Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
David
Tue Jan 14 2025

Vienreiz saglabāts vienmēr saglabāts?

Vai kristietis var zaudēt pestīšanu? Tāds liels jautājums ar daudz dažādiem viedokļiem, kāds ir tavs? Atcerieties, ka pret visiem jāizturas ar cieņu 🙂

9 Patīk
124 Komentāri
Melissa's avatar
Melissa

Jā, jo tā ir izvēle. Dievs tev neuzspiež mīlēt Viņu. Ja tu izvēlies iet prom no Svētā Gara, tu atkal krustā sist Jēzu. Es nesaprotu, kā kāds var aiziet prom pēc tam, kad ir izbaudījis Dieva labestību. Bet, ja šāds cilvēks to darītu, jūs zaudējat mūžīgo dzīvību, par kuru Jēzus nomira. Tā ir izvēle. Es nožēloju grēkus Viņa Mīlestības dēļ, nevis otrādi.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Melissa's avatar
Melissa

@Melissa Tas ir vienīgais veids, kā jūs varat zaudēt pestīšanu. Tas ir tad, ja jūs izvēlaties vairs nesekot Jēzum. Nekas cits, izņemot to, nevar jūs šķirt no Dieva mīlestības. Vienreiz glābts, vienmēr glābts, ja vien tu neizvēlēsies citādi

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Taro's avatar
Taro

Kristība tevi neglābj, glābj Kristus. Es tev apsolu, ja tu būtu varējis pazaudēt savu pestīšanu, tu būtu darījis visu iespējamo, lai to izdarītu. Te nu Kristus nāk klāt. Vēl viena atbilde, ko es bieži redzu pie saviem reformētajiem brāļiem un māsām, ir: "...Tad tu nemaz neesi bijis glābts". Tagad es gribu zināt, KAS tu esi, lai liktu šādu spriedumu. Tavi darbi nevar tevi glābt, nedz arī zaudēt tavu pestīšanu, tā ir apbrīnojama žēlastība.

Tue Jan 28 2025
1 ❤️
Kaitlyn's avatar
Kaitlyn

Frāze "pazaudēt savu pestīšanu" man vienmēr liek domāt, ka mentalitāte ir tāda, ka es varētu izdarīt kaut ko tik briesmīgu, ka es "pazaudētu savu pestīšanu" Un es nedomāju, ka tā ir taisnība. Jēzus nomira par mūsu grēkiem, un mums ir teikts, ka "nekas mūs nevar šķirt no Dieva mīlestības" Taču es ticu, ka mēs varam izvēlēties aiziet no Dieva un atteikties no Viņa. Tātad, vai tas patiešām nozīmē "zaudēt" pestīšanu? Viņš mūs vienmēr izvēlēsies, jautājums ir par to, vai mēs vienmēr izvēlēsimies pieņemt Viņa piedošanu un glābšanu.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Man ir māsa, kas bija glābta un kristīta, bet tagad noliedz Kristu un seko agnosticismam, lai kas tas būtu. Es ticu, ka viņa pārdzīvo smagu laiku un ir glābta, jo esmu lasījis un dzirdējis dažādus materiālus. Es gribu ticēt, ka Jēzus viņu mīl, saprot un zina, ko Viņš dara. Arī es esmu zaudējis ticību vairākas reizes. Tas ir diezgan traki. Es lūdzos par visiem Jēzus Vārdā!

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Dave's avatar
Dave

Šī ir visbriesmīgākā lieta, ko Jēzus jebkad ir teicis 😟 Mateja ev. 7:21-23 Jaunā karaļa Jēkaba versija 21 "Ne katrs, kas Man saka: 'Kungs, Kungs', ieies debesu valstībā, bet tas, kas dara Mana Tēva, kas ir debesīs, gribu. 22 Un tanī dienā daudzi Man sacīs: "Kungs, Kungs, vai mēs neesam pravietojuši Tavā vārdā, neizdzinuši Tavā vārdā ļaunos garus un nedarījuši Tavā vārdā daudz brīnumu? 23 Un tad Es tiem sacīšu: Es jūs nekad neesmu pazinis; atkāpieties no Manis, jūs, kas piekopjat bezdievību!

Mon Jan 27 2025
5 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Tas attiecas uz cilvēkiem, kuri nekad nav pazinuši Jēzu. Tas nozīmē, ka, ja jūs kādreiz pazītu Jēzu, Viņš jūs uzņemtu ar atplestām rokām

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Taro's avatar
Taro

Nav taisnība. Tas ir kā atbildēt uz retorisku jautājumu. Tas ir, lai parādītu, ka cilvēki, domājot, ka viņu darbi Kristus vārdā [tomēr galu galā ir savtīgi], var "nopirkt" glābšanu.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Sally's avatar
Sally

Mateja 7:21 Arī Jāņa 14:15-31 Dzīvojiet kā nožēlas svešinieki !!!

Sun Jan 26 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Tas ir interesants jautājums. Lai gan mēs kā jaunpiedzimuši kristieši varam nezaudēt savu pestīšanu... Bībele runā par atkrišanu no ticības... būtībā par atkrišanu, mūsu sirds nocietināšanos, lai kļūtu līdzīgāka pasaulei un mazāk līdzīga Jēzum... ceru, ka tas palīdzēs, un paldies par ziņu Deividam.

Sun Jan 26 2025
2 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

Glābšana tas nav piešķirts.. ko mēs saņēmām, bija iespēja nožēlot grēkus un mainīt savu prātu mūsu uzvedību.. Līdz galam mums ir jāstrādā, lai dzīvotu saskaņā ar Dieva baušļiem, sekojot Jēzus piemēram, kurš nekad nav grēkojis. Jo grēks ir bauslības pārkāpšana, kā rakstīja Jānis. 4. Ikviens, kas ierasti grēko, dzīvo arī pretestībā pret Bauslību, jo grēks ir Bauslības pārkāpšana. (1.Jņ.ev.3)

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Bruno Patiešām. Tomēr darbi, ko mēs darām, ir mūsu pestīšanas *pierādījums*, nevis darbs *par* mūsu pestīšanu. Jēzus izdarīja visu vajadzīgo pie krusta, kad Viņš teica: Tas ir pabeigts. Tas arī nenozīmē, ka mēs tagad esam pilnīgi, mēs joprojām reizēm grēkojam. Mēs dzīvojam Viņa žēlastībā, bet mums nevajadzētu to izlikties par godu (Rom.6:1-2; 1.Jņ.2:1)

