Înapoi la SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Jan 28 2025

Presiunea asupra băieților creștini 😮‍💨

Există prea multă presiune asupra bărbaților în întâlnirile creștine? De obicei, se așteaptă ca ei să abordeze femeile, să plătească pentru întâlnire, să urmărească și să inițieze. Băieți din SALT, simțiți această presiune? Trebuie să se schimbe ceva?

9 Like-uri
98 Observații
Anonymous's avatar
Anonymous

Un subiect similar a apărut la locul meu de muncă acum ceva timp și, după ce am ascultat discuțiile, am avut impresia că atât bărbații, cât și femeile din zilele noastre sunt adesea confuzi cu privire la acțiunile pe care ar trebui să le întreprindă. Se pare că indiferent de ceea ce faci sau nu faci, este întotdeauna considerat greșit. Chiar mi-a părut rău pentru unul dintre prietenii mei bărbați când ne-a spus că o femeie s-a simțit jignită când i-a deschis ușa la un magazin.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Lilian's avatar
Lilian

Dacă bărbații văd asta ca pe o presiune, sunt încă băieți, trebuie să se maturizeze.

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Lilian Bună încurajare 😳🤔

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Presiune!? Nu sunt sigur dacă acesta este cuvântul potrivit. Sunt sigur că și Femeia simte "Presiune", dar în moduri diferite. Simt că există un proces în dating, mai ales dacă sunteți în căutarea pentru cineva care ar putea fi ca-minded, în cazul în care ambele persoane sunt "vetting" celălalt. Pentru bărbați, acest proces de verificare poate fi un pic costisitor dacă nu ești sigur de ceea ce cauți Jay

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Personal, simt presiunea. În ceea ce privește să ajung și să inițiez o conversație. Recent, o doamnă încântătoare m-a contactat prima și m-am simțit bine că a făcut-o. I-am spus că a fost îndrăzneață și ea mi-a spus că trebuie să fim curajoși. Și perspectiva mea s-a schimbat. De obicei, eu fac inițial primul pas, dar trebuie să am un puternic sentiment de atracție. Totuși, cum să știi că ești atras de cineva dacă nu ajungi să îl cunoști.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Asta sună tradițional, așa cum ar trebui să fie. de asemenea, nu este nimic greșit în faptul că ea nu vrea să plătească ceva pentru a asista peste.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

Nu cred că presiune.... sună destul de normal....și o mulțime de upside dacă faceți clic 🥂

Mon Feb 03 2025
5 ❤️
Jez's avatar
Jez

Sună la fel ca toate întâlnirile pe care le-am făcut vreodată tbh

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Credeți că fetele creștine Pentru a fi mai frumos la început și Încet devin mai pretențioase și mai exp. Prea mult?

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb totul depinde de femeie...

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lol Am o întrebare

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Tratați-mă ca pe un potențial nou prieten. Restul va avea grijă de sine.

Sun Feb 02 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vă puteți imagina situația din Italia..

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Sophia's avatar
Sophia

Da

Sat Feb 01 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naa... doar îl iubesc pe Iisus. Când simt presiune, ochii mei nu se mai uită la Domnul 🙌 Nu există presiune în El, ci pace minunată. Avem un Tată bun bun, frați și surori. Odihniți-vă în El ✝️

Fri Jan 31 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Am urât întâlnirile în cultura bisericii pentru că nu sunt deloc genul ăla de bărbat. Sarea a ajutat foarte mult sincer pentru că îți dai seama că există tot felul de femei iubitoare de Isus, nu doar cele "tradiționale".

