Späť na SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Mali by chlapi urobiť prvý krok? 🧔

Nesnažím sa spôsobovať rozkol, ale rád by som počul vaše názory. Je v poriadku, keď dievča pozve chlapca na rande? Dámy, čakáte, kým vás chlapec začne prenasledovať? Muži, páči sa vám, ak vás žena osloví? A čo dohadzovanie a posielanie správ? Povedzte mi všetko!

17 Lajkov
105 Komentáre
Jonathan's avatar
Jonathan

Áno, 100%. No chcel by som dievča, pretože je to jednoduchšie, ale urobil by som to, keby som musel

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nemyslím si, že je to spravodlivé - všetci by sme chceli, aby to bolo jednoduchšie, ale myslím, že to musí byť vyvážené..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Myslím si, že prvá iniciatíva je dôležitá, ale nemyslím si, že by mala byť vždy štandardom

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Prečo to komplikovať? Ak máte záujem, nadviažte kontakt alebo požiadajte o rande, bez ohľadu na to, či ste muž alebo žena. Mne na tom nezáleží a určite ma neodradí, ak iniciatívu prevezme žena.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Súhlasím s tým, že ženy by mali prevziať iniciatívu, ale možno by nemali žiadať o prvé rande.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Sú tu skvelé komentáre :) Ja osobne by som bola radšej, keby muž urobil prvý krok, pokiaľ ide o pozvanie na rande. Po tom, čo som však povedala, som určite iniciovala konverzáciu s chlapcom, ak ma zaujal, ale nikdy som žiadneho chlapa nepozvala na rande. Keď začnem konverzáciu, môžu sa potom rozhodnúť, či chcú ísť ďalej, alebo nie :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Ahoj Abbie, súhlasím s týmto prístupom. Iniciovanie konverzácií závisí od zúčastnených osobností. Niektorí muži môžu byť veľmi plachí.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Áno! Je to biblické

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Dobrý deň, Nadia, Hoci súhlasím s tým, že muž by mal viesť ženu v kresťanskom manželstve, v Biblii sa nič nehovorí o randení. Môj názor je, že žena môže prejaviť záujem a potom ju muž môže buď s láskou nasledovať, alebo jej úctivým spôsobom dať najavo, že nechce skúmať vzťah

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Áno, ale užitočné, ak ženy sedia v ich blízkosti.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pri všetkom tom ghostingu, ktorý som osobne zažil, @Isabel - Team SALT , prečo by som to robil? Začínam si vytvárať názor, že urobiť prvý krok je trochu zbytočné. Ak by dáma urobila prvý krok, aspoň by som vedel, že má prinajmenšom záujem o rozhovor.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Mrzí ma to, Chris. Neviem, ako sa stalo, že v dnešnej dobe je nadviazanie konverzácie medzi mužom a ženou také ťažké 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Áno, aj ja som to zažil, ak sa so mnou žena zhoduje a len čaká, kým napíšem prvú správu, v prvom rade nemá taký záujem a po niekoľkých správach pokračuje v ghostingu. Myslím si, že je to aj trochu neslušné, radšej by som dal prednosť jednoduchému "Ahoj, ako sa máš?" ako nič, keďže muž aj tak musí prísť s témou rozhovoru.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Jednoduchšie je hrať God of War a jednoducho relaxovať.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg To isté by sa dalo povedať aj o mužoch. Ak sa zhodneme a oni nepošlú prvú správu, predpokladám, že nemajú dostatočný záujem.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Dobrý postreh, je hlúpe nechať zápas bez odpovede z oboch strán!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Ahoj Chris, súhlasím s tým, že ghosting nie je dobrý a je to jednoducho zlé správanie. Odporúčam vám, aby ste vytrvali. Chaty na Soľnom stole sú tiež skvelým spôsobom, ako sa zoznámiť s ľuďmi. Boh žehnaj

