Nazaj na SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Odgovorili bomo na vaša vprašanja o zmenkih 🙋‍♂️

Postavite svoja vprašanja o krščanskih zmenkih, mi pa vam bomo odgovorili v komentarjih

6 Všeč mi je
125 Komentarji
Jason's avatar
Jason

Iz razmišljanja o namenu in poslanstvu se zdi, da lahko porabimo veliko časa in truda za pogovore o tem, kako in s kom hoditi na zmenke ter kaj je dovoljeno in kdaj smo pripravljeni. ..... Čutim, da me spodbuja, da se ponovno osredotočim na vprašanje ZAKAJ , zakaj zmenki, zakaj poroka, zakaj krščanska poroka . ..... Ne samo zakonski užitek, druženje, vzgoja dobrih otrok, služenje v cerkvi, itd. koristni razlogi ali celo splošno spoštovanje Boga .... Ampak imeti višji namen, ki presega nas same 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jason Pregovori 29:18 Kjer ni vida, ljudstvo propade; kdor pa se drži zakona, je srečen. ..... neomejen, propade , razpršen, , goli .... Spominja me na zlato tele na Sinaju ..... Potrebujemo Zakaj več kot to, kaj je treba in kaj ne v pravnem zakoniku..... Posebno ljudstvo za Božjo last - tako da .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason način, kako pristopam k poroki, je enak način, kako pristopam k Bogu - odnos JE cilj. Bog nas je ustvaril za odnos z njim, vse, kar počnemo skupaj ali si prizadevamo skupaj, je bonus. Ste videli film Up? Povezala sta se zaradi skupnega občutka za pustolovščino, toda veliko razodetje je bilo, da je njun odnos BIL pustolovščina. Tako se tega lotevam tudi sam.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan To ni samo miselnost, ki so jo priporočili mnogi. Navedel sem že referenco.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Priporočajo mnogi"! Na tem planetu je nekaj tem, pri katerih se moraš sklicevati na knjigo o določeni temi (med njimi je tudi zmenek), da bi podprl svoje stališče, potem v resnici ne razumeš podlage, ki jo zagovarjaš.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Še nisem videl niti ene krščanske reference od tebe, ki bi svetovala, da čez noč skočiš v razmerje med fantom in dekletom.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude si kdaj prebral knjigo "The Meaning of Marriage" Tima Kellerja? Zelo priporočam 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ne boste, ker tako življenje ne deluje!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nisem, vendar je eden mojih najljubših avtorjev. Hvala za priporočilo! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pravzaprav ne. To je način, ki ste ga izbrali za delovanje. Nič vam ne preprečuje, da bi svoj pristop preoblikovali 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Resno, če mora kdo preoblikovati svoj pristop, ga nujno potrebujete vi! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ne hodim na zmenke. Žal mi je. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ni potrebe!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ni potrebe? Kar predlagaš, je formula 🧪 za zlaganje 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis to ljubi - in edini razlog, zakaj me zanima katera koli od teh stvari s sklopkami. Tim in Cathy Keller sta razumela nekaj zelo pomembnega o tem, zakaj je Bog ustvaril zakonsko zvezo :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati O Bogu se lahko naučimo še veliko več. On je globok in hkrati preprost. Več se učim iz tridelne serije knjig o zakonu, družini in spolnosti Adventističnega bibličnega raziskovalnega inštituta in vauzers, popolnoma mi odpira oči. (Sem adventistka in pravkar sem izvedela, da obstaja Svetopisemski raziskovalni inštitut). Ampak ja, Sveto pismo je tako polno informacij, da me še vedno navdušuje.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Zakaj se ta aplikacija za zmenke počasi spreminja v aplikacijo za prijateljstvo?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, ker naj bi v razmerju z zmenki dajal prednost prijateljstvu 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Res? Okej, našteješ toliko ljudi iz Svetega pisma, ki so postali prijatelji in se nato poročili? "Kdor si najde ženo, najde dobro stvar", Bog ni rekel, kdor si najde prijatelja, najde dobro stvar. Poslušajte, ne pravim, da to ni pomembno, toda verjemite mi, če boste prišli z miselnostjo prijatelja, boste zelo zlahka obtičali tam in to bo vse, kar boste našli! Vaša žena je vaša prijateljica, ravnajte z njo neverjetno dobro in našli boste najboljšega-najboljšega prijatelja na svetu!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Navedite koga v Bibliji, ki je imel fanta ali dekle. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