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ceea ce am descoperit în Biserică (NU indic pe nimeni aici, vă rog să nu luați asta personal.), este că doamnele nu sunt învățate de alte femei mai în vârstă, ci de lume. Deci, există o tendință de a folosi valorile lumești mai mult decât valorile biblice în orice, dar în mod special aici alegerea perechilor.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Markus's avatar
Markus

În mod normal, în orice situație există o anumită presiune, dar în anumite momente ar putea exista o presiune atât de mare, încât singurul care este responsabil pentru crearea acesteia ești tu însuți. Ca bărbat, pentru a o minimiza, ar trebui să ai un obiectiv clar, precis și direct. Nu te tot răzgândi. Identifică ce vrei și ce nu vrei de la o relație și rămâi la asta. Da, vei respinge majoritatea oamenilor, dar în același timp vei atrage persoane care caută lucruri similare cu ale tale.

Fri Jan 31 2025
8 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Cultura creștină a întâlnirilor poate fi mai rea decât cultura seculară a întâlnirilor pentru bărbații cu autism care se luptă social. Există această idee că bărbații ar trebui să fie întotdeauna inițiatorii, dar pentru cineva ca mine cu autism, acest lucru nu este întotdeauna ușor. Am probleme cu citirea semnalelor, iar situațiile sociale mari pot fi copleșitoare, astfel încât dinamica tradițională a întâlnirilor poate părea foarte descurajantă.

Fri Jan 31 2025
9 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Cred că ar trebui să existe mai mult spațiu pentru diferite stiluri de comunicare și mai mult har și răbdare în modul în care se dezvoltă relațiile, mai degrabă decât să presupunem că o abordare pe care toată lumea o consideră cea mai "biblică" funcționează pentru toată lumea.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben L. Exact

Sun Feb 02 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

De asemenea, am autism și ADHD. M-am întâlnit cu oameni în trecut care au spus "poți să te îmbunătățești la x, y sau z?" Și e ca și cum... nu. Deja fac tot ce pot mai bine. În plus, am descoperit că mulți creștini au o viziune foarte macho/toxică asupra modului în care ar trebui să funcționeze relația bărbat/femeie și că neurodivergența mea *nu* se potrivește bine cu asta și nici cu valorile mele personale.

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Liam's avatar
Liam

Cred că este o presiune moștenită din experiențele anterioare sau observate cu dating, și că pasul inițial de a cere o femeie la o dată poate fi foarte descurajant pentru tipi care au fost respinse anterior, din care unele respingeri pot veni peste ca super brutale! Încrederea se pierde până când nu mai rămâne nimic!

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Harry's avatar
Harry

Nu știu, dar cred că este întotdeauna important ca cineva să se roage care este cel mai bun mod de a fi în astfel de circumstanțe și să le ceară și altora să se roage

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Ca să fiu complet sincer... nu-mi mai pasă de așteptări. Înainte îmi păsa, dar acum încerc doar să fiu un bărbat evlavios și bun....și să fac ceea ce consider potrivit. Voi urmări o femeie pentru o vreme, dar dacă nu simt interes în acțiunile ei ( în experiența mea, cuvintele sunt adesea goale), îi voi ura toate cele bune și voi merge pe drumul meu. Dacă Dumnezeu are pe cineva pentru mine, am încredere în El să aranjeze asta. Dacă nu... voi continua să-mi ofer credința și eforturile Lui. În cele din urmă, există doar câteva lucruri pentru care merită să te sacrifici

Thu Jan 30 2025
14 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Matityahu Cred că ar fi bine să te împrietenești doar pentru a cunoaște persoana și a vedea de acolo. În acest fel, nu te încurci inutil sau din moment ce nu poți ști cu adevărat de la bun început... Sau cereți semne de la Dumnezeu sau căutați roadele Duhului Sfânt înainte de a continua

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

La început da, până mi-am dat seama cui voiam să mulțumesc, lumii sau lui Isus. Mă bucur doar că nu a mers, pentru că fie ei, fie eu eram prea imaturi în Duhul Sfânt și nu eram dispuși să ne ajutăm reciproc să creștem. Acum răcesc asta până la capăt și în loc să caut încerc să găsesc o femeie matură în Duhul Sfânt.

