Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Jan 28 2025

Presja na chrześcijańskich facetów 😮‍💨

Czy mężczyźni są poddawani zbyt dużej presji podczas chrześcijańskich randek? Zazwyczaj oczekuje się od nich, że będą podchodzić do kobiet, płacić za randkę, zabiegać i inicjować. Chłopaki z SALT, czy czujecie presję? Czy coś powinno się zmienić?

9 Polubień
98 Komentarze
Anonymous's avatar
Anonymous

Podobny temat pojawił się jakiś czas temu w moim miejscu pracy i po wysłuchaniu dyskusji odniosłem wrażenie, że zarówno mężczyźni, jak i kobiety są obecnie często zdezorientowani co do tego, jakie działania powinni podejmować. Wygląda na to, że bez względu na to, co robisz lub czego nie robisz, zawsze jest to uważane za złe. Poczułem się nawet źle z powodu jednego z moich przyjaciół, gdy powiedział nam, że kobieta obraziła się, gdy otworzył jej drzwi w sklepie.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Lilian's avatar
Lilian

Jeśli mężczyźni postrzegają to jako presję, nadal są chłopcami, muszą dorosnąć.

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Lilian Dobra zachęta 😳🤔

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Presja!? Nie jestem pewien, czy to właściwe słowo. Jestem pewien, że kobiety również czują "presję", ale na różne sposoby. Mam wrażenie, że w randkowaniu jest pewien proces, zwłaszcza jeśli szukasz kogoś, kto może być podobnie myślący, gdzie obie osoby "sprawdzają" drugą osobę. Dla mężczyzn ten proces weryfikacji może być nieco kosztowny, jeśli nie masz pewności, czego szukasz Jay

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobiście czuję presję. Jeśli chodzi o wyciąganie ręki i inicjowanie rozmowy. Niedawno pewna urocza dama odezwała się do mnie jako pierwsza i dobrze, że to zrobiła. Powiedziałem jej, że jest odważna, a ona powiedziała mi, że musimy być odważni. I moja perspektywa się zmieniła. Zazwyczaj to ja wykonuję pierwszy ruch, ale muszę mieć silne poczucie atrakcyjności. Skąd jednak masz wiedzieć, że ktoś cię pociąga, jeśli go nie poznasz.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To brzmi tradycyjnie, tak jak powinno być. Nie ma też nic złego w tym, że nie chce, abyś płacił coś za asystowanie.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

Nie sądzę, że presja.... brzmi całkiem normalnie.... i mnóstwo plusów, jeśli klikniesz 🥂

Mon Feb 03 2025
5 ❤️
Jez's avatar
Jez

Brzmi tak samo, jak wszystkie randki, które kiedykolwiek robiłem

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Czy uważacie, że chrześcijanki Są milsze na początku i Powoli stają się coraz bardziej wybredne. Za bardzo?

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb wszystko zależy od kobiety...

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lol mam pytanie

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Potraktuj mnie jak potencjalnego nowego znajomego. Reszta zajmie się sama.

Sun Feb 02 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Możesz sobie wyobrazić sytuację we Włoszech..

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Sophia's avatar
Sophia

Tak

Sat Feb 01 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naa... po prostu kochaj Jezusa. Kiedy czuję presję, moje oczy nie patrzą już na Pana 🙌 W Nim nie ma presji, ale cudowny pokój. Mamy dobrego, dobrego Ojca, bracia i siostry. Odpocznijcie w Nim ✝️

Fri Jan 31 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Nienawidziłem randek w kulturze kościelnej, ponieważ po prostu nie jestem tego rodzaju facetem. Salt bardzo pomógł, ponieważ zdajesz sobie sprawę, że istnieją różne rodzaje kobiet kochających Jezusa, nie tylko te "tradycyjne".

