Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Odpowiemy na twoje pytania dotyczące randek 🙋‍♂️

Zadajesz pytania dotyczące chrześcijańskich randek, a my odpowiadamy na nie w komentarzach

6 Polubień
125 Komentarze
Jason's avatar
Jason

Po głębszym zastanowieniu się nad celem i misją wydaje się, że możemy poświęcić dużo czasu i wysiłku na rozmowę o tym, jak i z kim się umawiać, a także o tym, co jest dozwolone i kiedy jesteśmy gotowi ...... Czuję się pobudzony, aby wrócić do skupienia się na DLACZEGO, dlaczego randki, dlaczego małżeństwo, dlaczego chrześcijańskie małżeństwo. ..... Nie tylko legalna przyjemność, towarzystwo, wychowywanie dobrych dzieci, służba w kościele itp. powody użyteczności, a nawet ogólne czczenie Boga .... Ale posiadanie wyższego celu poza nami 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

przypowieści Salomona 29:18 Tam, gdzie nie ma wizji, lud ginie; ale ten, kto przestrzega prawa, jest szczęśliwy. ..... nieskrępowany, ginie, rozproszony, nagi .... Przypomina mi Złotego Cielca na Synaju ..... Potrzebujesz czegoś więcej niż nakazów i zakazów kodeksu prawnego..... Osobliwy lud na własność Boga - tak, że .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason sposób w jaki podchodzę do małżeństwa jest taki sam jak sposób w jaki podchodzę do Boga - relacja JEST celem. Bóg stworzył nas dla relacji z Nim, wszystko, co robimy razem lub do czego razem dążymy, jest bonusem. Widziałeś film Up? Połączyło ich wspólne poczucie przygody, ale wielkim objawieniem było to, że ich związek BYŁ przygodą. I tak właśnie do tego podchodzę.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan To nie jest tylko sposób myślenia, jest polecany przez wielu. Podałem już odniesienie.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Polecane przez wielu"! Jest kilka tematów na tej planecie, w których jeśli musisz odwoływać się do książki na dany temat (randki są jednym z nich), aby poprzeć swoje stanowisko, to tak naprawdę nie rozumiesz gruntu, którego bronisz!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie widziałem jeszcze JEDNEGO chrześcijańskiego odniesienia od ciebie, które radziłoby wskoczyć w związek z chłopakiem i dziewczyną z dnia na dzień.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude czytałeś kiedyś "Znaczenie małżeństwa" Tima Kellera? Gorąco polecam 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nie zrobisz tego, bo życie tak nie działa!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis nie czytałem, ale to jeden z moich ulubionych autorów. Dzięki za rekomendację! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Właściwie to nie. Tak właśnie chcesz, żeby to działało. Nic nie stoi na przeszkodzie, byś zmienił swoje podejście 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Poważnie, jeśli ktoś musi zmienić swoje podejście, bardzo tego potrzebujesz! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie umawiam się na randki. Wybacz. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie ma takiej potrzeby!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan nie musisz? To, co proponujesz, to formuła 🧪 do układania 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis uwielbiam to - i jedyny powód, dla którego interesują mnie te wszystkie rzeczy związane ze sprzężeniami. Tim i Cathy Keller zrozumieli coś głęboko ważnego o tym, dlaczego Bóg stworzył małżeństwo :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati Jest o wiele więcej do nauczenia się o Bogu. On jest głęboki, a jednocześnie prosty. Uczę się więcej z trzyczęściowej serii książek o małżeństwie, rodzinie i seksualności Adwentystycznego Instytutu Badań Biblijnych i wowzers, absolutnie otwierające oczy. (Jestem adwentystą i właśnie dowiedziałem się, że istnieje Instytut Badań Biblijnych). Ale tak, Biblia jest tak pełna informacji, że wciąż zadziwia mnie.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Dlaczego ta aplikacja randkowa powoli przekształca się w aplikację przyjaźni?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, ponieważ powinieneś traktować przyjaźń priorytetowo w swoim związku randkowym 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naprawdę? Ok, wymień jak najwięcej osób z Biblii, które zostały przyjaciółmi i wyszły za mąż? "Kto znajduje żonę, znajduje dobrą rzecz", Bóg nie powiedział, że ten, kto znajduje przyjaciela, znajduje dobrą rzecz. Słuchaj, nie mówię, że to nie jest ważne, ale uwierz mi, jeśli przyjdziesz z nastawieniem na przyjaciela, bardzo łatwo tam utkniesz i to wszystko, co znajdziesz! Twoja żona jest twoją przyjaciółką, traktuj ją niesamowicie dobrze, a znajdziesz najlepszą przyjaciółkę!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Wymień kogoś w Biblii, kto miał chłopaka lub dziewczynę. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