In za tiste, ki iščejo nekaj gradiva za branje: "Prednost daj prijateljstvu v svojem razmerju" je iz knjige "Meje na zmenkih - kako zdrave izbire pripomorejo k zdravim odnosom" 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Niso imeli, imeli so žene in ne prijatelje!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Točno tako - status "fant in dekle" ni priznan. Ne morete čez noč iz neznancev postati mož in žena. Po mojem mnenju bi se moral ta vmesni proces bolj osredotočiti na spoznavanje nekoga kot PRIJATELJA. 'Prijateljstvo' - ko neznanec postane vaš najboljši prijatelj za vse življenje in nato vaš zakonec. Če ne moreta biti niti prijatelja, kako lahko sploh postaneta zakonca? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Imate prav, iz neznancev ne morete čez noč postati mož in žena, vendar obstaja nekaj, kar se imenuje dvorjenje, kjer lahko dobite vse potrebne informacije, žal pa je ta generacija to spremenila v fanta/prijatelja, stavite denar, da so vaši stari starši temu rekli drugače. Zataknili ste se pri miselnosti, ki pravi, da najprej potrebujete prijatelje, preden lahko z njimi nadaljujete.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Če si naložite aplikacijo za zmenke, se odločite za to. V daljni preteklosti se mi je to zgodilo, to te zmoti, če rečeš prijatelji, boš srečal samo prijatelje, tvoji pogovori in dejanja bodo šli po prijateljski poti.! Vprašanje - ali si želite ženo? Kako poteka pogovor? Ali ji takoj poveste, da želite biti prijatelji? Če nekaj vem o ženskah, je to beseda "prijatelj", od nje se ne boste vrnili, le v zelo redkih okoliščinah se to zgodi.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Da 🙌 Pogovori bi morali potekati prijateljsko. Pogovarjate se s svojimi sestrami v Kristusu. Imaš miselnost "ne vračam se k temu". Pravzaprav je namen, da se premakneš naprej k poroki. Ne bi se smeli vračati nazaj, ampak bi se morali premikati naprej. Želim si ženo, vendar se ne spuščam v to, ko osebe ne poznam. Rečem: "Želim jo spoznati kot prijatelj z namenom, da se premaknemo naprej. Iščem poroko."

