Powrót do SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Czy faceci powinni wykonać pierwszy ruch? 🧔

Nie próbuję wywoływać podziałów, ale chciałbym usłyszeć wasze przemyślenia. Czy dziewczyna może zaprosić faceta na randkę? Panie, czy czekacie, aż facet zacznie podrywać? Mężczyźni, czy lubicie, gdy kobieta do was podchodzi? A co z dopasowywaniem i wysyłaniem wiadomości? Powiedz mi wszystko!

17 Polubień
105 Komentarze
Jonathan's avatar
Jonathan

Tak, w 100%. Cóż, chciałbym, żeby dziewczyna była łatwiejsza, ale zrobiłbym to, gdybym musiał

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nie sądzę, żeby to było sprawiedliwe - wszyscy chcielibyśmy, żeby wszystko było łatwiejsze, ale myślę, że trzeba to zrównoważyć..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Myślę, że pierwsza inicjatywa jest ważna, ale nie uważam, że powinna być zawsze standardem

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Po co to komplikować? Jeśli jesteś zainteresowany, zainicjuj kontakt lub poproś o randkę, bez względu na to, czy jesteś mężczyzną czy kobietą. Dla mnie nie ma to większego znaczenia, a już na pewno nie zniechęca mnie, jeśli to kobieta wychodzi z inicjatywą.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Zgadzam się, że kobiety powinny przejmować inicjatywę, ale być może nie powinny zapraszać na pierwszą randkę.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Kilka świetnych komentarzy tutaj :) Dla mnie osobiście wolałabym, aby to mężczyzna wykonał pierwszy ruch, jeśli chodzi o zaproszenie mnie na randkę. To powiedziawszy, zdecydowanie inicjowałem rozmowy z facetem, jeśli jestem nim zainteresowany, ale nigdy nie zaprosiłem żadnego faceta na randkę. Kiedy już rozpocznę rozmowę, mogą zdecydować, czy chcą pójść dalej, czy nie :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Cześć Abbie, zgadzam się z tym podejściem. Inicjowanie rozmów zależy od osobowości. Niektórzy mężczyźni mogą być bardzo nieśmiali.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tak! To biblijne

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Witaj Nadia, Chociaż zgadzam się, że mężczyzna powinien przewodzić kobiecie w chrześcijańskim małżeństwie, w Biblii nie ma nic na temat randek. Moim zdaniem kobieta może wyrazić zainteresowanie, a następnie mężczyzna może albo z miłością ją ścigać, albo dać jej znać z szacunkiem, że nie chce odkrywać związku

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Tak, ale pomocne, jeśli kobiety siedzą blisko nich.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Z całym ghostingiem, którego osobiście doświadczyłem, @Isabel - Team SALT , dlaczego miałbym to robić? Zaczynam formować pogląd, że wykonanie pierwszego ruchu jest nieco daremne. Gdyby kobieta wykonała pierwszy ruch, przynajmniej wiedziałbym, że jest przynajmniej zainteresowana rozmową.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Przykro mi to słyszeć Chris. Nie jestem pewien, w jaki sposób prowadzenie rozmowy między mężczyzną a kobietą stało się tak trudne w dzisiejszych czasach 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Tak, też tego doświadczyłem, jeśli kobieta pasuje do mnie i tylko czeka, aż napiszę pierwszą wiadomość, nie jest zainteresowana w pierwszej kolejności i po kilku wiadomościach zaczyna mnie omijać. Myślę, że jest to również trochę niegrzeczne, wolałbym proste "Cześć, jak się masz?" niż nic, ponieważ mężczyzna i tak musi wymyślić temat rozmowy.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Łatwiej jest grać w God of War i po prostu się zrelaksować.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg To samo mogę powiedzieć o mężczyznach. Jeśli pasujemy do siebie, a oni nie wysyłają pierwszej wiadomości, zakładam, że nie są wystarczająco zainteresowani.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Słuszna uwaga, to głupie pozostawiać mecz bez odpowiedzi z obu stron!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Cześć Chris, zgadzam się, że ghosting nie jest dobry i po prostu złe maniery. Sugeruję, abyś wytrwał. Czaty Salt Table to również świetny sposób na poznanie ludzi. Z Bogiem