A dla tych, którzy szukają materiałów do czytania... "Nadaj priorytet przyjaźni w swoim związku randkowym" pochodzi z książki "Granice w randkowaniu - jak zdrowe wybory rozwijają zdrowe relacje" 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie mieli, mieli żony nie przyjaciół!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dokładnie tak - status "chłopak i dziewczyna" nie jest uznawany. Nie możesz przejść od bycia nieznajomym do męża i żony z dnia na dzień. Moim zdaniem proces pomiędzy powinien skupiać się bardziej na poznaniu kogoś jako PRZYJACIELA. "Przyjaźń" - kiedy nieznajomy staje się Twoim najlepszym przyjacielem na całe życie, a następnie współmałżonkiem. Jeśli nie możecie być nawet przyjaciółmi, jak możecie być małżonkami? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Masz rację, nie możesz przejść od nieznajomych do męża i żony z dnia na dzień, ale istnieje coś, co nazywa się Courtship, gdzie możesz uzyskać wszystkie potrzebne informacje, niestety to pokolenie zmieniło to w chłopaka / dziewczynę, założę się o pieniądze, twoi dziadkowie nazywali to czymś innym. Utknąłeś w sposobie myślenia, który mówi, że najpierw potrzebujesz przyjaciół, zanim będziesz mógł z nimi iść naprzód.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jeśli pobierasz aplikację randkową, przyjdź z zamiarem tego. W odległej przeszłości mi się to przytrafiło, to cię zepsuje, jeśli powiesz przyjaciele, spotkasz tylko przyjaciół, twoje rozmowy i działania pójdą w stronę przyjaciela! Pytanie - czy chcesz mieć żonę? Jak przebiega rozmowa? Czy mówisz jej od razu, że chcesz być przyjacielem? Jeśli jest jedna rzecz, którą wiem o kobietach, to słowo "przyjaciel", z którego nie wrócisz, tylko w bardzo rzadkich przypadkach.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tak 🙌 Rozmowy powinny iść w kierunku przyjaciół. Rozmawiasz ze swoimi siostrami w Chrystusie. Masz nastawienie "nie wracać do tego". W rzeczywistości intencją jest przejście do małżeństwa. Nie powinieneś wracać, powinieneś iść naprzód. Chcę mieć żonę, ale nie mówię tego, gdy nie znam danej osoby. Mówię: "Chcę ją poznać jako przyjaciela z zamiarem pójścia naprzód. Szukam małżeństwa"

