Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Vai puišiem vajadzētu spert pirmo soli? 🧔

Necenšos radīt šķelšanos, bet labprāt uzklausītu jūsu domas. Vai meitenei ir pieņemami uzaicināt puisi uz randiņu? Dāmas, vai jūs gaidāt, kamēr puisis jūs uzrunās? Vīrieši, vai jums patīk, ja sieviete jūs uzrunā? Kā ir ar saderināšanos un ziņu sūtīšanu? Pastāstiet man visu!

17 Patīk
105 Komentāri
Jonathan's avatar
Jonathan

Jā, 100%. Nu es gribētu meiteni, lai jo tas ir vieglāk, bet es to darītu, ja man tas ir jādara

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Es nedomāju, ka tas ir godīgi - mēs visi gribētu, lai viss būtu vieglāk, bet es domāju, ka tas ir jāsabalansē..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Es domāju, ka pirmā iniciatīva ir svarīga, bet nedomāju, ka tai vienmēr vajadzētu būt standartam

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Kāpēc to sarežģīt? Ja esi ieinteresēts, ierosini kontaktu vai uzaicini uz randiņu neatkarīgi no tā, vai esi vīrietis vai sieviete. Man tam nav nozīmes, un tas noteikti mani neattur, ja sieviete uzņemas iniciatīvu.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Es piekrītu, ka sievietēm vajadzētu uzņemties iniciatīvu, bet varbūt neaicināt uz pirmo randiņu.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Daži lieliski komentāri šeit :) Man personīgi es gribētu, lai vīrietis izdara pirmo soli, aicinot mani uz randiņu. Tomēr, to sakot, es noteikti esmu uzsākusi sarunas ar puisi, ja esmu par viņu ieinteresēta, bet nekad neesmu uzaicinājusi nevienu puisi uz randiņu. Kad es sāku sarunu, viņi var izlemt, vai viņi vēlas turpināt sarunu vai nē :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Sveiki, Abbie, es piekrītu šai pieejai. Sarunu ierosināšana ir atkarīga no iesaistītajām personībām. Daži vīrieši var būt ļoti kautrīgi.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā! Tas ir bībelisks

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Sveiki Nadia, Lai gan es piekrītu, ka kristīgā laulībā vīrietim ir jāvada sieviete, Bībelē nekas nav teikts par randiņiem. Es uzskatu, ka sieviete var izrādīt interesi, un tad vīrietis var vai nu ar mīlestību viņu sekot, vai arī ar cieņu viņai darīt zināmu, ka viņš nevēlas pētīt attiecības

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Jā, bet noderīgi, ja sievietes sēž blakus.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ņemot vērā visu man personīgi pieredzēto "ghosting", @Isabel - Team SALT , kāpēc es to darītu? Es sāku veidot viedokli, ka spert pirmo soli ir mazliet veltīgi. Ja dāma spertu pirmo soli, es vismaz zinātu, ka viņa vismaz ir ieinteresēta tērzēt.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Žēl to dzirdēt Chris. Nezinu, kā šajos laikos ir kļuvis tik grūti veidot sarunu starp vīrieti un sievieti 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Jā, arī es to esmu piedzīvojis, ja sieviete ar mani sakrīt un vienkārši gaida, kamēr es uzrakstīšu pirmo ziņu, viņa nav tik ieinteresēta pirmajā vietā un pēc dažām ziņām turpina mani izlikt. Manuprāt, tas ir arī savā ziņā rupji, es labprātāk izvēlētos vienkāršu "Sveiki, kā tu turies?", nevis neko, jo vīrietim tik un tā ir jāizdomā sarunas tēma.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Vieglāk spēlēt God of War un vienkārši atpūsties.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg To pašu varētu teikt arī par vīriešiem. Ja mēs sakrītam un viņi nesūta pirmo ziņu, es pieņemu, ka viņi nav pietiekami ieinteresēti.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Laba piezīme, tas ir muļķīgi atstāt spēli bez atbildes no abām pusēm!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Sveiki, Chris, es piekrītu, ka ghosting nav labi un vienkārši slikti manieres. Es iesaku jums neatlaidīgi turpināt darbu. Sāls galda tērzēšanas ir arī lielisks veids, kā iepazīties ar cilvēkiem. Lai Dievs svētī

