Iegūstiet līdz pat 30% atlaidi SALT Premium mājaslapā! 🔥 Klikšķiniet, lai uzzinātu vairāk
Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Feb 05 2026

Pārāk liels spiediens uz kristiešiem?

Vai kristīgajos randiņos uz vīriešiem tiek izdarīts pārāk liels spiediens? Parasti no viņiem tiek sagaidīts, ka viņi uzrunās sievieti, samaksās par randiņu, sekos un iniciēs. SALT puiši, vai jūs izjūtat lielu spiedienu? Vai kaut kas būtu jāmaina?

25 Patīk
181 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Nē, es gribu bautist reformēta meitene, Tas būtu viss spiediens uz mani, mīlēt viņu kā Kristus mīlēja baznīcu

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Grace's avatar
Grace

Es vienkārši nezinu, kāpēc kristīgie vīrieši nav drosmīgi uzrunāt māsu baznīcā vai internetā. SALT daudzi vīrieši iecienījuši manu profilu, un, kad tu viņiem patīk, viņi klusē. Tiešām nejauša uzvedība vai varbūt viņi vienkārši uztraucas

Wed Feb 25 2026
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Grace Sveiki, Grace, es domāju, ka tās var būt arī bailes no noraidījuma. Tāpēc mums ir jālūdz par saviem brāļiem.

Wed Feb 25 2026
4 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

@Grace tas ir tik izplatīta lieta šajā lietotnē, tas notiek arī ar mums, vīriešiem. Es vairākkārt esmu ierosinājis SALT ieviest funkciju, kas to novērstu, bet SALT darbiniekus vairāk interesē triki, nevis funkcionalitātes pilnveidošana. Turpiniet turēties!

Thu Feb 26 2026
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pieredze, ko esmu guvis īsajā laikā, kad biju sociālajos medijos, man personīgi parādīja lielāko daļu no lietām, kuras es nevēlos savā dzīvē. Es vienmēr mīlu cilvēkus kopumā, bet es ātri atkāpos no visa tā, jo man būtu bijis jāpakļaujas kompromisam ar sevi , savām vērtībām un godīgi meklēt kādu ārpus vietas, kas vērsta uz Jēzu, būtu bijis manas dzīves atņemšana un vadīšana pēc maniem ieskatiem vispasaules vidē. Šī lietotne ir citāda, un tā nepārprotami koncentrējas uz Jēzu. Lieliski!!!

Wed Feb 25 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

No savas pieredzes es uzskatu, ka iepazīšanās tiešsaistē ir izaicinoša. Man šķiet, ka neatkarīgi no tā, cik ļoti jūs cerat satikt savu nākamo partneri, man šķiet, ka ir tikpat grūti uzzināt, kurš šodien ir brīvs, neizmantojot tiešsaistes vai citus iepazīšanās pakalpojumus, piemēram, ātrās iepazīšanās.

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Marc's avatar
Marc

Tās, kas jaunā paradigma iepazīšanās progr apposed uz tikšanos ar kādu baznīcā un ļoti reti, un es domāju, ļoti reti dzimis-again dāma ārā uz ielas. Vai palīdz tomēr (un tas ir noticis tikai vienu reizi), kamēr es biju lūgšanās par bezpajumtnieku pie lielveikala. Mani uzrunā tas, ka mūsu saskarsmē nav nekādas atšķirības starp cilvēku, kas ir glābts, un cilvēku, kas nav glābts! Tas ir patiešām smagi, un vēl jo vairāk, tā ir mana dzimšanas diena, un šī būs desmitā, kad es esmu viena!

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

@Marc youre meklē labi 100!

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
Marc's avatar
Marc

@Lachlan 🥳😂

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
OFENTSE's avatar
OFENTSE

Kā bezdarbnieks es izjūtu spiedienu, bet, ja ir ienākumu plūsmas, tad spiediena nav.

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
Brenelle's avatar
Brenelle

Kristiešu sievietes bieži vērtē: Konsekvenci, Emocionālo briedumu, Mērķtiecība. Tās ir skaistas iezīmes, bet daži vīrieši var just, ka viņi nevar izrādīt nenoteiktību, ievainojamību vai lēnāku soli, lai netiktu vērtēti kā nesagatavoti. Bet šeit ir otra puse : Mēs, sievietes, arī esam pakļautas spiedienam: Būt pieticīgām, bet pievilcīgām Uzticamas, bet ne "pārāk intensīvas" Neatkarīgas, bet joprojām sievišķīgas Pacietīgas, bet ne pasīvas. Tāpēc bieži vien nav tā, ka vienam dzimumam ir grūtāk, bet gan tas, ka pirmajā dienā ir pārāk daudz pārdomu.

