Înapoi la SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Wed Mar 19 2025

Bărbați creștini stabilitate financiară 🤑

Ar trebui un bărbat creștin să fie stabil financiar înainte de a se întâlni? Discutați cu dragoste... 🥰

25 Like-uri
81 Observații
Anonymous's avatar
Anonymous

Trebuie să spun sincer că toată această discuție pare de prost gust și concepută pentru a stârni controverse prin ambiguitatea sa. Cu siguranță o parte din a fi un bun administrator cu ceea ce Dumnezeu ne-a dat, relație sau nu și indiferent de sex este de a învăța să fie responsabil financiar. Mi-ar plăcea să știu orice bază teologică pentru ideea că cineva trebuie să fie într-o anumită poziție financiară înainte de a fi chiar permis să meargă și data cu toate acestea, deoarece cred că este o întindere dacă într-adevăr nu data pentru caracter

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy haha 🤭 că exact. De asemenea, eu sunt văzut că toate problemele financiare nu sunt despre tine. Vreau să spun că există doar atât de mult ceea ce putem influența în viața noastră. Job făcea totul bine și a pierdut totul. Cred că există încă oameni acolo care sunt atât de iubit de Dumnezeu, chiar dacă acestea sunt lupta cu finanțele nu sunt în cel mai bun loc în care doresc să fie cu ea. A avea totul în ordine nu înseamnă că ești încă generos în dragoste și în slujirea celorlalți.

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Oamenii se pot încrede în Dumnezeu în locuri și circumstanțe îngrozitoare, în calitate de copil al lui Dumnezeu, nu este ceea ce doriți să vedeți? Modul în care facem față greutăților este un indicator mai important pentru căsătorie. Credința este testată în ceea ce ne luptăm prin. Construim fundația pe stânca lui Isus și chiar dacă tot ceea ce a fost construit arde, rămânem pe acea stâncă? Banii sunt un instrument bun, dar un stăpân rău. Suntem noi bogați în dragostea lui Dumnezeu, astfel încât să o putem purta ca un milionar?

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Dispoziția lui Dumnezeu este dispoziție, Dumnezeu nu vă va trimite o femeie pe care nu o puteți obține, și nici nu va eșua în a vă furniza pentru amândoi în unitate. Încrederea în Domnul, munca grea pentru a nu irosi darurile pe care ți le-a dat este mersul zilnic și TOȚI bărbații creștini ar trebui să se străduiască să fie lideri, furnizori, protectori, așa cum Domnul ne conduce, ne asigură și ne protejează, ar trebui să facem același lucru și pentru femeile noastre.

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Da. Este un subiect dificil, dar trebuie să fii capabil să îți întreții singur nevoile înainte de a intra într-o relație și de a căuta să îți construiești o viață cu altcineva. Bineînțeles, se aplică accepții și stabilitatea financiară este largă.

Wed Mar 26 2025
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

A fi stabil din punct de vedere financiar ar trebui să fie un obiectiv normal pentru toată lumea. A fi capabil de a oferi pentru altcineva, de asemenea, este un subiect mai important. Cred că un bărbat ar trebui să fie stabil financiar înainte de a se întâlni, dar nu cred că ar trebui să fie gata să ofere de la înainte de întâlnire. În cazul meu sunt, ceea ce este o adevărată binecuvântare. Dar nu ar trebui să fie norma, în opinia mea

Tue Mar 25 2025
8 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Matityahu aceste zile se pare că, cu excepția cazului în care un om are ca un loc de muncă baller, furnizarea pentru o familie pe un singur venit este aproape imposibil

Thu Mar 27 2025
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Matt Știu ce vrei să spui. Este nașpa

Fri Mar 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cu toată sinceritatea, o mulțime de femei vor și doresc stabilitate financiară, indiferent de ceea ce spun ele, ceea ce este corect în majoritatea cazurilor. Sunt cu siguranță de acord cu unele situații în care o femeie face mai mult. Da, unii bărbați vor simți presiune, dar unele femei fac și au exprimat neîncredere în relațiile thier din cauza asta. Este greu în aceste zile. Eu doar încerc să-mi înțeleg punctele forte și slăbiciunile și sper că voi găsi dragostea adevărată într-o zi. Noroc!

