Înapoi la SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 21 2024

Întâlnirile pentru căsătorie sunt prea intense? 😰

Punem prea multă presiune pe noi înșine atunci când ne "întâlnim pentru căsătorie"? Este mai bine să cunoaștem oameni cu așteptări scăzute că s-ar putea transforma în ceva?

14 Like-uri
123 Observații
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu, nu este. Căsătoria ar trebui să fie o formă continuă de curtare

Mon Nov 25 2024
1 ❤️
Valerie's avatar
Valerie

Părerea mea personală: Depinde ce vrei să spui. Să mergi la o întâlnire și să te bucuri să cunoști pe cineva are meritele sale. Chiar și câteva întâlniri. Este o explorare a unei posibilități; dar indiferent dacă se ajunge sau nu la ceva, persoana respectivă este valoroasă și merită să vă bucurați de timpul petrecut cu ea (atunci când este posibil/rezonabil) Dar cred că întâlnirile, ca și intrarea într-o relație "oficială" - ar trebui să fie făcute cu gândul la căsătorie.

Mon Nov 25 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Eu nu cred că este. În cele din urmă este scopul, cu toate acestea, există loc în dating pentru a realiza dacă acea persoană este cu adevărat menit să fie cu tine sau nu și că este bine și întotdeauna o alternativă.

Sun Nov 24 2024
6 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Când 2 oameni creștini au o întâlnire, ar putea rezulta o prietenie dacă ambii doresc, sau o căsătorie creștină, sau poate nimeni între cei 2.

Sun Nov 24 2024
3 ❤️
Janine's avatar
Janine

Cheia este să fii pregătit pentru căsătorie, nu să o urmărești. Urmăriți-L pe Dumnezeu, creați o părtășie pură cu alți credincioși, ocupați-vă de treburile Împărăției și cred că, pe măsură ce ne desfătăm în El și ne rugăm, vom primi dorințele inimilor noastre. #note2self😉

Sun Nov 24 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

*NU vorbim despre experiențele specifice personalizate ale indivizilor.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Larissa's avatar
Larissa

Pentru mine, scopul întâlnirilor este de a găsi o căsătorie. Relația creștină ar trebui să fie axată pe căsătorie, astfel încât să poată trăi viața așa cum vrea Dumnezeu pentru noi!

Sat Nov 23 2024
9 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Dating în orice formă sau formă nu mi-a adus prea mult așa că idk. Im destul de laidback, dar apoi ajung să vorbesc cu femei care sunt judgy, pushy și ignorant....or se dovedesc a avea bagaje mentale care o fac imposibilă. Am avut doar o femeie cu care m-am întâlnit care nu avea literalmente nici un steag roșu, dar în cele din urmă ea nu a simțit scânteia. Așa că da....personally pentru mine este dificil de a pune prea multă energie în dating alltogether pentru că eu mai degrabă semăn în aspecte ale vieții care îmi dau recolte pentru a culege în loc de buruieni

Sat Nov 23 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Care este scopul întâlnirii fără căsătorie, eu sunt un creștin care urmează Biblia și este ridicol să te întâlnești fără scopul final al căsătoriei

Sat Nov 23 2024
10 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kolten 💯 On Point-Dacă nu este să te căsătorești atunci ce este?.. #SIN

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Am impresia că oamenii au uitat/nu cunosc meme-ul când bărbatul creștin întâlnește o femeie creștină. Meme: Femeia creștină salută. Bărbatul îi răspunde cu un inel de logodnă. Cum să nu fie asta intens?!? Să fie așa uneori și asta e complet intens! 🚨 ‼️ Aș fi ca, "Yo dude, who dis?Friendship please before you give me that shake with fries" 😟 🏃‍♀️ 🌳 🏃‍♀️

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

Nu și dacă nu vrei să-ți pierzi timpul într-o "întâlnire" de zece ani cu cineva care nu are nicio intenție de a se căsători. Știi unde te duci când te urci într-o mașină, cu cât mai mult ar trebui să știi când intri într-o relație.

