Înapoi la SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Ar trebui ca bărbații să facă primul pas? 🧔

Nu încerc să provoc dezbinare, dar mi-ar plăcea să aud părerile voastre. Este în regulă ca o fată să invite un tip în oraș? Doamnelor, așteptați ca bărbatul să vă urmărească? Bărbaților, vă place dacă o femeie vă abordează? Cum rămâne cu potrivirea și mesajele? Spuneți-mi totul!

17 Like-uri
105 Observații
Jonathan's avatar
Jonathan

Da, 100%. Ei bine, mi-ar plăcea o fată pentru că este mai ușor, dar aș face-o dacă trebuie

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nu cred că este corect - cu toții am vrea ca lucrurile să fie mai ușoare, dar cred că trebuie să fie echilibrat..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Cred că prima inițiativă este importantă, dar nu cred că ar trebui să fie întotdeauna un standard

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

De ce să complicăm lucrurile? Dacă sunteți interesat, inițiați contactul sau cereți o întâlnire, indiferent dacă sunteți bărbat sau femeie. Pentru mine nu contează, și cu siguranță nu mă descurajează dacă o femeie ia inițiativa.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Sunt de acord că femeile ar trebui să ia inițiativa, dar poate nu cere pentru prima data.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Unele comentarii excelente pe aici :) Pentru mine, personal, aș prefera ca bărbatul să facă primul pas în ceea ce privește invitarea mea la o întâlnire. Acestea fiind spuse, totuși, am inițiat cu siguranță conversații cu un tip dacă sunt interesat de ei, dar nu am cerut nici un tip pe o dată. Odată ce am început o conversație, ei pot decide dacă vor să meargă mai departe sau nu :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Bună, Abbie, sunt de acord cu această abordare. Inițierea conversațiilor depinde de personalitățile implicate. Unii bărbați pot fi foarte timizi.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da! Este biblic

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Bună Nadia, Deși sunt de acord că un bărbat ar trebui să conducă femeia într-o căsătorie creștină, nu există nimic în Biblie care să vorbească despre întâlniri. Părerea mea este că o femeie își poate exprima interesul și apoi bărbatul poate fie să o urmărească cu dragoste, fie să o anunțe într-un mod respectuos că nu dorește să exploreze o relație

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Da, dar ajută dacă femeile stau lângă ei.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cu toate ghosting-urile pe care le-am experimentat personal, @Isabel - Team SALT , de ce aș face-o? Încep să cred că a face primul pas este oarecum inutil. Dacă o doamnă ar face primul pas, cel puțin aș ști că este, cel puțin, interesată să discutăm.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Îmi pare rău să aud asta Chris. Nu sunt sigur cum de a face conversație între bărbat și femeie a devenit atât de dificil în această zi și de vârstă 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Da, am experimentat acest lucru, dacă o femeie se potrivește cu mine și așteaptă doar până când scriu primul mesaj, ea nu este atât de interesat în primul rând și procedează la mine fantomă după câteva mesaje. Cred că este, de asemenea, un fel de nepoliticos, aș prefera un simplu "Bună ziua, ce mai faci?" mai degrabă decât nimic, deoarece bărbatul trebuie să vină cu subiectul conversației oricum.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Mai ușor să joci God of War și să te relaxezi.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Aș putea spune la fel și despre bărbați. Dacă ne potrivim și ei nu trimit primul mesaj, presupun că nu sunt suficient de interesați.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Bine spus, este o prostie să lași un meci fără răspuns din ambele părți!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Bună Chris, sunt de acord că ghosting nu este bun și pur și simplu maniere proaste. Îți sugerez să continui să perseverezi. Chat-urile Salt Table sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a cunoaște oameni. Dumnezeu să vă binecuvânteze

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris mă pot referi la asta amice, aceeași situație de multe ori.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Bună ziua Dan și coleg Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Sunt de acord, deși acest lucru se întâmplă la femei, precum și împărtășit de Stephanie de mai sus. Cel puțin în cazul în care cineva mesaje atunci este bune maniere pentru a recunoaște și mesaj înapoi. Păstrați perseverență, deși. Dumnezeu să vă binecuvânteze.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris Dacă te face să te simți mai bine, se întâmplă în ambele sensuri. Am fost reticent să mesaj oamenii am potrivit cu pentru că cei pe care i-am nu au răspuns

