Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 21 2024

Czy randkowanie dla małżeństwa jest zbyt intensywne? 😰

Czy wywieramy na siebie zbyt dużą presję, gdy "umawiamy się na randki małżeńskie"? Czy lepiej jest spotykać się z ludźmi z niskimi oczekiwaniami, że może się to przerodzić w cokolwiek?

14 Polubień
123 Komentarze
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie są. Małżeństwo powinno być ciągłą formą zalotów

Mon Nov 25 2024
1 ❤️
Valerie's avatar
Valerie

Moja osobista opinia: Zależy co masz na myśli. Chodzenie na randki i cieszenie się poznawaniem kogoś ma swoje zalety. Nawet kilka randek. Jest to odkrywanie możliwości; ale niezależnie od tego, czy prowadzi to do czegokolwiek, ta osoba jest cenna i warta spędzenia z nią czasu (jeśli jest to możliwe/rozsądne) Uważam jednak, że randkowanie, tak jak wchodzenie w "oficjalny" związek randkowy - powinno odbywać się z myślą o małżeństwie.

Mon Nov 25 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie sądzę, żeby tak było. Ostatecznie jest to cel, jednak w randkowaniu jest miejsce na uświadomienie sobie, czy ta osoba jest naprawdę przeznaczona do bycia z tobą, czy nie, i to jest w porządku i zawsze jest alternatywa.

Sun Nov 24 2024
6 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Kiedy dwoje chrześcijan umawia się na randkę, może powstać przyjaźń, jeśli oboje tego chcą, lub chrześcijańskie małżeństwo, a może nikt między nimi.

Sun Nov 24 2024
3 ❤️
Janine's avatar
Janine

Kluczem jest bycie gotowym na małżeństwo, a nie dążenie do niego. Podążaj za Bogiem, twórz czystą społeczność z innymi wierzącymi, zajmij się sprawami Królestwa, a wierzę, że kiedy rozkoszujemy się Nim i modlimy się, otrzymamy pragnienia naszych serc. #note2self😉

Sun Nov 24 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

*NIE mówimy tu o indywidualnych doświadczeniach poszczególnych osób.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Larissa's avatar
Larissa

Dla mnie celem randkowania jest znalezienie małżeństwa. Chrześcijański związek powinien być skoncentrowany na małżeństwie, aby mogli żyć tak, jak Bóg chce dla nas!

Sat Nov 23 2024
9 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Randki w jakiejkolwiek formie lub kształcie nie przyniosły mi wiele, więc nie wiem. Jestem dość wyluzowany, ale w końcu rozmawiam z kobietami, które są osądzające, nachalne i ignoranckie.... lub okazują się mieć bagaż psychiczny, który uniemożliwia. Miałem tylko jedną kobietę, z którą się umawiałem, która nie miała dosłownie żadnych czerwonych flag, ale w końcu nie poczuła iskry. Więc tak.... Osobiście trudno jest mi włożyć zbyt wiele energii w randkowanie, ponieważ wolę siać w aspektach życia, które dają mi żniwa zamiast chwastów

Sat Nov 23 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jaki jest sens umawiania się na randki bez małżeństwa, jestem chrześcijaninem, który podąża za Biblią i to niedorzeczne umawiać się na randki bez końcowego celu małżeństwa

Sat Nov 23 2024
10 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kolten 💯 W punkt - jeśli to nie jest małżeństwo, to co to jest? .. #SIN

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mam wrażenie, że ludzie zapomnieli/nie znają mema o tym, kiedy chrześcijanin spotyka chrześcijankę. Meme: Chrześcijanka się wita. Mężczyzna odpowiada pierścionkiem zaręczynowym. Jak to nie jest intensywne?!? Czasami tak jest i to jest całkowicie intensywne! 🚨 ‼️ Byłbym jak, "Yo dude, who dis? Przyjaźń proszę zanim dasz mi tego shake'a z frytkami" 😟 🏃‍♀️ 🌳 🏃‍♀️

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

Nie, jeśli nie chcesz tracić czasu na dziesięcioletnią "randkę" z kimś, kto nie ma zamiaru się żenić. Wiesz, dokąd jedziesz, kiedy wsiadasz do samochodu, o ile więcej powinieneś wiedzieć, kiedy wchodzisz w związek.

