Înapoi la SALT Social
posters avatar
David
Tue Jan 14 2025

Odată salvat, salvat mereu?

Poate un creștin să-și piardă mântuirea? O întrebare atât de mare cu o mulțime de opinii diferite, care este a ta? Amintiți-vă să tratați pe toată lumea cu respect 🙂

9 Like-uri
124 Observații
Melissa's avatar
Melissa

Da, pentru că este o alegere. Dumnezeu nu te obligă să-L iubești. Dacă alegi să te îndepărtezi de Duhul Sfânt, Îl răstignești din nou pe Isus. Nu văd cum poate cineva să plece după ce a gustat din bunătatea lui Dumnezeu. Dar dacă o astfel de persoană a făcut-o, pierzi viața veșnică pentru care a murit Isus. Este o alegere. Eu mă pocăiesc din cauza iubirii Lui pentru mine, nu invers.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Melissa's avatar
Melissa

@Melissa Acesta este singurul mod în care îți poți pierde mântuirea. Este dacă alegi să nu-L mai urmezi pe Isus. În afară de asta, nimic nu te poate separa de dragostea lui Dumnezeu. Odată salvat, întotdeauna salvat, cu excepția cazului în care ați ales diferit

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Taro's avatar
Taro

Botezul nu te mântuiește, Hristos te mântuiește. Îți promit că, dacă ți-ai fi putut pierde mântuirea, ai fi făcut tot ce ți-ar fi stat în putință să o faci. Aici intervine Hristos. Un alt răspuns pe care îl văd foarte des sub frații și surorile mele reformate este: "...Atunci nu ai fost mântuit în primul rând". Acum vreau să știu, CINE sunteți voi să puneți această judecată. Lucrările tale nu te pot salva, nici nu-ți pot pierde mântuirea, acesta este Amazing Grace.

Tue Jan 28 2025
1 ❤️
Kaitlyn's avatar
Kaitlyn

Expresia "a-ți pierde mântuirea" mă face mereu să cred că mentalitatea este că aș putea face ceva atât de teribil încât mi-aș "pierde mântuirea" Iar eu nu cred că este adevărat. Isus a murit pentru păcatele noastre și ni se spune că "nimic nu ne poate despărți de dragostea lui Dumnezeu" Dar cred că putem alege să ne îndepărtăm de Dumnezeu și să renunțăm la El. Deci asta înseamnă cu adevărat să "pierdem" mântuirea? El ne va alege întotdeauna, problema este dacă noi vom alege întotdeauna să acceptăm iertarea și mântuirea Sa.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Am o soră care a fost salvată și botezată, dar acum se leapădă de Hristos și urmează agnosticismul, orice ar fi acesta. Eu cred că ea trece printr-o perioadă grea și este salvată din cauza lucrurilor pe care le-am citit și auzit. Vreau să cred că Isus o iubește și înțelege și știe exact ce face. Și eu mi-am pierdut credința de câteva ori. Este destul de nebunesc. Mă rog pentru toată lumea, în numele lui Isus!

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Dave's avatar
Dave

Acesta este cel mai înfricoșător lucru pe care l-a auzit vreodată Isus 😟 Matei 7:21-23 Noua versiune King James 21 "Nu oricine Îmi zice: "Doamne, Doamne!" va intra în Împărăția cerurilor, ci acela care face voia Tatălui Meu care este în ceruri. 22 Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: "Doamne, Doamne, nu am proorocit noi în numele Tău, nu am scos noi demoni în numele Tău și nu am făcut noi multe minuni în numele Tău? 23 Și atunci le voi spune: "Nu v-am cunoscut niciodată; depărtați-vă de la Mine, voi care practicați fărădelegea!

Mon Jan 27 2025
5 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Aceasta se aplică oamenilor care nu L-AU CUNOSCUT NICIODATĂ pe Isus. Înseamnă că dacă L-ați fi cunoscut vreodată pe Isus, el v-ar fi primit cu brațele deschise

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Taro's avatar
Taro

Nu este adevărat. Este ca și cum ai răspunde la o întrebare retorică. Aceasta este pentru a arăta că oamenii care cred că faptele lor în numele lui Hristos [dar în cele din urmă egoiste], pot "cumpăra" mântuirea.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Sally's avatar
Sally

Matei 7:21 De asemenea Ioan 14:15-31 Trăiți Alice a pocăinței !!!

Sun Jan 26 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Aceasta este o întrebare interesantă. Deși este posibil să nu ne pierdem mântuirea în calitate de creștini născuți din nou ... Biblia vorbește despre rătăcirea de la credință ... în esență, căderea înapoi, împietrirea inimii noastre pentru a deveni mai mult ca lumea și mai puțin ca Isus ... sper că vă ajută și vă mulțumesc pentru postare David.