Fri Nov 22 2024
10 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka De aceea, înainte de a te urca în mașină, investești suficient timp discutând cu șoferul pentru a planifica călătoria. Nu te urci pur și simplu în mașină fără niciun fel de planificare. Dacă aveți de gând să plecați într-o călătorie, vă planificați călătoria în consecință pentru a vă asigura că ajungeți la destinația dorită. Motivul pentru care UBER a avut succes este că îți puteai vedea drumul până la destinație. călătoriile sunt planificate și calculate. #FriendshipFirst

Sat Nov 23 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ...de Dumnezeu. (Ți-a scăpat un pic din fraza Călătoriile tale sunt planificate și calculate 😉)

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Proverbe 16:9: Inima omului își plănuiește calea, dar Domnul îi îndreaptă pașii. Încă trebuie să planifici.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Într-adevăr, Proverbele 19:21 continuă spunând: "Multe sunt planurile din inima unui om, dar scopul Domnului este cel care prevalează". Este firesc să vrei să planifici. Cred că ceea ce este important este să ne păstrăm inima și mintea pentru a cere ca voia lui Dumnezeu să fie făcută, ca El să fie văzut și să ne îndreptăm mintea către ceea ce Îl va încânta... și să arătăm cine este El prin pașii pe care îi facem. Pentru ca, în acest fel, chiar planurile noastre să fie informate de El și să urmărească doar scopul Său.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka de ce crezi că ai o "dată de zece ani"? Cine este de vină pentru asta? Cum se întâmplă asta?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude Nu sunt sigur că ai înțeles ce am spus. Întrebarea a fost dacă punem prea multă presiune pe noi înșine datând pentru căsătorie. Eu am spus că nu. Cred că ar trebui să ai un plan. Mi se pare același punct de vedere pe care încercați să faceți pentru mine. De ce au oamenii o dată de zece ani? Întreabă-i pe acei oameni. Ei chiar există. Evident, ei nu au avut un plan și 10 ani mai târziu ea îl presează pentru o căsătorie pe care el nu a spus niciodată că a vrut. A cui este vina? Categoric nu a mea.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Am un frate @Stan care crede că este în regulă să te întâlnești și să faci dragoste cu intenția de a cunoaște pe cineva, de a construi prietenia pe parcurs simultan, fără a merge neapărat să te căsătorești cu ea. Ce părere aveți despre această abordare? Dacă nu iese bine... o ia de la capăt. Este bine sau rău?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude @Jude Este relativ. Dacă asta funcționează pentru el, și cei cu care se întâlnește, minunat. Eu nu sunt de a judeca preferințele sale. Ceea ce spun este pentru mine, dacă știu că vreau să se stabilească și el nu, apreciez știind că în avans. Personal, nu vreau ca un bărbat să stea la ușă și să blocheze ceea ce caut atunci când știe că el nu caută același lucru. Fii sincer și dacă ea este de acord să se întâlnească cu tine, minunat. Sunt adulți. Îmi dau cu părerea despre ce prefer eu.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Acesta este motivul pentru care spun, tu încă nu înțelegi! Nu te duci să blochezi timpul oamenilor pe părtășie și prietenie timp de 8-9mnths - aproape un an de altfel (așa cum faci tu), pe "poate că putem fi romantici, îți evaluez capacitatea de a fi potrivit pentru mine", nu este corect sau corect! Trebuie să știi mai devreme. Există un motiv pentru care curtarea există, ajungeți să vă cunoașteți reciproc într-un setup exclusiv și să construiți împreună (prietenie sau altceva), sunt nebun sau în țara viselor 🤔

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka îmi pare rău că tipul te-a părăsit după 10 ani, asta trebuie să fi fost sfâșietor

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Blocarea timpului oamenilor pe fellowship și prietenie???? Aici ai înțeles greșit pentru că prietenia și prietenia NU necesită exclusivitate. Dacă te întâlnești și te îndrăgostești de o fată îi datorezi exclusivitate, nu ar trebui să vorbești cu alții care caută interese romantice. Abordarea ta este "blocarea ușii" 🚪

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Crezi că "Întâlnire și romantism pentru a cunoaște pe cineva" este "Întâlnire în jurul", deoarece intenția în această abordare este de a cunoaște și de a descoperi pe cineva care nu se va căsători neapărat, ceea ce este diferit de "Întâlnire pentru căsătorie", care se poate întâmpla după părtășie și prietenie, care oferă o bază mai puternică?

