Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Apr 15 2025

Czy kobiety powinny czekać na zaproszenie?

Mężczyźni, czy lubicie, gdy kobiety zapraszają was na randkę? Panie, zrobiłybyście to? Czy istnieje dobry i zły sposób?

26 Polubień
109 Komentarze
Kat's avatar
Kat

Powiedziałam facetowi, że się we mnie podkochuje, a jeśli nie patrzył na mnie w ten sposób, to żeby mi powiedział, żebym mogła sobie z tym poradzić Musiałam też powiedzieć innemu facetowi, że mruganie do mnie było flirtem i większość ludzi odebrałaby to w ten sposób, to nie tylko inny sposób na przywitanie się, po prostu pomachanie lub coś w tym stylu

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Tue Apr 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Ben L. To wszystko jest pomocne, dzięki za podzielenie się tym Ben 🙂

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Czy kobiety powinny czekać na zaproszenie? Nie zawsze. Jeśli kieruje nimi miłość i pokój, kobieta również może zrobić pełen wdzięku krok. Rut jako pierwsza zwróciła się do Boaza (Rut 3:9) - i Bóg to docenił! Nie ścigaj, ale też nie ukrywaj się. Niech miłością kieruje wiara, a nie strach. Módl się, bądź otwarty i ufaj Bożemu czasowi ⏳❤️

Tue Apr 22 2025
1 ❤️
Cherie Lyn's avatar
Cherie Lyn

Tak

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Nathalie's avatar
Nathalie

@nonni Zgadza się!

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jako kobiety powinnyśmy cierpliwie czekać na faceta, którego Bóg ma dla nas. Bóg sprawi, że właściwy facet zapyta cię, kiedy nadejdzie właściwy czas. Możesz jednak dawać subtelne wskazówki, aby facet wiedział, że jesteś zainteresowana - w ten sposób nie poczuje się odrzucony.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tak!!!

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
yannykgw's avatar
yannykgw

Jeśli mają ponad 30 lat, myślę, że powinny być bardziej aktywne w poszukiwaniu swojego mężczyzny, rozmawiać, zapraszać, rozważać, a nie oczekiwać podboju... siedząc jak małe księżniczki w swoim zamku.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Nathalie's avatar
Nathalie

@yannykgw przepraszam cię bracie, ale jeśli jesteś mężczyzną, który czeka, aż kobieta przyjmie tę rolę, aby być proaktywnym, ponieważ nie jesteś, to nie jesteś księciem, na którego zasługuje księżniczka. Tak, możemy być proaktywni, ale musisz być prawdziwym mężczyzną i dążyć do celu, lepiej pomyśl, zanim zaczniesz mówić :)

Tue Apr 22 2025
3 ❤️
Nonni's avatar
Nonni

Mężczyzna jest głową i to on jest myśliwym. Nawet Biblia mówi, że ten, kto znajduje żonę, znajduje dobrą rzecz. Kobiety czekają na znalezienie. Wszystko, co musimy zrobić, to skorzystać z siebie.

Mon Apr 21 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nonni Cześć Nonni, interesująca jest również historia Boaza i Rut. Okazała zainteresowanie Boazem... on to rozpoznał i uznał, stając się jej żywicielem i obrońcą.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Christina's avatar
Christina

Myślę, że "dlaczego" ma duże znaczenie w takich sytuacjach. Jeśli jedna z osób spycha niewygodne i wrażliwe zadanie wykonania pierwszego ruchu na drugą osobę z powodu pewnego egoizmu, nie jest to dobre. Jednakże, gdy obie strony starają się dbać i służyć sobie nawzajem, zauważyłem, że wykonanie pierwszego ruchu zwykle układa się samo. Zwykle nie jest to przyjemne, ale wszyscy jakoś przez to przechodzimy, a to, na czym najbardziej mi zależy, to motywacja stojąca za decyzją.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Najnowsze wideo AGW (Zastosuj Słowo Boże) bardzo dobrze odpowiada na to pytanie. Obejrzyj go. Tytuł to Zaproś Jego Pogoń SUBTLY by....

