Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Mar 06 2025

Porady randkowe dla kobiet od mężczyzn

Mężczyźni z SALT, dziewczyny chcą wiedzieć, co myślicie. Jakiej rady randkowej udzieliłbyś kobietom - pomóż im zrozumieć to z Twojej perspektywy.

19 Polubień
129 Komentarze
Cameron's avatar
Cameron

Jedną z rzeczy, która stanowi dla mnie pewne wyzwanie, jest jednostronna komunikacja. Jeśli zadaję pytania i otrzymuję tylko krótkie, jednowyrazowe odpowiedzi, mogę mieć wrażenie, że przeprowadzam wywiad, a nie prawdziwą rozmowę. Ponadto, gdy ktoś najpierw wysyła wiadomość z samym "cześć", trochę trudno jest kontynuować rozmowę. Trochę więcej kreatywności i wysiłku w rozpoczęciu rozmowy sprawiłoby, że wszystko potoczyłoby się lepiej.

Wed Mar 12 2025
8 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Cameron .... Jeśli ktoś wysyła mi wiadomość "cześć", nie odpowiadam na nią ...... FYI, zbyt wielu oszustów, Dla mnie to nawet nie kwalifikuje się jako upuszczenie chusteczki, musisz być bardziej elokwentny 🤔

Fri Mar 14 2025
2 ❤️
Alex's avatar
Alex

Zdrowa komunikacja. Powiedz mi prawdę. Nie mogę być z kobietą, której nie mogę zaufać. Zachowaj też prowokacyjne zdjęcia dla swojego męża. Świat nie musi oglądać Twojego ciała. Skromność jest najlepsza. Bądź sobą, a odpowiedni mężczyzna cię znajdzie. Mateusza 6:33 - Szukajcie Królestwa Bożego i Jego sprawiedliwości, a wszystko będzie wam dodane.

Wed Mar 12 2025
8 ❤️
Abiodun Micheal's avatar
Abiodun Micheal

Gal 6:9 NIV): "Nie ustawajmy w czynieniu dobrze, bo we właściwym czasie zbierzemy plon, jeśli nie ustaniemy" Ten werset zachęca do wytrwałości, przypominając nam, że nasze wysiłki przyniosą owoce we właściwym czasie, jeśli pozostaniemy wytrwali. Bądź silny i zachowaj wiarę!

Tue Mar 11 2025
1 ❤️
Amos's avatar
Amos

Każdy wierzący, który się do ciebie zbliża, jest Bożym dziełem (Ef 2:10). O ile nie masz poważnych cech charakteru i duchowych sygnałów ostrzegawczych, nie pozwól, by "atrakcyjność" i "chemia" zdominowały twoje myślenie: Pismo Święte bezpośrednio sprzeciwia się zmysłowości w 2 Piotra 2.

Tue Mar 11 2025
8 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Amos hi 👋🏾 Ogólnie się z tym zgadzam, ale jaki procent kobiet, do których tak naprawdę Cię nie pociąga, podchodzisz online lub w prawdziwym życiu? Martwię się o to tylko dlatego, że zastanawiam się, czy "bezpłciowe" małżeństwa są częściowo spowodowane tym, że kobiety poślubiają mężczyzn i ignorują atrakcyjność. W końcu mężczyzna czuje się odrzucony i ma ochotę zdradzić. Być może kobieta również. Masz jakieś przemyślenia?

Wed Mar 12 2025
2 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Ese więc nauczyłem się zabezpieczonego przywiązania i zreformowanego tomisty. Atrakcje są tak naprawdę tylko apetytami: możesz kontrolować to, co cię przyciąga, niezależnie od tego, czy jest to aspekt zmysłowy, czy dusza (charakter i duchowość). Jeśli chodzi o martwe sypialnie, sprawdź teorię przywiązania i jak rozpoznać niepewność. Oszukiwanie, martwe sypialnie, przyciąganie to wszystko rzeczy związane z teorią przywiązania.

Wed Mar 12 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Amos hmmm rzucę okiem; ale osobiście wolę Pieśni Salomona 😇

Thu Mar 13 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie zmuszaj go do ciągłego zadawania pytań lub podpowiedzi, a ty po prostu odpowiadaj jednym zdaniem, a następnie nie kontynuuj niczego ani nie zadawaj pytań. Całkowicie jednostronne. Po prostu nie pasuję. To tak, jakby byli tu tylko dla uwagi, szczerze mówiąc.