Fri Nov 22 2024
10 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Dlatego zanim wsiądziesz do samochodu, poświęć wystarczająco dużo czasu na dyskusję z kierowcą, aby zaplanować podróż. Nie wsiadasz do samochodu bez żadnego planowania. Jeśli wybierasz się w podróż, planujesz ją odpowiednio, aby upewnić się, że dotrzesz do pożądanego celu. Powodem, dla którego UBER odniósł sukces, jest to, że możesz zobaczyć swoją drogę do celu. podróże są planowane i obliczane. #FriendshipFirst

Sat Nov 23 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ...na Boga. (Pominąłeś trochę w swoim zdaniu podróże są zaplanowane i skalkulowane 😉 )

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Księga Przysłów 16:9: Serce człowieka obmyśla jego drogę, lecz Pan kieruje jego krokami. Nadal musisz planować.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Rzeczywiście, Księga Przysłów 19:21 mówi dalej: "Wiele jest planów w sercu człowieka, ale to zamysł Pana zwycięża". To naturalne, że chcesz planować. Myślę, że ważne jest, aby nasze serca i umysły prosiły o wypełnienie woli Bożej, aby On był widoczny i skierował nasze umysły na to, co Go zachwyci... i pokaże, kim On jest poprzez kroki, które podejmujemy. W ten sposób nasze plany są informowane przez Niego i szukają tylko Jego celu.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka dlaczego uważasz, że masz "dziesięcioletnią randkę"? Czyja to wina? Jak to się stało?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude Nie jestem pewien, czy zrozumiałeś, co powiedziałem. Pytanie dotyczyło tego, czy nie wywieramy na siebie zbyt dużej presji na randkach w celu zawarcia małżeństwa. Odpowiedziałem, że nie. Myślę, że powinieneś mieć plan. To brzmi jak ten sam punkt, który próbujesz mi przedstawić. Dlaczego ludzie umawiają się na dziesięć lat? Zapytaj tych ludzi. Oni istnieją. Najwyraźniej nie mieli planu, a 10 lat później ona naciska go na małżeństwo, którego nigdy nie chciał. Czyja to wina? Na pewno nie moja.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Mam brata @Stan, który uważa, że randkowanie i romansowanie z zamiarem poznania kogoś, budowania przyjaźni po drodze jednocześnie, niekoniecznie zamierzając się z nią ożenić, jest w porządku. Co sądzisz o takim podejściu? Jeśli się nie uda... zaczyna od nowa. Czy to dobrze czy źle?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude @Jude To jest względne. Jeśli to działa dla niego i tych, z którymi się spotyka, to świetnie. Nie mam zamiaru oceniać jego preferencji. To, co mówię, to dla mnie, jeśli wiem, że chcę się ustatkować, a on nie, doceniam to, że wiem o tym z wyprzedzeniem. Osobiście nie chcę, aby mężczyzna stojący w drzwiach blokował to, czego szukam, gdy wie, że nie szuka tego samego. Bądź szczery i jeśli nie ma nic przeciwko randkowaniu z tobą, to świetnie. Oni są dorośli. Wyrażam swoją opinię na temat tego, co wolę.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Dlatego mówię, że nadal tego nie rozumiesz! Nie blokujesz ludziom czasu na społeczność i przyjaźń przez 8-9 miesięcy - nawiasem mówiąc, prawie rok (tak jak ty), na "może możemy być romantyczni, oceniam twoją zdolność do bycia dla mnie", to nie jest w porządku ani sprawiedliwe! Musisz wiedzieć wcześniej. Jest powód, dla którego zaloty istnieją, poznajesz się nawzajem w ekskluzywnej konfiguracji i budujesz razem (przyjaźń lub w inny sposób), czy jestem szalony, czy w krainie snów 🤔

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka przykro mi, że facet zostawił Cię po 10 latach, to musiało być rozdzierające serce

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Blokujesz ludziom czas na społeczność i przyjaźń??? Tutaj się mylisz, ponieważ społeczność i przyjaźń NIE wymagają wyłączności. Jeśli spotykasz się i romansujesz z dziewczyną, jesteś jej winien wyłączność, nie powinieneś rozmawiać z innymi, którzy szukają romantycznych zainteresowań. Twoje podejście to "blokowanie drzwi" 🚪

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Czy uważasz, że "randkowanie i romansowanie w celu poznania kogoś" to "randkowanie dookoła", ponieważ intencją tego podejścia jest poznanie i odkrycie kogoś, kogo niekoniecznie poślubisz, co różni się od "randkowania w celu poślubienia", które może nastąpić po przyjaźni i przyjaźni, która zapewnia silniejsze podstawy?

