila pripravljena pomagati drug drugemu pri rasti. Zdaj to hladim skozi in namesto iskanja poskušam najti žensko, zrelo v Svetem Duhu.

Thu Jan 30 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Anukun the Skywalker Slava Bogu! HALLELUYAH! Bodite blagoslovljeni v Jezusovem imenu! To je vse, kar mora človek spoznati, da mora postaviti Boga na prvo mesto! Naj vas Bog ob svojem času blagoslovi s pravim.

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

To je lepo!

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Devon's avatar
Devon

Počutim se, kot da sem preveč vroča za ženske, ženske preveč skrbijo za ta svet in sebe. Za Jezusa preveč gorim. Privlačijo jih tudi moški tega sveta, s katerimi mi kot krščanskemu moškemu ne bi smelo biti treba tekmovati. To je frustrirajoče čutim, da je bazen za zmenke tanek, morda bo potreben čudež, da bi prejel svojo ženo. Prosim, pomagaj Bog

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

@Devon je v redu, kolega, mislim, da bi lahko tudi tukaj uporabil pomen Matejevega evangelija 7, 13-14.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vse ženske tega ne počnejo, jaz zagotovo ne. Največji zakladi so nebeški Božji zakladi!! Bodi opogumljen, brat. Kdor najprej išče Boga in hodi za Jezusom v ljubezni, ga večina ne bo sprejela, to ni lahko, ampak je res blagoslov! Ostanite v nenehni molitvi. Bog vas blagoslavlja!

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Morda ne, kako ste to rekli?kakšna ženska bi morda želela najprej spoznati lik. Toda ali so bila srečanja, da bi to povedali?

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

Osebno menim, da to ni prevelik pritisk. Včasih sem bil, a ker sem zavrnil kulturo "prijaznih fantov" in sprejel zdravo moškost, mislim, da obstaja določena odgovornost, da se okrepim, ko gre za odnose. Moške moramo naučiti, kako biti drznejši in dobro voditi, namesto da kažejo pasivnost, kar velja za vsa področja življenja, zlasti pa za odnose

Wed Jan 29 2025
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy Kaj misliš s tem, da si zavrnil kulturo "prijaznih fantov"? Mislim, da bi morala vsaka dobra ženska iskati dobrega fanta? Nobenega od teh alfa smeti rdeče tabletke ali feminističnih smeti.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

@Natalie Olivia Obstaja velika razlika med dobrim človekom in "prijaznim fantom". "Lepi fantje" so običajno tisti, ki so pasivni , všečni ljudem in negotovi, ki iščejo potrditev svoje lepote pri drugih. Dobri moški so pošteni, govorijo resnico v ljubezni in imajo sposobnost vodenja. Bil sem prvi in odkrito povedano precej toksičen v svojem vedenju, vendar sem se zelo potrudil, da sem zdaj z veliko božje pomoči in čustvenega dela postal drugi

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy OK, to je zelo smiselno. Zdaj razumem. Dobro za vas! Ja, pasivno in negotovo vedenje ni dobro. Integriteta je ogromna!

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pravzaprav me to zelo spodbuja, ker se lahko nanašam na to potovanje. Včasih sem bil tako plah, negotov, ljudje prijetno, tiho, in Bog mi je pomagal veliko, obrnil scenarij, tako da bi začel stati pogumno za resnico. Torej AMEN brat 🔥, sem spodbujen s tem! @Paddy Bog te blagoslovi in ohrani vero!

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Tony's avatar
Tony

@Paddy Moj človek! 100 % To je tisto, kar mislijo z "prijazni fantje končajo zadnji"

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Natalie Olivia Se strinjam

Sat Feb 01 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bral sem komentarje na tej objavi in videl sem vaše. Lepo je videti, da je še vedno nekaj moških, ki sprejemajo pravo moškost in se ne trudijo biti le "prijazen fant", ampak pravi, pobožni moški, ki je pripravljen voditi, ščititi in zagotavljati.