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Môžem sa s tým stotožniť, kamarát, rovnaká situácia mnohokrát.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Ahoj Dan a kolega Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Súhlasím, aj keď sa to stáva aj ženám, ako to zdieľa Stephanie vyššie. Prinajmenšom, ak niekto napíše správu, potom je dobrým správaním potvrdiť a odkázať. Vytrvajte však aj naďalej. Boh vám žehnaj.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris ak ti to zlepší náladu, deje sa to oboma smermi. Zdráhal som sa posielať správy ľuďom, s ktorými som sa zhodol, pretože tí, s ktorými som sa zhodol, neodpovedali

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Vždy

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Na mužovi, ktorý preberá iniciatívu, je niečo veľmi príťažlivé 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Na internete je to možno jednoduchšie, ale pri osobnom kontakte môže byť pozvanie ženy na rande veľmi stratové - najmä ak existuje vytvorená skupina priateľov alebo ste v tom istom kostole, kde sa veci môžu stať trápnymi. Či už IRL alebo online, musí existovať nejaký náznak kompatibility (záujmy, názory atď.), takže pred pozvaním na rande musí prebiehať zdravá komunikácia. Takisto sa zdá, že ženám sa hovorí, aby sa "neusadzovali", zatiaľ čo muži majú byť otvorení a "neprehliadnuť", čo pôsobí ako dvojitý meter..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Otázka pre dámy - za predpokladu, že chlap je solídny kresťan, je v podobnom veku, nie je príliš ďaleko a existuje spoločný záujem/koníček/povolanie, čo rozhoduje o tom, či poviete áno na prvé rande alebo pozitívne odpoviete na jeho prvú správu?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Ak ho poznám IRL: ako sa správa k ostatným? Priťahuje ma nejakým spôsobom? (Možno nie je "môj typ", ale páči sa mi, ako slúži iným) Online: Existujú nejaké jeho dobré fotky (nie zle osvetlené selfie zo spálne)? Je jeho profil vyplnený nejakými zmysluplnými informáciami? Je tam aspoň jedna zmienka o jeho viere? Je jeho správa úctivá? Pýta sa ma na niečo konkrétne v súvislosti s mojím profilom?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslím si, že obe strany by mali byť vo svojom prístupe cieľavedomé. Ja som tradičnejší a verím, že muž by mal iniciovať snahu. Ako dámy si tiež myslím, že môžeme muža pozvať, aby sa cítil povzbudený, že jeho úsilie a city budú opätované. Nie je nič lepšie ako naháňať ženu, ktorá nevie, čo chce. Stále si musíme zachovať múdrosť. Už sa mi stalo, že som neúmyselne pozvala muža k prenasledovaniu tým, že som ho podporila alebo bola milá, a spôsobilo to zmätok na oboch stranách.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vždy ste urobili prvý krok/komentár/lajk, nemali ste takmer žiadne odpovede, čo teraz? 🤷🏽‍♂️ Je to ťažké a je to veľmi odrádzajúce a otravné. Interakcia by mala fungovať obojstranne a nespoliehať sa na to, že jedna strana niečo urobí.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Je príjemné, ak dáma urobí aj prvý krok. Je to ťažké, ako to je, keď musíte hádať, či sa niekomu páči iný človek. Chlapi sú neustále odmietaní a môže to byť aj únavné

