Înapoi la SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Îți vom răspunde la întrebările tale despre întâlniri 🙋‍♂️

Tu îți pui întrebările despre întâlnirile creștine și noi îți vom răspunde în comentarii

6 Like-uri
125 Observații
Jason's avatar
Jason

După ce am reflectat mai mult asupra scopului și misiunii, se pare că putem petrece mult timp și efort vorbind despre cum și cu cine să ieșim împreună cu ce este permis și când suntem pregătiți ..... Mă simt stimulat să mă concentrez din nou pe DE CE , de ce întâlniri , de ce căsătorie, de ce căsătorie creștină . ..... Nu doar plăcere legit, companie, creșterea copiilor buni , servind în biserică , etc motive utilitate sau chiar generic Onorarea lui Dumnezeu .... Dar având un scop mai înalt dincolo de noi înșine 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jason Proverbe 29:18 Unde nu este viziune, poporul piere; dar cel ce păzește legea, fericit este. ..... neînfrânat, piere , împrăștiat, , gol .... Îmi amintește de vițelul de aur de la Sinai ..... Nevoie De ce mai mult decât a face și a nu face dintr-un cod legal..... Un popor deosebit pentru stăpânirea lui Dumnezeu - astfel încât .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason modul în care mă apropii de căsătorie este același mod în care mă apropii de Dumnezeu - relația ESTE scopul. Dumnezeu ne-a creat pentru relația cu El, orice facem împreună sau urmărim împreună este un bonus. Ați văzut filmul Up? Ei s-au conectat datorită simțului lor comun al aventurii, dar marea revelație a fost că relația lor ERA aventura. Oricum, eu așa abordez lucrurile.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nu este doar o mentalitate, a fost recomandată de mulți. Am furnizat deja o referință.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Recomandată de mulți"! Există câteva subiecte pe această planetă în care dacă trebuie să faceți referire la o carte pe un anumit subiect (dating este unul) pentru a vă susține poziția, atunci nu înțelegeți cu adevărat terenul pe care îl apărați!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Încă nu am văzut O referință creștină de la tine care să te sfătuiască să te arunci într-o relație iubit-fubită peste noapte.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ai citit vreodată "Sensul căsătoriei" de Tim Keller? Foarte recomandat 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nu o veți face pentru că nu așa funcționează viața!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nu am citit, dar este unul dintre autorii mei preferați. Mulțumesc pentru recomandare! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan De fapt, nu. Așa alegi tu să funcționeze. Nu e nimic care să te împiedice să îți reconfigurezi abordarea 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Serios, dacă cineva trebuie să își reconfigureze abordarea, tu ai mare nevoie! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nu mă întâlnesc pe aici. Îmi pare rău. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu este nevoie!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan nu e nevoie? Ceea ce propui tu este o formulă 🧪 pentru stivuire 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis iubesc acest lucru - și singurul motiv pentru care sunt interesat de oricare dintre aceste lucruri cuplare. Tim și Cathy Keller au înțeles ceva profund important despre motivul pentru care Dumnezeu a făcut căsătoria :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati Mai sunt atât de multe de învățat despre Dumnezeu. El este profund și simplu în același timp. Învăț mai multe dintr-o serie de cărți în trei părți privind căsătoria, familia și sexualitatea de către Institutul Adventist de Cercetare Biblică și wowzers, absolut ochi-deschizător. (Sunt adventist și tocmai am aflat că există un Institut de Cercetare Biblică). Dar da, Biblia este atât de plină de informații, încât continuă să mă uimească.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