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Fabyanna's avatar
Fabyanna

@Paddy Strinjam se z vami. Zdrava moškost je privlačna. Moški morajo biti pogumni in drzni. Mislim, da se oba spola po številnih zavrnitvah soočata tudi s pritiskom

Sat Feb 01 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Paddy Dobro rečeno, brat 👏 Lahko se osebno nanaša. Tudi meni je neverjetna Božja milost pomagala rasti na vseh področjih mojega življenja! Še vedno so pred mano kilometri, vendar ne s prtljago negotovosti ali obžalovanja! Po našem Odrešeniku smo novi ljudje. Dobri ljudje so boljši od prijaznih, kadarkoli! Še naprej širi besedo! Všeč mi je!

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Brez pritiska.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Spletni zmenki so nenavadni, saj ste takoj postavljeni v scenarij "ali vam je ta oseba morda romantično všeč?", medtem ko lahko ob osebnem srečanju nekoga spoznate, preden je na obeh straneh kaj več. Če bi bili profili ljudi bolj iskreni in odprti, bi bili pogovori prek aplikacije bolj zaokroženi, namesto da poskušate izvedeti informacije o osebi, ki ste jih že delili. Moja prošnja - moški in ženske, napišite več v svoje profile

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Nanašajo se na plačevanje za zmenke itd. Mislim, da nobena stran ne bi smela imeti veliko denarja, da bi lahko hodila na zmenke. Pri tem je potrebna iskrenost in z veseljem plačam za stvari. Vendar sem ugotovila, da včasih moški menijo, da je žalitev, če ne plačajo. Osebno rada plačujem po vrsti, vendar se morda drugi ne bi strinjali s tem pristopom

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel da ne omenjam, da niso vsi fotogenični. Ali ima spodobne nedavne fotografije.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Ne vem, kaj si mislil s fotogeničnostjo. Ko sem rekel, naj tako moški kot ženske v svoje profile dajo več, sem mislil na informacije o sebi in svoji veri, ne nujno na več fotografij. Upam, da je to smiselno, in nisem želel ničesar žaliti

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel brez žalitve, pravzaprav sem se strinjal z vami. V bistvu pravim, da fotografije velikokrat niso pravične do ljudi.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Hvala - to je smiselno. Ko pomislim na to, je kar nekaj ljudi, ki sem jih naključno srečal v resničnem življenju in sem mislil, da so neverjetni božji možje, in bi me lahko precej privlačili, ko sem jih spoznal, in verjetno me ne bi pritegnili, če bi samo videl njihov profil v aplikaciji za zmenke

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moja prošnja #1 za dame, ki si želijo razmerja. Moški nimamo nič proti temu, da damo pobudo, vendar moramo nekako vedeti, da imate interes. Vaša namigovanja nam v 99 % primerov ne povedo ničesar. Če vas povabimo na zmenek in rečete ne, odidemo. Če vas zanima, se vrnite z dnevom, ki deluje, namesto da bi rekli samo "ne". #2. Ne bodite prijazni do nas, potem pa se čudite, ko vas povabimo ven. In če rečemo "fuj", je res naporno. #3 plz! Če v cerkvi povabimo eno dekle na zmenek in je to ne zanima, ga ne razglašajte drugim dekletom.

Wed Jan 29 2025
31 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Justin to je trden nasvet

Wed Jan 29 2025
6 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Justin Ne spuščam namigov. Naročim ognjemet. Vem, da namigi nikoli ne delujejo. 😅 🎆 Jasna komunikacija je pomembna za obe strani. Sporočite meje. Komunicirajte, če so meje prekoračene. Od samega začetka sporočajte, zakaj ste se odločili za sol. Sporočite morebitne pomisleke v zvezi z nezdružljivostjo. Če povzamemo, samo povejte in sporočite, nihče ne more brati misli. Naj vaš da pomeni da in vaš ne pomeni ne (Evangelij po Mateju 5,37).