Tue Mar 25 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aceasta este o întrebare interesantă. Mi-e greu să înțeleg ce înțeleg oamenii prin asta. Cum ar fi care este standardul de stabilitate financiară? Înseamnă că omul gestionează banii cu înțelepciune și este generos? Înseamnă că omul își cunoaște limitele și ce poate și ce nu poate face pentru ca banii să nu-i controleze viața? Înseamnă că are totul pregătit pentru apariția soției și a copiilor, cum ar fi mașină, casă, proprietate proprie, bani și loc de muncă și fără datorii?

Mon Mar 24 2025
3 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

În principiu, un bărbat ar trebui să fie capabil să asigure nevoile practice ale unei relații. Cu toate acestea, în Biblie, acest lucru nu este ceva care să împiedice curtarea sau căsătoria. Așadar, acesta este un lucru pe care eu îl consider important, dar nu prohibitiv.

Mon Mar 24 2025
2 ❤️
Val's avatar
Val

Da, cred că ambele ar trebui să fie. În caz contrar, aveți Proverbe 22:7 "Bogatul stăpânește peste sărac, Și împrumutatul este robul împrumutătorului." este adevărat. Finanțele pot spirala dacă nu sunt disciplinate sau controlate, așa cum am văzut lucrând în finanțe.

Mon Mar 24 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Cu siguranță este mai ușor dacă ambii parteneri sunt stabili din punct de vedere financiar. Cu siguranță este ceva ce trebuie să discutați unul cu celălalt înainte de a lua orice fel de angajament.

Mon Mar 24 2025
5 ❤️
Phoebe's avatar
Phoebe

Sinceră să fiu, aș prefera un bărbat care este stabil din punct de vedere financiar pentru că mă văd stabilă în acest domeniu. Atunci când o femeie este mai stabilă decât bărbatul, aceasta îi va declanșa mândria și îi va provoca o amărăciune secretă față de ea și, în cele din urmă, îl va împiedica să o iubească.

Mon Mar 24 2025
4 ❤️
Welly's avatar
Welly

Aș vrea să spun Da, pentru că banii fac lucrurile mai ușor de realizat, cum ar fi să ai o casă pregătită pentru a avea 10 copii și să fii capabil să preiei conducerea în educația lor. Cu toate acestea, căile lui Dumnezeu nu sunt căile noastre. Biblia prezintă exemple de bărbați și femei neprihăniți (săraci și bogați) care au intrat în relația lor (chiar înainte de a se întâlni în persoană) pregătiți să se slujească reciproc. Ei au renunțat la ambițiile lor egoiste în favoarea furnizării, îngrijirii și protejării în orice fel au putut.

Sun Mar 23 2025
7 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Părerea mea este că singura stabilitate pe care o are cineva este oferită în și prin Atotputernicul! Dacă un bărbat sau o femeie au fost stabili și vremurile rele i-au lovit în timpul fazei de întâlnire, este în regulă să îi părăsești? Aș spune că nu, deoarece valul se poate întoarce în orice moment. Mântuitorul a afirmat (parafrazez): "Fiți-i credincioși, iar Dumnezeu vă va oferi" Așadar, aș încuraja atât bărbații, cât și femeile să caute un soț sau o soție care îl alege cu adevărat pe Dumnezeu și împărăția Sa pe primul loc. Acea uniune va fi binecuvântată în boală sau sănătate și în sărăcie sau bogăție etc.

Sun Mar 23 2025
8 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Ajit amin frate! Tocmai am citit despre Iov în biserică astăzi, și ce o reamintire a unui om drept al lui Dumnezeu, dar el a pierdut totul pentru un sezon.. nu putem pune încrederea noastră în bani sau succes doar în salvatorul nostru!

