Nazaj na SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Ali naj fantje naredijo prvi korak? 🧔

Ne poskušam povzročiti razdora, vendar bi rad slišal vaša mnenja. Ali je v redu, da dekle povabi fanta na zmenek? Dame, ali čakate, da vas fant zaprosi? Moški, ali vam je všeč, če se vam ženska približa? Kaj pa ujemanje in pošiljanje sporočil? Povejte mi vse!

17 Všeč mi je
105 Komentarji
Jonathan's avatar
Jonathan

Da, 100%. No, rad bi dekle, ker je lažje, vendar bi to storil, če bi moral

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Mislim, da to ni pošteno - vsi bi radi, da je vse lažje, vendar mislim, da mora biti to uravnoteženo..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Menim, da je prva pobuda pomembna, vendar menim, da ne bi smela biti vedno standard

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Zakaj bi to zapletali? Če vas zanima, vzpostavite stik ali zaprosite za zmenek, ne glede na to, ali ste moški ali ženska. Zame to ni pomembno in zagotovo me ne odvrne, če ženska prevzame pobudo.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Strinjam se, da bi morale ženske prevzeti pobudo, vendar morda ne bi smele povabiti na prvi zmenek.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Tukaj je nekaj odličnih komentarjev :) Zame osebno bi bilo bolje, da bi moški naredil prvi korak v smislu povabila na zmenek. Vendar pa sem vsekakor začela pogovore s fantom, če me zanima, vendar še nikoli nisem povabila nobenega moškega na zmenek. Ko začnem pogovor, se lahko odločijo, ali želijo nadaljevati pogovor ali ne :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Pozdravljena Abbie, strinjam se s tem pristopom. Začetek pogovorov je odvisen od vpletenih osebnosti. Nekateri moški so lahko zelo sramežljivi.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da! To je biblično

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Pozdravljena Nadia, Čeprav se strinjam, da mora moški voditi žensko v krščanskem zakonu, v Svetem pismu ni ničesar, kar bi govorilo o zmenkih. Moje mnenje je, da lahko ženska izrazi zanimanje, nato pa jo lahko moški ljubeče zasleduje ali pa ji na spoštljiv način sporoči, da ne želi raziskovati razmerja

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Da, vendar je koristno, če ženske sedijo v njihovi bližini.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Zakaj bi se ob vsem tem ghostingu, ki sem ga osebno doživela, @Isabel - Ekipa SALT , sploh ukvarjala z njim? Začenjam si ustvarjati mnenje, da je prva poteza nekoliko jalova. Če bi dama naredila prvi korak, bi vsaj vedel, da jo vsaj zanima klepet.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Žal mi je, da to slišim Chris. Ne vem, kako je pogovor med moškim in žensko v današnjem času postal tako težaven. 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Ja, tudi to sem doživel, če se ženska ujema z mano in samo čaka, da napišem prvo sporočilo, je to sploh ne zanima in me po nekaj sporočilih prešine. Mislim, da je to tudi nekako nevljudno, raje bi imel preprosto "Pozdravljeni, kako ste?" kot nič, saj mora moški tako ali tako priti do teme pogovora.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Lažje je igrati God of War in se sprostiti.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Enako bi lahko rekli tudi za moške. Če se ujemamo in ne pošljejo prvega sporočila, domnevam, da jih to ne zanima dovolj.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Dobra pripomba, neumno je pustiti tekmo brez odgovora z obeh strani!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Pozdravljeni Chris, strinjam se, da je ghosting slabo vedenje in ni dober. Predlagam vam, da še naprej vztrajate. Tudi klepetalnice za slano mizo so odličen način za spoznavanje ljudi. Bog blagoslovi

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris se lahko nanaša na to mate, isto situacijo večkrat.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Pozdravljeni Dan in kolega Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Strinjam se, čeprav se to dogaja tudi ženskam, kot je povedala Stephanie zgoraj. Vsaj če nekdo pošlje sporočilo, je dobro, da ga potrdite in mu odgovorite. Še naprej vztrajaj. Bog blagoslovi.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, če se boš počutil bolje, se to dogaja v obe smeri. Nerad pošiljam sporočila ljudem, s katerimi sem se ujemal, ker se tisti, s katerimi sem se ujemal, niso odzvali