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Justin tvoj 100 % na mestu. Tudi ko je badmouthing nekoga za njihovimi hrbti ni le nezdravo, ampak slab odsev na sebi in drugi ne bi smeli privoščiti klevetanja tudi zato, ker potem je vaš prav tako slab. Klepetanje žal razkraja odnose v skupnosti v cerkvi.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley prijatelj bi zabodel od spredaj, kajne? Haha. Slišala sem ta rek in se zabavam, vendar imam raje, da ne pride do zbadanja. Včasih se objem in ljubeče besede zarežejo v moje srce globlje, kot bi lahko storil kakršen koli nož. Nekaj božjih nasvetov v zvezi z govoricami: "Krivoverec zbuja spore, klevetnik pa ločuje bližnje prijatelje." - Pregovori 16,28 (NIV) "Klepetavec izdaja zaupanje, zaupanja vredna oseba pa ohranja skrivnost." - Pregovori 11,13 (NIV)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Kdor z lažnimi ustnicami skriva sovraštvo in širi obrekovanje, je bedak." - Pregovori 10,18 (NIV) "Naj iz vaših ust ne pride noben nekoristen govor, ampak samo tisto, kar je koristno za gradnjo drugih po njihovih potrebah, da bo koristilo tistim, ki ga poslušajo." - Efežanom 4,29 (NIV) Na drugi strani pa Jezus pravi, "Blagor vam, kadar vas ljudje zaradi mene žalijo, preganjajo in lažnivo govorijo vse hudobije proti vam." - Evangelij po Mateju 5,11 (NIV)

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Tiste, ki so preganjani zaradi Kristusa, Jezus pomiri v naslednjem verzu: "Veselite se in radujte, kajti velika je vaša nagrada v nebesih, saj so prav tako preganjali preroke, ki so bili pred vami." - Matej 5,12 (NIV). Ta zapis in spodbudo najdemo tudi v Evangeliju po Luku 6,22-23.

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley je nekdo prinesel klevetanje za tvojim hrbtom tukaj Hayley? Upam, da ne. V vsakem primeru se ne smemo čuditi, ko se to zgodi. Pojavili se bodo volkovi, ki se bodo poskušali spraviti na nas, ovce, in ti volkovi se bodo pretvarjali, da so ovce, vendar alias in aleluja, poznamo glas našega pastirja! :)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ta tema me zanima. Tako moški kot ženske imajo svoje težave, ko gre za krščanske zmenke, in ključno je razločevanje. Vsi, ki so na krščanski aplikaciji, niso kristjani, nekateri želijo v to vnesti svoje posvetne stile in to ne deluje. Če moški čuti pritisk, da mora pristopiti k ženski, naj se tega loti s Svetim Duhom. Ne govorite o poroki od začetka, vendar razumite, da je to namen krščanskih zmenkov, da najdete zakonca svojega kraljestva. Najprej prijateljstvo pomaga na dolgi poti.

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Craig's avatar
Craig

IMHO ne gre za pritisk, temveč za odgovornost, da pristopim in dam pobudo. Kot moškega me je naš Oče prosil, naj vodim. To ne pomeni vladati, ampak voditi, ljubiti Boga in svojo ženo in tudi vse druge, celo svoje sovražnike. Če je Bog naklonjen odnosu, vem, da me bo Sveti Duh vodil v začetni zvezi, zato zaupam v to in ga vključim v odnos že na začetku. In zakaj ne bi? Z Bogom ni nobenega pritiska. Želi, da ljubim in sem ljubljen.