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To, co zauważyłem w Kościele (NIE wskazuję tu na nikogo, proszę, nie bierz tego do siebie), to fakt, że kobiety nie są uczone przez inne starsze kobiety, ale przez świat. Istnieje więc tendencja do stosowania światowych wartości bardziej niż wartości biblijnych we wszystkim, ale szczególnie tutaj, wybierając partnerów.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Markus's avatar
Markus

Normalnie w każdej sytuacji jest jakaś presja, ale w tych momentach może być jej tak dużo, że jedyną osobą odpowiedzialną za jej powstanie jesteś Ty sam. Jako mężczyzna, aby ją zminimalizować, powinieneś mieć jasny, precyzyjny i bezpośredni cel. Nie zmieniaj ciągle zdania. Określ, czego chcesz, a czego nie chcesz od związku i trzymaj się tego. Tak, będziesz odpychać większość ludzi, ale jednocześnie będziesz przyciągać ludzi, którzy szukają podobnych rzeczy jak Ty.

Fri Jan 31 2025
8 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Chrześcijańska kultura randkowa może być gorsza niż świecka kultura randkowa dla mężczyzn z autyzmem, którzy walczą społecznie. Istnieje przekonanie, że mężczyźni zawsze powinni być inicjatorami, ale dla kogoś takiego jak ja z autyzmem nie zawsze jest to łatwe. Mam problemy z odczytywaniem sygnałów, a duże sytuacje społeczne mogą być przytłaczające, więc tradycyjna dynamika randek może być bardzo zniechęcająca.

Fri Jan 31 2025
9 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Myślę, że powinno być więcej miejsca na różne style komunikacji oraz więcej łaski i cierpliwości w rozwoju relacji, zamiast zakładać, że jedno podejście, które wszyscy uważają za najbardziej "biblijne", działa dla wszystkich.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben L. Dokładnie

Sun Feb 02 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mam również autyzm i ADHD. W przeszłości umawiałem się z ludźmi, którzy mówili "czy możesz być lepszy w x,y lub z?" A ja na to... nie. Już robię wszystko, co w mojej mocy. Co więcej, odkryłem, że wielu chrześcijan ma bardzo macho/toksyczny pogląd na to, jak powinny działać relacje damsko-męskie, a moja neurodywergencja *nie* pasuje do tego, podobnie jak moje osobiste wartości.

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Liam's avatar
Liam

Myślę, że jest to odziedziczona presja wynikająca z wcześniejszych lub zaobserwowanych doświadczeń z randkami, a ten początkowy krok zaproszenia kobiety na randkę może być bardzo zniechęcający dla facetów, którzy zostali wcześniej odrzuceni, z których niektóre odrzucenia mogą wydawać się bardzo brutalne! To po prostu zmniejsza pewność siebie, aż nic nie zostanie!

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Harry's avatar
Harry

Nie wiem, ale myślę, że zawsze ważne jest, aby ktoś modlił się o to, jak najlepiej zachować się w takich okolicznościach i prosił innych o modlitwę

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Szczerze mówiąc... nie dbam już o oczekiwania. Kiedyś tak było, ale teraz staram się być pobożnym i dobrym mężczyzną.... i robić to, co uważam za stosowne. Będę zabiegał o kobietę przez jakiś czas, ale jeśli nie wyczuję zainteresowania w jej działaniach (z mojego doświadczenia wynika, że słowa są często puste), będę życzył jej jak najlepiej i pójdę własną drogą. Jeśli Bóg ma kogoś dla mnie, ufam Mu, że to zaaranżuje. Jeśli nie... po prostu będę nadal dawał Mu wiarę i wysiłki. W końcu jest tylko kilka rzeczy, dla których warto się poświęcić

Thu Jan 30 2025
14 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Matityahu myślę, że dobrze byłoby po prostu zaprzyjaźnić się, aby poznać osobę i zobaczyć stamtąd. W ten sposób nie zostaniesz niepotrzebnie uwikłany lub ponieważ nie możesz tak naprawdę wiedzieć od samego początku... Albo poproś o znaki od Boga lub poszukaj owoców Ducha Świętego przed kontynuowaniem

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Na początku tak, dopóki nie zdałem sobie sprawy, kogo chcę zadowolić, świat czy Jezusa. Po prostu cieszę się, że to nie wyszło, bo albo oni, albo ja byliśmy zbyt niedojrzali w Duchu Świętym i nie chcieliśmy pomagać sobie nawzajem wzrastać. Teraz studzę to i zamiast szukać, staram się znaleźć dojrzałą kobietę w Duchu Świętym.