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jeśli chodzi o pierwsze, wolę, żeby to one wykonały ruch! To nie znaczy, że kobiety nie powinny, ale zapytam innym razem, ale nie pierwszym. Biblijnie uważam mężczyzn za głowę i zawsze będę to akceptować. Traktując tego jedynego jako mojego 👑

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobiście nie widzę w tym nic złego. Nie przeszkadza mi to ani trochę. Najważniejsze dla mnie jest to, że jeśli miałbym zaprosić kobietę na randkę, to nie mów "tak", tylko po to, żeby zniknąć. Jeśli nie jesteś zainteresowany, powiedz, "Nie czuję się z tym komfortowo lub jestem zainteresowany, albo po prostu powiedz Nie" Wolę być odrzucony, niż być ignorowany, ignorowany lub unikany. To uderza mocniej niż odmowa. Dla mnie łatwiej jest iść naprzód po odmowie, wiedząc, że nie byli zainteresowani.

Mon Apr 21 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Joe nie zrozum mnie źle. Zapytam kobietę "jeśli" myślę, że jest zainteresowana. Ale jeśli nie okaże zainteresowania, nie zamierzam tego robić.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joe Cześć Joe, zgadzam się z twoją perspektywą. Dziękuję za Twój komentarz.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Shirley's avatar
Shirley

Wolę mężczyzn, którzy mnie zapraszają

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tak! Mężczyźni rodzą się, by przewodzić i robiliby to, gdyby chcieli.

Mon Apr 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tak? Czuję się połączony z Jezusem na siłowni, On jest powodem, dla którego traktuję moje ciało jak świątynię.

Sat May 03 2025
0 ❤️
Derek's avatar
Derek

Czuję się miło, gdy ktoś mnie zaprosi 👍

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Shell's avatar
Shell

W kościele uczono mnie, że "prawdziwa miłość czeka" i wierzę, że obejmuje to bycie zaproszonym na randkę. Nigdy nie wykonałabym pierwszego ruchu do faceta, nie dlatego, że jest to konserwatywny stereotyp, ale dlatego, że wiem, że mężczyźni są łowcami z Bożego projektu. Zwykle kończy się to niepowodzeniem, gdy kobiety wykonują ten ruch; kobieta nigdy nie dowie się, czy mężczyzna naprawdę jej pragnął. Smutne jest to, że kobieta wykonuje drugi ruch, trzeci i tak dalej. Podczas gdy dla kobiet kuszące jest wykonanie pierwszego ruchu z pragnieniem kontroli, potrzeba więcej wiary, aby czekać na Jezusa.

Sun Apr 20 2025
9 ❤️
Jacinta's avatar
Jacinta

Tak dla tego!

Sun Apr 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shell hej! Czy masz jakieś biblijne poparcie dla tezy, że "mężczyźni są myśliwymi z Bożego zamysłu"? Chętnie bym o tym poczytał 😊

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Shell's avatar
Shell

@Emmanuelle Oh, czytałem książkę "Wild at Heart" Johna Eldredge'a w 2003 roku, w której autor to wyjaśnił. Nie mogę sobie przypomnieć, czy chodziło o stworzenie, ale teraz zgubiłem książkę. Kontynuacja z 2006 roku dotyczy projektowania kobiet, książka zatytułowana "Captivating". Jeśli jesteś zainteresowany, dostępne są ebooki lub książki online. To dość wnikliwe.

Fri Apr 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shell dziękuję. Poszukam ich 🤍

Fri Apr 25 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Myślę, że randki online zmieniają wszystko. Gdybyśmy mogli znaleźć to, czego szukamy bez internetu, nie byłoby nas tutaj 😆 więc myślę, że to świetnie, gdy kobiety się kontaktują. osobiście wolę być tym, który pyta.