Mon Feb 23 2026
15 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Brenelle Amen un labi teikts 🙏

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Brenelle's avatar
Brenelle

@Evelyn 🥰🫶🙏

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Unathi's avatar
Unathi

@Brenelle Amen

Wed Mar 11 2026
0 ❤️
danielpaulino.1979's avatar
danielpaulino.1979

Mūsu paaudze ir slima un ir kļūdījusies, jo tā nelasa Vārdu. Kurš vīrietis Bībelē izjuta spiedienu apmaksāt rēķinu vai uzņemties vadību attiecībās? Ābrahāms (Īzāks), Jēkabs, Kalebs, Dāvids, Samsons? Viņi visi maksāja cenu, lai saņemtu šo svētību - kas nāk no Dieva. Proti, saprātīga, gudra, laipna, pieticīga, šķīsta... tikumīga sieviete. "Viņas vērtība ir daudz lielāka par rubīniem," vai ne tā ir rakstīts? (Turpināt komentāros)

Sun Feb 22 2026
3 ❤️
danielpaulino.1979's avatar
danielpaulino.1979

Vienīgais, kurš izjuta spiedienu savas līgavas dēļ, bija Kristus. "Sods, kas mums atnesa mieru, bija pār Viņu." "Tagad mana dvēsele ir pārņemta ar bēdām līdz nāvei." Un pat ciezdams un zinot, ka Viņam nāksies ciest neizsakāmo, Viņš nepadevās. Viņš samaksāja cenu par mūsu attaisnošanu un mieru ar Dievu. Nesūdzoties. Doma par spiedienu, pirmkārt, rodas tāpēc, ka jautājums tiek uzdots no sievietes perspektīvas (sieviete to redz šādi, tajā nav nekā slikta).

Sun Feb 22 2026
3 ❤️
danielpaulino.1979's avatar
danielpaulino.1979

Otrkārt, tāpēc, ka jautājums tiek uzdots sarežģītā laikā, jo vīrieši ir attālinājušies no Vārda. Tāpēc viņi piedzīvo dziļu kristīgās identitātes krīzi. Viņi nezina, kas ir vīrišķība. Tāpat kā laulības nozīmi.

Sun Feb 22 2026
2 ❤️
Marc's avatar
Marc

Tomēr Jaunajā Derībā Jēzus par to samaksāja. Cenu, ko mēs nevarējām samaksāt!

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
Alex's avatar
Alex

Ja kaut kas jums nepalīdz jūsu centienos būt tuvāk Dievam, tas nav tā vērts. Jēzus teica saviem sekotājiem, lai meklē Viņa valstību, nevis zemes lietas, kas nepastāvēs jaunajās debesīs un jaunajā zemē

Sun Feb 22 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka ir pasaules standarts kondicionēšana. Baznīcas sievietēm ir līdzīgas cerības kā nekristietēm. Tās būtībā ir izskats un nauda. Mazāk par raksturu un potenciālu. Tas apgrūtina vīriešiem sekot, jo ļoti maz vīriešu ir 10 % (izskats/ nauda). Mēs domājām, ka baznīcā satiksim citas sievietes, bet standarti ir tieši tādi paši. Es personīgi vairs netraucē no vēlu 🙌🏿😂

Sun Feb 22 2026
6 ❤️
Marc's avatar
Marc

mans vecākais man teica, lai es vienkārši turpinātu meklēt Valstību, kā jūs to darāt. viņš teica. Es katru svētdienu ar vārdu, brīnumiem, zīmēm un brīnumiem atvedīšu uz draudzi jaunus pievērstos. Vecākais lūdza mani dalīties ar savām liecībām baznīcas priekšā. Es pat apmeklēju Bībeles koledžu. Es esmu glābts jau divdesmit piecus gadus un joprojām neesmu precējies. Mana pēdējā draudzene bija pirms desmit gadiem.

Tue Feb 24 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pat kristīgi domājošas sievietes vēlas top 10% vīriešu. Tās neprāts. Viņas saka, ka vēlas dievbijīgu vīrieti, bet, kad tu mēģini viņus iepazīt, viņi spēlē spēles

Sat Feb 21 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Neddie Jums arī nav tiesību uz atbildi no sievietes... Ja tu grasies apvainoties un padoties pēc vienas vai divām ziņām.. Kā tu grasies viņu vajāt savā laulībā? Lielākā daļa sieviešu vēlas, lai vīrs viņai visu mūžu būtu mūsējais. 🙏 Mīlestība nav aizvainojoša vai nepacietīga, tā nav augstprātīga vai rupja. 1. vēstulē korintiešiem 13 Svētības, brāli! Mīlu tevi!