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Czy któraś z sióstr w Chrystusie wspomniała Ci najpierw o "sposobie na przyjaciół"? Ponownie, w celach informacyjnych, każda kobieta / agent, który pobiera aplikację randkową, chce się umówić na randkę, a nie zaprzyjaźnić. Mogą powiedzieć, że niczego nie spieszę, to znaczy, że nie spiesz się, nigdy nie powiedzą słowa "przyjaciele". Jeśli powiesz "przyjaciele", to nie myślisz o tym poważnie. Źle to odczytałeś, nie mam takiego nastawienia, mam celowe nastawienie.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok, więc mówisz - "Chcę cię poznać jako przyjaciela, z zamiarem pójścia naprzód. Szukam małżeństwa", fajnie, na ile kobiet to zadziałało? Założę się, że twoja lista znajomych na czacie jest pełna, gdzie to się kończy?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Wiele z nich mówi "najpierw przyjaciele". Wiele z nich mówi "nie znam cię, zacznijmy jako przyjaciele". Ponownie, jest to chrześcijańska aplikacja "randkowa". Możesz chcieć umawiać się na randki, ale inni szukają małżeństwa i minimalizują ryzyko niepowodzenia poprzez przyjaźnie. Terminologia NIE jest ważna. Ważne jest to, JAK korzystasz z tej chrześcijańskiej aplikacji.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Doceniłbym człowieka, który by to zrobił. Prawie nikt tego ze mną nie zrobił i szczerze mówiąc, doceniłbym to. Sprawdziłoby się to w przypadku bogobojnych kobiet, które cenią sobie głęboką przyjaźń, pozwalając Bogu prowadzić, a nie próbując mieć kontrolę. Nie wszystkie małżeństwa są udane. Dlaczego więc używasz tego jako miary sukcesu? Nie doceniam też działań polegających na dołowaniu innych. Jesteś wystarczający w Chrystusie. Pamiętaj o tym. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps? Naprawdę? W takim razie sprawa jest gorsza niż jest, albo to, albo dajesz przyjacielskie wibracje! Dzięki Bogu, że powiedziałeś "randkowa" aplikacja, więc zaprzyjaźniasz się, aby zminimalizować porażkę? Wszyscy doświadczymy porażki, gdy chodzi o sprawy serca, podnieś się i idź dalej.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Masz rację, terminologia jest nieistotna, ale nadal jest to chrześcijańska aplikacja randkowa, powinieneś jej używać zgodnie z jej przeznaczeniem, a każdy dodatek jest bonusem. Im bardziej będziesz szukał przyjaciół, znajdziesz ich, ale pamiętaj, że czas i rok mijają.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Ok, w takim razie świadomie podchodzą do tego czego szukają, żaden facet który podoba się kobiecie nie przychodzi do niej rozmawiając o znajomych. Bądź szczery i prawdomówny, dlaczego pobrałeś tę aplikację? Nie ciągnę go w dół, próbuję zrozumieć jego obalenie mojego początkowego stwierdzenia "aplikacja przekształca się w aplikację przyjaźni", jesteśmy fajni, zgadzam się z wieloma rzeczami, które mówi, ale nie w tym!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan W rzeczywistości jest to WIELKIE, ponieważ ludzie w tej aplikacji nie używają jej jak Tinder lub Bumble. SALT zapewnia alternatywę. Inną opcję. Lepszą opcję 🙌 NALEGAM na przekazywanie wibracji brata w Chrystusie lub wibracji przyjaciela, jakkolwiek chcesz to nazwać. I tak nie wierzę w "wibracje" czy "energię". Wierzę w budowanie prawdziwej społeczności i posuwanie się naprzód powoli, ale pewnie 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Wielu facetów zrobiłoby to w społeczności sevy. Mam mnóstwo dobrych przyjaciół w Sydney 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie pobrałem tej aplikacji, aby umawiać się na randki i układać byłych jak naleśniki 🥞 (nawet jeśli uwielbiam naleśniki 🙃) Pobrałem tę aplikację, aby mieć możliwość poznania chrześcijanek w Australii w celu poślubienia jednej z nich po dokładnej ocenie poprzez przyjaźń. Proszę o poradę, jeśli potrzebujesz dalszych wyjaśnień.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To jest różnica między tobą a mną, niektórzy ludzie chcą lepiej, inni akceptują status quo! To nie jest świetne, chrześcijańska pula randkowa jest malutka jak cholera, ale hej, przyjaciele to najwyraźniej twoja droga! Użyłem słowa "wibracje" z braku lepszego słowa, nienawidzę tego słowa, więc przepraszam za to. Fajnie, że na to nalegasz, masz dobry pomysł, ale twoje podejście jest nietrafione!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Oto pomysł, oaza chce najpierw przyjaciół, jesteś przyjacielem, możesz to zbadać, nie?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nie będziesz zestawiać byłych, będziesz zestawiać przyjaciół 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Rozmawialiśmy o tym tak wiele razy na SALT... ponieważ wiesz, że jesteśmy przyjaciółmi 😃 Jest całkiem jasne, że "Randki, aby poznać" to w rzeczywistości "Randki wokół", które bardzo różnią się od "Randek, aby się ożenić"... co miałoby miejsce tylko wtedy, gdy wiesz, że chcesz poślubić tę osobę, a najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, że PIERWSZY jest PRZYJAŹŃ 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Więc to chyba dowód na to, że niektóre dziewczyny są na tyle mądre, że najpierw chcą przyjaźni 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan i nie ma w tym nic złego 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 czy to jednak dowód? Wyciągasz wątpliwy wątek, aby cię wesprzeć.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nie! Mój człowieku, ludzie i pary rozwijają się w związkach, na lepsze lub gorsze, w zależności od tego, jak się zachowują. Jeśli podchodzisz do kobiety, a ona zgadza się na małżeństwo, możesz budować swoją przyjaźń w miarę upływu czasu. Początkowy wymóg przyjaźni nie jest warunkiem wstępnym udanego związku/małżeństwa, możesz budować i rozwijać się razem po drodze.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jedyną wątpliwą rzeczą w tym wątku jest twój zamiar korzystania z tej aplikacji. I tak, jest to dodatkowy dowód, ponieważ rozpocząłeś wątek, mówiąc, że staje się aplikacją przyjaźni 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dlaczego musisz budować "przyjaźń" na bieżąco? Jaki jest sens cofania się, jak powiedziałeś? Nie chcę wracać, chcę iść naprzód z silną przyjaźnią jako podstawą związku. Ponownie, jeśli nie możesz nawet być przyjaciółmi, jak możesz być kimś więcej? To, co proponujesz, to przepis na grę i układanie 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To nie jest wątpliwe, to proste, dołączyłem do aplikacji RANDKOWEJ (nie aplikacji przyjaźni), aby poznać kwalifikujące się kobiety, z zamiarem spotkania jednej, osiedlenia się i założenia rodziny!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok scenariusz, poznajesz kobietę, zaprzyjaźniasz się z nią i nie wychodzi, co dalej? Zatrzymasz tego przyjaciela czy pójdziesz dalej?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Granie i układanie czego? Jak nie wyjdzie, to idziesz w swoją stronę, ona w swoją, nic do układania. PONOWNIE, przyjaźń nie jest warunkiem koniecznym do uniknięcia porażki, można być przyjaciółmi i nadal nie wychodzi, dlaczego to pojęcie jest Ci obce?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan W tym tkwi problem. Twoje myślenie jest zbyt uproszczone. Tak naprawdę nie spotykasz się z żoną i nie osiedlasz się z nią. Jest proces pomiędzy. Wiesz, czego chcesz, ale nie wiesz, jak to osiągnąć. Rozumiem twoje intencje, ale nie zgadzam się z twoim podejściem, ponieważ "umawiasz się na randki".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan co masz na myśli mówiąc, że to nie wypali? Kiedy się zaprzyjaźniasz, nie ma romantycznego przywiązania i zaangażowania, ponieważ oceniasz osobę (o czym mówiłem wcześniej). Powiedziałem ci również, że nawiązywanie przyjaźni minimalizuje późniejsze niepowodzenia w związku, ponieważ przyjaźń stanowi silniejszy fundament dla związku. Nigdy nie powiedziałem, że masz gwarancję udanego małżeństwa. Nadal musisz pracować nad swoim małżeństwem, ale to już inny etap.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nikt nie powiedział, że jest to warunek wstępny, ale myślę, że powinien, ponieważ nawet jeśli nie zagwarantuje, to zwiększy twoje szanse na udane małżeństwo. To tak, jakby chodzenie do kościoła jako małżeństwo zmniejszało twoje szanse na rozwód. Dlaczego miałbyś tego nie robić? Myślę, że twoja strategia minimalizacji ryzyka wymaga trochę pracy. Moja rada: Nie umawiaj się na randki, aby wiedzieć, tj. nie umawiaj się na randki. Zaprzyjaźnij się, aby ocenić spójność przed zaangażowaniem.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