De ce această aplicație de întâlniri se transformă încet într-o aplicație de prietenie?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan pentru că ar trebui să prioritizezi prietenia în relația ta de dating 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Serios? Ok, numește cât mai mulți oameni din biblie care au devenit prieteni și au ajuns să se căsătorească? "Cel care își găsește o soție, găsește un lucru bun", Dumnezeu nu a spus, cel care își găsește un prieten găsește un lucru bun. Ascultă, nu spun că nu este important, dar crede-mă, dacă vii cu o mentalitate de prieten, vei rămâne foarte ușor blocat acolo și asta este tot ce vei găsi! Soția ta este prietena ta, tratează-o uimitor de bine, vei găsi cel mai bun-cel mai bun prieten vreodată!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Numește pe cineva din Biblie care a avut un iubit sau o iubită. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Și pentru cei care sunt în căutarea unor materiale de lectură... "Prioritizarea prieteniei în relația ta de dating" este din "Limite în Dating - Cum alegerile sănătoase cresc relații sănătoase 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu aveau, aveau soții nu prieteni!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Exact așa este - statutul de "prieten și prietenă" nu este recunoscut. Nu poți trece peste noapte de la statutul de străini la cel de soț și soție. În opinia mea, acest proces intermediar ar trebui să se concentreze mai mult pe cunoașterea cuiva ca PRIETEN. "Prietenia" - atunci când un străin devine cel mai bun prieten al tău pe viață și apoi soțul tău. Dacă nu puteți fi nici măcar prieteni, cum puteți fi soți? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Aveți dreptate, nu puteți trece de la străini la soț și soție peste noapte, dar există ceva numit curtare, unde puteți obține toate informațiile de care aveți nevoie, din păcate, această generație a transformat-o în prieten/prietenă, pariez orice bani, bunicii tăi au numit-o altceva. Sunteți blocați într-o mentalitate care spune că aveți nevoie mai întâi de prieteni înainte de a putea merge mai departe cu ei.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Dacă descărcați o aplicație de dating, veniți cu intenția pentru asta. În trecutul îndepărtat mi s-a întâmplat acest lucru, te dă peste cap, dacă spui prieteni, vei întâlni doar prieteni, conversațiile & acțiunile tale vor merge pe calea prietenilor! Întrebare - îți dorești o soție? Cum merge discuția? Îi spui din start că vrei să fiți prieteni? Dacă e un lucru pe care îl știu despre femei, acel cuvânt "prieten", nu vei reveni de la el, doar în circumstanțe foarte rare se întâmplă asta.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Da 🙌 Conversațiile ar trebui să meargă pe calea prietenilor. Tu vorbești cu surorile tale în Hristos. Aveți mentalitatea "nu mă mai întorc la ea". De fapt, intenția este de a merge mai departe spre căsătorie. Nu ar trebui să vă întoarceți, ci să mergeți înainte. Vreau o soție, dar nu mă duc spunând asta când nu cunosc persoana. Eu spun: "Vreau să o cunosc ca prieten, cu intenția de a merge înainte. Caut să mă căsătoresc"