Sat Feb 21 2026
11 ❤️
Ty's avatar
Ty

Es augstu vērtēju jūsu komentāra noskaņojumu. Tomēr es nedomāju, ka @Neddie runa bija par atbildes saņemšanu vai aizskaršanu. Fakts ir tāds, ka daudzus pašpasludinātos kristiešus (gan vīriešus, gan sievietes) ir sabojājusi pasaulīgā domāšana.

Sun Feb 22 2026
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ty Nav nekādu iebildumu! Ko jūsu Bībele saka par mēles spēku? Es pareizi interpretēju @Ty. Shalom!

Sun Feb 22 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kad es mēģinu kādu vajāt, es redzu, ka neviens nekad nevēlas, lai es viņu vajātu. SALT es nesaņemu nevienu sakritību, pat ne sarunu posmus. Kad es mēģinu, mani ignorē. Un tas ir nomācoši, jo visi pārējie man apkārt, šķiet, atrod savu pusīti. Es esmu greizsirdīgs, ne sliktā nozīmē, bet es patiešām vēlos to, kas viņiem ir. Un es to vairs nevaru paciest. Es cenšos un cenšos sevi likt ārā, bet neko nesaņemu. Es sludinu un kalpoju, man ir pieklājīgs darbs, bet varbūt galvenā problēma ir mana seja

Sat Feb 21 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Joelis Ir diezgan grūti meklēt sievieti SALT. Man bija patiešām pozitīva reakcija pēc spēles, viņa skatījās ziņas, tad atstāt tos lasīt; bet es vienkārši turpināju uzticēties Dievam un turpināju runāt dzīvi. Beigu beigās viņa atbildēja. Tas Kungs pieskārās viņas sirdij. Mēs neturpinājām sazināties, bet tas galu galā nav par mani, es tikai priecājos, ka Dievs varēja mani kaut kādā veidā izmantot viņas laulības ceļojuma laikā. Mīlestība un atbrīvošana! Svētības!

Sat Feb 21 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@S Es runāju vispārīgi, ne tikai SALT, bet arī reālajā dzīvē

Sat Feb 21 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Joelis Tu esi radošs. Atrodi radošu veidu, kā viņai sekot! Dievs dod priekšroku neveiksminiekiem! Es lūdzos, lai tu tiecas pēc sievietes, kuru Dievs tev ir sagatavojis, un uzvari to! 🙏

Sat Feb 21 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@S paldies, brālis

Sat Feb 21 2026
1 ❤️
Ms. Leslie's avatar
Ms. Leslie

@Joelis Es nevaru teikt par citiem, bet vārna un rakstāmgalda mīkla man ir mazliet nepieņemama. Bet varbūt tavs cilvēks sapratīs šo humoru.

Sun Feb 22 2026
2 ❤️
Ashley's avatar
Ashley

@Sveiki , es pilnīgi saprotu, ka man kā sievietei ir tāda pati problēma. Es uzskatu, ka tā ir iepazīšanās lietotnes problēma. Bet saglabājiet ticību 🙏🏼

Mon Feb 23 2026
0 ❤️
Archie's avatar
Archie

- Es domāju, ka iepazīšanās aplikācijas ir būtiski mainījušas dinamiku starp vīriešiem un sievietēm. - Lielākā daļa sieviešu izvēlas 10-20 % vīriešu. Apakšējie 80 % cīnās, lai iegūtu atbilstību vai atbildes. - Sievietes runā par sliktu pieredzi lietotnēs, bet viņas gandrīz vienmēr izvēlas vienu un to pašu cilvēku grupu, kuriem ir pārāk daudz iespēju. - Viņu pieredze ietekmē viņu uzskatus par vīriešiem, lai gan patiesībā lielākajai daļai no viņām pat nav bijusi iespēja. Secinājums ir tāds, ka neviens neuzvar. Ne vīrieši, ne sievietes. Tas ir skumji.