Wed Jan 29 2025
14 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Craig 100 % na mestu. Loving način, kako ste odprli brez oklevanja stanje je brez pritiska & odgovornost. Si kot dih svežega zraka, človek, ki je tako blizu mojemu srcu. Vse, kar si omenil, tudi jaz podpiram in podpiram ter verjamem v to. In brez kančka dvoma verjamem tako kot ti, da Bog želi, da ljubimo, smo ljubljeni in sprejemamo ljubezen. Začel sem se učiti poslušati in poslušati, da bi se učil. Po naravi sem radovedna in precej klepetava 🤭🤗

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
suzette's avatar
suzette

Najlepša hvala za njih. Vodenje pri človeku, še bolj pri kristjanu, mora biti lastnost ali značaj ☺️

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Izbrisana vsebina

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Izbrisana vsebina

Wed Jan 29 2025
9 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Hvala za delitev teh bojev Jay in za odprtost in ranljivost. Da, v imenu feminizma se mi zdi, da je prišlo do premika nihala, ki se je premaknilo preveč, kjer se zdi, da je seksizem do moških! To ni prvotni cilj feminizma. Družbeno smo na prehodu. Zato je pomembno, da se obračamo h Kristusu, da ostanemo prizemljeni, ko nihalo družbe niha.

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Verjamem, da bo Kristus dal podlago, ki jo potrebujemo. V tem trenutku ne vidim drugih možnosti za ozemljitev, če bi sploh obstajale. Postavite se za Kristusa, moški in ženske. Bodimo sprememba, ki jo želimo videti v svetu. ✊ Ekipa naprej, naprej! 😄

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Izbrisana vsebina

Wed Jan 29 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay Strinjam se z večino povedanega o tem, kako težko je za nas moške, vendar mi dovolite, da z vami delim svoje mnenje o nespoštovanju žensk in o tem, kako je zaradi tega za nas moške težko, saj ste omenili pozitivno izkušnjo z ženskami v Aziji.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Imam ukrajinsko dediščino. Žal se ukrajinščine nisem naučila od svoje babice, ki mi je bila zelo blizu. Vsako drugo soboto osebno obiskujem učne ure ukrajinščine, ker moram v službi delati tudi drugo soboto. Obiskujem majhno cerkev v ukrajinskem jeziku. Sodelujem v lokalnem ukrajinskem kulturnem društvu, bil sem v Ukrajini in tam mi je všeč, tudi če ne izkoristim menjalnega tečaja. Všeč so mi ukrajinski ljudje, tako moški kot ženske, mladi in stari.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sem Američan/Kanadčan in Ukrajinec, čeprav se večini Ukrajincev verjetno ne zdim preveč Ukrajinec, vendar sem v srcu res Ukrajinec in si prizadevam, da bi bil sam, hkrati pa z učenjem jezika in drugih stvari postajam bolj Ukrajinec.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moja poanta je, da nisem kakšen strašljiv 60-letnik, ki poskuša najti 20-letno Ukrajinko ali celo strašljiv 37-letnik. Popolnoma bi bil odprt za zmenke in poroko z ne-Ukrajinko, vendar je smiselno, da bi se morda posebej zanimal tudi za zmenke z Ukrajinkami. Vendar pa je večina rezultatov iskanja, ki jih dobite, odvratnih in objektivizirajočih, ki ne vključujejo pravih Ukrajink, ki iščejo zakonca. Samo smešni modeli plastičnih kirurgov in fotografije, spremenjene z umetno inteligenco, na katerih je kakšen prevarant za računalnikom.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Če ste spodoben fant, ki želi spoznati prave ljudi in si ogleduje določeno državo, je nemogoče najti neobjektivne in stereotipne rezultate. Kmalu nameravam ponovno potovati v Ukrajino in verjetno vsako leto tam preživeti teden ali dva ter se sčasoma preseliti v Ukrajino in se pozimi vrniti v svoj rojstni kraj v Virginiji. Če bom imel otroke, želim, da odraščajo z učenjem ukrajinščine. Toda resnični dostojni krščanski moški samo dobijo lažne strani s profili, ki ponižujejo ženske, ki so nam potisnjene v obraz.

