Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Jul 11 2024

Jak łaskawie kogoś odrzucić 😬

To najgorsza część randkowania, prawda? Jak wyraźnie, ale delikatnie zawieść kogoś, zwłaszcza podczas rozmowy / wczesnego etapu randkowania, kiedy technicznie nikt nie powinien być super zainwestowany (ale często tak jest!) Jakie są Twoje wskazówki?

10 Polubień
84 Komentarze
Heidi's avatar
Heidi

To trudne, jeśli faktycznie ich spotkałem, zwykle po prostu mówię, że byłeś uroczy (co często jest prawdą!), ale nie czuję, żebyśmy do siebie pasowali. Powodzenia w poszukiwaniach. Niestety niektórzy ludzie domagają się, aby wiedzieć dlaczego i niestety kilku z nich stało się nieprzyjemnych, ale większość ludzi przyjmuje to dobrze i odpowiada z życzeniami z szacunkiem.

Tue Jul 16 2024
2 ❤️
Brandon's avatar
Brandon

Zablokuj ich numer

Tue Jul 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

"Nie widzę, żeby to wyszło poza przyjaźń"

Sun Jul 14 2024
3 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Breana "tak? A dlaczego?" 🙃

Mon Jul 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude tego rodzaju odpowiedzi są TAK frustrujące. Są niewygodne, niepotrzebne i szczerze mówiąc w niektórych sytuacjach "nie zasłużone". Jeśli byłeś na kilku randkach lub "rozmawiałeś przez kilka tygodni, to wszyscy się nie znacie. Wywieranie presji na drugą osobę lub zmuszanie jej do powiedzenia czegoś, co prawdopodobnie i tak cię zdenerwuje, jest całkowicie niepotrzebne - nie znają cię i prawdopodobnie i tak nie mają racji!

Tue Jul 16 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber Wiem i byłem bezczelny. Jeśli ktoś powiedział "Nie widzę, żeby to wykraczało poza przyjaźń", jestem wystarczająco inteligentny, aby wiedzieć, co to oznacza. Jednak na podstawie poniższych komentarzy, jak rozumiem, niektórzy ludzie chcą powodu... nawet jeśli na niego nie zasługują. Osobiście bym tak nie powiedział.

Tue Jul 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Tak, też to widziałem - to naprawdę trudna równowaga między kochaniem się nawzajem w Chrystusie a szanowaniem kogoś, kogo "nie znamy" Wszyscy powinniśmy modlić się o mądrość!

Tue Jul 16 2024
1 ❤️
Thabiso's avatar
Thabiso

Hebanna

Mon Jul 15 2024
0 ❤️
Nella's avatar
Nella

Myślę, że bycie szczerym i otwartym na temat swoich standardów, wartości i tego, czego szukasz w innej osobie, bardzo by pomogło. Każda osoba, która cię szanuje, natychmiast się usprawiedliwi, gdy zobaczy, że nie będzie pasować. Są też tacy uparci, którzy w jakiś sposób próbowaliby przekonać cię do obniżenia swoich standardów tylko dlatego, że są na niższym poziomie niż ty. Nigdy nie zniżaj się do niczyjego poziomu, ale zamiast tego muszą wznieść się do twoich standardów.

Sun Jul 14 2024
2 ❤️
Millie's avatar
Millie

Myślę, że uprzejmość i szczerość to najlepsze zasady. Tak wiele osób nie zawraca sobie głowy rozmową, że uczciwie jest podziękować osobie za rozmowę, ale po prostu powiedzieć, że nie czujesz, że do siebie pasujecie. Czasami rozmowa zanika w naturalny sposób i wtedy nie sądzę, że trzeba wiele mówić, ale jeśli nadal podejmują wysiłek, nie po prostu bym ich duch, ponieważ myślę, że może to być mylące i raniące - nie wiesz, ile pewności siebie / odporności ma druga osoba na randki.