Sun Apr 20 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Taylor Amen Taylor. Niech Bóg Cię błogosławi bracie/

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Scottie's avatar
Scottie

Odpowiadając bezpośrednio na pytanie Drogie kobiety, tak, w porządku jest zaprosić mężczyznę na randkę. Dobrze jest też dać im znać, że jesteś nimi zainteresowana. Podoba mi się twoja twarz, masz pewne cechy, które są atrakcyjne, a twoja moralność i etyka są solidne Czy chcesz coś ze mną zjeść, pozwolę ci zapłacić i przytrzymam drzwi.

Sat Apr 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Scottie uwielbiam to 🥰

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Scottie Dzięki za podzielenie się twoimi przemyśleniami Scottie. Niech Pan cię błogosławi, bracie.

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Witajcie wszyscy, Wygląda na to, że większość facetów lubi, gdy dziewczyny okazują zainteresowanie. To nie jest kobieta zapraszająca faceta na randkę, ale dająca mu znać, że jest zainteresowana... 🙏🙏💕💕 ... każda osoba jest wyjątkowa i każda sytuacja musi być poparta modlitwą... 🙏🙏🙏🙏🙏

Sat Apr 19 2025
15 ❤️
Will's avatar
Will

To miłe, że okazujesz mi zainteresowanie, szczerze to doceniam

Sat Apr 19 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Will To dobrze, Will, kolego z Aussie. Zasugeruj dołączenie do Salt Tables, aby poznać ludzi.

Sat Apr 19 2025
1 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Nie ma znaczenia, kto pierwszy zapyta. Dla introwertyka pomocne jest przełamanie lodów przez kobietę. Nawet jeśli pierwsze pytanie nie jest bezpośrednie, jasny komunikat, że jest chętna, może wiele zdziałać.

Fri Apr 18 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie postrzegałbym kogoś jako mniej kobiecego za bycie tym, który zaprasza na randkę, tak jak nie postrzegałbym siebie jako mniej męskiego za bycie otwartym na ten pomysł. Te stereotypy nie są częścią naszej wiary, a w dzisiejszych czasach trudno jest odróżnić, czy ktoś jest flirtujący, czy po prostu przyjazny... więc każda pomoc jest bardziej niż mile widziana, szczerze mówiąc.

Fri Apr 18 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Sergio Dobrze dla ciebie Sergio i dobrze powiedziane. Niech cię Bóg błogosławi, bracie.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Florent's avatar
Florent

Jako mężczyźni nie szukamy dziecinnych lub niezdolnych kobiet. Wręcz przeciwnie, potrzebujemy kobiet, które będą nas wspierać, gdy zajdzie taka potrzeba. Umawianie się z kobietą, która jest tak użyteczna jak zwierzę domowe, nie jest tym, co obiecał Bóg.

Fri Apr 18 2025
6 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Florent Cześć Florent, tak długo, jak cenisz wspaniałą chrześcijankę... będzie cię wspierać.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Emma's avatar
Emma

@Florent absolutnie mężczyzna i kobieta zostali stworzeni do partnerstwa i wzajemnego wsparcia 🥰👍

Sat Apr 19 2025
0 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

Uwielbiam tę odpowiedź.

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Oliver's avatar
Oliver

Nie stosowałbym się do "zasady", której nie ma bezpośrednio w Piśmie Świętym, zwłaszcza że randkowanie w XXI wieku tak bardzo różni się od XX, XIX czy I wieku! W jednej z najbardziej pobożnych par, jakie znam, dziewczyna zapytała faceta, który był całkowicie nieświadomy. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety, jeśli modlicie się, ufacie i szukacie Pana, nie czekajcie! Proście Pana, a następnie bądźcie proaktywni, wyjdźcie z wiarą i pytajcie! Następnie bądź wystarczająco bezpieczny w miłości i dobrych planach Ojca, aby stawić czoła odrzuceniu, jeśli nadejdzie.

Fri Apr 18 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Oliver Zgadzam się z tym Oliverem. Niech cię Bóg błogosławi, bracie.

