Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Mon Oct 14 2024

Vai "vientuļais" ir noderīgs apzīmējums?

Vai jums patīk termins "vientuļš"? Vai tas jums rada pozitīvu/neitrālu/negatīvu konotāciju? Vai ir kādi termini, kuriem jūs dodat priekšroku?

8 Patīk
38 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka tas tikai sniedz nelielu priekšstatu, ja jūs esat skaidri un nošķirot dažādus statusa veidus. Nevienam šeit nevajadzētu būt precētam, tāpēc šajā ziņā visi ir neprecēti. Tomēr es gribētu zināt kaut ko par fonu, un es uzskatu, ka neprecējies ir nekad neesot precējies, tad šķirts vai atraitnis ir pašsaprotami. Protams, mēs visi esam neprecēti?

Sun Oct 20 2024
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jā, Kriss, es tev piekrītu. Tā kā pati esmu šķīrusies, es parasti teiktu, ka esmu brīva, bet esmu atklājusi, ka puiši, kuri nekad iepriekš nav bijuši precējušies, novērtē to, ka zina, ka esmu šķīrusies, nevis vispirms saka, ka esmu brīva. Tas ir tikai mans viedoklis

Sun Oct 20 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Piekrītu jūsu komentāriem Josephine.

Sat Oct 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Salamans Mācītājs 3:1 KJV Katrai lietai ir savs laiks, un katrai lietai zem debess ir savs laiks: Tas ir tikai īslaicīgs apzīmējums!

Sat Oct 19 2024
1 ❤️
Josephine's avatar
Josephine

Es teiktu, ka sākotnēji es par to domāju kā par vienkāršu praktisku kategoriju, kurā atzīmēts jūsu ģimenes stāvoklis - nepiesaistīts/ nepieejams. Tomēr diemžēl pēdējos gados man šķiet, ka baznīca to ir izmantojusi, lai izturētos pret mums kā pret cilvēku pasugu, kuriem nav tādu pašu fizisko/emocionālo/psiholoģisko vajadzību kā tiem, kuriem ir paveicies būt precētiem. Ka kaut kādā veidā ir ok, ja mēs turpinām dzīvot šajā izolētajā stāvoklī bezgalīgi ilgi. Tā vienkārši nav taisnība.

Sat Oct 19 2024
1 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Man neitrāli.

Fri Oct 18 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es esmu šķīries, bet parasti dēvēšu sevi par neprecētu, jo es tāds esmu. Tā esmu tikai es. Pēc definīcijas es esmu vientuļš vīrietis.

Fri Oct 18 2024
1 ❤️
Eric's avatar
Eric

Taisnība, bet ko darīt, ja vēlme pēc ģimenes un izolētība kļūst toksiska un jūs paliekat noguris un cinisks? Es gribu teikt, ka gaidīt, kamēr tu mirsi, ir problēma, ko neviens nevēlas?

Fri Oct 18 2024
0 ❤️
Kaye's avatar
Kaye

Laime un svētība ❤️

Fri Oct 18 2024
0 ❤️
Zoe's avatar
Zoe

Vārdnīcā tas nozīmē ☝️ vai neprecējies, bet es domāju, ka neprecējies ir svētība, kas sniedz lielāku brīvību un laiku, lai strādātu pie karjeras, koptu visas attiecības ar draugiem un ģimeni, brīvību ceļot un socializēties, finansiālo neatkarību! Tas nenozīmē, ka es nevēlos apmesties uz dzīvi, tikai veltīšu laiku, lai atrastu īsto cilvēku, ar kuru kopā pavadīt atlikušo dzīvi. 💕

Thu Oct 17 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

Garīgajā sfērā gulēšana kopā ar kādu cilvēku ir laulība, un tā ļauj garīgi un fiziski stiprināties. Tas nozīmē, ka bezdievīga savienība starp cilvēkiem ārpus derības laulības tiek uzskatīta par laulību, neatkarīgi no tā, vai mēs to atzīstam vai nē. Tiem, kas to ir darījuši pagātnē, nav īsti pareizi sevi saukt par brīviem, kamēr viņi nav nožēlojuši grēkus Tā Kunga priekšā, saņēmuši Tā Kunga apstiprinājumu doties tālāk un pārtraukuši dvēseles saites ar saviem bijušajiem partneriem.