Tue Mar 11 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Noah Zgadzam się, ale zaufaj mi, to działa w obie strony. Kilka razy spotkałem się z facetem tylko po to, by poczuć, że prowadzę całą rozmowę, bardzo wyczerpujące

Tue Mar 11 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kelly tak, to prawda, to może działać w obie strony

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Ask's avatar
Ask

Myślę, że ważne jest, aby kobieta pamiętała, że rozmawiasz również z kimś cennym w oczach Boga. Czuję, że wiele razy kobiety zapominają, że my również jesteśmy oczkiem w głowie Boga (Ps. 17:8) Tak jak Ty chcesz być doceniana, szanowana i honorowana; my też chcemy. Komplementy też nie są złe. Ta nowa koszula, przystrzyżona broda, wypielęgnowane paznokcie itp. To najprawdopodobniej dla Ciebie! Daj nam małą wskazówkę/cue, że randka/spotkanie poszło dobrze. Być może osoba, z którą rozmawiasz lub spotykasz się, nie jest tak

Mon Mar 10 2025
16 ❤️
Ask's avatar
Ask

lśniący rycerz w zbroi dla ciebie, ale ten mężczyzna jest mężczyzną Boga jakiejś kobiety. To jest czyjś mąż pewnego dnia. Pamiętaj, że rozmawiasz z dzieckiem Bożym, a Bóg też je kocha. Czasami ta osoba musiała wkroczyć w twoje życie, aby pokazać ci coś, co musisz dodać do swojego sposobu myślenia i odwrotnie. Pomyśl trochę o Liście do Rzymian 8:28. Pamiętaj, że każdy ma jakieś zmagania lub coś nie jest tam, gdzie powinno być; niektóre flagi, ty też. Co najważniejsze, nieustannie módl się za swojego męża.

Mon Mar 10 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

Podczas dobrych dni, świętych dni, dni, w których strasznie upadasz; módl się za niego. Modlę się o moją żonę odkąd skończyłem 19 lat. W zeszłym roku, około lipca, moje modlitwy w końcu dotarły tam, gdzie powinny być dla mojej żony. Potrzebujemy twoich modlitw! Jeśli kogoś poznajesz, zaproponuj mu wykonanie jednej z modlitw, jeśli modlicie się razem. Uważam to za bardzo cenne, aby wiedzieć, jak serce kobiety, którą poznaję, rozmawia z Bogiem i również się modli.

Mon Mar 10 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Powiedziałbym, że jeśli nie masz czasu lub zainteresowania, aby regularnie komunikować się z kimś, lepiej nie dopasowywać się, dopóki nie będziesz na to gotowy. To przygnębiające, gdy umawiam się z kobietą, która wydaje się naprawdę interesująca, a potem odkrywam, że zamierza wysyłać tylko jedną krótką wiadomość co dwa dni.

Mon Mar 10 2025
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@John masz rację, to dobra rada! Dziękuję, że się nią podzieliłeś

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Latiesha's avatar
Latiesha

Cześć John 🙌❤️

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szczera komunikacja jest kluczowa. Powiedz nam, co myślisz, daj nam znać, jak się czujesz. To może wiele ułatwić :)

Sun Mar 09 2025
18 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

komunikacja jest zawsze kluczowa

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Servando's avatar
Servando

Bierzesz albo nie.. 1. Poświęć trochę czasu na zbudowanie zaufania przed wejściem na głęboki poziom mentalnej, emocjonalnej i fizycznej intymności. 2. Doceniam, gdy kobieta daje jakiś znak, że jest zainteresowana. Zwłaszcza online, gdzie sygnały osobiste (mowa ciała, ton itp.) nie są widoczne ani wyczuwalne. Oczekuje się, że mężczyźni zawsze "dzwonią na zimno" do kobiety... ale w Piśmie Świętym nie do końca tak to działało. Na przykład Rut podjęła kroki, aby zademonstrować swoje zainteresowanie.

Sun Mar 09 2025
13 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Servando dobre punkty servando, dzięki za udostępnienie.

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Servando's avatar
Servando

@Jessica nie ma problemu 🫡

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Servando hm interesujący punkt. Rut była jednak w szczególnej sytuacji. Była wcześniej zamężna, więc mogła poprosić Boaza, aby postępował zgodnie z ustaloną kulturą jako odkupiciel krewnych. Nie ma ustalonej kultury kobiet zbliżających się jako pierwsze. Wskazujemy, że bylibyśmy zadowoleni z takiego podejścia. Online lub w aplikacji randkowej; to pasuje do faceta. Nie jestem pewien, jak myślą inni?