Sun Mar 23 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Jessica, una bună 👍

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

@Ajit "Căutați mai întâi împărăția Lui și dreptatea Lui și toate aceste lucruri vi se vor adăuga vouă." (Matei 6:33) Versiunea de recuperare

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Sam's avatar
Sam

Când părinții mei s-au logodit, tatăl meu era un nou creștin, tocmai terminase o diplomă și și-a cheltuit ultimele câteva sute de dolari pe inelul de logodnă. El nu avea alți bani sau bunuri pe numele său și nu era "stabil financiar". Mama s-a căsătorit cu el pentru caracterul și integritatea lui și, împreună, și-au construit o familie (inclusiv o proprietate de familie) și L-au iubit și L-au slujit pe Dumnezeu timp de mulți ani. Putem acorda prea multă importanță finanțelor atunci când ne gândim la un partener. Dumnezeu va avea grijă de copiii Săi.

Sun Mar 23 2025
12 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Sam Nu am putut să nu observ că pari diferit de alți tipi pe care i-am întâlnit... Asta demonstrează că ai fost crescut de un rege și o regină cu Dumnezeu ca piatră de temelie 🙏😁

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Sam mulțumesc pentru partajarea Sam, într-adevăr bucurat de audierea povestea părinților tăi.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Joanna's avatar
Joanna

Aceasta este o perspectivă atât de mare. Este înțelept să fim un bun administrator al ceea ce Dumnezeu ne-a oferit, poate că nu pare că este totul împreună la un moment dat (când tatăl tău a propus). Atâta timp cât căutăm călăuzirea, înțelepciunea și discernământul Său, El va oferi totul și mai mult.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Alguem de São Paulo?

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Cred că o întrebare mai bună ar fi, ar trebui un creștin să fie stabil financiar înainte de a se întâlni. Motivul este că, dacă femeia nu este și bărbatul este, cât de mult se va compromite ea pentru sprijinul său financiar. Există și alte lucruri, dar acesta este un punct de plecare.

Sat Mar 22 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da! Dacă nu vă puteți permite, atunci nu vă întâlniți.

Sat Mar 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ca misionar, eu și comunitatea mea avem o mulțime de fluxuri și refluxuri cu sprijinul. Stabilitatea este un drept la care am renunțat. Cred că toți creștinii, bărbați și femei, ar trebui să urmărească să fie responsabili din punct de vedere financiar, mai degrabă decât stabili. În cazul unui partener, aș dori să-L vedem pe Dumnezeu ca pe furnizorul nostru suprem și să ne rugăm împreună pentru înțelepciunea lui Dumnezeu cu privire la modul de a administra, de a da, de a economisi și de a ne bucura de ceea ce ni se dă în fiecare anotimp. Acesta nu este un lucru de bărbat, este un lucru de noi. :)

Sat Mar 22 2025
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amanda Îmi place acest comentariu!!!

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
David's avatar
David

@Amanda foarte bine spus, sunt pe deplin de acord.

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Amanda acest lucru este frumos Amanda mulțumesc pentru partajarea și Dumnezeu să binecuvânteze munca ta misiuni mă voi ruga pentru voi!

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Este mai greu pentru o cămilă să treacă prin ochiul acului decât pentru un om bogat să intre pe porțile raiului

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Dragostea de bani este rădăcina tuturor relelor

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthew Îți înțeleg punctele de vedere, dar este foarte periculos să iei versuri și să folosești o singură replică, de exemplu, care este contextul? De asemenea, "dragostea" de bani este rădăcina tuturor relelor, nu banii în sine. Iov a avut tot ce se putea avea și a fost dezbrăcat, dar a rămas credincios. Deci, cred că suntem de acord că banii nu sunt esențiali, dar un frumos să aibă în cazul în care Dumnezeu oferă, dar să fie atent atunci când puneți afară o linie versete biblice din context. Doar grija pentru tine frate 🙌