przestrzegaj wytycznych dotyczących nieuczestniczenia w kłótniach. Rezygnuję. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis myślę, że niekoniecznie się kłócimy. Może Stan po prostu chce wiedzieć dlaczego ludzie tylko się przyjaźnią. Nie rozumie, że ludzie używają przyjaźni do oceny ludzi, dzięki czemu są bezpieczniejsi i mają większe szanse na pomyślne przejście do przodu.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan jeśli bierzesz ten wers dosłownie i szukasz gotowej żony to podbierasz komuś żonę....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya bud, przepraszam za wczorajszą nieobecność, życie wzięło górę! Racja, gdzie ja byłem? 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To jest problem, który mam z tym, używasz przyjaciół jako tarczy, więc nie zawiedziesz, możesz być przyjaciółmi tak bardzo, jak chcesz, porażka zdarza się nam wszystkim, tylko dlatego, że mówisz, że przyjaciele najpierw gwarantują brak sukcesu. Twoja strategia minimalizacji ryzyka jest o wiele gorsza niż moja, z moją strategią oboje wiemy, o co nam chodzi od samego początku, twoja albo trzyma ludzi w strefie przyjaciół na zawsze, albo powoduje ogromny ból serca, jeśli się nie uda.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ok, powiedz mi, jak długo trwa ten etap znajomości? Mój etap rozmowy to około 2 tygodnie przed spotkaniem.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Cześć Stan, Dziękuję za twoje pytanie 🙋‍♂️ Zanim omówimy ramy czasowe, musimy omówić etapy i kroki. Zobacz poniżej 👇 Ten "wykres" został zatwierdzony przez wiele dziewczyn tutaj na SALT, kiedy go udostępniłem. Nie zgadzam się z twoim stwierdzeniem dotyczącym ludzi używających przyjaźni jako tarczy 🛡 To mądre podejście. Zostało sprawdzone. Zwróć uwagę, że na "wykresie" przyjaźń jest krokiem i zwróć uwagę na ruch do przodu.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ETAP 1 1.1. Wyślij wiadomość na adres ➡️, aby nawiązać kontakt 1.2. Poznaj (nieznajomych) ➡️ Aby ocenić ETAP 2 2.1. Znajomi ➡️ Odkryć + Poznać 2.2. > Przyjaciele ➡️ Do romansu 2.3. Randka (= BF & GF) ➡️ Aby się zaangażować 2.4. Małżeństwo (H+W) ➡️ Kochać + Wszystko ⬆️ Przejrzyj i zadaj tyle pytań, ile chcesz.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Daj spokój brachu, bądź poważny, to jest tarcza, nazwij to po imieniu, siatka ochronna, więc uczucia nie są zranione 🙃 Dzięki za wykres, Etap 1.2 - nie muszę się z nimi spotykać, żeby ich ocenić, to proces, kiedy z tobą rozmawiam, poznaję cię. Jak powiedziałem, za 2 tygodnie porozmawiamy, będę wiedział, czy muszę się z tobą spotkać, czy nie jesteśmy dla siebie odpowiedni! Jak długo trwa tworzenie wykresu?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude kto powiedział, że romantyzm umarł 👀 Ten wątek jest szalony. Zakochanie się jest z pewnością czymś, co pochodzi z serca. Mam nadzieję, że zarówno ty, jak i @Stan znajdziecie swoje mecze... niech dobry Bóg zaskoczy was oboje ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Doceniam opinie i zgadzam się z Tobą co do etapu 1 - wymaga on pewnych zmian, ponieważ sprawdzamy ludzi nawet poprzez przeglądanie ich profili. To uczciwe, by oceniać ich przez wysłanie wiadomości przed spotkaniem. Jednak z poprzednich rozmów wynika, że dobrze jest spotkać się wcześnie. Moja rada: spotkaj się wcześnie.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan To, ile czasu zajmie Ci wykonanie "wykresu", zależy od poszczególnych osób. Mogę podać tylko szacunki. Na przykład. Pewna dziewczyna powiedziała, że chce zostać bf-gf w ciągu 3 miesięcy, a potem nie ma nic przeciwko byciu bf-gf "tak długo, jak chcesz" - z czym się nie zgadzam, ponieważ jak powiedziałem, bf-gf nie jest uznawane. To związek sytuacyjny.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ludzie są sfrustrowani, dlaczego nie otrzymują zaangażowania, gdy druga strona, jak powiedziałeś, "zaprzyjaźnia się na bieżąco", aby najpierw poznać daną osobę. Moja rada: Nie angażuj się, a potem "zaprzyjaźniaj się na bieżąco", wycofuj się i graj na zwłokę.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mamy gościa na twojej imprezie🎈 @Kati Zgadzam się, że romans to sprawa serca, ale myślę, że trzeba go kontrolować. Romans nie umarł 💀 Jest żywy i ma się dobrze na etapie 2.2 i DALEJ, idąc naprzód. Co ważniejsze, romans nie umarł, ale jest zdecydowanie przereklamowany, ponieważ większość z nas tak naprawdę szuka MIŁOŚCI, a miłość to nie tylko sprawa serca. Miłość jest przemyślana.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude wybacz za wtargnięcie, nie martw się nie zostaję 😄 Mam nadzieję, że znajdziecie to czego nie szukacie :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha będzie mile widziana 😀 Romans musi być kontrolowany? Wow! Teraz usłyszałem to wszystko, więc twoje serce nie jest w porządku, jeśli chodzi o miłość.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie rozumiem o co Ci chodzi.. ...ale tak - nie chodziłbym w kółko romansując z dziewczyną za dziewczyną i wiesz... stos 🥞 Jak już powiedziałem, myślę, że postawa i intencje i / lub proponowane przez ciebie podejście są wątpliwe.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oh wow, brakuje wiadomości, dlatego nie zrozumiałeś, poczekaj, zobaczę, czy mogę ponownie opublikować.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ok, podaj szacunkowy czas, jaki zajęło Ci korzystanie z intencji znajomych. W takim razie dziewczyna, która to powiedziała, nie mówi poważnie! Jeśli dziewczyna mówi, że "jest całkowicie w porządku z byciem gf-bf, tak długo, jak chcesz", to nie jest poważna i jest tam z niewłaściwych powodów. Żadna poważna kobieta tak nie powie.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Zobowiązuję się do kobiety, nie wycofuję się ani nie gram na zwłokę, w poprzednich związkach powiedzą ci, że ścigałem z zamiarem, nie przyszedłem z interesem "najpierw bądź przyjacielem". Wiem, czego chcę, nie bawię się niczym innym. Nie, mój przyjacielu, to twoje podejście, twoje podejście do oceny ryzyka, twój brak intencji i twoje przemyślenia na temat randek są wysoce wątpliwe.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dla mnie osobiście chciałbym znać kogoś dobrze jako PRZYJACIELA przez 8-9 miesięcy, w zależności od tego, jak regularnie nadrabiamy zaległości w każdym tygodniu.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romans ≠ Zamiar zawarcia małżeństwa Możesz mieć zamiar poznać kogoś, kogo właśnie spotkałeś, ale nie możesz mi powiedzieć, że masz zamiar zaangażować się i poślubić ją od samego początku. Jak już ci mówiłem.. Mam zamiar się ożenić, ale nie wiążę się z kimś, kogo nie znam i kogo mogę nie poślubić, stawiając się w sytuacji, w której umawiam się na randki. Mam zamiar się ożenić. Dlatego nawiązuję znajomości, aby ocenić, z kim się umówić na ślub.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! Naprawdę? 8-9 miesięcy ze wszystkimi jajkami w jednym koszyku, to prawie rok na być może potencjał! Wiele kobiet jest już zmęczonych etapem rozmowy, jak wytrzymasz 8-9 miesięcy na "może to zadziała"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To prawda, romans nie jest równoznaczny z zamiarem małżeństwa, ale jest niezbędny, gdy próbujesz zdobyć kobietę, nawet jeśli najpierw chcesz się zaprzyjaźnić. I jak już powiedziałem, twoje podejście jest dalekie od ideału, poświęcając 8-9 miesięcy na etap przyjaźni? To powinno się rozwijać, gdy idziesz z właściwą kobietą.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Wszystkie jajka 🥚 w jednym koszyku 🧺??? Kiedy się zaprzyjaźniasz, zaprzyjaźniasz się z jedną osobą na raz???? Trollujesz?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Poszperałem trochę. Okazało się to całkiem interesujące. "Chociaż liczby mogą się różnić, badania ogólnie wskazują na 20-70% zmniejszenie prawdopodobieństwa rozwodu, gdy przyjaźń służy jako podstawa związku" Najwyższy czas, abyśmy przemyśleli i zmienili sposób, w jaki podchodzimy do chrześcijańskich randek.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Czekaj, co?! Więc masz wielu przyjaciół? Nie trolluję, liczba przyjaciół, których zdobywasz za jednym razem, nie została wyjaśniona, więc po prostu pomyślałem, że skupiasz swoją uwagę na jednej kobiecie na raz i wyciągasz ją przez ponad 8 miesięcy