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek je to únavné až do bodu, keď sa človek pýta, prečo sa namáha, keď výsledkom je množstvo neodpovedí alebo odmietnutí. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Je našou povinnosťou, aby sme sa umiestnili tak, aby sme sa našli. Jedným z týchto spôsobov je osloviť muža a povedať mu niečo pekné. Dúfajme, že ak bude mať záujem, odpovie. Ak nie, tak to jednoducho posúvam ďalej. Je mi ľúto, ale nemladnem a nemám času nazvyš.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Nevadí mi osloviť chlapa a dať mu vedieť, že jeho online profil bol zaujímavý atď. Ale asi mu poviem len toľko, aby vedel, že existujem na tejto zemi alebo inak povedané na tejto zoznamovacej aplikácii alebo na ktorejkoľvek inej. Je na ňom, aby si išiel prečítať môj profil a odpísal mi, ak ho k tomu Duch Svätý povedie. Pamätajte na Príslovia 18,22 Ten, kto si nájde ženu. Žena je určená na to, aby sa našla, ona nie je nálezcom.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kto má dobrú ženu, má dobrú vec a získa priazeň od Pána. ale láska by mala byť obojstranná a žena by mala ukázať, či má záujem alebo nie.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Nevadí mi urobiť prvý krok, ale nebudem sa naháňať. Jasne vyjadrite svoje zámery. Nedostaneme žiadne younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Biblia nehovorí ani v jednom prípade. Napr. musíš počkať, kým ťa niekto pozve na rande na kávu. Boh je konečným iniciátorom všetkých vecí. Kolosanom 1,16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Milujte to!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Verím, že aj pre mužov je jednoduchšie, ak žena urobí pár krokov a potom sa k nej muž priblíži. Ale nemalo by byť normou, že by sa mali približovať len muži. Je pekné, ak sa žena priblíži k mužovi bez toho, aby držala ego bokom. Je to jednoduché a jasné pre obe pohlavia.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Ahoj Manny, Dobre povedané a mám tendenciu súhlasiť s vami kolega Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Ak máte záujem, stačí to povedať.. trochu chorý z mačky a myši veci.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Ahoj Jay, áno, súhlasím aj s týmto kolegom Aussie. Na hry nie je čas. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Dámy by mali dať najavo záujem a muži by mali urobiť prvý krok. Nie je ZLO, že dámy pozývajú muža na rande, ale neodporúčam to kvôli budúcim dôsledkom na štruktúru vytvoreného vzťahu . Začína to v zlej dynamike... a keď sa to stane, zvyčajne to takto pokračuje. Nikdy to pre mňa nemalo dobré výsledky, takže sa tomu teraz maximálne vyhýbam..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay áno, prejavenie záujmu pomáha druhej strane spoznať, že sa chcete zoznámiť. Žiadna odpoveď je len nectenie Boha. Správaj sa k druhým tak, ako chceš, aby sa správali k tebe

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslím, že muži by mali urobiť prvý krok, ale nie som proti tým dámam, ktoré to robia

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Myslím, že áno, čo je najhoršie, že Osoba, ktorú sa chystáte urobiť krok na hovorí nie

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Úprimne povedané, bola by som radšej, keby chlapci urobili prvý krok, viem však, že niektorí ľudia sú plachí, takže ak mi po zoznámení nepríde správa, pre istotu ju pošlem, ale zdá sa mi, že je dosť bežné, že sa ľudia zoznámia a potom sa s vami nebavia, čo sa mi zdá divné 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess je to divné, že? Ak by bol zápas, prečo chlapci nič nepovedia ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Myslím, že by sme mohli byť zaneprázdnení. Existuje veľa dôvodov, prečo by sme v prípade zápasu nekonali okamžite. Mohlo by to byť aj tým, že si nie sme istí, ako začať konverzáciu. Pre niektorých chlapov je začatie konverzácie náročný a skľučujúci výkon, najmä ak ide o potenciálneho partnera.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay súhlasil, že je to zvláštne

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Ani tu nemyslím ako okamžitú odpoveď na zápas... Myslím všeobecne, v živote. Ale tu väčšina matchov nikdy nič nepovie. Nie hneď, nie nikdy. A sú to chlapi, ktorých ženy už "vopred schválili" - takže šanca na odmietnutie je nízka. Cmon.. musíme robiť všetku prácu? 😅 Nie je v Biblii napísané, že muž si nájde ženu ? Ľudia čakajú, že si ich nájdu hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Nemám tušenie. Vždy trochu počkám, ale často nedostanem odpoveď, čo ma núti neiniciovať, pretože 1) je to skľučujúce a 2) nemám predstavu, čo povedať, takže sa mi nechce stráviť celé veky premýšľaním o niečom peknom a ohľaduplnom pre žiadnu odpoveď.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam súhlasil, ale keď je to deň alebo tak (alebo dlhšie v závislosti od mojej zaneprázdnenosti) a stále nič, a ja urobiť krok, aby som oslovil a poslať správu, ktorá ukazuje, že som sa o nich zaujímal (ako sa odporúča v aplikácii) a pokúsiť sa začať konverzáciu a stále žiadna odpoveď, ktorá je pre mňa len mätúce..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nemal by som problém urobiť prvý krok