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ți-a menționat vreo soră întru Hristos mai întâi "calea prietenilor"? Din nou, în scop informativ, orice doamnă/gent care descarcă o aplicație de întâlniri caută să se întâlnească, nu să-și facă prieteni. Ele ar putea spune, nu mă grăbesc cu nimic, asta înseamnă să ia lucrurile încet, nu vor spune niciodată cuvântul "prieteni". Dacă spui prieteni, înseamnă că nu vorbești serios. Ai citit greșit, eu nu am această mentalitate, am o mentalitate intenționată.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Bine, deci tu spui -"Vreau să te cunosc ca prieten, cu intenția de a merge mai departe. Caut să mă căsătoresc", grozav, cu câte doamne a funcționat asta? Pun pariu că lista ta de chat este plină de prieteni, unde se termină?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Multe dintre ele spun "prietenii mai întâi". Multe dintre ele spun "nu te cunosc, hai să începem ca prieteni". Din nou, aceasta este o aplicație creștină de "întâlniri". Poate că tu vrei să te întâlnești cu cineva, dar alții vor să se căsătorească și minimizează riscurile de eșec prin intermediul prieteniilor. Terminologia NU este importantă. Ceea ce este important este CUM folosiți această aplicație creștină.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Aș aprecia un bărbat care ar face asta. Aproape nimeni nu a făcut asta cu mine și sincer, aș aprecia asta. Ar funcționa pentru femeile temătoare de Dumnezeu care prețuiesc prietenia profundă, lăsându-L pe Dumnezeu să conducă mai degrabă decât să încerce să dețină controlul. De asemenea, nu toate căsniciile sunt reușite. Atunci de ce folosiți asta ca măsură a succesului? Nici eu nu apreciez acțiunea de a-i trage pe alții în jos. Tu ești suficient în Hristos. Ține minte asta. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps?? Serios?? Apoi, problema este mai rău decât este, fie că sau vă dau vibrații prieten! Slavă Domnului că ai spus aplicația "dating", deci îți faci prieteni pentru a minimiza eșecul? Cu toții vom experimenta eșec atunci când este vorba de probleme ale inimii, ridica-te și continuă să mergi.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ai dreptate, terminologia este irelevantă, dar este încă o aplicație creștină DATING, ar trebui să o folosiți pentru scopul său și orice extra este un bonus. Cu cât continuați să căutați prieteni, îi veți găsi, dar amintiți-vă că timpul și anul numără.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Ok, atunci ei sunt intenționați cu privire la ceea ce caută, nici un tip care place o doamnă nu vine la ea vorbind despre prieteni. Fii reală și sinceră, de ce ai descărcat această aplicație? Nu-l trag în jos, încerc să înțeleg respingerea lui la declarația mea inițială de "aplicația se transformă într-o aplicație de prietenie", suntem cool, eu sunt de acord cu o mulțime de ceea ce spune, dar nu pe acest.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Este de fapt GREAT pentru că oamenii de pe această aplicație nu o folosesc ca Tinder sau Bumble. SALT oferă alternativa. Cealaltă opțiune. Opțiunea mai bună 🙌 INSIST să dau vibrații de frate în Hristos sau vibrații de prieten, indiferent cum vreți să le etichetați. Oricum, nu cred în "vibrații" sau "energie". Cred în construirea unei părtășii adevărate și în a merge înainte încet dar sigur 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis O grămadă de tipi ar face asta în comunitatea sevy. Am o grămadă de prieteni buni sevy în Sydney 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Eu nu am descărcat această aplicație pentru a data în jurul valorii de și stivă de foști ca clătite 🥞 (chiar dacă îmi place clătite 🙃) Am descărcat această aplicație pentru a avea ocazia să cunosc fete creștine din Australia, cu scopul de a mă căsători cu una după o evaluare temeinică prin prietenie mai întâi. Vă rog să mă anunțați dacă aveți nevoie de clarificări suplimentare.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Aceasta este diferența dintre tine și mine, unii oameni vor mai bine, unii acceptă status quo! Nu e grozav, piscina DATING creștin este mic ca naiba, dar hei, prieteni este aparent calea ta de a merge! Am folosit cuvântul "vibrații" în lipsa unui cuvânt mai bun, urăsc cuvântul, așa că scuzele mele pentru asta. Cool, insiști pe asta, ai o idee bună, dar abordarea ta este off!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Iată o idee, oasis vrea mai întâi prieteni, tu ești un prieten, poți explora asta, nu?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa, nu vei aduna foști, vei aduna prieteni 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Am avut această conversație de atâtea ori pe SALT... pentru că știi că suntem prieteni 😃 Este destul de clar că "Dating to know" este de fapt "Dating around", care este foarte diferit de "Dating to marry"... care s-ar întâmpla numai dacă știi că vrei să te căsătorești cu persoana și cel mai bun mod pentru tine de a ști că mai întâi este prin FRIENDSHIP 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Deci cred că asta e dovada că unele fete sunt destul de înțelepte să vrea prietenie mai întâi 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan și nu e nimic greșit în asta 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 este o dovadă totuși? Vă trageți pe un fir discutabil pentru a vă susține.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nope! Omule, oamenii și cuplurile cresc în relații, în bine sau în rău, în funcție de cum se comportă fiecare. Dacă abordezi o doamnă și ea acceptă să te curteze pentru căsătorie, vă puteți construi prietenia pe parcurs. Cerința inițială de prietenie nu este o condiție prealabilă pentru o relație/căsătorie de succes, puteți construi și crește împreună pe parcurs.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Singurul lucru discutabil în acest fir este intenția dvs. pentru utilizarea acestei aplicații. Și da, este o dovadă suplimentară pentru că tu ai început topicul spunând că devine o aplicație de prietenie 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan De ce trebuie să construiești "prietenia" pe parcurs? Ce rost are să te întorci așa cum ai spus? Eu nu vreau să mă întorc, vreau să merg mai departe cu o prietenie puternică ca bază a relației. Din nou, dacă nici măcar nu puteți fi prieteni, cum puteți fi mai mult? Ceea ce propui tu este o rețetă de joacă și împilare 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nu este discutabil, este simplu, m-am alăturat unei aplicații DATING (nu o aplicație de prietenie) pentru a întâlni doamne eligibile, cu intenția de a întâlni unul, să se stabilească și să aibă o familie cu!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok scenariu, întâlnești o doamnă, te împrietenești cu ea și nu merge, ce se întâmplă mai departe? Vei păstra acel prieten sau vei merge mai departe?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Joacă și stivuire ce? Dacă nu merge, tu mergi pe drumul tău, ea merge pe al ei, nimic de stivuit. DIN NOU, prietenia nu este o condiție prealabilă pentru a evita eșecul, puteți fi prieteni și tot nu merge, de ce îți este străină această noțiune?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aceasta este problema. E prea simplist modul în care gândești. De fapt, nu te întâlnești și nu te stabilești cu o soție. Există un proces intermediar. Știi ce vrei, dar nu știi cum să ajungi acolo. Îți înțeleg intenția, dar nu sunt de acord cu abordarea ta pentru că "te întâlnești".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ce vrei să spui prin "nu merge"? Când îți faci prieteni nu există niciun atașament romantic și niciun angajament pentru că evaluezi persoana (lucru pe care ți l-am mai spus). De asemenea, ți-am mai spus că împrietenirea minimizează eșecul relației mai târziu, deoarece prietenia oferă o bază mai solidă pentru relație. Nu am spus niciodată că ai garanția unei căsnicii reușite. Ar mai trebui să lucrezi la căsnicia ta, dar aceasta este o etapă diferită.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nimeni nu a spus că este o condiție prealabilă, dar cred că ar trebui pentru că, chiar dacă nu o va garanta, va pune șansele de partea ta pentru o căsătorie reușită. E ca și cum mersul la biserică ca un cuplu căsătorit îți reduce șansele de divorț. De ce nu ați face asta? Cred că strategia dvs. de minimizare a riscurilor trebuie îmbunătățită. Sfatul meu: Nu vă întâlniți pentru a cunoaște, adică nu vă întâlniți în preajmă. Fă-ți prieteni pentru a evalua consistența înainte de a te angaja.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