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Nie odszedłem po dziesięciu latach. To był przykład tego, co może się stać, gdy dwoje ludzi chce różnych rzeczy, ale nie są one jasne.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Wszystko dobrze, ale każda podróż w życiu wymaga TWOJEGO planowania. Budujesz dom, robisz karierę, a nawet jedziesz na piknik. Kiedy wybiegasz w przyszłość - musisz planować. To, kogo wpuszczasz do swojego życia, jest twoją odpowiedzialnością. Bóg ufa, że będziesz podążać za Jego wolą. Zapewnia ci swojego Ducha Świętego, swoje Słowo i społeczność, ale nie wybiera za ciebie - cały sens stworzenia nas WOLNYMI.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka to dość konkretne ramy czasowe, o których wspomniałeś

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Tak, pamiętałem kilka kobiet, które przez to przeszły, kiedy to pisałem. Mężczyzna był szczery na początku, ale wydaje mi się, że myślały emocjami i myślały, że mogą zmienić zdanie i postawić ultimatum po tak długim czasie. Rzeczywiście bolesna sytuacja, ale nie moja. Dziękuję jednak za miłe słowa.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

dziękuję @Jude. Rzeczywiście, nie ma argumentu za tym, że Bóg stworzył nas z wolną wolą. Myślę, że to, co chciałem powiedzieć, zostało utracone i to jest w porządku.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Chodziło mi tylko o to, że jest to właściwe i dobre, gdy Jego Wola staje się naszym wyborem i naszą wolą.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Zgoda - wyrównanie jest pożądane.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

podporządkuj się @Jude, ponieważ On jest Panem. Nie my.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati 100% - a poprzez przyjaźń i wspólnotę odpowiedzialnie oceniamy poniższe, zanim damy romans komuś, kogo nawet nie znamy: 1. ✅ Modlitwa i Duch Święty (Przysłów 3. Jakuba 1) 2. ✅ Zgodność charakteru i wiary (2 Kor 6, Kol 3) 3. ✅ Wspólne cele życiowe i przeznaczenie (Amos 3:3) 4. ✅ Mądra rada i społeczność (Przysłów 11:14) 5. miłość i poświęcenie (1 Kor 13) 6. osobista + gotowość (Ef 5:25)

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Lubisz swoje listy. Moim własnym wyborem w tej sprawie jest zaufanie Panu we wszystkim, ponieważ po prostu nie mam takiej samej mądrości i wiedzy jak On. Niech cię Bóg błogosławi.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Lubię brać odpowiedzialność za swoje czyny. Lubię myśleć sobie, że zrobiłem wszystko, co mogłem zrobić, o ile byłem świadomy, w tym konkretnym momencie, kiedy podejmowałem działanie. Zaufanie Bogu jest opisane w punkcie #1 na "liście"

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude 👍😊 Bóg jest wierny. Odpowiedzialność jest konieczna jako dorosły z pełną zdolnością do działania, ale On jest łaskawy i zastrzega sobie również prawo do zaskoczenia nas poza naszym zrozumieniem:) Miłego dnia/ weekendu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Miłego weekendu 👍

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Dobrze powiedziane. Widzę tę listę jako mądre liczenie kosztów i używanie mądrości w procesie społeczności. Musimy ocenić owoce danej osoby, czy to przyjaciela, czy kogokolwiek, kogo rozważamy dodać do naszego wewnętrznego kręgu. "Bądź mądry jak wąż, ale łagodny jak gołębica" Modlitwy + praca poprzez stosowanie mądrości 🙏🏿

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

Wierzę, że chrześcijanie powinni "najpierw mieć społeczność", a nie umawiać się na randki. Celem jest poznanie owocu danej osoby. Czy dana osoba jest dojrzałym wierzącym i godnym zaufania przyjacielem? Gdy to zostanie ustalone, po poście i modlitwie, oboje mogą rozważyć zaloty. Społeczność powinna być czysta i pozbawiona oczekiwań. Pamiętaj, że mamy traktować naszych braci i siostry nawet w zalotach, ponieważ intymne pocałunki są przeznaczone tylko dla małżeństw przymierza. Selah

Fri Nov 22 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan twoje przemyślenia bracie? 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Hahaha to twój sposób na wciągnięcie mnie w ten wątek, tak jak powiedziałem, zamkniemy go, jeśli zaczniemy! Ale skoro o to pytasz 🙂 @Amos ma całkowitą rację, oba mogą się zdarzyć jednocześnie, zapytaj autora wątku, jak długo powinien trwać "pierwszy sezon społecznościowy"? Potem przejdziemy dalej!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan to dodatkowy dowód 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Janine możesz robić obie rzeczy jednocześnie

