Nazaj na SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Wed Mar 19 2025

Krščanski moški finančna stabilnost 🤑

Ali mora biti krščanski moški finančno stabilen, preden začne hoditi na zmenke? Razpravljajte z ljubeznijo... 🥰

25 Všeč mi je
81 Komentarji
Anonymous's avatar
Anonymous

Iskreno moram reči, da se zdi, da je ta nit precej slabega okusa in je namenjena temu, da bi s svojo dvoumnostjo sprožila polemiko. Zagotovo je del tega, da smo dobri gospodarji tega, kar nam je dal Bog, ne glede na razmerje ali ne in ne glede na spol, tudi to, da se naučimo biti finančno odgovorni. Rad bi vedel, kakšna je teološka podlaga za idejo, da mora biti človek v določenem finančnem položaju, preden mu je sploh dovoljeno hoditi na zmenke, ker mislim, da je to pretirano, če res hodiš na zmenke zaradi značaja

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Rede's avatar
Rede

@Paddy haha 🤭 točno to. Tudi jaz sem videl, da vsa finančna vprašanja niso povezana s samim seboj. Mislim, da je samo toliko tega, na kar lahko vplivamo v svojem življenju. Job je delal vse prav in izgubil vse. Verjamem, da je še vedno obstajajo ljudje, ki so tako ljubljeni od Boga, tudi oni se borijo s financami niso na najboljšem mestu, kjer želijo biti z njim. Če imate vse urejeno, še ne pomeni, da ste še vedno velikodušni v ljubezni in služenju drugim.

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Rede's avatar
Rede

Ljudje lahko zaupajo v Boga na grozljivih krajih in v grozljivih okoliščinah, ali si kot Božji otrok ne želite videti prav tega? Način, kako se spopadamo s težavami, je večji pokazatelj za zakon. Vera je preizkušena v tem, s čimer se spopadamo. Ali gradimo temelje na skali Jezusa in tudi če vse, kar je bilo zgrajeno, zgori, ostanemo na tej skali? Denar je dobro orodje, a slab gospodar. Ali smo bogati z Božjo ljubeznijo, da bi jo lahko imeli kot milijonarji?

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Božja preskrba je preskrba, Bog vam ne bo poslal ženske, ki je ne morete dobiti, prav tako pa ne bo poskrbel za oba v edinosti. Zaupanje v Gospoda, trdo delo, da ne bi zapravljali darov, ki vam jih je dal, je vsakodnevna hoja in VSI krščanski moški bi si morali prizadevati, da bi bili voditelji, ponudniki, zaščitniki, saj nas Gospod vodi, zagotavlja in varuje, enako bi morali storiti tudi za naše ženske.

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Da. To je težka tema, vendar moraš biti sposoben poskrbeti zase, preden vstopiš v razmerje in poskušaš zgraditi življenje z nekom drugim. Seveda veljajo izjeme in finančno stabilen je širok pojem.

Wed Mar 26 2025
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Finančna stabilnost bi morala biti norma, h kateri bi morali stremeti vsi. Biti sposoben poskrbeti tudi za nekoga drugega je pomembnejša tema. Mislim, da bi moral biti moški finančno stabilen, preden začne hoditi na zmenke, vendar pa ne mislim, da bi moral biti pripravljen zagotoviti od, preden začne hoditi na zmenke. V mojem primeru sem, kar je pravi blagoslov. Vendar to po mojem mnenju ne bi smelo biti pravilo

Tue Mar 25 2025
8 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Matityahu v teh dneh se zdi, da je skoraj nemogoče zagotoviti družino z enim dohodkom, razen če ima človek kot službo, ki je kot balerina

Thu Mar 27 2025
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Matt Vem, kaj misliš. To je slabo

Fri Mar 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

V vsej iskrenosti veliko žensk želi in želi finančno stabilnost ne glede na to, kaj pravijo, kar je v večini primerov pošteno. Vsekakor se strinjam z nekaterimi situacijami, v katerih ženska zasluži več. Da, nekateri moški bodo čutili pritisk, vendar nekatere ženske to počnejo in so zaradi tega izrazile nezaupanje v svoje odnose. V današnjem času je to težko. Poskušam le razumeti svoje prednosti in slabosti in upam, da bom nekoč našel pravo ljubezen. Na zdravje!