pentru a respecta liniile directoare de a nu participa la o natură argumentativă. Eu mă retrag. #Fugi de poftele tinerilor #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nu cred că ne certăm neapărat. Poate că Stan vrea doar să știe de ce oamenii își fac doar prieteni. El nu înțelege că oamenii folosesc prieteniile pentru a evalua oamenii, făcând-o mai sigură și punând șanse mai bune de partea lor pentru a merge mai departe cu succes.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan dacă luați acest verset literal și în căutarea pentru o soție gata făcute sunteți nicking soția altcuiva...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya amice, scuze pentru lipsa de ieri, viața a preluat controlul! Corect, unde am fost? 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Asta e problema pe care o am cu asta, folosești prietenii în primul rând ca un scut, astfel încât să nu eșuezi, poți fi prieten cât de mult vrei, eșecul se întâmplă tuturor, doar pentru că spui prietenii în primul rând nu garantează niciun succes. Strategia ta de minimizare a riscului este mult mai departe decât a mea, cu strategia mea, amândoi știm despre ce este vorba de la început, a ta fie ține oamenii în zona de prieteni pentru totdeauna, fie provoacă o imensă durere de inimă dacă nu funcționează.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ok, spune-mi, cât durează această etapă de prietenie? Etapa mea de discuție este de aproximativ 2wks înainte de întâlnire.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bună Stan, Vă mulțumim pentru întrebarea dvs. 🙋‍♂️ Înainte de a discuta despre termene, trebuie să discutăm despre etape și pași. A se vedea mai jos 👇 Această "diagramă" a fost aprobată de multe fete aici pe SALT anterior când am împărtășit-o. Nu sunt de acord cu afirmația dvs. cu privire la faptul că oamenii folosesc prietenia ca un scut 🛡 Este o abordare înțeleaptă. A fost verificată. Vă rugăm să rețineți că în "grafic" prietenia este un pas și vă rugăm să observați mișcarea înainte.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ETAPA 1 1.1. Mesaj ➡️ pentru a stabili contactul 1.2. Meet (Strangers) ➡️ Pentru evaluare ETAPA 2 2.1. Prieteni ➡️ Pentru a descoperi + a cunoaște 2.2. > Prieteni ➡️ Pentru romantism 2.3. Întâlnire (= BF & GF) ➡️ Pentru angajament 2.4. Căsătorie (H+W) ➡️ Pentru a iubi + toate cele ⬆️ Vă rugăm să revizuiți și să puneți câte întrebări doriți.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Haide frate, fii serios, este un scut, spune-i ceea ce este, o plasă de protecție, astfel încât sentimentele să nu fie rănite 🙃 Mulțumesc pentru grafic amice, Etapa 1.2 - Nu am nevoie să mă întâlnesc cu ei pentru a-i evalua, este un proces, pe măsură ce vorbesc cu tine, încep să te cunosc. Cum am spus, 2wks vorbim, voi ști dacă am nevoie să te întâlnesc sau nu suntem potriviți unul pentru celălalt! Cât timp este nevoie pentru a realiza graficul?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude care a spus că romantismul a murit 👀 Acest fir este sălbatic. Să te îndrăgostești este cu siguranță ceva ce vine din inimă. Sper ca tu și @Stan să vă găsiți perechea... să vă surprindă bunul Dumnezeu pe amândoi ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Apreciez feedback-ul și sunt de acord cu dvs. în ceea ce privește Etapa 1 - acest lucru are nevoie de o reelaborare, deoarece noi chiar depistăm oamenii prin vizualizarea profilurilor lor. Este corect să evaluăm prin mesagerie înainte de întâlnire. Cu toate acestea, din nou, din conversațiile anterioare, am vorbit despre cum este bine să ne întâlnim devreme. Sfatul meu: întâlniți-vă devreme.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Durata de realizare a "graficului" depinde de indivizi. Eu pot oferi doar estimări. De exemplu. O fată a împărtășit că vrea să devină bf-gf în 3 luni și apoi este în totalitate în regulă să fie bf-gf pentru "atâta timp cât doriți", așa a spus ea - cu care nu sunt de acord pentru că, așa cum am spus, bf-gf nu este recunoscut. Aceasta este o situație de relație.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Oamenii devin frustrați de ce nu primesc angajament atunci când cealaltă parte, așa cum ați spus, este "face prieteni ca te duci de-a lungul" pentru a cunoaște de fapt persoana mai întâi. Sfatul meu: Nu te angaja și apoi "face prieteni ca tine de a lungul" și backtrack și trage de timp.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Avem un invitat la petrecerea ta🎈 @Kati Sunt de acord că romantismul este o chestiune de inimă, dar cred că trebuie să fie controlat. Romantismul nu este mort 💀 Este viu și bine plasat în stadiul 2.2 și ONWARDS, mergând înainte. Mai important, romantismul nu este mort, dar este cu siguranță supraestimat, deoarece majoritatea dintre noi caută de fapt IUBIRE, iar iubirea nu este doar o chestiune de inimă. Dragostea este grijulie.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude scuzați intruziunea, nu vă faceți griji că nu rămân 😄 Sper că veți găsi ceea ce nu căutați :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha ea va fi binevenită 😀 Romantismul trebuie să fie controlat?? Wow! Acum am auzit totul, atunci inima ta nu este corectă, în ceea ce privește dragostea.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nu înțeleg ce vrei să spui.. ...dar da - nu m-aș plimba romanțând fată după fată, și știi tu... stack 🥞 Cum am mai spus, cred că atitudinea și intenția și/sau abordarea propusă de tine sunt discutabile.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oh wow, lipsește un mesaj, de aceea nu ai înțeles, stai, lasă-mă să văd dacă pot reposta.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Bine, dați o estimare a timpului care v-a luat să folosiți intenția de prietenie. Atunci fata care a spus asta, nu este serioasă! Dacă o fată spune că este "total de acord cu a fi gf-bf, pentru atâta timp cât doriți", atunci ea nu este serioasă, și este acolo pentru motive greșite. Nicio femeie serioasă nu va spune asta.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Mă angajez față de o doamnă, nu dau înapoi și nu trag de timp, în relațiile anterioare, vă vor spune că am urmărit cu intenție, nu am venit cu nici o afacere "să fiu prietenul tău mai întâi". Știu ce vreau, nu am chef de altceva. Naa prietene, abordarea ta, abordarea ta de evaluare a riscurilor, lipsa ta de intenție și gândurile tale despre întâlniri sunt foarte discutabile.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pentru mine, personal, mi-ar plăcea să cunosc pe cineva bine ca PRIETEN timp de 8-9 luni, în funcție de cât de regulat ne întâlnim în fiecare săptămână.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Intenția de a mă căsători Poți avea intenția de a cunoaște pe cineva pe care abia l-ai întâlnit, dar nu-mi poți spune că ai intenția de a te angaja și de a te căsători cu ea de la bun început. Așa cum ți-am spus deja.. Am intenția de a mă căsători, dar nu mă angajez față de cineva pe care nu-l cunosc și cu care s-ar putea să nu mă căsătoresc, punându-mă în situația de a mă întâlni. Am intenția de a mă căsători. Prin urmare, îmi fac prieteni pentru a evalua cu cine să mă întâlnesc pentru căsătorie.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! Pentru reall?? 8-9mnths cu toate ouăle într-un singur coș, asta e aproape un an pentru un potențial poate! O mulțime de doamne sunt deja obosit de etapa de vorbire, cum poți susține 8-9mnths pentru un "poate ar putea lucra"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Este adevărat, romantismul nu echivalează cu intenția de a te căsători, dar este vital atunci când încerci să curtezi o doamnă, chiar dacă vrei să-ți faci mai întâi prieteni. Și așa cum am spus, abordarea ta este waay off, dedicând 8-9mnths pentru o etapă de prietenie??? Aceasta ar trebui să se dezvolte pe măsură ce avansezi cu doamna potrivită.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Toate ouăle 🥚 într-un singur coș 🧺??? Când îți faci prieteni te împrietenești cu câte o persoană pe rând???? Ești trolling?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Am făcut un pic de săpături. Am găsit acest lucru a fi destul de interesant. "Deși cifrele pot varia, cercetările indică, în general, o reducere cu 20-70% a probabilității de divorț atunci când prietenia servește drept temelie a relației" Este timpul să regândim și să reconfigurăm modul în care abordăm întâlnirile creștine.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Stai, ce?! Deci îți faci mai mulți prieteni? Eu nu sunt trolling, numărul de prieteni pe care le face la un du-te nu a fost clarificat, așa că am crezut pur și simplu vă concentrați atenția asupra unei singure doamne la un moment dat, și trage-l timp de 8 + luni

