Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 21 2024

Vai iepazīšanās laulības nolūkos ir pārāk intensīva? 😰

Vai mēs uzliekam pārāk lielu spiedienu uz sevi, kad "randam laulības nolūkos"? Vai ir labāk satikties ar cilvēkiem ar zemām cerībām, ka no tā varētu kaut kas izvērsties?

14 Patīk
123 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Nav tas nav. Laulībai vajadzētu būt nepārtrauktai uzmanības izrādīšanas formai

Mon Nov 25 2024
1 ❤️
Valerie's avatar
Valerie

Mans personīgais viedoklis: Atkarībā no tā, ko jūs domājat. Iet uz randiņu un izbaudīt iepazīšanos ar kādu cilvēku ir savas priekšrocības. Pat vairāki randiņi. Tā ir iespējas izpēte; bet neatkarīgi no tā, vai tas noved pie kaut kā, vai nē, šī persona ir vērtīga un tā ir tā, ar kuru ir vērts izbaudīt savu laiku (ja tas ir iespējams/pamatoti.) Bet es uzskatu, ka randiņi, tāpat kā stāšanās "oficiālās" iepazīšanās attiecībās, ir jādara, domājot par laulību.

Mon Nov 25 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es tā nedomāju. Galu galā tas ir mērķis, tomēr randiņos ir vieta, lai saprastu, vai šis cilvēks patiešām ir domāts būt kopā ar tevi vai nē, un tas ir labi un vienmēr ir alternatīva.

Sun Nov 24 2024
6 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Kad 2 kristiešiem ir randiņš, var izveidoties draudzība, ja abi to vēlas, vai kristīga laulība, vai arī starp viņiem var nebūt neviena laulība.

Sun Nov 24 2024
3 ❤️
Janine's avatar
Janine

Galvenais ir būt gatavam laulībām, nevis censties to noslēgt. Tiecieties pēc Dieva, veidojiet tīru sadraudzību ar citiem ticīgajiem, nodarbojieties ar Valstības lietām, un es ticu, ka, priecājoties par Viņu un lūdzoties, mēs saņemsim savas sirds vēlmes. #note2self😉

Sun Nov 24 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

*Mēs nerunājam par individuālu, personisku, specifisku pieredzi.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Larissa's avatar
Larissa

Man iepazīšanās mērķis ir atrast laulību. Kristiešu attiecībām jābūt vērstām uz laulību, lai viņi varētu dzīvot dzīvi, kā Dievs to vēlas mums!

Sat Nov 23 2024
9 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Iepazīšanās jebkādā formā vai formā man nav daudz ko devusi, tāpēc idk. Im diezgan laiski, bet tad es galu galā runāju ar sievietēm, kas ir judgy, uzstājīgs un ignorant....vai izrādās, ka ir garīga bagāža, kas padara to neiespējamu. Man bija tikai 1 sieviete, ar kuru es tikos, kurai burtiski nebija sarkanu karogu, bet beigās viņa nejuta dzirksti. Tātad jā....personiski man ir grūti ieguldīt pārāk daudz enerģijas randiņos, jo es labāk sēju tādos dzīves aspektos, kas man dod ražu, nevis nezāles

Sat Nov 23 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kāda jēga ir randiņiem bez laulībām, es esmu kristietis, kurš seko Bībelei, un tas ir smieklīgi, ka randiņi ir bez laulības mērķa

Sat Nov 23 2024
10 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kolten 💯 On Point-If It's Not to get married then what is it?... #SIN

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man liekas, ka cilvēki ir aizmirsuši/nezina memuāru par to, kad kristīgs vīrietis satiek kristīgu sievieti. Mēms: Kristīgā sieviete sveicina. Vīrietis atbild ar saderināšanās gredzenu. Kā tas nav intensīvi?!? Dažreiz tas tā ir, un tas ir pilnīgi intensīvi! 🚨 ‼️ Es teiktu: "Yo dude, who dis?" Draudzība, lūdzu, pirms tu man dod to kokteili ar frī kartupeļiem 😟 🏃‍♀️ 🌳 🏃‍♀️

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

Nē, ja jūs nevēlaties, lai jūsu laiks tiktu tērēts desmit gadus ilgam "randiņam" ar kādu, kurš neplāno precēties. Jūs zināt, kur braucat, kad iekāpjat automašīnā, cik daudz vairāk jums vajadzētu zināt, kad sākat attiecības.