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Servando's avatar
Servando

@Ese Jej zainteresowanie dotyczyło konkretnie Boaza. Nie krewny Elimelecha, który był pierwszy w kolejce. Czy ten zwyczaj był również zwyczajem Moabu (ludu Rut)? Wskazanie zainteresowania jest lepszym sposobem ujęcia tego, co chciałem powiedzieć; Podoba mi się to. Wydaje się, że w Księdze Rut oboje byli zaangażowani w okazywanie zainteresowania; lub przynajmniej podejmując więcej kroków, aby pokazać, że są otwarci na siebie nawzajem. Myślę, że punkt jest nadal aktualny; kobiety mogą być bardziej odważne w swoim zainteresowaniu... jak Rut.

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
James's avatar
James

Moja pierwsza uwaga jest taka, że nie jesteśmy czytającymi w myślach. Nie ma nic gorszego niż mieszanie wiadomości lub wysyłanie fałszywych sygnałów. Po drugie, bądź przygotowany na pracę nad czymś. Nie spisuj kogoś na straty, jeśli nie ma natychmiastowego połączenia lub od razu nie poczujesz iskry. Czasami cała ta sprawa może być procesem, a nie ćwiczeniem. Mam nadzieję, że to Ci pomoże!

Sun Mar 09 2025
19 ❤️
suzette's avatar
suzette

@James jestem kobietą i zgadzam się z Tobą

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Gary's avatar
Gary

Jeśli chcesz mieć silny związek, będziesz musiał na to zapracować. Będą chwile, kiedy ty i twój partner nie będziecie się zgadzać w pozornie ważnych kwestiach. Decydując się na zamknięcie się i nie rozmawianie o tych kwestiach, tylko sabotujesz swój związek.

Sun Mar 09 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gary Absolutnie trafiłeś w sedno!

Sun Mar 09 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Gary Tak, myślę, że najlepiej jest być szczerym, jeśli różnica zdań jest zbyt duża, aby ją przezwyciężyć lub jeśli możesz pójść na kompromis, ale rozmowa na ten temat jest bardzo ważna. Dzięki za podzielenie się

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Bogobojni mężczyźni dbają o charakter - życzliwość, uczciwość, szczerość, wiarygodność. Bycie chrześcijaninem to coś więcej niż zaznaczanie zaangażowania w kościele. Twój profil daje nam pewien obraz, ale tych rzeczy można się dowiedzieć tylko poznając cię - a to zaczyna się od przyjaźni. Daj facetom szansę - wiedz, że nie możemy wypełnić całej listy zakupów ani rozwiązać wszystkiego. Jeśli dopiero zaczynasz/powracasz do wiary lub musisz przepracować pewne rzeczy, poświęć trochę czasu, aby naprawdę zakorzenić się w Bogu, zanim w ogóle zaczniesz rozważać randkowanie.

Sat Mar 08 2025
17 ❤️
Rob's avatar
Rob

(Powyższe ma oczywiście zastosowanie również w drugą stronę).

Sat Mar 08 2025
7 ❤️
suzette's avatar
suzette

I agree☺️

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dobrzy mężczyźni istnieją, ale mogą nie pasować do światowych ideałów. Bogobojny mężczyzna może nie zwali cię z nóg swoim urokiem, ale okaże ci miłość, uczciwość i szacunek. Przyciąganie rośnie z czasem - przedkładaj charakter nad natychmiastową chemię. Dobry mężczyzna jest uczciwy, konsekwentny i ceni wiarę. Nie pozwól, by nierealistyczne oczekiwania zaślepiły Cię na prawdziwą miłość. Skoncentruj się na stawaniu się najlepszym sobą, zaufaj Bożemu czasowi i bądź otwarta na miłość, która przynosi pokój, a nie tylko podniecenie. Prawdziwa miłość często przychodzi w nieoczekiwany sposób

Sat Mar 08 2025
32 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amiel Masz całkowitą rację! To mądre słowa, którymi się podzieliłeś! Nie mógłbym się z Tobą bardziej zgodzić 😊 Niech Bóg Cię błogosławi. Xx

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Amiel Dziękuję za twój wnikliwy post, bracie... to prawda.

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Powodem, dla którego o tym mówię, jest fakt, że jesteśmy pokoleniem nasyconym mediami i mediami społecznościowymi, które wpływają na nasze postrzeganie życia. Nasze życie musi być kierowane przez pobożne zasady mądrości ze Słowa Bożego, a nie kształtowane przez otaczającą nas kulturę. Nie upodabniajcie się do wzorców tego świata, lecz przemieniajcie się przez odnawianie umysłu.