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

pre suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Áno

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Na túto otázku neexistuje správna odpoveď. Dôvod, prečo to hovorím, 1) muži chcú sledovať, ale nie je to fakt, že sa vždy bojíme príliš, je to z množstva dôvodov, napríklad sme v neustálej konkurencii s obrovskou skupinou mužov, takže nás to odrádza, odradí nás pýtať sa kvôli tomu, čo vytvoril dnešný "feminizmus", ktorý spôsobuje, že muži sa cítia, že neustále chodia po ulitách a potom sú tu tí, ktorí sú plachí a nie sú si istí, ako sa priblížiť k žene alebo prijať odmietnutie...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Dostanem za to teplo, ale je to pravda... ženy hovoria, že teoreticky "vedia", čo chcú, ale v skutočnosti sú z minúty na minútu všade. Neustále menia svoje zmýšľanie, sú nerozhodné, a to muži nemôžu vystáť. Za najväčšie problémy však môžu obe strany rovnako... komunikácia a základný vzťah s Kristom. Ak toto nemáte, nemáte nič.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Keď som prvýkrát začal v aplikácii, používal som lajkovať mužské profily, ktoré ma zaujímali, ale nemal som na to pokoj, takže som prešiel na čakanie, kto sa objaví v mojom zozname lajkov, a potom otvoril zápas, ak je vzájomný. Opäť nebudem posielať správy ako prvé, počkám a uvidím, či chcú vykročiť a pôjdem ďalej. Nehovorím, že je to pre každého, to je len spôsob, akým ma Pán viedol

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstránený obsah

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel čo by podľa vás mala žena urobiť, aby ukázala, že je otvorená osloveniu? Zaujíma ma tvoj názor

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Áno

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Súhlasím s vami. Niektorí chlapci, ktorí sú veľmi plachí, jednoducho necítia záujem ženy. Boh vám žehnaj pri hľadaní.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Áno

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Áno, je to biblické. Lol Muži by mali stíhať.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell a čo Ruthin prípad? Zdá sa, že ona urobila prvý krok... je to aj biblické. Nie je "doktrinálne", že muž MUSÍ urobiť initívu, aj keď s tým súhlasím, rád robím prvý krok, ale nie je nič zlé na tom, že to robia ženy (v reálnom svete to aj tak tak trochu vždy robia, tým, že mužovi naznačia, že sa k nim môžu priblížiť/rozprávať).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Áno, ženy môžu vyjadriť záujem, ale je lepšie, aby tu muž s láskou pokračoval v úctivom spôsobe, To stanovuje očakávania, ako môže vyzerať budúci vzťah.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth je skvelým príkladom. Som rada, keď muž urobí prvý krok, dokonca aj tu, ale naučila som sa, že muži to často nerobia. Takže teraz pošlem správu alebo sa ozvem, ak chcem dať jasne najavo, že mám záujem. Ešte som sa však nikomu nevkradla do stodoly..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Páči sa mi to ako pripomienka. Mali ste veľa reakcií na to, že ste dali najavo svoj záujem?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn aj Boaz stále prenasledoval Rút - len dala jasne najavo, že to je v poriadku

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Áno, to je pravda.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess To je nesprávne. Boaz sa nesnažil. Rút nielenže prenasledovala Boaza, ale bola to ona, ktorá mu urobila ponuku na sobáš! Prosím, prečítajte si Rút 3. kapitolu a podajte správu