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris mogę się do tego odnieść, wiele razy miałem taką samą sytuację.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Witaj Dan i kolego z Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Zgadzam się, chociaż zdarza się to również kobietom, o czym wspomniała powyżej Stephanie. Przynajmniej jeśli ktoś wysyła wiadomość, dobrym manierem jest potwierdzenie i odesłanie wiadomości. Bądź jednak wytrwały. Niech Cię Bóg błogosławi.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, jeśli to sprawi, że poczujesz się lepiej, dzieje się to w obie strony. Niechętnie wysyłałem wiadomości do osób, z którymi się spotykałem, ponieważ te, z którymi się spotykałem, nie odpowiadały

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Zawsze

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Jest coś bardzo pociągającego w mężczyźnie, który przejmuje inicjatywę 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Być może łatwiej jest w Internecie, ale osobiście można wiele stracić, zapraszając kobietę na randkę - zwłaszcza jeśli masz ustaloną grupę przyjaciół lub jesteś w tym samym kościele, gdzie sprawy mogą stać się niezręczne. Niezależnie od tego, czy rozmawiasz z kobietą online, czy IRL, muszą istnieć pewne oznaki zgodności (zainteresowania, poglądy itp.), więc przed zaproszeniem musi istnieć zdrowa komunikacja. Wydaje się również, że kobietom mówi się, aby nie "osiedlały się", podczas gdy mężczyźni powinni być otwarci i nie "przeoczyć", co wydaje się podwójnymi standardami..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Pytanie do pań - zakładając, że facet jest solidnym chrześcijaninem, jest w podobnym wieku, nie jest zbyt daleko i istnieje wspólne zainteresowanie/hobby/powołanie, co decyduje o tym, czy powiesz "tak" na pierwszej randce lub pozytywnie odpowiesz na jego pierwszą wiadomość?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Jeśli znam go IRL: jak traktuje innych? Czy pociąga mnie w jakiś sposób? (Może nie jest w moim typie, ale uwielbiam to, jak służy innym) Online: czy są jego dobre zdjęcia (nie źle oświetlone selfie z sypialni)? Czy jego profil jest wypełniony sensownymi informacjami? Czy jest przynajmniej jedna wzmianka o jego wierze? Czy jego wiadomość jest pełna szacunku? Czy pyta mnie o coś konkretnego na temat mojego profilu?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myślę, że obie strony powinny być świadome swojego podejścia. Jestem bardziej tradycyjny i uważam, że to mężczyzna powinien zainicjować starania. Jako kobiety uważam również, że możemy zaprosić mężczyznę, aby poczuł się zachęcony, że jego wysiłki i uczucia zostaną odwzajemnione. Nie ma to jak uganianie się za kobietą, która nie wie, czego chce. Nadal musimy wykazywać się mądrością. Zdarzyło mi się nieumyślnie zaprosić mężczyznę do pościgu poprzez bycie wspierającym lub uprzejmym, co spowodowało zamieszanie po obu stronach.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Zawsze wykonywałeś pierwszy ruch/komentarz/like, nie miałeś prawie żadnych odpowiedzi, co teraz? 🤷🏽‍♂️ Ciężko jest to zrobić i jest to bardzo zniechęcające i denerwujące. Interakcja powinna działać w obie strony, a nie polegać na tym, że jedna strona coś zrobi.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

To miłe uczucie, gdy kobieta wykonuje pierwszy ruch. Trudno jest zgadywać, czy ktoś lubi inną osobę. Faceci są odrzucani przez cały czas i to też może być męczące