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

@Kelly Patiesībā mūsu darbi nedod mums pestīšanu... tāpēc viss, kas mums atliek, ir Dieva darbi... tas ir, pildīt Viņa baušļus. " Jo tā ir Dieva mīlestība, ka mēs pildām Viņa baušļus, un Viņa baušļi nav smagi." 1.Jāņa 5:3

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Jā. Es biju kristīgi audzināts un jau agrā bērnībā pieņēmu pestīšanu, bet, kad man palika 18 gadi, es faktiski pārgāju uz sikhismu. Pēc pieciem gadiem Dievs uzrunāja manu sirdi, ne dzirdami, bet vēstījums bija skaidrs: "Es redzu, ka tu gribi man sekot, bet Jēzus ir vienīgais ceļš." Un tad es uzrunāju savu sirdi Tā es atgriezos pie Kristus un vairs neesmu atskatījies atpakaļ. Es noteikti biju glābts, pirms atteicos no Kristus un aizgāju pie sikhisma. Es neatgriezos atpakaļ, es likumīgi domāju, ka sikhisms ir labāks. Dievs teica: nē, un es atgriezos pie Kristus. Viņš man deva vēl vienu iespēju.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā, vienreiz saglabāts vienmēr saglabāts. Ja vien jūs/viņi aktīvi neatsakās no savas glābšanas. Bet tad jautājums patiešām ir šāds: Vai viņi bija glābti, lai sāktu. Piemēram, līdzība par sējēju.

Fri Jan 24 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nē, jūs nevarat zaudēt savu pestīšanu. Strādāt, lai to saglabātu, ir tas pats, kas strādāt, lai to nopelnītu. Mums ir jābeidz paļauties uz sevi, lai nopelnītu savu vietu Debesīs. Man šķiet, ka tas ir veids, kā kristiešu prātos iesēt šaubu sēklas.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Es ticu, ka mēs sinerģiski sadarbojamies ar Dievu mūsu pestīšanas labā nevis tāpēc, ka mēs būtu kaut ko nopelnījuši, bet gan tāpēc, ka Dievs nolēma mums radīt veidu, kā iemācīties paklausību Viņam, nevis piespiedu kārtā, jo daži no mums bija ieprogrammēti ticēt.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias mums ir jāpaklausa Kristum, bet ne tādēļ, lai nopelnītu pestīšanu. Es ticu, ka, ja ticīgie rīkotos nepaklausīgi, tad viņi būtu nelaimīgi. Pretējā gadījumā tas rada jautājumu par to, vai viņi vispār ir glābti. Sauls no Svēto Rakstu grāmatas ir piemērs tam, kurš savas dzīves beigās rīkojās nepaklausīgi Dievam, un tieši tāpēc Dievs viņu atveda mājās

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Alethia Es pilnībā piekrītu, ka mēs nepelnām pestīšanu, bet Dievs Savā gudrībā nolēma mums deleģēt darbu. Tas, ka mēs pieņemam Kristu un darām darbu, ko Viņš mums ir sagatavojis, nav nekas tāds, ar ko lepoties. Ādamam pirms grēkā krišanas bija jāstrādā dārza pilnībā. Mēs pieņemam Dieva dāvāto pestīšanas dāvanu, un mums tiek dots labs darbs, ko darīt, taču ar to mēs nepelnām pestīšanu, bet tā ir daļa no pestīšanas procesa, ko protestantu teoloģijā bieži dēvē par svētdarīšanu.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mateja 24:13 "bet tas, kas galu galā paliek nelokāms, tiks izglābts"

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Sundeeya's avatar
Sundeeya

Svēto neatlaidība

Thu Jan 23 2025
1 ❤️
Simon's avatar
Simon

Vienkārša atbilde: jā, bet nē. Mulsinoši, vai ne? Tāpēc mums ir jālasa Dieva vārds. Tā ir mūsu pašu individuāla atbildība, lai novērstu minējumus. Jēzus no paša sākuma bija kopā ar Tēvu. Viņš nāca, lai aizstāvētu likumu (10 baušļus) Jaunajā Derībā. Bet arī lai pabeigtu un pabeigtu mūsu vienošanos ar dievu. Tātad, jā, mēs esam glābti žēlastībā/ticībā/atzīšanā ar Kristus dārgajām asinīm. Mēs paši sevi nosodām, bet Kristus nāca, lai mūs notiesātu un parādītu mums ceļu!

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Ask's avatar
Ask

Diezgan biedējoši lasīt lielāko daļu no šiem komentāriem. Es ļoti iesaku māceklības nodarbības, sistemātisku teoloģiju un pantu pēc panta komentārus ar kontekstu. Vecās Derības un Jaunās Derības pestīšana nav viens un tas pats utt. Atsevišķu pantu paķeršana no dažādām vietām visā Svētajā Rakstā bez šīs vēsts kopuma un visa tā ir atņemšana no konteksta un patiesās nozīmes. Neviens pēc piedzimšanas no jauna šeit, uz zemes, nekrīt, negrēko un nebeidz kļūdīties.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2. Mozus 32:33 Dievs pats saka, ja kāds grēkos, Viņš izdzēsīs viņa vārdu no dzīves grāmatas....Mozus lūdz un aizlūdz par tautu, jo tā bija darinājusi zelta teļu pret Dieva likumiem. Vienreiz glābts nav vienmēr glābts, ja tu krīti... tev ir jānožēlo savi grēki... Es domāju, ka iekšējais lepnums un publiskais tēls liek cilvēkiem kautrēties no savas dzīves no jauna veltīšanas Tam Kungam... C'mon, kam tas rūp? ej uz to altāra aicinājumu nožēlot grēkus un mainīt savu ceļu.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Milkah Amen. Tomēr paskaidrošu, ka mēs nedzīvojam šaubās par savu pestīšanu. Mēs to arī "nezaudējam", kad grēkojam, piemēram, pazaudējot atslēgas vai maku. Man šķiet, ka pārāk liela atšķirība tiek likta uz glābšanu pret svētdarīšanu. Glābšana ir gan tūlītēja, un mēs varam paļauties uz Kristu, gan arī process, kas ilgst visu mūžu. Svētdarīšana nav atdalīta no pestīšanas, bet gan drīzāk ir tās sastāvdaļa.