Sun Jan 26 2025
2 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

Mântuirea nu este acordată... ceea ce am primit a fost oportunitatea de a ne pocăi și de a ne schimba mintea comportamentul... Până la sfârșit trebuie să muncim din greu pentru a ne trăi viața după poruncile lui Dumnezeu, urmând exemplul lui Isus care nu a păcătuit niciodată. Pentru că păcatul este încălcarea legii, așa cum a scris Ioan. 4. Oricine păcătuiește în mod obișnuit trăiește, de asemenea, în rebeliune împotriva Legii, deoarece păcatul este călcarea Legii. (1 Ioan, 3)

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Bruno Într-adevăr. Cu toate acestea, faptele pe care le facem sunt o dovadă *de* mântuirea noastră, nu o lucrare *pentru* mântuirea noastră. Isus a făcut tot ce era necesar pe cruce, când a spus "S-a isprăvit". De asemenea, acest lucru nu înseamnă că acum suntem perfecți, încă mai păcătuim uneori. Trăim sub harul Său, dar nu ar trebui să-l etalăm (Romani 6:1-2; 1 Ioan 2:1)

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

@Kelly De fapt, faptele noastre nu ne dau mântuirea... așa că tot ce ne rămâne sunt faptele lui Dumnezeu... care este să împlinim poruncile Lui. " Căci aceasta este dragostea lui Dumnezeu, ca să păzim poruncile Lui; și poruncile Lui nu sunt grele." 1 Ioan 5:3

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da. Am fost crescut creștin și am acceptat mântuirea la o vârstă fragedă, dar când am împlinit 18 ani m-am convertit la sikhism. După 5 ani, Dumnezeu mi-a vorbit inimii, nu în mod audibil, dar mesajul a fost clar: "Văd că vrei să mă urmezi, dar Isus este singura cale" Așa că m-am întors la Hristos și nu am privit înapoi. Cu siguranță am fost salvat înainte de a-l părăsi pe Hristos pentru sikhism. Nu m-am răzgândit, am crezut în mod legitim că sikhismul este mai bun. Dumnezeu a spus, nu și m-am întors la Hristos. El mi-a mai dat o șansă.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da, odată salvat, întotdeauna salvat. Cu excepția cazului în care tu/ ei renunță în mod activ la mântuirea lor. Dar atunci întrebarea este cu adevărat: Au fost mântuiți pentru început. Parabola semănătorului, de exemplu.

Fri Jan 24 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu, nu vă puteți pierde mântuirea. A lucra pentru a o păstra este la fel ca a lucra pentru a o câștiga. Trebuie să nu ne mai bazăm pe noi înșine pentru a ne câștiga locul în Rai. Simt că acesta este un mod de a planta semințe de îndoială în mințile creștinilor.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alethia Cred că lucrăm sinergic cu Dumnezeu pentru mântuirea noastră, nu din cauza vreunui merit din partea noastră, ci pentru că Dumnezeu a decis să facă o cale pentru ca noi să învățăm ascultarea față de El, mai degrabă decât să fim forțați pentru că unii dintre noi au fost programați să creadă.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias Ar trebui să ne supunem lui Hristos, dar nu pentru a câștiga mântuirea. Eu cred că dacă credincioșii acționează în neascultare atunci ei ar fi nefericiți. În caz contrar, se pune întrebarea dacă sunt salvați pentru început. Saul din Vechiul Testament este un exemplu de persoană care a acționat în neascultare față de Dumnezeu la sfârșitul vieții sale și acesta a fost motivul pentru care Dumnezeu l-a adus acasă

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alethia Sunt pe deplin de acord că nu câștigăm mântuirea, dar Dumnezeu în înțelepciunea Sa a decis să ne delege munca. Doar pentru că îl acceptăm pe Hristos și facem lucrarea pe care El o are pentru noi nu este nimic cu care să ne lăudăm. Adam a avut treabă de făcut în perfecțiunea grădinii înainte de cădere. Noi acceptăm darul lui Dumnezeu al mântuirii și ni se dă o lucrare bună de făcut, dar nu câștigăm mântuirea prin aceasta, ci face parte din procesul de mântuire denumit adesea sfințire în teologia protestantă.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Matei 24:13 "dar cel care rămâne ferm la sfârșit va fi salvat"

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Sundeeya's avatar
Sundeeya

Perseverența sfinților

Thu Jan 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Răspuns simplu, da, dar nu. Confuz, nu-i așa? Acesta este motivul pentru care trebuie să citim cuvântul lui Dumnezeu. Este responsabilitatea noastră individuală să eliminăm presupunerile. Isus a fost cu Tatăl de la început. El a venit să susțină legea (cele 10 porunci) în noul testament. Dar și pentru a încheia și completa acordul nostru cu Dumnezeu. Deci da, suntem salvați prin har/credință/recunoaștere cu sângele prețios al lui Hristos. Noi ne condamnăm singuri, dar Hristos a venit să ne condamne pentru a ne arăta calea!

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Ask's avatar
Ask

Este destul de înfricoșător să citiți majoritatea acestor comentarii. Recomand foarte mult cursuri de ucenicie, teologie sistematică și comentarii verset cu verset cu context. Salvarea din Vechiul Testament și Noul Testament nu este aceeași, etc. A lua versete la întâmplare din diferite zone de-a lungul Sfintei Biblii fără a avea în vedere întregul mesaj și toate acestea înseamnă a lua din context și sensul real. Nimeni nu greșește, nu păcătuiește sau nu ajunge să facă greșeli după ce s-a născut din nou aici pe pământ.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Exodul 32:33 Dumnezeu Însuși spune că, dacă unii păcătuiesc, le va șterge numele din cartea vieții....The Moise se roagă și pledează pentru popor, deoarece acesta a făcut un vițel de aur împotriva legilor lui Dumnezeu. Odată mântuit nu este întotdeauna mântuit, dacă nu reușești... trebuie să te căiești de păcatele tale... Cred că mândria interioară și imaginea publică îi fac pe oameni să se ferească de a-și dedica din nou viețile Domnului... Haide, cui îi pasă?Du-te pentru acea chemare la altar, pocăiește-te și schimbă-ți calea.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Milkah Amin. Cu toate acestea, voi clarifica faptul că nu trăim îndoindu-ne de mântuirea noastră. Nici nu o "pierdem" atunci când păcătuim, cum ar fi rătăcirea cheilor sau a portofelului. Am impresia că se face prea multă diferență între mântuire și sfințire. Mântuirea este instantanee și putem avea încredere în Hristos, fiind în același timp un proces care durează toată viața. Sanctificarea nu este separată de mântuire, ci mai degrabă o parte a acesteia.