Sun Jul 14 2024
14 ❤️
Angela's avatar
Angela

@Millie To brzmi jak mądra rada. Doceniam wzgląd na innych w twoich słowach.

Sun Jul 14 2024
2 ❤️
Angela's avatar
Angela

I uwaga niezwiązana z tematem, ale widzę w twojej biografii wzmiankę o Reesie Howellsie. Jego historia wiary i zaangażowania we wstawiennictwo jest tak inspirująca i wymagająca!

Sun Jul 14 2024
0 ❤️
Millie's avatar
Millie

@Angela, czyż nie! Byłem pod wrażeniem, kiedy po raz pierwszy przeczytałem jego historię, myślę, że zawsze będę aspirował do pójścia w jego ślady!

Sun Jul 14 2024
1 ❤️
Nicole's avatar
Nicole

" Mam nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz "

Sun Jul 14 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

&lt;<…bearing in mind that sometimes what you’re looking for is not what you need…I’m just saying >&gt;

Sun Jul 14 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Czy mówimy konkretnie tutaj? Jeśli chodzi o odległość, to myślę, że łatwo to stwierdzić. Jeśli rozmowa umrze, zostawię to w spokoju. 🤷‍♀️ Ale jeśli dana osoba wydaje się zaangażowana i nie sądzisz, że to zadziała, zachowaj prostotę i zwięzłość. Nie wdawaj się w szczegóły  i bądź miły.

Sun Jul 14 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

Klasyczne "To nie ty, to ja"

Sat Jul 13 2024
3 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

Na początku "ghosting" mnie dezorientował, ale teraz myślę, że jest to ogólnie najlepszy sposób, jeśli tylko trochę rozmawialiście. Widzę to tak, jakbyś był na imprezie, rozmowa ucichła i oboje poszli dalej - nie ma potrzeby wygłaszania mowy odrzucającej. ale jeśli komunikowałeś się głębiej lub spotkałeś się / komunikowałeś się poza aplikacją lub jedna osoba po prostu nie dostaje podpowiedzi, myślę, że krótka notatka byłaby odpowiednia. 

Sat Jul 13 2024
9 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

Myślę też, że byłoby miło, gdybyśmy mieli inne słowo niż "ghosting" Zanim zacząłem randkować online, zarezerwowałem "ghosting" dla długoterminowych przyjaciół IRL, którzy nagle przestali się komunikować bez wyjaśnienia. Myślę, że jeśli tylko krótko rozmawialiście, powinno istnieć mniej negatywne określenie

Sat Jul 13 2024
3 ❤️
Jacob's avatar
Jacob

@Michelle Może wersja Salt powinna dostać "Elijahed" 🤣

Sat Jul 13 2024
5 ❤️
Heidi's avatar
Heidi

@Michelle może Caspering bo wtedy to przynajmniej przyjazny duch 👻

Tue Jul 16 2024
1 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Heidi 😂 idealnie!

Wed Jul 17 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

Jeszcze jedno :) - jeśli chcesz podtrzymać rozmowę, zawsze dołączaj pytanie do każdej wiadomości - to trochę inaczej niż w IRL, ale jeśli ktoś odpowiada mi bez zadawania pytania, często postrzegam to jako uprzejmy sposób na niekontynuowanie rozmowy. 

Sat Jul 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Michelle Zgadzam się z Tobą w tej kwestii. Zdefiniowałbym również ghosting jako zniknięcie bez wyjaśnienia z rzeczywistego związku. Nie tylko rozmawialiśmy w kilku wiadomościach, które nigdy nie wyszły poza swobodną rozmowę.