Tue Mar 25 2025
7 ❤️
Rede's avatar
Rede

To je zanimivo vprašanje. Težko razumem, kaj ljudje mislijo z njim. Kot na primer, kaj je standard finančne stabilnosti? Ali to pomeni, da človek z denarjem ravna modro in je radodaren? Ali to pomeni, da moški pozna svoje meje in ve, kaj lahko in česa ne more storiti, da denar ne bi nadzoroval njegovega življenja? Ali to pomeni, da je imel vse pripravljeno za ženo in otroke, kot so avto, hiša, lastna lastnina, denar in delo ter nobenega dolga?

Mon Mar 24 2025
3 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

Načeloma bi moral biti moški sposoben poskrbeti za praktične potrebe razmerja. Vendar pa to v Svetem pismu ni nekaj, kar bi preprečevalo dvorjenje ali poroko. Torej je to nekaj, kar se mi zdi pomembno, vendar ne prepovedujoče.

Mon Mar 24 2025
2 ❤️
Val's avatar
Val

Da, menim, da bi morali biti oboji. V nasprotnem primeru imate Pregovori 22,7 "Bogati vladajo nad revnimi, in posojilojemalec je služabnik posojilodajalca." je res. Finance se lahko zavrtijo v spiralo, če niso disciplinirane ali nadzorovane, kar sem videl, ko sem delal v financah.

Mon Mar 24 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Vsekakor je lažje, če sta oba partnerja finančno stabilna. Vsekakor je to nekaj, o čemer se morata pogovoriti drug z drugim, preden se kakor koli zavežeta.

Mon Mar 24 2025
5 ❤️
Phoebe's avatar
Phoebe

Če sem iskren, bi raje imel človeka, ki je finančno stabilen, ker se na tem področju vidim stabilnega. Ko je ženska bolj stabilna od moškega, bo to sprožilo njegov ponos in mu bo povzročilo skrivno grenkobo do nje in ga sčasoma ovira, da bi jo ljubil.

Mon Mar 24 2025
4 ❤️
Welly's avatar
Welly

Želim reči da, ker denar res olajša doseganje ciljev, kot je na primer priprava hiše za deset otrok in možnost, da prevzamem vodilno vlogo pri njihovem izobraževanju. Vendar pa Božja pota niso naša pota. Sveto pismo prikazuje primere pravičnih moških in žensk (revnih in bogatih), ki so v svoj odnos (še preden so se osebno srečali) vstopili pripravljeni služiti drug drugemu. Opustila sta svoje sebične ambicije v korist zagotavljanja, negovanja in varovanja v vseh svojih zmožnostih.

Sun Mar 23 2025
7 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Menim, da je edina stabilnost, ki jo ima vsakdo, zagotovljena v Vsemogočnem in po njem! Če je bil moški ali ženska stabilen in so ga ali jo v fazi zmenkovanja doleteli slabi časi, ali je v redu, da ga ali jo zapusti? Rekel bi, da ne, saj se lahko razmere vsak trenutek obrnejo. Odrešenik je izjavil (parafraziram): "Bodite mu zvesti in Bog bo poskrbel." Zato bi tako moške kot ženske spodbudil, naj si poiščejo zakonca, ki resnično najprej izbere Boga in njegovo kraljestvo. Ta zveza bo blagoslovljena v bolezni ali zdravju, revščini ali bogastvu itd.

Sun Mar 23 2025
8 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Ajit amen, brat! Pravkar smo brali o Jobu v cerkvi danes, in kaj spomin na pravičnega Božjega človeka, vendar je izgubil vse za sezono.. ne moremo zaupati v denar ali uspeh samo v našega odrešenika!

Sun Mar 23 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Jessica, dobro 👍

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

@Ajit "Iščite pa najprej njegovo kraljestvo in njegovo pravičnost, in vse to vam bo dodano." (Evangelij po Mateju 6,33)

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Sam's avatar
Sam

Ko sta se moja starša zaročila, je bil moj oče novokrščenec, ravno je končal študij in za zaročni prstan je porabil zadnjih nekaj sto dolarjev. Drugega denarja ali premoženja ni imel in ni bil "finančno stabilen". Mama se je z njim poročila zaradi njegovega značaja in integritete, skupaj sta si ustvarila družino (vključno z družinskim posestvom) in že vrsto let ljubita Boga in mu služita. Ko razmišljamo o partnerju, lahko finančnim sredstvom pripisujemo prevelik pomen. Bog bo poskrbel za svoje otroke.