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mântuirea adevărată nu poate fi pierdută.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Este atât de trist cum creștinii sunt învățați greșit! Întrebați-l pe duhovnicul sfânt el va clarifica Dumnezeu vrea ca noi să-L slujim în duh și în adevăr! (Nu doar oricum) să trăim cum vrem noi fără nicio schimbare!

Wed Jan 22 2025
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Yvette Atât de adevărat Yvette. Vă mulțumim pentru postare. Apreciez intuiția orei. Domnul să vă binecuvânteze.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Afon's avatar
Afon

Da, puteți pierde dacă începeți să păcătuiți și nu vă pocăiți, la fel cum Lucifer a fost în cer și Dumnezeu l-a dat afară când a păcătuit

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odată mântuit, întotdeauna mântuit - da! În sensul că, atunci când o persoană devine cu adevărat mântuită, Îl primește pe Hristos, este transformată și nu se abate niciodată de la credință.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dacă se îndepărtează sau nu se schimbă niciodată în asemănarea lui Hristos, înseamnă că nu au fost niciodată mântuiți pentru început.

Tue Jan 21 2025
5 ❤️
James's avatar
James

Sunt din ce în ce mai convins că ne putem "pierde" mântuirea, în sensul că avem libertatea de a ne îndepărta de Hristos după ce L-am întâlnit cu adevărat. Cred în perseverența inimii invincibile a lui Hristos pentru noi, dar am fi simple marionete și automate dacă noi , odată ce am intrat într-o relație, nu am mai avea capacitatea de a o părăsi. Sunt încă în creștere în această linie de raționament, dar Dumnezeu ne-a făcut cu un liber arbitru mare și delicios, care îl poate respinge (prostește).

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
James's avatar
James

De ce oamenii fac falsa echivalență a "alegerii" lui Isus (și prin extensie a părăsirii lui Isus) pentru a ne câștiga mântuirea, mi se pare ridicol. Dacă ne înecăm în Oceanul Pacific și alegem să luăm pluta de salvare, suntem merituoși în acest act? Sau bineînțeles că nu suntem.

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@James bine spus James. Salvarea noastră nu este despre noi, ci despre alegerea lui Dumnezeu. Dacă fiul meu pământesc mi-a întors spatele și nu a vorbit niciodată cu mine, încetează el să mai fie fiul meu? Această viziune arminiană a mântuirii neagă această parabolă și zeci de scripturi și diluează completitudinea realizării lui Hristos.

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@James nu este nimic ce putem face pentru a câștiga mântuirea! Dumnezeu cântărește sensul inimii, tot ce putem face este să încercăm să urmăm cuvântul Lui până murim sau până vine El după noi. El se uită la efort !!!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Benjamin nu se schimbă dragostea pe care o ai pentru el, dar se va schimba dragostea pe care o are pentru tine, deoarece va crește departe de tine până la punctul în care el nu te cunoaște!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette efortul chiar nu are nicio legătură cu asta. Pavel a făcut acest lucru foarte clar în Galateni. Este vorba despre ceea ce a făcut El pe cruce, mântuirea este un dar gratuit dat nouă celor care credem.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt da Matt este un efort să crezi! Isus a murit pentru tine și pentru mine, dar dacă noi credem cu adevărat, atunci facem un fel de efort , atunci când crezi produce credință și apoi faci, a face ceva este punerea efort, nu?

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@James Satana nu ne poate smulge din mâna Tatălui, dar noi putem pleca. Am făcut asta și eu odată. Dumnezeu m-a urmărit peste 5 ani înainte să mă întorc, dar nu m-a forțat niciodată.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

Da, un creștin poate pierde mântuirea. Dacă spui altceva, spui în esență că nu avem liber arbitru. Un om poate alege să se îndepărteze de Dumnezeu, dar aceasta este calea prin care mântuirea poate fi "pierdută". Nimeni din lume înainte de Reforma Protestantă nu ar fi spus că nu-ți poți pierde mântuirea lol.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@Tyson din păcate concluziile tale sunt filosofice și nu sunt biblice. Te-ai întors în tardis și ai descoperit "nimeni în lume nu a gândit asta"😂

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Charles's avatar
Charles

@Benjamin învățătura că cineva își poate pierde mântuirea este într-adevăr biblică. Așa cum le spune Pavel creștinilor iudaizanți: V-ați despărțit de Hristos, voi care ați vrut să fiți socotiți neprihăniți prin lege; ați căzut departe de har. - Galateni 5:4 Cum poate un creștin să se îndepărteze de har dacă nu l-a avut niciodată în primul rând? Pare destul de evident din Scriptură că mântuirea poate fi pierdută.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

@Benjamin dacă spui că nu-ți poți pierde mântuirea spui că nu ai liber arbitru. Poți respinge un dar. Iar faptul că tu spui că părerile mele nu sunt "biblice" este strict părerea ta. Din nou, nicio biserică nu ar fi învățat vreodată că nu-ți poți pierde mântuirea. Nu am nevoie de o mașină a timpului, avem literalmente scrieri despre acest lucru. Punctul de vedere "salvat o dată, salvat întotdeauna" nu a fost susținut de nicio biserică până în secolul al XVI-lea.