Thu Jan 30 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Anukun the Skywalker Chwalcie Boga! HALLELUYAH! Bądź błogosławiony w imieniu Jezusa! To wszystko, aby człowiek zdał sobie sprawę, że stawia Boga na pierwszym miejscu! Niech Bóg błogosławi cię w swoim czasie z tym właściwym.

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

To miłe!

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Devon's avatar
Devon

Czuję, że jestem za gorący dla kobiet, kobiety za bardzo przejmują się tym światem i sobą. Jestem zbyt gorący dla Jezusa. Przyciągają je również mężczyźni z tego świata, nie powinienem konkurować z nimi jako chrześcijanin. To frustrujące, czuję, że pula randkowa jest niewielka, być może potrzeba cudu, aby otrzymać żonę. Proszę, pomóż mi Boże

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

@Devon, w porządku kolego, myślę, że możesz również zastosować tutaj znaczenie Mateusza 7, 13-14.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie wszystkie kobiety tak robią, ja na pewno nie. Największymi skarbami są niebiańskie skarby Boga!!! Bądź zachęcony bracie. Każdy, kto najpierw szuka Boga i idzie za Jezusem w miłości, nie zostanie zaakceptowany przez większość, nie jest to łatwe, ale to naprawdę błogosławieństwo! Nie ustawaj w modlitwie. Niech Bóg cię błogosławi!

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Może nie, jak to powiedziałeś, jakaś kobieta może chcieć najpierw poznać charakter. Ale czy spotkania były po to, żeby tak mówić?

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

Osobiście nie uważam, że to zbyt duża presja. Kiedyś tak było, ale kiedy odrzuciłem kulturę "miłego faceta" i przyjąłem zdrową męskość, myślę, że istnieje pewna odpowiedzialność, aby zrobić krok naprzód, jeśli chodzi o relacje. Musimy uczyć mężczyzn, jak być odważniejszymi i dobrze przewodzić, zamiast okazywać bierność, co dotyczy wszystkich dziedzin życia, ale w szczególności związków

Wed Jan 29 2025
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy co to znaczy, że odrzuciłeś kulturę "miłego faceta"? Myślę, że każda dobra kobieta powinna szukać dobrego faceta? Żadnych z tych śmieci alfa czerwonej pigułki ani feministycznych śmieci.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

@Natalie Olivia Jest duża różnica między dobrym mężczyzną a "miłym facetem". "Mili faceci" to zazwyczaj ci, którzy są pasywni, podobają się ludziom i są niepewni siebie, szukając potwierdzenia od innych swojej dobroci. Dobrzy mężczyźni są uczciwi, mówią prawdę w miłości i potrafią przewodzić. Byłem tym pierwszym i szczerze mówiąc, byłem dość toksyczny w swoim zachowaniu, ale bardzo ciężko pracowałem, aby być tym drugim, z dużą pomocą Boga i pracą emocjonalną

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy OK, to ma dużo sensu. Teraz rozumiem. Brawo dla Ciebie! Tak, pasywność i brak pewności siebie nie są dobre. Uczciwość jest ogromna!

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Właściwie bardzo mnie to zachęca, ponieważ mogę odnieść się do tej podróży. Kiedyś byłem taki nieśmiały, niepewny siebie, podobający się ludziom, cichy, a Bóg bardzo mi pomógł, odwrócił scenariusz, więc zacząłem odważnie opowiadać się za prawdą. Więc AMEN bracie 🔥, jestem tym zachęcony! @Paddy Niech cię Bóg błogosławi i zachowaj wiarę!

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Tony's avatar
Tony

@Paddy My man! 100% To właśnie mają na myśli, mili faceci kończą ostatni

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Natalie Olivia Zgadzam się

Sat Feb 01 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Czytałem komentarze do tego postu i zobaczyłem twój. Wspaniale jest widzieć, że wciąż są mężczyźni, którzy akceptują prawdziwą męskość i nie tylko starają się być "miłym facetem", ale zamiast tego prawdziwym, bogobojnym mężczyzną gotowym przewodzić, chronić i zapewniać.