Sun Mar 23 2025
12 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Sam Ne morem si pomagati, da ne bi opazil, da se zdiš drugačen od drugih fantov, ki sem jih spoznal... To samo dokazuje, da sta te vzgojila kralj in kraljica z Bogom kot temeljnim kamnom 🙏😁

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Sam hvala za delitev Sam, res užival v poslušanju zgodbe vaših staršev.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Joanna's avatar
Joanna

To je odlična perspektiva. Pametno je biti dober gospodar tega, kar nam je Bog dal, morda se v nekem trenutku (ko je tvoj oče predlagal) ne zdi, da je vse skupaj. Dokler iščemo njegovo vodstvo, modrost in razločevanje, nam bo zagotovil vse to in še več.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Alguem de São Paulo?

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Mislim, da bi bilo boljše vprašanje, ali bi moral biti kristjan finančno stabilen, preden začne hoditi na zmenke. Razlog je v tem, da če ženska ni, moški pa je, koliko se bo kompromitirala zaradi njegove finančne podpore. Obstajajo še druge stvari, vendar je to izhodišče.

Sat Mar 22 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da! Če si tega ne morete privoščiti, ne hodite na zmenke.

Sat Mar 22 2025
2 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

Kot misijonar imava jaz in moja skupnost veliko vzponov in padcev pri podpori. Stabilnost je pravica, ki smo se ji odpovedali. Mislim, da bi si morali vsi kristjani, moški in ženske, prizadevati za finančno odgovornost in ne za stabilnost. V partnerskem odnosu bi si želel, da bi v Bogu videli končnega oskrbnika in skupaj molili za Božjo modrost, kako upravljati, dajati, varčevati in uživati to, kar nam je dano v vsakem obdobju. To ni stvar moškega, ampak naju. :)

Sat Mar 22 2025
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amanda Všeč mi je ta komentar!!!

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
David's avatar
David

@Amanda zelo dobro povedano, popolnoma se strinjam.

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Amanda to je čudovito Amanda hvala za delitev in Bog blagoslovi vaše misijonsko delo bom molil za vas!

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Težje je kameli iti skozi uho igle kot bogatašu vstopiti skozi nebeška vrata

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Ljubezen do denarja je korenina vsega zla

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthew Razumem tvoja stališča, vendar je zelo nevarno jemati verze in uporabljati enovrstičnice, na primer, kakšen je kontekst? Poleg tega je 'ljubezen' do denarja korenina vsega zla in ne denar sam. Job je imel vse, kar bi lahko imel, in so mu to odvzeli, a je ostal zvest. Torej mislim, da se strinjamo o denar ni bistvenega pomena, ampak lepo imeti, če Bog zagotavlja, ampak bodite previdni, ko ste dali ven eno vrstico svetopisemskih verzov iz konteksta. Samo gledam za vas brat 🙌

Mon Mar 24 2025
1 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

To je daleč najbolj iritirajoče vprašanje, ki ga vedno dobim, ne Evan finančno stabilen, ampak bogat, ki želi narediti 1 milijon plus Zakaj, za vraga, bi Bog želel, da ste revni, da, denar ne kupuje sreče, vendar revščina ni nobena alternativa Torej, da, vsi krščanski moški bi morali biti finančno stabilni / bogati, če ne, delajo sebi in Bogu sramoto

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne smemo se pehati za denarjem ali biti vezani na zemeljske dobrine (Mt 22,37). Bog bo vedno poskrbel (Heb 13,5). To ne pomeni, da moramo zanemarjati trdo delo. Mladenič bi se moral osredotočiti na učenje in svoj odnos s Kristusom, da bi si zgradil trdne temelje. Tem temeljem bo sledilo bogastvo: z ustanovitvijo podjetja ali dobro zaposlitvijo, kar bo zagotovilo stabilnost za njegovo prihodnjo družino. Odgovor je torej pritrdilen. Gradnja temeljev je na prvem mestu, preden si poiščeš ženo 😜

Fri Mar 21 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Lepo povedano, gospod🥹

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Včasih so besede in dejanja žensk dve različni stvari. Opazovanje.

Fri Mar 21 2025
8 ❤️
Ihab's avatar
Ihab

Obstajajo sprejemljivi razlogi, da ne bi imeli $, pred zmenki, vendar nobeden, ki pridejo na misel. Tudi to, da imate potencialne proizvajalce denarja, ni dovolj. Potreben je dokaz. To je bistven razlog za uničenje zakonov, tako da kako ga lahko ocenite, če ni stabilen

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Neil's avatar
Neil

Moški bi morali biti dobri skrbniki vsega, kar jim je dal Bog. Božja ženska ne bo pričakovala, da bo moški opravljal Božje delo. On je naš oskrbnik v vsakem obdobju. DA/NE?