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Niekedy áno, niekedy nie. Myslím, že to stojí za pokus. Jedna vec, ktorá bola dobrá, najmä v "reálnom živote", je, že byť tým, kto hovorí, vyčistilo vzduch, aj keď to nešlo tak, ako som dúfala.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nie je nesprávne. Rút pripomína Bózovi jeho zodpovednosť voči nej. V 3. kapitole mu pripomína, že je jej príbuzným vykupiteľom a ona je otvorená tejto myšlienke. Keď hovorí, aby si nado mnou rozprestrel svoj plášť, hovorí, aby si ma dal pod svoju ochranu atď. Nepovedal by som, že ide o žiadosť o ruku, ale o pripomenutie, že by ho mal požiadať o ruku!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Myslím si, že je to veľmi dôležité a snažím sa to robiť tiež. Tiež sa snažím jasne vyjadriť na intrákoch, ktoré dostávam, kde stojím, ak si myslím, že to nebude fungovať (ja (možno z osobných alebo teologických dôvodov - snažím sa dať ľuďom šancu, aj keď si nie som istá, pokiaľ nie je niečo veľmi veľmi jasné z mojej strany), pretože by som nerada, aby bol niekto uvedený do omylu, ale som otvorená priateľstvám a myslím, že tam by sa mali veci začať!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Ak si prečítate Boazovu odpoveď v Rút 3,10-12, hovorí, 1. "Ty(Rút) si nešla za mladými mužmi ani chudobnými, ani bohatými." To znamená, že mohla prenasledovať a požiadať o ruku niektorého z mladších dostupných mužov, ktorí neboli príbuzní jej bývalého manžela. 2. "Je pravda, že som blízky príbuzný", čo znamená, že vedel, že Rút je príbuzná už predtým, ako Rút niečo povedala, ale urobil krok až potom, čo ju požiadala o ruku

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy ísť po nemusí nutne znamenať navrhnúť. Ženy môžu mužov naháňať a môžu sa umiestniť tak, aby si muži uvedomili, že majú záujem. Ruth mohla iným mužom ukázať, že má záujem, ale neurobila to.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Možno s týmto tvrdením nesúhlasíte tak ako iní a to je v poriadku. Nebudem v tejto diskusii ďalej pokračovať, pretože som si celkom istý, že sa nezhodneme, a to je v poriadku.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

On (Boáz) by za Rút aj tak nešiel, pretože nebol jej najbližší príbuzný a nemal na to právo, hoci sa o ňu od začiatku očividne zaujímal. V 4. kapitole je vysvetlenie, prečo ju nehľadá, a ako zbožný muž si ani na sekundu nemyslím, že by neurobil nič, čo by jej mohlo spôsobiť bolesť, pretože mu na nej úprimne záleží

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Hráme šach alebo dámu?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Pokiaľ ide o prejavenie záujmu o aplikácie, ako je táto, nemyslím si, že je rozdiel, kto sa ozve ako prvý. Chlap nemusí nikdy ani vidieť profil možného budúceho partnera, ak ona nevyjadrí záujem ako prvá. Je to však len môj názor ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobne si myslím, že je lepšie, ak muž urobí prvý krok po tom, čo žena prejaví záujem, napr. dohadzovaním alebo iným spôsobom, ak je to osobne.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nemyslím si, že je niečo zlé na tom, keď ženy urobia prvý krok (v skutočnosti si myslím, že by to prospelo veľmi plachým a introvertným mužom). Aj ja som niekedy poslala prvú správu, keď som sa pasovala s chlapcom (hoci len vtedy, keď sa mi po dni neozval 😆). Zvyčajne som však dosť tradičná a radšej by som, aby muž viedol, pretože vždy, keď som premýšľala nad tým, že by som mužov všeobecne prenasledovala, niečo v mojom duchu nebolo celkom v poriadku.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bolo by to, keby niekedy urobila prvý krok😅. Občas je ťažké zistiť, či má niekto záujem alebo nie.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Je pekné, ak sa tak stane, ale nemusí to tak byť vždy!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Súhlasím!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Študujem psychológiu na Harvardovej univerzite a strávil som ~10 000 hodín randením (číslo, ktoré z niekoho technicky robí odborníka). Je absolútne nevyhnutné, aby človek hľadal a naháňal. Ak to nerobí, nemá záujem. Nie je nič "zlé" na tom, keď sa žena pýta/posiela správy - napriek tomu, ak to potrebujete, muž pravdepodobne potrebuje viac objaviť svojho Boha a seba samého, než začne randiť. Nechajte muža viesť. Ubezpečujte ho, ale nechajte ho viesť 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absolútne- ženy môžu pustiť narážku alebo zelenú 🚦 ale muži by si mali "nájsť manželku". To znamená, že ak si žena a vyhovuje ti urobiť prvý krok, tak je to v poriadku. Nie však pre mňa