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amos Ludzie są sfrustrowani, dlaczego nie otrzymują zaangażowania, gdy druga strona, jak sugerujesz, nadal "zaprzyjaźnia się na bieżąco", aby najpierw poznać osobę. Moja rada: Nie romansuj, nie angażuj się, a następnie "zaprzyjaźniaj się na bieżąco", a następnie wycofuj się i graj na zwłokę.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Amos Osoba powinna najpierw sprawdzić owoce, aby upewnić się, że ma społeczność ze szczerym wierzącym, zanim w ogóle rozważy, czy dana osoba może być materiałem na małżonka. To wymaga czasu, obserwacji i modlitwy, aby kogoś poznać. Nie możesz zrobić obu tych rzeczy, ponieważ 1. Dana osoba jest obca, więc jak możesz cokolwiek określić, jeśli nie kierujesz się ciałem. Po drugie, taki sposób myślenia uniemożliwia rozwój szczerej przyjaźni, ponieważ jest ona skażona romantycznymi i często pożądliwymi pragnieniami.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@amos Nasz sposób myślenia powinien być czysty w stosunku do społeczności i powinniśmy cenić rodzinę daną przez Boga. Często ludzie są zdenerwowani, jeśli randki nie stają się czymś więcej, ponieważ postawa serca jest wyłączona. Mając czyste serce, wykonując Boże dzieło i tworząc zdrowe więzi we wspólnocie, Bóg da, że odkryjesz swoją osobę. Tak czy inaczej, Bóg chce, abyśmy byli zadowoleni w Nim. Podążanie za tym modelem randkowania, który jest wzorowany na świecie, prowadzi do rozbitych domów. Rozwody są równie częste wśród osób podających się za Christians🙏🏾

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Janine Podoba mi się twoja uwaga dotycząca konfliktu interesów. Mętny osąd. 👍

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Tak, zdrowy umysł (umysł Chrystusa) jest niezbędny do podejmowania właściwych decyzji.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Steven's avatar
Steven

Myślę, że możemy wywierać na siebie zbyt dużą presję, chociaż uważam, że powinniśmy dążyć do małżeństwa jako celu. W tej witrynie podoba mi się jednak to, że możesz spotkać różnego rodzaju wierzących i prowadzić interesujące rozmowy na żywo oraz, miejmy nadzieję, trwałą przyjaźń, jeśli nie coś więcej w przyszłości.

Fri Nov 22 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Zależy dlaczego szukasz małżeństwa. Jeśli jesteś naprawdę zadowolony z Boga, ufając i poddając się tej przyjaźni / relacji w Nim, wierzę, że nie będzie to intensywne, ale wypełnione pokojem, który przewyższa wszelkie zrozumienie. Jeśli chcesz odnieść sukces w sobie, tak, może to być absolutnie intensywne.

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Podoba mi się to

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jestem nieco skonfliktowany w tej kwestii, ponieważ zgadzam się, że małżeństwo powinno być ostatecznym celem randkowania. Czuję jednak, że możemy uprzedmiotawiać ludzi, ponieważ postrzegamy ich tylko pod kątem tego, czy spełniają nasze standardy tego, czego chcemy, zamiast postrzegać ich jako całą osobę stworzoną przez Boga. Natychmiast odrzucamy każdego, kto nie spełnia naszych oczekiwań i standardów, zamiast faktycznie spróbować go poznać. Musimy upewnić się, że robimy wszystko z właściwymi intencjami.

Fri Nov 22 2024
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

dobrze powiedziane @Ben. Zaobserwowałem to w moim własnym zachowaniu i zaczynam zdawać sobie sprawę, że "tak, to nie działa" haha. Jak to mówią, "szaleństwo to robienie w kółko tego samego i oczekiwanie różnych rezultatów" czy coś w tym stylu? 😅

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Głębokie, ale jakże prawdziwe, Ben

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Ben Moja rada: przyjaźń i wspólnota. Świetne miejsce na początek.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben To piękny komentarz i trafiłeś w sedno tego, jak ta arena jest ograniczona. Większość z nas jest tutaj z misją zawarcia małżeństwa (osobiście chcę to zrobić tylko wtedy, gdy Bóg w swojej mądrości zdecyduje, że poprzez małżeństwo zmienię się, by bardziej Mu się podobać, ale to na marginesie). Uczucia do kogoś, które są zasiane przez samego Pana, są jasne, pełne nadziei, szczere i bezinteresowne. Myślę, że są podobne do Niego w naturze, tak jak Autor.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Mariah's avatar
Mariah

