Nazaj na SALT Social
posters avatar
David
Tue Jan 14 2025

Enkrat shranjeno vedno shranjeno?

Ali lahko kristjan izgubi odrešenje? Tako veliko vprašanje z veliko različnimi pogledi, kakšen je vaš? Ne pozabite, da se do vseh obnašate spoštljivo 🙂

9 Všeč mi je
124 Komentarji
Melissa's avatar
Melissa

Da, ker je to izbira. Bog vas ne sili, da ga ljubite. Če ste se odločili, da se oddaljite od Svetega Duha, ponovno križate Jezusa. Ne razumem, kako lahko kdo odide, potem ko je okusil Božjo dobroto. Če pa bi takšna oseba to storila, izgubite večno življenje, za katero je Jezus umrl. Gre za izbiro. Kesam se zaradi njegove ljubezni do mene in ne obratno.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Melissa's avatar
Melissa

@Melissa To je edini način, kako lahko izgubite odrešitev. Če se odločiš, da ne boš več sledil Jezusu. Razen tega te nič ne more ločiti od Božje ljubezni. Enkrat odrešen, vedno odrešen, razen če si se odločil drugače

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Taro's avatar
Taro

Krst vas ne reši, Kristus vas reši. Obljubim vam, da če bi lahko izgubili svoje odrešenje, bi storili vse, kar je v vaši moči, da bi to storili. Tu nastopi Kristus. Drug odgovor, ki ga pogosto vidim pod mojimi reformiranimi brati in sestrami, je: "... Potem pa sploh nisi bil odrešen". Zdaj me zanima, KDO ste vi, da postavljate to sodbo. Vaša dela vas ne morejo odrešiti, prav tako ne morejo izgubiti vaše odrešitve, to je neverjetna milost.

Tue Jan 28 2025
1 ❤️
Kaitlyn's avatar
Kaitlyn

Ob besedni zvezi "izgubiti odrešitev" vedno pomislim, da gre za miselnost, da bi lahko storil kaj tako groznega, da bi "izgubil odrešitev" Mislim, da to ni res. Jezus je umrl za naše grehe in rečeno nam je, da nas "nič ne more ločiti od Božje ljubezni" Vendar pa verjamem, da se lahko odločimo, da bomo odšli od Boga in se mu odrekli. Je to res "izguba" odrešitve? On nas bo vedno izbral, vprašanje je, ali se bomo vedno odločili sprejeti njegovo odpuščanje in odrešenje.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Imam sestro, ki je bila rešena in krščena, zdaj pa zanika Kristusa in sledi agnosticizmu, karkoli že to je. Zaradi stvari, ki sem jih prebral in slišal, verjamem, da preživlja težke čase in da je rešena. Želim verjeti, da jo Jezus ljubi in razume ter natančno ve, kaj počne. Tudi sam sem že nekajkrat izgubil vero. To je precej noro. V Jezusovem imenu molim za vse!

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Dave's avatar
Dave

To je najbolj strašljiva stvar, ki sem jo kdajkoli slišal izreči Jezusa 😟 Matej 7,21-23 Nova verzija kralja Jakoba 21 "Ne bo prišel v nebeško kraljestvo vsak, ki mi pravi: 'Gospod, Gospod,' ampak tisti, ki izpolnjuje voljo mojega Očeta v nebesih. 22 Mnogi mi bodo tistega dne rekli: 'Gospod, Gospod, ali nismo v tvojem imenu prerokovali, v tvojem imenu izganjali demonov in v tvojem imenu delali mnogih čudežev? 23 Tedaj jim bom rekel: 'Nikoli vas nisem poznal; pojdite od mene, vi, ki delate brezboštvo!

Mon Jan 27 2025
5 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

To velja za ljudi, ki Jezusa NIKOLI niso poznali. To pomeni, da če bi kdaj poznali Jezusa, bi vas sprejel z odprtimi rokami

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Taro's avatar
Taro

Ni res. To je kot odgovor na retorično vprašanje. S tem želimo pokazati, da si ljudje, ki mislijo, da lahko s svojimi deli v Kristusovem imenu [a so navsezadnje sebični] 'kupijo' odrešenje.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Sally's avatar
Sally

Matej 7:21 Tudi Janez 14,15-31 Živite Alice pokore!!

Sun Jan 26 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

To je zanimivo vprašanje. Čeprav kot ponovno rojeni kristjani ne moremo izgubiti svojega odrešenja ... Sveto pismo govori o tem, da smo se oddaljili od vere ... v bistvu smo nazadovali, strli svoje srce in postali bolj podobni svetu in manj podobni Jezusu ... Upam, da to pomaga, in hvala za objavo, David.