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statisticile sunt întotdeauna distorsionate într-un fel sau altul, diferite scenarii sau conotații sunt întotdeauna ratate, omise sau ignorate. De acord, întâlnirile în cercurile creștine au nevoie de o regândire, au nevoie de mai multă vigoare! Frate, am trăit această viață de prieteni în primul rând, va fi foarte dificil pentru tine să mă convingi că este calea cea bună. Tot ceea ce faci acum, am făcut-o, de fapt am mers mai departe, rezultatul / rata de succes este minimă.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dumnezeu nu este interesat doar de rezultatul final sau de rezultat. Scopul este relația în sine. Când te întâlnești cu o fată, în opinia mea, îi datorezi exclusivitate, pentru că ești implicat romantic cu ea. Nu ar trebui să comunici cu alte fete pentru interese romantice. Prin urmare, tu ești cel care își pune toate ouăle 🪺 într-un singur coș.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan A face prieteni înseamnă a face prieteni. Puteți face prieteni cu oricine doriți. Așa cum am mai spus, nu există nici un atașament romantic, exclusivitate, angajament, etc. Nu sunt sigur dacă înțelegi conceptul de PRIETENIE. Ei nu-ți datorează nimic și tu nu le datorezi nimic. Doar prieteni 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Da, scopul este relația în sine, dar procesul către acea relație de succes, acolo se află problema, crezi în înșiruirea de-a lungul mai multor prieteni pentru luni de zile în speranța de a transforma mai mult decât prieteni. Și asta este corect din nou și sunt de acord, de asemenea, atunci când am stabilit pe doamna potrivită să se întâlnească, eu nu mai distra pe alții, asta e cum merge pentru mine. Da, îmi pun toate ouăle într-un singur coș pentru un anumit timp, amândoi putem ști mai devreme dacă lucrăm împreună