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Este atât de trist că mulți creștini trăiesc pe frânghia de a nu înțelege finalizarea realizării lui Hristos și optează pentru mântuirea prin fapte în stilul martorilor lui Iehova din cauza neînțelegerii Scripturii. Vor exista unii care nu au fost niciodată credincioși în primul rând, cum ar fi Iuda, dar care au aparența de a fi creștini. Dar acest lucru este foarte diferit de mântuirea prin fapte sau de teama de a comite păcatul de neiertat!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Benjamin @Benjamin Dacă ai de gând să aduci JW aici, atunci lasă-mă să spun după ce am studiat Biblia și teologia de ani de zile, poziția mea este foarte asemănătoare cu cea a ortodocșilor estici. În timp ce teologia mea rămâne ferm în cadrul evanghelismului protestant nereformat, acesta este unul dintre acele domenii în care au dreptate. Singurul meu dezacord este că ei cred că cineva nu poate ști că este mântuit. Eu cred că putem avea încredere în mântuirea noastră și îi putem mulțumi lui Dumnezeu pentru aceasta în fiecare zi.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Galateni 5:1 vorbește despre cum putem înceta să trăim în binele harului lui Dumnezeu. Căderea nu înseamnă să ne pierdem mântuirea. Nu este posibil să fim "nenăscuți din nou". Slavă cerului!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Lee's avatar
Lee

@Benjamin poți explica Iacov 2:14-26 Astfel și credința prin ea însăși, dacă nu are fapte, este moartă. Am presupus că asta înseamnă că poți fi mântuit, însă dacă nu-ți schimbi viața/lucrările pentru a deveni o persoană mai bună. Nu te-ai angajat pe deplin să fii salvat. Acestea sunt presupuneri, nu sunt expert, aș dori să aud părerea dumneavoastră.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Lee a fi salvat nu este despre angajament și dedicare, este doar prin credință prin harul sângelui vărsat al lui Hristos pe cruce

Wed Jan 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Faptele sunt dovada proclamării credinței tale. Datorită Duhului Sfânt în viața ta, tu "faci" fapte, nu din constrângere, ci datorită aprecierii sacrificiului lui Isus și a lucrării Duhului Sfânt în viața ta. Și înnoirea minții tale.

Fri Jan 24 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Dacă suntem capabili să ne pierdem mântuirea, care este rostul harului? Este sângele lui Isus limitat? Este condițional? Dacă am fi capabili să ne salvăm și/sau să ne păstrăm salvarea, de ce a murit Isus în primul rând?

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Matt's avatar
Matt

Ioan 10:28 "Eu le dau viață veșnică, și nu vor pieri niciodată, și nimeni nu le va smulge din mâna Mea." Romani 11:29 "Căci darurile și chemările lui Dumnezeu sunt irevocabile." Romani 8:38-39 "Căci sunt sigur că nici moartea, nici viața, nici îngerii, nici stăpânitorii, nici cele de acum, nici cele viitoare, nici puterile, nici înălțimea, nici adâncimea, nici nimic altceva din toată creația, nu va putea să ne despartă de dragostea lui Dumnezeu în Isus Hristos, Domnul nostru."

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Gourab's avatar
Gourab

@Matt Harul și toate versetele biblice de mai sus pe care le-ați menționat se aplică numai dacă ne luăm crucea și Îl urmăm pe Isus zilnic. Nici o rugăciune făcută astăzi nu este suficientă pentru ziua de mâine. De aceea ne rugăm "Dă-ne astăzi pâinea noastră cea de toate zilele 🍞" și nu "dă-ne pâinea de mâine". De aceea, în Biblie s-a spus continuu să veghem în fiecare zi (Matei 25:13, Matei 24: 42, Apocalipsa 3:16) Prin urmare, trebuie să ne rugăm și să cerem iertare pentru păcatele noastre în fiecare zi.

Tue Jan 21 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Gourab este bine să te rogi în fiecare zi însă nu cred că mântuirea ta depinde de asta.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt @ liber@

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Sunt de acord, dar nu este un "Oops! Am uitat să mă rog astăzi. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am murit într-un accident de mașină pentru că nu am blocat salvarea mea astăzi."

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt Gace înseamnă că a vrut să mă elibereze nimeni nu i-a spus să aleagă el a ales pentru că are puterea să o facă!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Biblia îi avertizează pe creștini că pot "cădea din har" (Gal. 5:1-5), pot fi "stârpiți" de mântuire (Rom. 11:18-22), li se poate șterge numele din Cartea Vieții Mielului (Apoc. 22:19), prin comiterea anumitor păcate și nepocăirea lor (cf. Ef. 5:3-5; 1Cor. 6:9; Gal. 5:19, Apoc. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
4 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Nu poate fi mai clar de atât

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Este foarte simplu. Biblia îi avertizează pe creștini că pot "cădea din har" (Gal. 5:1-5), pot fi "tăiați" de la mântuire (Rom. 11:18-22), li se poate șterge numele din Cartea Vieții Mielului (Apoc. 22:19), prin comiterea anumitor păcate și nepocăirea de ele (cf. Ef. 5:3-5; 1Cor. 6:9; Gal. 5:19, Apoc. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Axel's avatar
Axel