Fri Nov 22 2024
10 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Tāpēc, pirms iekāpjat mašīnā, ieguldiet pietiekami daudz laika, lai pārrunātu ar autovadītāju brauciena plānu. Jūs vienkārši nesēžat mašīnā bez jebkādas plānošanas. Ja gatavojaties doties ceļojumā, jūs attiecīgi plānojat savu braucienu, lai nodrošinātu, ka nokļūsiet vēlamajā galamērķī. Iemesls, kāpēc UBER gāja veiksmīgi, ir tas, ka jūs varat redzēt savu ceļu līdz galamērķim. braucieni ir plānoti un aprēķināti. #Draudzība vispirms

Sat Nov 23 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude ...pie Dieva. (Jūs nedaudz izlaidāt savu braucienu ir plānots un aprēķināts teikums 😉)

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Salamana pamācības 16:9: Bet Tas Kungs vada viņa soļus. Tev joprojām ir jāplāno.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

patiešām, Salamana pamācībās 19:21 ir teikts: "Daudz ir plānu cilvēka sirdī, bet uzvar Tā Kunga nodoms". Tas ir dabiski, ka gribas plānot. Es domāju, ka svarīgi ir turēt sirdi un prātu, lūdzot, lai Dieva griba piepildās, lai Viņš būtu redzams un virzītu mūsu prātus uz to, kas Viņu iepriecinās... un parādītu, kas Viņš ir caur mūsu soļiem. Lai tādējādi mūsu plāni būtu Viņa vadīti un vērsti tikai uz Viņa mērķi.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Kāpēc jūs domājat, ka jums ir "desmit gadu datums"? Kas par to ir vainīgs? Kā tas notiek?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude Es neesmu pārliecināts, ka jūs sapratāt, ko es teicu. Jautājums bija par to, vai mēs neizdarām pārāk lielu spiedienu uz sevi, dodoties randiņā laulības nolūkos. Es teicu, ka nē. Es domāju, ka jums vajadzētu būt plānam. Man tas izklausās pēc tā paša, ko tu mēģini pateikt. Kāpēc cilvēkiem ir desmit gadu randiņš? Pajautājiet šiem cilvēkiem. Viņi patiešām pastāv. Viņiem acīmredzot nebija plāna, un 10 gadus vēlāk viņa uz viņu izdara spiedienu, lai viņš apprecētos, ko viņš nekad nav teicis, ka vēlas. Kurš ir vainīgs? Noteikti ne mana.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Man ir brālis @Stan, kurš uzskata, ka ir labi, ja tiekas un romantiskas attiecības ar nolūku iepazīt kādu, vienlaikus veidot draudzību, ne vienmēr dodoties precēties. Ko tu domā par šādu pieeju? Ja tas neizdodas... viņš sāk no jauna. Vai tas ir labi vai slikti?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jude @Jude Tas ir relatīvi. Ja tas darbojas viņam un tiem, ar kuriem viņš tiekas, lieliski. Man nav spriest par viņa vēlmēm. Es tikai saku, ka man, ja es zinu, ka vēlos apmesties uz dzīvi, bet viņš to nevēlas, es novērtēju, ka to zinu jau iepriekš. Es personīgi nevēlos, lai vīrietis stāv durvīs un bloķē to, ko es meklēju, ja viņš zina, ka nemeklē to pašu. Esi godīgs, un, ja viņa ir apmierināta ar tikšanos ar tevi, lieliski. Viņi ir pieauguši. Es izsaku savu viedokli par to, kam es dodu priekšroku.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tāpēc es saku, ka jūs joprojām to nesaprotat! Nevajag iet bloķēt cilvēku laiku uz sadraudzību un draudzību 8-9mēnešus - starp citu, gandrīz gadu (kā tu to dari), uz "varbūt mēs varam būt romantiski, es izvērtēju tavas spējas būt man piemērots", tas nav pareizi un godīgi! Jums ir jāzina ātrāk. Ir iemesls, kādēļ pastāv uzmanības izrādīšana, jūs iepazīstat viens otru ekskluzīvā režīmā un veidojat kopā (draudzību vai ko citu), vai es esmu traks vai sapņu zemē 🤔

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka žēl, ka puisis tevi pameta pēc 10 gadiem, tas droši vien ir bijis sirdi plosošs

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bloķēt cilvēku laikus par sadraudzību un draudzību????? Tieši šeit jūs kļūdījāties, jo sadraudzība un draudzība NEPIECIEŠA ekskluzivitāti. Ja tu satikties un romantiskas attiecības ar meiteni, tu esi viņai parādā ekskluzivitāti, tev nevajadzētu runāt ar citiem, kas meklē romantiskas intereses. Tava pieeja ir "durvju bloķēšana" 🚪

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tameka Vai jūs domājat, ka "Iepazīšanās un romantiskas attiecības, lai kādu iepazītu" ir "Iepazīšanās apkārt", jo šīs pieejas nolūks ir iepazīt un atklāt kādu, ar kuru ne vienmēr precēsies, kas atšķiras no "Iepazīšanās, lai apprecētos", kas var notikt pēc sadraudzības un draudzības, kas nodrošina spēcīgāku pamatu?