Thu Jan 30 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Anukun the Skywalker Slavă Domnului! HALLELUYAH! Fiți binecuvântați în numele lui Isus! Acest lucru este totul pentru ca un om să realizeze să îl pună pe Dumnezeu pe primul loc! Fie ca Dumnezeu să te binecuvânteze în timpul Său cu cel potrivit.

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Asta este frumos!

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Devon's avatar
Devon

Simt că sunt prea fierbinte pentru femei, femeilor le pasă prea mult de lumea asta și de ele însele. Eu ard prea mult pentru Iisus. Ele sunt, de asemenea, atrase de bărbați din această lume nu ar trebui să concureze cu ei ca un om creștin. Este frustrant simt că piscina de întâlniri este subțire poate va fi nevoie de un miracol pentru a-mi primi soția. Te rog Doamne ajută

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

@Devon este în regulă, amice, cred că ai putea aplica și aici sensul din Matei 7, 13-14.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu toate femeile o fac, eu cu siguranță nu o fac. Cele mai mari comori sunt cele cerești ale lui Dumnezeu!!! Fii încurajat frate. Oricine îl caută pe Dumnezeu mai întâi și merge după Isus în dragoste nu va fi acceptat de majoritatea, nu este ușor, dar este cu adevărat o binecuvântare! Rămâi rugător fără încetare. Dumnezeu să vă binecuvânteze!

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Poate că nu, cum ai spus asta?unele femei ar putea dori să cunoască mai întâi personajul. Dar au fost întâlnirile să spună așa?

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

Personal, nu cred că este prea multă presiune. Obișnuiam, dar pe măsură ce am respins cultura "tipului drăguț" și am îmbrățișat masculinitatea sănătoasă, cred că există o anumită responsabilitate de a face un pas înainte atunci când vine vorba de relații. Trebuie să-i învățăm pe bărbați cum să fie mai îndrăzneți și să conducă bine în loc să dea dovadă de pasivitate, acest lucru se aplică tuturor domeniilor vieții, dar în special relațiilor

Wed Jan 29 2025
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy ce vrei să spui că ai respins cultura "băiatului de treabă"? Cred că orice femeie bună ar trebui să caute un băiat bun? Nimic din acest gunoi alfa pilula roșie, sau gunoiul feminist.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

@Natalie Olivia există o mare diferență între un om bun și un "băiat drăguț". "Băieții drăguți" sunt de obicei cei care sunt pasivi , care plac oamenilor și nesiguri care caută validarea de la alții a amabilității lor. Bărbații buni au integritate, spun adevărul în dragoste și au capacitatea de a conduce. Am fost primul și sincer destul de toxic în comportamentul meu ca rezultat, dar am lucrat foarte greu pentru a fi al doilea acum, cu o mulțime de ajutor Dumnezeu și de muncă emoțională

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy OK, asta are mult sens. Acum înțeleg. Mă bucur pentru tine! Da, pasiv și nesigur nu este bine. Integritatea este uriașă!

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

De fapt, sunt foarte încurajat de acest lucru, pentru că mă pot referi la această călătorie. Am folosit pentru a fi atât de timid, nesigur, plăcut oamenilor, liniștit, și Dumnezeu ma ajutat foarte mult, a răsturnat scenariul astfel încât aș începe să stea curajos pentru adevăr. Deci AMEN frate 🔥, eu sunt încurajat de acest lucru! @Paddy Dumnezeu să vă binecuvânteze și păstrați credința!

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Tony's avatar
Tony

@Paddy Omul meu! 100% Acest lucru este ceea ce se înțelege prin, băieții drăguți termina ultimul

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Natalie Olivia De acord

Sat Feb 01 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Am fost citit prin comentarii pe acest post și a văzut urs. Este atât de mare pentru a vedea că există încă r unii bărbați îmbrățișând adevărata masculinitate și nu doar tryna fi un "băiat de treabă", dar în schimb un adevărat, om evlavios gata să conducă, proteja și să ofere.