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Patiesu pestīšanu nevar pazaudēt.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Tas ir tik skumji, kā kristieši tiek mācīti nepareizi! Pajautājiet svētajam garam, viņš paskaidros, ka Dievs vēlas, lai mēs Viņam kalpotu garā un patiesībā! (Ne tikai kā nu kā) dzīvot, kā vien mēs gribam, nemainoties!

Wed Jan 22 2025
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Yvette Tā ir taisnība, Yvette. Paldies par publikāciju. Novērtējam stundas ieskatu. Lai Kungs jūs svētī.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Afon's avatar
Afon

Jā, tu vari zaudēt, ja sāksi grēkot un nenožēlosi, tāpat kā Lucifers bija debesīs, bet Dievs viņu izdzina, kad viņš grēkoja

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vienreiz saglabāts vienmēr saglabāts - jā! Tādā nozīmē, ka tad, kad cilvēks patiešām kļūst pestīts, viņš pieņem Kristu un tiek pārveidots, un nekad neatkāpjas no ticības.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ja viņi aiziet vai nekad nemainās Kristus līdzībā, tad viņi nekad nav bijuši glābti.

Tue Jan 21 2025
5 ❤️
James's avatar
James

Es arvien vairāk esmu pārliecināts, ka mēs varam "pazaudēt" savu pestīšanu tādā nozīmē, ka mums ir brīvība aiziet no Kristus pēc tam, kad esam patiesi satikuši Viņu. Es ticu Kristus neuzvaramās sirds neatlaidībai attiecībā uz mums, bet mēs būtu tikai marionetes un automāti, ja mums , kad esam stājušies attiecībās, vairs nebūtu iespējas tās pamest. Es vēl tikai iedziļinos šajā domāšanas līnijā, bet Dievs mūs ir radījis ar lielu, gardu brīvo gribu, kas var (neprātīgi) Viņu noraidīt.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
James's avatar
James

Tas, kāpēc cilvēki izvirza nepatiesu ekvivalenci, ka "izvēloties" Jēzu (un līdz ar to atstājot Jēzu), mēs nopelnām pestīšanu, man šķiet smieklīgi. Ja mēs slīkstam Klusajā okeānā un izvēlamies satvert glābšanas plostu, vai mēs esam nopelnījuši šo rīcību? Vai arī, protams, mēs neesam.

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@James labi teica James. Mūsu pestīšana nav saistīta ar mums, bet gan ar Dieva izvēli. Ja mans zemes dēls pagrieztu man muguru un nekad ar mani nerunātu, vai viņš pārstāj būt mans dēls?? Šāds arminiāniskais skatījums uz pestīšanu noliedz šo līdzību un desmitiem Rakstu vietu un mazina Kristus paveiktā pilnību.

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@James mēs neko nevaram darīt, lai nopelnītu pestīšanu! Dievs nosver sirds nozīmi, viss, ko mēs varam darīt, ir censties sekot Viņa vārdam, līdz mēs mirstam vai Viņš atnāk pēc mums. Viņš skatās uz pūlēm!!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Benjamin tas nemaina mīlestību, kas tev ir pret viņu, bet tas mainīs mīlestību, kas viņam ir pret tevi, jo būs augt prom no jums, lai viņš nepazīst tevi!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette centieniem patiešām nav nekāda sakara. Pāvils to ļoti skaidri pateica Vēstulē galatiešiem. Runa ir par to, ko Viņš darīja pie krusta, glābšana ir bezmaksas dāvana, kas dota mums, kas ticam.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt jā Matt tas centieni ticēt ! Jēzus nomira par tevi un mani, bet, ja mēs patiesi ticam, tad mēs pieliekam kaut kādas pūles , kad tu tici, tas rada ticību un tad tu dari, kaut ko darot, ir pieliktas pūles, ne?

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@James Sātans nevar mūs izraut no Tēva rokas, bet mēs varam aiziet prom. Es pats reiz tā darīju. Dievs mani vajāja vairāk nekā 5 gadus, pirms es atgriezos, bet Viņš nekad mani nepiespieda.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

Jā, kristietis var zaudēt pestīšanu. Ja jūs sakāt citādi, jūs būtībā sakāt, ka mums nav brīvas gribas. Cilvēks var izvēlēties aiziet prom no Dieva, bet tas ir veids, kā "pazaudēt" glābšanu. Neviens pasaulē pirms protestantu reformācijas nebūtu teicis, ka glābšanu nevar zaudēt lol.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@Tyson diemžēl jūsu secinājumi ir filozofiski un nav bībeliski. Vai tu atgriezies tardisā un atklāji, ka "neviens pasaulē tā nedomāja"😂

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Charles's avatar
Charles

@Benjamin Mācība par to, ka cilvēks var pazaudēt savu pestīšanu, patiešām ir bibliska. Kā Pāvils saka jūdaisma kristiešiem: Jūs, kas gribat tikt attaisnoti ar bauslību, esat atkrituši no žēlastības, jūs esat atdalījušies no Kristus. - Vēstulē galatiešiem 5:4 Kā kristietis atkrīt no žēlastības, ja viņam tās nekad nav bijis? No Svētajiem Rakstiem šķiet pilnīgi skaidrs, ka pestīšanu var pazaudēt.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

@Benjamin Ja tu saki, ka tu nevari zaudēt savu pestīšanu, tu saki, ka tev nav brīvas gribas. Jūs varat noraidīt dāvanu. Un tas, ka tu saki, ka mani uzskati nav "bībeliski", ir tikai un vienīgi tavs viedoklis. Atkārtoju, neviena baznīca nekad nav mācījusi, ka tu nevari zaudēt savu pestīšanu. Man nav vajadzīga Laika mašīna, mums burtiski par to ir rakstīts. Uzskati par to, ka "vienreiz glābts, vienmēr glābts", nebija nevienā baznīcā līdz pat 16. gadsimtam.