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Da, și același lucru se aplică și punctului meu de vedere, dacă vorbesc cu tine, vorbesc doar cu tine, nu sunt angajat față de tine în nici un fel, fără exclusivitate până când amândoi decidem să fim exclusivi, nu-mi va lua / nu ar trebui să-mi ia luni de zile să te fac prietenul meu în speranța că vei deveni romantic cu mine, amândoi știm mai devreme decât mai târziu dacă vom lucra împreună sau nu!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Noi nu suntem stringing nimeni de-a lungul atunci când facem prieteni. Noi doar ne facem prieteni și evaluăm dacă ne putem înțelege. Eu pot ști dacă vreau să fiu romantic cu cineva doar după această evaluare. Pot iubi doar pe cine cunosc. Sfatul meu: Iubește pe cine cunoști.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Eu nu fac prieteni "cu speranța de a deveni romantic". Îmi fac prieteni pentru a evalua DACĂ vreau să devin romantic, iar o mare parte a acestei evaluări se referă la consecvență.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Hai să facem o mini comparație aici... TU Dating. Romantism. Foc 🔥 8-9 luni nu merge. Ars. Nu mai vorbesc. Inimă frântă 💔 Vindecare ❤️‍🩹 Timp liber. Întâlnirile sunt nașpa. ME Prietenie. Prieteni. Surori. Familie. Comunitatea. 8-9 luni încă vorbesc. Încă îmi pasă. Nicio inimă frântă. O grămadă de învățare. Discuții deschise. Fundație solidă și stabilă pentru a putea ieși cu cineva. Prieteniile sunt tari.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ce numești, 8mnths+, vorbind cu cineva, fără altă intenție decât să le evalueze și a vedea dacă doriți să fie romantic? Sună foarte mult ca și cum ai înșira oamenii. Puteți aduna toate informațiile de care aveți nevoie mult mai repede decât atât.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Aceasta este o comparație mai bună - ME Dating. Romantism. Foc 🔥 Petreceți timp unul cu celălalt Construiți o relație Formarea unei legături puternice TU Prietenie 8-9mn durată Proces îndelungat Minimizarea riscurilor astfel încât sentimentele să nu fie rănite ⚡ activat Pierdere de timp pentru ambele părți Nu funcționează, durere de inimă mai mare pentru doamnă 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mi-am actualizat comparația mini TU Dating. Romantism. Foc 🔥 Stilul Tinder / Bumble Judecată încețoșată Legătură bazată pe fizic și dorință. Angajament. Exclusivitate. 8-9 luni nu funcționează. Arsă. Potențial baby mama la îndemână. Nu mai vorbești ca înainte sau nu mai vorbești Heartbreak 💔 Vindecare ❤️‍🩹 Timp liber. Întâlnirile sunt nașpa.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Prietenie. Prieteni. Surori. Familie. Comunitate. Fără corporalitate. Fără săruturi. 8-9 luni încă vorbesc. Încă grijă. Fără așteptări. Fără exclusivitate. Fără inimă frântă. O grămadă de învățare. Discuții deschise. Fără judecăți întunecate. Fundație puternică și stabilă pentru a te întâlni cu cineva. Prieteniile sunt tari.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Am uitat să postez acest lucru, aici lasă-mă să corectez asta pentru tine - ME - Dating. Romantism. Foc 🔥 Stilul Tinder / Bumble Intenție și nu distracție în plus Legătură puternică bazată pe experiențe comune, aventuri și momente frumoase, Angajament. Exclusivitate. Căsătorie/copii Crearea unei relații fericite Treceți prin viață cu cineva căreia îi pasă 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tu Rețea de siguranță a prieteniei stabilită 8-9mnths clasa de evaluare Pierdere de timp doamnelor fără intenție de romantism până când clasa de evaluare este terminată! Legătura nu este creată decât dacă clasa de evaluare este finalizată în 8-9mnths Rata de eșec - prin acoperiș! Doamna urăște bărbații din cauza pierderilor de timp. Inima frântă 💔 Deprimat în legătură cu piscina de întâlniri.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha asta nu este ceea ce arată starea societății noastre, și asta nu este ceea ce arată cercetarea. Aveți mai multe șanse de a eșua cu întâlniri și romantism atunci când acestea vin pe primul loc.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Cercetare & societate!!! Aveți numărul de telefon al acestor indivizi ca să îi putem întreba direct?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Pentru că Tinder și Bumble sunt deja disponibile? Și cu siguranță nu m-au ajutat să merg cu Isus ... această aplicație este sinceră umple un gol și îmi amintește să îl pun pe Isus pe primul loc. Îl pui pe Isus pe primul loc sau dorințele tale?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Dacă ai nevoie de o aplicație care să îți amintească să îl pui pe Dumnezeu pe primul loc, asta spune mai multe despre tine decât "mersul tău"! Michelle Apples, care a fost o gazdă anterioară pe table, și-a cunoscut soțul pe Hinge, iar acesta a fost minunat pentru ea! Puteți întâlni pe oricine pe orice aplicație, este nevoie de harul lui Dumnezeu și de a fi intenționat cu privire la ceea ce doriți și nu doriți să vă distrați.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Întreabă-te, crezi că scopul inițial al acestei aplicații a fost prietenia? Nu, a fost de a aduce oamenii împreună dating-stylez, și cu actualizări ulterioare, partea de prietenie sa născut.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Nu, nu mă bazez pe o aplicație, dar ca cineva dintr-o familie destrămată, pot cădea în capcana de a idolatriza relațiile. Este frumos să am o aplicație care contracarează această slăbiciune, mai degrabă decât să o îndeplinească.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan este interesant faptul că The Christian Singles Hub are acum propria sa aplicație în SUA... Numai abonament