Este mai bine dacă nu încetați să credeți

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jay's avatar
Jay

Idk, dar voi spune că lui u nu se poate construi nimic în de gunoi sau o fundație slabă

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

da, este corect

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Cred că un subiect atât de vast ca acesta necesită un studiu detaliat al întregului Cuvânt al lui Dumnezeu. Din fericire, există oameni care au făcut o mare parte din munca grea pentru noi. Vă pot recomanda cartea Doctrina biblică de Wayne Grudem, care este o versiune prescurtată a teologiei sale sistematice. Este mai ușor de citit decât credeți și este utilă pentru noi în studiul nostru al Bibliei. Fără un studiu cuprinzător, am putea crede orice argument ne convine, sau chiar să credem că cuvântul lui Dumnezeu poate fi contradictoriu (ceea ce nu este)

Mon Jan 20 2025
3 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Rachel scuze pentru greșeala de tipar de la sfârșit - poate fi contradictoriu (ceea ce nu este)

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rachel Bună ziua Rachel, sunt de acord cu comentariile dvs. utile. Dumnezeu să vă binecuvânteze.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Sylvanus's avatar
Sylvanus

A fost Judas mântuit vreodată? Și-a pierdut vreodată Iuda mântuirea? Poate un creștin să renunțe la Hristos și să devină satanist?

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Angel's avatar
Angel

Pot să scriu toată ziua despre acest subiect lung dezbătut, dar voi spune doar acest lucru, că nu este scriptura, și există o mulțime de scripturi care dovedește astfel de cuvinte false. Pot spune doar să studiezi pentru a te arăta aprobat înaintea lui Dumnezeu, a existat o mulțime de manipulare a cuvântului lui Dumnezeu, pentru că oamenii doresc să facă cuvântul lui Dumnezeu să le satisfacă păcatul. Cel ce va răbda până la sfârșit va fi mântuit Matei 24:13.

Sun Jan 19 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Nu te-am cunoscut niciodată 21 "Nu oricine Îmi zice: "Doamne, Doamne!" va intra în Împărăția cerurilor, ci acela care face voia Tatălui Meu care este în ceruri. 22 În ziua aceea, mulți îmi vor spune: "Doamne, Doamne, nu am profețit noi în numele Tău, nu am scos noi demoni în numele Tău și nu am făcut noi multe minuni în numele Tău?" 23 Și atunci le voi spune: "Nu v-am cunoscut niciodată; depărtați-vă de la Mine, făcătorilor de fărădelege" Așadar, să nu luăm mântuirea de bună

Sun Jan 19 2025
3 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

@Yvette ai perfectă dreptate. Dacă Isus spune că nu știe cine ești, înseamnă că nu ești mântuit. Da, vă puteți pierde mântuirea. La fel ca în povestea fecioarelor cu sfeșnicul. Păstrarea uleiului, a ungerii este vitală. Nimeni nu poate da altcuiva din uleiul său, trebuie să îl câștigi pe al tău și să îl menții. Altfel nu vei reuși. El te va nega, pentru că tu L-ai negat pe El, nu vei intra în împărăția cerurilor.

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Mă bucur atât de mult că putem, ca și creștini, să avem aceste discuții pentru că trebuie să știm că suntem salvați prin harul Său pentru că El ne iubește chiar și atunci când nu ne supunem, așteaptă ca noi să cădem în aliniere, dar dacă nu o facem, atunci nu o facem!

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Rory's avatar
Rory

Orice a început Dumnezeu, El va duce la bun sfârșit... 1 Petru Sunt cineva care a făcut slide pentru o vreme. Dumnezeu a fost hotărât să continue acea lucrare!

Sat Jan 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu vă puteți pierde mântuirea. Isus a promis să ne păzească și El nu dă greș niciodată.

Sat Jan 18 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Gustavo fidelitatea lui nu se pune problema el nu dă greș niciodată el a promis că ne va păstra ,dar și noi avem aparte de făcut ! Este să rămânem la adăpostul Celui Preaînalt dacă plecăm , el nu ne obligă , așteaptă răbdător să ne întoarcem !

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Dacă cineva este mântuit de Yeshua, Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu Atotputernic ... atunci El a răscumpărat acea persoană prin sângele Său și i-a iertat toate păcatele. El este credincios pentru a finaliza ceea ce a început în noi, iar Dumnezeul nostru omnipotent și omniprezent este întotdeauna cu noi pentru a ne conduce și a ne ține în mâinile Sale. El ne cunoaște începutul și sfârșitul. De ce ne-ar predestina și apoi ne-ar pierde? Cred că cei care "își pierd mântuirea/credința" Îl resping deliberat pe Dumnezeu, dar El știa că o vor face, totuși harul Său este suficient.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

În epistolele Sfântului Pavel: el scrie chiar așa: Am fost mântuit, sunt mântuit și sper să fiu mântuit la ultima judecată

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cred că dacă ne pocăim cu adevărat, suntem mântuiți, dacă apoi dăm înapoi, suntem mântuiți, dacă ne întoarcem, suntem mântuiți, Dumnezeu așteaptă să ne întoarcem, și va aștepta atât cât va fi nevoie. Am auzit recent o poveste despre un om care a devenit creștin în tinerețe, dar apoi a întors spatele, ani mai târziu, și murind de cancer, a simțit prezența lui Dumnezeu și pe patul de moarte, s-a întors la Hristos. Deci există speranță pentru acei frați și surori care au căzut. Dar și-au dat ei cu adevărat viața lui Isus?