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ali vam je katera od sester v Kristusu najprej omenila "način prijateljev"? Še enkrat, za informacijo: vsaka gospa/ženska, ki si naloži aplikacijo za zmenke, išče zmenke in ne prijateljstva. Lahko rečejo, da se mi nič ne mudi, kar pomeni, da se stvari odvijajo počasi, nikoli pa ne bodo izrekle besede "prijatelji". Če rečejo prijatelji, potem s tem ne mislijo resno. To ste narobe prebrali, jaz nimam takšne miselnosti, imam namerno miselnost.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok, torej rečete: "Želim te spoznati kot prijatelja, z namenom, da se premaknemo naprej. Iščem poroko", kul, na koliko damah je to delovalo? Stavim, da je tvoj seznam za klepet poln prijateljev, kje se to konča?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Na veliko jih piše "najprej prijatelji". Veliko jih pravi "ne poznam te, začnimo kot prijatelji". Še enkrat, to je krščanska aplikacija za "zmenke". Vi morda iščete zmenke, drugi pa iščejo poroko in tveganja za neuspeh zmanjšujejo prek prijateljstev. Terminologija NI pomembna. Pomembno je, KAKO uporabljate to krščansko aplikacijo.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Cenil bi človeka, ki bi to storil. Skoraj nihče ni storil tega z mano in iskreno povedano, to bi cenila. Deloval bi za bogaboječe ženske, ki cenijo globoko prijateljstvo in se pustijo voditi Bogu, namesto da bi poskušale imeti nadzor. Tudi vsi zakoni niso uspešni. Zakaj torej to uporabljate kot merilo uspeha? Tudi jaz ne cenim dejanja, s katerim druge potegneš navzdol. V Kristusu ste dovolj. Zapomnite si to. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps??? Res??? Potem je zadeva hujša, kot je, ali pa oddajate prijateljske vibracije! Hvala bogu, da ste rekli aplikacija za "zmenke", zato si ustvarjate prijatelje, da bi zmanjšali neuspeh? Vsi bomo doživeli neuspeh, ko gre za srčne zadeve, dvignite se in nadaljujte.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Prav imaš, terminologija je nepomembna, vendar je to še vedno krščanska aplikacija za zmenke, ki jo moraš uporabljati za njen namen, vse, kar je dodatno, pa je bonus. Bolj ko boš iskal prijatelje, bolj jih boš našel, vendar ne pozabi, da čas in leto štejeta mimo.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oaza Ok, potem so namerni glede tega, kaj iščejo, noben fant, ki mu je všeč dama, ne pride k njej, ko govori o prijateljih. Bodite resnični in resnicoljubni, zakaj ste prenesli to aplikacijo? Ne vlečem ga navzdol, poskušam razumeti njegov ugovor na mojo prvotno izjavo o "aplikaciji, ki se spreminja v aplikacijo za prijateljstvo", smo kul, strinjam se z veliko tega, kar pravi, vendar ne na to.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pravzaprav je to super, ker ljudje te aplikacije ne uporabljajo kot Tinder ali Bumble. SALT zagotavlja alternativo. Druga možnost. Boljšo možnost 🙌 Vztrajam pri tem, da dajemo vibracije brata v Kristusu ali vibracije prijatelja, kakorkoli že želite to označiti. Vseeno ne verjamem v "vibracije" ali "energijo". Verjamem v gradnjo resničnega občestva in počasen, a zanesljiv napredek 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Veliko fantov bi to storilo v skupnosti Sevy. V Sydneyju imam ogromno dobrih prijateljev iz sevyja 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nisem prenesel te aplikacije, da bi hodil naokoli in zlagal bivše kot palačinke 🥞 (čeprav obožujem palačinke 🙃) To aplikacijo sem prenesel, da bi imel priložnost spoznati krščanska dekleta v Avstraliji z namenom, da bi se z eno od njih po temeljiti oceni najprej prek prijateljstva poročil. Prosim, da mi svetujete, če potrebujete dodatna pojasnila.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To je razlika med mano in vami, nekateri ljudje si želijo boljše, nekateri sprejemajo status quo! To ni super, krščanski bazen DATING je majhen kot pekel, ampak hej, prijatelji je očitno tvoja pot! Besedo "vibracije" sem uporabil zaradi pomanjkanja boljše besede, sovražim to besedo, zato se za to opravičujem. Super, vztrajaš pri tem, imaš dobro zamisel, ampak tvoj pristop ni v redu!!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Tukaj je ideja, oaza želi najprej prijatelje, ti si prijatelj, to lahko raziščeš, ne?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa, ne boš si nakopičil bivših, ampak prijatelje 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Na SALT-u smo se o tem pogovarjali že tolikokrat... ker veš, da smo prijatelji 😃 Povsem jasno je, da je "zmenek za spoznavanje" v resnici "zmenek naokoli", kar se zelo razlikuje od "zmenka za poroko"... ki bi se zgodil le, če veš, da se želiš poročiti z osebo, in najboljši način, da to ugotoviš PRVI, je prijateljstvo 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Torej mislim, da je to dokaz, da so nekatera dekleta dovolj pametna, da si najprej želijo prijateljstva 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan in s tem ni nič narobe 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 ali je to dokaz? Za podporo vlečeš na vprašljivo nit, ki te podpira.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ne! Moj človek, ljudje in pari rastejo v odnosih, na bolje ali slabše, odvisno od tega, kako se kdo obnaša. Če pristopiš k dami in ona privoli, da se z njo spoprijateljiš za poroko, lahko prijateljstvo gradiš sproti. Začetna zahteva po prijateljstvu ni pogoj za uspešno razmerje/poroko, skupaj lahko gradite in rastete na poti.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Edina sporna stvar v tej temi je vaša namera za uporabo te aplikacije. In ja, to je dodaten dokaz, ker si začel nit z izjavo, da postaja aplikacija za prijateljstvo 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Zakaj moraš graditi "prijateljstvo" na poti? Kakšen je smisel vračanja nazaj, kot ste rekli? Ne želim se vrniti, želim se premakniti naprej z močnim prijateljstvom kot osnovo odnosa. Še enkrat, če ne moreta biti niti prijatelja, kako lahko postaneta nekaj več? To, kar predlagaš, je recept za igranje in zlaganje 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To ni vprašljivo, to je preprosto, pridružil sem se aplikaciji DATING (ne aplikaciji za prijateljstvo), da bi spoznal primerne ženske, z namenom, da bi spoznal eno, se ustalil in imel družino!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok scenarij, spoznaš damo, se spoprijateljiš z njo in se ne izide, kaj se zgodi potem? Boš obdržal to prijateljico ali šel naprej?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Igranje in zlaganje česa? Če se ne izide, greš po svoje, ona po svoje, ničesar ni treba zlagati. ZOPET, prijateljstvo ni pogoj za izogibanje neuspehu, lahko sta prijatelja in se še vedno ne izide, zakaj ti je ta pojem tuj?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan V tem je težava. Vaše razmišljanje je preveč poenostavljeno. V resnici ne srečaš žene in se z njo ne ustališ. Vmes je proces. Veš, kaj si želiš, vendar ne veš, kako priti do tega. Razumem tvoj namen, vendar se ne strinjam s tvojim pristopom, ker se "srečuješ naokoli".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kaj misliš s tem, da se ne izide? Ko se spoprijateljiš, ni romantične navezanosti in ni zavezanosti, ker ocenjuješ osebo (kar sem ti že povedal). Prav tako sem ti povedal, da sklepanje prijateljstev zmanjšuje kasnejši neuspeh v razmerju, ker prijateljstvo zagotavlja močnejšo podlago za razmerje. Nikoli nisem rekel, da imaš zagotovljen uspešen zakon. Še vedno bi morala delati na svojem zakonu, vendar je to druga faza.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nihče ni rekel, da je to predpogoj, vendar mislim, da bi moral biti, ker, tudi če to ne bo zagotovilo, bo na vaši strani povečalo možnosti za uspešen zakon. To je tako, kot če bi kot zakonca hodila v cerkev, kar bi zmanjšalo vaše možnosti za ločitev. Zakaj tega ne bi počela? Mislim, da je treba vašo strategijo zmanjševanja tveganj še nekoliko izpopolniti. Moj nasvet: Ne hodi na zmenke, da bi vedel, tj. ne hodi na zmenke naokoli. Preden se zavežete, se spoprijateljite in ocenite doslednost.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