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Jestem niezwykle tradycyjna i uwielbiam, gdy mężczyzna prowadzi, co oznacza zapraszanie mnie na randki, otwieranie drzwi, wszystko.....

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Matt był na czacie wideo, ale nie miałbym nic przeciwko, gdyby był z przyjacielem i przedstawił mnie swojemu przyjacielowi, w końcu jeśli poznaję tę osobę i jest ona częścią jego życia, nie miałbym nic przeciwko spotkaniu się z nią w pewnym momencie!

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Idealnie byłoby, gdyby kobieta najpierw się pomodliła i zdecydowała, czy to od Boga naprawdę chcesz umówić się z tym facetem. Dla mnie pozwól mężczyźnie wykonać swoją pracę, aby miał odwagę cię zapytać. Świat powiedziałby idź i wykonaj pierwszy ruch. Ale Bóg mówi, córko, po prostu poczekaj i zaufaj mi, dobrze? Motyl na pewno przyleci do pięknego i uroczego kwiatu. Kiedy widziałeś kwiat lecący za motylem? 🤷🏻‍♀️

Thu Apr 17 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Witaj Lish, częściowo się zgadzam, ale nie tylko kobieta powinna się modlić. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety powinni modlić się 🙏 najpierw przed Panem ... kobieta wyrażająca zainteresowanie pomaga mężczyźnie zdecydować, czy zaprosić ją na randkę.

Thu Apr 17 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn Zgadzam się, że oboje powinni najpierw się pomodlić. Po prostu odpowiedziałem na część dotyczącą kobiety na podstawie pytania 🙂

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Tak i rozumiem to. Wydaje się jednak, że szczególnie w Kościele kładzie się nadmierny nacisk na rolę i odpowiedzialność kobiety. Z mojego doświadczenia wynika, że mężczyźni otrzymują niewiele wysokiej jakości nauczania, mentoringu i zachęty. Nie jest to dobre i wywiera niepotrzebną presję i oczekiwania na dobre, bogobojne chrześcijanki.

Thu Apr 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn Rozumiem i szanuję cię w tej części. Bóg działa w sposób, którego nie możemy sobie wyobrazić. Bądźmy świadkami tego, jak Bóg aranżuje rzeczy. Jestem pewna, że polegam na Bogu. Nawiasem mówiąc, mój zmarły mąż ścigał mnie, ponieważ modliłam się do Boga, aby zesłał mi to, co najlepsze w swoim doskonałym czasie. Decyzja należy do nas, czy będziemy posłuszni, czy nie. Jeśli zapytam Boga, czy mogę najpierw umówić się z tym facetem? Niech nasi mężczyźni będą zachęcani i prowadzą. Adam powinien przewodzić. Nie Ewa.

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Cześć Lish, większą kwestią jest to, że z mojego doświadczenia wynika, że wiele kościołów nie pomaga mężczyznom być dobrymi Bożymi przywódcami i w pełni rozumieć ich role, o których naucza Biblia.....

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn ... Dopóki chrześcijanin nie będzie w stanie konsekwentnie okazywać mi życzliwości i Bożego charakteru, będę prowadzona tylko przez samego Pana. Chrześcijański mężczyzna musi pokazać, że jest naprawdę godny przywództwa w życiu kobiety. Nie jest to możliwe na pierwszej randce. Uważam jednak, że powinni zapytać kobietę, a kobieta upuszczająca chusteczkę może pomóc. 🙏💕

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Lata temu zdecydowanie powiedziałbym, że kobieta musi poczekać, aż mężczyzna zaprosi ją na randkę, ale oto jest pytanie... dlaczego w naszych kościołach jest tak wiele samotnych chrześcijanek, które nigdy nie wyszły za mąż? ....

Thu Apr 17 2025
11 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Być może dzieje się tak dlatego, że wiele kobiet (w tym chrześcijanek) nie nauczyło się subtelnej sztuki okazywania zainteresowania i "porzucania romantycznej chusteczki" 🥰. Nie oznacza to, że dąży do mężczyzny lub zaprasza go na randkę. Pokazuje raczej, że jest zainteresowana tym, aby on ją ścigał, jeśli on również jest nią zainteresowany ..