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Pēc desmit gadiem es neaizgāju. Tas bija piemērs tam, kas var notikt, ja divi cilvēki vēlas atšķirīgas lietas, bet nav skaidrības par to, kā viņi to dara.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Viss ir labi un labi, bet jebkurš dzīves ceļojums prasa JŪSU plānošanu. Būvēt māju, veidot karjeru vai pat doties piknikā. Tiklīdz jūs projicējat nākotni - jums ir jāplāno. Tas, ko tu ielaisti savā dzīvē, ir tava atbildība. Dievs paļaujas uz to, ka tu sekosi Viņa gribai. Viņš sniedz jums savu Svēto Garu, savu Vārdu un kopienu, bet neizvēlas jūsu vietā - visa jēga ir tā, ka Viņš mūs radīja BRĪVA.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jonathan's avatar
Jonathan

@Tameka bija diezgan konkrēts laiks, ko jūs minējāt

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Tameka's avatar
Tameka

@Jonathan Jā, es atcerējos vairākas sievietes, kuras bija piedzīvojušas to, kad es to rakstīju. Sākumā vīrietis bija godīgs, bet es domāju, ka viņas domāja ar savām emocijām un domāja, ka pēc tik ilga laika varētu mainīt viņa domas un izvirzīt ultimātus. Patiešām sāpīga situācija, tikai ne mana. Tomēr paldies par labiem vārdiem.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude paldies. Patiesi, nav nekādu iebildumu pret to, ka Dievs mūs ir radījis ar brīvu gribu. Es domāju, ka tas, ko es gribēju pateikt, ir pazudis, un tas ir ok.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es tikai gribēju teikt, ka ir pareizi un labi, ja Viņa griba kļūst par mūsu izvēli un mūsu gribu.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Piekrītu - Saskaņošana Ir vēlama.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude iesniegšana, jo Viņš ir Kungs. Ne mums.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati 100% - un, pateicoties draudzībai un sadraudzībai, mēs atbildīgi izvērtējam zemāk minēto, pirms dodam romantiku kādam, ko pat nepazīstam: 1. ✅ Lūgšana un Svētais Gars (Salamana pamācības 3. Jēkaba 1) 2. ✅ Rakstura un ticības saderība (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Kopīgi dzīves mērķi un mērķis (Amosa 3:3) 4. ✅ Gudrs padoms un kopiena (Salamana pamācības 11:14) 5. ✅ Mīlestība un upuris (1 Kor 13) 6. ✅ Personīgais + gatavība (Ef 5:25)

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jums patīk jūsu saraksti. Mana paša izvēle šajā jautājumā ir uzticēties Kungam, jo man vienkārši nav tādas gudrības un zināšanu, kādas ir Viņam. Dievs svētī.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Man patīk uzņemties atbildību par savu rīcību. Man patīk domāt pie sevis, ka esmu izdarījis visu, ko varēju izdarīt, cik man bija zināms konkrētajā brīdī, kad veicu kādu darbību. Uzticēšanās Dievam ir iekļauta "saraksta" 1. punktā

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude 👍😊 Dievs ir uzticīgs. Atbildība ir nepieciešama kā pieaugušam cilvēkam ar pilnu spēju pār rīcību, bet Viņš ir žēlsirdīgs un patur tiesības mūs pārsteigt ārpus mūsu sapratnes:) Lai jums ir brīnišķīga diena/ nedēļas nogale.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Jauku nedēļas nogali 👍

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Labi teikts. Es šo sarakstu uztveru kā gudru izmaksu aprēķināšanu un gudrības izmantošanu sadraudzības procesā. Mums ir jāizvērtē cilvēka augļi, vai tas būtu draugs vai kāds, kuru mēs apsveram pievienot savam tuvākajam lokam. "Esi gudrs kā čūska, bet maigs kā balodis" Lūgšanas + darbs, izmantojot gudrību 🙏🏿

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Janine's avatar
Janine

Es uzskatu, ka kristiešiem vajadzētu "vispirms sadraudzēties", nevis iet uz randiņiem. Mērķis ir iepazīt cilvēka augļus. Vai šī persona ir nobriedis ticīgais un uzticams draugs? Kad tas ir noskaidrots, un pēc gavēņa un lūgšanas, abi varētu apsvērt iespēju doties uz saderināšanos. Sadraudzības ceļojumam ir jābūt tīram, bez cerībām. Atcerieties, ka mums ir jāizturas pret saviem brāļiem un māsām pat saderināšanās laikā, jo intīmas skūpstīšanās ir paredzēta tikai derībās noslēgtām laulībām. Selah

Fri Nov 22 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan tavas domas, brāli? 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Hahahahaha tas jūsu veids, kā goading mani šajā pavedienā, kā es teicu, mēs slēgsim to, ja mēs sākam! Bet tā kā tu jautā 🙂 @Amosam ir pilnīga taisnība, abi var notikt vienlaicīgi, pajautā pavediena autoram, cik ilgi vajadzētu ilgt "sadraudzības pirmajai" sezonai? Tad mēs ejam no turienes.!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, kas ir papildu par papildu pierādījumu 🙃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Amos's avatar
Amos