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Întotdeauna

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Există ceva foarte atractiv la un bărbat care ia inițiativa 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Poate că este mai ușor în mediul online, dar în persoană poate fi mult de pierdut dacă inviți o femeie în oraș - mai ales dacă există un grup de prieteni stabilit sau sunteți în aceeași biserică, unde lucrurile pot deveni stânjenitoare. Fie că este vorba de IRL sau de online, trebuie să existe un indiciu de compatibilitate (interese, opinii etc.), astfel încât trebuie să existe o comunicare sănătoasă înainte de a invita o femeie în oraș. De asemenea, se pare că femeilor li se spune să nu se "așeze", în timp ce bărbaților să fie deschiși și să nu "treacă cu vederea", ceea ce pare a fi standarde duble..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

O întrebare pentru doamne - presupunând că un tip este un creștin solid, are o vârstă similară, nu este prea departe și există un interes/hobby/chemare comună, ce determină dacă spuneți da la o primă întâlnire sau răspundeți pozitiv la mesajul lor inițial?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Dacă îl cunosc IRL: cum îi tratează pe ceilalți? Sunt atrasă de el în vreun fel? (Poate că nu este "genul meu", dar îmi place cum îi servește pe alții) Online: există fotografii bune cu el (nu selfie-uri în dormitor prost luminate)? Profilul său este completat cu informații semnificative? Există cel puțin o mențiune a credinței sale? Mesajul său este respectuos? Mă întreabă ceva anume despre profilul meu?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cred că ambele părți ar trebui să fie intenționate în ceea ce privește abordarea lor. Eu sunt mai tradițională și cred că bărbatul ar trebui să inițieze urmărirea. Ca doamne, cred, de asemenea, că am putea invita bărbatul, astfel încât să se simtă încurajat că eforturile și sentimentele sale vor fi reciproce. Nimic nu se compară cu urmărirea unei femei care nu știe ce vrea. Trebuie totuși să dăm dovadă de înțelepciune. Am invitat neintenționat un bărbat să mă urmărească prin faptul că l-am sprijinit sau am fost amabilă și acest lucru a provocat confuzie pentru ambele părți.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Întotdeauna am făcut primul pas/comentariu/like, nu am primit aproape niciun răspuns, acum ce facem? 🤷🏽‍♂️ Este greu să faci acest lucru și este foarte descurajant și enervant. Interacțiunea ar trebui să funcționeze în ambele sensuri și să nu se bazeze pe o parte pentru a face ceva.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Se simte bine dacă o doamnă face și primul pas. Este greu să fii nevoit să ghicești dacă cineva place o altă persoană. Bărbații sunt respinși tot timpul și poate fi și obositor