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Fabyanna's avatar
Fabyanna

@Paddy Sunt de acord cu tine. Masculinitatea sănătoasă este atractivă. Bărbații trebuie să fie curajoși și îndrăzneți. Cred că ambele genuri se confruntă cu presiune prea după un număr de respingeri

Sat Feb 01 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Paddy Bine spus frate 👏 Pot să relatez personal. Harul uimitor al lui Dumnezeu m-a ajutat să cresc în toate domeniile vieții mele, de asemenea! Încă mile pentru a merge, dar nu cu bagajul de nesiguranță sau regret! Suntem persoane noi prin Mântuitorul nostru. Bărbații buni sunt mai buni decât bărbații drăguți, oricând! Continuați să răspândiți cuvântul! Îmi place!

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Fără presiune.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Întâlnirile online sunt ciudate, în sensul că ești pus instantaneu într-un scenariu de genul "este posibil să îți placă această persoană din punct de vedere sentimental?", în timp ce dacă întâlnești pe cineva în persoană, ai posibilitatea de a ajunge să îl cunoști înainte de a lua în considerare ceva mai mult de ambele părți. Pentru a ajuta la acest lucru, dacă profilurile oamenilor ar conține informații mai sincere și mai deschise, discuțiile prin intermediul aplicației ar fi mai rotunde, în loc să încerci să afli informații despre ei pe care le-ai împărtășit deja. Rugămintea mea - bărbați și femei, puneți mai multe în profilurile voastre

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Referitor la plata pentru întâlniri etc. Nu cred că vreuna dintre părți ar trebui să fie nevoită să aibă o mulțime de bani pentru a se putea întâlni. Este nevoie de sinceritate în această privință, iar eu sunt mai mult decât fericită să plătesc pentru anumite lucruri. Cu toate acestea, am descoperit că, uneori, bărbații pot considera că este o insultă dacă nu plătesc. Mie personal îmi place să plătesc pe rând, dar poate că alții nu sunt de acord cu această abordare

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel să nu mai vorbim că nu toată lumea este fotogenică. Sau are fotografii recente decente.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Nu sunt sigur ce ai vrut să spui prin fotogenic. Când am spus ca atât bărbații, cât și femeile să pună mai multe în profilurile lor, m-am referit la informații despre ei înșiși și despre credința lor, nu neapărat la mai multe fotografii. Sper că acest lucru are sens și nu am vrut să vă jignesc

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel fără supărare, am fost de fapt de acord cu tine. Practic, spunând că fotografiile nu fac dreptate oamenilor o mulțime de timp.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Mulțumesc - asta are sens. Când mă gândesc la asta, există destul de mulți oameni pe care i-am întâlnit la întâmplare în viața reală și am crezut că sunt oameni uimitori ai lui Dumnezeu și ar putea fi destul de atras de ei odată ce ajung să-i cunosc, și, probabil, nu ar fi fost atras de ei văzând doar un profil de aplicație de dating a acestora

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cererea mea nr. 1 pentru doamnele care doresc o relație. Bărbații nu se supără să inițieze, dar noi cam trebuie să știm că aveți interes. Indiciile tale în 99% din cazuri nu ne spun nimic. Dacă vă invităm în oraș și spuneți nu, plecăm. Dacă vă interesează, reveniți cu o zi care funcționează în loc de un simplu "nu". # 2 nu fi drăguț cu noi, apoi să fii surprins când te invităm în oraș. Și să spui "eww" chiar e nasol. #3 plz! Dacă suntem într-o biserică, dacă invităm o fată în oraș și ea nu este interesată, nu-l vorbiți de rău celorlalte fete.

Wed Jan 29 2025
31 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Justin acesta este un sfat solid

Wed Jan 29 2025
6 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Justin Eu nu las indicii. Eu comand artificii. Știu că aluziile nu funcționează niciodată. 😅 🎆 Comunicarea clară este importantă pentru ambele părți. Comunicați limitele. Comunicați dacă limitele sunt depășite. Comunicați de ce sunteți pe Salt de la bun început. Comunicați orice îngrijorare legată de incompatibilitate. Pe scurt, spuneți, comunicați, nimeni nu poate citi gândurile. Fă ca da-ul tău să însemne da și nu-ul tău să însemne nu (Matei 5:37).