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Vedno

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Nekaj zelo privlačnega je v moškem, ki prevzame pobudo 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Na spletu je morda lažje, v živo pa lahko veliko izgubite, če žensko povabite na zmenek - še posebej, če obstaja ustaljena skupina prijateljev ali če ste v isti cerkvi, kjer lahko stvari postanejo nerodne. Ne glede na to, ali gre za IRL ali splet, mora obstajati nekaj znakov združljivosti (interesi, pogledi itd.), zato mora pred povabilom na zmenek potekati zdrava komunikacija. Poleg tega se zdi, da se ženskam govori, naj se ne "zadovoljijo", medtem ko naj bodo moški odprti in naj ne "spregledajo", kar se zdi kot dvojna merila ..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Vprašanje za dame - ob predpostavki, da je fant trden kristjan, da je podobne starosti, da ni predaleč in da obstaja skupni interes/hobi/poklic, kaj odloča o tem, ali boste na prvi zmenek rekle da ali pozitivno odgovorile na njegovo prvo sporočilo?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Če ga poznam v živo: kako ravna z drugimi? Ali me na kakršen koli način privlači? (Morda ni moj tip, vendar mi je všeč, kako služi drugim) Na spletu: ali obstajajo kakšne njegove dobre fotografije (ne slabo osvetljeni selfiji iz spalnice)? Ali je njegov profil izpolnjen z nekaterimi pomembnimi informacijami? Ali je vsaj enkrat omenjena njegova vera? Je njegovo sporočilo spoštljivo? Ali me sprašuje kaj posebnega v zvezi z mojim profilom?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Menim, da bi morali obe strani zavestno pristopiti k temu vprašanju. Sam sem bolj tradicionalen in menim, da bi moral moški dati pobudo za zasledovanje. Kot dame tudi menim, da lahko moškega povabimo, da se bo počutil opogumljenega, da bodo njegova prizadevanja in čustva obojestranska. Nič ni tako, kot če bi preganjali žensko, ki ne ve, kaj hoče. Še vedno moramo biti modre. Nehote sem že povabila moškega k zasledovanju s tem, da sem ga podpirala ali bila prijazna, in to je povzročilo zmedo na obeh straneh.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vedno si naredil prvo potezo/komentar/ljubezen, nisi dobil skoraj nobenega odgovora, kaj zdaj? 🤷🏽‍♂️ Težko je to storiti, poleg tega pa je to zelo odvračajoče in nadležno. Interakcija bi morala delovati v obe smeri in se ne sme zanašati na to, da bo ena stran nekaj naredila.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Lepo je, če dama naredi prvi korak. Težko je že tako ali tako ugibati, ali je nekomu všeč druga oseba. Fantje so ves čas zavrnjeni in je lahko tudi naporno