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Súhlasím s tou časťou o "pustení náznaku" 🟢 a dať sa k dispozícii, trpezlivo čakať, modliť sa a nechať sa viesť.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Súhlasím Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber takže aj sekulárny výskum podporuje myšlienku, že muži by mali vyvíjať väčšinu úsilia o nadviazanie kontaktu?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Aj v tom, ako nás Boh biologicky stvoril - muž dáva a žena sa prezentuje a prijíma. Bez toho, aby som zachádzal do prílišných detailov - ak viete, čo mám na mysli 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin áno! Na tom, že ženy robia kroky, však nie je nič "zlé" - len je oveľa ťažšie určiť, či má muž záujem, ak sa my (ako ženy) dávame do pohybu. Ja som sa nehanbila urobiť prvý krok a po mnohých rokoch slobodného života som to konečne pochopila..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber A ja k tomu dodám, že ak žena prevezme iniciatívu, môže to vo vzťahu nastaviť ako precedens. Ak ty ako žena prevezmeš iniciatívu a budeš iniciovať, nečuduj sa, prosím, keď si muž sadne a uvoľní sa a nechá ťa plánovať rande, dovolenky, oslavy narodenín atď. Nehovorte si, že dole v rade chcete muža s plánom.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Uf, to sa ťažko počúva. Zámerne nechávam vo vzťahoch priestor, aby ľudia mohli slobodne odísť - ukazuje mi to tých, ktorí naozaj chcú zostať; a ja ich nikdy nebudem naháňať. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan ľudia musia mať jasno v zámeroch. Nemám rád mrhanie časom a dajte jasne najavo, ak nie ste úprimní

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn s tvojím záujmom by som sa radšej posunul ďalej.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Táto otázka je príliš nejednoznačná. Medzi ľuďmi, ktorí sa zhodujú, je veľa rozdielov. Rôzne cirkevné vyznanie, rôzny vek, odlišná kultúra v závislosti od štátu, v ktorom ste sa narodili. Niekedy sa ľudia radi rozprávajú, inokedy sú plachí. A sú ľudia, ktorí vás jednoducho nepovažujú za zaujímavých, jednoducho nezodpovedáte ich očakávaniam to platí pre mužov aj ženy. Akosi vedia, že nie ste "ten pravý" ešte pred nejakým hlbokým spojením alebo rozhovorom.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Úplne súhlasím. Existuje mnoho scenárov, ktoré treba zvážiť.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Vďaka za zdieľanie vašich myšlienok.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Úprimne povedané, randenie je dosť ťažké, takže nie je potrebné nad tým premýšľať. Myslím si, že muži aj ženy by mali jednoducho niekoho osloviť, ak majú záujem, a nesabotovať sa svojvoľnými očakávaniami, ako by sa to malo robiť.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg pekne povedal, nepridávajme si nejaké ťažkosti 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Áno George súhlasím. Keď sa stretnú osobne, spoznajú svoje osobnosti atď. potom v skutočnom kresťanskom vzťahu chlap spozná, ako ju má víťazným spôsobom prenasledovať.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Myslím, že najdôležitejší je zámer. Zatiaľ čo chlapi si možno myslia, že je ich úlohou urobiť prvý krok. Muži sa musia zastaviť a premýšľať, aké sú moje zámery spojiť buď túto druhú osobu

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth To je pravda, Kenneth. Úprimnosť a jasná komunikácia sú také dôležité.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobne mám pocit, že na tom, kto urobí prvý krok, by nemalo/nemalo záležať, pretože to nie je v rozpore s Božím slovom, aby aj dievča urobilo prvý krok. Okrem toho, že Duch Svätý hovorí inak, buď chlapec, alebo dievča môže/malo by urobiť prvý krok.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied pozri moju odpoveď na tvoj komentár vyššie.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️