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek to staje się męczące do punktu, w którym po co wkładać dużo wysiłku, gdy rezultatem jest mnóstwo braku odpowiedzi lub odrzuceń. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Naszym obowiązkiem jako kobiety jest pozycjonowanie się, aby zostać znalezioną. Jednym z tych sposobów jest nawiązanie kontaktu z facetem i powiedzenie mu czegoś miłego. Mam nadzieję, że jeśli jest zainteresowany, odpowie. Jeśli nie, po prostu kontynuuj. Wybaczcie, ale nie jestem coraz młodsza i nie mam czasu do stracenia.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Nie mam nic przeciwko skontaktowaniu się z facetem i poinformowaniu go, że jego profil online był interesujący itp. Ale prawdopodobnie powiem tylko tyle, żeby wiedział, że istnieję na tej ziemi lub innymi słowy na tej aplikacji randkowej lub jakiejkolwiek innej, na której jestem. Do niego należy przeczytanie mojego profilu i odesłanie mi wiadomości, jeśli Duch Święty go do tego poprowadzi. Pamiętaj o Księdze Przysłów 18:22, kto znajdzie żonę. Kobieta ma być znaleziona, a nie znaleziona.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ten, kto ma żonę, ma dobrą rzecz i otrzymuje łaskę od Pana. ale miłość powinna być odwzajemniona, a kobieta powinna pokazać, czy jest zainteresowana, czy nie.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Nie mam nic przeciwko wykonaniu pierwszego ruchu, ale nie zamierzam gonić. Wyraź jasno swoje intencje. Nie dostaniemy żadnego younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Biblia nie mówi nic na ten temat. Np. musisz poczekać, aż zostaniesz zaproszony na randkę na kawę. Bóg jest ostatecznym inicjatorem wszystkich rzeczy. Kolosan 1:16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Uwielbiam to!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Uważam, że mężczyznom też jest łatwiej, jeśli kobieta zrobi kilka kroków, a następnie mężczyzna do niej podejdzie. Ale nie powinno być normą, że tylko mężczyźni powinni podchodzić. To miłe, jeśli kobieta podchodzi do faceta bez ukrywania ego. To proste i jasne dla obu płci.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Cześć Manny, Dobrze powiedziane i zgadzam się z tobą, kolego Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Jeśli jesteś zainteresowany, po prostu to powiedz... trochę dość tej zabawy w kotka i myszkę.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Hi Jay, tak, zgadzam się z tym również, kolego Aussie. Nie ma czasu na gry. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Kobiety powinny dawać oznaki zainteresowania, a mężczyźni powinni wykonać pierwszy ruch. To nie jest ZŁE, że kobiety zapraszają mężczyznę na randkę, ale nie polecam tego ze względu na przyszłe konsekwencje dla struktury stworzonego związku. Zaczyna się od niewłaściwej dynamiki... a kiedy tak się dzieje, zwykle trwa to dalej. Nigdy nie przyniosło mi to dobrych rezultatów, więc teraz unikam tego najbardziej..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay tak, okazywanie zainteresowania pomaga drugiej stronie wiedzieć, że chcesz ją poznać. Brak odpowiedzi to po prostu brak szacunku dla Boga. Traktuj innych tak, jak chcesz być traktowany

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myślę, że to mężczyźni powinni wykonać pierwszy ruch, ale nie mam nic przeciwko kobietom, które to robią

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Chodzi mi o to, że najgorsze jest to, że osoba, z którą chcesz się umówić, mówi "nie"

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Szczerze mówiąc, wolałbym, gdyby to faceci wykonali pierwszy ruch, jednak wiem, że niektórzy ludzie są nieśmiali, więc jeśli nie otrzymam wiadomości po meczu, wyślę ją na wszelki wypadek, ale wydaje się dość powszechne, że ludzie dopasowują się, a potem nie rozmawiają z tobą, co wydaje mi się dziwne 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess to dziwne, prawda? Jeśli był mecz, dlaczego chłopaki nic nie mówią? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Chodzi mi o to, że możemy być zajęci. Jest wiele powodów, dla których nie zareagowalibyśmy natychmiast. Może być też tak, że nie wiemy, jak rozpocząć rozmowę. Dla niektórych facetów rozpoczęcie rozmowy jest trudnym i zniechęcającym wyczynem, szczególnie jeśli chodzi o potencjalną partnerkę.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay zgodził się, że to dziwne

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Nie chodzi mi tutaj nawet o natychmiastowe odpowiadanie na mecz... Mam na myśli ogólnie, w życiu. Ale tutaj większość meczów nigdy nic nie mówi. Nie od razu i nigdy. I to są faceci, których kobiety już "wstępnie zatwierdziły" - więc szansa na odrzucenie jest niska. Cmon... czy musimy wykonywać całą pracę? czy Biblia nie mówi, że mężczyzna ZNAJDUJE żonę? Ludzie czekają na znalezienie hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Nie mam pojęcia. Zawsze trochę czekam, ale często nie otrzymuję odpowiedzi, co sprawia, że nie chcę inicjować, ponieważ 1) jest to przygnębiające i 2) nie mam pojęcia, co powiedzieć, więc niechętnie spędzam wieki na myśleniu o czymś miłym i rozważnym bez odpowiedzi.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam zgodził się, ale kiedy minął dzień (lub dłużej, w zależności od mojej zajętości) i nadal nic, a ja robię krok, aby dotrzeć i wysłać wiadomość, która pokazuje, że zainteresowałem się nimi (zgodnie z zaleceniami w aplikacji) i spróbować rozpocząć rozmowę i nadal nie ma odpowiedzi, która jest dla mnie po prostu myląca...