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Nu am fost părăsit după zece ani. A fost un exemplu a ceea ce se poate întâmpla atunci când doi oameni doresc lucruri diferite, dar nu sunt clare merge în.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Toate bune și frumoase, dar orice călătorie în viață necesită planificarea TA. Construirea unei case, au o carieră sau chiar merge pe un picnic. Odată ce vă proiectați în viitor - trebuie să planificați. Cui îi permiți să intre în viața ta este responsabilitatea ta. Dumnezeu are încredere că îi vei urma voia. El îți pune la dispoziție Duhul Său Sfânt, Cuvântul Său și comunitatea, dar nu alege pentru tine - Întregul scop al creării noastre GRATUIT.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka a fost un interval de timp destul de specific pe care l-ați menționat

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Da, mi-am amintit de mai multe femei care au trecut prin asta când am scris-o. Bărbatul a fost sincer la început, dar cred că au gândit cu emoțiile lor și au crezut că ar putea să-l facă să se răzgândească și să dea ultimatumuri după atâta timp. Situație dureroasă într-adevăr, doar că nu a mea. Mulțumesc totuși pentru cuvintele frumoase.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude vă mulțumesc. Într-adevăr nici un argument cu Dumnezeu care ne-a făcut cu liberul arbitru. Cred că ceea ce am încercat să spun s-a pierdut, și asta e ok.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tot ce am vrut să spun a fost că este corect și bun atunci când voința Sa devine alegerea noastră și voința noastră.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati De acord - Alinierea este dorită.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude se supune, pentru că El este Domnul. Nu noi.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati 100% - și prin prietenie și camaraderie, evaluăm în mod responsabil cele de mai jos înainte de a oferi romantism cuiva pe care nici măcar nu-l cunoaștem: 1. ✅ Rugăciunea și Duhul Sfânt (Proverbe 3. Iacov 1) 2. ✅ Compatibilitatea dintre caracter și credință (2 Cor 6. Col 3) 3. ✅ Obiective și scopuri de viață comune (Amos 3:3) 4. ✅ Sfat înțelept și comunitate (Proverbe 11:14) 5. ✅ Dragoste și sacrificiu (1 Cor 13) 6. ✅ Personal + Pregătire (Ef 5:25)

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Îți plac listele tale. Alegerea mea în această chestiune este să mă încred în Domnul cu totul, pentru că pur și simplu nu am aceeași înțelepciune și cunoaștere ca El. Dumnezeu să vă binecuvânteze.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Îmi place să-mi asum responsabilitatea pentru acțiunile mele. Îmi place să mă gândesc că am făcut tot ceea ce puteam face, din câte știam, în acel moment în care am întreprins o acțiune. Încrederea în Dumnezeu este acoperită în punctul 1 din "listă"

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude 👍😊 Dumnezeu este credincios. Responsabilitatea este necesară ca adult cu capacitate deplină asupra acțiunilor, dar El este milostiv și își rezervă și dreptul de a ne surprinde dincolo de înțelegerea noastră:) Să aveți o zi/un weekend minunat.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Să aveți un weekend minunat 👍

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Bine spus. Văd această listă ca pe o numărare înțeleaptă a costurilor și ca pe o utilizare a înțelepciunii în procesul de părtășie. Trebuie să evaluăm roadele unei persoane, fie că este vorba de un prieten sau de oricine ne gândim să adăugăm în cercul nostru intim. "Fii înțelept ca un șarpe, dar blând ca un porumbel " Rugăciuni + muncă prin aplicarea înțelepciunii 🙏🏿

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

Cred că creștinii ar trebui să aibă "părtășie mai întâi", nu întâlniri. Scopul este de a cunoaște roadele unei persoane. Este persoana un credincios matur și un prieten de încredere? Odată ce acest lucru este stabilit și după post și rugăciune, ambii ar putea lua în considerare curtarea. Călătoria de părtășie ar trebui să fie pură, fără așteptări. Amintiți-vă că trebuie să ne tratăm frații și surorile chiar și în timpul curtării ca și cum ar fi doar atât, sărutul intim este doar pentru Căsătoriile Legământ. Selah