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Fabyanna's avatar
Fabyanna

@Paddy Zgadzam się z Tobą. Zdrowa męskość jest atrakcyjna. Mężczyźni muszą być odważni i śmiali. Pomyśl, że obie płcie również odczuwają presję po wielu odrzuceniach

Sat Feb 01 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Paddy Dobrze powiedziane bracie 👏 Mogę się osobiście odnieść. Niesamowita łaska Boża pomogła mi również wzrastać we wszystkich dziedzinach mojego życia! Jeszcze wiele przede mną, ale nie z bagażem niepewności czy żalu! Jesteśmy nowymi osobami dzięki naszemu Zbawicielowi. Dobrzy mężczyźni ponad miłymi mężczyznami, każdego dnia! Rozpowszechniaj dalej to słowo! Pokochaj to!

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Nie wywieraj presji.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Randki online są dziwne, ponieważ od razu zostajesz wrzucony w scenariusz "czy prawdopodobnie lubisz tę osobę romantycznie?", Podczas gdy jeśli spotkasz kogoś osobiście, możesz go poznać, zanim cokolwiek więcej po obu stronach zostanie wzięte pod uwagę. Aby to ułatwić, gdyby profile ludzi zawierały bardziej szczere i otwarte informacje, czaty za pośrednictwem aplikacji byłyby bardziej zaokrąglone, zamiast próbować dowiedzieć się o nich informacji, które już udostępniłeś. Moja prośba - mężczyźni i kobiety, umieśćcie więcej w swoich profilach

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Odnośnie płacenia za randki itp. Nie uważam, że którakolwiek ze stron powinna mieć dużo pieniędzy, aby móc umawiać się na randki. Szczerość w tej kwestii jest potrzebna, a ja jestem więcej niż szczęśliwa, mogąc płacić za różne rzeczy. Odkryłam jednak, że czasami mężczyźni mogą uznać to za zniewagę, jeśli nie zapłacą. Osobiście lubię płacić za rzeczy na zmianę, ale być może inni nie zgodzą się z takim podejściem

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

nie wspominając o tym, że nie każdy jest fotogeniczny. Lub ma przyzwoite najnowsze zdjęcia.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Nie jestem pewien, co masz na myśli mówiąc fotogeniczny. Kiedy powiedziałem, że zarówno mężczyźni, jak i kobiety powinni umieszczać więcej w swoich profilach, miałem na myśli informacje o sobie i swojej wierze, niekoniecznie więcej zdjęć. Mam nadzieję, że to ma sens i nie chciałem Cię urazić

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel bez urazy, właściwie to się z Tobą zgadzam. Zasadniczo mówię, że zdjęcia często nie oddają ludziom sprawiedliwości.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Dziękuję - to ma sens. Kiedy się nad tym zastanowię, jest całkiem sporo ludzi, których spotkałem przypadkowo w prawdziwym życiu i pomyślałem, że są niesamowitymi mężami Bożymi i mógłbym być do nich całkiem przyciągany po ich poznaniu, a prawdopodobnie nie zostałbym do nich przyciągnięty po prostu widząc ich profil w aplikacji randkowej

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moja prośba nr 1 do kobiet, które chcą związku. Mężczyźni nie mają nic przeciwko inicjowaniu, ale musimy wiedzieć, że jesteś zainteresowana. Twoje podpowiedzi w 99% przypadków nic nam nie mówią. Jeśli cię zaprosimy, a ty odmówisz, odejdziemy. Jeśli jesteś zainteresowany, wróć z dniem, który zadziała, zamiast po prostu "nie". #2 nie bądź dla nas miły, a potem zdziw się, gdy cię zaprosimy. A mówienie "eww" jest naprawdę do bani. #3 plz! Jeśli w kościele zaprosimy jedną dziewczynę, a ona nie będzie zainteresowana, nie obmawiaj go innym dziewczynom.

Wed Jan 29 2025
31 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Justin to solidna rada

Wed Jan 29 2025
6 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Justin Nie rzucam podpowiedzi. Zamawiam fajerwerki. Wiem, że podpowiedzi nigdy nie działają. 😅 🎆 Jasna komunikacja jest ważna dla obu stron. Informuj o granicach. Informuj, jeśli granice zostaną przekroczone. Od samego początku komunikuj, dlaczego jesteś na Salt. Przekaż wszelkie obawy dotyczące niezgodności. Podsumowując, po prostu to powiedz, zakomunikuj, nikt nie potrafi czytać w myślach. Spraw, by twoje "tak" oznaczało "tak", a twoje "nie" oznaczało "nie" (Ew. Mateusza 5:37).