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

V Aziji sem živel približno sedem let in ljudje se mi zdijo veliko bolj prijazni in odprti. Zdi se mi precej zanimivo, ko sem prebral stvari, kako je tukaj zmenkarjenje, in no, morda je to res glede nekaterih vidikov. Nekatere ženske ga morda uporabljajo samo za potrditev. "Oh, tako sem všeč in zaželena, to je vse, kar sem potrebovala, nasvidenje, Chester!" 🤣

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias hvala za delitev svoje zgodbe. Želim ti vse dobro pri tvojih naslednjih prizadevanjih, ki te čakajo ;)

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Izbrisana vsebina

Wed Jan 29 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jay Prebral sem celotno nit in ti in Matthias sta na mestu desno. Kar ne morem odobravati, je, kako se krščanske ženske prikazujejo v ne tako skromnih oblačilih in zelo provokativnih pozah, ki privabljajo moške kot kamen spotike, na žalost pa so prevaranti povsod, zaradi česar je še težje odkriti prave ljudi. Ob tem tudi ugotavljam, da se pravim bogoslovcem zdi prelepo, da bi bilo res, ko najdejo pravi diamant, in raje pobirajo kamne. U'r rare & ❤️'d

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Saki's avatar
Saki

Odvisno ... po mojem mnenju je kot ženska ključnega pomena, da ste transparentni glede svojega namena.

Tue Jan 28 2025
5 ❤️
Rob's avatar
Rob

Ne vem, ali gre za pritisk, vendar obstaja neravnovesje in nerealna pričakovanja - pri učenju, namenjenem moškim, je rečeno nekaj takega kot "ne zavračajte žensk v svoji orbiti", medtem ko ženske učijo, naj se ne "zadovoljijo". Seveda bi morali obstajati standardi spodobnosti/obnašanja/vedenja, vendar se zdi, da so fantje zavrnjeni, če ne ustrezajo vsemu na kontrolnem seznamu. Poleg tega se v današnji družbi za moške domneva, da niso ničvredni, zato se približevanje ženskam bojijo obtožb ali etiketiranja.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Stvari, ki jih je treba spremeniti: - Cerkev mora bolje vzgajati moške in ženske, da se naučijo krščanskih standardov/vrednot - Dame lahko pomagajo tako, da izpolnijo svoje profile, nam fantom dajo boljšo predstavo o svoji veri, hobijih in upih za prihodnost - to nam pomaga oceniti, ali imamo skupne stvari, in začeti smiseln pogovor. Enako velja v IRL - če fantje vedo, da imate določene hobije/interese, je pogovor lažji in bolj naklonjen temu, da vas povabijo na zmenek.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Da! Utrujen sem od tega, da v bistvu nimam nobenih informacij razen nekaj fotografij, ki niso sugestivne (profile s sugestivnimi fotografijami na posvetnih aplikacijah za zmenke preskočim, tudi če pravijo, da so kristjani), in rečejo: "Obožujem suši! Ja, Jezus!" in to je vse. Ali pa profili, ki kar naprej govorijo o tem, kaj si želijo od moža, a nam ne povedo ničesar o tvojem srcu in o tem, kako boš ostal ob naju, če izgubiva službo ali hišo, ali kako boš ravnal, ko se bova zapletla v nesoglasje.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Matthias Strinjam se z vami. Čeprav se to na žalost dogaja v obe smeri. Kolikor profilov sem videl, kjer je oseba kot "odgovor" na potrebna vprašanja postavila ..... Ja, samo nekaj pik 😞 Takšne takoj blokiram. Škoda, da se to dogaja tudi moškim tukaj. Upam, da se bodo stvari za vas izboljšale.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Ali mi lahko prosim podate povratne informacije o mojem profilu? To bi zelo cenil. Tukaj sem predvsem zaradi skupnosti in sklepanja prijateljstev, če pa me Bog vodi k nekomu, sem odprt za to.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oaza Res nisem usposobljen, da bi presojal profil kogar koli, vendar cenim, kako se opisuješ na način, ki nam omogoča, da te razumemo kot osebo. Moj komentar glede provokativnih profilnih slik se v resnici nanaša na posvetna spletna mesta za zmenke, ki omogočajo, da se v svojo biografijo vključi veroizpoved.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias okej, vesel sem, da moj profil deli dovolj o meni, da ni površen ali tako usmerjen na Jezusa, da se zdi brezoseben. ☺️