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Scopul acestei aplicații creștine este CĂSĂTORIA, dar nu obținem asta chiar de la început. Eu o folosesc ca pe o "Aplicație pentru Căsătorie".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan De asemenea, interpretezi greșit INTENȚIONALITATEA și COMPROMISUL. Am intenția de a mă căsători, dar nu mă angajez față de cineva pe care nu-l cunosc și cu care s-ar putea să nu mă căsătoresc, punându-mă în situația de a mă întâlni. Am intenția de a mă căsători. Prin urmare, îmi fac prieteni pentru a evalua cu cine să mă întâlnesc pentru căsătorie. Intenția mea este pură 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Elementul de dating al aplicației nu a dispărut - swipe, match, mesaj, chat, apel video și întâlniți-vă pentru întâlniri! Masa și zona socială mare modalitate de a conecta și să înțeleagă întreaga persoană. Este o modalitate excelentă de a-ți face prieteni și de a-ți lărgi conexiunile și cine știe unde te-ar putea duce asta.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Stan dating funcționează cel mai bine în comunitate, iar acesta este un lucru care lipsește din majoritatea aplicațiilor de dating. Vrem ca acesta să fie un loc în care să împărtășim viața împreună ca trup al lui Hristos, iar relația romantică să pornească de acolo

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "întâlnirile funcționează cel mai bine într-o comunitate", nu-i așa? Asta e un iffy unul!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Comunitatea este cu siguranță acolo. 1. ✅ Rugăciunea și Duhul Sfânt (Proverbe 3. Iacov 1) 2. ✅ Compatibilitatea dintre caracter și credință (2 Cor 6. Col 3) 3. ✅ Obiective și scopuri de viață comune (Amos 3:3) 4. ✅ Sfat înțelept și comunitate (Proverbe 11:14) 5. ✅ Dragoste și sacrificiu (1 Cor 13) 6. ✅ Personal + Pregătire (Ef 5:25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Care este rata procentuală de răspuns la mesajele introductive? Cum este afectată aceasta de: - Distanța/locația (mai mare pentru cei dintr-un oraș cu alții în apropiere, comparativ cu orașele mici și zonele rurale) - Datele demografice (vârstă, confesiune) - Cât de completat este profilul - Lungimea mesajului introductiv (presupunând că un mesaj mai lung este mai semnificativ și arată că expeditorul a citit profilul)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Mare întrebare și mă tem că nu am un răspuns la toate aceste categorii! Ceea ce pot să vă spun este că trimiterea unei Intro crește semnificativ șansele de a obține un meci 🥳 Deci, asigurați-vă că utilizați intros dvs. gratuite!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Bună David, Salt trebuie să aibă o idee despre cât de multe mesaje de introducere primesc răspuns. Din experiența mea cu Salt și cu o altă platformă creștină, aș spune că rata de răspuns (la mesajele semnificative, scrise cu atenție) este de aproximativ 5%... inițial am crezut că e vorba de "mine", dar se pare că mulți alții au aceeași experiență..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Poate că ar putea exista solicitări mai explicite pentru a indica disponibil pentru o relație la distanță sau dispus să se mute???? Apreciez că acest subiect este mai dificil în cazul copiilor și al custodiei partajate, dar cred că este mai bine să fim sinceri cu privire la ....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason de acord