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Twój przykład czatowania z kimś na imprezie, a następnie pójścia dalej jest doskonałym przykładem. Nie uznalibyśmy tego za ghosting. Myślę, że problem polega na tym, że w sytuacjach dopasowania na aplikacjach randkowych stawiamy relację na głębszym poziomie niż jest w rzeczywistości. Relacje wymagają czasu i skutecznej komunikacji. Jeśli tak się nie stało, to nie ma potrzeby dawania wyjaśnień, aby porzucić połączenie i nie dopasować... ale czy

Sat Jul 13 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To po prostu naturalne zanikanie rozmowy, która nigdzie nie zmierzała... Myślę, że naprawdę ważne jest, aby pamiętać, że zasadniczo rozmawiamy z nieznajomymi w tych aplikacjach. Musimy strzec naszych serc i emocji i poświęcić czas na odpowiedzialne budowanie relacji. Nie przypisuj komuś miejsca, na które nie zasłużył

Sat Jul 13 2024
8 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Ali Joy Tak! Dobrze powiedziane!

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

problem w tym, że to nie jest impreza, tylko rozmowa jeden na jeden. Nawet jeśli daję komuś znać, że odchodzę, nie zostawiam go na zawsze z pytaniem bez odpowiedzi. Myślę, że oboje jesteście bardzo oderwani od rzeczywistości w tej aplikacji.

Sat Jul 13 2024
5 ❤️
Loiwe Grace's avatar
Loiwe Grace

@Ali Joy to ma dużo sensu 👏🏽

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Ali Joy Zgadzam się z tym do pewnego stopnia. Myślę jednak, że jeśli ktoś prowadził przyzwoitą rozmowę przez kilka dni, a potem nagle przestał rozmawiać, ale nie rozłączył się, to jest to dla mnie trochę dziwne. Ale to może być spowodowane tym, że nie tak bym postąpił....

Sat Jul 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Pozwól, że coś wyjaśnię. Nie sądzę, że w porządku jest po prostu "być duchem", jeśli toczy się rzeczywista rozmowa. Ale jeśli tak naprawdę nie było żadnej rzeczywistej rozmowy, w której dowiedziałeś się czegokolwiek o tej osobie, to nie uważam, że duchy nie pasują do niej. Nie sądzę, że w tym kontekście musisz wyjaśniać, dlaczego odchodzisz

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Ali Joy całkowicie się z tym zgadzam

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Nigdy nie odrzuciłem kogoś, z kim faktycznie prowadziłem rozmowę w tę i z powrotem. Jeśli w trakcie rozmowy czuję, że nie jesteśmy zgodni w jakikolwiek sposób, z szacunkiem komunikuję im to. Jednak nie dopasowałem się do kogoś, z kim rozmowa nigdy nie miała miejsca w ciągu kilku miesięcy. Zadał jedno pytanie i nic nie powiedział

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ali Joy Nie dałem mu wyjaśnienia, dlaczego zdecydowałem się nie dopasować. I nie uważam tego za ignorowanie go, ponieważ nie rozwinęła się żadna relacja..

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Jestem bardzo bezpośrednią osobą, może dlatego, że jestem autystyczna... Może po prostu dlatego, że jestem bezpośrednia, tak czy inaczej nie zostawiłabym faceta w niepewności. Gdybyśmy rozmawiali i poznawali się nawzajem, byłbym jasny i bezpośredni, gdybym czuł, że nie jesteśmy kompatybilni. Wierzę w uprzejmość i szacunek dla każdego. Po prostu nie sądzę, by zwykła rozmowa, podczas której nic się o sobie nie dowiedzieliśmy, była dla ciebie czymś oczywistym

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ali Joy przepraszam, że ten ostatni został ucięty. Tak jak mówiłem, nie sądzę, aby bardzo krótka, swobodna rozmowa, podczas której nikt nie dowiedział się niczego o sobie nawzajem, była faktycznym związkiem, który należy oficjalnie zakończyć. Nawet w aplikacji randkowej. Więc nie uważam, że ghosting to un match bez wyjaśnienia w tej sytuacji.

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jess tak, zależy od sytuacji. Myślałem raczej o rozmowach, które nigdy się nie rozpoczęły. Zgadzam się z tym, co Ty i Ali powiedzieliście poniżej.