da se držite smernic, da ne sodelujete v prepirih. Izključujem se. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oaza Mislim, da nismo nujno v sporu. Mogoče Stan želi samo vedeti, zakaj se ljudje samo spogledujejo s prijatelji. Ne razume, da ljudje uporabljajo prijateljstva za ocenjevanje ljudi, zaradi česar so varnejši in imajo na svoji strani boljše možnosti za uspešno napredovanje.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan če ta verz vzameš dobesedno in iščeš pripravljeno ženo, si ukradel ženo nekoga drugega...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya bud, opravičujem se, ker včeraj nisem prišel, življenje me je premagalo! Jasno, kje sem bil? 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To je problem, ki ga imam s tem, najprej uporabljate prijatelje kot ščit, da vam ne uspe, lahko ste prijatelji, kolikor želite, neuspeh se zgodi vsem nam, samo zato, ker pravite, da so prijatelji prvi, ne zagotavlja nobenega uspeha. Tvoja strategija zmanjševanja tveganja je precej drugačna od moje, pri moji strategiji oba že od začetka vemo, za kaj gre, tvoja pa ljudi za vedno drži v prijateljski coni ali pa povzroči neizmerno bolečino, če se ne izide.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ok, povej mi, kako dolgo traja ta faza prijateljstva? Moja faza pogovora traja približno 2 tedna pred srečanjem.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pozdravljen Stan, Zahvaljujem se vam za vaše vprašanje 🙋‍♂️ Preden začnemo razpravljati o časovnih okvirih, moramo razpravljati o fazah in korakih. Glej spodaj 👇 To 'tabelo' so potrdila mnoga moja dekleta tukaj na SALT-u, ko sem jo prej delila. Ne strinjam se z vašo izjavo glede ljudi, ki prijateljstvo uporabljajo kot ščit 🛡 To je pameten pristop. Bil je preverjen. Prosim, upoštevajte, da je v 'tabeli' prijateljstvo korak, in prosim, upoštevajte gibanje naprej.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan STOPNJA 1 1.1. Sporočilo ➡️ za vzpostavitev stika 1.2. Srečanje (z neznanci) ➡️ Za oceno 2. FAZA 2.1. Prijatelji ➡️ Odkriti + spoznati 2.2. > Prijatelji ➡️ Za romantiko 2.3. Datumi (= BF in GF) ➡️ Za zavezo 2.4. Poročiti se (H+W) ➡️ Za ljubezen + vse ⬆️ Prosimo, preglejte in postavite toliko vprašanj, kolikor jih želite.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Daj no, brat, bodi resen, to je ščit, imenuj ga, kar je, zaščitna mreža, da čustva niso prizadeta 🙃 Hvala za grafikon, bud, Faza 1.2 - Ni mi treba, da jih srečam, da bi jih ocenil, to je proces, ko govorim s teboj, te spoznavam. Kot sem rekel, 2wks govorimo, bom vedel, če se moram srečati s teboj ali nisva prava drug za drugega! Koliko časa traja izdelava karte?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude who said romantika je mrtva 👀 Ta nit je divja. Zaljubiti se je zagotovo nekaj, kar prihaja iz srca. Upam, da bosta oba s @Stan našla svoje izbrance. naj vaju oba preseneti dobri Bog ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Cenim povratne informacije in se strinjam z vami glede faze 1 - to je treba preoblikovati, saj ljudi pregledujemo tudi z ogledom njihovih profilov. To je pošteno, da jih lahko ocenimo s sporočili pred srečanjem. Vendar pa smo iz prejšnjih pogovorov spet govorili o tem, da je dobro, da se srečamo že na začetku. Moj nasvet: srečajte se že na začetku.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kako dolgo bo trajalo, da se doseže "grafikon", je odvisno od posameznikov. Zagotovim lahko le ocene. Na primer. Dekle je delilo, da želi postati bf-gf v 3 mesecih in potem je popolnoma v redu, da je bf-gf za "tako dolgo, kot želite", tako je rekla - s čimer se ne strinjam, ker, kot sem rekel, bf-gf ni priznan. To je situacijsko razmerje.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ljudje so razočarani, zakaj ne dobijo obveznosti, ko druga stran, kot ste rekli, "ustvarja prijatelje, ko greš", da bi dejansko najprej spoznala osebo. Moj nasvet: Ne zavežite se, nato pa se "spoprijateljite na poti" in se umaknite ter zavlačujte.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Imamo gosta na vaši zabavi🎈 @Kati Strinjam se, da je romantika stvar srca, vendar mislim, da jo je treba nadzorovati. Romantika ni mrtva 💀 Je živa in dobro umeščena na stopnjo 2.2 in naprej, naprej. Še pomembneje je, da romantika ni mrtva, vendar je vsekakor precenjena, saj nas večina dejansko išče LJUBEZEN, ljubezen pa ni samo stvar srca. Ljubezen je premišljena.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude oprostite vdor, ne skrbite, ne bom ostal 😄 Upam, da boste našli tisto, česar ne iščete :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha, dobrodošla bo 😀 Romantiko je treba nadzorovati?? Wow! Zdaj sem že vse to slišala, potem tvoje srce ni pravo, kar zadeva ljubezen.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ne razumem, kaj imaš v mislih.. ...ampak ja - ne bi hodil naokoli in romantiziral dekle za dekletom, pa saj veš... stack 🥞 Kot sem že rekel, mislim, da sta odnos in namen in/ali tvoj predlagani pristop vprašljiva.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oh wow, manjka sporočilo, zato niste razumeli, počakajte, naj vidim, če lahko ponovno objavim.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok, navedite oceno, koliko časa ste potrebovali, da ste uporabili namero prijatelja. Potem dekle, ki je to rekla, ni resno! Če dekle reče, da ji je "popolnoma v redu, če boš gf-bf, tako dolgo, kot boš želel", potem ni resna in je tam iz napačnih razlogov. Nobena resna ženska ne bo rekla tega.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Zavezujem se dami, se ne vračam ali zavlačujem, v prejšnjih razmerjih vam bodo povedali, da sem si prizadeval z namenom, nisem prišel brez posla "biti najprej tvoj prijatelj". Vem, kaj hočem, ne zabavam se z ničemer drugim. Naa moj prijatelj, zelo vprašljiv je tvoj pristop, tvoj pristop k ocenjevanju tveganja, pomanjkanje namere in tvoje misli o zmenkih.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Osebno bi rad nekoga dobro poznal kot PRIJATELJA 8-9 mesecev, odvisno od tega, kako redno se dobivamo vsak teden.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Namera za poroko Morda imate namen spoznati osebo, ki ste jo pravkar spoznali, vendar mi ne morete reči, da imate namen se ji zavezati in se z njo poročiti že od samega začetka. Kot sem vam že povedal.. Imam namen, da se poročim, vendar se ne bom zavezal nekomu, ki ga ne poznam in s katerim se morda ne bom poročil, in se tako postavil v situacijo, v kateri hodim na zmenke. Imam namen, da se poročim. Zato se družim s prijatelji, da bi ocenil, s kom naj hodim na zmenke za poroko.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! For reall?? 8-9mnths z vsemi jajci v eni košarici, to je skoraj eno leto za morda potencial! Veliko dam je že utrujenih od faze govorjenja, kako vzdržujete 8-9mnths za "morda bi lahko delovalo"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To je res, romantika ni enaka nameri za poroko, vendar je bistvenega pomena, ko poskušate osvojiti damo, tudi če se želite najprej spoprijateljiti. In kot sem že rekel, vaš pristop je daleč od tega, da namenjate 8-9 mesecev za fazo prijateljstva? To bi se moralo razviti, ko bi bil s pravo žensko.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vsa jajca 🥚 v eni košarici 🧺???? Ko se spoprijateljite, se spoprijateljite z eno osebo naenkrat???? Ali se ukvarjaš s trolanjem?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Malo sem pobrskal. Ugotovil sem, da je to precej zanimivo. "Čeprav se številke lahko razlikujejo, raziskave na splošno kažejo, da se verjetnost ločitve zmanjša za 20-70 %, če je prijateljstvo temelj odnosa" Skrajni čas je, da ponovno premislimo in preoblikujemo način, kako pristopamo h krščanskim zmenkom.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Čakaj, kaj?! Torej imaš več prijateljev? Nisem trolling, število prijateljev, ki jih naredite naenkrat, ni bilo pojasnjeno, zato sem preprosto mislil, da se osredotočite na eno damo naenkrat in jo potegnete za 8 + mesece