Sat Mar 08 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Widziałem wielu chrześcijan wyrażających chęć poślubienia chrześcijanina, ale kiedy opisują tę osobę, wydaje się, że jest to coś, co wybrali z programu randkowego lub hollywoodzkiego filmu. Widzę też postawę, że moja wiara sprawi, że ......... i lista jest długa... tak jakby Bóg był na przystanku metra, tworząc twojego partnera. Te rzeczy pochodzą ze świata, a nie ze Słowa. Jeśli szukasz pobożnego partnera, szukaj pobożnego charakteru, zaangażowania, owocu Ducha, mądrości

Sat Mar 08 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie musisz być przytłoczony tym, że na Salt jest wielu ludzi. Użyj go raczej jako środka do autentycznego łączenia się z ludźmi wokół ciebie, którzy są chrześcijanami... poświęć trochę czasu, aby rozważyć ich pojedynczo, nie odrzucając ich. są twoimi braćmi w Chrystusie i jeśli nie zachowują się jak Chrystus, to prawdopodobnie nie są chrześcijanami. Jeśli jako chrześcijanka pragniesz chrześcijańskiego mężczyzny, nie zadawaj się z tymi, którzy nie mają chrześcijańskiego charakteru.

Sat Mar 08 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

I List do Koryntian 7 i Księga Przysłów 31

Sat Mar 08 2025
3 ❤️
Attila's avatar
Attila

Jeśli chcesz nawiązać z kimś kontakt, nawet jeśli jeszcze go nie znasz, musisz również nawiązać rozmowę. Przez większość czasu, kiedy się z kimś spotykam, próbuję nawiązać rozmowę, ale to się wypala, ponieważ druga strona odpowiada tylko kilkoma słowami lub nawet o nic nie pyta, a ja mam wyobraźnię, ale trudno mi nawiązać dobrą rozmowę dwustronną, gdy druga strona nawet nie próbuje. Jest to również ważne podczas randek na żywo.

Fri Mar 07 2025
30 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon Mogę Ci zagwarantować, że to nie są ludzie, to są boty, IA, szczury lub może kangury, ale nie ludzie 😜

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Attila to prawda, naprawdę trudno jest chcieć poznać kogoś, kto nie wydaje się chcieć poznać cię lepiej. Zawsze powtarzam sobie, że kiedy spotkam właściwą osobę, nie będę musiała jej gonić ani za nią biec, będzie chciała mnie poznać tak samo, jak ja chciałabym poznać ją i włożyć w to tyle samo wysiłku, co ja.

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Jo's avatar
Jo

Wiem też, że kiedy dziewczyny są czasem nawet trochę wylewne, zwłaszcza w kręgach chrześcijańskich, może to zostać odebrane jako desperackie... nawet jeśli tak nie jest. Słuchaj, wszyscy nie lubimy być bezbronni, ale obie strony muszą włożyć w to wysiłek. Myślę, że dziewczyna musi być szczera w kwestii swojego zainteresowania, podobnie jak faceci. Mówiąc jako dziewczyna, jest coś w tym, że facet cię ściga, co wydaje się właściwe. Ale... to nie znaczy, że my, kobiety, powinnyśmy być niejasne i tajemnicze.

Fri Mar 07 2025
12 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Jo Tak, zgadzam się z tym!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
James's avatar
James

@Angela cześć x

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
James's avatar
James

@Jo hi x

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Jeśli chodzi o analogię do sportu drużynowego: Jeśli nie możesz pokonać swoich konkurentów, nie ścigaj gwiazd, które chcą z tobą współpracować. Poszukaj potencjału, w którym oboje możecie razem stać się gwiazdami. 💪 Jeśli chodzi o artykuły spożywcze: Coraz więcej osób czeka/siedzi/kupuje gotowe produkty (aka fast food, który wystarczy włożyć do piekarnika, mikrofalówki lub podgrzać na patelni przez chwilę) na rynku, zamiast po prostu zdobyć składniki i poświęcić czas i wysiłek, aby ugotować odpowiedni posiłek z ❤️. 😉

Fri Mar 07 2025
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dotyczy to tak naprawdę obu płci, ale nie oczekuj od kogoś więcej, niż sam możesz dać. Jeśli chcesz kogoś, kto jest gotów przewodzić i brać na siebie odpowiedzialność, musisz być również gotów go w tym wspierać

Fri Mar 07 2025
19 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy amen 🙏🏼

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

I vice versa dla facetów. Jeśli chcesz kogoś "tradycyjnego", będziesz musiał zrobić krok naprzód i uniknąć bierności, jeśli chcesz utrzymać swój związek

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Carmen's avatar
Carmen

@Paddy całkowita prawda!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Paddy 🤩😂 głośniej dla tych z tyłu proszę!