Sun Jul 14 2024
1 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Michelle a może to co napisałaś wyżej 👆- nigdy nie wiadomo gdzie w wątku pojawi się wiadomość 😅

Sun Jul 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Ali Joy Zgadzam się z Tobą w tej kwestii. Nie musisz się tłumaczyć, dlaczego, ale powiedzenie komuś, że nie pasujesz do osoby, z którą rozmawiałeś, jest miłe i pełne szacunku

Sun Jul 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ali Joy "nie przypisuj komuś miejsca, na które nie zasłużył" KOCHAM TO! Bardzo prawdziwe

Mon Jul 15 2024
0 ❤️
Ana's avatar
Ana

mogę powiedzieć, że @Michelle jest nieco zszokowana niektórymi z tych przemyśleń na temat ghostingu. Wierzę, że nigdy nie ma powodu, aby wietrzyć lub wywoływać duchy itp. Byłbym upokorzony i zawstydzony, gdybym potraktował kogoś w ten sposób. Nawet jeśli wymieniliśmy tylko kilka wiadomości. Wierzę, że sposób, w jaki dana osoba kończy rozmowę, mówi więcej o jej charakterze niż sposób, w jaki się do niej przystępuje. To tylko moje 2 grosze. Jesteśmy powołani do miłości. Jezus powiedział, że bardziej należy kochać wrogów niż przyjaciół...

Sat Jul 13 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

Więc jeśli jesteś dla mnie obcy, masz taką samą godność, jak gdybym znał cię od lat. Jesteśmy powołani do miłości jako najwyższego przykazania. Wierzę, że nasz naród stać na więcej niż obecnie. Dotyczy to nas wszystkich, w tym mnie. Pan nas tam zaprowadzi, ale musimy być gotowi zobaczyć, w czym tkwi problem. Po prostu pomyślałem, że przedstawię inną perspektywę na to 🙏 tbh to sprawiło, że było mi trochę smutno czytać 😪

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Michelle nah to właściwie dość niegrzeczne, jeśli nie chcesz rozmawiać, po prostu to powiedz

Sun Jul 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

W przeciwnym razie zostawiasz gościa w zawieszeniu, a on jest zdezorientowany, czy jesteś zajęty, czy po prostu go ignorujesz

Sun Jul 14 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Jp 💯🔥🔥

Sun Jul 14 2024
0 ❤️
Heidi's avatar
Heidi

@Michelle Zgadzam się, że zostałem zignorowany i nie czuję się urażony, nie spotkaliśmy się, więc nie potrzebuję zakończenia tego przemówienia. Jeśli zaakceptujemy, że ludzie rozmawiają tutaj z wieloma osobami i nie bierzemy tego do siebie, to w porządku.

Tue Jul 16 2024
0 ❤️
Luna's avatar
Luna

Częścią tego, co sprawia, że "odrzucenie" jest bolesne, jest to, że osoba nie wie, dlaczego została zwolniona z meczu. Przynajmniej dla mnie jest to jedna z najtrudniejszych części. Upewniam się więc, że poinformowałem daną osobę, na czym polega problem, niezależnie od tego, czy chodzi o wiek, przekonania, cele, styl życia, światopogląd, czy cokolwiek innego. Tak długo, jak przynajmniej wiedzą, na czym polega problem, łatwiej jest iść naprzód. Taka jest moja skromna opinia na ten temat.

Sat Jul 13 2024
4 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Luna Myślę, że się z tym zgadzam! I nie chcę być marudą, ale czuję się trochę nieswojo, gdy ktoś mówi mi "bardzo ładnie" lub coś w tym stylu; mam wrażenie, że gdy to słyszę, kończy się to odrzuceniem.