Sun Jan 26 2025
2 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

Odrešitev ni podeljena.. kar smo prejeli, je bila priložnost, da se pokesamo in spremenimo svoje misli naše vedenje.. Do konca se moramo potruditi, da bomo živeli po Božjih zapovedih in sledili zgledu Jezusa, ki ni nikoli grešil. Kajti greh je prestopek zakona, kot je zapisal Janez. 4. Vsakdo, ki po navadi greši, živi tudi v uporu proti zakonu, saj je greh prestopek zakona. (1 Janez, 3)

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Bruno Dejansko. Vendar pa so dela, ki jih opravljamo, prikaz *našega odrešenja*, ne pa delo *za* naše odrešenje. Jezus je vse potrebno storil na križu, ko je rekel Končano je. To tudi ne pomeni, da smo zdaj popolni, še vedno včasih grešimo. Živimo pod njegovo milostjo, vendar se z njo ne smemo hvaliti (Pismo Rimljanom 6,1-2; 1 Jn 2,1)

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

@Kelly Dejansko nam naša dela ne dajo odrešitve... zato nam preostanejo samo Božja dela... to je izpolnjevanje njegovih zapovedi. " To je namreč Božja ljubezen, da izpolnjujemo njegove zapovedi; in njegove zapovedi niso težke." 1 Janezovo pismo 5,3

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Da, bil sem krščansko vzgojen in sem v mladosti sprejel odrešenje, a ko sem dopolnil 18 let, sem dejansko prestopil v sikhizem. Po petih letih je Bog spregovoril mojemu srcu, ne slišno, vendar je bilo sporočilo jasno: "Vidim, da mi želiš slediti, vendar je Jezus edina pot." Tako sem se vrnil h Kristusu in se nisem več ozrl nazaj. Zagotovo sem bil odrešen, preden sem zapustil Kristusa zaradi sikhizma. Nisem nazadoval, ampak sem upravičeno mislil, da je sikhizem boljši. Bog je rekel: ne, in vrnil sem se h Kristusu. Dal mi je še eno priložnost.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da, enkrat shranjeno je vedno shranjeno. Razen če se ti/oni aktivno odrečejo svoji odrešitvi. Toda potem je vprašanje res naslednje: Ali so bili odrešeni že na začetku? Prilika o sejalcu, na primer.

Fri Jan 24 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne, ne morete izgubiti svoje odrešitve. Delo za njeno ohranitev je enako kot delo za njeno zaslužitev. Prenehati se moramo zanašati na to, da si bomo sami zaslužili svoje mesto v nebesih. Zdi se mi, da je to način, kako v mislih kristjanov zasejati semena dvoma.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Verjamem, da sinergično sodelujemo z Bogom za naše odrešenje ne zaradi naših zaslug, ampak zato, ker se je Bog odločil, da nam omogoči, da se naučimo poslušnosti njemu, namesto da bi bili prisiljeni, ker so bili nekateri od nas programirani, da bi verjeli.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias moramo ubogati Kristusa, vendar ne zato, da bi si zaslužili odrešitev. Verjamem, da bi bili verniki nesrečni, če bi delovali v neposlušnosti. V nasprotnem primeru se postavi vprašanje, ali so sploh odrešeni. Savel v Svetem pismu je primer nekoga, ki je ob koncu svojega življenja deloval v neposlušnosti Bogu, zato ga je Bog pripeljal domov

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Popolnoma se strinjam, da si odrešitve ne zaslužimo, ampak se je Bog v svoji modrosti odločil, da bo delo prenesel na nas. To, da sprejmemo Kristusa in opravimo delo, ki ga je On pripravil za nas, ni nič takega, s čimer bi se lahko hvalili. Adam je imel delo, ki ga je moral opraviti v popolnosti vrta pred padcem. Ko sprejmemo Božji dar odrešenja, dobimo dobro delo, ki ga moramo opravljati, vendar si z njim ne zaslužimo odrešenja, ampak je del procesa odrešenja, ki se v protestantski teologiji pogosto imenuje posvečenje.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Matej 24:13 "toda tisti, ki bo na koncu ostal trden, bo rešen"

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Sundeeya's avatar
Sundeeya

Vztrajnost svetnikov

Thu Jan 23 2025
1 ❤️
Simon's avatar
Simon

Enostaven odgovor: da, vendar ne. Zapleteno, kajne? Zato moramo brati božjo besedo. To je naša individualna odgovornost, da odstranimo ugibanja. Jezus je bil z očetom od začetka. Prišel je, da bi podprl zakon (10 zapovedi) v novi zavezi. Pa tudi zato, da bi dokončal in dopolnil naš dogovor z bogom. Torej da, odrešeni smo po milosti/veri/spoznanju z dragoceno Kristusovo krvjo. Sami sebe obsojamo, toda Kristus nas je prišel obsodit, da bi nam pokazal pot!

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Ask's avatar
Ask

Precej grozno je brati večino teh komentarjev. Zelo priporočam učne ure, sistematično teologijo in komentar po verzih s kontekstom. Starozavezno in novozavezno odrešenje nista enaka itd. Grabljanje naključnih verzov z različnih področij po Svetem pismu brez celote tega sporočila in vsega skupaj je jemanje konteksta in dejanskega pomena. Nihče po ponovnem rojstvu tukaj na zemlji ne pade, ne greši in ne konča z napakami.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Druga Mojzesova knjiga 32,33 Bog sam pravi, da bo, če kdo greši, izbrisal njegovo ime iz knjige življenja....Mojzes moli in prosi za ljudstvo, ker je naredilo zlato tele proti Božjim zakonom. Enkrat odrešen ni vedno odrešen, če ste padli v pomanjkanje ... se morate pokesati svojih grehov ... Mislim, da se ljudje zaradi notranjega ponosa in javne podobe izogibajo temu, da bi svoje življenje ponovno posvetili Gospodu ... C'mon, koga to zanima? "Pojdi na ta klic k oltarju, pokesaj se in spremeni svoja dejanja.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Milkah Amen. Vendar bom pojasnila, da ne živimo v dvomu o svojem odrešenju. Prav tako je ne "izgubimo", ko grešimo, kot da bi izgubili ključe ali denarnico. Zdi se mi, da se preveč razlikuje med odrešenjem in posvečenjem. Odrešenje je takojšnje in lahko zaupamo v Kristusa, hkrati pa je tudi vseživljenjski proces. Posvečenje ni ločeno od odrešenja, ampak je njegov del.