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek devine obositor până la punctul în care de ce să te mai obosești să depui mult efort când rezultatul devine o multitudine de non-răspunsuri sau respingeri. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Este datoria noastră de femeie să ne poziționăm pentru a fi găsite. Una dintre aceste modalități este de a ajunge la un tip și de a spune ceva frumos. Să sperăm că dacă el este interesat el va răspunde. Dacă nu, eu doar să păstreze în mișcare. Îmi pare rău, dar nu întineresc și nu am timp de pierdut.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Nu mă deranjează să ajung la un tip și să-i spun că profilul său online a fost interesant etc. Dar, probabil, voi spune doar atât de puțin, astfel încât el să știe că exist pe acest pământ sau, cu alte cuvinte, pe această aplicație de întâlniri sau pe oricare aș fi eu. Depinde de el să meargă să-mi citească profilul și să-mi răspundă la mesaj dacă Duhul Sfânt îl îndeamnă să facă acest lucru. Amintiți-vă Proverbele 18:22 Cel care își găsește o soție. Femeia este menită să fie găsită, nu ea este găsitorul.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cel care își alege o soție, își alege un lucru bun și obține favoare de la Domnul. dar dragostea trebuie să fie reciprocă, iar femeia trebuie să arate dacă este interesată sau nu.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Nu mă deranjează să fac primul pas, dar nu am de gând să urmăresc. Fii clar cu intențiile tale. Nu primim niciun younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Biblia nu spune nici una, nici alta. E.g. Trebuie să aștepți să fii invitat la o întâlnire la cafea. Dumnezeu este inițiatorul suprem al tuturor lucrurilor. Coloseni 1:16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Îmi place asta!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cred că este mai ușor și pentru bărbați dacă o femeie face câțiva pași și apoi bărbatul se apropie de ea. Dar nu ar trebui să fie o normă că doar bărbații ar trebui să se apropie. Este frumos dacă o femeie se apropie de un bărbat fără să țină ego-ul deoparte. Este simplu și clar pentru ambele sexe.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Hi Manny, Bine spus și tind să fiu de acord cu tine Aussie coleg. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Dacă vă interesează, spuneți... m-am cam săturat de chestia asta cu șoarecele și pisica.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Hi Jay, da, sunt de acord cu acest lucru prea Aussie coleg. Nu este timp pentru jocuri. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Doamnele trebuie să dea semne de interes, iar bărbații trebuie să facă primul pas. Nu este GREȘIT ca doamnele să invite un bărbat în oraș, dar nu recomand asta din cauza consecințelor viitoare asupra structurii relației create . Se pornește într-o dinamică greșită .. și când o face, de obicei continuă așa. Nu a avut niciodată rezultate bune pentru mine, așa că acum o evit la maxim..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay da, arătarea interesului ajută cealaltă parte să știe că vrei să ajungi să te cunoști. Dacă nu răspundeți, înseamnă că nu îl onorați pe Dumnezeu. Tratează-i pe ceilalți așa cum vrei să fii tratat

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cred că bărbații ar trebui să facă primul pas, dar nu sunt împotriva acelor doamne care o fac

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Adică da, care este cel mai rău lucru pe care Persoana pe care urmează să facă mișcarea pe spune nu

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Sincer, aș prefera ca băieții să facă primul pas, cu toate acestea, știu că unii oameni sunt timizi, așa că, dacă nu am primit un mesaj după o potrivire, voi trimite unul doar în cazul în care, dar se pare destul de comun pentru oameni să se potrivească și apoi nu vorbesc cu tine, care mi se pare ciudat 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess e ciudat nu? Dacă a existat un meci de ce nu spun nimic băieții ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Adică, am putea fi ocupați. Există multe motive pentru care nu am acționa pe un meci imediat. Ar putea fi, de asemenea, suntem nesiguri de modul de a începe conversația. Pentru unii tipi, începerea unei conversații este o provocare și o faptă descurajantă, în special atunci când este vorba de un potențial partener.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay a fost de acord că este ciudat

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Nici măcar nu mă refer aici la a răspunde imediat unui meci ... Mă refer în general, în viață. Dar aici majoritatea meciurilor nu spun niciodată nimic. Nu imediat, nu niciodată. Și aceia sunt băieți pe care femeile i-au "pre-aprobat" deja - deci șansa de respingere este scăzută. Cmon ... trebuie să facem toată munca? 😅 Biblia nu spune că bărbatul își GĂSEȘTE soția ? Oamenii așteaptă să fie găsiți hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Nu am nicio idee. Întotdeauna aștept un pic, dar de multe ori nu primesc un răspuns, ceea ce mă face să nu vreau să inițiez pentru că 1) este descurajant și 2) nu am idee ce să spun, așa că sunt reticent să petrec ani de zile gândindu-mă la ceva frumos și atent pentru niciun răspuns.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam de acord, dar atunci când a fost o zi sau cam asa ceva (sau mai mult, în funcție de ocupația mea) și încă nimic, și am face pasul pentru a ajunge la și trimite un mesaj care arată că am luat un interes în ele (așa cum se recomandă pe aplicația) și pentru a încerca și de a începe o conversație și încă nici un răspuns care este doar confuz pentru mine..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu aș avea nicio problemă în a face primul pas