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris es varu attiekties uz šo mate, tāda pati situācija daudzas reizes.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Sveiki, Dan un kolēģis Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Es piekrītu, lai gan tas notiek arī ar sievietēm, kā to jau iepriekš minēja Stephanie. Vismaz, ja kāds raksta ziņu, tad tas ir labas manieres - apstiprināt un atbildēt uz ziņu. Tomēr turpini neatlaidīgi strādāt. Lai Dievs svētī.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, ja tas liek jums justies labāk, tas notiek abos virzienos. Es esmu bijis atturīgs sūtīt ziņas cilvēkiem, ar kuriem esmu saderinājies, jo tie, ar kuriem esmu saderinājies, nav atbildējuši

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Vienmēr

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Ir kaut kas ļoti pievilcīgs vīrietim, kurš uzņemas iniciatīvu 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Iespējams, ka tiešsaistē tas ir vieglāk, bet klātienē, aicinot sievieti uz randiņu, var daudz ko zaudēt, jo īpaši, ja ir izveidojusies draugu grupa vai jūs esat vienā draudzē, kur situācija var kļūt neērta. Neatkarīgi no tā, vai IRL vai tiešsaistē, ir jābūt kādām norādēm par saderību (intereses, uzskati utt.), tāpēc pirms uzaicināšanas uz randiņu ir jābūt veselīgai komunikācijai. Turklāt šķiet, ka sievietēm tiek teikts, lai viņas "neapmetas uz dzīvi", bet vīriešiem - lai viņi ir atvērti un "neuzmana", un tas šķiet kā dubultstandarti..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Jautājums dāmām - pieņemot, ka puisis ir pārliecināts kristietis, ir līdzīga vecuma, nav pārāk tālu un ir kopīga interese/ hobijs/ aicinājums, kas nosaka, vai jūs sakāt "jā" pirmajam randiņam vai pozitīvi atbildat uz viņa pirmo ziņu?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Ja es viņu pazīstu IRL: kā viņš izturas pret citiem? Vai viņš mani kaut kādā veidā piesaista? (Varbūt viņš "nav mans tips", bet man patīk, kā viņš kalpo citiem) Tiešsaistē: vai ir kādas labas viņa fotogrāfijas (nevis slikti izgaismotas guļamistabas selfijas)? Vai viņa profils ir aizpildīts ar kādu nozīmīgu informāciju? Vai ir vismaz viens pieminējums par viņa ticību? Vai viņa vēstījums ir cieņpilns? Vai viņš man jautā kaut ko konkrētu par manu profilu?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka abām pusēm vajadzētu būt apzinātām savā pieejā. Es esmu tradicionālāka un uzskatu, ka vīrietim ir jāuzsāk pakaļdzīšanās. Kā dāmas arī uzskatu, ka mēs varam aicināt vīrieti, lai viņš justos iedrošināts, ka viņa centieni un jūtas tiks atbildētas. Nav nekā labāka par sievietes vajāšanu, kura nezina, ko vēlas. Mums joprojām ir jāīsteno gudrība. Es esmu netīšām aicinājusi vīrieti sekot, esot atbalstoša vai laipna, un tas radīja apjukumu abām pusēm.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vienmēr izdarīju pirmo gājienu/komentāru/patiku, nebija gandrīz nekādu atbilžu, kas tagad? 🤷🏽‍♂️ Tas ir grūti, un tas ir ļoti atbaidoši un kaitinoši. Mijiedarbībai būtu jādarbojas abpusēji, nevis jāpaļaujas uz to, ka viena puse kaut ko darīs.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Ir jauki, ja dāma arī sper pirmo soli. Ir grūti, jo ir grūti uzminēt, vai kādam patīk cits cilvēks. Puiši visu laiku saņem atteikumu, un tas var būt arī nogurdinoši