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pravega odrešenja ni mogoče izgubiti.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Tako žalostno je, kako se kristjani učijo narobe! Vprašajte svetega duha bo pojasnil Bog želi, da mu služimo v duhu in resnici! (Ne samo tako ali drugače) živeti živeti tako, kot kdajkoli želimo, brez sprememb!

Wed Jan 22 2025
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Yvette Res je, Yvette. Hvala za objavo. Cenim uro vpogledov. Gospod te blagoslovi.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Afon's avatar
Afon

Da, lahko izgubiš, če začneš grešiti in se ne pokesaš, tako kot je bil Lucifer v nebesih in ga je Bog vrgel ven, ko je grešil

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Enkrat shranjeno, vedno shranjeno - da! V smislu, da ko človek resnično postane odrešen, sprejme Kristusa, se spremeni in nikoli ne odstopi od vere.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Če odidejo ali se nikoli ne spremenijo v Kristusovo podobo, potem niso bili nikoli odrešeni.

Tue Jan 21 2025
5 ❤️
James's avatar
James

Vedno bolj sem prepričan, da lahko "izgubimo" svoje odrešenje v smislu, da imamo svobodo, da odidemo od Kristusa, potem ko smo ga resnično srečali. Verjamem v vztrajnost Kristusovega nepremagljivega srca za nas, vendar bi bili navadne lutke in avtomati, če , ko smo enkrat vstopili v odnos, ne bi imeli več možnosti, da ga zapustimo. V to razmišljanje še vedno rastem, toda Bog nas je ustvaril z veliko, slastno svobodno voljo, ki ga lahko (neumno) zavrne.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
James's avatar
James

Zakaj se ljudem zdi lažna enakovrednost "izbire" Jezusa (in s tem zapustitve Jezusa) kot zaslužka za naše odrešenje, se mi zdi smešno. Če se utapljamo v Tihem oceanu in se odločimo, da bomo zagrabili rešilni splav, ali smo si s tem dejanjem zaslužili? Ali pa seveda nismo.

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@James dobro rečeno James. Naše odrešenje ni odvisno od nas, ampak od Božje izbire. Če se mi je moj zemeljski sin obrnil hrbet in nikoli ni spregovoril z mano, ali je prenehal biti moj sin?? Ta arminijanski pogled na odrešenje zanika to priliko in na desetine spisov ter razvodeni popolnost Kristusovega dosežka.

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@James ničesar ne moremo storiti, da bi si zaslužili odrešitev! Bog tehta pomen srca, vse, kar lahko storimo, je, da poskušamo slediti njegovi besedi, dokler ne umremo ali dokler ne pride po nas. On gleda na trud!!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Benjamin to ne spremeni ljubezni, ki jo imaš do njega, ampak bo spremenilo ljubezen, ki jo ima do tebe, ker se bo oddaljil od tebe do te mere, da te ne pozna!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette prizadevanje res nima nič opraviti s tem. Pavel je to zelo jasno povedal v Pismu Galačanom. Gre za to, kar je storil na križu, odrešenje je brezplačen dar, ki je dan nam, ki verujemo.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt da Matt je trud, da bi verjeli ! Jezus je umrl za tebe in mene, toda če resnično verjamemo, potem se nekako potrudimo , ko verjameš, se ustvari vera in potem delaš, delati nekaj je vlaganje truda, ne?

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@James Satan nas ne more iztrgati iz Očetove roke, lahko pa gremo stran. To sem nekoč storil tudi sam. Bog me je preganjal več kot pet let, preden sem se vrnil, vendar me ni nikoli prisilil.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

Da, kristjan lahko izgubi odrešenje. Če trdite drugače, v bistvu pravite, da nimamo svobodne volje. Človek se lahko odloči, da bo odšel od Boga, vendar je to način, da se odrešenje "izgubi". Nihče na svetu pred protestantsko reformacijo ne bi rekel, da ne moreš izgubiti odrešitve lol.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@Tyson na žalost so vaši sklepi so filozofski in niso svetopisemski. Ali si se vrnil v tardis in odkril, da 'nihče na svetu ni mislil tako' 😂

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Charles's avatar
Charles

@Benjamin nauk, da lahko človek izgubi svojo odrešitev, je resnično svetopisemski. Kot pravi Pavel judovskim kristjanom: "Če bi se izgubili, bi se izgubili, bi se izgubili: Vi, ki bi se radi opravičili po zakonu, ste ločeni od Kristusa, odpadli ste od milosti. - Galačanom 5,4 Kako lahko kristjan odpade od milosti, če je nikoli ni imel? Iz Svetega pisma se zdi povsem očitno, da je odrešenje mogoče izgubiti.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

@Benjamin Če rečeš, da ne moreš izgubiti svojega odrešenja, praviš, da nimaš svobodne volje. Dar lahko zavrneš. In to, da praviš, da moji pogledi niso 'svetopisemski', je izključno tvoje mnenje. Še enkrat, nobena cerkev ne bi nikoli učila, da ne moreš izgubiti svojega odrešenja. Ne potrebujem časovnega stroja, o tem imamo dobesedno zapise. Stališč 'enkrat rešen, vedno rešen' ni imela nobena cerkev vse do 16. stoletja.