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek to postane utrujajoče do te mere, da se sprašuješ, zakaj bi se trudil, ko pa rezultat postane množica neodzivov ali zavrnitev. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Naša dolžnost je, da se postavimo na mesto, ki ga bo našel. Eden od teh načinov je, da se obrnete na moškega in mu poveste nekaj lepega. Upajmo, da bo odgovoril, če ga zanima. Če ne, pa ga samo še naprej premikam. Žal mi je, ampak ne postajam mlajša in nimam časa za zapravljanje.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Ne moti me, da stopim v stik s fantom in mu sporočim, da je njegov spletni profil zanimiv itd. Toda verjetno bom povedal le tako malo, da bo vedel, da obstajam na tej zemlji ali z drugimi besedami na tej aplikaciji za zmenke ali na kateri koli drugi. Na njem je, da gre prebrat moj profil in mi pošlje sporočilo nazaj, če ga Sveti Duh vodi k temu. Spomnite se Pregovorov 18,22 Kdor si najde ženo. Žena je namenjena temu, da se najde, ona ni najditeljica.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kdor ima dobro ženo, ima dobro stvar in si pridobi Gospodovo naklonjenost. toda ljubezen mora biti obojestranska in ženska mora pokazati, ali jo zanima ali ne.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Ne moti me, da naredim prvi korak, vendar se ne bom preganjal. Bodite jasni glede svojih namenov. Ne bomo dobili nobenega younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Sveto pismo ne govori v nobenem primeru. Npr. počakati moraš, da te povabijo na zmenek na kavo. Bog je končni pobudnik vseh stvari. Kološanom 1,16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To je všeč!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Verjamem, da je tudi za moške lažje, če ženska naredi nekaj korakov in se ji nato moški približa. Vendar pa to ne bi smelo biti norma, da se morajo približati samo moški. Lepo je, če se ženska približa moškemu, ne da bi pri tem držala ego ob strani. To je preprosto in jasno za oba spola.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Hi Manny, Dobro rečeno in ponavadi se strinjam s teboj kolega Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Če vas zanima, samo povejte.. nekako bolan od mačke in miši stvari.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Hi Jay, ja, strinjam se tudi s tem, kolega Aussie. Ni časa za igre. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Ženske bi morale pokazati znake zanimanja, moški pa bi morali narediti prvi korak. Ni narobe, da dame povabijo moškega na zmenek, vendar tega ne priporočam zaradi prihodnjih posledic za strukturo ustvarjenega razmerja . Začne se v napačni dinamiki ... in ko se začne, se običajno tako tudi nadaljuje. Zame to nikoli ni imelo dobrih rezultatov, zato se temu zdaj na vso moč izogibam ..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay da, izkazovanje zanimanja pomaga drugi strani, da ve, da jo želite spoznati. Če se ne odzoveš, to pomeni, da ne spoštuješ Boga. Ravnajte z drugimi tako, kot želite, da se ravna z vami

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mislim, da bi morali moški narediti prvi korak, vendar nisem proti tistim ženskam, ki to počnejo

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Mislim, da, kaj je najslabša stvar, ki Oseba, s katero boste naredili korak, reče ne

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Iskreno povedano bi raje videla, da bi fantje naredili prvi korak, vendar vem, da so nekateri ljudje sramežljivi, tako da če po tekmi ne dobim sporočila, ga za vsak primer pošljem, vendar se mi zdi precej običajno, da se ljudje ujemajo in se nato ne pogovarjajo z vami, kar se mi zdi čudno 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess to je čudno, kajne? Če je bila tekma, zakaj fantje ne povedo ničesar ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Mislim, da smo lahko zasedeni. Obstaja veliko razlogov, zakaj ne bi takoj ukrepali v zvezi z ujemanjem. Lahko se tudi zgodi, da nismo prepričani, kako naj začnemo pogovor. Za nekatere moške je začetek pogovora zahteven in zastrašujoč podvig, zlasti če gre za potencialnega partnerja.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay se je strinjal, da je čudno

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Niti ne mislim tukaj kot takojšen odgovor na tekmo ... Mislim na splošno, v življenju. Ampak tukaj večina tekmecev nikoli ničesar ne pove. Ne takoj ne nikoli. In to so fantje, ki so jih ženske že "predhodno odobrile" - zato je možnost zavrnitve majhna. Cmon.. ali moramo opraviti vse delo? 😅 Ali v Svetem pismu ne piše, da moški najde ženo? Ljudje čakajo, da jih najdejo hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Nimam pojma. Vedno malo počakam, vendar pogosto ne dobim odgovora, zaradi česar ne želim začeti, ker 1) je to razočaranje in 2) nimam pojma, kaj naj rečem, zato ne želim porabiti večnosti za razmišljanje o nečem lepem in pozornem, ker ni odziva.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam se strinjam, toda ko je minil kakšen dan (ali več, odvisno od moje zaposlenosti) in še vedno nič, in naredim korak, da se obrnem in pošljem sporočilo, ki kaže, da sem se zanimal zanje (kot je svetovano v aplikaciji), in poskušam začeti pogovor in še vedno ni odgovora, ki me samo zmoti..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ne bi imel težav s tem, da bi naredil prvo potezo