Fri Nov 22 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan părerea ta, frate? 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Hahahaha acesta este modul tău de a mă provoca în acest fir, așa cum am spus, îl vom închide dacă vom începe! Dar văzând că ați întrebat 🙂 @Amos are perfectă dreptate, ambele se pot întâmpla simultan, întrebați autorul firului, cât timp ar trebui să dureze sezonul "prima bursă"? Apoi vom merge de acolo!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan care este suplimentar pe dovezi suplimentare 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Janine le poți face pe amândouă simultan

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amos Oamenii devin frustrați de ce nu primesc angajament atunci când cealaltă parte, așa cum sugerați, este încă "face prieteni ca te duci de-a lungul" pentru a ajunge de fapt să cunoască mai întâi persoana. Sfatul meu: Nu romantism, angajament și apoi "face prieteni ca tine de a lungul" și apoi backtrack și trage de timp.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Amos O persoană ar trebui mai întâi să verifice roadele pentru a se asigura că are părtășie cu un credincios sincer înainte de a se gândi dacă o persoană poate fi material de soție. Acest lucru necesită timp, observare și rugăciune pentru a cunoaște pe cineva. Nu le poți face pe amândouă pentru că 1. Persoana este un străin, deci cum poți determina ceva dacă nu te bazezi pe trup. În al doilea rând, această mentalitate împiedică dezvoltarea unei prietenii sincere, deoarece este contaminată de dorințe romantice și adesea pofticioase.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@amos Mentalitatea noastră ar trebui să fie curată față de părtășie și ar trebui să prețuim familia dată de Dumnezeu. De multe ori, oamenii sunt supărați dacă întâlnirile nu devin mai mult b/c postura inimii este off. Având inima curată, făcând lucrarea lui Dumnezeu și creând legături sănătoase în comunitate, cu voia lui Dumnezeu, îți vei descoperi persoana. Oricum ar fi, Dumnezeu vrea ca noi să fim satisfăcuți în El. urmând modelul de întâlniri care este așa cum este modelat în lume duce la familii destrămate. Divorțul este la fel de ridicat în rândul celor care pretind a fi Christians🙏🏾

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Janine Îmi place punctul tău de vedere cu privire la conflictul de interese. Judecată întunecată. 👍

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Da, o minte sănătoasă (mintea lui Hristos) este o necesitate pentru a lua decizii corecte.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Steven's avatar
Steven

Cred că putem pune prea multă presiune pe noi înșine, cu siguranță, deși cred că ar trebui să ne propunem căsătoria ca obiectiv. Ceea ce îmi place la acest site este că ajungi să cunoști tot felul de credincioși și să ai discuții interesante în direct și să sperăm că o prietenie de durată dacă nu ceva mai mult în viitor.

Fri Nov 22 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Depinde de motivul pentru care cauți căsătoria. Dacă ești cu adevărat mulțumit în Dumnezeu, având încredere și predând această prietenie/relație în El, cred că nu ar fi intensă, ci plină de pacea care întrece orice înțelegere. Dacă cauți să ai succes în tine, da, poate fi absolut intens.

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Îmi place asta

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sunt un pic în conflict cu privire la această problemă, deoarece sunt de acord că căsătoria ar trebui să fie obiectivul final în dating. Cu toate acestea, simt că putem obiectiva oamenii în care vedem oamenii doar în termeni de dacă se potrivesc standardelor noastre de ceea ce vrem în loc de a le vedea ca o persoană întreagă pe care Dumnezeu a creat. Respingem imediat orice persoană care nu corespunde așteptărilor și standardelor noastre, în loc să încercăm să o cunoaștem. Trebuie să ne asigurăm că facem lucrurile cu intențiile corecte.

Fri Nov 22 2024
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben bine spus. Am observat acest lucru în propriul meu comportament și am început să realizez, "da, acest lucru nu funcționează" haha. Ce se spune, "nebunia este de a face același lucru de peste si peste și se așteaptă la rezultate diferite" sau c ceva de genul asta? 😅

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Profund, dar atât de adevărat Ben