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Žalostno je, da mnogi kristjani živijo na tesnem, ker ne razumejo Kristusovega dosežka in se zaradi nerazumevanja Svetega pisma odločijo za odrešenje po delih v slogu Jehovovih prič. Med njimi bodo tudi takšni, ki sploh nikoli niso bili verniki, kot je bil Juda, a imajo videz kristjanov. Vendar se to precej razlikuje od odrešenja z deli ali v strahu pred storitvijo neodpustljivega greha!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Benjamin @Benjamin Če boš tukaj vključil JW, potem naj povem, da je po dolgoletnem študiju Svetega pisma in teologije moje stališče zelo podobno vzhodnopravoslavnemu. Čeprav moja teologija ostaja trdno znotraj nereformiranega protestantskega evangeličanstva, je to eno od tistih področij, na katerih imajo prav. Moje edino nestrinjanje je, da verjamejo, da človek ne more vedeti, da je odrešen. Verjamem, da lahko zaupamo v svojo odrešitev in se vsak dan zahvaljujemo Bogu zanjo.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Gal 5,1 govori o tem, kako lahko prenehamo živeti v dobrem Božje milosti. Odstopanje ne pomeni, da smo izgubili svojo odrešitev. Ni mogoče, da bi bili 'ponovno nerojeni'. Hvala nebesom!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Lee's avatar
Lee

@Benjamin lahko razložite Jakob 2:14-26 Tako je tudi vera sama po sebi, če nima del, mrtva. Domneval sem, da to pomeni, da ste lahko rešeni, vendar če ne spremenite svojega življenja/del, da bi postali boljši človek. Niste se v celoti zavezali, da boste rešeni. To so domneve, nisem strokovnjak, rad bi slišal vaše mnenje.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Lee biti odrešen ni o zavezanosti in predanosti, ampak samo v veri po milosti Kristusove prelite krvi na križu

Wed Jan 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dela so dokaz vašega razglašanja vere. Zaradi Svetega Duha v vašem življenju "delate" dela, vendar ne iz prisile, temveč zaradi spoštovanja Jezusove žrtve in delovanja Svetega Duha v vašem življenju. In prenova vašega uma.

Fri Jan 24 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Če smo sposobni izgubiti svojo odrešitev, kakšen smisel ima milost? Ali je Jezusova kri omejena? Ali je pogojna? Če smo se sposobni rešiti sami in/ali ohraniti rešeni, zakaj je Jezus sploh umrl?

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Matt's avatar
Matt

Janez 10,28 "Jaz jim dajem večno življenje in ne bodo nikoli propadli in nihče jih ne bo iztrgal iz moje roke." Rimljanom 11,29 "Božji darovi in poklici so namreč nepreklicni." Rimljanom 8,38-39 "Prepričan sem namreč, da nas ne smrt ne življenje, ne angeli ne vladarji, ne sedanje ne prihodnje stvari, ne moči, ne višina ne globina, ne kar koli drugega v vsem stvarstvu ne bo moglo ločiti od Božje ljubezni v Kristusu Jezusu, našem Gospodu."

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Gourab's avatar
Gourab

@Matt Milost in vsi zgoraj omenjeni svetopisemski verzi, ki ste jih omenili, veljajo le, če vzamemo svoj križ in vsakodnevno sledimo Jezusu. Nobena molitev, ki jo opravimo danes, ni dovolj za jutri. Zato molimo: "Daj nam danes naš vsakdanji kruh 🍞" in ne "daj nam jutrišnji kruh". Zato je v Svetem pismu nenehno zapisano, da je treba vsak dan bedeti (Mt 25,13; Mt 24,42; Raz 3,16) Zato moramo vsak dan moliti in prositi za odpuščanje svojih grehov.

Tue Jan 21 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Gourab je dobro moliti vsak dan, vendar ne verjamem, da je od tega odvisno tvoje odrešenje.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt @ freely@

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Gourab Strinjam se, vendar to ni "Ups! Danes sem pozabil moliti. Hvala bogu, da nisem umrl v prometni nesreči, ker danes nisem zaklenil svoje odrešitve."

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt Gace pomeni, da je želel osvoboditi moje nihče mu ni rekel, naj izbere je izbral, ker ima moč, da to stori!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Sveto pismo kristjane opozarja, da lahko "izpadejo iz milosti" (Gal 5,1-5), da so "odrezani" od odrešenja (Rim 11,18-22), da so njihova imena izbrisana iz Jagnjetove knjige življenja (Raz 22,19), če storijo določene grehe in se jih ne pokesajo (prim. Ef 5,3-5; 1 Kor 6,9; Gal 5,19, Raz 21,6-8).

Mon Jan 20 2025
4 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Ne more biti bolj jasno kot to

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

To je zelo preprosto. Sveto pismo kristjane opozarja, da lahko "izpadejo iz milosti" (Gal 5,1-5), da so "odrezani" od odrešenja (Rim 11,18-22), da so njihova imena izbrisana iz Jagnjetove knjige življenja (Raz 22,19), če storijo določene grehe in se jih ne pokesajo (prim. Ef 5,3-5; 1 Kor 6,9; Gal 5,19, Raz 21,6-8).