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

za suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Da

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Na to vprašanje ni pravega odgovora. Razlog, zakaj to pravim, 1) moški želijo nadaljevati, vendar to ni dejstvo, da se vedno bojimo preveč, to je zaradi številnih razlogov, na primer smo v nenehni konkurenci z zelo veliko skupino moških, tako da nas odvrača, odvrnemo od vprašanja zaradi tega, kar je ustvaril današnji "feminizem", zaradi katerega se moški počutijo, kot da nenehno hodijo na jajčne lupine, in potem so tisti, ki so sramežljivi in niso prepričani, kako se približati ženski ali sprejeti zavrnitev ...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Za to bom dobil vročino, vendar je res... ženska pravi, da "ve", kaj hoče v teoriji, v resnici pa so iz minute v minuto vse na mestu. Nenehno spreminjajo svoje mišljenje, neodločnost in moški tega ne prenesejo. Vendar sta obe strani enako krivi za največja vprašanja ... komunikacijo in temeljni odnos s Kristusom. Če tega nimate, nimate ničesar.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Ko sem prvič začel z aplikacijo, sem všečkal moške profile, ki so me zanimali, vendar pri tem nisem imel miru, zato sem prešel na čakanje, da vidim, kdo se pojavi na mojem seznamu všečkov, in nato odprl tekmo, če je vzajemna. Spet ne bom sporočila najprej bom počakal in videl, če bodo želeli stopiti naprej in iti od tam. Ne pravim, da je to za vsakogar, to je samo, kako me je Gospod vodil

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Izbrisana vsebina

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel Kaj bi po vašem mnenju morala storiti ženska, da bi pokazala, da je odprta za pristop? Zanima me tvoje mnenje

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Da

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Strinjam se z vami. Nekateri fantje, ki so zelo sramežljivi, preprosto ne začutijo ženskega zanimanja. Bog blagoslovi vaše iskanje.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Da

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Da, to je svetopisemsko. Lol Moški naj bi si prizadevali.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell Kaj pa Ruthin primer? Zdi se, da je ona naredila prvo potezo... to je tudi svetopisemsko. Ni "doktrinarno", da moški MORA narediti prvi korak, čeprav se s tem strinjam, tudi sama rada naredim prvi korak, vendar ni nič narobe, če to naredijo ženske (v resničnem svetu tako ali tako nekako vedno naredijo tako, da moškemu sporočijo, da se jim lahko približajo/se z njimi pogovarjajo).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Da, ženske lahko izrazijo zanimanje, vendar je bolje, da človek ljubeče zasleduje tukaj na spoštljiv način, To postavlja pričakovanja za to, kako lahko izgleda prihodnje razmerje.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth je odličen primer. Rada imam, da moški naredi prvi korak, tudi tukaj, vendar sem se naučila, da moški tega pogosto ne storijo. Zato bom zdaj sporočila ali govorila, če želim jasno pokazati, da me zanima. Vendar se še nisem prikradel v nikogaršnji hlev ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda To mi je všeč kot opomnik. Ali ste imeli veliko odzivov na to, da ste jasno izrazili svoj interes?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn tudi Boaz je še vedno preganjal Ruth - samo jasno je povedala, da je to v redu

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Da, to drži.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess To je napačno. Boaz si ni prizadeval. Ruta ni samo preganjala Boaza, ampak je bila tudi tista, ki mu je podala predlog za poroko! Prosim, preberite Rutino 3. poglavje in poročajte o tem