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Neil amen na koncu Bog je naš Provider!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

No, povej brezdomcu, da Lmao

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Patrick človek mora delati, da zagotovi nihče ne zanika tega dejstva, vendar mislim, da Neil pomeni v končnem smislu Vsak dober dar prihaja od zgoraj.. vse, kar imamo, je po milosti Bogov. In Bog se označuje kot naš preskrbovalec. On me je oskrboval vse moje življenje. To ne pomeni, da ne delamo.. ampak tudi ko včasih ne moremo zagotoviti, Gospod lahko, ker je naš končni ponudnik!

Fri Mar 21 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Da, ker uporablja svoje talente in sredstva za služenje svoji družini in drugim ter poveličuje Boga, kar odraža zavezanost zvestobi in odgovornemu upravljanju tega, kar jim je Bog zaupal. Kot ženske nas je Bog ustvaril kot (hebrejsko: ezer kenegdo) za svojega moža, kar poudarja spremljevalko, vlogo podpore in dopolnjujočega se partnerstva, ne podrejeno, ampak kot nekoga, ki dopolnjuje in ceni svojega moža kot glavo njunega gospodinjstva in Boga kot njun vogelni kamen, zaupanje v Božjo moč in vodstvo.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Čeprav Sveto pismo ne pravi neposredno, da je potrebna finančna stabilnost, so moški poklicani, da skrbijo za svojo ženo in družino. Upoštevati moramo tudi realnost na terenu. Čeprav morda trdimo drugače in spodbujamo sadove duha kot merilo, ki je najpomembnejše pri izbiri zakonca (in to je najpomembnejše), ima njegovo finančno stanje veliko vlogo. Po mojih opažanjih to še posebej velja za ženske pri izbiri moškega.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Nathan Ali praviš, da je to, koliko moški zasluži, odločilen dejavnik pri tem, koga si krščanska ženska izbere? Če je tako, res ne verjamem, da je to res.. nekateri, ki so že komentirali, so rekli drugače in se strinjam tudi.. Če Gospod želi, da sta dva človeka skupaj, verjamem, da jima bo zagotovil vse, kar potrebujeta, vendar si ne želim, da bi imela odvečni denar, in mislim, da se s tem strinjajo tudi druge krščanske ženske.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica velik odločilni dejavnik? Ne, vendar je dejavnik pri celotni odločitvi, da. Če bi morali izbirati med dvema moškima, ki sta oba verna kristjana, oba enaka v vseh pogledih, razen tega, da je eden finančno stabilen, drugi pa ne, katerega bi izbrali?

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan hey brother Ponovno sem prebral tvoj drugi komentar in ugotovil, da sem napačno razumel, žal mi je... Mislil sem, da si rekel, če človek naredi več denarja kot drugi, kot bi bilo, zakaj bi ženska šla za njega... ampak si samo rekel finančno stabilen moški. In jaz bi rekel, če je stabilnost to, da lahko poskrbi za svoje stanovanje in nujne potrebščine, potem ja, jaz bi izbral tega moškega, vendar je odvisno, ker lahko pride do posebnih okoliščin, kot je bolezen ali poškodba itd.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica brez skrbi, upoštevati moramo vse vidike tako pomembnih življenjskih odločitev. Še posebej kot kristjani, ki imamo večje število dejavnikov, ki vplivajo na to, koga izberemo.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan ja, popolnoma se strinjam. Tudi kot tvoj drugi post.. ker je zakonska zveza tako tesna zveza, bi morali podobno videti veliko svetopisemskih prepričanj, čeprav je to lahko tako težko najti.. in morda ti je res všeč nekdo, ki je res drugačen od tebe.. ampak mislim, da bolj preprosto, ko naš nauk postane, samo na podlagi temeljnih načel Svetega pisma, tudi to lahko postane lažje.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Tiago's avatar
Tiago

To je dobro vprašanje, o katerem sem se spraševal in molil. V mojem primeru sem stabilen zase, za družino pa še nisem pripravljen, gre za to, da mi je Bog dal mir, da začnem hoditi na zmenke, hkrati pa delam tudi na finančnem področju, počutim se v redu, ko delam korak za korakom. Če bi vse svoje napore usmerila v finance, bi verjetno Boga pustila na drugem mestu, ampak to sem jaz, naj ti Bog da, kar potrebuješ, mislim, da mu je mar za tvoje potrebe, bodi odprt za poslušanje in delo na tem. Na njem.