Fri Jan 17 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jacki Bună Jacki, Mulțumesc pentru postarea ta atentă. Sunt de acord că putem cădea înapoi și dacă cineva este cu adevărat un creștin născut din nou, avem întotdeauna darul lui Dumnezeu de mântuire. Este important ca noi toți să nu luăm de bun prețiosul Său dar al mântuirii.

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Dumnezeu vrea ca toată lumea să fie mântuită și chiar și pe patul de moarte îți va da o ultimă șansă să te pocăiești și să-L accepți în inima ta, astfel încât să te poată primi acasă. În cele din urmă, rămâne alegerea ta. Ideea este că nu știm când ne vom duce și nici dacă vom avea acea ultimă șansă de a fi salvați. Pe cine slujești când mori este locul în care te duci. Nu există "dar" în acel moment. Trebuie să fim atenți și vigilenți pentru venirea lui Hristos. El va veni ca un hoț în noapte.

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ca orice relație, aceasta trebuie întreținută. Dumnezeu ne invită să încheiem un legământ cu El și noi putem alege dacă acceptăm sau refuzăm invitația. Dacă acceptăm, trebuie să menținem legământul relațional cu El. Căsătoria este un exemplu în acest sens, inimile împietrite duc la divorț, la fel cum inimile împietrite ne pot îndepărta de Dumnezeu. Puteți pierde mântuirea dacă nu vă mențineți relația cu Isus.

Fri Jan 17 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

De asemenea, am vrut să adaug că vă puteți întoarce și la o relație. Mântuirea este întotdeauna disponibilă, dar ne putem întoarce și de la ea, pierzând-o astfel. Dumnezeu nu o ia niciodată de la noi, noi o luăm de la noi înșine prin faptul că nu alegem să-L păstrăm pe Dumnezeu pe primul loc.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

@Oasis Bună dimineața dragă Oasis, sunt mai mult de acord cu acest lucru... vă mulțumesc pentru partajarea 🙏🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Charlie mulțumesc Charlie :) Mă bucur că a fost de ajutor ☺️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Raivo's avatar
Raivo

Întotdeauna mi-a plăcut predica lui Davids Pawson pe această temă. El a scris și o carte. Puteți arunca o privire.

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Hil's avatar
Hil

Idem! 😊 Mă gândeam și la predica lui Pawson când am văzut această întrebare.

Fri Jan 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu cred că îți poți pierde mântuirea, dar poți renunța la ea în mod deliberat/ te poți îndepărta de ea. Există multe scripturi în NT care descriu această situație. 1 Timotei 4:1, Luca 12:42-48, 2 Petru 2:20-22, Evrei 3:12, Romani 11:22

Wed Jan 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Troy Și pe baza acestor Scripturi, odată salvat, salvat întotdeauna este fals

Thu Jan 16 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Exact 💯

Thu Jan 16 2025
3 ❤️
Miairis's avatar
Miairis

Sunt de acord că o dată salvat, întotdeauna salvat este fals. NIV- Apocalipsa 3:16 Deci, pentru că sunteți călduți - nici calzi, nici reci - sunt pe cale să vă scuip din gura mea. Dumnezeu este plin de milă și vrea ca noi toți să ne pocăim, dar ca orice relație, este nevoie de muncă și angajament pentru a trăi viața în mod corect Dumnezeu ne spune cum să trăim prin cuvântul Său.

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odată salvat, salvat mereu. "Oile Mele aud glasul Meu și Eu le cunosc și ele Mă urmează. Și Eu le dau viața veșnică și nu vor pieri niciodată; și nimeni nu le va smulge din mâna Mea. Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toți; și nimeni nu este în stare să le smulgă din mâna Tatălui Meu. Eu și Tatăl Meu una suntem."" ~ Ioan 10:27-30

Wed Jan 15 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie da, dar în Ioan 12: 47-50 a completat-o cu următoarele: 47 "Dacă aude cineva cuvintele Mele, dar nu le păzește, eu nu judec pe acea persoană. Pentru că nu am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea. 48 Pentru cel care mă respinge și nu acceptă cuvintele mele există un judecător; chiar cuvintele pe care le-am spus îl vor condamna în ziua de apoi. 49 Căci nu am vorbit de unul singur, ci Tatăl care M-a trimis mi-a poruncit să spun tot ce am spus.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

50 Știu că porunca Lui duce la viața veșnică. Așa că tot ce spun este doar ceea ce Tatăl mi-a spus să spun."

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Deci, putem pierde mântuirea dacă nu urmăm învățăturile Sale. Cu toate acestea, dacă ne pocăim cu adevărat și urmăm învățăturile Sale, Domnul nostru ne va ierta!

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit dar El vorbește despre "ascultători ai cuvântului, dar nu împlinitori" (ca fariseii), așa că atunci cred că este o chestiune de ei nu sunt cu adevărat salvați. Nu cred că poți avea Duhul Sfânt și să primești mântuirea și să trăiești confortabil o viață în păcat fără convingere fără să te întorci la Tatăl 🙏🏽❤️ Cred că odată ce ești mântuit ești al Lui ❤️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit există prea multe versete care să susțină acest lucru și cred că toate celelalte sunt îndrumări despre cum să trăim în dragostea Lui - și dacă Îl iubești cu adevărat pe Isus, o vei face implicit. Dar la sfârșitul zilei, cine știe! Îmi prețuiesc mântuirea și mă rog să nu o pierd niciodată, dar în același timp trăiesc în pacea și mângâierea că sunt a Lui pentru totdeauna și pentru eternitate

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Koren-Marie pierde*

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie le vorbește fariseilor, nu doar despre ei. El spune clar: "Oricine" Cu toții ne rătăcim, dar dacă ne pocăim cu adevărat, suntem iertați. Acesta este motivul pentru care a fost trimis să ne răscumpere și să ne ierte. Așa cum i-a spus apostolului Petru. Iertați când vi se cere, așa cum Tatăl ceresc iartă (parafrazând aici Matei 18:21-35). Așa o face și El. Trebuie să te pocăiești. Chiar și parabola fiului risipitor arată că...