Thu Apr 17 2025
12 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Musimy również pamiętać o dwóch rzeczach: 1. Niektórzy mężczyźni mogą być bardzo nieśmiali i obawiać się odrzucenia oraz 2. Chociaż to mężczyzna ma przejąć inicjatywę, dzieje się tak i rozwija się bardziej w związku, gdy zaufanie i szacunek budują się, gdy para poznaje się nawzajem. Mam nadzieję, że to pomoże. 🙏

Thu Apr 17 2025
11 ❤️
Zena's avatar
Zena

@Evelyn dzięki Evelyn, bardzo dobra rada!

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Evelyn, tak, zamierzałem to poruszyć!

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Brawo, ciociu @Evelyn Absolutnie uwielbiam to, jak użyłaś tam słowa "hankie". masz klasę.

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Drew's avatar
Drew

Nie widzę nic złego w tym, że kobieta okazuje zainteresowanie lub zaprasza mężczyznę na randkę. Zgadzam się z niektórymi innymi postami, że aplikacje randkowe nie są tradycyjne. Mężczyźni mogą być ślepi na niektóre rzeczy, a my możemy nie widzieć Ciebie / Twojego profilu.

Thu Apr 17 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Drew Zgadzam się Drew, że kobiety potrafią okazać zainteresowanie.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Greg's avatar
Greg

Biorąc pod uwagę, że aplikacje randkowe nie są do końca tradycyjne, myślę, że tak czy inaczej jest w porządku. Przywitaj się z kimkolwiek chcesz, to nie jest proszenie o randkę, to tylko okazanie zainteresowania. Istnieje możliwość, że osoba, z którą się witasz, nie widziała jeszcze Twojego profilu! Nie sądzę, aby istniał właściwy lub zły sposób, to opinie i preferencje... Ważne jest jednak, aby być uczciwym i przejrzystym wobec innych, a jeśli nie masz zamiaru się z nimi spotykać, nie odpowiadaj na ich intro. Niech Bóg was błogosławi 🙏🏼✝️🙏🏼

Wed Apr 16 2025
13 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Greg Zgadza się Greg, ale uważam również, że osoba, która otrzymała Intro, powinna to potwierdzić i podziękować za wiadomość.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Greg's avatar
Greg

@Evelyn Dzięki Evelyn!🤠.. Zwykle jestem w tym dobry, ale może czasami jestem ZBYT uprzejmy, ponieważ niektóre panie próbują kontynuować rozmowę... a ja tak bardzo nie lubię konfliktów i nienawidzę denerwować ludzi... Nie mogę po prostu powiedzieć "nie jestem tobą zainteresowany" (czy to "zimno" powiedzieć?!?... A co powiesz, jeśli będą odpowiadać?!? .... Niech Bóg błogosławi i modlę się, aby wszyscy mieli niesamowity weekend wielkanocny!!! Godzinę temu skończył się Wielki Piątek, więc jestem w trybie Jezusa 🙏🏼✝️🙏🏼

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Greg Niech cię Bóg błogosławi, bracie. Myślę, że ważne jest, aby każda osoba podziękowała, ale może powiedzieć, że nie sądzi, że jest odpowiednia. Życzenie komuś powodzenia w poszukiwaniach jest również miłą wiadomością.