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek tas kļūst nogurdinoši, līdz rodas jautājums, kāpēc pielikt lielas pūles, ja rezultāts kļūst daudz neatbilžu vai atteikumu. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Mūsu pienākums ir sieviete, lai pozicionētu sevi, lai viņš atrastos. Viens no šiem veidiem ir uzrunāt puisi un pateikt kaut ko jauku. Cerams, ja viņš būs ieinteresēts, viņš atbildēs. Ja nē, es vienkārši turpinu to virzīties. Atvainojiet, bet es nekļūstu jaunāka, un man nav laika, ko tērēt.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Es neiebilstu uzrunāt kādu puisi un paziņot viņam, ka viņa tiešsaistes profils ir interesants utt. Bet es, iespējams, teikšu tikai tik maz, lai viņš zinātu, ka es eksistēju uz šīs zemes vai, citiem vārdiem sakot, šajā iepazīšanās lietotnē vai jebkurā no tām, kurā es esmu. Viņam pašam būs jāiet un jāizlasa mans profils un jāraksta man atbildes ziņa, ja Svētais Gars vedinās viņu to darīt. Atcerieties Salamana pamācības 18:22 Tas, kurš atrod sievu. Sieviete ir domāta tam, lai to atrastu, nevis tam, lai atrastu.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas, kurš ir labs sievai, ir labs un iegūst labvēlību no Kunga. bet mīlestībai ir jābūt abpusējai, un sievietei ir jāparāda, vai viņa ir ieinteresēta vai ne.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Es neiebilstu spert pirmo soli, bet es negrasos vajāt. Skaidri izklāsti savus nodomus. Mēs nesaņemsim nevienu younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Bībele nesaka, vai tā vai citādi. Piemēram, Tev jāgaida, lai tevi uzaicinātu uz kafijas randiņu. Dievs ir visu lietu galvenais iniciators. Kolosiešiem 1:16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mīlestība, ka!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es uzskatu, ka arī vīriešiem ir vieglāk, ja sieviete sper dažus soļus un tad vīrietis viņai tuvojas. Taču tam nevajadzētu būt normai, ka tikai vīriešiem vajadzētu tuvoties. Ir jauki, ja sieviete pietuvojas vīrietim, nevairot ego malā. Tas ir vienkārši un saprotami abiem dzimumiem.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Hi Manny, Labi teica, un es sliecos piekrist jums kolēģi Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Ja jūs interesē, vienkārši sakiet to.. veida slims no kaķa un peles stuff.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Hi Jay, jā, piekrītu arī šim kolēģim Aussie. Nav laika spēlēm. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Dāmām ir jādod intereses pazīmes, un vīriešiem ir jādara pirmais solis. Nav nepareizi, ka dāmas uzaicina vīrieti uz randiņu, bet es to neiesaku, jo turpmākās sekas uz izveidoto attiecību struktūru . Tas sākas nepareizā dinamikā ... un, kad tas notiek, parasti tā turpinās. Man nekad nav bijuši labi rezultāti, tāpēc tagad es no tā maksimāli izvairos...

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay jā, intereses izrādīšana palīdz otrai pusei uzzināt, ka vēlaties iepazīties. Atbildes neesamība ir vienkārši Dieva nerespektēšana. Izturieties pret citiem tā, kā vēlaties, lai izturas pret jums

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka vīriešiem vajadzētu spert pirmo soli, bet es neesmu pret tām dāmām, kas to dara

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Es domāju, jā, kas ir sliktākā lieta, ka persona, kuru jūs gatavojaties pārvietot, saka nē