Mon Mar 24 2025
1 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Aceasta este de departe cea mai irațională întrebare care mi se pune mereu, nu Evan este stabil din punct de vedere financiar, ci bogat și vrea să facă 1 milion plus De ce naiba te-ar vrea Dumnezeu sărac da bani dosnt cumpara fericire, dar sărăcia nu este nici o alternativă Deci, da, toți bărbații creștini ar trebui să fie stabil financiar / bogat dacă nu le fac ei înșiși și Dumnezeu o dezonoare

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu trebuie să alergăm după bani sau să fim legați de posesiunile pământești (Mat. 22:37). Dumnezeu va asigura întotdeauna (Evr. 13:5). Acest lucru nu înseamnă să neglijăm munca grea. Un tânăr ar trebui să se concentreze pe studiile academice & relația sa cu Hristos pentru a construi o fundație puternică. Cu această fundație, bogăția va urma: printr-un start-up sau un loc de muncă bun, oferind stabilitate pentru viitoarea sa familie. Așadar, răspunsul este da. Construirea unei fundații vine mai întâi înainte de a căuta o soție 😜

Fri Mar 21 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Bine spus, domnule🥹

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Uneori, ceea ce spun femeile și ceea ce fac femeile sunt două lucruri diferite. O observație.

Fri Mar 21 2025
8 ❤️
Ihab's avatar
Ihab

Există motive acceptabile pentru a nu avea $, înainte de întâlnire, dar nici unul care îmi vine în minte. A avea potențiali producători de bani nu este suficient. Trebuie să existe dovezi. Este un motiv vital pentru distrugerea căsătoriilor, deci cum puteți evalua dacă el nu este stabil

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Neil's avatar
Neil

Bărbații ar trebui să fie buni administratori a ceea ce le dă Dumnezeu. O femeie evlavioasă nu se va aștepta ca un bărbat să facă munca lui Dumnezeu. El este furnizorul nostru în orice anotimp. DA/NU?

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Neil amen în cele din urmă Dumnezeu este furnizorul nostru!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Ei bine, spune un om fără adăpost că Lmao

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Patrick un om trebuie să lucreze pentru a furniza nimeni nu neagă acest fapt, dar cred că Neil este sensul în sensul final Fiecare dar bun vine de sus.. tot ce avem este prin harul lui Dumnezeu. Și Dumnezeu se etichetează ca fiind furnizorul nostru. El a avut grijă de mine toată viața mea. Asta nu înseamnă că nu muncim ... dar chiar și atunci când nu putem oferi, uneori, Domnul poate pentru că El este furnizorul nostru final!

Fri Mar 21 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Da, deoarece își folosește talentele și resursele pentru a-și sluji familia și pe alții și pentru a-L glorifica pe Dumnezeu, reflectând un angajament față de fidelitate și gestionarea responsabilă a ceea ce Dumnezeu le-a încredințat. Ca femei, suntem create de Dumnezeu ca (ebraică: ezer kenegdo)pentru soțul nostru, subliniind un companion, un rol de sprijin și parteneriat complementar, nu subordonat, ci ca cineva care își completează și își prețuiește soțul ca șef de familie și pe Dumnezeu ca piatră de temelie, încredere în puterea și călăuzirea lui Dumnezeu.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Deși Scriptura nu spune că stabilitatea financiară este necesară în mod direct, bărbații sunt chemați să aibă grijă de soția și familia lor. De asemenea, trebuie să luăm în considerare realitățile de pe teren. Oricât de mult am spune contrariul și am promova roada duhului ca fiind criteriul care contează cel mai mult în selectarea unui soț (și este cel mai important), situația lor financiară joacă un rol important. Acest lucru este valabil mai ales, din câte am observat, pentru femei atunci când aleg cu ce bărbat să meargă.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Nathan vrei să spui cât de mult câștigă un bărbat este un factor decisiv în alegerea unei femei creștine? Dacă da, eu chiar nu cred că este adevărat... unii care au comentat deja au spus altceva și eu sunt de acord, de asemenea... Nu-mi pasă de asta... dacă Domnul vrea doi oameni împreună cred că le va oferi ceea ce au nevoie, dar a avea bani în exces nu este o dorință a mea și cred că alte femei creștine ar fi de acord...