Thu Oct 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas nav īsti pozitīvs vai negatīvs apzīmējums. tas ir tikai vārds, kas tiek izmantots, lai norādītu uz dziļāku kontekstu. Šķirtenis, atraitnis, šķīries, neprecējies, vientuļš pēc izvēles, celibāts un vēl daudzi citi dzīves apstākļi slēpjas zem segvārda "vientuļš"? tāpēc tas, kāda veida vientuļš ir cilvēks, praktiski vairāk palīdz cilvēkiem, kuri meklē randiņus

Wed Oct 16 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@liam Jā, es piekrītu. Ir tik daudz vientulības apstākļu un tik daudz veidu.

Sat Oct 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Būt vientuļam ir jāsvin un jāizbauda.

Wed Oct 16 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kins Sveiki, Kins, paldies par jūsu ierakstu, un, lai gan es saprotu jūsu komentārus, nav viegli svinēt un baudīt to, ka ir vientuļi, tiem, kas ir atraitņi vai šķīrušies, jo īpaši nevēlamu šķiršanos nevainīgai pusei. Tas ir iemesls, kāpēc ir tik daudz vientulības veidu un kāpēc apzīmējums "vientuļš" var būt nelietderīgs.

Sat Oct 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es pazīstu mācītāju, kura kalpo jauniešiem, kas ir vientuļi kristieši, un viņa saka kaut ko ļoti interesantu par to, kā būt vientuļam. Viņa saka: "Labāk būt neprecētam nekā slikti precētam." Būt vientuļam nenozīmē, ka esi iestrēdzis; iestrēdzis ir tas, kurš apprecējies ar nepareizu cilvēku. Tāpēc izmantojiet šo laiku un gudri izvēlieties cilvēku, ar kuru pavadīsiet atlikušo dzīvi.

Tue Oct 15 2024
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā, tā ir taisnība!!!

Thu Oct 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

"Būdams tur un to darījis", es nevarētu piekrist šim mācītājam. Šādi gudri vārdi.

Fri Oct 18 2024
0 ❤️
Tasha's avatar
Tasha

Viņai ir taisnība. Partnerattiecības ar nepareiza tipa cilvēku var radīt kaitējumu un traumas abiem iesaistītajiem un vēl jo vairāk viņu bērniem, ja tādi ir.

Fri Oct 18 2024
0 ❤️
Marisol's avatar
Marisol

Man neprecējies nozīmē ne precējies, ne saderinājies, ne ar kādu tiekas, tam nav emocionāla lādiņa, tas ir neitrāls jēdziens, bet, manuprāt, katram cilvēkam tas ir atšķirīgs atkarībā no viņa vēstures.

Tue Oct 15 2024
6 ❤️
Jason's avatar
Jason

Tādi termini kā single ir nozīmīgi tikai tad, ja ir kopīga ekskluzīva nozīme ..... Vairāk nekā neviennozīmīgs nesaistīts termins Lai jēdzienam "single" būtu nozīme, kas pārsniedz to, ka jūs esat brīvs, jēdzienam "single" ir jābūt vairāk aprakstošam nekā "neesat pašlaik precējies" Mums nevajadzētu baidīties no stigmām, bet arī nevajadzētu pārlieku vispārināt ar stereotipiem Pat ja jūs tiekat nepamatoti filtrēts, es tomēr uzskatu, ka ir labāk būt godīgam, lai uzticība nebūtu jāatjauno

Mon Oct 14 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

Es domāju, ka viena sezona ir tik vērtīga! Tas ir pozitīvi. Kas attiecas uz pašu etiķeti, sākotnēji neredzēju iemeslu, kāpēc jautāju, tad meklēju Bībelē, un neredzu šo terminu, kas ir interesanti. Vēstulē korintiešiem Pāvils runā par precētiem un neprecētiem. Nekad nebiju domājis par "terminu", pirms tika uzdots šis jautājums. Interesanti..