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Justin 100 % pe punct. De asemenea, atunci când vorbind de rău pe cineva pe la spatele lor nu este doar nesănătos, dar o reflecție rău pe sine și alții nu ar trebui să se complacă bârfă fie pentru că atunci ești la fel de rău. Bârfa rupe din păcate relațiile în comunitate într-o biserică.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley un prieten ar înjunghia din față, nu? Haha. Am auzit că spun și am amuzat, dar eu nu prefer nici o înjunghiere să fie făcut. Uneori, o îmbrățișare și cuvinte pline de dragoste îmi ating inima mai adânc decât ar putea-o face o înjunghiere. Câteva sfaturi dumnezeiești referitoare la bârfă: "O persoană perversă stârnește conflicte, iar un bârfitor desparte prietenii apropiați." - Proverbe 16:28 (NIV) "Un bârfitor trădează o încredere, dar o persoană de încredere păstrează un secret." - Proverbe 11:13 (NIV)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Cine ascunde ura cu buze mincinoase și răspândește calomnii este un nebun." - Proverbe 10:18 (NIV) "Să nu vă iasă din gură nicio vorbă nesănătoasă, ci numai ceea ce este de folos pentru zidirea altora după nevoile lor, ca să fie de folos celor care ascultă." - Efeseni 4:29 (NIV) Pe o altă față a monedei, Isus afirmă, "Ferice de voi când oamenii vă vor insulta, vă vor prigoni și vor spune pe nedrept tot felul de rele împotriva voastră din cauza mea." - Matei 5:11 (NIV)

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Pe cei care sunt persecutați de dragul lui Hristos, Isus îi liniștește în versetul următor: "Bucurați-vă și vă veseliți, pentru că mare este răsplata voastră în ceruri, căci tot așa au persecutat și pe profeții care au fost înaintea voastră." - Matei 5:12 (NIV). Această consemnare și încurajare se găsește și în Luca 6:22-23.

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley a adus cineva bârfă pe la spatele tău pe aici Hayley? Sper că nu. În orice caz, nu trebuie să fim surprinși când se întâmplă. Vor fi lupi care vor încerca să ajungă la noi oile și acei lupi vor pretinde că sunt oi, dar alias și Aleluia cunoaștem vocea Păstorului nostru! :)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sunt interesat de acest subiect. Atât bărbații cât și femeile au luptele lor când vine vorba de întâlniri creștine și discernământul este cheia. Nu toți cei care sunt pe o aplicație creștină sunt creștini, unii vor să își aducă stilurile lumești în ea și nu funcționează. Dacă un bărbat se simte presat să abordeze o doamnă, atunci abordează problema cu ajutorul Duhului Sfânt. Nu vorbiți despre căsătorie de la bun început, dar înțelegeți că acesta este scopul întâlnirilor creștine, să vă găsiți soțul împărătesc. Prietenii mai întâi ajută foarte mult.

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Craig's avatar
Craig

IMHO Nu este o presiune, este o responsabilitate pentru mine să abordez și să inițiez. Ca bărbat mi se cere de către Tatăl nostru să conduc. Asta nu înseamnă să conduc, ci să conduc, iubindu-l pe Dumnezeu și pe soția mea și pe toți ceilalți, chiar și pe dușmanii mei. Dacă Dumnezeu este în favoarea relației, știu că Duhul Sfânt mă va ghida în acea legătură inițială, așa că am încredere în el și Îl implic de la început. Și de ce nu aș face-o? Cu Dumnezeu nu există nicio presiune. El vrea ca eu să iubesc și să fiu iubit.