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica un factor decisiv important? Nu, dar un factor în decizia generală, da. Dacă ar trebui să alegi între doi bărbați, amândoi creștini care cred în Biblie, amândoi la fel din toate punctele de vedere, cu excepția faptului că unul era stabil financiar și celălalt nu, pe care l-ai alege?

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan hei frate am recitit celălalt comentariu și am dat seama că am înțeles greșit îmi pare rău... Am crezut că spuneai că dacă un om face mai mulți bani decât altul decât că ar fi motivul pentru care o femeie ar merge pentru el.. dar ai fost doar spune un om stabil financiar. Și aș spune că dacă stabilitatea înseamnă că el își poate asigura locuința și necesitățile, atunci da, aș alege acel bărbat, dar depinde pentru că ar putea exista circumstanțe speciale, cum ar fi boala sau rănirea etc..

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica nu vă faceți griji, trebuie să luăm în considerare toate unghiurile pentru astfel de alegeri importante de viață. Mai ales ca creștini care au un număr mai mare de factori care afectează pe cine alegem.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan da, sunt total de acord. Chiar și ca celălalt post... deoarece căsătoria este o uniune atât de strânsă ar trebui să vedeți multe convingeri biblice în mod similar, chiar dacă acest lucru poate fi atât de greu de găsit... și s-ar putea să vă placă foarte mult pe cineva foarte diferit de tine... dar cred că doctrina noastră devine mai simplă, bazată doar pe principiile de bază ale Scripturii, chiar și asta poate deveni mai ușoară.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Tiago's avatar
Tiago

Este o întrebare bună, mi-am pus-o și eu și m-am rugat. În cazul meu sunt stabil pentru mine, dar pentru o familie nu sunt încă pregătit, ideea este că Dumnezeu mi-a dat pace să încep să mă întâlnesc în timp ce lucrez și la zona financiară, mă simt bine făcând un pas pe rând. Dacă mi-aș îndrepta toate eforturile către finanțe, probabil că l-aș lăsa pe Dumnezeu pe locul doi, dar așa sunt eu, lasă-l pe Dumnezeu să-ți dea ceea ce ai nevoie, cred că îi pasă de nevoile tale, fii deschis să asculți și să lucrezi la asta. Pe ea.

Thu Mar 20 2025
6 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Tiago că este înțelept Tiago. Este bine să vrei să fii stabil și cred că Dumnezeu dă ceea ce este necesar, atunci când întâlnești persoana potrivită, Dumnezeu poate oferi acest lucru și am auzit cupluri care împărtășesc cum, cu fiecare copil pe care l-au avut, Dumnezeu le-a crescut veniturile pentru a le oferi ... atât de frumos!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Linda's avatar
Linda

@Tiago 😊

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cred că "stabil financiar" ar putea avea culori diferite... Cred că ceea ce contează este caracterul... un bărbat este conștient de chemarea sa... Furnizor, protector, lider și cap de familie... Dacă toate veniturile lui se duc pe jocuri, satisfacție personală, hobby-uri. El va trebui să renunțe la asta pentru binele familiei. La fel și pentru noi. Finanțele familiei sunt atât de diferite.

Thu Mar 20 2025
9 ❤️
Tony's avatar
Tony

100% Acest lucru nu primește suficient timp de antenă. Dacă trăiești într-un sistem capitalist, banii contează. Fără dacă, fără dar

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

După cum au spus și alții, stabilitatea financiară este oarecum subiectivă și se bazează pe circumstanțe, dar responsabilitatea financiară ține de caracter - cum gestionează un bărbat (sau o femeie) banii dacă își pierde locul de muncă/venitul? Economisesc, risipesc (chiar făcând datorii în acest proces), sunt capabili să limiteze cheltuielile atunci când este necesar? Nu este la fel de simplu ca și cât de mulți bani câștigă bărbatul, iar căsătoria necesită ca bărbatul și femeia să fie pe aceeași lungime de undă.