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie miałbym problemu z wykonaniem pierwszego ruchu

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

dla suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Tak

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie. Powód, dla którego to mówię, 1) mężczyźni chcą dążyć do celu, ale nie chodzi o to, że zawsze się boimy, ale z wielu powodów, na przykład jesteśmy w ciągłej konkurencji z ogromną grupą mężczyzn, więc to nas zniechęca, zniechęcamy się do pytania z powodu tego, co stworzył dzisiejszy "feminizm", który sprawia, że mężczyźni czują się, jakby ciągle chodzili na skorupkach jaj, a potem są ci, którzy są nieśmiali i nie są pewni, jak podejść do kobiety lub przyjąć odrzucenie....

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Dostanę za to ostrą reprymendę, ale to prawda... kobiety mówią, że "wiedzą" czego chcą w teorii, ale w rzeczywistości są roztrzepane z minuty na minutę. Ciągle zmieniają zdanie, są niezdecydowane, a mężczyźni tego nie znoszą. Jednak obie strony ponoszą równą winę za największe problemy... komunikację i fundamentalną relację z Chrystusem. Jeśli tego nie masz, nie masz nic.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Kiedy po raz pierwszy zacząłem korzystać z aplikacji, polubiłem męskie profile, którymi byłem zainteresowany, ale nie miałem spokoju, więc przestawiłem się na czekanie, aby zobaczyć, kto pojawi się na mojej liście polubień, a następnie otworzyć mecz, jeśli jest wzajemny. Ponownie nie wyślę pierwszej wiadomości, poczekam i zobaczę, czy chcą zrobić krok naprzód i stamtąd. Nie mówię, że to dla wszystkich, tak właśnie poprowadził mnie Pan

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Usunięta zawartość

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel co Twoim zdaniem powinna zrobić kobieta, aby pokazać, że jest otwarta na podryw? Interesuje mnie Twoja opinia

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Tak

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Zgadzam się z Tobą. Niektórzy faceci, którzy są bardzo nieśmiali, po prostu nie wyczuwają zainteresowania kobiety. Niech Bóg błogosławi Twoje poszukiwania.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Tak

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Tak, to biblijne. Lol Mężczyźni powinni dążyć.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell a co z przypadkiem Ruth? Wygląda na to, że wykonała pierwszy ruch... jest to również biblijne. To nie jest "doktrynalne", że mężczyzna MUSI podjąć inicjatywę, chociaż zgadzam się z tym, lubię wykonać pierwszy ruch, ale nie ma nic złego w tym, że kobiety to robią (i tak zawsze robią w prawdziwym świecie, sygnalizując mężczyźnie, że mogą do nich podejść / porozmawiać z nimi).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Tak, kobiety mogą wyrazić zainteresowanie, ale lepiej jest, aby mężczyzna z miłością dążył do tego w pełen szacunku sposób, To określa oczekiwania dotyczące tego, jak może wyglądać przyszły związek.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

świetnym przykładem jest @Orlando Ruth. Lubię, gdy mężczyzna wykonuje pierwszy ruch, nawet tutaj, ale nauczyłam się, że mężczyźni często tego nie robią. Więc teraz będę wysyłać wiadomości lub rozmawiać, jeśli chcę, aby było jasne, że jestem zainteresowany. Nie zakradłam się jeszcze do niczyjej stodoły..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Podoba mi się to jako przypomnienie. Czy miałeś duży odzew po tym, jak jasno wyraziłeś swoje zainteresowanie?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn również Boaz nadal ścigał Rut - po prostu wyjaśniła, że to w porządku

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Tak, to prawda.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess To jest niepoprawne. Boaz nie ścigał. Rut nie tylko ścigała Boaza, ale była tą, która złożyła mu propozycję małżeństwa! Przeczytaj Rut rozdział 3 i zgłoś się z powrotem