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Tas ir tik skumji, ka daudzi kristieši dzīvo uz spraiga viļņa, neizprotot Kristus sasniegumu pabeigšanu un izvēlas Jehovas liecinieku stilizēto glābšanu ar darbiem, jo nepareizi izprot Svētos Rakstus. Būs arī tādi, kas nekad nav bijuši ticīgie, piemēram, kā Jūda, bet kuriem ir kristiešu izskats. Taču tas ir pavisam kas cits nekā glābšana caur darbiem vai bailēs no nepiedodamā grēka pastrādāšanas!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Benjamin @Benjamin Ja jau tu šeit ieviesi JW, tad ļauj man teikt, ka pēc gadiem ilgām Bībeles un teoloģijas studijām, mana nostāja ir ļoti līdzīga pareizticīgo austrumu baznīcai. Lai gan mana teoloģija stingri paliek nereformētā protestantu evaņģēlisma ietvaros, šī ir viena no tām jomām, kurās viņi rīkojas pareizi. Vienīgais, kam es nepiekrītu, ir tas, ka viņi uzskata, ka cilvēks nevar zināt, ka viņš ir pestīts. Es ticu, ka mēs varam būt pārliecināti par savu pestīšanu un katru dienu pateikties Dievam par to.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Vēstulē Gal.5:1 ir runa par to, kā mēs varam beigt dzīvot Dieva žēlastības labā. Atkrišana nenozīmē, ka mēs zaudējam savu pestīšanu. Tas nav iespējams, lai mēs 'atkal nebūtu piedzimuši'. Paldies dieviem!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Lee's avatar
Lee

@Benjamin vai jūs varat paskaidrot Jēkaba 2:14-26 Tā arī ticība pati par sevi, ja tai nav darbu, ir mirusi. Es pieņēmu, ka tas nozīmē, ka tu vari tikt glābts, tomēr, ja tu nemainīsi savu dzīvi/darbus, lai kļūtu par labāku cilvēku. Jūs neesat pilnībā apņēmies būt glābts. Tie ir pieņēmumi, es neesmu eksperts, es gribētu dzirdēt jūsu viedokli.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Lee tikt glābts nav saistīts ar apņemšanos un ziedošanos, tas notiek tikai ticībā, pateicoties Kristus izlietajām asinīm pie krusta

Wed Jan 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Darbi ir pierādījums jūsu ticības sludināšanai. Pateicoties Svētā Gara darbībai tavā dzīvē, tu "dari" darbus nevis piespiedu kārtā, bet tāpēc, ka novērtē Jēzus upuri un Svētā Gara darbību tavā dzīvē. Un jūsu prāta atjaunošanās.

Fri Jan 24 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Ja mēs esam spējīgi pazaudēt savu pestīšanu, tad kāda ir žēlastības jēga? Vai Jēzus asinis ir ierobežotas? Vai tā ir nosacīta? Ja mēs paši spētu sevi glābt un/vai saglabāt glābšanu, kāpēc Jēzus vispār nomira?

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Matt's avatar
Matt

Jņ.ev.10:28 "Es viņiem dodu mūžīgo dzīvību, un tie nepazudīs mūžīgi, un neviens tos neizraus no Manas rokas." Romiešiem 11:29 "Jo Dieva dāvanas un aicinājumi ir neatsaucami." Vēstulē romiešiem 8:38-39 "Jo es esmu pārliecināts, ka ne nāve, ne dzīvība, ne eņģeļi, ne valdnieki, ne tagadnes, ne nākamās lietas, ne varas, ne augstumi, ne dziļumi, ne jebkas cits visā radībā nevarēs mūs šķirt no Dieva mīlestības Kristū Jēzū, mūsu Kungā."

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Gourab's avatar
Gourab

@Matt Žēlastība un visi iepriekš minētie Bībeles panti, kurus jūs minējāt, ir spēkā tikai tad, ja mēs uzņemam savu krustu un ikdienā sekojam Jēzum. Nekādas lūgšanas, kas veiktas šodien, nav pietiekamas rītdienai. Tāpēc mēs lūdzamies: "Dod mums šodien mūsu dienišķo maizi 🍞", nevis "dod mums rītdienas maizi". Tādēļ Bībelē nemitīgi ir teikts, ka ikdienā ir jāuztur modrība (Mt 25, 13; Mt 24, 42; Atkl. 3, 16) Tāpēc mums ir jālūdz un jālūdz piedošana par mūsu grēkiem katru dienu.

Tue Jan 21 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Gourab ir labi lūgties katru dienu, tomēr es neticu, ka no tā ir atkarīga tava pestīšana.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt @ freely@

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Gourab Es piekrītu, bet tas nav "Oops! Es šodien aizmirsu lūgties. Paldies Dievam, ka es nemiru autoavārijā, jo es šodien neaizlūdzos par savu pestīšanu"

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt Gace nozīmē, ka viņš gribēja atbrīvot manu neviens viņam teica, lai izvēlētos viņš izvēlējās, jo viņam ir tiesības to darīt!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Bībele brīdina kristiešus, ka viņi var "atkrīt no žēlastības" (Gal. 5:1-5), tikt "izslēgti" no pestīšanas (Rom. 11:18-22), viņu vārdi var tikt svītroti no Jēra dzīvības grāmatas (Atkl. 22:19), ja viņi izdara noteiktus grēkus un nenožēlo tos (sal. Ef. 5:3-5; 1.Kor. 6:9; Gal. 5:19; Atkl. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
4 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Tas nevar būt skaidrāks par to

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Tas ir ļoti vienkārši. Bībele brīdina kristiešus, ka viņi var "atkrīt no žēlastības" (Gal. 5:1-5), tikt "izslēgti" no pestīšanas (Rom. 11:18-22), viņu vārdi var tikt svītroti no Jēra dzīvības grāmatas (Atkl. 22:19), ja viņi izdarīs noteiktus grēkus un nenožēlos tos (sal. Ef. 5:3-5; 1.Kor. 6:9; Gal. 5:19, Atkl. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Axel's avatar
Axel