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statistični podatki so vedno tako ali drugače izkrivljeni, različni scenariji ali konotacije so vedno spregledani, izpuščeni ali prezrti. Priznam, da je treba zmenke v krščanskih krogih ponovno premisliti, potrebujejo več moči! Bratec, jaz sem to prijateljevo prvo življenje živel, zelo težko me boš prepričal, da je to prava pot. Vse, kar počneš zdaj, sem počel, pravzaprav sem šel še globlje, izid/uspeh pa je minimalen.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Boga ne zanima samo končni izid ali rezultat. Cilj je odnos sam. Ko hodiš z dekletom, ji po mojem mnenju dolguješ ekskluzivnost, saj si z njo romantično povezan. Ne bi smel komunicirati z drugimi dekleti zaradi romantičnih interesov. Zato si ti tisti, ki vsa svoja jajca 🪺 daješ v eno košarico.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Sklepanje prijateljstev je sklepanje prijateljstev. Prijateljiš lahko s komer koli želiš. Kot sem že povedal, ni romantične navezanosti, ekskluzivnosti, zavezanosti itd. Nisem prepričan, ali razumeš koncept PRIJATELJSTVA. Nič vam ne dolgujejo in nič jim ne dolgujete. Samo prijatelji 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Da, cilj je samo razmerje, toda proces do tega uspešnega razmerja, v katerem se nahaja vprašanje, verjamete, da boste več mesecev za več prijateljev v upanju, da ga boste spremenili v več kot prijatelje. In to je spet pravilno in se strinjam tudi, ko sem se usedel na pravo damo za zmenek, ne zabavam več drugih, tako gre zame. Ja, vsa jajca sem dal v eno košarico za določen čas, oboji lahko prej izvemo, če bomo delali skupaj