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Justin masz 100% racji. Również wtedy, gdy obmawianie kogoś za jego plecami jest nie tylko niezdrowe, ale także źle odbija się na tobie, a inni nie powinni oddawać się plotkowaniu, ponieważ wtedy jesteś tak samo zły. Plotkowanie niestety psuje relacje w społeczności w kościele.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley przyjaciel dźgnąłby od przodu, prawda? Haha. Słyszałam to powiedzenie i rozbawiło mnie, ale wolałabym, żeby nikt mnie nie dźgał. Czasami przytulenie i miłe słowa trafiają do mojego serca głębiej niż jakiekolwiek dźgnięcie. Kilka boskich rad dotyczących plotkowania: "Osoba przewrotna wznieca konflikty, a plotkarz rozdziela bliskich przyjaciół" - Przysłów 16:28 (NIV) "Plotka zdradza zaufanie, ale osoba godna zaufania dochowuje tajemnicy" - Przysłów 11:13 (NIV)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Kto ukrywa nienawiść kłamliwymi ustami i szerzy oszczerstwa, jest głupcem" - Przysłów 10:18 (NIV) "Nie pozwólcie, by z waszych ust wychodziła jakakolwiek nieprzyjemna mowa, ale tylko to, co jest pomocne w budowaniu innych zgodnie z ich potrzebami, aby przyniosło korzyść tym, którzy słuchają" - Efezjan 4:29 (NIV) Z drugiej strony Jezus stwierdza, "Błogosławieni jesteście, gdy ludzie wam urągają, prześladują was i mówią kłamliwie wszystko złe na was z mego powodu" - Mateusza 5:11 (NIV)

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Tych, którzy są prześladowani ze względu na Chrystusa, Jezus uspokaja w następnym wersecie: "Cieszcie się i radujcie, bo wielka jest wasza nagroda w niebie, bo tak samo prześladowali proroków, którzy byli przed wami" - Mateusza 5:12 (NIV). Tę wzmiankę i zachętę znajdujemy również w Ewangelii Łukasza 6:22-23.

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley Czy ktoś przyniósł plotki za twoimi plecami tutaj Hayley? Mam nadzieję, że nie. W każdym razie nie bądźmy zaskoczeni, kiedy to się stanie. Będą wilki próbujące dostać się do nas owiec i te wilki będą udawać owce, ale alias i Alleluja znamy głos naszego Pasterza! :)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jestem zainteresowany tym tematem. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają swoje zmagania, jeśli chodzi o chrześcijańskie randki, a rozeznanie jest kluczowe. Nie każdy, kto korzysta z chrześcijańskiej aplikacji, jest chrześcijaninem, niektórzy chcą wnieść do niej swój światowy styl i to nie działa. Jeśli mężczyzna czuje presję, by zbliżyć się do kobiety, porozmawiaj o tym z Duchem Świętym. Nie mówisz o małżeństwie od samego początku, ale zrozum, że celem chrześcijańskich randek jest znalezienie małżonka królestwa. Pierwsi przyjaciele bardzo pomagają.

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Craig's avatar
Craig

IMHO To nie jest presja, to odpowiedzialność za podejście i zainicjowanie. Jako mężczyzna jestem proszony przez naszego Ojca o przewodzenie. Nie oznacza to rządzenia, ale przewodzenie, kochanie Boga i mojej żony, a także wszystkich innych, nawet moich wrogów. Jeśli Bóg jest za związkiem, wiem, że Duch Święty poprowadzi mnie w tym początkowym połączeniu, więc ufam temu i wprowadzam Go w to od samego początku. A dlaczego miałbym tego nie zrobić? Z Bogiem nie ma presji. On chce, abym kochał i był kochany.