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

pentru suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Da

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu există un răspuns corect la această întrebare. Motivul pentru care spun acest lucru, 1) bărbații doresc să urmărească, dar nu este faptul că ne este întotdeauna frică prea este pentru o multitudine de motive, de exemplu, suntem în competiție constantă cu un grup foarte mare de bărbați, astfel încât deturs noi, am pus off cere din cauza a ceea ce "feminismul" de astăzi a creat, care face bărbații simt ca ei sunt în mod constant de mers pe coji de ou și apoi există cei care sunt timizi și nu sunt siguri cum să se apropie de femeie sau să ia respingere...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) O să fiu criticat pentru asta, dar este adevărat... femeile spun că "știu" ce vor în teorie, însă în realitate sunt peste tot de la un minut la altul. Își schimbă constant mentalitatea, sunt indecise, iar bărbații nu pot suporta asta. Cu toate acestea, ambele părți sunt la fel de vinovate pentru cele mai mari probleme... comunicarea și o relație fundamentală cu Hristos. Dacă nu ai asta, nu ai nimic.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Când am început să folosesc aplicația, îmi plăceau profilurile bărbaților care mă interesau, dar nu aveam liniște făcând asta, așa că am trecut la a aștepta să văd cine apare în lista mea de like-uri și apoi să deschid o întâlnire dacă este reciprocă. Din nou, nu voi trimite mesaje mai întâi, voi aștepta și voi vedea dacă vor să facă un pas înainte și voi continua de acolo. Nu spun că este pentru toată lumea, acesta este doar modul în care Domnul ma ghidat

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel ce ai spune că ar trebui să facă o femeie pentru a se arăta deschisă la a fi abordată? Sunt interesat de părerea ta

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Da

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Sunt de acord cu tine. Unii tipi care sunt foarte timizi pur și simplu nu simt interesul femeii. Dumnezeu să te binecuvânteze cu căutarea ta.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Da

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Da. Este biblic. Lol Bărbații ar trebui să urmărească.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell ce zici de cazul lui Ruth? Se pare că ea a făcut primul pas... este și biblic. Nu este "doctrinar" că bărbatul TREBUIE să ia inițiativa, deși sunt de acord cu acest lucru, îmi place să fac primul pas, dar nu este nimic greșit în faptul că femeile o fac (oricum o fac cam întotdeauna în lumea reală, semnalând bărbatului că se pot apropia/vorbi cu ele).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Da, femeile pot exprima un interes, dar este mai bine pentru un om să urmărească cu dragoste aici într-un mod respectuos, Acest lucru stabilește așteptările pentru ceea ce o relație viitoare poate arata ca.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth este un exemplu excelent. Îmi place ca un bărbat să facă primul pas, chiar și pe aici, dar ceea ce am învățat este că bărbații de multe ori nu. Așa că acum voi trimite mesaje sau voi vorbi dacă vreau să fac clar că sunt interesată. Totuși, nu m-am strecurat încă în hambarul nimănui ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Îmi place acest lucru ca un memento. Ați primit multe răspunsuri în urma exprimării clare a interesului dumneavoastră?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn De asemenea, Boaz încă a urmărit Ruth - ea doar a făcut clar că a fost bine

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Da, este corect.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Acest lucru este incorect. Boaz nu a urmărit-o. Rut nu numai că l-a urmărit pe Boaz, ci ea a fost cea care i-a făcut cererea în căsătorie! Vă rugăm să citiți capitolul 3 din Rut și să raportați