@Janine jūs varat darīt abas vienlaicīgi

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amos Cilvēki ir neapmierināti ar to, kāpēc viņi nesaņem saistības, ja otra puse, kā jūs iesakāt, joprojām "draudzējas, kā jūs ejat", lai vispirms patiešām iepazītu personu. Mans padoms: Nevajag romantiskas attiecības, uzņemties saistības un tad "draudzēties, kamēr tu to darīsi", un tad atkāpties un vilcināties.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Amos Cilvēkam vispirms vajadzētu pārbaudīt augļus, lai pārliecinātos, ka viņš sadraudzējas ar sirsnīgu ticīgo, un tikai tad apsvērt, vai cilvēks varētu būt laulātais. Tas prasa laiku, vērošanu un lūgšanu, lai iepazītu kādu cilvēku. Jūs nevarat darīt abus, jo 1. Cilvēks ir svešinieks, tad kā gan tu varēsi kaut ko noteikt, ja vien ne vadīsies pēc miesas. 2. Otrkārt, šāds domāšanas veids neļauj attīstīt sirsnīgu draudzību, jo tā tiek aptraipīta ar romantiskām un bieži vien iekārojamām vēlmēm.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Janine's avatar
Janine

@amos Mūsu domāšanai vajadzētu būt tīrai attiecībā uz sadraudzību un mums vajadzētu novērtēt Dieva doto ģimeni. Bieži vien cilvēki ir satraukti, ja iepazīšanās nekļūst par ko vairāk b/c sirds stāja ir nepareiza. Esot tīras sirds, darot Dieva darbu &veidojot veselīgas saites kopienā, ar Dieva gribu, tu atklāsi savu cilvēku. Jebkurā gadījumā Dievs vēlas, lai mēs būtu apmierināti Viņā. sekošana tam iepazīšanās modelim, kas ir tāds, kāds tiek modelēts pasaulē, noved pie salauztām mājām. Šķiršanās ir tikpat izplatīta arī to vidū, kas apgalvo, ka ir Christians🙏🏾

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Janine Man patīk jūsu viedoklis par interešu konfliktu. Mākoņains spriedums. 👍

Sun Nov 24 2024
2 ❤️
Janine's avatar
Janine

@Jude Jā, veselīgs prāts (Kristus prāts) ir nepieciešams, lai pieņemtu taisnīgus lēmumus.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Steven's avatar
Steven

Es domāju, ka mēs varam uz sevi izdarīt pārāk lielu spiedienu, lai gan es uzskatu, ka mums vajadzētu tiekties uz laulību kā mērķi. Tomēr man patīk, ka šajā vietnē var satikt visdažādākos ticīgos, ar kuriem var interesanti sarunāties klātienē un, cerams, ka nākotnē izveidosies ilgstoša draudzība, ja ne kaut kas vairāk.

Fri Nov 22 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Atkarībā no tā, kāpēc jūs meklējat laulību. Ja jūs patiesi esat apmierināti Dievā, uzticoties un nododot šo draudzību/attiecības Viņam, es ticu, ka tās nebūs intensīvas, bet piepildītas ar mieru, kas pārspēj visu saprašanu. Ja jūs meklējat panākumus sevī, jā, tas pilnīgi noteikti var būt intensīvi.

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Man patīk, ka

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es esmu mazliet konfliktā par šo jautājumu, jo piekrītu, ka laulībai ir jābūt iepazīšanās gala mērķim. Tomēr es jūtu, ka mēs varam objektivizēt cilvēkus, jo mēs redzam cilvēkus tikai pēc tā, vai viņi atbilst mūsu standartiem, ko mēs vēlamies, nevis redzam viņus kā veselu cilvēku, ko Dievs ir radījis. Mēs uzreiz atstumjam malā ikvienu, kas neatbilst mūsu prasībām un standartiem, tā vietā, lai patiesībā mēģinātu viņu iepazīt. Mums ir jāpārliecinās, ka mēs darām lietas ar pareiziem nodomiem.

Fri Nov 22 2024
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben labi teica. Es to esmu novērojis savā uzvedībā, un es sāku saprast: "jā, tas nedarbojas", haha. Kā saka: "neprāts ir darīt vienu un to pašu atkal un atkal un sagaidīt atšķirīgus rezultātus" vai kaut ko tamlīdzīgu? 😅

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Steven's avatar
Steven

Dziļi, bet tik patiess Ben

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Ben Mans padoms: draudzība un sadraudzība. Lieliska vieta, kur sākt.