Sat Apr 19 2025
2 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Nie widzę nic złego w tym, że kobieta mówi, że jest zainteresowana, mężczyzna może nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Poza tym może powiedzieć "tak" lub "nie" na to zainteresowanie. Kiedy już się trochę poznacie, zgadzam się, że mężczyzna powinien ją ścigać. Ale początkowo oboje powinni być w stanie okazać zainteresowanie komuś innemu, płeć nie powinna mieć znaczenia

Wed Apr 16 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kelly Zgadzam się z Tobą Kelly. Liczy się sposób podejścia do tej kwestii.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

Zgadzam się ze stwierdzeniem Carla, ale dodałbym 2 rzeczy 1: w przypadku aplikacji i rzeczy online dziewczyny powinny polubić profile, które wzbudzają ich zainteresowanie, ponieważ nie zawsze przecinamy ścieżki, a aplikacje są dziwne z pewnymi rzeczami. 2: to świetnie i dobrze, że dziewczyny starają się pokazać facetowi, że go lubi, ponieważ faceci mogą być dość nieświadomi rzeczy, ale facet musi odpowiedzieć naprawdę szybko, aby nie było zranionych uczuć z zostańmy przyjaciółmi i zobaczmy, dokąd to zmierza lub charakterystycznym T lub N

Wed Apr 16 2025
6 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

I przez przyjaciół mam na myśli przyjaciół, a nie późne wieczory spędzone u kogoś, ponieważ to tylko stawia pokusy w zasięgu ręki dosłownie

Wed Apr 16 2025
3 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Daryl masz 100% racji. Naprawdę podoba mi się twój piękny umysł, ogromne serce i oldschoolowa miłość. Z niecierpliwością czekam na więcej informacji od Ciebie

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Alex's avatar
Alex

Lubię, gdy kobieta, którą jestem zainteresowany, okazuje zainteresowanie. Ale wolę być tym, który zaprosi kobietę na randkę. Każda kobieta nie jest w moim typie i każda nie przyciąga mojej uwagi.

Wed Apr 16 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Alex Zgadzam się Alex.

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Alex's avatar
Alex

@Evelyn Właśnie o to chodzi.

Sun May 04 2025
0 ❤️
Jane's avatar
Jane

Nie, jako kobieta nie. Prowadzenie to zadanie mężczyzny. A jeśli mężczyzna nie dąży do ciebie ani nie popycha cię w kierunku Chrystusa, zostaw go tam, gdzie jest, ponieważ nie jest dla ciebie i mniej łamie serce, aby nie iść dalej

Wed Apr 16 2025
9 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jane Cześć Jane, myślę, że kobiety mogą okazywać zainteresowanie, ale mężczyzna musi dążyć do tego w pobożny sposób. Mężczyzna musi również wykazać, że jest godny przywództwa w życiu kobiety, pokazując, że jest godny zaufania.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Słyszałem o ludziach, którym nie wyszło, a potem facet twierdził, że nie był zainteresowany dziewczyną, ale ponieważ ona podeszła do niego pierwsza, ale chciał być uprzejmy i umawiał się z dziewczyną, ona stała się poważna, a on nie miał serca, by z nią zerwać, w końcu się ożenił.

Tue Apr 15 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Yvette ciekawa historia !

Wed Apr 16 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette czy myślisz, że dzieje się tak również w odwrotnej sytuacji?

Wed Apr 16 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Absolutnie! Mężczyźni powinni zapraszać kobiety na randki, myślę, że kobiety mogłyby się przedstawić, ale mężczyźni zwykle idą za tym, co im się podoba.

Tue Apr 15 2025
10 ❤️
Mandi's avatar
Mandi

Umawiałam się z mężczyznami bez zastrzeżeń, jednak ostatnio zmieniłam się na to, że chcę, aby to mężczyzna prowadził.

Tue Apr 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie widzę nic złego w tym, że kobieta daje mężczyźnie zielone światło

Tue Apr 15 2025
5 ❤️
ashley's avatar
ashley

Jasne😅

Tue Apr 15 2025
0 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

Chociaż rozumiem pogląd, że mężczyźni powinni być głową / liderem związku, myślę, że stosowanie tego do osoby, zanim jeszcze ją poznasz, nie jest pomocne. Wszyscy jesteśmy dorośli, nie grajmy w gry na przeczekanie, jakbyśmy byli w liceum... jeśli jesteś kimś zainteresowany, daj mu znać.