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Există versete care vorbesc despre faptul că turma sa îi urmează cuvântul și că vom putea vedea sau distinge urmașii săi prin acțiunile lor, nu prin cuvinte (și aici parafrazez). Matei 16:24-28 este cel mai bun dintre acestea la care mă pot gândi, cu versetul 27 fiind cel mai remarcabil.

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit Sunt de acord cu tot ceea ce spuneți amândoi, dar asta nu înseamnă că vă puteți pierde mântuirea - înseamnă că cei care sunt făptuitori și cei care Îl urmează sunt mântuiți și vor fi întotdeauna. Dacă ești mântuit - implicit - te vei pocăi atunci când greșești, pentru că după mântuire și primirea Duhului Sfânt pur și simplu nu poți trăi în păcat

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie, sper că am înțeles perspectiva ta. Cred că spui că atâta timp cât alegi să mergi conform poruncilor Domnului, deși vei cădea uneori (nu în mod voit) și te vei pocăi din toată inima, vei fi mântuit. Fără a include lista de avertismente în cazul în care cineva alege în mod deliberat să păcătuiască și crede, voi cere doar iertare și voi fi mântuit. Dacă aceasta este ceea ce vreți să spuneți, atunci suntem pe aceeași pagină!✝️

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Angel's avatar
Angel

Cheia pentru a vedea și a auzi este că poporul Său (oile Sale) ÎL urmează, ceea ce înseamnă că rămân în voința Sa, în cuvântul Său și în calea Sa, aceasta este ceea ce îi face Săi și îi ține în mâinile Sale. Diavolul nu ne poate smulge pur și simplu, dar putem sări afară și să alegem să ne supunem unei alte legi

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angel @Ajit Sunt de acord cu tot ceea ce spuneți amândoi, dar asta nu înseamnă că vă puteți pierde mântuirea - înseamnă că cei care sunt făcători și cei care Îl urmează sunt mântuiți și vor fi întotdeauna. Dacă ești mântuit - în mod implicit - te vei pocăi atunci când greșești, pentru că după acea mântuire și primirea Duhului Sfânt pur și simplu nu poți trăi în păcat

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

1/2 Aceasta este doar părerea mea, dar NU. Isus a plătit prețul suprem pentru ca noi să putem fi salvați. Dar Dumnezeu ne-a dat liberul arbitru astfel încât să putem alege să-L urmăm pe Hristos și să fim salvați. Dar dacă nu ne îndepărtăm de păcat și de căile lumii, atunci suntem ținuți captivi de păcatele la care ne tot întoarcem. Trebuie să ne pocăim și Isus ne va salva. Isus mă salvează în fiecare zi, pentru că nu suntem cu toții neajutorați?

Wed Jan 15 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2/2 Dacă mergi într-o zonă periculoasă și ești răpit și torturat. Îl strigi pe Isus, pe mine, și El o face. Îl urmezi pe Isus pentru o vreme, dar drumul devine greu și nu este interesant... așa că ajungi să te întorci în acea zonă periculoasă unde sunt răpitorii și te torturează din nou. Strigi din nou Isus, salvează-mă te rog, îmi pare rău că te-am părăsit. Îți poți imagina dacă Iisus ți-ar spune - te-am salvat deja o dată. Salvat o dată, salvat mereu, nu-i așa? Slavă Domnului că Isus nu spune niciodată asta și este încântat să ne salveze

Wed Jan 15 2025
4 ❤️
Byran's avatar
Byran

@Louise Sunt de acord

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Louise Sunt de acord, îmi place exemplul tău

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

@Louise confunzi salvarea dintr-o situație dificilă și salvarea veșnică. Da, Dumnezeu ne salvează mereu din situații dificile, dar când vine vorba de mântuirea veșnică, așa cum sugerează și numele, ea este veșnică. Veșnică. Ce fel de mântuire veșnică nu durează pentru totdeauna?

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Lydia Mântuirea este un dar gratuit pentru a ne salva de focurile iadului. Încă mai poți pierde Împărăția Raiului, prin îngăduința în păcat. Galateni 5:21 spune "invidia, beția, pofta și alte păcate ca acestea. Dați-mi voie să vă spun DIN NOU că oricine trăiește acest gen de viață NU VA moșteni Împărăția lui Dumnezeu" Prețul pe care îl plătim pentru păcat este mântuirea noastră. Trebuie să ne pocăim.

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

Vă mulțumesc Louise pentru comentariile dvs. originale, iar acesta este un alt răspuns excelent 🙏🏼 Îmi place că Isus nu renunță NICIODATĂ la noi... chiar și atunci când facem aceleași greșeli stupide 🙏🏼❤🙌🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Angel's avatar
Angel

@Louise pentru că plata păcatului este moartea romani 6:23

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Pot oferi un răspuns la o întrebare diferită? Pentru că eu cred că cheia găsirii unui răspuns bun este acceptarea faptului că există întrebări mai mari care le rezolvă pe cele mai mici. Este Dumnezeu bun? dacă credem cu adevărat că Dumnezeu este bun, că ne aude când strigăm, dacă credem că nu ne-a închis porțile Raiului cu reguli imposibile sau confuze, atunci avem un motiv bun să ne încredem în El, indiferent de răspunsurile la întrebările mai mici. bunătatea lui Dumnezeu este într-adevăr o întrebare mai mare.