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statystyki są zawsze przekłamane w taki czy inny sposób, różne scenariusze lub konotacje są zawsze pomijane, pomijane lub ignorowane. Przyznaję, że randki w kręgach chrześcijańskich wymagają ponownego przemyślenia, potrzebują więcej oomph! Bracie, przeżyłem to pierwsze życie przyjaciół, będzie ci bardzo trudno przekonać mnie, że to właściwa droga. Wszystko, co teraz robisz, zrobiłem, w rzeczywistości poszedłem głębiej, wynik / wskaźnik sukcesu jest minimalny.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bóg nie jest zainteresowany tylko końcowym rezultatem lub wynikiem. Celem jest sam związek. Kiedy umawiasz się z dziewczyną, moim zdaniem jesteś jej winien wyłączność, ponieważ jesteś z nią romantycznie związany. Nie powinieneś komunikować się z innymi dziewczynami w celach romantycznych. Dlatego to Ty wkładasz wszystkie swoje jajka 🪺 do 1 koszyka.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Zawieranie przyjaźni to zawieranie przyjaźni. Możesz zaprzyjaźnić się z kimkolwiek chcesz. Jak powiedziałem wcześniej, nie ma romantycznego przywiązania, wyłączności, zaangażowania itp. Nie jestem pewien, czy rozumiesz koncepcję PRZYJAŹNI. Oni nie są ci nic winni, a ty nie jesteś im nic winien. Po prostu przyjaciele 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Tak, celem jest sam związek, ale proces do tego udanego związku, w tym tkwi problem, wierzysz w ciągnięcie za sobą wielu przyjaciół przez miesiące w nadziei, że zmieni się to w coś więcej niż przyjaciół. I to jest znowu prawda i ja też się z tym zgadzam, kiedy już wybiorę właściwą kobietę na randkę, nie bawię już innych, tak to u mnie wygląda. Tak, wkładam wszystkie moje jajka do jednego koszyka na określony czas, oboje możemy wiedzieć wcześniej, jeśli będziemy razem pracować