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Ben Sfatul meu: prietenie și camaraderie. Un loc grozav pentru a începe.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben Acesta este un comentariu frumos, și ați lovit cuiul pe cap despre cum această arenă este limitată. Majoritatea dintre noi suntem aici în misiunea de a ne căsători (personal, vreau doar dacă Dumnezeu, în înțelepciunea Sa, stabilește că voi fi schimbat pentru a-L mulțumi mai mult prin căsătorie, dar asta e o parte). Sentimentele care cresc pentru cineva care sunt plantate de Domnul Însuși sunt clare, pline de speranță, autentice și altruiste. Cred că sunt ca El în natură, ca Autorul.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Mariah's avatar
Mariah

@Kati comentariul tău este bun! M-a făcut să mă gândesc la unele lucruri.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Diamantele se fac sub presiune 💎

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Am aprobat acest mesaj 🙃

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Data la casatorie? Serios? Credeam că ești un tip "Date to know" 🙃 Un partener în serie? Un stacker? 🥞

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂 scoate-ți sentimentele! Tu tot nu înțelegi! Oricum, dacă am început pe topicul ăsta, se va dezlănțui ca și celălalt, și știm amândoi că niciunul dintre noi nu renunță!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Eu nu renunț când am dreptate 😃 dar am apreciat schimbul. Oamenii pot citi celălalt thread. Sper că puteți citi postările de pe acest fir și să vedeți cât de mulți oameni insistă pe prietenie și părtășie mai întâi ÎN LOC de întâlnire și romantism mai întâi cu cineva pe care nici măcar nu-l cunosc.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu ai dreptate, este doar rândul tău să experimentezi ceea ce un număr mare de oameni au experimentat deja și știu că este extrem de greșit 🙃 Și sper că poți vedea că al doilea cel mai mare like pentru comentariile de mai sus este unul care subliniază defectul din calea ta.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan al 2-lea cel mai mare număr de like-uri? Nu am verificat like-urile. Sunt pe care imediat 😛

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Am bumped în sus place pe #1 cel mai mare și au adăugat sfatul - "prietenie și părtășie" 😃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan 🙌

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 Trebuie să-ți închizi contul! Nu contează ce faci, ești tot greșit, greșit, greșit & greșit!!!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Kati 🙂👍🏾

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Știi motivul REAL pentru care sa întâmplat asta, și asta este pentru că ei DATED și ROMANCED și suntem EXCLUSIV și a pus toate ouăle 🪺 într-un singur coș. NU au prioritizat părtășia și prietenia cu mai multe persoane pentru a evalua cu cine să se întâlnească și să romanceze. Sfatul meu: Nu ratați acest pas important - prietenia și părtășia. Fără romantism. Fără atașament romantic. Fără exclusivitate. Doar prieteni. Descoperiți. Evaluați. Decideți dacă vreți să vă întâlniți.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Vrei statisticile de mai jos de partea ta.. "Deși cifrele pot varia, cercetările indică în general o reducere cu 20-70% a probabilității de divorț atunci când prietenia servește drept temelie a relației"

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu înțeleg asta, la ce răspunzi?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Din nou, statisticile sunt întotdeauna întortocheate într-o direcție sau alta, niciodată imaginea completă!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan arată-mi statisticile tale care spun că întâlnirile și romantismul în stilul tinder/bumble este bun. Toate cercetările combinate indică o reducere cu 20 până la 70% a probabilității de divorț. Nu este aiurea. Este un interval. Pui cel puțin 20% șanse de partea ta dacă prioritizezi mai întâi prietenia și camaraderia.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu am nicio statistică și nu mă duc să caut statistici, când am experiența lumii reale pentru a ști despre ce vorbesc.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Exact ceea ce am crezut și eu. Jocuri de noroc 🎲

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Title: Ce statistici de dating online ne poate învăța despre viitorul divorțului "Datele arată că, dacă vă întâlniți soțul online, este mai probabil să divorțați în câțiva ani. Un studiu din Marea Britanie a constatat că ratele de divorț pentru soții care se întâlnesc online sunt de șase ori mai mari în comparație cu cei care se întâlnesc prin familie sau prieteni..

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

...Aceste căsătorii online au cu 12% mai multe șanse să eșueze în termen de trei ani - și cu 17% mai multe șanse să eșueze în termen de 10 ani." Conform acestui studiu, cel mai "sigur" mod de a cunoaște pe cineva este prin intermediul prietenilor sau al familiei. Cei care se întâlnesc la serviciu au, de asemenea, șanse mai mari de a rămâne împreună după 10 ani."