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Uneori da, alteori nu. Mă gândesc că merită o încercare. Un lucru care a fost bun, în special în "viața reală", este că a fi cel care vorbește a limpezit apele, chiar dacă nu a mers așa cum aș fi sperat.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nu este incorect. Rut îi reamintește lui Boaz de responsabilitatea pe care o are față de ea. În capitolul 3, ea îi reamintește că el este răscumpărătorul rudelor ei și că este deschisă la această idee. Când ea spune "întinde-ți mantia peste mine", ea spune "pune-mă sub protecția ta" etc. Nu aș spune că aceasta este o cerere în căsătorie, ci o reamintire pentru el că ar trebui să o facă!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Cred că acest lucru este atât de important și eu încerc să fac acest lucru prea. De asemenea, încerc să fie clar pe intros pe care le primesc în cazul în care eu stau dacă nu cred că este de gând să lucreze (I (poate din motive personale sau teologice - eu încerc să dau oamenilor o șansă, chiar dacă eu nu sunt sigur, cu excepția cazului în care există ceva foarte foarte clar pe partea mea), pentru că mi-ar place pentru cineva să fie indus în eroare, dar eu sunt deschis la prietenii și cred că este în cazul în care lucrurile ar trebui să înceapă!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Dacă citiți răspunsul lui Boaz în Rut 3:10-12, el spune, 1. "Tu (Rut) nu te-ai dus după bărbați tineri, nici săraci, nici bogați" Ceea ce înseamnă că ea ar fi putut să urmărească și să ceară în căsătorie unul dintre bărbații tineri disponibili care nu erau rude cu fostul ei soț. 2. "Este adevărat că sunt o rudă apropiată" ceea ce înseamnă că el știa deja că Rut era o rudă înainte ca Rut să spună ceva, dar el nu a făcut nimic până când ea nu l-a cerut în căsătorie

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy go after nu înseamnă neapărat să propui. Femeile pot alerga după bărbați și se pot poziționa pentru a-i face pe bărbați să realizeze că sunt interesate. Ruth ar fi putut arăta altor bărbați că este interesată, dar nu a făcut-o.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

S-ar putea să nu fiți de acord cu această afirmație, la fel ca alții, și asta este în regulă. Nu voi continua această discuție pentru că sunt destul de sigur că nu vom fi de acord și asta e bine.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Oricum, el (Boaz) nu ar fi urmărit-o pe Rut pentru că nu era cea mai apropiată rudă și nu avea dreptul să facă acest lucru, deși era evident interesat de ea de la început. Capitolul 4 este explicația de ce nu o urmărește și, ca om evlavios, nu cred nicio secundă că ar fi făcut ceva care ar fi putut să o rănească pentru că îi pasă cu adevărat de ea

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Jucăm șah sau dame?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Atunci când vine vorba de manifestarea interesului pe astfel de aplicații, nu cred că contează cine ajunge primul. Este posibil ca bărbatul să nu vadă niciodată profilul unei posibile viitoare partenere dacă ea nu își exprimă interesul prima. Este doar părerea mea, totuși ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Personal, cred că este mai bine ca bărbatul să facă primul pas după ce femeia își arată interesul, de exemplu, prin corespondență sau în alt mod dacă este în persoană.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nu cred că este nimic în neregulă cu faptul că femeile fac primul pas (de fapt, cred că acest lucru ar fi în beneficiul bărbaților foarte timizi și introvertiți). Și eu am trimis uneori primul mesaj odată ce m-am potrivit cu un tip (deși numai dacă nu am auzit de ei după o zi 😆). Cu toate acestea, sunt de obicei destul de tradițională și aș prefera ca bărbatul să conducă, deoarece ori de câte ori m-am gândit să urmăresc bărbați în general, ceva în spiritul meu nu s-a simțit destul de bine.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ar fi dacă ea ar face primul pas uneori😅. Poate fi greu de spus dacă cineva este interesat sau nu din când în când.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Este frumos dacă o fac, dar nu trebuie să fie întotdeauna așa!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Sunt de acord!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Studiez psihologia la Universitatea Harvard și am petrecut ~10.000 de ore la întâlniri (numărul care tehnic face din cineva un expert). Există o nevoie absolută ca bărbatul să caute și să urmărească. Dacă nu o face, el nu este interesat. Nu este nimic "greșit" ca o femeie să întrebe / să trimită mesaje - totuși, dacă este nevoie, probabil că bărbatul trebuie să își descopere Dumnezeul și pe sine mai mult înainte de a se întâlni. Lasă-l pe bărbat să conducă. Reasigurați-l, dar lăsați-l să conducă 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absolut- femeile pot scăpa un indiciu sau lumina verde 🚦 dar bărbații ar trebui să "găsească o soție". Acestea fiind spuse, dacă sunteți o femeie și confortabil de a face primul pas, atunci asta e bine. Nu pentru mine, totuși