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Czasami tak, czasami nie. Myślę, że warto spróbować. Jedną z dobrych rzeczy, szczególnie w "prawdziwym życiu", jest to, że bycie tym, który mówi, oczyściło powietrze, nawet jeśli nie poszło tak, jak się spodziewałem.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nie mylisz się. Rut przypomina Boazowi o jego odpowiedzialności wobec niej. W rozdziale 3 przypomina mu, że jest jej krewnym odkupicielem i jest otwarta na ten pomysł. Kiedy mówi, że rozpostrzyj nade mną swój płaszcz, mówi, że oddaj mnie pod swoją ochronę itp. Nie powiedziałbym, że jest to propozycja małżeństwa, ale przypomnienie mu, że powinien się oświadczyć!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Myślę, że to bardzo ważne i też staram się to robić. Staram się również jasno określać, na czym stoję, jeśli uważam, że to nie zadziała (może z powodów osobistych lub teologicznych - staram się dawać ludziom szansę, nawet jeśli nie jestem tego pewien, chyba że jest coś bardzo jasnego z mojej strony), ponieważ nie chciałbym, aby ktoś został wprowadzony w błąd, ale jestem otwarty na przyjaźnie i myślę, że od tego powinny się zacząć!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Jeśli przeczytasz odpowiedź Boaza w Rut 3: 10-12, powie on, 1. "Ty (Rut) nie poszłaś za młodymi mężczyznami, ani biednymi, ani bogatymi", co oznacza, że mogła ścigać i oświadczyć się jednemu z młodszych dostępnych mężczyzn, którzy nie byli spokrewnieni z jej byłym mężem. 2. "To prawda, że jestem bliskim krewnym", co oznacza, że wiedział już, że Rut jest krewną, zanim Rut cokolwiek powiedziała, ale nie wykonał ruchu, dopóki się nie oświadczyła

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy gonić niekoniecznie oznacza proponować. Kobiety mogą uganiać się za mężczyznami i mogą ustawić się tak, aby mężczyźni zdali sobie sprawę, że są nimi zainteresowani. Ruth mogła pokazać innym mężczyznom, że jest zainteresowana, ale tego nie zrobiła.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Możesz nie zgadzać się z tym stwierdzeniem, tak jak inni i to jest w porządku. Nie zamierzam kontynuować tej dyskusji, ponieważ jestem pewien, że nie będziemy się zgadzać i to jest w porządku.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

On (Boaz) i tak nie poszedłby za Rut, ponieważ nie był najbliższym krewnym i nie miał do tego prawa, mimo że od początku był nią zainteresowany. Rozdział 4 jest wyjaśnieniem, dlaczego za nią nie goni, a jako bogobojny człowiek nie sądzę, by przez sekundę nie zrobił niczego, co mogłoby ją zranić, ponieważ naprawdę mu na niej zależy

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Gramy w szachy czy warcaby?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Jeśli chodzi o okazywanie zainteresowania w aplikacjach takich jak ta, nie sądzę, by miało znaczenie, kto pierwszy się odezwie. Facet może nawet nigdy nie zobaczyć profilu potencjalnej przyszłej partnerki, jeśli ona pierwsza nie wyrazi zainteresowania. Ale to tylko moja opinia ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobiście uważam, że lepiej jest, jeśli mężczyzna wykona pierwszy ruch po tym, jak kobieta okaże zainteresowanie, np. dopasowując się lub w inny sposób, jeśli jest to osobiście.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nie sądzę, że jest coś złego w tym, że to kobiety wykonują pierwszy ruch (w rzeczywistości uważam, że byłoby to korzystne dla bardzo nieśmiałych i introwertycznych mężczyzn). Ja również czasami wysyłałam pierwszą wiadomość po dopasowaniu się do faceta (chociaż tylko wtedy, gdy nie miałem od niego wiadomości po dniu 😆). Zwykle jednak jestem dość tradycyjna i wolałabym, aby to mężczyzna prowadził, ponieważ za każdym razem, gdy myślałam o ściganiu mężczyzn w ogóle, coś w moim duchu nie było w porządku.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Byłoby tak, gdyby czasami wykonała pierwszy ruch😅. Od czasu do czasu trudno jest stwierdzić, czy ktoś jest zainteresowany, czy nie.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

To miło, jeśli tak jest, ale nie zawsze musi tak być!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Zgadzam się!!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Studiuję psychologię na Uniwersytecie Harvarda i spędziłem ~10 000 godzin na randkach (liczba, która technicznie czyni kogoś ekspertem). Istnieje absolutna potrzeba, aby mężczyzna szukał i gonił. Jeśli tego nie robi, nie jest zainteresowany. Nie ma nic "złego" w tym, że kobieta pyta / wysyła wiadomości - ale jeśli tego potrzebujesz, mężczyzna prawdopodobnie musi bardziej odkryć swojego Boga i siebie przed randką. Pozwól mężczyźnie prowadzić. Uspokój go, ale pozwól mu prowadzić 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absolutnie - kobiety mogą rzucić wskazówkę lub zielone światło 🚦 ale mężczyźni powinni "znaleźć żonę". To powiedziawszy, jeśli jesteś kobietą i czujesz się komfortowo wykonując pierwszy ruch, to w porządku. Jednak nie dla mnie