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Včasih da, včasih ne. Mislim, da je vredno poskusiti. Ena od dobrih stvari, zlasti v "resničnem življenju", je ta, da je to, da sem jaz tista, ki govori, razjasnilo situacijo, tudi če ni šlo tako, kot sem upala.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy ni napačno. Ruta opozarja Boaza na njegovo odgovornost do nje. V tretjem poglavju ga spomni, da je njen sorodnik, ki jo je odrešil, in da je odprta za to idejo. Ko reče, naj razprostre svoj plašč nad menoj, pravi, naj me da pod svoje varstvo itd. Ne bi rekel, da je to predlog za poroko, ampak opomin, da bi ga moral zaprositi za roko!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Mislim, da je to zelo pomembno, in tudi sama se trudim to početi. Prav tako se trudim, da bi bilo jasno na uvodnih besedah, ki jih prejmem, kje stojim, če mislim, da ne bo delovalo (jaz (morda iz osebnih ali teoloških razlogov - poskušam dati ljudem priložnost, tudi če nisem prepričan, razen če je nekaj zelo zelo jasno z moje strani), ker ne bi rad, da bi bil nekdo zaveden, vendar sem odprt za prijateljstva in mislim, da je to tisto, kjer bi se stvari morale začeti!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Če ste prebrali Boazov odgovor v Ruth 3:10-12 pravi, 1. "Ti (Ruta) nisi šla za mladimi moškimi, ne revnimi ne bogatimi." Kar pomeni, da bi lahko zasledovala in predlagala enega od mlajših razpoložljivih moških, ki niso bili v sorodu z njenim nekdanjim možem. 2. "Res je, da sem bližnji sorodnik", kar pomeni, da je že vedel, da je Ruta sorodnica, preden je Ruta karkoli rekla, vendar je naredil korak šele, ko je predlagala

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy go after ne pomeni nujno predlagati. Ženske lahko zasledujejo moške in se lahko postavijo tako, da moški spoznajo, da jih zanimajo. Ruth bi lahko drugim moškim pokazala, da jo zanimajo, vendar tega ni storila.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Morda se s to izjavo ne strinjate tako kot drugi in to je v redu. Ne bom nadaljeval te razprave, ker sem precej prepričan, da se ne bomo strinjali, in to je v redu.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

On (Boaz) tako ali tako ne bi šel za Ruth, ker ni bil najbližji sorodnik in do tega ni imel pravice, čeprav se je zanjo očitno zanimal že od začetka. V 4. poglavju je razloženo, zakaj se ne požene za njo, in kot božanski človek niti za trenutek ne verjamem, da ne bi storil ničesar, kar bi jo lahko prizadelo, ker mu je resnično mar zanjo

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Ali igramo šah ali damo?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Ko gre za izkazovanje zanimanja za tovrstne aplikacije, mislim, da ni razlike, kdo se prvi oglasi. Fant morda sploh nikoli ne bo videl profila morebitne bodoče tekmice, če ona prva ne izrazi zanimanja. Vendar je to le moje mnenje. ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osebno menim, da je bolje, če moški naredi prvi korak, ko ženska pokaže zanimanje, npr. z ujemanjem ali na drug način, če je to v živo.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Mislim, da ni nič narobe s tem, da ženske naredijo prvi korak (pravzaprav mislim, da bi to koristilo zelo sramežljivim in introvertiranim moškim). Tudi sama sem včasih poslala prvo sporočilo, ko sem se ujemala s fantom (čeprav le, če se mi po enem dnevu ni oglasil 😆). Vendar sem običajno precej tradicionalna in bi raje, da moški vodi, saj kadar koli sem razmišljala o zasledovanju moških na splošno, nekaj v mojem duhu ni bilo povsem v redu.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Včasih bi bilo, če bi ona naredila prvi korak😅. Vsake toliko časa je težko ugotoviti, ali je nekdo zainteresiran ali ne.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Lepo je, če to počnejo, vendar ni vedno nujno, da je tako!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Strinjam se!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Na univerzi Harvard študiram psihologijo in sem preživel ~10.000 ur na zmenkih (število, ki tehnično naredi nekoga za strokovnjaka). Obstaja absolutna potreba po tem, da moški išče in preganja. Če tega ne počne, ga to ne zanima. Nič ni "narobe" s tem, da ženska sprašuje/pošilja sporočila - a če je to potrebno, mora moški verjetno bolj odkriti svojega Boga in samega sebe, preden začne hoditi na zmenke. Pustite moškemu, da vodi. Zagotovite mu, da bo vodil 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absolutno - ženske lahko spustijo namig ali zeleno luč 🚦, moški pa bi si morali "poiskati ženo". To pomeni, da če si ženska in ti je udobno narediti prvi korak, potem je to v redu. Vendar ne zame