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Da, in enako velja z mojim pogledom, če govorim s teboj, samo govorim s teboj, nisem zavezan tebi v nobenem primeru, nobene ekskluzivnosti, dokler se oba ne odločiva za ekskluzivnost, ne bo / ne bi smel trajati mesece, da te naredim za prijatelja v upanju, da boš postal romantičen z mano, oba slej ko prej vemo, če oba delava skupaj ali ne!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ko se spoprijateljimo, nikogar ne navijamo. Samo sklepamo prijateljstva in ocenjujemo, ali se lahko razumemo. Šele po tej oceni lahko vem, ali želim biti z nekom romantičen. Ljubim lahko samo tiste, ki jih poznam. Moj nasvet: Ljubite, koga poznate.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ne sklepam prijateljstev "v upanju, da bodo postala romantična". Prijatelje sklepam zato, da ocenim, ČE želim postati romantičen, in velik del te ocene je povezan z doslednostjo.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Naredimo mini primerjavo tukaj.. TI Datiranje. Romantika. Ogenj 🔥 8-9 mesecev se ne obnese. Izgorelo. Ne pogovarjaj se več. Razbito srce 💔 Zdravljenje ❤️‍🩹 Prosti čas. Spoznavanja so bedna. ME Prijateljstvo. Prijatelji. Sestre. Družina. Skupnost. 8-9 mesecev še vedno govori. Še vedno skrbi. Brez zlomljenega srca. Veliko učenja. Odprti pogovori. Močni in stabilni temelji za potencialno zmenek z nekom. Prijateljstva so dobra.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Kako imenujete, 8mnths +, pogovor z nekom, brez drugega namena kot oceniti jih in videti, če želite biti romantični? Sliši se, kot da bi ljudi navlekel na vrvico. Vse informacije, ki jih potrebuješ, lahko zbereš veliko hitreje.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To je boljša primerjava - ME Datiranje. Romantika. Ogenj 🔥 Preživeti čas drug z drugim Graditi odnos Oblikujte močno vez TI Prijateljstvo 8-9 mesecev Dolgotrajen proces Zmanjšanje tveganja, da se ne bi prizadela čustva aktivirana ⚡ Izguba časa za obe strani Ne deluje, večja srčna bolečina za damo 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Posodobila sem svojo mini primerjavo TI Datiranje. Romantika. Ogenj 🔥 Tinder / Bumble Style Zamegljena presoja Povezava, ki temelji na fizičnosti in poželenju. Zavezanost. Ekskluzivnost. 8-9 mesecev se ne obnese. Požgano. Potencialna mama z otrokom na dosegu roke. Ne pogovarjaj se, kot si se pogovarjala ali ne več Srčni zlom 💔 Zdravljenje ❤️‍🩹 Prosti čas. Spoznavanja so bedna.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Prijateljstvo. Prijatelji. Sestre. Družina. Skupnost. Brez fizičnosti. Brez poljubljanja. 8-9 mesecev še vedno govori. Še vedno skrbi. Brez pričakovanj. Brez ekskluzivnosti. Brez zlomljenega srca. Veliko učenja. Odprti pogovori. Brez zamegljene presoje. Močni in stabilni temelji za morebitno zmenkanje z nekom. Prijateljstva so odlična.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pozabil sem objaviti to, tukaj naj popravim to za vas - ME - Dating. Romantika. Ogenj 🔥 Tinder / Bumble Style Namen in ne zabavno dodatno Močna vez, ki temelji na skupnih izkušnjah, dogodivščinah in lepih trenutkih, Zavezanost. Ekskluzivnost. Poroka/deti Ustvarjeno srečno razmerje Z nekom iti skozi življenje ki mu je mar 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Varnostna mreža za prijateljstvo vzpostavljena 8-9mnths ocenjevalni razred Zapravljanje časa za ženske brez namena za romantiko, dokler se ocenjevalni razred ne konča! Vez ni vzpostavljena, dokler se ocenjevalni razred ne zaključi v 8-9mnths Delež neuspešnih poskusov je zelo velik! Dama sovraži moške zaradi zapravljivcev časa. Zlomljeno srce 💔 Depresivna glede zbirke zmenkov.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha to ni to, kar kaže stanje naše družbe, in to ni to, kar kažejo raziskave. Bolj verjetno je, da ti ne bo uspelo z zmenki in romantiko, če bosta ti na prvem mestu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Raziskave in družba!! Ali imaš telefonsko številko teh ljudi, da jih lahko vprašamo neposredno?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Ker sta Tinder in Bumble že na voljo? In zagotovo nista pomagala pri moji hoji z Jezusom ... ta aplikacija is honestly fill a void and reminding me to put Jesus first. Postavljate na prvo mesto Jezusa ali svoje želje?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oaza Če potrebuješ aplikacijo, ki te opominja, da postaviš Boga na prvo mesto, to pove več o tebi kot "tvoja hoja"! Michelle Apples, ki je bila prejšnja gostiteljica na mizi, je svojega moža spoznala na Hinge in je bil zanjo neverjeten! Vsakogar lahko spoznate na kateri koli aplikaciji, potrebna je Božja milost in namerno razmišljanje o tem, kaj želite in česa ne želite zabavati.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Vprašajte se, ali menite, da je bil prvotni namen te aplikacije prijateljstvo? Ne, njen namen je bil združiti ljudi v stilu zmenkov, s poznejšimi posodobitvami pa se je rodila stran prijateljstva.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Ne, ne zanašam se na aplikacijo, ampak kot nekdo iz razbite družine se lahko ujamem v past malikovanja odnosov. Lepo je imeti aplikacijo, ki to slabost preprečuje, namesto da bi jo izpolnjevala.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan je zanimivo, da ima The Christian Singles Hub zdaj svojo aplikacijo v ZDA... Samo naročnina