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tak, i to samo dotyczy mojego poglądu, jeśli rozmawiam z tobą, po prostu rozmawiam z tobą, nie jestem w żaden sposób zobowiązany do ciebie, nie ma wyłączności, dopóki oboje nie zdecydujemy się na wyłączność, nie zajmie mi to miesięcy, aby uczynić cię moim przyjacielem w nadziei, że staniesz się romantyczny ze mną, oboje wiemy raczej wcześniej niż później, czy oboje pracujemy razem, czy nie!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nikogo nie naciągamy, gdy nawiązujemy znajomości. Po prostu się zaprzyjaźniamy i oceniamy, czy możemy się dogadać. Dopiero po tej ocenie mogę wiedzieć, czy chcę być z kimś romantyczny. Mogę kochać tylko tych, których znam. Moja rada: Kochaj tego, kogo znasz.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie przyjaźnię się "z nadzieją, że stanę się romantyczny". Nawiązuję przyjaźnie, aby ocenić, czy chcę zostać romantykiem, a DUŻA część tej oceny dotyczy spójności.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Zróbmy tutaj mini porównanie.... TY Randki. Romans. Ogień 🔥 8-9 miesięcy nie wyszło. Spalony. Nie rozmawiaj więcej. Złamane serce 💔 Leczenie ❤️‍🩹 Czas wolny. Randki są do bani. MNIE Przyjaźń. Przyjaciele. Siostry. Rodzina. Społeczność. 8-9 miesięcy wciąż rozmawiasz. Wciąż się troszczysz. Bez złamanego serca. Dużo nauki. Otwarte rozmowy. Silne i stabilne podstawy do potencjalnego umawiania się z kimś. Przyjaźnie dają czadu.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Co nazywasz rozmową z kimś przez ponad 8 miesięcy, bez intencji innej niż ocena go i sprawdzenie, czy chcesz być romantyczny? Brzmi jak naciąganie ludzi. Możesz zebrać wszystkie potrzebne informacje znacznie szybciej.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To jest lepsze porównanie - MNIE Randki. Romans. Ogień 🔥 Spędzajcie ze sobą czas Buduj relacje Stwórz silną więź TY Przyjaźń trwająca 8-9 miesięcy Długotrwały proces Minimalizacja ryzyka, aby uczucia nie zostały zranione ⚡ Strata czasu dla obu stron Nie działa, większy ból serca dla kobiety 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Zaktualizowałem moje mini porównanie TY Randki. Romans. Ogień 🔥 Tinder / Bumble Style Mętny osąd Więź oparta na fizyczności i pożądaniu. Zaangażowanie. Wyłączność. 8-9 miesięcy nie wychodzi. Spalony. Potencjalna mama pod ręką. Nie rozmawiaj tak jak kiedyś lub już nie Złamane serce 💔 Leczenie ❤️‍🩹 Czas wolny. Randki są do bani.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan MNIE Przyjaźń. Przyjaciele. Siostry. Rodzina. Społeczność. Bez fizyczności. Żadnego całowania. 8-9 miesięcy wciąż rozmawiają. Wciąż się troszczą. Żadnych oczekiwań. Bez wyłączności. Żadnych złamanych serc. Dużo nauki. Otwarte rozmowy. Żadnego zamglonego osądu. Silne i stabilne podstawy do potencjalnego umawiania się z kimś. Przyjaźnie dają czadu.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Zapomniałem to opublikować, pozwól, że poprawię to za Ciebie - ME - Randki. Romans. Ogień 🔥 Tinder / Bumble Style Zamiar, a nie dodatkowa rozrywka Silna więź oparta na wspólnych doświadczeniach, przygodach i pięknych chwilach, Zaangażowanie. Wyłączność. Małżeństwo/dzieci Stworzony szczęśliwy związek Idź przez życie z kimś komu na Tobie zależy 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Ustanowiono sieć bezpieczeństwa przyjaźni 8-9 miesięcy zajęć oceniających Marnuj czas kobiet bez zamiaru romansu, dopóki klasa oceny nie zostanie ukończona! Więź nie zostanie stworzona, dopóki klasa oceny nie zostanie ukończona w ciągu 8-9 miesięcy Współczynnik niepowodzeń - przez dach! Kobieta nienawidzi mężczyzn z powodu marnowania czasu. Złamane serce 💔 Przygnębiony z powodu puli randkowej.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha to nie jest to, co pokazuje stan naszego społeczeństwa i to nie jest to, co pokazują badania. Bardziej prawdopodobne jest, że nie poradzisz sobie z randkami i romansami, gdy te będą na pierwszym miejscu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Research & society!!! Czy masz numer telefonu tych ludzi, abyśmy mogli zapytać ich bezpośrednio?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Ponieważ Tinder i Bumble są już dostępne? I z pewnością nie pomogły mi w chodzeniu z Jezusem... ta aplikacja szczerze wypełnia pustkę i przypomina mi, żebym postawił Jezusa na pierwszym miejscu. Czy stawiasz Jezusa na pierwszym miejscu, czy swoje pragnienia?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Jeśli potrzebujesz aplikacji, która przypomni Ci, aby postawić Boga na pierwszym miejscu, to mówi o Tobie więcej niż "Twój chód"! Michelle Apples, która była poprzednim gospodarzem na tablecie, poznała swojego męża na Hinge, a on był dla niej niesamowity! Możesz spotkać każdego w dowolnej aplikacji, potrzeba łaski Bożej i świadomego myślenia o tym, co chcesz, a czego nie chcesz.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Zadaj sobie pytanie, czy uważasz, że początkowym celem tej aplikacji była przyjaźń? Nie, miała łączyć ludzi w randkowym stylu, a wraz z późniejszymi aktualizacjami narodziła się strona przyjaźni.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Nie, nie polegam na aplikacji, ale jako osoba z rozbitej rodziny mogę wpaść w pułapkę ubóstwiania związków. Miło jest mieć aplikację, która przeciwdziała tej słabości, a nie ją wypełnia.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan to ciekawe, że The Christian Singles Hub ma teraz własną aplikację w USA... Tylko subskrypcja