Tue Mar 11 2025
0 ❤️
Tonia's avatar
Tonia

@Paddy dobrze powiedziane 👏

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy, to prawda

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Profile online muszą podkreślać Twoje priorytety i czynniki, które Cię odstraszają. Wszyscy je mamy. To takie wyniszczające spędzać tygodnie na poznawaniu osoby tylko po to, by zdać sobie sprawę, że to nie zadziała z powodu czegoś prostego.

Fri Mar 07 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Fri Mar 07 2025
7 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Rhiannon Zgadzam się w ogólnym sensie. przez "podkreślenie" mam na myśli, że jest to gdzieś wspomniane jako część tego, kim jesteś to nie musi być baner, który krzyczy "to są moi dealbreakers"

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Moje poglądy uległy zmianie ... Wierzę, że chrześcijanki mogą subtelnie wyrażać zainteresowanie, ale wtedy to do mężczyzny należy decyzja o podążaniu za nią w ujmujący sposób, który nie jest agresywny. Zdobycie kobiety w chrystusowy i dżentelmeński sposób jest teraz rzadkością, ale jest radością. 💕💕💕💕

Thu Mar 06 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moim zdaniem bardzo by pomogło, gdyby kobieta dała mężczyźnie znać, że jest zainteresowana czymś więcej niż przyjaźnią. Jestem okropny w "odczytywaniu znaków". Być może inni mężczyźni również. Działam w oparciu o zasadę, że jeśli kobieta nie zakomunikuje mi, że jest zainteresowana czymś więcej, kobieta, która jest dla mnie miła, jest po prostu miła, grzeczna i uprzejma.

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Chociaż rozumiem, że niektóre panie chcą być ścigane, w obecnym klimacie takie przedsięwzięcie, przynajmniej moim zdaniem, może stanowić niedopuszczalny poziom ryzyka, jeśli to ma sens. Jako samotny tata, ja i moje dzieci nie możemy sobie pozwolić na takie szkody dla reputacji (i inne), które mogą wyniknąć z niezrozumiałego pościgu.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Chris Czy dobrze to odczytuję, że chcesz, aby kobieta była inicjatorką pościgu, aby to ona pierwsza wyraziła zainteresowanie, nie wiedząc, czy jest ono odwzajemnione?

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angela , częściowo. Z braku lepszej analogii wolę poczekać, aż światło zmieni się na zielone, zanim wjadę na skrzyżowanie, ponieważ wtedy jest znacznie mniejsza szansa na wypadek samochodowy. Wciąż to ode mnie zależy, czy wcisnę pedał gazu. Czy to ma sens?

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Chris To ma sens i słyszałem wielu facetów mówiących podobne rzeczy na SALT social (nie analogia, ale sentyment kobiety inicjującej zainteresowanie jako pierwsza)... ale wydaje się, że mężczyźni po prostu woleliby, aby kobiety były w trudnej sytuacji w obliczu odrzucenia / bycia w wypadku samochodowym, aby nie musiały być....

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angela tak, możesz rozsądnie wyciągnąć taki wniosek. Przyznaję, że impas nie służy ani mężczyznom, ani kobietom. Niestety dla mężczyzn konsekwencje niewłaściwego zinterpretowania pościgu wydają się poważniejsze niż dla kobiet. Dla niektórych mężczyzn po prostu nie warto już ryzykować.

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Chris To ma sens. Szkoda, że ludzie potrafią tak szybko osądzać, przez co szkodzą reputacji innych. I mogę zrozumieć, że jeszcze ważniejsze byłoby pilnowanie tego w przypadku posiadania dzieci.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Angela's avatar
Angela

Zastanawiam się, czy wydaje się to bardziej dotkliwe dla mężczyzn, ponieważ tradycyjnie to oni inicjują jako pierwsi (i tym samym ryzykują utratę reputacji, gdy dążenie do celu jest źle rozumiane) i czy to samo (lub podobne) miałoby miejsce w przypadku kobiet, które są częściej stawiane w takiej sytuacji. Z moich obserwacji wynika, że kobiety, które wielokrotnie inicjują okazywanie zainteresowania facetom, niestety również ryzykują utratę reputacji (przynajmniej w wielu środowiskach kościelnych)...