Sat Nov 23 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben Šis ir jauks komentārs, un jūs trāpījāt naglai pa galvu par to, cik šī arēna ir ierobežota. Lielākā daļa no mums šeit ir ar misiju precēties (personīgi es vēlos precēties tikai tad, ja Dievs Savā gudrībā nosaka, ka caur laulību es mainīšos, lai Viņam vairāk patiktu, bet tas ir malā). Jūtas, kas aug pret kādu cilvēku un ko sēj pats Kungs, ir skaidras, cerīgas, patiesas un nesavtīgas. Es domāju, ka tās pēc savas būtības ir līdzīgas Viņam, tāpat kā Autors.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Mariah's avatar
Mariah

@Kati jūsu komentārs ir labs! Man lika domāt par dažām lietām.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Dimanti tiek veidoti zem spiediena 💎

Fri Nov 22 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Es apstiprinu šo ziņu 🙃

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Datums precēties? Tiešām? Es domāju, ka tu esi "randiņš, lai iepazītos" puisis 🙃 Sērijveida randiņš? Sakrājējs? 🥞

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂 izcelt yo jūtas! Jūs joprojām nesaprotat! Anyhoo, ja mēs sāksim šo pavedienu, tas aizies mežonīgi kā citi, un mēs abi zinām, ka neviens no mums nepadodas!!!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es nepadodos, kad man ir taisnība 😃 bet es novērtēju apmaiņu. Cilvēki var izlasīt citu tēmu. Es ceru, ka jūs varat izlasīt ierakstus šajā tēmā un redzēt, cik daudz cilvēku uzstāj uz draudzību un sadraudzību pirmām kārtām NĀPĒC randiņiem un romantiku pirmām kārtām ar kādu, ko viņi pat nepazīst.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tev nav taisnība, vienkārši tagad ir tava kārta piedzīvot to, ko liela daļa cilvēku jau ir piedzīvojuši un zina, ka ir mežonīgi nepareizi 🙃 Un es ceru, ka tu redzi, ka otrais augstākais like komentāru skaits iepriekš ir tāds, kas norāda uz kļūdu tavā veidā.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 2. augstākais patīk? Es nepārbaudīju patīk. Es uz to tūlīt pievērsīšos 😛

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Esmu palielinājis patīk #1 augstākais un pievienojis padomu - "draudzība un sadraudzība" 😃

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan 🙌

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 Jums ir nepieciešams slēgt savu kontu! Nav svarīgi, ko jūs darāt, jūs joprojām esat nepareizi, nepareizi, nepareizi, nepareizi & nepareizi!!!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Kati 🙂 👍🏾

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu zini ĪSTO iemeslu, kāpēc tas notika, un tas ir tāpēc, ka viņi DATOJĀS un ROMANCĒJA, un mēs esam EKSKLUZĪVI un liekam visas olas 🪺 vienā grozā. NEPIELIECINA par prioritāti sadraudzību un draudzību ar vairākiem cilvēkiem, lai izvērtētu, ar ko randiņš un romāns. Mans padoms: Nepalaidiet garām šo svarīgo soli - draudzību un sadraudzību. Nekādu romānu. Nekādas romantiskas piesaistes. Nekādas ekskluzivitātes. Tikai draugi. Atklājiet. Novērtējiet. Izlemiet, vai vēlaties tikties.

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Jūs vēlaties, lai turpmāk sniegtā statistika būtu jūsu pusē.. "Lai gan skaitļi var atšķirties, pētījumi kopumā liecina, ka šķiršanās iespējamība samazinās par 20-70 %, ja attiecību pamatā ir draudzība."

Sat Nov 23 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Es to nesaprotu, uz ko jūs atbildat?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Atkal, statistika vienmēr ir izkropļota vienā vai otrā virzienā, nekad nav pilnīga aina!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan parādiet man savu statistiku, kas saka, ka iepazīšanās un romantiskas tinder/bumble stils ir labs. Visi pētījumi kopā norāda, ka šķiršanās iespējamība samazinās par 20 līdz 70%. Tas nav asketi. Tas ir diapazons. Tu noliec vismaz 20% iespēju uz savu pusi, ja par prioritāti izvirzīsi draudzību un sadraudzību.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Man nav nekādu statistikas datu, un es nedomāju meklēt statistikas datus, kad man ir reāla pasaules pieredze, lai zinātu, par ko es runāju.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tieši tas, ko es domāju. Azartspēles 🎲

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Virsraksts: Tiešsaistes iepazīšanās statistika var mūs pamācīt par laulības šķiršanas nākotni "Dati liecina, ka, ja ar savu dzīvesbiedru iepazīsieties tiešsaistē, pastāv lielāka iespēja, ka dažu gadu laikā šķirsieties. Apvienotajā Karalistē veiktā pētījumā konstatēts, ka laulāto, kuri satiekas tiešsaistē, šķiršanās rādītāji ir sešas reizes augstāki salīdzinājumā ar tiem, kuri satiekas ar ģimenes vai draugu starpniecību..

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

...Šādas laulības tiešsaistē par 12 % biežāk izjuks trīs gadu laikā un par 17 % biežāk izjuks 10 gadu laikā." Saskaņā ar šo pētījumu "drošākais" veids, kā iepazīties, ir ar draugiem vai ģimeni. Tiem, kuri satiekas darbā, ir arī lielāka iespēja palikt kopā pēc 10 gadiem."