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Axel's avatar
Axel

Bolje je, če ne nehate verjeti

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jay's avatar
Jay

Idk, vendar bom rekel, da je njegov u ne more zgraditi ničesar v smeti ali šibke temelje

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

da, to je pravilno

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Mislim, da je za tako obsežno temo, kot je ta, potreben podroben študij celotne Božje besede. Na srečo obstajajo ljudje, ki so veliko težkega dela opravili namesto nas. Priporočam vam lahko knjigo Svetopisemski nauk Wayna Grudema, ki je skrajšana različica njegove Sistematične teologije. Je bolj berljiva, kot si mislite, in nam je koristna pri preučevanju Svetega pisma. Brez izčrpnega študija bi lahko verjeli katerikoli argument, ki nam ustreza, ali celo mislili, da je Božja beseda lahko protislovna (kar pa ni)

Mon Jan 20 2025
3 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Rachel se opravičujem za tiskarsko napako na koncu - lahko je protislovna (kar ni)

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rachel Pozdravljeni Rachel, strinjam se z vašimi koristnimi pripombami. Bog vas blagoslovi.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Sylvanus's avatar
Sylvanus

Ali je bil Juda kdaj odrešen? Ali je Juda kdaj izgubil svojo odrešitev? Ali se lahko kristjan odpove Kristusu in postane satanist?

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Angel's avatar
Angel

Lahko pišem ves dan o tej dolgi razpravi, vendar lahko rečem samo to, da to ni Sveto pismo, in obstaja veliko Svetega pisma, ki dokazuje, da je tako besedna reč napačna. Lahko samo rečem, da se učite, da se boste pokazali Bogu, je bilo veliko manipulacij z Božjo besedo, ker ljudje želijo, da bi Božja beseda pomirila njihov greh. Kdor zdrži do konca, bo rešen Matej 24,13.

Sun Jan 19 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Nikoli te nisem poznal 21 "Ne bo prišel v nebeško kraljestvo vsak, kdor mi reče: 'Gospod, Gospod,' ampak tisti, ki izpolnjuje voljo mojega Očeta, ki je v nebesih. 22 Tisti dan mi bodo mnogi rekli: 'Gospod, Gospod, ali nismo prerokovali v tvojem imenu in v tvojem imenu izganjali demonov in v tvojem imenu delali veliko mogočnih del?' 23 In takrat jim bom rekel: 'Nikoli vas nisem poznal; pojdite od mene, storilci brezboštva Zato ne jemljimo odrešitve za samoumevno

Sun Jan 19 2025
3 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

@Yvette imaš popolnoma prav. Če Jezus pravi, da ne ve, kdo si, to pomeni, da nisi odrešen. Da, svojo odrešitev lahko izgubiš. Tako kot v zgodbi o devicah s svetilkami. Ohranjanje olja, maziljenja je bistvenega pomena. Nihče ne more dati nikomur drugemu od svojega olja, svoje si moraš zaslužiti in ga nenehno vzdrževati. V nasprotnem primeru vam ne bo uspelo. On te bo zavrnil, ker si ga zavrnil, ne boš vstopil v nebeško kraljestvo.

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Im tako vesel, da smo lahko kot kristjani imajo te razprave, ker moramo vedeti, da smo rešeni z njegovo milostjo, ker nas ljubi, tudi ko smo neposlušni čaka, da nas padejo v skladu, ampak če ne bomo mi ne! njegova ljubezen ne spremeni, ampak to je tisto, kar počne mathew7: 21-23 pravi:

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Rory's avatar
Rory

Karkoli je Bog začel, bo dokončal... 1 peter Jaz sem nekdo, ki je nekaj časa delal drsenje. Bog je bil odločen, da bo to delo nadaljeval!

Sat Jan 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne morete izgubiti svoje odrešitve. Jezus je obljubil, da nas bo ohranil, in nikoli ne odpove.

Sat Jan 18 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Gustavo njegova zvestoba ni vprašljiva nikoli ne odpove obljubil nam je, da nas bo obdržal, vendar imamo tudi mi veliko dela! Je ostati v zavetju Najvišjega, če odidemo , nas v to ne sili, potrpežljivo čaka, da se vrnemo!

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Če nekoga reši Ješua, Jezus Kristus, Sin vsemogočnega Boga, potem ga je odrešil s svojo krvjo in mu odpustil vse grehe. Zvest je, da bo dokončal, kar je začel v nas, in naš vsemogočni, vseprisotni Bog je vedno z nami, da nas vodi in drži v svojih rokah. On pozna naš začetek in konec. Zakaj bi nas vnaprej določil, potem pa bi nas izgubil? Mislim, da tisti, ki "izgubijo svojo odrešitev/vero", zavestno zavračajo Boga, vendar je vedel, da bodo to storili, vendar je njegova milost zadostna.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

V pismih svetega Pavla piše takole: V pismih: "Bil sem odrešen, sem odrešen in upam, da bom odrešen ob poslednji sodbi

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mislim, da če se resnično pokesamo, smo rešeni, če potem nazadujemo, smo rešeni, če se odvrnemo, smo rešeni, Bog čaka, da se obrnemo, in bo čakal tako dolgo, kot bo potrebno. Nedavno sem slišal zgodbo o človeku, ki je kot mladenič postal kristjan, vendar se je pozneje obrnil nazaj, po letih in ko je umiral za rakom, je začutil Božjo navzočnost in se na smrtni postelji vrnil h Kristusu. Torej obstaja upanje za tiste brate in sestre, ki so odpadli. Toda ali so svoje življenje resnično izročili Jezusu?