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Angela's avatar
Angela

Kiedy myślę o małżeństwie jako o obrazie Chrystusa i Jego oblubienicy, kościoła... oraz o sposobie, w jaki On dąży, chroni i ofiarnie kocha, nie mogę powstrzymać się od myślenia, że wydaje się odwrotnie, gdy mężczyźni wolą, aby kobiety były w pozycji inicjowania pościgu / werbalizacji zainteresowania, aby nie musieli ryzykować odrzucenia / krzywdy. Ciekawa jestem twoich przemyśleń?

Fri Mar 07 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angela Potrafię docenić, że istnieje ryzyko utraty reputacji przez kobiety, zwłaszcza w środowisku kościelnym, gdy wykazują zainteresowanie facetami. Jak wspomniałem wcześniej, myślę, że jesteśmy w impasie, którego nie da się łatwo pokonać. Myślę, że miłość Chrystusa do kościoła jest dobrym przykładem tego, jak powinna wyglądać, ale jestem zdania, że o wiele łatwiej jest to powiedzieć niż zrobić.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angela Z mojego doświadczenia wynika również, że kobiety, które mnie pociągają, nie pociągają mnie, a kobiety, które uważają mnie za atrakcyjną, nie pociągają mnie. Wygląda to trochę na sytuację przegrana-przegrana, niestety.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Chris Zdecydowanie mogę się zgodzić, że łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jest to trudniejsze, gdy rzeczywiste słabości i uzasadnione obawy (np. reputacja) są czynnikami.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ese's avatar
Ese

@Angela powiedziałaś to całkiem dobrze; osobiście trudno byłoby mi być pociągniętym przez pasywnego mężczyznę; sygnalizowałoby to, że musiałbym prowadzić go w związku. Bardzo trudno byłoby mi postrzegać takiego mężczyznę jako potencjalnego partnera. Jeśli kobiety są szczere, to może dlatego niektórzy mężczyźni w związkach są ciągle lekceważeni przez swoje partnerki?

Tue Mar 11 2025
1 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Chris myślę, że powinieneś przejąć inicjatywę, jeśli chcesz przenieść związek na wyższy poziom. Myślę, że kobiety powinny po prostu wiedzieć, jak rozmawiać, ale nie wyznawać uczuć, aby przejść do następnego poziomu. Jeśli chcesz prowadzić, a kobieta chce, aby mężczyzna też prowadził.

Mon Mar 10 2025
1 ❤️
Krasimir's avatar
Krasimir

Pozwól, że dam ci być może najlepszą radę, nie tylko na randki, ale na całe życie. Jest tak prosta, że może wydawać się absurdalna, ale to właśnie ona powstrzymuje cię przed własnym szczęściem.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Krasimir's avatar
Krasimir

Podejmij działanie! Nie siedź i nie czekaj, aż coś się wydarzy, nie podejmując żadnego wysiłku. Dlaczego oczekujesz, że ktoś wejdzie w twoje życie i będzie się o ciebie troszczył, skoro nie okazujesz mu nawet najmniejszego zainteresowania? Okaż uwagę, bądź prawdziwą kobietą. Miłość to coś, co powinnaś opanować i dawać bezwarunkowo, a nie coś, o co mężczyźni powinni błagać!

Thu Mar 06 2025
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To prawda, posłucham twojej rady... Krasimir jesteś przystojny

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Krasimir hmmm nigdy nie myślałem o trudnych sytuacjach, przez które przechodzą mężczyźni, jeśli chodzi o randki, ale to prawda, nikt nie powinien błagać o miłość, powinna być swobodnie dawana nie tylko każdemu, ale właściwej osobie, z którą jesteś kompatybilny i stać razem w duchu, ponieważ jeśli nie wierzysz w tego samego Boga, to wszystko jest bezużyteczne.

Sat Mar 08 2025
1 ❤️
Cynthia's avatar
Cynthia

Mężczyźni również nie powinni pokazywać swojej nagiej klatki piersiowej. Nie jest to konieczne, aby wiedzieć, kim jesteś.

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Gowan Cynthia!!!