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Zgadzam się z częścią dotyczącą "podpowiedzi" 🟢 i oddania się do dyspozycji, cierpliwego czekania, modlitwy i pozwolenia mu prowadzić.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Zgadzam się Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber, więc nawet świeckie badania potwierdzają, że mężczyźni powinni podejmować większość wysiłków w celu nawiązania kontaktu?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Nawet w sposób, w jaki Bóg zaprojektował nas biologicznie - mężczyzna daje, a kobieta przedstawia się i otrzymuje. Bez wchodzenia w zbyt wiele szczegółów - jeśli wiesz, co mam na myśli 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin tak! Jednak nie ma nic "złego" w tym, że kobiety wykonują ruchy - po prostu o wiele trudniej jest określić, czy mężczyzna jest zainteresowany, jeśli my (jako kobiety) się tam wystawiamy. Nie wstydziłem się wykonać pierwszego ruchu i po wielu latach bycia singlem w końcu to rozumiem..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber I dodam do tego, że jeśli kobieta przejmuje inicjatywę, to może to stanowić precedens w związku. Jeśli jako kobieta podejmujesz inicjatywy i inicjujesz, nie zdziw się, gdy mężczyzna usiądzie i zrelaksuje się, pozwalając ci planować randki, wakacje, przyjęcia urodzinowe itp. Nie mów, że chcesz mężczyzny z planem.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, ciężko to słyszeć. Celowo daję przestrzeń w związkach, aby ludzie mogli swobodnie odejść - to pokazuje mi tych, którzy naprawdę chcą zostać; i nigdy nie będę gonić. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan ludzie muszą mieć jasne intencje. Nie lubię marnowania czasu i jasno daję do zrozumienia, że nie jesteś szczery

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn z Twoim zainteresowaniem to wolałbym przejść dalej.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

To pytanie jest zbyt dwuznaczne. Istnieje wiele różnic między ludźmi, którzy do siebie pasują. Różne wyznania kościelne, różny wiek, różna kultura w zależności od stanu, w którym się urodziłeś. Czasami ludzie lubią rozmawiać, czasami są nieśmiali. Są też ludzie, którzy po prostu nie uważają, że jesteś interesujący, po prostu nie pasujesz do ich oczekiwań, dotyczy to zarówno mężczyzn, jak i kobiet. W jakiś sposób wiedzą, że nie jesteś "tym jedynym", nawet przed nawiązaniem głębokiego kontaktu lub rozmowy.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Całkowicie się zgadzam. Jest wiele scenariuszy do rozważenia.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Dzięki za podzielenie się twoimi przemyśleniami.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szczerze mówiąc, umawianie się na randki jest wystarczająco trudne, więc nie ma potrzeby się nad tym zastanawiać. Myślę, że zarówno mężczyźni, jak i kobiety powinni po prostu podejść do kogoś, jeśli są zainteresowani i nie sabotować się arbitralnymi oczekiwaniami dotyczącymi tego, jak należy postępować.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg ładnie powiedział, nie dodawaj sobie trudności 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Tak, George się zgadza. Kiedy spotkają się osobiście, poznają swoje osobowości itp., wtedy w prawdziwym chrześcijańskim związku facet dowie się, jak ją ścigać w zwycięski sposób.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Myślę, że najważniejsza jest intencja. Podczas gdy faceci mogą myśleć, że ich zadaniem jest wykonanie pierwszego ruchu. Mężczyźni muszą się zatrzymać i pomyśleć, jakie są moje intencje, aby połączyć się z tą drugą osobą

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth To prawda Kenneth. Szczerość i jasna komunikacja są bardzo ważne.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobiście uważam, że to, kto wykona pierwszy ruch, nie powinno/nie ma znaczenia, ponieważ nie jest to sprzeczne ze Słowem Bożym, aby dziewczyna również wykonała pierwszy ruch. Chyba że Duch Święty mówi inaczej, albo facet, albo dziewczyna mogą / powinni wykonać pierwszy ruch.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied zobacz moją odpowiedź na Twój komentarz powyżej.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️