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To je nekako smešno / žalostno, da sem dejansko našel 2 profila istega piščanca, nekoliko drugačne slike, drugačna imena. Z enim od teh 2 slik 2 ena beseda odgovarja stvari. Ugotovil sem, da so boti ali kaj podobnega. Prijavil sem ga / jih / kogarkoli lol.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Resnično si želim, da bi cerkev naredila nekaj o iskanju partnerjev. Včasih so bile judovske jente nekaj takega. Zdaj... Moraš prositi ljudi, da molijo zate, da bi nekoga našel.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Justin To je odvisno od cerkve, kako velika je skupnost in tudi od tega, ali ljudje iščejo partnerje iz resnične skrbi ali samo zato, ker se radi vmešavajo. Poleg tega, če se ne izide, je ponavadi fant tisti, ki je osovražen, obrekovan ali se počuti nerodno, zato je to še ena ovira, da bi tvegal in dekle sploh povabil na zmenek.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob veliko "všečkov" namesto uvodov tukaj. Zdi se, da nihče niti ne bere, razmerje je približno 1/25-30

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana Na splošno pošiljam smiselne uvode z vprašanjem v zvezi z njihovim profilom, namesto da bi samo pritisnil "všeč mi je". Toda, kot so poročali tudi drugi fantje, skoraj ni odziva. Razmerje, ki ga omenjate, je verjetno precej natančno, saj ga ocenjujem na približno 2-3 %

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob idk if you would call it courtesy. But, would you prefer that the lady accepts and writes back even if it's just to acknowledge you even though she may not have an interest? Or should it remain unreplied if there is no interest?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana it would be useful if there was an acknowledgement - another Christian site has preset responses, which removes the awkwardness. Here’s the thing - the low response rate isn’t purely down to lack of interest. There’s the consumerist nature of dating and unrealistic expectations. If a guy sends a meaningful message that shows he’s read your profile and there’s something in common, isn’t that worth exploring rather than dismissing immediately based on limited info?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Kot moški? osebno ne. vendar vidim, da ta pričakovanja puščajo ženskam občutek poraženosti, ko moški ne naredi prvega koraka.

Tue Jan 28 2025
6 ❤️
Nick's avatar
Nick

Ne glede na dejanski datum, težko berem signale, ki vodijo do morebitnega datuma. Ali gre za resno zanimanje ali so ženske samo prijazne?

Tue Jan 28 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Nick Osebno ne bi spoznal fanta samo zato, da bi bil njegov prijatelj. Spoznala bi ga kot potencialnega resnega interesenta. Vendar ne morem govoriti za vse ženske.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Emmanuel's avatar
Emmanuel

@Mel najbolje graditi odnose iz prijateljstva, tako se lahko oba pogovarjata in imata iskrene pogovore. Rad se pogovarjam in prijateljujem, da nekoga bolje spoznam, preden grem naprej

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Emmanuel hej. Da, strinjam se. Ampak govorim o namenu

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Nick Rad bi se samo "družil" z vprašanji/zvedavostjo o tem, kdo so, namesto da bi na to gledal kot na zmenek. Tako ni pritiska na nobeni strani, lahko si bolj sam zase in upam, da boš najprej videl, ali se razumeš, preden se razvije kaj resnega

Mon Feb 03 2025
0 ❤️