Wed Jan 29 2025
14 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Craig 100 % pe punct. Iubesc modul în care vă deschideți cu nici o ezitare stat este nici o presiune și o responsabilitate. Sunteți ca o gură de aer proaspăt, un om atât de aproape de inima mea. Tot ceea ce ați menționat eu stau de și sprijin și cred în prea. Și, fără nicio umbră de îndoială, cred la fel ca tine că Dumnezeu vrea ca noi să iubim, să fim iubiți și să acceptăm iubirea. Am început să învăț să ascult și să ascult pentru a învăța. Sunt curioasă din fire și destul de vorbăreață 🤭🤗

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
suzette's avatar
suzette

Vă mulțumesc foarte mult pentru acestea. Conducerea la un om mai ales la un creștin ar trebui să fie o trăsătură sau un caracter ☺️

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Wed Jan 29 2025
9 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Vă mulțumim pentru împărtășirea acestor lupte Jay și pentru a fi deschis și vulnerabil. Da, în numele feminismului, simt că a existat o schimbare a pendulului care a oscilat prea departe în cazul în care nu pare să fie sexism față de bărbați! Asta nu este în cazul în care feminismul a fost inițial scopul. Suntem într-o tranziție socială. De aceea, este important să privim la Hristos pentru a rămâne cu picioarele pe pământ în timp ce pendulul societății oscilează.

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Cred că Hristos ne va oferi baza de care avem nevoie. Nu văd alte opțiuni de întemeiere în acest moment, dacă ar exista vreuna. Ridică-te pentru Hristos bărbați și femei. Să fim schimbarea pe care vrem să o vedem în lume. ✊ Hai echipă, hai! 😄

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Wed Jan 29 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay Sunt de acord cu o mare parte din ceea ce se spune despre cât de greu este pentru noi, băieții, dar permiteți-mi să împărtășesc un pet peeve al meu în ceea ce privește femeile fiind nerespectate și modul în care face greu pe noi ca băieți, deoarece ați menționat o experiență pozitivă cu femeile din Asia.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Eu am moștenire ucraineană. Din păcate, nu am învățat ucraineană de la bunica mea, de care am fost foarte apropiată. Particip personal la lecții de ucraineană în fiecare altă sâmbătă, deoarece slujba mea mă obligă să lucrez în cealaltă sâmbătă. Particip la o mică biserică de limbă ucraineană. Fac parte din asociația culturală ucraineană locală și am fost în Ucraina și îmi place acolo chiar și fără să profit de cursul de schimb. Îmi plac ucrainenii, bărbați și femei, tineri și bătrâni.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sunt atât american/canadian, cât și ucrainean, deși probabil nu par foarte ucrainean pentru majoritatea ucrainenilor, dar sunt cu adevărat ucrainean la inimă și mă străduiesc să fiu eu însumi, devenind în același timp mai ucrainean prin învățarea limbii și a altor lucruri.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ceea ce vreau să spun este că nu sunt un bătrân înfiorător de 60 de ani care încearcă să găsească o femeie ucraineană de 20 de ani sau chiar un bătrân înfiorător de 37 de ani. Aș fi total deschis să mă întâlnesc și să mă căsătoresc cu o femeie care nu este ucraineancă, dar este logic că aș putea, de asemenea, să caut în mod specific să mă întâlnesc cu femei ucrainene. Cu toate acestea, cele mai multe dintre rezultatele căutării pe care le obțineți sunt dezgustătoare și obiective care nu includ ucraineni reali care caută un soț. Doar modele ridicole de chirurgi plasticieni și fotografii modificate de AI cu un escroc în spatele unui computer.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dacă sunteți un tip decent care caută să întâlnească oameni reali și care se uită la o anumită țară, este imposibil să găsiți rezultate non-obiective și stereotipe. Am de gând să călătoresc din nou în Ucraina în curând și probabil să petrec o săptămână sau două acolo în fiecare an și, eventual, să mă mut în Ucraina și să mă întorc în orașul meu natal din Virginia în timpul iernii. Dacă voi avea copii, atunci vreau ca ei să crească învățând ucraineană. Dar adevărații bărbați creștini decenți primesc doar site-uri de profil false care înjosesc femeile împinse în fața noastră.