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Tomēr es zinu, ka daži cilvēki ir kautrīgi, tāpēc, ja pēc iepazīšanās neesmu saņēmusi ziņu, es to nosūtīšu, bet man šķiet, ka ir diezgan izplatīti gadījumi, kad cilvēki sastopas un pēc tam ar tevi nerunā, kas man šķiet dīvaini. 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess tas ir dīvaini, vai ne? Ja būtu bijis mačs, kāpēc puiši neko nesaka ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Es domāju, mēs varētu būt aizņemti. Ir daudzi iemesli, kāpēc mēs uzreiz nerīkotos pēc spēles. Varētu būt arī tā, ka mēs neesam pārliecināti, kā sākt sarunu. Dažiem puišiem uzsākt konversāciju ir izaicinošs un biedējošs uzdevums, īpaši, ja tas ir ar potenciālo partneri.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay piekrita tā dīvaini

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Es šeit pat nedomāju, ka uzreiz atbildēt uz spēli... Es domāju vispār, dzīvē. Bet šeit lielākā daļa sakritību nekad neko nesaka. Ne uzreiz ne nekad. Un tie ir puiši, kurus sievietes jau ir "iepriekš apstiprinājušas" - tātad atteikuma iespēja ir maza. Cmon.. vai mums ir jādara viss darbs? 😅 Vai Bībelē nav teikts, ka vīrietis atrada sievu ? Cilvēki gaida, lai tiktu atrasti hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Man nav ne jausmas. Es vienmēr nedaudz pagaidīju, bet bieži nesaņemu atbildi, kas liek man nevēlēties uzsākt, jo 1) tas ir nomācoši un 2) man nav ne jausmas, ko teikt, tāpēc es nevēlos pavadīt mūžus, domājot par kaut ko jauku un uzmanīgu, lai nesaņemtu atbildi.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam piekrita, bet, kad ir pagājusi aptuveni diena (vai ilgāk atkarībā no manas aizņemtības) un joprojām nekas, un es daru soli, lai sasniegtu un nosūtītu ziņu, kas parāda, ka esmu izrādījis interesi par viņiem (kā ieteikts lietotnē), un mēģināt sākt sarunu, un joprojām nav atbildes, kas man ir tikai mulsinoši..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man nebūtu problēmu spert pirmo soli

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

par suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Uz šo jautājumu nav pareizas atbildes. Iemesls, kāpēc es saku, 1) vīrieši vēlas turpināt, bet tas nav fakts, ka mēs vienmēr baidāmies pārāk tas ir daudzu iemeslu dēļ, piemēram, mēs esam pastāvīgā konkurencē ar ļoti lielu vīriešu grupu, lai atturētu mūs, mēs atturamies lūgt, jo tas, ko mūsdienu "feminisms" ir radījis, kas liek vīriešiem justies kā viņi pastāvīgi staigā uz olu čaumalas, un tad ir tie, kas ir kautrīgi un nav pārliecināti, kā tuvoties sievietei vai pieņemt atteikumu...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Es par to saņemšu karstumu, bet tā ir taisnība... sieviete saka, ka teorētiski "zina", ko vēlas, bet realitātē no minūtes uz minūti ir visur. Pastāvīgi maina savu domāšanu, neizlēmība, un vīrieši to nevar paciest. Tomēr abas puses ir vienlīdz vainojamas lielākajās problēmās... komunikācijā un fundamentālās attiecībās ar Kristu. Ja jums nav tā, jums nav nekā.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Kad es pirmo reizi sāku lietotnē, es mēdzu patika vīriešu profilus, kas mani interesēja, bet man nebija miera to darīt, tāpēc es pārgāju uz gaidīšanu, lai redzētu, kas parādās manā patīk sarakstā, un tad atveriet spēli, ja tā ir abpusēja. Atkal es nesūtīšu ziņu vispirms es gaidīšu un redzēšu, vai viņi vēlas spert soli uz priekšu un doties no turienes. Nesaku, ka tas attiecas uz visiem, tas ir tikai tas, kā Kungs mani vadīja

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel Ko, jūsuprāt, sievietei vajadzētu darīt, lai parādītu, ka ir atvērta uzrunām? Mani interesē jūsu viedoklis