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Răspunsul meu simplu este nu! În plus, "stabil financiar" este un fel de obiectiv.... ca, ceea ce ar putea fi stabil pentru o persoană ar putea fi instabil pentru alta. Să trăiești din salariu în salariu nu este stabilitatea pe care o vede toată lumea, dar pentru alții, este foarte bine atâta timp cât ai facturile și familia de care ai grijă și un acoperiș deasupra capului.

Wed Mar 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa Pentru mine, aș prefera să trăiesc simplu, astfel încât să am mai mult timp să mă bucur cu soțul meu și el cu copiii lui, decât să am lucruri de lux. Timpul și amintirile de calitate, în detrimentul cantității de a cumpăra doar lucruri, vor triumfa întotdeauna în viață! PERIODT!

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia aw și eu! Vreau asta 💕

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Ask's avatar
Ask

Aceasta este o mentalitate excelentă!

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Voi, doamnelor, îmi dați speranță în legătură cu virtutea pe tema finanțelor. Dacă există virtute la nivelul inimii, atunci toate lucrurile sunt aduse la ascultarea exterioară de Isus Hristos - Domnul neprihănirii noastre. Calitatea în detrimentul cantității amin!

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Un subiect foarte convenabil pentru a se fixa pe scriptură: pentru cei stabili din punct de vedere financiar să se concentreze spre scripturi care valorizează munca grea, nu să fie leneși și responsabili cu ceea ce ne-a dat Dumnezeu. și la fel și pentru cei care sunt nesiguri financiar în umilință și încredere. În mod ideal, totuși, ne este mai bine fără stabilitate financiară sau nesiguranță financiară. "Nu că aș vorbi din lipsă, căci am învățat să fiu mulțumit în orice situație m-aș afla." filipeni 4:11

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Prioritatea mea a fost întotdeauna să fiu un bun administrator a tot ceea ce Dumnezeu îmi încredințează. Credința mea este că nimic nu-mi aparține - totul îi aparține lui Dumnezeu. Atunci când Dumnezeu îmi încredințează ceva, fie că este vorba de bani sau nu, consider că îl gestionez în numele lui Dumnezeu. Dumnezeu știe de ce am nevoie și El este furnizorul meu. Asta poate părea "stabilitate financiară" în ochii unuia, dar în ochii altuia, nu. Într-o anumită măsură, este subiectiv și cu siguranță deschis interpretării.

Wed Mar 19 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Chris Atât de mulți uită acest lucru, tot ce avem bun vine de la Dumnezeu. Fie că este vorba de bani, talente, și sau etc.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Servando's avatar
Servando

(1) Iacov 2:2-5 Căci dacă în adunarea voastră intră un om cu un inel de aur și îmbrăcat în haine frumoase, și intră și un sărac îmbrăcat în haine murdare, iar voi acordați o atenție deosebită celui care poartă hainele frumoase și spuneți: "Tu stai aici într-un loc bun", iar săracului îi spuneți: "Tu stai acolo sau stai jos lângă scăunelul meu", nu ați făcut voi distincții între voi și nu v-ați făcut judecători cu motive rele?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

(2) Ascultați, iubiții mei frați: nu i-a ales Dumnezeu pe săracii acestei lumi pentru a fi bogați în credință și moștenitori ai împărăției pe care El a promis-o celor care Îl iubesc?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

Dacă Dumnezeu i-a ales pe săracii acestei lumi să fie bogați în credință... unii oameni vor rata partenerii credincioși din cauza unei preferințe pentru "stabilitate" care ar putea fi prea mare. Doar un gând

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Darren's avatar
Darren

@Servando pe punctul 👌🏻

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

😊 100% de acord! Dacă știi, știi, hahaha... dar și eu cred că a fi sărac poate fi doar pentru un sezon.

Sat Mar 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Stabilitatea financiară nu este o cerință conform Scripturii, dar capacitatea și inima hotărâtă de a oferi absolut este, și el nu trebuie să fie un om bogat pentru a face acest lucru.