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Namen te krščanske aplikacije je POROKA, vendar tega ne dobimo kar takoj. Uporabljam jo kot "aplikacijo za poroko".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Prav tako napačno razumeš NAMEN in ZAVEZANOST. Imam namen, da se poročim, vendar se ne zavežem nekomu, ki ga ne poznam in s katerim se morda ne bom poročil, in se tako postavim v položaj, v katerem hodim na zmenke. Imam namen, da se poročim. Zato se družim s prijatelji, da bi ocenil, s kom naj hodim na zmenke za poroko. Moj namen je čist 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Element zmenkovanja v aplikaciji ni izginil - podrsajte, ujemajte se, pošiljajte sporočila, klepetajte, opravite videoklic in se srečajte na zmenkih! Miza in družabno področje odličen način za povezovanje in razumevanje celotne osebe. To je odličen način za sklepanje prijateljstev in širjenje poznanstev in kdo ve, kam vse to lahko pripelje.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Stan zmenki najbolje delujejo v skupnosti, to pa je nekaj, kar v večini aplikacij za zmenke manjka. Želimo, da bi bil to kraj, kjer bi delili življenje skupaj kot Kristusovo telo, in da bi iz tega izhajalo romantično razmerje

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "zmenki najbolje delujejo v skupnosti", ali je to res? To je vprašljivo!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Skupnost je vsekakor tam. 1. ✅ Molitev in Sveti Duh (Pregovori 3, Jakob 1) 2. ✅ Združljivost značaja in vere (2 Kor 6, Kol 3) 3. ✅ Skupni življenjski cilji in namen (Amos 3,3) 4. ✅ Modro svetovanje in skupnost (Pregovori 11,14) 5. ✅ Ljubezen in žrtvovanje (1 Kor 13) 6. ✅ Osebna + pripravljenost (Ef 5,25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kolikšna je stopnja odziva na uvodna sporočila? Kako na to vplivajo: - Oddaljenost/lokacija (večja za tiste v mestu, kjer so drugi blizu, v primerjavi z majhnimi mesti in podeželjem) - Demografski podatki (starost, veroizpoved) - Kako izpolnjen je profil - Dolžina uvodnega sporočila (ob predpostavki, da je daljše sporočilo bolj smiselno in kaže, da je pošiljatelj prebral profil)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Odlično vprašanje in bojim se, da nimam odgovora za vse te kategorije! Lahko ti povem le to, da pošiljanje uvodnih sporočil znatno poveča tvoje možnosti, da dobiš partnerja 🥳 Zato poskrbi, da boš izkoristil svoja brezplačna uvodna sporočila!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Pozdravljen David, Sol mora imeti predstavo o tem, na koliko uvodnih sporočil se odgovori. Po mojih izkušnjah s platformo Salt in drugo krščansko platformo ocenjujem, da je odzivnost (na smiselna, premišljeno napisana sporočila) okoli 5 %... Sprva sem mislil, da sem to "jaz", vendar se zdi, da imajo tudi mnogi drugi enake izkušnje..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Morda bi lahko bili bolj jasni pozivi, da navedete, ali ste na voljo za razmerje na daljavo ali se želite preseliti? Zavedam se, da je ta tema težja v primeru otrok in deljenega skrbništva, vendar menim, da je bolje, da se na .....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason se je strinjal