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Es jums piekrītu. Daži puiši, kuri ir ļoti kautrīgi, vienkārši nejūt sievietes interesi. Lai Dievs svētī jūsu meklējumos.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Jā, tas ir bībelisks. Lol Vīriešiem būtu jācenšas.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell kas par Rutas lietu? Izskatās, ka viņa izdarīja pirmo gājienu... tas ir arī biblisks. Tas nav "doktrināli", ka vīrietim JĀizrāda iniciatīva, lai gan es tam piekrītu, man patīk spert pirmo soli, bet nav nekas slikts, ja to dara sievietes (reālajā pasaulē viņas to dara it kā vienmēr, signalizējot vīrietim, ka var pieiet/parunāties ar viņu).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Jā, sievietes var izrādīt interesi, bet vīrietim labāk ir ar mīlestību un cieņu turpināt šeit, Tas nosaka gaidas par to, kādas varētu būt nākotnes attiecības.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth ir lielisks piemērs. Man patīk, ja vīrietis izdara pirmo soli, pat šeit, bet esmu sapratusi, ka vīrieši bieži vien to nedara. Tāpēc tagad es sūtīšu ziņu vai uzrunāšu, ja vēlos, lai skaidri parādītu, ka esmu ieinteresēta. Tomēr es vēl neesmu ielavījusies neviena kūtī..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Man tas patīk kā atgādinājums. Vai jums ir bijusi liela atsaucība no jūsu intereses paušanas?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn arī Boāzs joprojām vajāja Rutu - viņa tikai skaidri pateica, ka tas ir labi

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Jā, tas ir pareizi.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Tas ir nepareizi. Boāzs neveica vajāšanu. Ruta ne tikai vajāja Boāzi, bet viņa bija tā, kas izteica viņam laulības piedāvājumu! Lūdzu, izlasiet Rutes 3. nodaļu un ziņojiet

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Dažreiz jā, dažreiz nē. Es domāju, ka ir vērts pamēģināt. Viena lieta, kas ir bijusi laba, jo īpaši "reālajā dzīvē", ir tā, ka tas, ka es esmu tā, kas runā, ir attīrījis gaisu, pat ja tas nav gājis tā, kā es cerēju.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nav nepareizi. Ruta atgādina Boāznam par viņa atbildību pret viņu. Trešajā nodaļā viņa atgādina viņam, ka viņš ir viņas radinieks, kas izpērk viņas mantu, un viņa ir atvērta šai idejai. Kad viņa saka, ka izklāj pār mani savu mēteli, viņa saka, lai mani nodod savā aizsardzībā utt. Es neteiktu, ka tas ir laulības piedāvājums, bet gan atgādinājums viņam, ka viņam vajadzētu piedāvāt laulību!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Manuprāt, tas ir ļoti svarīgi, un es arī cenšos to darīt. Es arī cenšos skaidri paust savu nostāju par saņemtajiem intro, ja nedomāju, ka tas izdosies (es (varbūt personisku vai teoloģisku iemeslu dēļ - es cenšos dot cilvēkiem iespēju, pat ja neesmu pārliecināts, ja vien no manas puses nav kaut kas ļoti ļoti ļoti skaidrs), jo negribētu, lai kāds tiktu maldināts, bet es esmu atvērts draudzībai, un domāju, ka ar to viss arī jāsāk!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Ja jūs lasīt Boaza atbildi Rutes 3:10-12 Viņš saka, 1. "Tu(Ruta) neesi gājusi pakaļ jauniem vīriešiem, ne nabagiem, ne bagātiem." Tas nozīmē, ka viņa varēja sekot un piedāvāt kādu no jaunākiem pieejamiem vīriešiem, kas nebija saistīti ar viņas bijušo vīru. 2. "Tā ir taisnība, es esmu tuvs radinieks", kas nozīmē, ka viņš jau zināja, ka Ruta ir radiniece, pirms Ruta kaut ko teica, bet Viņš neizdarīja soli, kamēr viņa nepiedāvāja savu piedāvājumu