Tue Apr 15 2025
20 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lachlan Cześć Lachlan, trafiłeś w sedno i zgadzam się. Mężczyźni powinni przejąć inicjatywę, ale kobieta nadal może być pierwszą, która okaże zainteresowanie. W kolejnych postach wyjaśnię Ci więcej.

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
JD's avatar
JD

Wciąż czekam, aż Salt Matches do mnie napisze 😄

Tue Apr 15 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@JD prawdopodobnie powinieneś do nich napisać, aby okazać zainteresowanie. Powodzenia ✨✨✨

Tue Apr 15 2025
2 ❤️
JD's avatar
JD

@Emmanuelle Nie wiem, jestem trochę oldschoolowy w ten sposób. Powinien wykonać pierwszy ruch, w przeciwnym razie prawdopodobnie nie będzie zainteresowany.

Tue Apr 15 2025
6 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

@JD z wieloma aplikacjami randkowymi wszyscy możemy się lubić i tak dalej, ale jeśli nie jesteś płatnym subskrybentem, to tylko rozmazany obraz i nie możesz powiedzieć, kto lub co lub cokolwiek i nie możesz odpowiedzieć, ale zapłaciłeś lub masz kilka darmowych wiadomości, których możesz użyć, a następnie mogą przynajmniej odpowiedzieć i spojrzeć na twój profil. Powodzenia w podróży i niech Bóg poprowadzi cię drogą

Wed Apr 16 2025
4 ❤️
JD's avatar
JD

@Daryl W porządku, dzięki za wyjaśnienie - jestem tu nowy.

Wed Apr 16 2025
0 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

@JD wow, w ogóle tego nie sprawdziłem. Uważam, że moje urządzenia wstawiają słowa i automatycznie poprawiają gorzej niż kiedykolwiek. Zawsze wstawia "put", kiedy chcę wyjść. Ale wygląda na to, że zrozumiałeś sedno 😅

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@JD bądź ostrożny, widziałem tutaj kilka profili, które doprowadziły mnie do całkowitego przeoczenia

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@JD Zgadzam się z Emmanuelle JD.

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Ari's avatar
Ari

Jasne, że kobieta mogłaby zapytać lub udzielić wskazówek...

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ari Interesujące, dałem wskazówki, ale brak zaangażowania z jego strony! Prawdopodobnie nie był zainteresowany. 😁

Tue Apr 15 2025
0 ❤️
Thankful's avatar
Thankful

Pierwsze wysłanie wiadomości na słono to nie wypytywanie... to po prostu przywitanie się. Ruth przywitała się pierwsza.

Tue Apr 15 2025
15 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Thankful Też się z tym zgadzam.

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Thankful zrobiła coś więcej niż tylko się przywitała

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kobiety powinny pokazać mężczyźnie, że są zainteresowane spotkaniem. Kobieta może zaprosić mężczyznę na randkę, ale lepiej dla kobiety jest pokazać mężczyźnie, że jest zainteresowana spędzaniem z nim czasu, a następnie facet powinien zaprosić ją na randkę

Tue Apr 15 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Carl to zrobił. Nigdy Cię nie zaprosił, więc prawdopodobnie nie jest zainteresowany 😁 i to jest absolutnie w porządku

Tue Apr 15 2025
5 ❤️
Matt's avatar
Matt

Moja obecna żona wysłała mi pierwszą wiadomość na SALT. Tylko mówię, drogie panie.

Tue Apr 15 2025
19 ❤️
Thankful's avatar
Thankful

@Matt czy jesteś liderem lub dlaczego jesteś teraz na soli?

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

na profilu @Thankful jest napisane, że pracuje dla Salt i jest żonaty.

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Thankful Pracuję dla soli i częścią mojej pracy jest publikowanie postów na portalach społecznościowych ;)

Tue Apr 15 2025
9 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Matt Cześć Matt, twoja żona jest mądrą kobietą ... wyglądacie razem 👀 świetnie. Niech Cię Bóg błogosławi. 🙏💕

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Wolę klasyczny sposób.

Tue Apr 15 2025
5 ❤️