Mon Jul 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szczerość jest najlepszą polityką. Bądź bezpośredni i rzeczowy, z wdziękiem i życzliwością. Wolę być zawiedziony od samego początku, niż przez jakiś czas wkładać wysiłek, podczas gdy druga osoba ma emocjonalny / duchowy mecz ping ponga w swojej głowie i tak naprawdę nie wie, czego chce w kimś. Ten pomysł, że nikt nie powinien być super zainwestowany, jest okropny. Ludzie umawiali się na randki przez lata jeden na jednego, a teraz z powodu "aplikacji" jest to jak gra w polu, co mi się nie podoba i naprawdę jest nieszczere.

Fri Jul 12 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Musimy uczyć się od naszych pradziadków i pokoleń przed nimi, jak robić to właściwie, ponieważ sposób, w jaki wszyscy to robimy, to nadmierne myślenie o tym z bardzo wysokimi oczekiwaniami, a życie nie powinno tak wyglądać.

Fri Jul 12 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Poświęciłem chwilę, by przejrzeć moje czaty i zobaczyć, jak faktycznie kończyły się rozmowy. 7 nigdy nie dotyczyło randek, rozmawialiśmy o konkretnych wspólnych zainteresowaniach, a nawet niektóre z tych rozmów zniknęły. 3 zakończyły się zadeklarowaną decyzją. 2 zakończyły się po prostu wygaśnięciem. 17 nie mam pojęcia. Czy zadałem złe pytanie? Czy po prostu nie zalogowali się do aplikacji? Czy spotkali bardziej charyzmatycznego faceta i zapomnieli, że ze mną rozmawiali? Nie traktuję tego jako odrzucenia. Po prostu podaj powód.

Fri Jul 12 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Mathew Ktoś dostaje te mecze. Nieźle bracie 😎

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Fri Jul 12 2024
8 ❤️
Wana's avatar
Wana

Cóż said👏🏾👏🏾

Sat Jul 13 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Marina Mam kilku dobrych przyjaciół (poznanych tutaj i na innych aplikacjach randkowych!) i biorą wymianę wiadomości bardzo osobiście 💔 moje serce pęka dla nich, ponieważ pokładają tak wiele nadziei i presji w każdym meczu i randce!

Tue Jul 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moim zdaniem, @Isabel - Team SALT , należy być szczerym i uprzejmym. Zwłaszcza na bardzo wczesnych etapach rozmowy nie widzę nic złego w powiedzeniu, że nie sądzisz, że mecz się odbędzie.

Fri Jul 12 2024
5 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Isabel - Team SALT rozmawialiśmy w wątku, który opublikowałem na temat intro, o tym, że musisz dopasować, aby odpowiedzieć i że szkoda, że nie możesz odpowiedzieć bez dopasowania, tak wielu niechętnie to robi, więc nikt nie ma nadziei. Nawet odpowiadanie na intro, dla mnie, polega na łaskawym odrzuceniu, ale jeśli aby odpowiedzieć, muszę dopasować, to jest to trochę bardziej niezręczne, ponieważ pomyślą, że to coś, co nie jest, nawet na tych wczesnych etapach ludzie mogą być super zainwestowani!

Fri Jul 12 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

Bądźmy szczerzy, dziewczyny zazwyczaj nas ignorujecie 👻

Fri Jul 12 2024
6 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jude, jeśli chodzi o dopasowanie, nigdy nie jestem duchem i właściwie nie byłem duchem nikogo. Zawsze mam czat "nie czuję tego", chociaż generalnie dotyczy to bardziej lokalizacji, ponieważ Bóg nie mówi nic o przeniesieniu nas niż o czymkolwiek innym. Nienawidzę być prześladowana, więc nie prześladuję. Byłam ignorowana przez mężczyzn po czacie i byłam zdezorientowana, więc nie zrobiłabym tego komuś innemu.

Fri Jul 12 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Jess Jestem pewien, że panowie tutaj będą szczęśliwi wiedząc 😇

Fri Jul 12 2024
0 ❤️
David's avatar
David

@Jude amen haha

Fri Jul 12 2024
1 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jude głoście!