Tas ir labāk, ja jūs nepārstājat ticēt

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jay's avatar
Jay

Idk, bet es teikšu, ka viņa u nevar veidot kaut ko uz junk vai vāju pamatu

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

jā, tas ir pareizi

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Es domāju, ka par tik milzīgu tēmu kā šī, ir nepieciešams detalizēti izpētīt visu Dieva vārdu. Par laimi, ir cilvēki, kas ir paveikuši daudz smaga darba mūsu vietā. Es varu ieteikt Wayne Grudem grāmatu Bībeles mācība, kas ir saīsināta viņa Sistemātiskās teoloģijas versija. Tā ir lasāmāka, nekā jums šķiet, un ir noderīga mums Bībeles studēšanā. Bez visaptverošas izpētes mēs varētu ticēt jebkuram mums piemērotam argumentam vai pat domāt, ka Dieva vārds var būt pretrunīgs (kas tā nav)

Mon Jan 20 2025
3 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Rachel atvainojiet par pārrakstīšanās beigās - var būt pretrunīgs (kas tā nav)

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rachel Sveiki, Rachel, piekrītu jūsu noderīgajiem komentāriem. Lai Dievs jūs svētī.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Sylvanus's avatar
Sylvanus

Vai Jūda kādreiz tika izglābts? Vai Jūda kādreiz zaudēja savu pestīšanu? Vai kristietis var atteikties no Kristus un kļūt par sātanistu?

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Angel's avatar
Angel

Es varu rakstīt visu dienu par šo ilgi diskutēto tēmu, bet es varu tikai teikt, ka tas nav Svētie Raksti, un ir daudz Rakstu, kas pierāda, ka šādi vārdi ir nepatiesi. Es varu tikai teikt, ka es varu mācīties, lai parādītu sevi Dievam, ir bijis daudz manipulāciju ar Dieva vārdu, jo cilvēki vēlas, lai Dieva vārds apmierinātu viņu grēku. Kas iztur līdz galam, tas tiks izglābts Mateja 24:13.

Sun Jan 19 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Es tevi nekad nepazinu 21 "Ne katrs, kas Man saka: "Kungs, Kungs, Kungs!", ieies debesu valstībā, bet tas, kas dara mana Tēva, kas ir debesīs, gribu. 22 Tanī dienā daudzi man sacīs: "Kungs, Kungs, vai mēs Tavā vārdā neesam pravietojuši un Tavā vārdā izdzinuši ļaunos garus un Tavā vārdā darījuši daudzus varenus darbus?" 23 Un tad Es tiem sacīšu: "Es jūs nekad neesmu pazinis; atkāpieties no Manis, jūs, likumpārkāpēju darītāji! Tāpēc neuzskatīsim pestīšanu par pašsaprotamu

Sun Jan 19 2025
3 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

@Yvette Jums ir pilnīga taisnība. Ja Jēzus saka, ka Viņš nezina, kas tu esi, tas nozīmē, ka tu neesi glābts. Jā, tu vari pazaudēt savu pestīšanu. Tāpat kā stāstā par jaunavām ar lukturīšiem. Eļļas, svaidījuma uzturēšana ir ļoti svarīga. Neviens nevar nevienam citam dot no savas eļļas, tev ir jānopelna sava un tā jāuztur. Pretējā gadījumā tev neizdosies. Viņš tevi noliegs, jo tu esi noliedzis Viņu, tu neieiesi debesu valstībā.

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Im tik priecīgs, ka mēs varam kā kristieši ir šīs diskusijas, jo mums ir nepieciešams zināt, ka mēs esam glābti ar savu žēlastību, jo viņš mūs mīl, pat tad, kad mēs nepaklausīt viņš gaida, lai mēs nokrist saskaņošanu, bet, ja mēs to nedarām mēs ne! viņa mīlestība nemainās, bet tas ir tas, ko dara Mateja7: 21-23 saka:

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Rory's avatar
Rory

Lai ko Dievs būtu sācis, Viņš to arī pabeigs... 1 Pēteris Es esmu cilvēks, kurš kādu laiku darīja slaidu. Dievs bija nolēmis turpināt šo darbu!

Sat Jan 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jūs nevarat zaudēt savu pestīšanu. Jēzus ir apsolījis mūs sargāt, un Viņš nekad neapstājas.

Sat Jan 18 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Gustavo viņa uzticība nav jautājums, viņš nekad nepadodas, viņš ir apsolījis mūs saglabāt, bet mums ir arī daudz darāmā! Vai palikt visaugstākā patvērumā, ja mēs aizbraucam , viņš mūs nepiespiež, viņš pacietīgi gaida, kad mēs atgriezīsimies!

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Ja kāds ir glābts caur Ješua, Jēzu Kristu, Visvarenā Dieva Dēlu, tad Viņš ir izpircis šo cilvēku ar Savām asinīm un piedod visus grēkus. Viņš ir uzticīgs, lai pabeigtu to, ko Viņš mūsos ir sācis, un mūsu visvarenais, visur klātesošais Dievs vienmēr ir ar mums, lai vadītu un turētu mūs Savās rokās. Viņš zina mūsu sākumu un beigas. Kādēļ gan Viņš varētu mūs iepriekš noteikt, lai pēc tam mūs pazaudētu? Es domāju, ka tie, kas "zaudē savu pestīšanu/ticību", apzināti noraida Dievu, bet Viņš zināja, ka viņi to darīs, tomēr Viņa žēlastība ir pietiekama.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

Svētā Pāvila vēstulēs: viņš raksta tieši tā: Es esmu izglābts, es esmu izglābts un ceru, ka būšu izglābts pēdējā tiesā

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka, ja mēs patiesi nožēlojam grēkus, mēs esam glābti, ja pēc tam atkrītam, mēs esam glābti, ja novēršamies, mēs esam glābti, Dievs gaida, lai mēs atgriežamies, un gaidīs tik ilgi, cik tas būs nepieciešams. Nesen dzirdēju stāstu par kādu vīru, kurš jaunībā kļuva par kristieti, bet vēlāk novērsās, pēc vairākiem gadiem, mirstot no vēža, viņš sajuta Dieva klātbūtni un uz nāves gultas atgriezās pie Kristus. Tātad ir cerība tiem brāļiem un māsām, kas ir atkrituši. Bet vai viņi patiesi ir atdevuši savu dzīvi Jēzum?