@Kati Twój komentarz jest dobry! Sprawił, że pomyślałem o kilku rzeczach.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Diamenty powstają pod presją 💎

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Zatwierdzam tę wiadomość 🙃

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Data ślubu? Naprawdę? Myślałem, że jesteś "randkowiczem" 🙃 Seryjnym randkowiczem? Układaczem? 🥞

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂 wyrzuć z siebie swoje uczucia! Wciąż tego nie rozumiesz! W każdym razie, jeśli zaczniemy w tym wątku, to oszaleje jak ten drugi, a oboje wiemy, że żadne z nas się nie poddaje!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie poddaję się, gdy mam rację 😃 ale doceniam wymianę zdań. Ludzie mogą przeczytać inny wątek. Mam nadzieję, że przeczytasz posty w tym wątku i zobaczysz, jak wiele osób nalega na przyjaźń i społeczność INSTEAD zamiast randki i romansu z kimś, kogo nawet nie znają.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie masz racji, to po prostu twoja kolej, aby doświadczyć tego, czego doświadczyła już duża liczba ludzi i wie, że jest szalenie błędna 🙃 I mam nadzieję, że widzisz, że drugim najwyższym polubieniem komentarzy powyżej jest ten, który wskazuje na wadę twojego sposobu.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 2 najwyższa liczba polubień? Nie sprawdzałem polubień. Od razu się tym zajmę 😛

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Zwiększyłem liczbę polubień na najwyższym #1 i dodałem poradę - "przyjaźń i wspólnota" 😃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan 🙌

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 Musisz zamknąć swoje konto! Nie ma znaczenia, co robisz, nadal jesteś zły, zły, zły i zły!!!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Kati 🙂👍🏾

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Znasz PRAWDZIWY powód, dla którego tak się stało, a to dlatego, że randkowali i romansowali, a my jesteśmy EKSKLUZYWNI i wkładamy wszystkie jajka 🪺 do jednego koszyka. NIE priorytetowo traktowali społeczność i przyjaźń z wieloma osobami, aby ocenić, z kim się umawiać i romansować. Moja rada: Nie przegap tego ważnego kroku - przyjaźni i wspólnoty. Żadnych romansów. Żadnego romantycznego przywiązania. Bez wyłączności. Tylko przyjaciele. Odkrywaj. Oceniaj. Zdecyduj, czy chcesz się umawiać.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Chcesz mieć po swojej stronie poniższe statystyki.. "Chociaż liczby mogą się różnić, badania ogólnie wskazują na 20-70% zmniejszenie prawdopodobieństwa rozwodu, gdy przyjaźń służy jako podstawa związku"

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie rozumiem tego, na co odpowiadasz?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ponownie, statystyki są zawsze przekłamane w jedną lub drugą stronę, nigdy nie ma pełnego obrazu!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan pokaż mi swoje statystyki, które mówią, że randkowanie i romansowanie w stylu tinder/bumble jest dobre. Wszystkie badania łącznie wskazują na 20-70% zmniejszenie prawdopodobieństwa rozwodu. To nie jest przekłamanie. To zakres. Stawiasz co najmniej 20% szans na swoją stronę, jeśli na pierwszym miejscu stawiasz przyjaźń i społeczność.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie mam żadnych statystyk i nie zamierzam szukać statystyk, kiedy mam prawdziwe doświadczenie, aby wiedzieć, o czym mówię.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dokładnie to samo pomyślałem. Hazard 🎲

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Tytuł: Czego statystyki randek online mogą nas nauczyć o przyszłości rozwodów? "Dane pokazują, że jeśli poznasz swojego współmałżonka online, istnieje większe prawdopodobieństwo, że rozwiedziesz się w ciągu kilku lat. Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii wykazało, że odsetek rozwodów wśród małżonków, którzy poznali się online, jest aż sześciokrotnie wyższy w porównaniu do tych, którzy poznali się przez rodzinę lub przyjaciół...