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy iet pēc ne vienmēr nozīmē ierosināt. Sievietes var vajāt vīriešus, un viņas var pozicionēt sevi tā, lai vīrieši saprastu, ka viņas ir ieinteresētas. Rūta varēja parādīt citiem vīriešiem, ka ir ieinteresēta, bet viņa to nedarīja.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Jūs, iespējams, nepiekrītat šim apgalvojumam, kā to dara citi, un tas ir labi. Es neturpināšu šo diskusiju tālāk, jo esmu diezgan pārliecināts, ka mēs nebūsim vienisprātis, un tas ir labi.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Viņš (Boass) tik un tā nebūtu aizgājis pēc Rutes, jo viņš nebija tuvākais radinieks un viņam nebija tiesību to darīt, lai gan viņš acīmredzami bija ieinteresēts par viņu jau no paša sākuma. Ceturtajā nodaļā ir paskaidrots, kāpēc viņš neseko viņai pakaļ, un kā dievbijīgs vīrs es nedomāju ne mirkli, ka viņš nebūtu darījis neko tādu, kas varētu viņu sāpināt, jo viņam patiesi rūp viņa

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Vai mēs spēlējam šahu vai dambreti?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Kad runa ir par intereses izrādīšanu šādās lietotnēs, es nedomāju, ka ir kāda atšķirība, kurš pirmais uzrunā. Puisis var pat nekad neredzēt iespējamās nākamās partneres profilu, ja vien viņa neizrāda interesi pirmā. Tikai mans viedoklis, lai gan ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Personīgi es domāju, ka labāk, ja vīrietis izdara pirmo soli pēc tam, kad sieviete izrādījusi interesi, piemēram, saskaņojot vai citā veidā, ja tas notiek klātienē.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Es nedomāju, ka ir kaut kas slikts, ja sievietes sper pirmo soli (patiesībā es domāju, ka tas nāktu par labu ļoti kautrīgiem un introvertiem vīriešiem). Arī es dažreiz esmu sūtījusi pirmo ziņu, kad vienreiz saderinājos ar kādu puisi (lai gan tikai tad, ja pēc dienas neesmu saņēmusi no viņa nekādu ziņu 😆). Tomēr es parasti esmu diezgan tradicionāla un dodu priekšroku vīrietim vadīt, jo ikreiz, kad esmu domājusi par vīriešu vajāšanu vispār, kaut kas manā garā nav bijis īsti pareizi.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tā būtu, ja viņa dažreiz spertu pirmo soli😅. Ik pa laikam var būt grūti pateikt, vai kāds ir ieinteresēts vai ne.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Tas ir jauki, ja tā notiek, bet ne vienmēr tā ir jābūt!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Es piekrītu!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es studēju psiholoģiju Hārvarda universitātē un esmu pavadījis ~10 000 stundu randiņos (skaitlis, kas tehniski padara kādu par ekspertu). Vīrietim ir absolūta nepieciešamība meklēt un vajāt. Ja viņš to nedara, viņš nav ieinteresēts. Nav nekas "slikts", ja sieviete jautā/pieprasa - tomēr, ja vajag, tad vīrietim, visticamāk, pirms randiņiem ir vairāk jāatklāj savs Dievs un viņš pats. Ļaujiet vīrietim vadīt. Pārliecini, bet ļauj viņam vadīt 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber absolūti - sievietes var nākt ar mājienu vai zaļo gaismu 🚦 bet vīriešiem vajadzētu "atrast sievu". Tas nozīmē, ka, ja tu esi sieviete un jūties ērti, sperot pirmo soli, tad tas ir labi. Tomēr ne man