Fri Jul 12 2024
1 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Jude Też nigdy nie byłem duchem i myślę, że to uniknięta kula, jeśli ktoś ci to zrobi. Przykro słyszeć, że dziewczyny też to robią.

Fri Jul 12 2024
1 ❤️
Heidi's avatar
Heidi

@Jude istnieją duchy wszystkich płci 👻

Tue Jul 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Heidi haha! Wiesz, że nie będę Cię odwiedzać, bo obie jesteśmy w Sydney! 🙃

Tue Jul 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bądź po prostu szczery, uprzejmy i delikatny.

Fri Jul 12 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szczere, bezpośrednie, krótkie i na temat. Imo, jeśli stawiasz Boga na pierwszym miejscu, kultywujesz swoją relację z Bogiem i szukasz Go w modlitwie, a także modlisz się o każdą osobę, dość szybko dowiesz się, czy jest ona dla ciebie odpowiednia, czy nie. Ale jeśli nie będziesz się modlić, skończysz na przeciąganiu spraw, plątaniu się i utrudnianiu. Dla mnie jest to tak proste, jak: "Dziękuję za poświęcenie czasu, ale nie jesteś dla mnie odpowiedni, niech Bóg błogosławi" Krótko i na temat. Czas jest cenny!

Thu Jul 11 2024
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia to miły sposób na odpowiedź. I pozostaje skupiony na Bogu. Podoba mi się to

Sat Jul 13 2024
0 ❤️
MaB's avatar
MaB

Im szybciej tym lepiej

Thu Jul 11 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie rób nic konkretnego. Idź dalej ze swoim życiem. Daj im przykład, aby również ruszyli dalej ze swoim życiem :). Nie masz obowiązku być przesadnie miły. Nikt nie lubi, gdy ludzie są przesadnie mili, to mylące.

Thu Jul 11 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jamie czy w takim razie nic nie mówisz?

Fri Jul 12 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bądź dojrzały. Daj im znać, że nie jesteś po tej samej stronie i dlaczego. Nie używaj frazesów, bo w ten sposób sprawiasz wrażenie nieszczerego.

Thu Jul 11 2024
4 ❤️
Ana's avatar
Ana

Bądź dojrzały i szczery, dlaczego nie wierzysz, że to właściwy wybór. Większość ludzi będzie chciała właściwej osoby wybranej przez Boga, więc doceni również zamykające się drzwi

Thu Jul 11 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

A przede wszystkim bądź uprzejmy

Thu Jul 11 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ghost. czy to nie jest to, co większość ludzi robi w tej aplikacji?

Thu Jul 11 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Nicole 💀

Thu Jul 11 2024
0 ❤️
MaB's avatar
MaB

@Nicole 🤣

Thu Jul 11 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Bądź szczery, ale uprzejmy. Od samego początku bądź otwarty na to, jak postępujesz - zawsze mówię ludziom, że nie myślę o związkach, dopóki nie wiem, że możemy być dobrymi przyjaciółmi, ponieważ dla mnie jest to podstawa do czegokolwiek romantycznego.

Thu Jul 11 2024
3 ❤️
Jasmine-jo's avatar
Jasmine-jo

Kanapka ze złymi wiadomościami. Wymień 2-3 dobre cechy, wyjaśnij, że nie sądzisz, byście pasowali do siebie romantycznie, a następnie powiedz "ale myślę, że bylibyśmy dobrymi przyjaciółmi" lub życz powodzenia w poszukiwaniach

Thu Jul 11 2024
2 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Nie sądzę, żeby ktokolwiek chciał to zjeść! 😂😂😅

Sun Jul 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie dawaj im żadnej nowej amunicji lol

Thu Jul 11 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Oni

Thu Jul 11 2024
0 ❤️
Marcia's avatar
Marcia

Podobne do listu pożegnalnego z pracy

Thu Jul 11 2024
0 ❤️
MaB's avatar
MaB

@Marcia 🙈

Thu Jul 11 2024
0 ❤️