Fri Jan 17 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jacki Sveiki, Jacki, Paldies par jūsu pārdomāto ziņu. Es piekrītu, ka mēs varam atkrītam, un, ja cilvēks patiesi ir no jauna piedzimis kristietis, mums vienmēr ir Dieva dāvātā glābšana. Svarīgi, lai mēs visi neuztveram Viņa dārgo glābšanas dāvanu kā pašsaprotamu.

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Dievs vēlas, lai ikviens tiktu glābts, un pat tavā nāves gultā Viņš dos tev pēdējo iespēju nožēlot grēkus un pieņemt Viņu savā sirdī, lai Viņš varētu tevi uzņemt mājās. Beigu beigās tā joprojām ir jūsu izvēle. Lieta tāda, ka mēs nezinām, kad mēs aiziesim un pat to, vai mums būs šī pēdējā iespēja tikt glābtiem. Tas, kam tu kalposi, kad mirsi, ir tas, kur tu dosies. Tajā brīdī nav nekādu "bet". Mums ir jāpaliek modriem un modriem, gaidot Kristus atnākšanu. Viņš nāks kā zaglis naktī.

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tāpat kā jebkuras attiecības, arī šīs attiecības ir jāuztur. Dievs mūs aicina būt derībā ar Viņu, un mums ir izvēle, vai mēs šo aicinājumu pieņemam vai noraidām. Ja mēs to pieņemam, mums ir jāuztur attiecību derība ar Viņu. Laulība ir piemērs tam, ka nocietinātas sirdis noved pie šķiršanās, tāpat kā nocietinātas sirdis var novest mūs prom no Dieva. Jūs varat zaudēt pestīšanu, neuzturot attiecības ar Jēzu.

Fri Jan 17 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vēl gribēju piebilst, ka jūs varat atgriezties arī attiecībās. Glābšana vienmēr ir pieejama, bet mēs varam no tās arī novērsties, tādējādi to zaudējot. Dievs nekad to mums neatņem, mēs paši to atņemam sev, neizvēloties vispirms turēt Dievu.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

@Oasis Labs rīts, dārgais Oasis, es tam vairāk piekrītu... paldies par dalīšanos 🙏🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Charlie paldies Charlie :) Priecājos, ka tas bija noderīgi ☺️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Raivo's avatar
Raivo

Man vienmēr patika Deivida Pāvsona sprediķis par šo tēmu. Viņš ir arī uzrakstījis grāmatu. Var ieskatīties.

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Hil's avatar
Hil

Ditto! 😊 Es arī domāju par Pavsona sprediķi, kad redzēju šo jautājumu.

Fri Jan 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es neticu, ka jūs varat pazaudēt savu pestīšanu, bet jūs varat to apzināti zaudēt/atgriezties no tās. Ir daudz Rakstu vietu Jaunajā Derībā, kurās tas ir aprakstīts. 1.Tim.4:1, Lk.12:42-48, 2.Pēt.2:20-22, Ebr.3:12, Rom.11:22

Wed Jan 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Troy Un, pamatojoties uz šiem Svētajiem Rakstiem, vienreiz glābts vienmēr glābts ir nepatiess

Thu Jan 16 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tieši tā 💯

Thu Jan 16 2025
3 ❤️
Miairis's avatar
Miairis

Es piekrītu, ka vienreiz saglabāts vienmēr saglabāts ir nepatiess. Atklāsmes grāmata 3:16 Tāpēc, ka jūs esat remdenas - ne karstas, ne aukstas -, es grasos jūs izspļaut no savas mutes. Dievs ir žēlastības pilns un vēlas, lai mēs visi nožēlojam grēkus, bet, tāpat kā jebkuras attiecības, tas prasa darbu un apņemšanos dzīvot pareizi Dievs mums saka, kā dzīvot caur Viņa vārdu .

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vienreiz saglabāti vienmēr saglabāti. "Manas avis dzird Manu balsi, un Es tās pazīstu, un tās seko Man. Un Es tām dodu mūžīgo dzīvību, un tās nepazudīs mūžīgi, un neviens tās neizraus no Manas rokas. Mans Tēvs, kas Man tās devis, ir lielāks par visiem, un neviens nevar tās izraut no Mana Tēva rokas. Es un Mans Tēvs esam viens."" ~ Jņ.ev.10:27-30

Wed Jan 15 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie jā, bet Jāņa 12: 47-50 viņš to papildināja ar šādu: 47: "Ja kāds klausās manus vārdus, bet tos nepilda, Es to netiesāju. Jo Es neesmu nācis pasauli tiesāt, bet gan pasauli glābt. 48 Bet tam, kas Mani noraida un nepieņem Manus vārdus, ir tiesnesis; tie paši vārdi, ko Es esmu sacījis, tos pēdējā dienā nosodīs. 49 Jo Es neesmu runājis pats no sevis, bet Tēvs, kas Mani sūtīja, pavēlēja Man sacīt visu, ko Es esmu sacījis.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

50 Es zinu, ka Viņa pavēle ved uz mūžīgo dzīvību. Tāpēc viss, ko es saku, ir tikai tas, ko Tēvs man ir pavēlējis teikt."

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Tātad mēs varam zaudēt pestīšanu, ja neievērosim Viņa mācības. Tomēr, ja mēs patiesi nožēlojam grēkus un sekojam Viņa mācībai, mūsu Kungs mums piedos!

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit, bet Viņš runā par "vārda klausītājiem, bet ne darītājiem" (kā farizeji), tāpēc tad, manuprāt, tas ir jautājums par to, ka viņi nav īsti glābti. Es neticu, ka var saņemt Svēto Garu un saņemt pestīšanu un ērti dzīvot grēkā bez pārliecības, neatgriežoties pie Tēva 🙏🏽❤️ Es domāju, ka, tiklīdz tu esi pestīts, tu esi Viņa ❤️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit tur ir pārāk daudz pantu, lai to atbalstītu, un es domāju, ka viss pārējais ir norādījumi, kā dzīvot Viņa mīlestībā - un, ja jūs patiesi mīlat Jēzu, jūs to darīsiet pēc noklusējuma. Bet galu galā, kas zina! Es augstu vērtēju savu pestīšanu un lūdzos, lai es to nekad nezaudētu, bet es vienlaikus dzīvoju mierā un mierinājumā, ka esmu Viņa mūžīgi un mūžīgi

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Koren-Marie lose*

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie Viņš runā ar farizejiem, ne tikai par viņiem. Viņš skaidri saka: "Ikviens." Mēs visi maldāmies, bet, ja patiesi nožēlojam grēkus, mums tiek piedots. Tāpēc Viņš tika sūtīts, lai izpirktu un piedotu mums. Tāpat kā Viņš teica apustulim Pēterim. Piedodiet, kad lūdzat, kā Debesu Tēvs piedod (šeit pārfrāzējot Mateja 18:21-35). Tieši tā dara arī Viņš. Jums ir jānožēlo grēki. Pat līdzība par pārdrošo dēlu to parāda...