Wed Jan 29 2025
14 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Craig w 100% w punkt. Uwielbiam sposób, w jaki otwierasz się bez wahania, bez presji i odpowiedzialności. Jesteś jak powiew świeżego powietrza, człowiek tak bliski mojemu sercu. Wszystko, o czym wspomniałeś, popieram i w co wierzę. I bez cienia wątpliwości wierzę tak jak Ty, że Bóg chce, abyśmy kochali, byli kochani i akceptowali miłość. Zacząłem uczyć się słuchać i słuchać, aby się uczyć. Jestem z natury ciekawska i dość gadatliwa 🤭🤗

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
suzette's avatar
suzette

Bardzo Ci za nie dziękuję. Przywództwo u mężczyzny, a tym bardziej u chrześcijanina, powinno być cechą lub charakterem ☺️

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Wed Jan 29 2025
9 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Dzięki za podzielenie się tymi zmaganiami Jay i za otwartość i wrażliwość. Tak, w imię feminizmu czuję, że nastąpiło przesunięcie wahadła, które przesunęło się zbyt daleko, gdzie wydaje się, że istnieje seksizm wobec mężczyzn! Nie tam pierwotnie zmierzał feminizm. Jesteśmy w okresie transformacji społecznej. Dlatego ważne jest, aby patrzeć na Chrystusa, aby pozostać ugruntowanym, gdy wahadło społeczeństwa się kołysze.

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Wierzę, że Chrystus da nam uziemienie, którego potrzebujemy. W tym momencie nie widzę innych opcji uziemienia, jeśli takie istnieją. Stańcie w obronie Chrystusa, mężczyźni i kobiety. Bądźmy zmianą, którą chcemy zobaczyć na świecie. naprzód drużyno, naprzód! 😄

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Wed Jan 29 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay Zgadzam się z większością tego, co zostało powiedziane o tym, jak ciężko jest nam, facetom, ale pozwól, że podzielę się moim ulubionym drażniącym tematem dotyczącym braku szacunku dla kobiet i tego, jak to utrudnia nam jako facetom, ponieważ wspomniałeś o pozytywnych doświadczeniach z kobietami w Azji.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mam ukraińskie korzenie. Niestety, nie nauczyłem się ukraińskiego od mojej babci, z którą byłem bardzo blisko. Uczęszczam na lekcje ukraińskiego osobiście co drugą sobotę, ponieważ moja praca wymaga ode mnie pracy w drugą sobotę. Uczęszczam do małego ukraińskojęzycznego kościoła. Należę do lokalnego ukraińskiego stowarzyszenia kulturalnego i byłem na Ukrainie i podoba mi się tam nawet bez korzystania z kursu wymiany. Lubię Ukraińców, zarówno mężczyzn, jak i kobiety, młodych i starych.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jestem zarówno Amerykaninem/Kanadyjczykiem, jak i Ukraińcem, chociaż prawdopodobnie nie wydaję się zbyt ukraiński dla większości Ukraińców, ale naprawdę jestem Ukraińcem w sercu i pracuję nad byciem sobą, jednocześnie stając się bardziej ukraińskim, ucząc się języka i innych rzeczy.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Chodzi mi o to, że nie jestem jakimś przerażającym 60-latkiem próbującym znaleźć 20-letnią Ukrainkę, ani nawet przerażającym 37-latkiem. Byłbym całkowicie otwarty na randki i małżeństwa z nie-Ukrainkami, ale ma sens, że mógłbym również specjalnie szukać ukraińskich kobiet. Jednak większość wyników wyszukiwania, które otrzymujesz, jest obrzydliwa i uprzedmiotawiająca i nie zawiera prawdziwych Ukrainek szukających współmałżonka. To tylko śmieszne modele chirurgów plastycznych i zdjęcia zmienione przez sztuczną inteligencję z jakimś oszustem za komputerem.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jeśli jesteś przyzwoitym facetem, który chce poznać prawdziwych ludzi i patrzy na konkretny kraj, niemożliwe jest znalezienie nieobiektywnych i stereotypowych wyników. Planuję wkrótce ponownie pojechać na Ukrainę i prawdopodobnie spędzać tam tydzień lub dwa każdego roku, a ostatecznie przenieść się na Ukrainę i wrócić do mojego rodzinnego miasta w Wirginii zimą. Jeśli będę miał dzieci, to chcę, aby dorastały ucząc się ukraińskiego. Ale prawdziwi przyzwoici chrześcijańscy mężczyźni po prostu dostają fałszywe strony profilowe, które poniżają kobiety.