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Fri Mar 07 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon 😆

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Ms M's avatar
Ms M

@Rhiannon oh my days those gym pics 🫸🏽🥱😫💪🏽 gert outta here 🤣

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Och, zdjęcia z siłowni, krzyczy niepewność. Módl się za kolesi z ich zdjęciami z siłowni i innymi zdjęciami 😬 iykyk

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Cynthia To była najbardziej znienawidzona rzecz na portalach randkowych dekadę temu ze strony kobiet. Myślę jednak, że selfie na siłowni pomogą Ci wcześnie zidentyfikować znak ostrzegawczy. Ponieważ mężczyźni wciąż tego nie rozgryźli lub nie zrozumieli; pomimo tego, że zawsze się o tym mówi. Myślę, że w dzisiejszych czasach działa to w obie strony. Jestem zmęczony oglądaniem kobiet w selfie na siłowni, pokazywaniem "pewnych" kątów itp. Jeśli pokazujesz to wszystkim, nie jest to wyjątkowe.

Fri Mar 07 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Wyraź się jasno i daj nam znać, że nie jesteś zainteresowany, większość z nas jest w porządku z odrzuceniem, ale ghosting jest po prostu brakiem szacunku (tylko osobiste doświadczenie)

Thu Mar 06 2025
20 ❤️
Fiona's avatar
Fiona

@Eder całkowicie się zgadzam i wracam do mężczyzn, ponieważ często byłem duchami

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Fiona Przykro mi to słyszeć. 🌷

Thu Mar 06 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder Nie idź M.I.A. Zamiast tego idź L.I.A. (Miłość w działaniu). Haha ☺️

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis o mój Boże przyjacielu, zaufaj mi, staram się, ale to jeszcze nie mój czas, więc chyba na razie jestem w trybie M.I.A. 😂

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder oh, miałem na myśli zamiast ghostingu, ludzie muszą nauczyć się być bardziej rozważni przed ghostingiem 😄

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis nie ma czegoś takiego jak bycie bardziej rozważnym przed ghostingiem lol ty mała zła 🙈 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder pozwól, że powtórzę, ludzie powinni być bardziej rozważni przed podjęciem decyzji o zerwaniu kontaktu, na przykład mówiąc komuś, że zamierzają go odłączyć i życząc mu wszystkiego najlepszego.

Fri Mar 07 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis ok, ok to już lepiej LMAO ja się tylko z Tobą droczę dziewczyno!!!!

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder Czasami nie chodzi o to, że jesteś duchem dla przyjemności lub z powodu bycia niegrzecznym, czasami po prostu trudniej jest zmierzyć się z sytuacją bezpośrednio, zwłaszcza gdy jesteś zbyt nieśmiały i boisz się odezwać

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Eder Bycie tym, który jest duchem, nigdy nie jest łatwe i też boli

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Caleb's avatar
Caleb

Namaluj trójwymiarowy obraz całości tego, kim jesteś. Byłoby wspaniale, gdyby więcej kobiet pisało więcej o swojej wyjątkowej osobowości + zainteresowaniach poza wiarą / przekonaniami. Oczywiście chcę być z kimś, kto podziela moją wiarę, ale twoja doktryna i przekonania same w sobie nie obejmują wszystkiego. Jeśli podkreślasz tylko swoje przekonania i wiarę, prowadzi mnie to do przekonania, że nie masz większych hobby, pasji, dziwactw i zainteresowań poza tym; co maluje dwuwymiarową reprezentację tego, kim naprawdę jesteś

Thu Mar 06 2025
16 ❤️
Asward's avatar
Asward

@Caleb tak to jest trochę wyłączone.

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb Bardzo uprzejmie radzę; pokazuj to, co czyni cię człowiekiem i TYM, ponieważ Bóg jest zamierzony we wszystkim

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Ms M's avatar
Ms M

@Caleb Odświeżająca wiadomość Caleb, ponieważ niektórzy mężczyźni, których doświadczyłem, nie dbają o to i nawet nie pytają. Miło więc słyszeć, że się tym interesujesz. Jestem pewien, że każda kobieta, którą poznajesz, doceniłaby to. 👍🏽

Fri Mar 07 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb na pewno możemy to przedyskutować 😄

Mon Mar 10 2025
0 ❤️
Asward's avatar
Asward

Ogranicz zachowania wymagające uwagi, np. nadmierne podróże, imprezowanie, prowokacyjne zdjęcia, jeśli chcesz, by mężczyzna poważnie myślał o zaangażowaniu. Zamieść lepsze zdjęcia.