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Celem tej chrześcijańskiej aplikacji jest MAŁŻEŃSTWO, ale nie dostajemy tego od razu. Używam jej jako "aplikacji małżeńskiej".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mylisz również INTENCJONALNOŚĆ i ZAANGAŻOWANIE. Mam zamiar się ożenić, ale nie wiążę się z kimś, kogo nie znam i kogo mogę nie poślubić, stawiając się w sytuacji, w której umawiam się na randki. Mam zamiar się ożenić. Dlatego nawiązuję znajomości, aby ocenić, z kim się umówić na ślub. Moje intencje są czyste 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Element randkowy aplikacji nie zniknął - przesuwaj, dopasowuj, wysyłaj wiadomości, czatuj, prowadź rozmowy wideo i spotykaj się na randkach! Tabela i obszar społecznościowy to świetny sposób na nawiązanie kontaktu i zrozumienie całej osoby. To świetny sposób na nawiązywanie przyjaźni i poszerzanie znajomości, a kto wie, dokąd może to doprowadzić.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

randki @Stan działają najlepiej we wspólnocie, a tego brakuje w większości aplikacji randkowych. Chcemy, aby było to miejsce, w którym dzielimy się wspólnym życiem jako ciało Chrystusa, a romantyczne relacje mogą wypływać właśnie stamtąd

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "randkowanie działa najlepiej w społeczności", prawda? To jest niepewne!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Społeczność zdecydowanie tam jest. 1. modlitwa i Duch Święty (Przysłów 3. Jakuba 1) 2. ✅ Zgodność charakteru i wiary (2 Kor 6, Kol 3) 3. ✅ Wspólne cele życiowe i przeznaczenie (Amos 3:3) 4. ✅ Mądra rada i społeczność (Przysłów 11:14) 5. miłość i poświęcenie (1 Kor 13) 6. osobista + gotowość (Ef 5:25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Jaki jest procentowy wskaźnik odpowiedzi na wiadomości wprowadzające? Jak wpływa na to - Odległość / lokalizacja (wyższa dla osób w mieście z innymi osobami w pobliżu, w porównaniu do małych miast i obszarów wiejskich) - Dane demograficzne (wiek, wyznanie) - Jak wypełniony jest profil - Długość wiadomości wprowadzającej (zakładając, że dłuższa wiadomość jest bardziej znacząca i pokazuje, że nadawca przeczytał profil)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Świetne pytanie i obawiam się, że nie mam odpowiedzi na wszystkie te kategorie! Mogę ci powiedzieć, że wysłanie intro znacznie zwiększa twoje szanse na dopasowanie 🥳 Więc upewnij się, że wykorzystałeś swoje darmowe intro!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Cześć David, Salt musi mieć jakieś pojęcie o tym, ile wiadomości wstępnych otrzymuje odpowiedź. Z mojego doświadczenia z Salt i inną chrześcijańską platformą wynika, że wskaźnik odpowiedzi (na sensowne, przemyślane wiadomości) wynosi około 5%... początkowo myślałem, że to "ja", ale wygląda na to, że wielu innych ma takie samo doświadczenie..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Być może mogłyby być bardziej wyraźne podpowiedzi, aby wskazać Dostępne dla relacji na odległość lub Chętne do relokacji ??? Doceniam, że ten temat jest trudniejszy w przypadku dzieci i wspólnej opieki, ale uważam, że lepiej jest być szczerym ....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason zgodził się