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Ir panti, kuros ir runa par to, ka Viņa ganāmpulks sekos Viņa vārdam un ka mēs varēsim redzēt vai atšķirt Viņa sekotājus pēc viņu darbiem, nevis vārdiem (arī šeit pārfrāzēju). Mateja 16:24-28 ir labākais no tiem, ko es varu minēt, un 27. pants ir izcils.

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit Es piekrītu visam, ko jūs abi sakāt, bet tas nenozīmē, ka jūs varat pazaudēt savu pestīšanu - tas nozīmē, ka tie, kas ir darītāji, un tie, kas seko Viņam, ir un vienmēr būs glābti. Ja tu esi glābts, tu - pēc noklusējuma - nožēlosi grēkus, kad kaut ko sabojā, jo pēc glābšanas un Svētā Gara saņemšanas tu vienkārši nevari dzīvot grēkā

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie, es ceru, ka sapratīšu jūsu viedokli. Es ticu, ka jūs sakāt, ka, ja vien jūs izvēlaties staigāt saskaņā ar Tā Kunga pavēlēm, lai gan reizēm krītat (ne apzināti) un no visas sirds nožēlojat grēkus, jūs tiksiet glābti. Neiekļaujot iebildumu sarakstu, kad cilvēks apzināti izvēlas grēkot un tic, es tikai lūgšu piedošanu, un es būšu glābts. Ja jūs domājat tieši to, tad mēs esam uz vienas lapas! ✝️

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Angel's avatar
Angel

Galvenais ir tas, ka Viņa ļaudis (Viņa avis) seko Viņam, kas nozīmē, ka viņi paliek Viņa gribā, Viņa vārdā un Viņa ceļā, un tas padara viņus par Viņiem un tur tos Viņa rokās. Velns nevar mūs vienkārši izraut ārā, bet mēs varam izlēkt ārā un izvēlēties pakļauties citam likumam

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angel @Ajit Es piekrītu visam, ko jūs abi sakāt, bet tas nenozīmē, ka jūs varat pazaudēt savu pestīšanu - tas nozīmē, ka tie, kas ir darītāji, un tie, kas seko Viņam, ir un vienmēr būs glābti. Ja tu esi glābts, tu - pēc noklusējuma - nožēlosi grēkus, kad kaut ko sabojā, jo pēc šīs glābšanas un Svētā Gara saņemšanas tu vienkārši nevari dzīvot grēkā

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

1/2 Tas ir tikai mans viedoklis, bet NĒ. Jēzus samaksāja visaugstāko cenu, lai mēs varētu tikt glābti. Bet Dievs mums ir devis brīvu gribu, lai mēs varētu izvēlēties sekot Kristum un tikt glābti. Bet, ja mēs neatgriežamies no grēka un pasaules ceļiem, tad mēs paliekam grēku gūstā, pie kuriem arvien atgriežamies. Mums ir jānožēlo grēki, un Jēzus mūs glābs. Jēzus glābj mani ikdienā, jo vai mēs visi nenokrītam?

Wed Jan 15 2025
8 ❤️
Louise's avatar
Louise

2/2 Ja dodaties uz bīstamu teritoriju un jūs nolaupa un spīdzina. Jūs saucat Jēzu, mani, un Viņš to dara. Jūs kādu laiku sekojat Jēzum, bet ceļš kļūst grūts un nav aizraujošs... tāpēc jūs galu galā atgriežaties tajā bīstamajā rajonā, kur ir nolaupītāji, un viņi jūs atkal spīdzina. Tu atkal kliedzi Jēzu, glāb mani, lūdzu, es atvainojos, ka atstāju Tevi. Vai tu vari iedomāties, ja Jēzus teiktu - es tevi jau vienreiz izglābju. Vienreiz izglābts, vienmēr izglābts, vai ne? Paldies Dievam, ka Jēzus nekad tā nesaka, un Viņš ir sajūsmā par to, ka Viņš mūs glābj

Wed Jan 15 2025
4 ❤️
Byran's avatar
Byran

@Louise Es piekrītu

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Louise Es piekrītu, man patīk jūsu piemērs

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

@Louise Jūs jaucat glābšanu no grūtiem apstākļiem un mūžīgo pestīšanu. Jā, Dievs mūs vienmēr glābj no sarežģītām situācijām, bet, kad runa ir par mūžīgo pestīšanu, kā jau nosaukums norāda, tā ir mūžīga. Mūžīgā. Kāda gan mūžīgā pestīšana nav mūžīga?

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Louise's avatar
Louise

@Lydia Pestīšana ir bezmaksas dāvana, kas mūs glābj no elles uguns. Jūs joprojām varat zaudēt Debesu valstību, ļaujoties grēkam. Vēstulē galatiešiem 5:21 ir teikts: "skaudība, dzērums, iekāre un citi tamlīdzīgi grēki. Ļaujiet man jums vēlreiz atkārtot, ka neviens, kas dzīvo šādu dzīvi, NEPANES Dieva valstību" Cena, ko mēs maksājam par grēku, ir mūsu pestīšana. Mums ir jānožēlo grēki.