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Statisticile sunt întotdeauna înclinate într-o direcție sau alta pentru a favoriza orice subiect, dar dacă persistați în utilizarea acestui argument - Pentru ce interval de vârstă a fost calculat? La ce categorie demografică se aplică? Care este experiența ambelor părți care s-au întâlnit online? De ce s-au despărțit? Care au fost condițiile care i-au adus împreună? Statisticile sunt ÎNTOTDEAUNA strâmbate pentru a obține avantaje!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu vorbești despre indivizi, amice. Spunem în GENERAL, și ÎN MEDIE, asta este ceea ce arată datele. Eu nu sunt aici pentru a dezbate detalii cu tine. Vorbim despre experiențele specifice personalizate ale indivizilor. Vorbim despre MACROS, nu despre MICROS. Nu cred că înțelegeți cum funcționează statisticile.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Vorbiți ca acei oameni care pretind "Asta nu mi se va întâmpla mie pentru că acest element specific, acest lucru specific, acest lucru specific..." când, în ansamblu, în general și în medie, vă încadrați în statistici. Acesta este motivul pentru care statisticile combinate spun între 20-70% - de aici intervalul.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Cele mai multe statistici "generale și medii" sunt compilate după studierea tendințelor individuale și o grămadă de alte lucruri. Deci, domnule Stat om, dă-mi o defalcare a modului în care au ajuns la marja de 20% - 70% prin răspunsul la întrebările mele anterioare. Nu este atât de ușor, nu-i așa? Nu vă grăbiți să scoateți statisticile, atunci când nu aveți o imagine completă a modului în care s-a ajuns aici.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Eu nu sunt aici pentru a vă educa cu privire la modul de a interpreta datele. Am studiat statisticile, am o diplomă în inginerie la una dintre cele mai bune unis din Australia. Nu ne uităm la statistici pe o bază individuală. Ne uităm la statisticile din macro-uri. Ca un întreg, în general și în medie, pe baza intervalului, statisticile stau. Dacă doriți să efectuați un studiu bazat pe variabilele dvs. personalizate specifice, atunci vă rugăm să continuați.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Mai important, nu ați prezentat nicio statistică sau studiu care să vă susțină afirmațiile - adică întâlnirile și romantismul fără prietenie ca început sunt mai bune și cresc șansele de reușită a căsătoriilor.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nu puteți interpreta aceste date pentru că nu le-ați găsit, doar le-ați regurgitat și le-ați folosit ca dovezi pentru a vă susține poziția. Vă bazați pe o statistică care generalizează și faceți un comentariu general conform căruia 12% eșuează în decurs de 5 ani și 17% în decurs de 10 ani, fără o defalcare detaliată. Înainte ca medicii, autorii de sondaje sau "inginerii" să elaboreze statistici, aceștia trebuie să fi colectat informații, iar aceste informații înseamnă să intervievezi persoane diferite, în situații și contexte diferite

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu poți folosi scuza "e vorba de MACROS, nu de MICROS", eu sunt interesat de MICROS care alcătuiesc MACROS.! Nu am nevoie să prezint nicio statistică sau studiu, ele nu pot bate experiența trăită.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nu puteți invoca scuza că este POSIBIL să nu vă încadrați în statistici din cauza unor metrici specifice (micros). Nu este vorba despre ce este posibil. Este vorba despre ceea ce este rezonabil. Având în vedere gama de studii și gama de statistici, este RAZONABIL să afirmați că vă încadrați în statistici. Oamenii vor fi în măsură să determine singuri dacă sunteți rezonabil sau nu... mai ales că nu ați furnizat nicio statistică.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mai important, alții ți-au dovedit DIN NOU cu comentariile lor că le pasă mai mult de prietenie și părtășie în primul rând decât să se angajeze în orice fel de întâlnire și romantism cu cineva pe care nici măcar nu-l cunosc. Poate că este timpul să luați în considerare ceea ce spun ei și să vă schimbați mentalitatea cu privire la "întâlnirile" creștine pe o aplicație de "întâlniri", care, de fapt, nu este destinată să fie utilizată pentru dragoste și întâlniri, cum ar fi Tinder sau Bumble.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oamenii RAZONABILI pun la îndoială status quo-ul, în loc să accepte pur și simplu ceea ce se spune / se dă ca "fapt". Având o mulțime te susțin, nu înseamnă că ai dreptate sau mulțimea are dreptate, fie vrei validare sau vrei o mulțime să vină și gee tine sus! Îți tot spun, am trăit viața pe care o susții cu atâta vehemență cu listele și statisticile tale, NU funcționează pentru mine, de ce este greu de înțeles?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan De fapt, nu cred că ai făcut asta... pentru că a trebuit să-ți explic conceptul de prietenie și motivul pentru care o faci în acest fel.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu mi-ai explicat ce înseamnă prietenia, ai încercat să afirmi că prima cale de prietenie este cea mai bună, nu am fost de acord!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan După tine oamenii își fac prieteni unul câte unul 😂 🪺