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mieszkałem w Azji przez około 7 lat i ludzie wydają się być o wiele bardziej przyjaźni i otwarci. Uważam, że to dość interesujące, kiedy czytam, jak wyglądają randki tutaj i cóż, może to być prawda w odniesieniu do niektórych aspektów. Niektóre kobiety mogą po prostu używać go do walidacji. "Och, jestem taka lubiana i pożądana, to wszystko, czego potrzebowałam, żegnaj Chester!" 🤣

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias dzięki za podzielenie się swoją historią. Życzę Ci powodzenia w kolejnych przedsięwzięciach ;)

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Wed Jan 29 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jay, przeczytałem cały twój wątek i ty i Matthias macie rację. To, czego nie mogę zaakceptować, to sposób, w jaki chrześcijanki pokazują się w niezbyt skromnym stroju i bardzo prowokujących pozach, wabiąc mężczyzn jako przeszkodę i niestety oszuści są wszędzie, co jeszcze bardziej utrudnia odkrycie prawdziwych ludzi. Biorąc to pod uwagę, odkrywam również, że prawdziwi, skoncentrowani na Bogu mężczyźni uważają, że znalezienie prawdziwego diamentu jest zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe i raczej wybierają kamienie. Jesteś rzadki i ❤️

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Saki's avatar
Saki

To zależy ... po prostu bądź przejrzysty co do swoich intencji, moim zdaniem jako kobiety.

Tue Jan 28 2025
5 ❤️
Rob's avatar
Rob

Nie jestem pewien, czy to presja, ale istnieje nierównowaga i nierealistyczne oczekiwania - nauczanie skierowane do mężczyzn mówi coś w rodzaju "nie odrzucaj kobiet w swojej orbicie", podczas gdy kobiety uczone są, by nie "osiadać". Oczywiście powinny istnieć standardy przyzwoitości / postawy / zachowania, ale wydaje się, że faceci są odrzucani, jeśli nie pasują do wszystkiego na liście kontrolnej. Ponadto, w dzisiejszym społeczeństwie zakłada się, że mężczyźni są do niczego, więc zbliżanie się do kobiety niesie ze sobą strach przed oskarżeniami lub etykietowaniem.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Rzeczy, które należy zmienić: - Kościół lepiej dyscyplinuje/mentoruje mężczyzn i kobiety, tak aby nauczane były chrześcijańskie standardy/wartości - Panie mogą pomóc, wypełniając swoje profile, dając nam facetom lepsze wyobrażenie o swojej wierze, hobby i nadziejach na przyszłość - to pomoże nam ocenić, czy mamy coś wspólnego i rozpocząć sensowną rozmowę. To samo dotyczy IRL - jeśli faceci wiedzą, że masz określone hobby/zainteresowania, ułatwia to rozmowę i bardziej sprzyja zaproszeniu cię na randkę.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Tak! Jestem zmęczony w zasadzie brakiem informacji poza kilkoma zdjęciami, które nie są sugestywne (pomijam profile z sugestywnymi zdjęciami na świeckich aplikacjach randkowych, nawet jeśli mówią, że są chrześcijanami) i mówię: "Uwielbiam sushi! Yay Jesus!" i to wszystko. Albo profile, które w kółko opowiadają o tym, czego chcą od męża, ale nie mówią nam nic o twoim sercu i o tym, jak pozostaniesz u naszego boku, jeśli stracimy pracę lub dom, albo jak zachowasz się, gdy dojdzie do nieporozumienia.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Matthias Zgadzam się z Tobą. Chociaż niestety zdarza się to w obie strony. Liczba profili, które widziałem, gdzie osoba umieściła .... jako "odpowiedź" na niezbędne pytania. Tak, tylko kilka kropek 😞 Natychmiast je blokuję. Szkoda, że zdarza się to również mężczyznom. Mam nadzieję, że sytuacja się poprawi.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Czy mógłbyś podzielić się ze mną opinią na temat mojego profilu? Będę bardzo wdzięczny. Jestem tu głównie dla społeczności i nawiązywania przyjaźni, ale jeśli Bóg mnie do kogoś poprowadzi, jestem na to otwarty.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis Naprawdę nie mam kwalifikacji do oceniania czyjegokolwiek profilu, ale doceniam to, jak opisujesz siebie w sposób, który pozwala nam zrozumieć cię jako osobę. Mój komentarz dotyczący prowokacyjnych zdjęć profilowych naprawdę odnosi się do świeckich portali randkowych, które pozwalają na uwzględnienie religii w ich biografii.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias ok, cieszę się, że mój profil udostępnia wystarczająco dużo informacji o mnie, że nie jest powierzchowny lub tak zorientowany na Jezusa, że wydaje się bezosobowy. ☺️