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

... Małżeństwa online są o 12% bardziej narażone na niepowodzenie w ciągu trzech lat - i o 17% bardziej narażone na niepowodzenie w ciągu 10 lat" Według tego badania, "najbezpieczniejszym" sposobem na poznanie kogoś są znajomi lub rodzina. Ci, którzy spotykają się w pracy, mają również większe szanse na pozostanie razem po upływie 10 lat"

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Statystyki są zawsze przekrzywione w jedną lub drugą stronę, aby faworyzować dowolny temat, ale jeśli upierasz się przy używaniu tego argumentu -... Dla jakiego przedziału wiekowego zostało to obliczone? Jakiej grupy demograficznej to dotyczy? Jakie jest doświadczenie obu stron, które spotkały się online? Dlaczego się rozstali? Jakie były warunki, które ich połączyły? Statystyki ZAWSZE są przekręcane, aby uzyskać przewagę!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mówisz o jednostkach, kolego. Mówimy OGÓLNIE, a ŚREDNIO to właśnie pokazują dane. Nie jestem tu po to, by dyskutować z Tobą o konkretach. Mówimy o indywidualnych, spersonalizowanych doświadczeniach. Mówimy o MAKRACH, a nie o MIKRACH. Myślę, że nie rozumiesz, jak działają statystyki.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Brzmisz jak ci ludzie, którzy twierdzą "To mi się nie przytrafi, ponieważ ten konkretny przedmiot, ten konkretny to, ten konkretny tamto...", podczas gdy ogólnie jako całość, ogólnie i średnio, wypadasz w statystykach. Właśnie dlatego połączone statystyki mówią o 20-70% - stąd ten zakres.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Większość "ogólnych i średnich" statystyk jest zestawiana po zbadaniu indywidualnych trendów i wielu innych rzeczy. Więc panie Stat, daj mi zestawienie, w jaki sposób doszli do 20% - 70% marginesu, odpowiadając na moje poprzednie pytania. Nie jest to takie proste, prawda? Nie wyciągaj tak szybko statystyk, gdy nie masz pełnego obrazu tego, jak do tego doszło.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie jestem tu po to, by uczyć Cię, jak interpretować dane. Studiowałem statystykę, mam dyplom inżyniera na jednej z najlepszych uczelni w Australii. Nie patrzymy na statystyki indywidualnie. Patrzymy na statystyki w makrach. Jako całość, ogólnie i średnio, w oparciu o zakres, statystyki stoją. Jeśli chcesz przeprowadzić badanie oparte na konkretnych spersonalizowanych zmiennych, proszę bardzo.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Co ważniejsze, nie przedstawiłeś ANI JEDNEJ statystyki ani badania na poparcie swoich twierdzeń - tj. randki i romanse bez przyjaźni na początku są lepsze i zwiększają szanse na udane małżeństwa.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nie możesz zinterpretować tych danych, ponieważ ich nie wymyśliłeś, po prostu je odzyskałeś i wykorzystałeś jako dowód na poparcie swojego stanowiska. Opierasz się na statystykach, które generalizują i wygłaszają ogólny komentarz, że 12% zawodzi w ciągu 5 lat, a 17% w ciągu 10 lat bez szczegółowego podziału, zanim lekarze, ankieterzy lub "inżynierowie" wymyślą statystyki, muszą zebrać informacje, a te informacje oznaczają przeprowadzanie wywiadów z różnymi ludźmi, w różnych sytuacjach i ustawieniach

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie możesz po prostu użyć wymówki "to MACROS nie MICROS", jestem zainteresowany MICROS, które tworzą MACROS.! Nie muszę przedstawiać żadnych statystyk ani badań, nie mogą one pokonać doświadczenia życiowego.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie możesz wymyślać wymówek, że jest MOŻLIWE, że nie zmieścisz się w statystykach z powodu określonych wskaźników (mikro). Nie chodzi o to, co jest możliwe. Chodzi o to, co jest rozsądne. Biorąc pod uwagę zakres badań i zakres statystyk, rozsądne jest twierdzenie, że mieścisz się w statystykach. Ludzie będą mogli sami określić, czy jesteś rozsądny, czy nie... zwłaszcza, że nie podałeś żadnych statystyk.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Co ważniejsze, inni ponownie udowodnili ci swoimi komentarzami, że bardziej zależy im na przyjaźni i społeczności, niż na angażowaniu się w jakiekolwiek randki i romanse z kimś, kogo nawet nie znają. Może nadszedł czas, abyś wziął pod uwagę to, co mówią i zmienił swoją mentalność na temat chrześcijańskich "randek" w aplikacji "randkowej", która w rzeczywistości nie jest przeznaczona do romansów i randek, takich jak Tinder czy Bumble.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Rozsądni ludzie kwestionują status quo, zamiast po prostu akceptować to, co zostało powiedziane / podane jako "fakt". Posiadanie wsparcia tłumu nie oznacza, że masz rację lub tłum ma rację, albo chcesz potwierdzenia, albo chcesz, aby tłum przyszedł i cię podniósł! Powtarzam ci, że żyłem życiem, które tak gwałtownie popierasz swoimi listami i statystykami, to NIE działa dla mnie, dlaczego trudno to zrozumieć?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nie wierzę, że to zrobiłeś... ponieważ dosłownie musiałem ci wyjaśnić koncepcję przyjaźni i sens robienia tego w ten sposób.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie wyjaśniłeś mi, co oznacza przyjaźń, próbowałeś potwierdzić, że pierwszy sposób przyjaźni jest najlepszy, nie zgodziłem się!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Według Ciebie ludzie zaprzyjaźniają się pojedynczo 😂 🪺