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Statistika vienmēr ir askew vienā vai otrā virzienā, lai atbalstītu jebkuru tēmu, bet, ja jūs neatlaidīgi izmantot šo argumentu - Kādam vecuma diapazonam tas tika aprēķināts? Uz kādu demogrāfisko grupu tas attiecas? Kāda ir abu pušu, kas iepazinās tiešsaistē, pieredze? Kāpēc viņi izšķīrās? Kādi bija apstākļi, kas viņus satuvināja? Statistikas dati VĒLKAD ir sagrozīti, lai gūtu priekšrocības!!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu runā par indivīdiem, draugs. Mēs runājam vispārīgi, un vidēji to rāda dati. Es neesmu šeit, lai diskutētu ar jums par konkrētiem datiem. Mēs runājam par atsevišķu indivīdu personalizētu specifisku pieredzi. Mēs runājam par MAKROS, nevis MIKROS. Man šķiet, ka jūs nesaprotat, kā darbojas statistika.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Jūs izklausāties kā tie cilvēki, kuri apgalvo: "Ar mani tas nenotiks, jo šis konkrētais priekšmets, šis konkrētais, šis konkrētais...", lai gan kopumā, kopumā un vidēji, jūs iekrītat statistikā. Tāpēc kombinētajā statistikā ir teikts, ka tas ir 20-70 %, tāpēc arī ir šāds diapazons.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Lielākā daļa "vispārējo un vidējo" statistikas datu ir apkopoti pēc individuālu tendenču un daudzu citu lietu izpētes. Tātad, Statistiķa kungs, sniedziet man sadalījumu, kā viņi nonāca pie 20-70 % starpības, atbildot uz maniem iepriekšējiem jautājumiem. Tas nav tik vienkārši, vai ne? Nevajag tik ātri izvilkt statistiku, ja jums nav pilnīgas informācijas par to, kā tas ir noticis.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es neesmu šeit, lai izglītotu jūs par to, kā interpretēt datus. Es esmu studējis statistiku, esmu ieguvis inženiera grādu vienā no labākajiem Austrālijas universitātēm. Mēs neaplūkojam statistiku individuāli. Mēs skatāmies uz statistiku makroekonomiskajos rādītājos. Kopumā, kopumā un vidēji, pamatojoties uz diapazonu, statistika stāv. Ja jūs vēlaties veikt pētījumu, pamatojoties uz jūsu konkrētiem personalizētiem mainīgajiem lielumiem, tad, lūdzu, turpiniet.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Vēl svarīgāk ir tas, ka jūs neesat uzrādījis nevienu statistiku vai pētījumu, kas pamatotu jūsu apgalvojumus - t.i., ka iepazīšanās un romantiskas attiecības bez draudzības ir labākas un uzlabo veiksmīgas laulības izredzes.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jūs nevarat interpretēt šos datus, jo jūs tos neesat izdomājis, jūs tos tikai izdomājāt un izmantojāt kā pierādījumu savas nostājas atbalstam. Jūs izmantojat statistiku, kas ir vispārinoša, un izsakāt visaptverošu komentāru, ka 12 % neizdodas 5 gadu laikā un 17 % - 10 gadu laikā, bez sīkāka sadalījuma, pirms ārsti, aptauju veicēji vai "inženieri" veido statistiku, viņiem ir jāsavāc informācija, un šī informācija nozīmē intervēt dažādus cilvēkus dažādās situācijās un apstākļos

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jūs nevarat vienkārši aizbildināties ar "tas ir MAKROS, nevis MIKROS", mani interesē MIKROS, kas veido MAKROS.! Man nav jāuzrāda nekāda statistika vai pētījums, tie nevar pārspēt dzīvo pieredzi.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jūs nevarat aizbildināties, ka ir iespējama situācija, ka jūs neiekļūsiet statistikā konkrētu metriku (mikroshēmu) dēļ. Runa nav par to, kas ir iespējams. Runa ir par to, kas ir saprātīgi. Ņemot vērā pētījumu klāstu un statistikas rādītāju diapazonu, ir pamatoti apgalvot, ka jūs atbilstat statistikai. Cilvēki paši varēs noteikt, vai jūs rīkojaties saprātīgi vai nē... jo īpaši tāpēc, ka jūs vispār neesat sniedzis nekādu statistiku.

Sun Nov 24 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vēl svarīgāk ir tas, ka citi ar saviem komentāriem atkal pierādīja, ka viņiem vispirms rūp draudzība un sadraudzība, nevis iesaistīšanās jebkāda veida randiņos un romantikā ar kādu, ko viņi pat nepazīst. Varbūt ir pienācis laiks tev ņemt vērā viņu teikto un mainīt savu mentalitāti attiecībā uz kristiešu "randiņiem" "iepazīšanās" lietotnē, kas patiesībā nav paredzēta romantiskām attiecībām un randiņiem, piemēram, Tinder vai Bumble.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Saprātīgi cilvēki apšauba status quo, nevis vienkārši pieņem to, kas tiek teikts/pasniegts kā "faktu". Tas, ka pūlis tevi atbalsta, nenozīmē, ka tev ir taisnība vai pūlim ir taisnība, tu vai nu vēlies apstiprinājumu, vai arī vēlies, lai pūlis nāk un tevi uzmundrina! Es jums saku, ka esmu dzīvojis dzīvi, kuru jūs tik dedzīgi atbalstāt ar saviem sarakstiem un statistiku, un tā man nedarbojas, kāpēc to ir grūti saprast?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es tiešām neticu, ka tu to esi darījis... jo man burtiski bija tev jāizskaidro draudzības jēdziens un jēga, kāpēc to darīt šādā veidā.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jūs man nepaskaidrojāt, ko nozīmē draudzība, jūs mēģinājāt apgalvot, ka draudzības pirmais veids ir labākais, es tam nepiekritu!