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

Paldies Luīzei par sākotnējiem komentāriem, un šī ir vēl viena lieliska atbilde 🙏🏼 Patīk, ka Jēzus nekad nepadodas no mums... pat tad, kad mēs joprojām pieļaujam tās pašas muļķīgās kļūdas 🙏🏼❤🙌🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Angel's avatar
Angel

@Louise jo grēka alga ir nāve romiešiem 6:23

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Vai es varu sniegt atbildi uz citu jautājumu? Jo es patiešām domāju, ka labas atbildes rasts ir pieņemt, ka ir lielāki jautājumi, kas atrisina mazākus. Vai Dievs ir labs? ja mēs patiesi ticam, ka Dievs ir labs, ka Viņš mūs dzird, kad mēs saucam, ja mēs ticam, ka Viņš nav mums aizvēris debesu vārtus ar neiespējamiem vai mulsinošiem noteikumiem. tad mums ir labs iemesls uzticēties Viņam neatkarīgi no atbildēm uz mazākiem jautājumiem. Dieva labestība patiešām ir lielāks jautājums.

Wed Jan 15 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor jā.

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Jēzus teica: "Ejiet un vairs negrēkojiet!"

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Quinn's avatar
Quinn

Ļaujiet apskatīt Svētos Rakstus! Mt 7:21-23 ir diezgan skaidra atbilde. P.S. precīzāks Jēzus vārdu "Es tevi nekad neesmu pazinis" tulkojums no koiniešu grieķu oriģināla būtu: "jo ne vienu dienu Es tevi neesmu uzskatījis par savējo". Tātad visa šī mūsu ticības apliecināšana, darbi, kalpošana, lūgšanas utt. nav veids, kā mēs varam tikt pieprasīti no Jēzus. Atcerieties: ir ceļš, kas cilvēkiem šķiet pareizs, bet galu galā ved uz nāvi. Šis ceļš ir šaurs, mani draugi, vienkopus aiz Kristus, mūsu Kunga!

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Byran's avatar
Byran

Es ticu, ka ir iespējams atkāpties no Tā Kunga. Lai gan mēs neesam glābti ar saviem darbiem, mēs esam aicināti dzīvot svētu un svētītu dzīvi - tam nav nekādu iespēju izvairīties. Svētie Raksti apstiprina šo patiesību, lai gan daudzi izvēlas to neredzēt, bieži vien savu miesīgo vēlmju vai viltus mācību ietekmes dēļ. Dzīvības ceļš ir šaurs.

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Par Viņa uzticību un neatslābstošo Mīlestību esmu uzzinājis galvenokārt caur savas mīlestības trūkumu. Bet Dieva žēlastības dēļ iet ikviens no mums... Mēs nevaram ierobežot Jēzus spēju glābt ar savu izpratni par to. Dievs mūs vajā un sūtīja Jēzu ar žēlsirdīgu sirdi, pilnībā apzinoties, ka mēs nespējam palikt uzticīgi un mums ir nepieciešams, lai Viņš mūs aizstāvētu... lai neviens nevar lepoties ar saviem darbiem. Tāds ir mūsu Dievs. Es neticu, ka Dievs, par kādu es Viņu pazīstu, novēršas no sliktākajiem grēciniekiem (tādiem kā es).

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

*aizstāvēt

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Mēs varam apgalvot, ka tā vai citādi, bet patiesībā mēs to nezinām droši. Dievs skatās uz sirdi, un Viņa griba ir, lai neviens nepazustu - ir tik daudz sarežģītu situāciju un apstākļu, ka mēs nevaram piemērot vispārēju teoriju par to, kurš ir glābts un kurš ne. Ja mēs patiesi ticam, ka Dievs mīl cilvēkus, tad man ir jātic, ka Viņš uzlūko cilvēkus ar līdzjūtību (cilvēki, kas ir zaudējuši ticību, parasti to ir izdarījuši sāpju dēļ), dodot viņiem iespēju pieņemt Viņu.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Nē, saskaņā ar Bībeli mēs, piedzimušie kristieši, nevaram pazaudēt savu pestīšanu, un tiem, kas ir piedzimuši no jauna, ir dāvāta mūžīgā dzīvība, un Dieva plāns nevar mainīties, Viņa apsolījumi nevar izgāzties un Dieva aicinājums nevar tikt atsaukts. Tie, kas ir patiesi glābti, paliks glābti līdz galam.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Tomēr daži saka, ka cilvēki var atkāpties (atkrīt) no savas ticības pārbaudījumu laikā. Šie pārbaudījumi var ietvert cīņu ar ģimeni, dzīvesveida izvēli vai citas grūtības. Lai nodrošinātu glābšanu, cilvēkiem vajadzētu kopt savu ticību ar lūgšanu, Bībeles studēšanu un aktīvu dalību draudzē.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Termins "atkritiens atpakaļ" parādās Vecajā Derībā, un visbiežāk tas attiecas uz Izraēla tautu. Viņi iederas kategorijā "atkritušie", jo viņi bija Dieva tauta vispirms. Neviena no citām pagānu tautām nekad netika saukta par atkritējiem.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Viena no mulsinošajām lietām, runājot par atkrišanu, ir tā, ka mēs sajaucam tos, kas atkrīt, ar tiem, kas nekad nav bijuši glābti. Lai būtu atkritējs, jums vispirms ir jābūt patiesām attiecībām ar Jēzu Kristu - tas nozīmē, ka jums ir bijusi patiesa glābšanas pieredze. Daudzi cilvēki parāda ārējas pestīšanas pazīmes. Varbūt viņi sāk apmeklēt baznīcu vai pat kalpo kalpošanā, bet viņi nekad nav piedzīvojuši pestīšanu vai stājušies personīgās attiecībās ar Jēzu Kristu.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Es par to neesmu pārliecināts. Es esmu apmeties pie ģimenes, kas ir stingri pārliecināta, ka tā nedrīkst, un es saprotu, no kurienes viņi nāk. Jēzus taču saka, ka Viņš nepazaudēs nevienu no tiem, kas Viņam doti. Un tiem, kas saka, ka tu zaudē pestīšanu, kad zaudē ticību, - pat Jānis Kristītājs zaudēja ticību, bet, manuprāt, mēs varam piekrist, ka viņš savu pestīšanu nezaudēja. Tātad šķiet, ka tam ir labs arguments. Turklāt pestīšana netiek iegūta ar darbiem, tad kā gan to var pazaudēt ar darbiem?

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā, diemžēl var. Tāpēc mums krītot vajadzētu censties būt kā sv Pēterim, nevis kā Jūdam Iskariotam 💪♥️✝️

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kad*

Tue Jan 14 2025
0 ❤️