Thu Mar 20 2025
6 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Tiago to je pametno Tiago. Dobro je želeti biti stabilen in verjamem, da Bog daje, kar je potrebno, ko srečaš pravo osebo, lahko Bog to zagotovi in slišal sem pare deliti, kako je Bog z vsakim otrokom, ki so ga imeli, povečal njihov dohodek, da bi zagotovil ... tako lepo!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Linda's avatar
Linda

@Tiago 😊

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mislim, da ima lahko "finančno stabilen" različne barve... Mislim, da je pomemben značaj... človek se zaveda svojega klica... Oskrbnik, zaščitnik, vodja in glava družine... Če gre ves njegov dohodek za igre, samozadovoljstvo, hobije. Se bo moral temu odpovedati za dobro družine. Enako velja za nas. Družinske finance so tako različne.

Thu Mar 20 2025
9 ❤️
Tony's avatar
Tony

100 % Temu se ne namenja dovolj časa. Če živite v kapitalističnem sistemu, je denar pomemben. Nobenega če, nobenega ampak

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kot so povedali drugi, je finančno stabilen nekoliko subjektiven in odvisen od okoliščin, finančno odgovoren pa je povezan z značajem - kako moški (ali ženska) ravna z denarjem, če izgubi službo/prihodek? Ali varčujejo, trošijo (pri tem se lahko tudi zadolžijo), ali znajo omejiti porabo, kadar je to potrebno? To ni tako preprosto kot to, koliko denarja zasluži moški, in zakon zahteva, da sta moški in ženska na isti strani.

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moj preprost odgovor je ne! Poleg tega je "finančno stabilen" nekako objektivno.... kot, kar je lahko stabilno za eno osebo, je lahko nestabilno za drugo. Živeti od plače do plače ni za vsakogar pojmovanje stabilnosti, za druge pa je to čisto v redu, dokler imaš račune in poskrbljeno za družino ter streho nad glavo.

Wed Mar 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa Zame bi raje živela preprosto, da bi imela več časa za uživanje z možem in on z otroki, kot pa da imam razkošne stvari. Kakovostni čas in spomini pred količino samo kupovanja stvari bodo v življenju VEDNO prevladali! VSE!

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia aw tudi jaz! Hočem to 💕

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Ask's avatar
Ask

To je odlična miselnost o tem!

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dame, dajete mi upanje v odnosu do kreposti na temo financ. Če je krepost na ravni srca, potem se vse stvari navzven privedejo v poslušnost Jezusu Kristusu - Gospodu, naši pravičnosti. Kakovost nad količino, amen!

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Zelo priročna tema, da bi se osredotočili na Sveto pismo: za finančno stabilne, da se osredotočijo na Sveto pismo, ki ceni trdo delo, ne pa lenobo in odgovornost s tem, kar nam je dal Bog. in podobno za tiste, ki so finančno negotovi, v ponižnosti in zaupanju. V idealnem primeru pa nam je bolje brez finančne stabilnosti ali finančne negotovosti. "Ne da bi govoril iz pomanjkanja, saj sem se naučil biti zadovoljen v kakršnih koli okoliščinah sem." filipljanom 4,11

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moja prednostna naloga je bila vedno biti dober upravitelj vsega, kar mi je Bog zaupal v oskrbo. Moje prepričanje je, da si ničesar ne lastim - vse pripada Bogu. Ko mi Bog nekaj zaupa, pa naj bo to denar ali kaj drugega, menim, da s tem upravljam v Božjem imenu. Bog ve, kaj potrebujem, in je moj oskrbnik. V očeh enega je to morda videti kot "finančna stabilnost", v očeh drugega pa ne. Do neke mere je to subjektivno in vsekakor odprto za razlago.

Wed Mar 19 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Chris Toliko ljudi pozablja, da vse, kar imamo dobrega, prihaja od Boga. Ali je to denar, talenti, in ali itd.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Servando's avatar
Servando

(1) Jak 2,2-5 Če namreč pride v vaš zbor človek z zlatim prstanom in oblečen v lepa oblačila, pride pa tudi ubog človek v umazanih oblačilih, vi pa posvečate posebno pozornost tistemu, ki nosi lepa oblačila, in rečete: "Ti sedi tukaj na dobrem mestu," ubogemu pa rečete: "Ti stoj tam ali sedi ob podnožju mojih nog," ali niste delali razlik med seboj in postali sodniki s slabimi nameni?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

(2) Poslušajte, moji ljubljeni bratje: ali ni Bog izbral ubogih tega sveta, da bi bili bogati v veri in dediči kraljestva, ki ga je obljubil tistim, ki ga ljubijo?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

Če je Bog izbral revne tega sveta, da bi bili bogati v veri ..., bodo nekateri ljudje zamudili partnerje, ki so verni; ker imajo morda previsoko preferenco za "stabilnost". Samo misel

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Darren's avatar
Darren

@Servando na točki 👌🏻

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

😊 100 % se strinjam! Če veš, veš, hahaha... ampak verjamem tudi, da je biti reven lahko samo za eno sezono.