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Es piekrītu tai daļai par to, ka "jānolaiž mājiens" 🟢 un jādara sevi pieejamu, pacietīgi jāgaida, jālūdz un jāļauj viņam vadīt.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Piekrītu Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber Tātad pat laicīgie pētījumi atbalsta ideju, ka vīriešiem būtu jāpieliek lielākās pūles, lai izveidotu saikni?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Pat tādā veidā, kā Dievs mūs bioloģiski ir radījis - vīrietis dod, bet sieviete sevi dāvina un saņem. Neiedziļinoties detaļās - ja jūs zināt, ko es domāju 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Tomēr nav nekas "slikts" ar to, ka sievietes izdara soļus - vienkārši ir daudz grūtāk noteikt, vai vīrietis ir ieinteresēts, ja mēs (sievietes) izliekam sevi ārā. Es neesmu kautrējusies spert pirmo soli, un pēc daudziem gadiem, kopš esmu viena, es beidzot to saprotu..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber Un es piebildīšu, ka, ja sieviete uzņemas iniciatīvu, viņa to var noteikt kā precedentu attiecībās. Ja tu kā sieviete uzņemies iniciatīvu un iniciē, lūdzu, nebrīnies, kad vīrietis apsēdīsies un atpūtīsies, ļaujot tev plānot randiņus, brīvdienas, dzimšanas dienas ballītes utt. Vai tu nesaki, ka lejupejot, tu vēlies vīrieti ar plānu.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, to ir grūti dzirdēt. Es apzināti atvēlu attiecībās vietu, lai cilvēki var brīvi aiziet - tas man parāda tos, kuri patiešām vēlas palikt; un es nekad necenšos viņus vajāt. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan cilvēkiem ir jābūt skaidriem par nodomiem. Man nepatīk laika izšķērdētāji, un skaidri norādiet, ja jūs neesat patiesi

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn ar savu interesi, tad es drīzāk gribētu doties tālāk.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Šis jautājums ir pārāk neskaidrs. Starp cilvēkiem, kas sader... ir daudz atšķirību. Atšķirīga baznīcas konfesija, atšķirīgs vecums, atšķirīga kultūra atkarībā no tā, kurā valstī esi dzimis. Dažreiz cilvēkiem patīk runāt, dažreiz viņi ir kautrīgi. Un ir cilvēki, kuriem jūs vienkārši nešķiet interesants, jūs vienkārši neatbilstat viņu gaidām, tas attiecas gan uz vīriešiem, gan sievietēm. Viņi kaut kā zina, ka tu neesi "tas īstais", vēl pirms kādas dziļākas saiknes vai sarunas.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Pilnīgi piekrītu. Ir daudz scenāriju, kas jāņem vērā.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Paldies, ka dalījāties savās pārdomās.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Godīgi sakot, randiņi ir pietiekami grūti, tāpēc nav vajadzības pārspīlēt. Manuprāt, gan vīriešiem, gan sievietēm vajadzētu vienkārši pieiet pie kāda, ja viņus tas interesē, un nesabotografēt sevi ar patvaļīgām cerībām par to, kā vajadzētu rīkoties.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg jauki teica, nepievienojiet sev dažas grūtības 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Jā, George piekrītu. Kad viņi satiksies klātienē, iepazīs viens otra personības utt. tad īstās kristīgās attiecībās puisis sapratīs, kā viņu uzveikt uzvaras gājienā.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Manuprāt, vissvarīgākais ir nodoms. Kamēr puiši var domāt, ka viņu uzdevums ir spert pirmo soli. Vīriešiem ir jāapstājas un jādomā, kādi ir mani nodomi, lai savienotu vai nu šo otru personu

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth Tā ir taisnība, Kenneth. Godīgums un skaidra komunikācija ir tik svarīga.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man personīgi šķiet, ka tam, kurš izdara pirmo soli, nevajadzētu būt/nav nozīmes, jo tas nav pretrunā ar Dieva vārdu, ka arī meitene izdara pirmo soli. Izņemot gadījumus, kad Svētais Gars saka citādi, vai nu puisis, vai meitene var/vajadzētu spert pirmo soli.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied Skat. manu atbildi uz jūsu komentāru iepriekš.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️