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pahaha ooh przyjaciele, brzmi jak twój dział 😂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tak, znam tę koncepcję... w przeciwieństwie do niektórych. 😃

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude W takim razie się zgadzamy, to twój pas ruchu!

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Wciąż tu jesteś!? Myślałem, że wyciągnąłeś wnioski i zacząłeś nawiązywać przyjaźnie.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nie możesz nauczyć lekcji, której chcę się nauczyć, jednak zapraszam do zejścia z okonia po tym 🙂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan W każdym razie, bez urazy. Znajomi? 🤙✌️

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Bez urazy 🙂👍🏾

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Zaprzyjaźnij się z mężczyznami i odwrotnie i poznaj ludzi takimi, jakimi są naprawdę, a wtedy zobaczysz, czy chcesz pójść dalej

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jako chrześcijanin powinieneś umawiać się na randki tylko wtedy, gdy masz plany małżeńskie, co dobrego może wyniknąć z randek bez celu lub zamiaru. Tylko złamane serce i zmarnowany czas. Módl się za współmałżonka :)

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Idealnie w końcu? Tak. Myślę, że niebezpieczeństwo noszenia soczewek "tylko małżeństwo" polega na tym, że narażamy się na niebezpieczeństwo odmowy zaakceptowania faktu, że Bóg jest w stanie wprowadzić ludzi do naszego życia w innych celach. Zgadzam się, że istnieje niebezpieczeństwo umawiania się na randki dla tymczasowego doświadczenia namiętności, ale "tylko małżeństwo" może być zupełnie inną skrajnością i może być dość alienujące dla osób, o które jesteśmy powołani.

Fri Nov 22 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor, rozumiem co masz na myśli :) Po prostu ostrzegam każdą osobę szukającą kogoś w jakiejkolwiek intymnej pozycji, takiej jak randki, że wydaje się oczywiste, że cel małżeństwa, czy to silny, czy słaby, powinien być obecny. Jeśli go nie ma, twoje życie randkowe wydaje się bardziej dla przyjemności. Myślę, że posiadanie celu i celu końcowego jest ważne. Jeśli spotykamy kogoś i może to być ktoś, kogo Pan umieszcza w naszym życiu, wydaje się, że modlitwa i pójście naprzód jest dobre.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Zgadzam się! Tak długo, jak jesteśmy gotowi pogodzić się z rzeczywistością, że Bóg jest całkowicie zdolny do przekierowania naszych planów w innym celu. Myślę, że dobrym celem końcowym jest znalezienie woli Bożej. Czy Bóg chce, abym się ożenił? A może niektórzy z nas są tutaj, aby wypełnić jakiś inny cel po drodze?

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor amen. Zdecydowanie się zgadzam!!!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Taylor Zgadzam się z tym. Myślę, że tak ważne jest, aby być zaangażowanym w chrześcijańskie grupy singli, w ten sposób możemy mieć społeczność z innymi singlami bez presji.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor Tak, o ile to możliwe, dobrze jest być w tym łatwym. Myślę, że serca są bardziej nastawione na "czego Bóg chce od mojego małego życia tutaj", co ułatwia odpuszczenie intensywności / konieczności. Możemy zaufać Panu w Jego mądrości, że poślubi nas z kimś, o kim wie, że razem jako jednostka będzie tak, jak On zaplanował, aby uwielbić Ojca. Możemy również zaufać Mu, że zachowa nas w samotności, aby Mu się podobać. Musimy tylko zjednoczyć nasze serca z Jego sercem i prosić, aby Jego wola się wypełniła 🙂

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naprawdę mogłem to skrócić do - Bóg wie, jak najlepiej nas wykorzystać!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah Nie jestem pewien co do tej filozofii... jako chrześcijanie mamy tendencję do zakładania, że jeśli związek się nie udał, staliśmy się gorsi, a co jeśli Bóg używa tego złamanego serca, aby nas rozwijać lub pomóc nam służyć innym. Ponadto, ta idea może trzymać niektórych z nas w związkach z czerwoną flagą, ponieważ nie chcemy myśleć, że zmarnowaliśmy cały ten czas lub wyglądamy, jakbyśmy zawiedli...