Mon Oct 14 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ja kādam ir problēmas ar to, ka viņš tiek apzīmēts kā "vientuļš", viņš acīmredzot maskē patieso problēmu 😅

Mon Oct 14 2024
10 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Seth emocionālie bojājumi 🤣

Mon Oct 14 2024
3 ❤️
Kezia's avatar
Kezia

Es ceru, ka kādu dienu apprecēšos, bet pagaidām esmu ļoti pateicīgs par šo vienatnes sezonu, jo tā man ir ļāvusi kalpot Kungam tā, kā es nevarētu, ja būtu precējies. Termins "neprecējies" man nesatur negatīvu pieskaņu, bet gan drīzāk pazemojošu un kalpojošu, ko es uzskatu par prieku. Mēs esam daudz vairāk un daudz vērtīgāki nekā mūsu ģimenes stāvoklis.

Mon Oct 14 2024
5 ❤️
Matt's avatar
Matt

ChatGPT iesaka "atsaistīt"

Mon Oct 14 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Matt Nepatīk, ka viens, pat tad, kad mēs joprojām esam vienoti, mēs esam pārī ar Dievu

Mon Oct 14 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Ana tad vai tu tiešām esi "vientuļš"?

Tue Oct 15 2024
2 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Matt man patīk šis jautājums. Mani interesē, kas Saltam ir uz sirds, kāpēc tu esi uzdevis šo tēmu... ❤️

Tue Oct 15 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Ana mēs tikai cenšamies uzsākt interesantas sarunas, lai palīdzētu cilvēkiem iepazīt vienam otru. Mūsu sirds ir saikne. ❤️

Tue Oct 15 2024
3 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Matt Love that!! 😊

Tue Oct 15 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Etiķetei "neprecējies" ir funkcionāls pielietojums (iepazīšanās, pieteikšanās uz lietām, nodokļu vajadzībām), bet citādi tā var būt ļoti nelietderīga. Tai nevajadzētu noteikt mūs vai mūsu vērtību, bet baznīcas bieži vien laulību+ģimeni izvirza uz tāda pjedestāla, ka vientuļie jūtas atstumti. Ir nepieciešams iekļaut visus - lai mēs, vientuļie, netiktu atstumti, bet arī lai precētie varētu apmeklēt mazās grupas un sabiedriskās aktivitātes. Es cenšos tikties ar precētiem draugiem, bet viņi bieži vien ir pārāk aizņemti (ģimene utt.), kas noved pie izolētības.

Mon Oct 14 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Ja precētajiem tiek mācīts: "Neaizmirstiet savus neprecētos draugus" un neprecētie tiek iedrošināti, ka viņi nav "sliktāki", tas būtu pozitīvs "neprecēto" zīmes lietojums.

Mon Oct 14 2024
3 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Rob Interesanti, ja baznīca uzskata, ka viena sezona ir negatīva, tad Bībele runā par to kā par spēcīgu stāvokli, kas ir saskaņā ar Korintiešiem

Mon Oct 14 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ana patiešām - ne vienmēr vienatne tiek uztverta negatīvi, bet realitāte ir tāda, ka daudzas draudzes ir tik ļoti orientētas uz laulību un ģimeni, ka, pat ja tas ir neapzināti, vientuļie netiek uzskatīti un novērtēti tāpat. Ir arī tādi, kas jautā "kāpēc tu esi vientuļš?", it kā tā būtu problēma - lai gan, par laimi, pats ar tādiem neesmu saskāries!

Mon Oct 14 2024
1 ❤️
Ana's avatar
Ana

@Rob yh Arī es to redzu, tomēr arī domāju, ka uzsvars uz laulību ir vērtīgs, varbūt vairāk iedzimts, nevis kaut kas, ko mēs darām pēc cilvēka instinkta, bet tajā pašā laikā es piekrītu, ka, šķiet, pastāv nelīdzsvarotība, kad viendzīve ir tendence tikt devalvēta. Man šķiet, ka tas ir abu garīgo vērtību izpratnes trūkums. Ahah, jā! Lai gan man pašai neinteresē jautājums, kāpēc tu joprojām esi viena, man patīk iespēja runāt par šķīstību un par to, kāpēc izvēlos gaidīt Kungu ☺️

Mon Oct 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

jā, tas ir bībelisks. atpakaļ uz Bībeli vai atpakaļ uz džungļiem.

Mon Oct 14 2024
1 ❤️
Joshua's avatar
Joshua

Nepavisam ne. Es priecājos par domu mainīt to uz laulību. Man būtu jādomā augstāk par sociālajiem medijiem, lai tas patiešām kaut ko nozīmētu.

Mon Oct 14 2024
3 ❤️