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Asward Amen! Powiedz to głośniej! 🗣️ Zwłaszcza prowokacyjne zdjęcia. Istnieje tutaj tendencja, w której niektóre kobiety publikują zdjęcia, które pokazują zbyt dużo skóry, aby uzyskać polubienia lub komentarze. 🤦🏽‍♀️ W moim umyśle jestem jak: "Czy myślisz, że mężczyzna, poważnie myślący o zaangażowaniu się, podejdzie do ciebie?!" 🥴

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie używaj filtrów do zdjęć! Jesteś piękna tak, jak zaprojektował Cię Bóg. Wszyscy powinniśmy dzielić się autentyczną wersją siebie i dotyczy to również mężczyzn. Módl się! Bóg powiedział w Księdze Rodzaju 2:18, że nie jest dobrze, aby człowiek był sam, dlatego stworzył pomocnika przeznaczonego specjalnie dla niego. Poproś Pana, aby przygotował cię i przedstawił temu mężczyźnie. Zrobi to, gdy zarówno ty, jak i mężczyzna będziecie gotowi. Wybaczcie panie, ale mężczyźni mają dłuższy czas na przygotowanie. Mam 51 lat i Bóg wciąż mnie przygotowuje!!!!

Thu Mar 06 2025
15 ❤️
Emma's avatar
Emma

@Mark całkowicie się z Tobą zgadzam ☺️

Thu Mar 06 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bądź tym, który zrobi pierwszy krok. Chociaż wszyscy chcemy, aby wszystko potoczyło się jak w filmie romantycznym, czujemy, że to tylko kwestia czasu, zanim ktoś będzie znany jako "ten facet", który podchodzi do kobiet po kościele i tak dalej

Thu Mar 06 2025
6 ❤️
Fiona's avatar
Fiona

@Sergio Rozumiem, co mówisz, ale jako ktoś, kto jest singlem od zawsze, chciałbym być ścigany, ponieważ wcześniej tak naprawdę nie było

Thu Mar 06 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Rozumiem twój punkt widzenia, ale uważam, że jest to sprzeczne ze Słowem, które zachęca mężczyzn do poszukiwania, a kobiety do zapraszania. "Kto znajduje żonę" nabiera innego znaczenia, jeśli "znalazł swoją żonę", ponieważ ona to zainicjowała.

Thu Mar 06 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Może to również skłonić mężczyzn do większej selektywności, intencji i modlitwy w poszukiwaniu boskiej kobiety, aby nie stali się "tym facetem".

Thu Mar 06 2025
9 ❤️
Keziah's avatar
Keziah

@Kristina tak!

Sat Mar 08 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Sergio Witaj Sergio, Przez wiele dziesięcioleci chrześcijańskie kobiety były zachęcane do czekania, aż mężczyzna wykona pierwszy ruch. Wierzę, że jest to powód, dla którego jest tak wiele pobożnych i pięknych chrześcijanek .....

Thu Mar 06 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myślę, że możesz mieć rację, ciociu @Evelyn.

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn, ale jest jeszcze jeden czynnik, a mianowicie fakt, że samotne chrześcijanki są bardziej skłonne do bycia miłymi i słodkimi dla wszystkich, co sprawia, że mężczyźnie znacznie trudniej jest zrozumieć sygnały, więc rozróżnienie, czy jest zainteresowana, czy nie, wydaje się najtrudniejszym równaniem matematycznym na świecie (przesadzam, przepraszam, a może nie) Lol

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon a gdzie twoje poczucie humoru 😂 tylko żartuję 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon i ty kobieto jesteście zbyt skomplikowane lol tylko żartuję lol znowu (a może nie) 😜

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon 😁😜

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon oh i jak tylko dostanę intro, napiszę Ci tam, prawie tam lol

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rhiannon omg 🤦😆😆😆 Nigdzie się nie wybieram siostrzyczko, bez pośpiechu!

Fri Mar 07 2025
1 ❤️
Jenny's avatar
Jenny

@Eder Wygooglowałem, jak stwierdzić, czy facet cię lubi (mowa ciała / zachowanie itp.) I znalazłem kilka przydatnych rzeczy na Wikipedii itp. Potwierdziło to niektóre rzeczy i rozjaśniło inne.

Fri Mar 07 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jenny to zabawne, że zrobiłem to samo, ale z wami (kobietami) jest zupełnie inaczej i skomplikowanie, to tak jakby zapytać pana dziwnego o wynik sytuacji, a potem wraca do ciebie z nieskończonymi możliwościami hahaha, tak trudno jest zrozumieć kobiece sygnały 😂

Fri Mar 07 2025
0 ❤️