Fri Jan 17 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jacki Pozdravljeni Jacki, Hvala za vašo premišljeno objavo. Strinjam se, da lahko nazadujemo, in če je nekdo resnično prerojen kristjan, imamo vedno na voljo Božji dar odrešenja. Pomembno je, da vsi ne jemljemo njegovega dragocenega daru odrešenja kot nekaj samoumevnega.

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Bog si želi, da bi bili vsi rešeni, in celo na smrtni postelji vam bo dal zadnjo priložnost, da se pokesate in ga sprejmete v svoje srce, da vas bo lahko sprejel domov. Na koncu je to še vedno vaša izbira. Bistvo je, da ne vemo, kdaj bomo odšli in celo, ali bomo imeli to zadnjo priložnost, da bi bili rešeni. Komu služiš, ko umreš, je odvisno od tega, kam greš. Na tej točki ni nobenih "ampak". Ostati moramo pozorni in budni na Kristusov prihod. Prišel bo kot tat ponoči.

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kot pri vsakem odnosu ga je treba vzdrževati. Bog nas vabi v zavezo z njim, mi pa imamo izbiro, ali bomo povabilo sprejeli ali zavrnili. Če vabilo sprejmemo, moramo ohranjati zavezo o odnosu z Njim. Zakonska zveza je primer tega, otrdela srca vodijo do ločitve, tako kot nas lahko otrdela srca vodijo stran od Boga. Odrešitev lahko izgubite, če ne ohranjate odnosa z Jezusom.

Fri Jan 17 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Prav tako sem želel dodati, da se lahko vrnete tudi v razmerje. Odrešenje je vedno na voljo, vendar se lahko od njega tudi odvrnemo in ga zato izgubimo. Bog nam je nikoli ne odvzame, odvzamemo si jo mi sami, ker se ne odločimo, da bomo na prvem mestu ohranjali Boga.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

@Oasis Dobro jutro, draga Oasis, s tem se še bolj strinjam... hvala za delitev 🙏🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Charlie hvala Charlie :) Vesel sem, da je bilo v pomoč ☺️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Raivo's avatar
Raivo

Vedno mi je bila všeč pridiga Davida Pawsona o tem. Napisal je tudi knjigo. Lahko si jo ogledate.

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Hil's avatar
Hil

Ditto! 😊 Ko sem videl to vprašanje, sem razmišljal tudi o Pawsonovi pridigi.

Fri Jan 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne verjamem, da lahko izgubiš svojo odrešitev, lahko pa jo zavestno izgubiš ali se od nje odvrneš. V novem veku je veliko spisov, ki to opisujejo. 1 Timoteju 4,1, Luku 12,42-48, 2 Petru 2,20-22, Hebrejcem 3,12, Rimljanom 11,22

Wed Jan 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Troy In na podlagi teh spisov je enkrat rešen, vedno rešen napačno

Thu Jan 16 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Točno tako 💯

Thu Jan 16 2025
3 ❤️
Miairis's avatar
Miairis

Strinjam se, da je enkrat shranjena vedno shranjena napačna. NIV- Razodetje 3:16 Ker ste torej mlačni - niti topli niti hladni -, vas bom izpljunil iz svojih ust. Bog je poln usmiljenja in želi, da se vsi spreobrnemo, vendar kot vsak odnos zahteva delo in predanost, da bi živeli življenje na pravi način Bog nam pove, kako živeti po svoji besedi.

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Enkrat shranjene so vedno shranjene. "Moje ovce slišijo moj glas in jaz jih poznam ter mi sledijo. In jaz jim dajem večno življenje in ne bodo nikoli poginile; nihče jih ne bo iztrgal iz moje roke. Moj Oče, ki mi jih je dal, je večji od vseh; in nihče jih ne more iztrgati iz Očetove roke. Jaz in moj Oče sta eno."" ~ Janez 10,27-30

Wed Jan 15 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie da, toda v Jn 12: 47 do 50 je to dopolnil z naslednjim: 47 "Če kdo posluša moje besede, pa se jih ne drži, ga ne obsojam. Nisem namreč prišel, da bi svet sodil, ampak da bi svet rešil. 48 Za tistega, ki me zavrača in ne sprejema mojih besed, je sodnik; prav besede, ki sem jih govoril, ga bodo obsodile na poslednji dan. 49 Nisem namreč govoril sam od sebe, ampak mi je Oče, ki me je poslal, naročil, naj povem vse, kar sem govoril.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

50 Vem, da njegova zapoved vodi v večno življenje. Zato je vse, kar rečem, samo to, kar mi je Oče naročil, naj rečem."

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Torej lahko izgubimo odrešitev, če ne sledimo njegovim naukom. Če pa se resnično pokesamo in sledimo njegovim naukom, nam bo naš Gospod odpustil!