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Am locuit în Asia timp de aproximativ 7 ani și oamenii par să fie mult mai prietenoși și deschiși. Mi s-a părut destul de interesant când am citit lucruri despre cum sunt întâlnirile aici și s-ar putea să fie adevărat în ceea ce privește unele aspecte. Unele femei s-ar putea folosi doar pentru validare. "Oh, eu sunt atât de plăcut și dorit că este tot ce am nevoie, la revedere Chester!" 🤣

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias mulțumesc pentru împărtășirea poveștii tale. Îți doresc succes în următoarele tale încercări ;)

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Wed Jan 29 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jay, am citit întregul tău fir și tu și Matthias aveți dreptate. Ceea ce nu pot tolera este modul în care femeile creștine se afișează în ținute nu atât de modeste și poziții foarte provocatoare care atrag bărbații ca o piatră de poticnire și, din păcate, escrocii sunt peste tot, ceea ce face și mai greu să descoperi oamenii adevărați. Acestea fiind spuse, constat, de asemenea, că bărbații adevărați centrați pe Dumnezeu consideră că este prea frumos să fie adevărat atunci când găsesc un diamant adevărat și mai degrabă aleg pietre. U'r rare & ❤️'d

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Saki's avatar
Saki

Depinde ...doar să fii transparent cu privire la intenția ta este cheia în opinia mea ca femeie.

Tue Jan 28 2025
5 ❤️
Rob's avatar
Rob

Nu sunt sigur dacă este vorba de presiune, dar există un dezechilibru și așteptări nerealiste - predarea destinată bărbaților va spune ceva de genul "nu le respinge pe doamnele din orbita ta", în timp ce femeile sunt învățate să nu se "mulțumească". Bineînțeles că ar trebui să existe standarde de decență / atitudine / comportament, dar se pare că bărbații sunt respinși dacă nu se potrivesc totul pe o listă de verificare. De asemenea, în societatea actuală, se presupune că bărbații nu sunt buni de nimic, astfel încât abordarea unei femei implică teama de a fi acuzat sau etichetat.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Lucruri care trebuie să se schimbe: - Biserica să disciplineze/mentoreze mai bine bărbații și femeile, astfel încât standardele/valorile creștine să fie predate - Doamnele pot ajuta completându-și profilurile, oferindu-ne nouă, băieților, o idee mai bună despre credința, hobby-urile și speranțele voastre pentru viitor - acest lucru ne ajută să evaluăm dacă avem lucruri în comun și să pornim o conversație semnificativă. Același lucru se aplică și în viața reală - dacă bărbații știu că aveți anumite hobby-uri/interese, conversația devine mai ușoară și mai propice pentru a vă invita în oraș.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Da! M-am săturat de practic nici o informație dincolo de câteva poze care nu sunt sugestive (sar peste profilurile cu fotografii sugestive pe aplicațiile de dating seculare, chiar dacă spun că sunt creștini), și spun: "Îmi place sushi! Yay Jesus!" și asta e tot. Sau profilurile care vorbesc la nesfârșit despre ce își doresc de la un soț, dar nu ne spun nimic despre inima ta și despre cum vei rămâne alături de noi dacă ne pierdem slujba sau casa sau cum te comporți atunci când avem o neînțelegere.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Matthias Sunt de acord cu tine. Deși, din păcate, acest lucru se întâmplă în ambele sensuri. Cantitatea de profile pe care le-am văzut unde persoana a pus .... ca "răspuns" la întrebările necesare. Da, doar câteva puncte 😞 Pe acelea le blochez imediat. Păcat că se întâmplă și la bărbații de aici. Sper că lucrurile se vor îmbunătăți pentru tine.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Ați putea, vă rog, să îmi oferiți feedback cu privire la profilul meu? Aș aprecia foarte mult. Sunt aici în principal pentru comunitate și pentru a-mi face prieteni, dar dacă Dumnezeu mă îndrumă spre cineva, sunt deschis în privința asta.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis Chiar nu sunt calificat să judec profilul nimănui, dar apreciez modul în care te descrii într-un mod care ne permite să te înțelegem ca persoană. Comentariul meu cu privire la imaginile de profil provocatoare se referă de fapt la site-urile de dating laice care permit cuiva să includă religia pe biografia lor.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Bine, mă bucur că profilul meu împărtășește suficient despre mine încât să nu fie superficial sau atât de orientat spre Isus încât să pară impersonal. ☺️