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Strinjam se z delom o "spuščanju namigov" 🟢 in o tem, da si na voljo, potrpežljivo čakaš, moliš in mu pustiš, da te vodi.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Strinjam se, Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber Torej celo posvetne raziskave potrjujejo idejo, da bi si morali moški večinoma prizadevati za povezovanje?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Tudi na način, kot nas je Bog biološko zasnoval - moški daje, ženska pa se predstavlja in prejema. Ne da bi se spuščali v preveč podrobnosti - če veste, kaj mislim 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Vendar ni nič "narobe" s tem, da ženske delamo korake - le veliko težje je določiti, ali je moški zainteresiran, če se (kot ženske) izpostavljamo. Nisem se sramovala narediti prvega koraka in po mnogih letih samskega življenja sem končno razumela ..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber In dodajam, da če ženska prevzame pobude, lahko to postavi kot precedens v odnosu. Če kot ženska prevzamete pobude in dajete pobude, ne bodite presenečeni, ko bo moški sedel in se sprostil ter vam prepustil načrtovanje zmenkov, počitnic, rojstnodnevnih zabav itd. Da ne boste potem na koncu rekli, da si želite moškega z načrtom.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, to je težko slišati. V odnosih namenoma dopuščam prostor, da lahko ljudje svobodno odidejo - to mi pokaže tiste, ki res želijo ostati; in nikoli jih ne bom preganjala. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan Ljudje morajo biti jasni glede namenov. Ne maram zapravljalcev časa in jasno povejte, če niste pristni

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn s svojim interesom, potem bi raje nadaljeval.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

To vprašanje je preveč dvoumno. Med ljudmi, ki se ujemajo, je veliko razlik. Različne cerkvene denominacije, različne starosti, različna kultura glede na državo, v kateri si se rodil. Včasih se ljudje radi pogovarjajo, včasih so sramežljivi. Obstajajo pa tudi ljudje, ki se jim preprosto ne zdite zanimivi, preprosto se ne ujemate z njihovimi pričakovanji, kar velja tako za moške kot za ženske. Nekako vedo, da niste "tisti pravi", še preden pride do kakšne globoke zveze ali pogovora.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Popolnoma se strinjam. Obstaja veliko scenarijev, ki jih je treba upoštevati.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Hvala za vaše misli.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Iskreno povedano, zmenki so dovolj težki, zato ni treba preveč razmišljati o njih. Mislim, da bi morali tako moški kot ženske preprosto pristopiti k nekomu, če jih zanima, in se ne sabotirati s samovoljnimi pričakovanji, kako naj bi se stvari odvijale.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg lepo povedano, ne dodaj si nekaj težav 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Da, George se strinjam. Ko se bosta srečala v živo, spoznala osebnost drug drugega itd. potem bo v pristnem krščanskem odnosu fant spoznal, kako jo zasledovati na zmagovalen način.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Mislim, da je najpomembnejši namen. Medtem ko fantje morda mislijo, da je njihova naloga, da naredijo prvi korak. Moški se morajo ustaviti in razmisliti, kakšni so moji nameni, da se povežem bodisi s to drugo osebo

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth To je res, Kenneth. Iskrenost in jasna komunikacija sta tako pomembni.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osebno menim, da to, kdo naredi prvi korak, ne bi smelo biti/ne bi smelo biti pomembno, saj tudi ni v nasprotju z Božjo besedo, da dekle naredi prvi korak. Razen če Sveti Duh pravi drugače, lahko/bi moralo fant ali dekle narediti prvi korak.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied Glej moj odgovor na tvoj komentar zgoraj.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️