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit, ampak on govori o "poslušalcih besede, ne pa o izvrševalcih" (kot so farizeji), tako da potem mislim, da gre za vprašanje, da niso zares rešeni. Ne verjamem, da lahko imaš Svetega Duha in prejmeš odrešenje ter udobno živiš v grehu brez obsodbe, ne da bi se obrnil nazaj k Očetu 🙏🏽❤️ Mislim, da ko si enkrat odrešen, si njegov ❤️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit je preveč verzov, ki to podpirajo, in mislim, da je vse drugo vodilo, kako živeti v njegovi ljubezni - in če resnično ljubite Jezusa, boste to počeli privzeto. Toda na koncu dneva, kdo ve! Cenim svojo odrešitev in molim, da je ne bi nikoli izgubil, hkrati pa živim v miru in tolažbi, da sem Njegov za vedno in večno

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Koren-Marie lose*

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie govori s farizeji, ne samo o njih. Jasno pravi: "Vsakdo." Vsi zablodimo, toda če se resnično pokesamo, nam je odpuščeno. Zato je bil poslan, da bi nas odrešil in nam odpustil. Kot je rekel apostolu Petru. Odpusti, ko te prosijo, kakor odpušča nebeški Oče (tukaj parafraziram Mateja 18,21-35). Tako to počne tudi on. Morate se pokesati. Tudi prilika o čudežnem sinu kaže, da...

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Obstajajo verzi, ki govorijo o tem, da njegova čreda sledi njegovi besedi in da bomo njegove privržence lahko videli ali prepoznali po njihovih dejanjih, ne po besedah (tudi tu parafraziram). Matej 16,24-28 je najboljši od teh, ki se jih spomnim, pri čemer izstopa 27. verz.

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit Strinjam se z vsem, kar oba pravita, vendar to ne pomeni, da lahko izgubiš svojo odrešitev - pomeni, da so tisti, ki delajo, in tisti, ki mu sledijo, rešeni in bodo vedno rešeni. Če si odrešen, se boš - privzeto - pokesal, ko boš naredil napako, ker po tej odrešitvi in prejemu Svetega Duha preprosto ne moreš živeti v grehu

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie, upam, da razumem tvojo perspektivo. Verjamem, da pravite, da boste odrešeni, če se boste odločili hoditi po Gospodovih zapovedih, čeprav boste včasih padli (ne namerno) in se iskreno pokesali. Brez upoštevanja seznama pridržkov, ko se človek zavestno odloči za greh in verjame, samo prosil bom za odpuščanje, in bom odrešen. Če to misliš, potem sva na isti strani!✝️

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Angel's avatar
Angel

Ključno je, da njegovo ljudstvo (njegove ovce) sledi Njemu, kar pomeni, da ostaja v njegovi volji, njegovi besedi in njegovi poti, kar jih naredi njegove in jih ohranja v njegovih rokah. Hudič nas ne more kar tako iztrgati, lahko pa skočimo ven in se odločimo, da se bomo podredili drugemu zakonu

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angel @Ajit Strinjam se z vsem, kar oba pravita, vendar to ne pomeni, da lahko izgubiš svojo odrešitev - pomeni, da so tisti, ki delajo, in tisti, ki mu sledijo, rešeni in bodo vedno rešeni. Če si odrešen, se boš - privzeto - pokesal, ko boš naredil napako, ker po tem odrešenju in prejemu Svetega Duha preprosto ne moreš živeti v grehu

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

1/2 To je le moje mnenje, vendar NE. Jezus je plačal najvišjo ceno, da smo lahko bili odrešeni. Toda Bog nam je dal svobodno voljo, da se lahko odločimo slediti Kristusu in biti odrešeni. Če pa se ne odvrnemo od greha in poti tega sveta, potem smo v ujetništvu grehov, h katerim se vedno znova vračamo. Spreobrniti se moramo in Jezus nas bo rešil. Jezus me rešuje vsak dan, kajti ali nismo vsi premalo uspešni?

Wed Jan 15 2025
8 ❤️
Louise's avatar
Louise

2/2 Če greš na nevarno območje in te ugrabijo in mučijo. Kličete Jezusa, mene in on to stori. Nekaj časa hodiš za Jezusom, a pot postane težka in ni razburljiva ... zato se na koncu vrneš na tisto nevarno območje, kjer so ugrabitelji, in spet te mučijo. Spet zakličeš: Jezus, reši me, prosim, žal mi je, da sem te zapustil. Si predstavljate, da bi Jezus rekel - enkrat sem te že rešil. Enkrat rešen, vedno rešen, kajne? Hvala bogu Jezus tega nikoli ne reče in je navdušen, da nas lahko reši

Wed Jan 15 2025
4 ❤️
Byran's avatar
Byran

@Louise Strinjam se

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Louise Strinjam se, da mi je všeč tvoj primer

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

@Louise zamenjuješ rešitev iz težkih okoliščin in večno odrešitev. Da, Bog nas vedno rešuje iz težkih okoliščin, toda ko gre za večno odrešenje, je, kot namiguje ime, večno. Večna. Kakšna večna odrešitev ne traja večno?

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

@Lydia Odrešenje je brezplačen dar, ki nas rešuje pred ognjem pekla. Še vedno lahko izgubiš nebeško kraljestvo, če se prepustiš grehu. Pismo Galačanom 5,21 pravi: "Zavist, pijanost, poželenje in drugi podobni grehi. Naj vam še enkrat povem, da kdor živi takšno življenje, ne bo podedoval Božjega kraljestva" Cena, ki jo plačamo za greh, je naša odrešitev. Pokesati se moramo.

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

Zahvaljujem se ti Louise za tvoje prvotne komentarje in to je še en odličen odziv 🙏🏼 Všeč mi je, da Jezus NIKOLI ne obupa nad nami ... tudi ko še vedno delamo iste neumne napake 🙏🏼❤🙌🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Angel's avatar
Angel

@Louise kajti plačilo za greh je smrt Rimljanom 6:23

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Ali lahko odgovorim na drugačno vprašanje? Ker mislim, da je ključ do iskanja dobrega odgovora sprejetje dejstva, da obstajajo večja vprašanja, ki rešujejo manjša. Ali je Bog dober? če resnično verjamemo, da je Bog dober, da nas sliši, ko kličemo, če verjamemo, da nam ni zaprl nebeških vrat z nemogočimi ali zmedenimi pravili. potem imamo dober razlog, da mu zaupamo ne glede na odgovore na manjša vprašanja. dobrota Boga je res večje vprašanje.