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pahaha ooh prieteni, sună ca departamentul tău 😂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Da, sunt familiarizat cu conceptul... spre deosebire de unii. 😃

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Atunci suntem de acord, asta e calea ta!

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ești încă aici!? Am crezut că ți-ai învățat lecția și ai continuat să faci prietenii și părtășie.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu poți preda o lecție pe care eu vreau să o învăț, totuși, te invit să cobori de pe peron după asta 🙂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Oricum, fără resentimente. Prieteni? 🤙✌️

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Fără resentimente 🙂👍🏾

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Fă-ți prieteni cu bărbații și viceversa și ajunge să cunoști oamenii pentru cine sunt ei cu adevărat atunci puteți vedea dacă doriți să mergeți mai departe

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ca creștin, ar trebui să te întâlnești doar dacă ai planuri de căsătorie, ce bine poate veni din întâlniri fără scop sau intenție. Doar inimă frântă și timp irosit. Roagă-te pentru soțul tău :)

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah În cele din urmă? Da. Cred că pericolul de a purta lentile "numai căsătorie" este că riscăm să refuzăm să acceptăm că Dumnezeu este capabil să aducă oameni în viața noastră pentru alte scopuri. Sunt de acord că există un pericol în dating pentru o experiență temporară de pasiune, dar "numai căsătoria" are potențialul de a fi o altă extremă cu totul, și poate fi destul de alienant pentru oamenii pe care suntem chemați să aibă grijă de.

Fri Nov 22 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor, Înțeleg ce vrei să spui :) Eu doar avertizez orice persoană care caută pe cineva în orice poziție intimă, cum ar fi întâlnirile, că pare evident că obiectivul căsătoriei, fie el puternic sau slab, ar trebui să fie prezent. Dacă nu este acolo, viața ta de dating pare mai mult pentru plăcere. Cred că a avea un scop și un obiectiv final este important. Dacă întâlnim pe cineva și poate fi cineva pe care Domnul îl pune în viața noastră, se pare că cu rugăciune și mergând înainte este bine.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah De acord! Atâta timp cât suntem dispuși să trecem la bord cu realitatea că Dumnezeu este perfect capabil de a redirecționa planurile noastre pentru un alt scop. Cred că un obiectiv final bun aici este de a găsi voința lui Dumnezeu. Vrea Dumnezeu ca eu să mă căsătoresc? Sau sunt unii dintre noi aici pentru a îndeplini un alt scop de-a lungul drumului?

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor amen. Sunt cu siguranță de acord!!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Taylor Sunt de acord cu acest lucru. Cred că este atât de important să fim implicați în grupuri creștine de celibatari, în acest fel putem avea părtășie cu alți celibatari fără presiune.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor Yep în măsura în care este posibil, este bine să fie ușor despre asta. Cred că inimile fiind stabilite mai mult pe "ce vrea Dumnezeu din viața mea mică aici" face este mai ușor să lase intensitatea / necesitatea merge. Putem avea încredere în înțelepciunea Domnului de a ne căsători cu cineva despre care El știe că, împreună, ca o unitate, va fi așa cum dorește El pentru a-L glorifica pe Tatăl. De asemenea, putem avea încredere în El că ne va păstra singuri pentru a-L mulțumi. Trebuie doar să ne aliniem inimile noastre cu ale Lui și să cerem să se facă voia Lui 🙂

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Chiar aș fi putut scurta asta la - Dumnezeu știe cum să obțină cel mai bun lucru de la noi!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah Nu sunt sigur despre această filosofie ... ca și creștini tindem să presupunem că, dacă o relație nu a funcționat am devenit mai rău off, ce se întâmplă dacă Dumnezeu folosește că durere de inimă să ne crească sau să ne ajute să minister la alții. De asemenea, această idee îi poate ține pe unii dintre noi în relații cu steagul roșu pentru că nu vrem să credem că am irosit tot acel timp sau să părem că am eșuat...