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Godson's avatar
Godson

@Mauranda Masz rację 💯

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Mauranda Moje stwierdzenie nie było przeciwko wzrostowi, który Bóg może wykorzystać w związku, który nie wyszedł!) Byłem przeciwny umawianiu się na randki tylko po to, by się umawiać i ostrzegałem. Mówiłem, że jeśli chcesz umawiać się na randki z Chrystusem jako głównym celem, powinno to być randkowanie tylko wtedy, gdy istnieje możliwość zawarcia małżeństwa.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah, w porządku - teraz rozumiem!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Steven's avatar
Steven

Zgadzam się, ale dobrze jest też poznawać nowych ludzi i mieć otwarty umysł. To jest to, co lubię tutaj, możesz rozmawiać i może coś się rozwinie.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie powiedziałbym, że jest intensywny, zamiast tego byłby celowy. Tak jak wszyscy powinniśmy być 🙂 Presja pojawia się głównie wtedy, gdy nie masz jasnych intencji na początku. Kiedyś przypomniało mi się to - Dla niewłaściwej osoby będziesz zbyt wiele... dla właściwej osoby będziesz wszystkim i więcej. ❤️

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kościół stawia małżeństwo na piedestale - w rezultacie sprawia, że single czują się gorsi/niewidoczni/nieobecni. Zwłaszcza jeśli ktoś pragnie rodziny lub długo na nią czekał. Jeśli chodzi o randkowanie, powinno być ono prowadzone tylko wtedy, gdy obie strony postrzegają małżeństwo jako możliwość. Ale lepiej jest, jeśli połączenie zostanie nawiązane organicznie, a przyjaźń rozkwitnie w randki i małżeństwo. Przyjaciele to ludzie, z którymi lubimy spędzać czas, o wspólnych zainteresowaniach i wartościach - z pewnością małżonek również powinien je mieć.

Thu Nov 21 2024
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Więc tak, wywieramy na siebie zbyt dużą presję (a także presję z zewnątrz - rzeczywistą lub postrzeganą) i wielu chrześcijan spieszy się z małżeństwem.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jestem staromodny... lub normalnie modny... naturalny sposób, aby chcieć być z kimś, kogo spotykasz w trakcie swojego życia, po prostu naturalnie. A potem chcesz spędzić z nią życie, ponieważ zakochałeś się w niej... tego po prostu nie da się tutaj powtórzyć. Myślę więc, że do pewnego stopnia musisz zaakceptować presję i być realistą w tej kwestii... choć jest to nienaturalne.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Jeśli najpierw się zaprzyjaźnicie, a potem facet cię zaskoczy i ujawni swoje uczucia do ciebie i zaprosi cię do pójścia dalej, to jest to organiczne i naturalne, prawda? Używając Twojego słowa, czy to nie jest "romantyczne"?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Tak, jest 🙂 Myślę, że ponieważ jest to strona randkowa, każdy naturalnie ma to z tyłu głowy... co przynosi stronniczość, gdy szukasz miłości. Osobiście jestem tu tylko po to, by spędzać czas na tym etapie :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Myślę, że próbuję powiedzieć, że PRZYJAŹŃ ułatwia romans (twoje "ulubione" słowo 🙃) w naturalny i organiczny sposób na późniejszym etapie.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Tak, zgadzam się. Uwielbiam romanse... W prawdziwym tego słowa znaczeniu. Kiedy ktoś zdobył twoje serce, myślę, że jest to dane przez Boga. Tak bardzo zdobyliśmy Jego serce, że oddał swoje życie i intensywnie cierpiał, żyje z tęsknoty za nami jako swoją Oblubienicą. Ten boski romans jest zasiany w nas przez Niego, kiedy jesteśmy z Niego zrodzeni... więc tak, kocham to. On to stworzył, to co On tworzy jest piękne i trwa :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tak.

Thu Nov 21 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Thu Nov 21 2024
6 ❤️
Andrew N's avatar
Andrew N

Dobrze powiedziane @Jacob !!! 👍👍👍

Thu Nov 21 2024
0 ❤️