Wed Jan 15 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor da.

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Jezus je rekel: "Pojdi in ne greši več."

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Quinn's avatar
Quinn

Poglejmo Sveto pismo! Evangelij po Mateju 7,21-23 je precej jasen odgovor. P.S. natančnejši prevod Jezusovih besed "nikoli te nisem poznal" iz grškega koinejskega izvirnika bi bil "saj te niti en dan nisem imel za svojega". Torej vse to izpovedovanje naše vere, dela, služenje, molitev itd. ni način, da bi nas Jezus zahteval za svoje. Zapomnite si: obstaja pot, ki se ljudem zdi prava, na koncu pa vodi v smrt. Pot je ozka, prijatelji moji, v enojni vrsti za Kristusom, našim Gospodom!

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Byran's avatar
Byran

Verjamem, da je mogoče odstopiti od Gospoda. Čeprav nismo odrešeni z lastnimi deli, smo poklicani, da živimo sveto in posvečeno življenje - tega ni mogoče zaobiti. Sveto pismo podpira to resnico, čeprav se mnogi odločijo, da je ne bodo videli, pogosto zaradi lastnih mesenih želja ali vpliva lažnih naukov. Pot v življenje je ozka.

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Njegovo zvestobo in neomajno ljubezen sem spoznal predvsem zaradi pomanjkanja svoje lastne. Toda za Božjo milost gre vsakdo od nas ... Jezusove zmožnosti, da odreši, ne moremo omejiti s svojim razumevanjem tega. Bog nas zasleduje in Jezusa je poslal s srcem usmiljenja, s polnim zavedanjem, da ne moremo ostati zvesti in da ga potrebujemo v zagovorništvo za nas... da se nihče ne bi mogel hvaliti s svojimi deli. To je naš Bog. Ne verjamem, da Bog, za katerega ga poznam, odvrne najhujše grešnike (kot sem jaz).

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

*zagovarjati

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Lahko trdimo, da je tako ali drugače, vendar v resnici tega ne vemo zagotovo. Bog gleda v srce in njegova volja je, da se nihče ne pogubi - obstaja toliko težkih situacij in okoliščin, da ne moremo uporabiti splošne teorije o tem, kdo je rešen in kdo ne. Če resnično verjamemo, da Bog ljubi ljudi, potem moram verjeti, da na ljudi gleda s sočutjem (ljudje, ki so izgubili vero, so to običajno storili zaradi bolečine) in jim daje priložnost, da ga sprejmejo.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ne, po Svetem pismu kot novorojeni kristjani ne moremo izgubiti svojega odrešenja in tisti, ki so ponovno rojeni, so deležni večnega življenja in da se Božji načrt ne more spremeniti, da njegove obljube ne morejo odpovedati in da Božjega klica ni mogoče preklicati. Tisti, ki so resnično odrešeni, bodo ostali odrešeni do konca.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Vendar pa nekateri pravijo, da lahko ljudje v času preizkušenj nazadujejo (odpadejo) od svoje vere. Te preizkušnje lahko vključujejo boje v družini, izbiro življenjskega sloga ali druge stiske. Da bi si zagotovili odrešitev, morajo ljudje svojo vero negovati z molitvijo, preučevanjem Svetega pisma in dejavnim sodelovanjem v cerkvi.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Izraz nazadovanje se pojavlja v Stari zavezi in se najpogosteje nanaša na izraelsko ljudstvo. Ti spadajo v kategorijo "odpadnikov", ker so bili najprej Božje ljudstvo. Nobeno od drugih poganskih ljudstev ni bilo nikoli imenovano odpadnik.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ena od stvari, ki nas zmoti, ko govorimo o nazadovanju, je, da zamenjujemo tiste, ki nazadujejo, s tistimi, ki niso bili nikoli odrešeni. Da bi bili odpadniki, morate najprej imeti resničen odnos z Jezusom Kristusom - to pomeni, da ste imeli resnično izkušnjo odrešitve. Veliko ljudi kaže zunanja znamenja odrešitve. Morda začnejo hoditi v cerkev ali celo služiti v službi, vendar nikoli niso doživeli odrešitve ali vstopili v osebni odnos z Jezusom Kristusom.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Glede tega nisem prepričan. Stanujem pri družini, ki je trdno prepričana, da se ne sme, in razumem, od kod prihajajo. Jezus pa pravi, da ne bo izgubil nobenega od tistih, ki so mu bili dani. In za tiste, ki pravijo, da izgubiš odrešenje, ko izgubiš vero: tudi Janez Krstnik je izgubil vero, a mislim, da se lahko strinjamo, da ni izgubil svojega odrešenja. Zato se zdi, da je to dober argument za to. Poleg tega se odrešitve ne pridobi z deli, kako jo torej lahko izgubimo z deli?

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Na žalost lahko. Zato padamo, da bi si morali prizadevati biti kot sveti Peter in ne kot Juda Iškarijot 💪♥️✝️

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kdaj*

Tue Jan 14 2025
0 ❤️