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Poate că nu te-ar deranja un plug nerușinat pentru cartea The Missions Addiction de David Shibley ... Nu numai că am citit-o, dar l-am întâlnit pe autor și am ajuns să-l conduc de la conferință la aeroport cu mult timp în urmă

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason pe această linie, ar putea exista o modalitate de a încuraja oamenii să fie specifici cu privire la locul în care locuiesc? Atât de mulți oameni pun doar numele unui oraș, fără țară sau stat. Multe dintre aceste nume de orașe sunt foarte comune și ar putea fi oriunde.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Sunt de acord cu tine despre locație, de asemenea ... Este nevoie de încredere și de a fi sigur în Dumnezeu pentru a posta mai precis despre locație.... Cred că a mea poate părea criptică pentru cineva din afara Midwest USA, dar are abrevierea metroului, codul zonei și abrevierea statului.... DFW a fost un acronim interesant la început - Dallas Fort Worth, eu nu sunt din TX 🤣.... Orașul Washington ar putea fi ca în 52 de state și teritorii diferite din SUA ....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ca un creștin dating, crezi că există un beneficiu în a cunoaște pe cineva este un cadru de grup, mai degrabă decât pe unul pe unul? Ca și în cazul în care a existat opțiunea de a merge la un eveniment cu prietenii tăi și de a invita pe cineva care vă interesează de-a lungul, ar fi că mai înțelept decât dating unul pe unul? Dacă da, de ce și cum poate fi acest lucru pus în aplicare mai ales în lumea modernă în care trăim?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

SALT TABLE este un loc bun pentru a începe 🙂 shameless plug .... Există grupuri Instagram & Discord care s-au dezvoltat din TABLE care au câteva întâlniri de grup în persoană

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, conectarea nerușinată este grozavă. Vă mulțumim pentru dezvoltarea unei aplicații care se adaptează la lumea modernă în timp ce rămâne întemeiată în Hristos. Este bine că aduceți comunitatea în aplicațiile de dating, sincer cred că este mai în ton cu un ideal evlavios. De fapt, nu am fost niciodată suficient de îndrăzneț pentru a cere datele mele pentru a merge la biserică cu mine pentru o primă întâlnire. De obicei, fac lucrul tradițional modern de a merge la o cafenea sau ceva, dar poate am nevoie pentru a încerca ceva diferit.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis dar poate că în viitor aș putea face un pic mai mult, "Isus este pe primul loc, face cu ea" vibrații de genul. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh nu pot lua absolut nici un credit pentru nimic pe SALT app , și mă simt ca o sosire mai târziu ca un utilizator în acest an în SUA ... A treia roată Data spectacol ma prins și TABLE a făcut această aplicație se simt mai mult ca un minister decât o afacere ... Grupul Discord este o familie și nu pot lua nici un credit pentru asta ... Nu pot comenta pe grupul Salty Instagram - nu folosesc IG ... Dar este clar că o comunitate pozitivă favorizează o comunitate mai pozitivă ... Dumnezeu să vă binecuvânteze 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Scuze, am crezut că ești unul dintre membrii echipei aplicației SALT care răspunde. M-am alăturat doar acum câteva zile și încă nu mă obișnuiesc cu aplicația! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

Asta este deja ... Există o mică curbă de învățare cu aplicația SALT și există un anumit context de învățat, cum ar fi unii oameni de pe Tables chatter unul cu celălalt confortabil pentru că au fost pe aplicația de câțiva ani .... David - Customer Service Mgr este grozav și aici și acolo face deschis Master Class Tables pe modul de a utiliza aplicația bine Ei sunt destul de buni în a răspunde la întrebări, precum și ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Bună întrebare! Întâlnirea într-un grup este cu siguranță o opțiune bună, mai ales dacă nu îi cunoști super bine sau nu știi dacă atracția există. Dar întâlnirea unu la unu transmite un mesaj mai clar de intenționalitate - aceasta este cu siguranță o întâlnire. Participarea la evenimente locale pentru persoane singure ar putea fi o soluție intermediară bună - dă un mesaj clar că ești singur fără a fi foarte intens

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Mă întreb dacă întâlnirea este calea de a merge mai departe. Pentru că simt că am urmat influența lumii în loc de cea a lui Dumnezeu. Cu cât citesc mai mult despre perspectiva biblică a relațiilor, familiei, sexului și căsătoriei, cu atât mai mult văd cât de departe sunt de ideal și cât de mult ne influențează lumea și chiar comunitățile noastre bisericești.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Cum

Sat Nov 16 2024
0 ❤️