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Godson's avatar
Godson

@Mauranda Sunteți pe punct 💯

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Mauranda Declarația mea nu a fost împotriva creșterii pe care Dumnezeu o poate folosi de la o relație care nu a mers!:) Am fost împotriva întâlnirii doar pur și simplu să se întâlnească, și am fost avertizare. Spuneam că dacă te uiți la întâlniri, cu Hristos ca obiectiv principal, ar trebui să fie întâlniri doar dacă există o posibilitate de căsătorie.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah destul de corect - Te-am prins acum!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Steven's avatar
Steven

Sunt de acord, dar este de asemenea bine să cunoști oameni noi și să ai o minte deschisă. Asta este ceea ce îmi place aici, puteți discuta și poate că lucrurile se vor dezvolta.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nu aș spune că este intensă, în schimb ar fi intenționată. Așa cum ar trebui să fim cu toții 🙂 Presiunea apare mai ales dacă nu ești clar cu intențiile tale pentru început. Îmi amintesc odată de asta - Pentru persoana greșită vei fi prea mult... pentru persoana potrivită, vei fi totul și mai mult. ❤️

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Biserica pune căsătoria pe un piedestal - ca urmare, îi face pe cei singuri să se simtă mai puțin importanți/invizibili/lipsiți. Mai ales dacă cineva își dorește o familie sau a așteptat mult timp. În ceea ce privește întâlnirile, acestea ar trebui continuate doar dacă ambele părți văd căsătoria ca o posibilitate. Dar este de preferat ca o conexiune să se facă organic și o prietenie să înflorească în întâlniri și căsătorie. Prietenii sunt persoane cu care ne face plăcere să ne petrecem timpul, cu interese și valori comune - cu siguranță și soțul/soția ar trebui să le aibă.

Thu Nov 21 2024
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Deci, da, punem prea multă presiune pe noi înșine (precum și presiunea din exterior - reală sau percepută) și mulți creștini se grăbesc să se căsătorească.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sunt de modă veche... sau de modă normală... modul natural de a dori să fii cu cineva pe care îl întâlnești în cursul vieții tale, pur și simplu natural. Și apoi să vrei să-ți petreci viața cu ei pentru că te-ai îndrăgostit de ei... asta pur și simplu nu poate fi replicat aici. Deci, cred că, într-o anumită măsură, trebuie să accepți presiunea și să fii realist în această privință... oricât de nenatural ar fi.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Dacă vă împrieteniți mai întâi și apoi tipul te surprinde și își dezvăluie sentimentele pentru tine și te invită să mergeți mai departe, este organic și natural, nu-i așa? Folosind cuvântul tău, nu este asta "romantic"?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Da, este 🙂 Cred că, deoarece acesta este un site de dating, toată lumea are în mod natural că în partea din spate a minții lor.. care aduce o prejudecată în timp ce aici în căutarea pentru loooove. Personal, eu sunt aici doar să stea în acest stadiu :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Cred că ceea ce încerc să spun este că PRIETENIA facilitează romantismul (cuvântul tău "preferat" 🙃) într-un mod natural și organic într-o etapă ulterioară.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Da, sunt de acord. Eu nu iubesc romantismul.. În sensul real. Când cineva a capturat inima ta cred că este dat de Dumnezeu. Am capturat atât de mult inima Lui încât El și-a dat viața și a suferit intens, trăiește cu o dorință pentru noi ca mireasa Lui. Acest romantism divin este plantat în noi de El, când suntem născuți din El... așa că da, îmi place.... El a făcut-o, ceea ce face El este frumos și durează :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Da.

Thu Nov 21 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Conținut șters

Thu Nov 21 2024
6 ❤️
Andrew N's avatar
Andrew N

Bine spus @Jacob !!! 👍👍👍

Thu Nov 21 2024
0 ❤️