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Saskaņā ar tevi cilvēki iegūst draugus pa vienam 😂 🪺

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pahaha ooh draugi, izklausās pēc jūsu nodaļas 😂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jā, es esmu iepazinies ar šo jēdzienu... atšķirībā no dažiem. 😃

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tad mēs esam vienisprātis, tas ir jūsu josla!

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tu joprojām esi šeit!? Es domāju, ka tu iemācījies savu mācību un turpini veidot draudzības un sadraudzību.

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jūs nevarat iemācīt mācību stundu, kuru es gribu apgūt, tomēr aicinu Jūs pēc tam nokāpt no perēkļa 🙂

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jebkurā gadījumā, nekādas smagas jūtas. Draugi? 🤙✌️

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nav nekādu aizvainojumu 🙂👍🏾

Mon Nov 25 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Sadraudzēties ar vīriešiem un otrādi, un iepazīt cilvēkus, kas viņi patiešām ir, tad jūs varat redzēt, ja jūs vēlaties, lai tas iet tālāk

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kā kristietim, tev vajadzētu iet uz randiņiem tikai tad, ja tev ir plāni par laulību, ko labu var dot randiņi bez mērķa vai nodoma. Tikai salauztas sirdis un veltīgi iztērēts laiks. Lūdzieties par savu laulāto :)

Fri Nov 22 2024
5 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Ideāli galu galā? Jā. Es domāju, ka briesmas, nēsājot "tikai laulības" lēcas, ir tās, ka mēs riskējam atteikties pieņemt to, ka Dievs ir spējīgs ievest cilvēkus mūsu dzīvē arī citiem mērķiem. Es piekrītu, ka randiņos, kas paredzēti īslaicīgai kaisles pieredzei, pastāv briesmas, bet "tikai laulība" var būt pilnīgi cita galējība, un tā var būt diezgan atsvešinoša cilvēkiem, par kuriem mēs esam aicināti rūpēties.

Fri Nov 22 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor, es saprotu, ko jūs domājat :) Es tikai brīdinu jebkuru cilvēku, kas meklē kādu jebkurā intīmā stāvoklī, piemēram, randiņos, ka, šķiet, ir skaidrs, ka laulības mērķim neatkarīgi no tā, vai tas ir spēcīgs vai vājš, vajadzētu būt klāt. Ja tā tur nav, tad tava iepazīšanās dzīve šķiet vairāk par prieku. Es domāju, ka ir svarīgi, lai būtu mērķis un gala mērķis. Ja mēs satiekam kādu, un tas var būt kāds, ko Tas Kungs ieliek mūsu dzīvē, šķiet, ka ar lūgšanu un virzību uz priekšu ir labi.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

@Jonah Piekrītu! Tik ilgi, kamēr esam gatavi samierināties ar realitāti, ka Dievs ir pilnīgi spējīgs pārorientēt mūsu plānus citam mērķim. Es domāju, ka labs gala mērķis šeit ir atrast Dieva gribu. Vai Dievs vēlas, lai es apprecētos? Vai arī daži no mums ir šeit, lai piepildītu kādu citu mērķi savā ceļā?

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor amen. Es noteikti piekrītu!!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Taylor Es tam piekrītu. Es domāju, ka ir tik svarīgi iesaistīties kristīgajās vienlaulīgo grupās, tādā veidā mēs varam būt sadraudzībā ar citiem vienlaulīgajiem bez spiediena.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor Jā, cik vien tas ir iespējams, ir labi būt vienkāršam par to. Es domāju, ka sirdis, kas vairāk vērstas uz "ko Dievs vēlas no manas mazās dzīves šeit", ļauj vieglāk ļauties intensitātei/nepieciešamībai. Mēs varam uzticēties Tam Kungam, ka Viņš savā gudrībā mūs apprecēs ar kādu, par ko Viņš zina, ka kopā kā vienība būs tā, kā Viņš iecerējis, lai pagodinātu Tēvu. Mēs varam arī uzticēties Viņam, ka Viņš paturēs mūs brīvus, lai mēs Viņam patiktu. Mums tikai jāsaskaņo savas sirdis ar Viņa sirdīm un jālūdz, lai notiek Viņa griba 🙂 🙂

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es tiešām varēju to saīsināt līdz - Dievs zina, kā vislabāk no mums gūt maksimālu labumu!