Wed Mar 19 2025
14 ❤️
Ask's avatar
Ask

Foarte adevărat! O femeie care înțelege acest lucru va găsi un adevărat bărbat al lui Dumnezeu!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Sunt absolut de acord!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lucrul trist pe care l-am văzut este că bărbații au fost învățați să alerge după bani și să creadă că dacă au bani pot avea orice femeie și că asta înseamnă că sunt pregătiți să fie soți, dar asta e o minciună. De fapt, nu este bine să te concentrezi pe goana după bani, sau să echivalezi valoarea cuiva cu materialismul. & Îți garantez că un bărbat va avea oricum mult mai mult succes cu un coechipier care îl încurajează, și pentru că Dumnezeu onorează legământul căsătoriei. Majoritatea bărbaților chiar se descurcă mult mai bine din punct de vedere financiar atunci când au o soție.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Ai scris tot ce era în mintea mea! Și Dumnezeu a făcut un ajutor pentru om, iar soția unui bărbat ar trebui să fie cea care să îl ajute în călătoria sa de a obține stabilitate financiară pentru familie! Nu trebuie să fie totul realizat înainte de a se gândi măcar la găsirea unei soții! Cred că asta înseamnă doar să pierzi atât de mult timp!

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Categoric. Am întâlnit acest tip, am crezut că a fost mare, și el a crezut la fel de mine, obiectivele și visele noastre au fost compatibile, dar pentru că el a fost atât de obsedat de a face bani, și în mod clar a crezut că a adus fericirea, el practic nu a avut abilități de relații, și nici o dezvoltare chatachter, și a fost total neglijent față de mine, și indisponibil emoțional. A fost unul dintre cele mai sfâșietoare lucruri să vezi cum cineva alege banii în detrimentul dezvoltării caracterului și a unei relații de calitate.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Darren's avatar
Darren

Amin 🙏🏻

Wed Mar 19 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

S-ar putea să avem nevoie de mai multe detalii cu privire la ceea ce înțeleg oamenii prin stabilitate financiară. Persoane diferite au definiții diferite. Unele întrebări ar putea fi: Este stabil din punct de vedere financiar dacă lucrezi ca misionar și ești legat de donatori și te încrezi în Dumnezeu să îți asigure? Este suficient de "stabilă" pentru a asigura minimul necesar? Etc.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Aș fi capabil să întrețin și să am grijă de o familie (un singur venit), dar ar trebui să trăim foarte moderat. Aș putea trăi astfel, dar din moment ce viitorul meu soț nu vrea să locuiască într-un apartament închiriat, ci dorește o casă cu grădină, studiez din nou pentru a obține un loc de muncă cu venituri stabile ridicate pentru a permite o viață ușoară pentru familie. 🫡

Wed Mar 19 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Există nuanțe în această conversație. Cum ar fi, vârsta. Dacă acesta este un om mai tânăr care este încă în școală, dar are un plan clar pentru o carieră și stabilitate financiară, atunci asta e minunat. Dacă este un om mai în vârstă cu o mulțime de datorii și fără planuri clare pentru o cale de urmat, acesta este un steag roșu, IMO. Stabilitatea financiară nu este totul, dar nu este nici nimic.

Wed Mar 19 2025
8 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Cu siguranță cred că da. Bărbatul trebuie să fie liderul și cum să facă asta dacă nu își poate întreține familia? Desigur, nu este nimic greșit dacă femeia este stabilă din punct de vedere financiar, de asemenea - de fapt, aș spune, de asemenea, că este esențial prea imo - dar un risc potențial de care ar putea fi orice bărbat imatur care crede că nu are nevoie să aibă finanțe bune, deoarece ea îl va ajuta ect.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Este esențial să fii stabil din punct de vedere financiar, deoarece banii sunt un instrument pentru a face lucrurile, dacă înțelegeți ce vreau să spun

Wed Mar 19 2025
4 ❤️