Sat Mar 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Finančna stabilnost po Svetem pismu ni pogoj, toda sposobnost in prostovoljno srce, da bi zagotovil, vsekakor sta, in za to mu ni treba biti bogataš.

Wed Mar 19 2025
14 ❤️
Ask's avatar
Ask

Zelo res! Ženska, ki to razume, bo našla pravega Božjega moškega!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Vsekakor se strinjam!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Žalostno je, da so moške naučili, naj se ženejo za denarjem, in mislijo, da če imajo denar, lahko imajo vsako žensko, in da to pomeni, da so pripravljeni biti možje, vendar je to laž. Pravzaprav ni dobro biti osredotočen na lovljenje denarja ali enačiti vrednost nekoga z materializmom. & Zagotavljam, da bo moški tako ali tako imel veliko več uspeha s soigralcem, ki ga spodbuja, tudi zato, ker Bog spoštuje zakonsko zavezo. Večini moških dejansko gre finančno veliko bolje, če imajo ženo.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Napisala si vse, kar imam v mislih! Bog je ustvaril pomočnika za človeka in žena mora biti tista, ki moškemu pomaga na njegovi poti doseganja finančne stabilnosti za družino! Ni treba, da je vse doseženo, preden sploh pomislimo na iskanje žene! Menim, da bi s tem izgubili toliko časa!

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Absolutno. Spoznala sem tega fanta, mislila sem, da je super, in tudi on je tako mislil o meni, naši cilji in sanje so bili združljivi, toda ker je bil tako obseden z ustvarjanjem denarja in očitno je mislil, da to prinaša srečo, v bistvu ni imel nobenih veščin odnosov in nobenega razvoja chatachterja in je bil do mene popolnoma zanemarljiv in čustveno nedostopen. To je bila ena od najbolj srce parajočih stvari, ko sem gledal, kako nekdo izbere denar namesto razvoja značaja in kakovostnega odnosa.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Darren's avatar
Darren

Amen 🙏🏻

Wed Mar 19 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Morda bomo potrebovali nekoliko več podrobnosti o tem, kaj ljudje razumejo pod pojmom finančna stabilnost. Različni ljudje imajo različne opredelitve. Nekatera vprašanja bi lahko bila: Ali je finančno stabilno, če delaš kot misijonar in si vezan na donatorje ter zaupaš Bogu, da te bo preskrbel? Ali je dovolj "stabilna", da lahko zagotovi minimalne stroške? Itd.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Lahko bi preživljal in skrbel za družino (en sam dohodek), vendar bi morali živeti zelo skromno. Tako bi lahko živel, ker pa moj bodoči zakonec ne želi živeti v najemniškem stanovanju, ampak si želi hišo z vrtom, se ponovno učim, da bi dobil delo z visokim stabilnim dohodkom, da bi si lahko privoščil lahko življenje za družino. 🫡

Wed Mar 19 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

V tem pogovoru so nianse. Na primer starost. Če gre za mlajšega moškega, ki se še šola, vendar ima jasen načrt za kariero in finančno stabilnost, potem je to super. Če gre za starejšega moškega z veliko dolgov in brez jasnih načrtov za pot naprej, je to IMO rdeča zastava. Finančna stabilnost ni vse, vendar tudi ni nič.

Wed Mar 19 2025
8 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Vsekakor mislim, da da. Moški naj bi bil vodja in kako naj to počne, če ne more poskrbeti za svojo družino? Seveda ni nič narobe, če je tudi ženska finančno stabilna - pravzaprav bi rekel, da je tudi to bistveno, imo -, vendar je potencialno tveganje tega lahko kakšen nezrel moški, ki misli, da mu ni treba imeti dobrih financ, ker mu bo ona pomagala ect.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bistveno je biti finančno stabilen, saj je denar orodje za opravljanje stvari, če razumete, kaj mislim

Wed Mar 19 2025
4 ❤️