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Sunt de acord cu partea despre "dropping the hint" 🟢 și să te faci disponibil, să aștepți cu răbdare, să te rogi și să îl lași să conducă.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey De acord Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber Deci chiar și cercetările laice susțin ideea că bărbații ar trebui să facă majoritatea eforturilor de a se conecta?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Chiar și în modul în care Dumnezeu ne-a proiectat biologic - bărbatul dă, iar femeia se prezintă și primește. Fără a intra în prea multe detalii - dacă înțelegeți ce vreau să spun 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Cu toate acestea, nu este nimic "greșit" cu femeile care fac mișcări - este doar mult mai greu de definit dacă un om este interesat dacă noi (ca femei) ne punem acolo. Nu am fost timid pentru a face primul pas, și după mulți ani de a fi singur am înțeles în cele din urmă ..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber Și voi adăuga la asta că, dacă femeia ia inițiative, ea poate stabili acest lucru ca o precedență în relație. Dacă tu, ca femeie, iei inițiative și inițiezi, te rog să nu fii surprinsă când bărbatul stă liniștit și te lasă să-ți planifici întâlnirile, vacanțele, petrecerile aniversare etc. Să nu spui, pe parcurs, că vrei un bărbat cu un plan.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, asta e greu de auzit. În mod intenționat permit spațiu în relații, astfel încât oamenii sunt liberi să plece - îmi arată cei care doresc cu adevărat să rămână; și nu voi urmări niciodată. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan oamenii trebuie să fie clare cu privire la intențiile. Nu-mi plac pierderile de timp și face clar dacă nu sunt autentice

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn cu interesul tău, atunci aș prefera să trec mai departe.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Această întrebare este prea ambiguă. Există o mulțime de diferențe între oamenii care se potrivesc. Diferită confesiune bisericească, vârste diferite, cultură diferită în funcție de statul în care te-ai născut. Uneori oamenilor le place să vorbească, alteori sunt timizi. Și există oameni care pur și simplu nu cred că ești interesant, pur și simplu nu te potrivești așteptărilor lor acest lucru este valabil atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Ei știu cumva că nu ești "alesul" chiar înainte de o conexiune sau o conversație profundă.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Total de acord. Există multe scenarii de luat în considerare.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Vă mulțumim pentru împărtășirea gândurilor dvs.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sincer, întâlnirile sunt destul de dificile, așa că nu este nevoie să ne gândim prea mult la ele. Cred că atât bărbații, cât și femeile ar trebui să abordeze pe cineva dacă sunt interesați și să nu se saboteze cu așteptări arbitrare cu privire la modul în care ar trebui să fie făcute lucrurile.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg frumos spus, nu ne adăuga unele dificultăți 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Da, George sunt de acord. Odată ce se întâlnesc în persoană, ajung să își cunoască reciproc personalitatea etc., atunci, într-o relație creștină autentică, tipul va ajunge să știe cum să o urmărească într-un mod cuceritor.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Cred că ceea ce este cel mai important este intenția. În timp ce bărbații se pot gândi că este treaba lor să facă primul pas. Bărbații trebuie să se oprească și să se gândească care sunt intențiile mele de a mă conecta fie cu această altă persoană

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth Atât de adevărat Kenneth. Sinceritatea și comunicarea clară sunt atât de importante.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Personal, cred că cine face primul pas nu ar trebui/nu contează pentru că nu este împotriva cuvântului lui Dumnezeu nici ca o fată să facă primul pas. Cu excepția cazului în care Duhul Sfânt spune altceva, fie băiatul, fie fata poate/ar trebui să facă primul pas.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied vezi răspunsul meu la comentariul tău de mai sus.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️