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Morda vas ne bi motilo, če bi brez sramu predstavili knjigo Davida Shibleyja The Missions Addiction (Zasvojenost z misijami)... Ne samo, da sem jo prebral, ampak sem spoznal avtorja in ga takrat odpeljal s konference na letališče

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason: Ali bi bilo mogoče na ta način spodbuditi ljudi, da navedejo, kje živijo? Veliko ljudi vpiše samo ime mesta, brez države ali zvezne države. Veliko imen teh mest je zelo pogostih in bi lahko bila kjer koli.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Strinjam se z vami tudi glede lokacije... Za natančnejše objave o lokaciji je potrebno zaupanje in varnost v Bogu.... Mislim, da je moja morda videti kriptična za nekoga zunaj srednjega zahoda ZDA, vendar ima kratico metropole, kodo območja in kratico države.... DFW je bila sprva zanimiva kratica - Dallas Fort Worth, nisem iz TX 🤣.... Tako kot mesto ali kraj Washington bi lahko bilo kot v 52 različnih zveznih državah in ozemljih v ZDA ....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ali menite, da je kot krščanski zmenkarji koristno, če nekoga spoznamo v skupini in ne v skupini ena na ena? Na primer, če bi imeli možnost iti na dogodek s prijatelji in povabiti nekoga, ki vas zanima, ali bi bilo to pametneje kot zmenek ena na ena? Če je tako, zakaj in kako bi se to lahko bolj uveljavilo, zlasti v sodobnem svetu, v katerem živimo?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

Solna miza je dober začetek 🙂 brezsramni vtič .... Obstajajo skupine na Instagramu in Discordu, ki so se razvile iz TABLE, ki imajo nekaj osebnih skupinskih srečanj

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, brezsramna vtičnica je odlična. Hvala, ker ste razvili aplikacijo, ki se prilagaja sodobnemu svetu, hkrati pa ostaja utemeljena v Kristusu. Dobro je, da v aplikacije za zmenke vnašate skupnost, iskreno mislim, da je to bolj v skladu z božjim idealom. Pravzaprav še nikoli nisem bil tako drzen, da bi svoje zmenke na prvem zmenku prosil, naj gredo z mano v cerkev. Običajno naredim sodobno tradicionalno stvar, da grem v kavarno ali kaj podobnega, vendar moram morda poskusiti kaj drugega.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis ampak morda naprej bi lahko naredil malo več, "Jezus je na prvem mestu, spoprijemajte se s tem" kinda vibracije. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oaza oh ne morem vzeti absolutno nobene zasluge za karkoli v aplikaciji SALT , in počutim se kot poznejši prihod kot uporabnik letos v ZDA ... Oddaja Third Wheel Date me je zasvojila in zaradi TABLE se ta aplikacija počuti bolj kot ministrstvo kot podjetje ... Skupina Discord je družina in za to si ne morem pripisati nobenih zaslug ... Ne morem komentirati skupine Salty Instagram - ne uporabljam IG ... Vendar je jasno, da pozitivna skupnost spodbuja še bolj pozitivno skupnost ... Bog vas blagoslovi 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Oprostite, mislil sem, da ste eden od članov ekipe aplikacije SALT, ki odgovarja. Pridružil sem se šele pred nekaj dnevi in se še vedno nisem navadil na aplikacijo! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

To je že ... Z aplikacijo SALT se je treba malo učiti in se naučiti nekaterih kontekstov , kot so nekateri ljudje na tablicah, ki se med seboj udobno pogovarjajo, ker so v aplikaciji že nekaj let .... David - Customer Service Mgr je super in tu in tam naredi odprt Master Class Tables o tem, kako dobro uporabljati aplikacijo So precej dobri tudi pri odgovarjanju na vprašanja ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Dobro vprašanje! Srečanje v skupini je vsekakor dobra možnost, zlasti če jih ne poznate zelo dobro ali ne veste, ali je privlačnost prisotna. Srečanje ena na ena pa daje jasnejše sporočilo o nameri - to je zagotovo zmenek. Dobro vmesno rešitev bi lahko predstavljalo obiskovanje lokalnih dogodkov za samske - to daje jasno sporočilo, da si samski, ne da bi bil pri tem zelo intenziven

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Sprašujem se, ali so zmenki način, da se premaknemo naprej. Ker imam občutek, da sem sledil vplivu sveta namesto Božjega. Bolj ko berem o svetopisemskem pogledu na odnose, družino, spolnost in zakon, bolj vidim, kako daleč sem od ideala in kako zelo na nas vpliva svet in celo naše cerkvene skupnosti.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Kako

Sat Nov 16 2024
0 ❤️