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To trochę zabawne/smutne, że znalazłem 2 profile tej samej laski, nieco inne zdjęcia, inne imiona. Z jednym z tych 2 zdjęć 2 jednowyrazowe odpowiedzi. Zorientowałem się, że to jakieś boty. Zgłosiłem to / ich / kogokolwiek lol.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob NAPRAWDĘ chciałbym, żeby kościół zrobił coś w sprawie swatania. Kiedyś żydowskie jentas były rzeczą. Teraz... Musisz błagać ludzi, aby modlili się za ciebie, aby kogoś znaleźć.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Justin to zależy od kościoła, jak duża jest społeczność, a także od tego, czy ludzie dobierają się w pary z prawdziwej troski, czy tylko dlatego, że lubią się wtrącać. Ponadto, jeśli to nie zadziała, to zwykle facet jest ostracyzowany / źle traktowany / sprawia, że czuje się niezręcznie, więc jest to kolejna bariera przed podjęciem ryzyka zaproszenia dziewczyny w pierwszej kolejności.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob dużo "polubień" zamiast intro tutaj. Wygląda na to, że nikt nawet nie czyta, stosunek wynosi około 1/25-30

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana Zwykle wysyłam sensowne intro z pytaniem odnoszącym się do ich profilu, zamiast po prostu naciskać lubię to. Ale, jak donoszą inni, prawie nie ma odpowiedzi. Współczynnik, o którym wspominasz, jest prawdopodobnie dość dokładny, ponieważ szacuję go na około 2-3%

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob idk if you would call it courtesy. But, would you prefer that the lady accepts and writes back even if it's just to acknowledge you even though she may not have an interest? Or should it remain unreplied if there is no interest?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana it would be useful if there was an acknowledgement - another Christian site has preset responses, which removes the awkwardness. Here’s the thing - the low response rate isn’t purely down to lack of interest. There’s the consumerist nature of dating and unrealistic expectations. If a guy sends a meaningful message that shows he’s read your profile and there’s something in common, isn’t that worth exploring rather than dismissing immediately based on limited info?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Jako facet? Osobiście nie. ale widzę, że te oczekiwania sprawiają, że kobiety czują się pokonane, gdy mężczyzna nie robi pierwszego kroku.

Tue Jan 28 2025
6 ❤️
Nick's avatar
Nick

Mniejsza o faktyczną randkę, trudno mi odczytać sygnały prowadzące do ewentualnej randki. Czy jest to poważne zainteresowanie, czy kobiety są po prostu przyjazne?

Tue Jan 28 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Nick osobiście nie spotkałbym się z facetem tylko po to, by być jego przyjacielem. Spotkałbym się z nim jako potencjalnym poważnym zainteresowaniem. Nie mogę jednak mówić za wszystkie kobiety.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Emmanuel's avatar
Emmanuel

@Mel najlepiej budować relacje od przyjaźni, w ten sposób oboje możecie rozmawiać i prowadzić szczere rozmowy. Lubię rozmawiać i przyjaźnić się, aby lepiej poznać kogoś, zanim przejdę dalej

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Emmanuel hej. Tak, zgadzam się. Ale ja mówię o intencjach

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Nick Lubię po prostu "spędzać czas" z pytaniami / ciekawością tego, kim są, zamiast patrzeć na to jak na randkę. W ten sposób nie ma presji z żadnej strony, możesz być bardziej sobą i miejmy nadzieję, że najpierw sprawdzisz, czy się dogadujecie, zanim rozwinie się coś poważnego

Mon Feb 03 2025
0 ❤️