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jona Es neesmu pārliecināts par šo filozofiju... kā kristieši mēs mēdzam pieņemt, ka, ja attiecības nav izdevies, mēs esam kļuvuši sliktāk, ko darīt, ja Dievs izmanto šo sirdssāpes augt mums vai palīdzēt mums kalpot citiem. Turklāt šī ideja var dažus no mums noturēt attiecībās ar sarkano karogu, jo mēs negribam domāt, ka esam izšķieduši visu šo laiku vai izskatīties, it kā esam cietuši neveiksmi...

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Godson's avatar
Godson

@Mauranda Tu esi uz vietas 💯

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Mauranda Mans paziņojums nebija pret izaugsmi, ka Dievs var izmantot no attiecībām, kas nav pan out!:) Es biju pret satikšanos tikai tāpēc, lai vienkārši stātos uz randiņiem, un es brīdināju. Es teicu, ka, ja tu skaties uz randiņiem, kuru galvenais mērķis ir Kristus, tad randiņiem vajadzētu būt tikai tad, ja ir iespēja stāties laulībā.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Jonah pietiekami godīgi - tagad es sapratu!

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Steven's avatar
Steven

Es piekrītu, bet ir arī labi satikt jaunus cilvēkus un saglabāt atvērtu prātu. Tas ir tas, kas man šeit patīk, ka jūs varat tērzēt, un varbūt kaut kas attīstīsies.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es neteiktu, ka tas ir intensīvi, drīzāk tas būtu apzināti. Kā mums visiem vajadzētu būt. 🙂 Spiediens lielākoties rodas, ja sākumā nav skaidras ieceres. Man reiz atgādināja - Nepareizam cilvēkam tu būsi par daudz... pareizajam cilvēkam tu būsi viss un vēl vairāk. ❤️

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Baznīca laulību ceļ uz pjedestāla, un tas liek vientuļajiem justies mazāk svarīgiem/neredzamiem/nepieredzējušiem. Īpaši, ja kāds vēlas ģimeni vai ir ilgi gaidījis. Runājot par randiņiem, tie būtu jāturpina tikai tad, ja abas puses uzskata laulību par iespējamu. Taču vēlams, ja saikne veidojas organiski un draudzība uzplaukst, pāraugot randiņā un laulībā. Draugi ir cilvēki, ar kuriem mums ir patīkami pavadīt laiku, kuriem ir kopīgas intereses un vērtības - noteikti arī laulātajam vajadzētu būt tādiem.

Thu Nov 21 2024
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Jā, mēs uz sevi izdarām pārāk lielu spiedienu (kā arī spiedienu no ārpuses - īstu vai šķietamu), un daudzi kristieši steidzas stāties laulībā.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es esmu vecmodīgs.. vai normāli-modīgs.. dabisks veids, kā vēlaties būt ar kādu, ko jūs satiekat savā dzīvē, tikai dabiski. Un tad vēlēties pavadīt ar viņu visu dzīvi, jo esi iemīlējies... to vienkārši nevar šeit atkārtot. Tāpēc, manuprāt, zināmā mērā ir jāpieņem spiediens un jābūt reālistiskam... lai cik tas nebūtu dabiski.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Ja tu vispirms sadraudzējies un tad puisis tevi pārsteidz un atklāj savas jūtas pret tevi un aicina tevi turpināt attiecības, tas ir organiski un dabiski, vai ne? Vai, lietojot tavu vārdu, tas nav "romantisks"?

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jā, tā ir 🙂 Es domāju, ka tāpēc, ka šī ir iepazīšanās vietne, ikvienam tas ir dabiski, ka viņu prātos.. kas rada aizspriedumus, kamēr šeit meklē mīlestību.. Personīgi es esmu šeit tikai, lai uzkavētos šajā posmā :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Kati Es domāju, ka es mēģinu pateikt, ka DRAUGIŅAS atvieglo romantiku (tavs "mīļākais" vārds 🙃) dabiskā un organiskā veidā vēlākā posmā.

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jā, es piekrītu. Es mīlu romantiku.. Īstā nozīmē. Kad kāds ir iekarojis tavu sirdi, es domāju, ka tas ir Dieva dots. Mēs esam tik ļoti iekarojuši Viņa sirdi, ka Viņš ir atdevis Savu dzīvību un intensīvi cietis, dzīvo ar ilgām pēc mums kā savas līgavas. Šo dievišķo romantiku mūsos iedēstīja Viņš, kad mēs esam dzimuši no Viņa... tāpēc jā, es mīlu to.. Viņš to radīja, un tas, ko Viņš rada, ir skaisti, un tas ir ilgstoši :)

Sat Nov 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā.

Thu Nov 21 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Thu Nov 21 2024
6 ❤️
Andrew N's avatar
Andrew N

Labi teikts @Jacob !!! 👍👍👍

Thu Nov 21 2024
0 ❤️