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Este amuzant/trist că am găsit 2 profiluri ale aceleiași fete, cu poze ușor diferite și nume diferite. La una dintre cele 2 poze erau 2 răspunsuri cu un singur cuvânt. Mi-am dat seama că sunt roboți sau ceva de genul ăsta. Raportat-o / ei / oricine lol.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Îmi doresc cu adevărat biserica a făcut ceva despre matchmaking. Folosit pentru a fi yentas evreiesc au fost un lucru. Acum... Trebuie să implori ppl să se roage pentru tine să găsești pe cineva.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Justin Depinde de biserică, de cât de mare este comunitatea și, de asemenea, dacă oamenii se potrivesc din grijă sinceră sau doar pentru că le place să se amestece. De asemenea, în cazul în care nu funcționează, de obicei, tipul este cel care este ostracizat / vorbit de rău / făcut să se simtă ciudat, astfel încât acesta este un alt obstacol în a-și asuma riscul de a invita o fată în primul rând.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob o mulțime de "place" în loc de intros aici. Se pare că nimeni nici măcar nu citește, raportul este de aproximativ 1/25-30

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana În general, trimit intros semnificative cu o întrebare referitoare la profilul lor, peste doar lovind ca. Dar, așa cum au raportat și alți tipi, aproape niciun răspuns. Proporția pe care o menționezi este, probabil, destul de precisă, deoarece am pus-o să fie de aproximativ 2-3%

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob idk if you would call it courtesy. But, would you prefer that the lady accepts and writes back even if it's just to acknowledge you even though she may not have an interest? Or should it remain unreplied if there is no interest?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana it would be useful if there was an acknowledgement - another Christian site has preset responses, which removes the awkwardness. Here’s the thing - the low response rate isn’t purely down to lack of interest. There’s the consumerist nature of dating and unrealistic expectations. If a guy sends a meaningful message that shows he’s read your profile and there’s something in common, isn’t that worth exploring rather than dismissing immediately based on limited info?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Ca bărbat? Personal, nu. dar, văd că aceste așteptări le lasă pe femei să se simtă înfrânte când un bărbat nu face primul pas.

Tue Jan 28 2025
6 ❤️
Nick's avatar
Nick

Nu contează întâlnirea propriu-zisă, mi se pare greu să citesc semnalele care conduc la o eventuală întâlnire. Există un interes serios sau femeile sunt doar prietenoase?

Tue Jan 28 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Nick personal nu m-aș întâlni cu un tip doar pentru a-i fi prieten. L-aș întâlni ca un potențial interes serios. Eu nu pot vorbi pentru toate femeile, deși.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Emmanuel's avatar
Emmanuel

@Mel mai bine pentru a construi relații de la prietenie, în acest fel amândoi puteți vorbi și să aibă conversații oneste. Îmi place să vorbesc și să fie prieteni, astfel încât să cunosc pe cineva mai bine înainte de a merge mai departe

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Emmanuel hei. Da, sunt de acord. Dar eu vorbesc despre intenție

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Nick Îmi place doar să "stea" cu întrebări / curiozitate de cine sunt mai degrabă decât să se uite la ea ca o dată. Deci, nu există nici o presiune de nici o parte, puteți fi mai mult de tine și sperăm că doar a vedea dacă vă înțelegeți mai întâi înainte de a dezvolta ceva serios

Mon Feb 03 2025
0 ❤️