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Może nie miałbyś nic przeciwko bezwstydnej reklamie książki "Uzależnienie od misji" Davida Shibleya... Nie tylko ją przeczytałem, ale poznałem autora i musiałem go odwieźć z konferencji na lotnisko w tamtych czasach

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason, czy mógłbyś jakoś zachęcić ludzi do podawania konkretnego miejsca zamieszkania? Tak wiele osób po prostu wpisuje nazwę miasta, bez kraju lub stanu. Wiele z tych nazw miast jest bardzo powszechnych i może być wszędzie.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Zgadzam się z tobą również w kwestii lokalizacji ... Potrzeba zaufania i bezpieczeństwa w Bogu, aby dokładniej opisać lokalizację.... Myślę, że mój może wyglądać tajemniczo dla kogoś spoza środkowo-zachodnich Stanów Zjednoczonych, ale ma skrót metra, numer kierunkowy i skrót stanu.... DFW był początkowo interesującym akronimem - Dallas Fort Worth, nie jestem z TX 🤣.... Podobnie jak miasto Waszyngton może znajdować się w 52 różnych stanach i terytoriach w USA ....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jako chrześcijanin randkujący, czy uważasz, że poznanie kogoś w grupie jest korzystniejsze niż randka jeden na jednego? Na przykład, gdyby istniała możliwość pójścia na imprezę z przyjaciółmi i zaproszenia kogoś, kim jesteś zainteresowany, czy byłoby to mądrzejsze niż randkowanie jeden na jednego? Jeśli tak, to dlaczego i jak można to wdrożyć, zwłaszcza we współczesnym świecie, w którym żyjemy?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

SALT TABLE jest dobrym miejscem do rozpoczęcia 🙂 bezwstydna wtyczka .... Istnieją grupy na Instagramie i Discordzie, które rozwinęły się z TABLE, które mają kilka osobistych spotkań grupowych

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, bezwstydna wtyczka jest świetna. Dziękuję za stworzenie aplikacji, która dostosowuje się do współczesnego świata, pozostając jednocześnie zakorzenioną w Chrystusie. To dobrze, że wprowadzasz społeczność do aplikacji randkowych, szczerze mówiąc myślę, że jest to bardziej zgodne z Bożym ideałem. Właściwie nigdy nie byłem na tyle odważny, by poprosić moje randki o pójście ze mną do kościoła na pierwszą randkę. Zwykle robię to w tradycyjny sposób, idąc do kawiarni, ale może muszę spróbować czegoś innego.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis, ale może idąc naprzód, mógłbym zrobić trochę więcej, "Jezus jest najważniejszy, radź sobie z tym". 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh nie mogę wziąć absolutnie żadnej zasługi za cokolwiek w aplikacji SALT i czuję się jak późniejszy użytkownik w tym roku w USA ... Program Third Wheel Date mnie wciągnął, a TABLE sprawił, że ta aplikacja była bardziej jak służba niż biznes ... Grupa Discord jest rodziną i nie mogę przypisać sobie za to żadnej zasługi ... Nie mogę komentować grupy Salty Instagram - nie używaj IG ... Ale jasne jest, że pozytywna społeczność sprzyja bardziej pozytywnej społeczności ... Niech was Bóg błogosławi 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Przepraszam, myślałem, że odpowiadasz z zespołu aplikacji SALT. Dołączyłem kilka dni temu i nadal nie przyzwyczaiłem się do aplikacji! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

To już jest ... Jest trochę krzywej uczenia się z aplikacją SALT i jest trochę kontekstu do nauczenia się, jak niektórzy ludzie na stołach rozmawiają ze sobą przytulnie, ponieważ są w aplikacji od kilku lat .... David - Customer Service Mgr jest świetny i tu i ówdzie otwiera Master Class Tables na temat tego, jak dobrze korzystać z aplikacji Są również całkiem dobrzy w odpowiadaniu na pytania ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Dobre pytanie! Spotkanie w grupie to zdecydowanie dobra opcja, zwłaszcza jeśli nie znasz ich zbyt dobrze lub nie wiesz, czy dana osoba Cię pociąga. Ale spotkanie jeden na jednego daje wyraźniejszy sygnał intencjonalności - to zdecydowanie randka. Pójście na lokalne imprezy dla singli może być dobrym rozwiązaniem pośrednim - daje jasny sygnał, że jesteś singlem bez bycia bardzo intensywnym

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Zastanawiam się, czy randki są sposobem na pójście naprzód. Ponieważ czuję, że podążam za wpływami świata, a nie Boga. Im więcej czytam o biblijnej perspektywie relacji, rodziny, seksu i małżeństwa, tym bardziej widzę, jak daleko jestem od ideału i jak bardzo świat wpływa na nas, a nawet na nasze społeczności kościelne.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Jak

Sat Nov 16 2024
0 ❤️