Wed Jan 15 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor da.

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Iisus a spus "Du-te și nu mai păcătui"

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Quinn's avatar
Quinn

Să ne uităm la Scriptură! Matei 7:21-23 este un răspuns destul de clar. P.S. traducerea mai exactă a cuvintelor lui Isus, "nu te-am cunoscut niciodată", din originalul Koine Greek ar fi "pentru că nici măcar o zi nu te-am revendicat ca fiind al meu". Așadar, toată această mărturisire a credinței noastre, faptele, slujirea, rugăciunea etc. nu este calea de a fi revendicat de Isus. Nu uitați: există o cale care pare dreaptă oamenilor și care, în cele din urmă, duce la moarte. Calea este îngustă, prietenii mei, în șir indian în spatele lui Hristos, Domnul nostru!

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Byran's avatar
Byran

Cred că este posibil să ne îndepărtăm de Domnul. Deși nu suntem mântuiți prin faptele noastre, suntem chemați să trăim o viață sfântă și sfințită - nu există nicio cale de a ocoli acest lucru. Scriptura susține acest adevăr, deși mulți aleg să nu-l vadă, adesea din cauza dorințelor lor trupești sau a influenței învățăturilor false. Calea către viață este îngustă.

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Am învățat despre credincioșia și iubirea Sa neclintită în mare parte prin lipsa mea. Dar pentru harul lui Dumnezeu merge oricare dintre noi... Nu putem limita capacitatea lui Isus de a salva prin înțelegerea noastră a acesteia. Dumnezeu ne urmărește și l-a trimis pe Isus cu o inimă plină de milă, în deplină cunoștință de cauză că nu putem rămâne credincioși și că avem nevoie de El ca avocat pentru noi... astfel încât nimeni să nu se poată lăuda cu faptele proprii. Acesta este Dumnezeul nostru. Nu cred că Dumnezeul pe care Îl cunosc îl respinge pe cel mai rău dintre păcătoși (ca mine).

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

*pentru a susține

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Putem argumenta în ambele sensuri, dar realitatea este că nu știm sigur. Dumnezeu se uită la inimă și este voia Lui ca nimeni să nu piară - există atât de multe situații și circumstanțe dificile, încât nu putem aplica o teorie generală cu privire la cine este salvat și cine nu. Dacă credem cu adevărat că Dumnezeu îi iubește pe oameni, atunci trebuie să cred că El îi privește pe oameni cu compasiune (oamenii care și-au pierdut credința au făcut-o de obicei din cauza durerii), oferindu-le ocazia de a-L accepta.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Nu, conform Bibliei, noi, creștinii născuți din nou, nu ne putem pierde mântuirea, iar cei care sunt născuți din nou primesc viață veșnică și că planul lui Dumnezeu nu se poate schimba, promisiunile Lui nu pot eșua și că chemarea lui Dumnezeu nu poate fi revocată. Cei care sunt salvați cu adevărat vor rămâne salvați până la sfârșit.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Cu toate acestea, unii spun că oamenii pot regresa (se pot îndepărta) de credința lor în perioadele de încercare. Aceste încercări pot include lupte cu familia, alegeri de stil de viață sau alte greutăți. Pentru a-și asigura mântuirea, oamenii ar trebui să își hrănească credința prin rugăciune, studiu biblic și participare activă la biserică.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Termenul de rătăcire apare în Vechiul Testament, referindu-se cel mai adesea la poporul Israel. Aceștia se încadrau în categoria "rătăciților" deoarece au fost mai întâi poporul lui Dumnezeu. Niciuna dintre celelalte națiuni păgâne nu a fost numită vreodată retrogradă.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Unul dintre lucrurile care creează confuzie atunci când vorbim despre regres este că îi confundăm pe cei care regresează cu cei care nu au fost niciodată mântuiți. Pentru a fi un recidivist, trebuie mai întâi să ai o relație adevărată cu Isus Hristos - aceasta înseamnă că ai avut o experiență adevărată de mântuire. Mulți oameni dau semne exterioare de mântuire. Poate că încep să meargă la biserică sau chiar să slujească în slujire, dar nu au experimentat niciodată mântuirea sau nu au intrat într-o relație personală cu Isus Hristos.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Nu sunt sigur de asta. Sunt chiriaș la o familie care crede cu tărie că nu se poate și înțeleg de unde vin ei. Isus spune că nu va pierde pe niciunul dintre cei care i-au fost dați. Iar pentru cei care spun că îți pierzi mântuirea atunci când îți pierzi credința, chiar și Ioan Botezătorul și-a pierdut credința, dar cred că putem fi de acord că nu și-a pierdut mântuirea. Așadar, se pare că există un argument bun pentru aceasta. În plus, mântuirea nu este câștigată prin fapte, deci cum poate fi pierdută prin fapte?

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da, se poate, din păcate. Așa că trebuie să ne străduim să fim ca Sfântul Petru și nu ca Iuda Iscarioteanul 💪♥️✝️

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Când*

Tue Jan 14 2025
0 ❤️