Sat Feb 21 2026
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Spiriutāli domājošas sievietes skatīsies no Dieva lēcas. Viņas meklēs Dāvidu, nevis Saulu. Lūk, atslēga - neapvainojieties par to, ka neesat starp 10-20%. Jo tas ir otrādi. Jēzus dod priekšroku tiem, kas palikuši neievēroti. Tu esi starp 10-20%! Pareizie cilvēki jūs meklēs, jo viņus nenovērš tas, kas novērš visu pārējo uzmanību. Bībelē ir teikts, ka Leja bija NEPIEMĒROTA. Tāpēc Dievs viņai deva bērnu. Lēja netika IZLAIMĒTA. Tāpēc Dievs viņai bija labvēlīgs. Lūdzieties par labvēlību! 🙏🙌

Sat Feb 21 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@S ❤️

Sat Feb 21 2026
0 ❤️
Betka's avatar
Betka

Hei, Archie, no manas perspektīvas lietas var izskatīties citādi, nekā tu domā. Ja tu patiesi pazīsti sevi, visticamāk, tev ir skaidrs priekšstats arī par savu nākamo dzīvesbiedru. Lai gan es savā iepazīšanās profilā biju ļoti konkrēta, es joprojām saņemu ziņas no vīriešiem, ar kuriem es pat nedraudzētos. Daudzi vienkārši ignorē to, ko esmu uzrakstījusi. Vai tas nav nomācoši? Es aprakstīju sevi kā mākslinieci, lasītāju un ceļotāju, tomēr vīrieši, kuriem nav nevienas no šīm īpašībām, neizrāda interesi. Sievietes meklē personību un pieņemšanu, nevis tikai izskatu vai statusu.

Sun Feb 22 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Labs jautājums. Mana pieredze liecina, ka daudzi puiši uzrunā/pievilina, bet daži saka, ka viņiem tas nav viegli. Es nedomāju, ka šajā jautājumā ir pareizi vai nepareizi. Ja puisim ir pārliecība, ka viņš var uzrunāt, uzmeklēt, es domāju, ka tā ir pievilcīga īpašība. Bet, ja viņam tā nav, tas nenozīmē, ka ar viņu kaut kas nav kārtībā. Dzīve ir grūta. Es domāju, ka mums vienam otram ir jāsaņem žēlastība, ņemot vērā to, ka mēs visi esam atšķirīgi veidoti/radīti. Un atšķirīgā pieredze, kas mūs ir veidojusi.

Sat Feb 21 2026
6 ❤️
Badger's avatar
Badger

Rīts pple

Sat Feb 21 2026
0 ❤️
Andy's avatar
Andy

Jā. Bieži vien liek justies nepietiekami labi

Sat Feb 21 2026
1 ❤️
MATHABO's avatar
MATHABO

Es domāju, ka dievbijīgam cilvēkam ir jāzina, ka viņš ir dzimis un svētīts ar līdera lomu. Cilvēkam, kas seko Kristum, ir jāiet Kristus pēdās, vadoties no Svētā Gara. Viņus nav nepieciešams pārliecināt vai maldināt ar sociālo troksni, jo viņu ticība ir tik stipra, un viņi tic, ka ir aicināti vadīt ar lēnprātību, drosmi, asprātību, mīlestību un nodrošinājumu. Kad jūs saprotat, kāda loma jums ir attiecībās, izprotot Dieva nolūku attiecībā uz jums šajās partnerattiecībās, viss darbojas

Fri Feb 20 2026
2 ❤️
MATHABO's avatar
MATHABO

Tas pats attiecas uz sievietēm, mēs visi zinām, ka esam dabiskas un balsti, un nav absolūti nekas slikts būt par atbalstu. Pat tad, ja tu esi neatkarīga un atbrīvota, mēs esam aicinātas būt pakļāvīgas vadībai un tikai tad, ja vadība vada pareizi. Mēs esam Salamana pamācību 31. pamācības sievietes, mēs palīdzam, dodam spēku un vadām savā veidā. Feminisms traucē vairumā attiecību, un, lai arī cik ļoti es iestājos par sieviešu pilnvarošanu un vadību,

Fri Feb 20 2026
7 ❤️
Siete's avatar
Siete

Lielākā daļa sieviešu vēlas vīrišķīgu atbildību bez vīrišķīgas autoritātes = verdzība Plus likumi ir tik vienpusīgi, ka dažreiz nav vērts to darīt

Fri Feb 20 2026
1 ❤️
Siete's avatar
Siete

Viss "Es gribu ceļot un izklaidēties, un vairs nav cienīgu vīriešu" ātri noveco.

Fri Feb 20 2026
5 ❤️
Anthony's avatar
Anthony

Jebkuram vīrietim, kurš ir atradis savu identitāti/mērķi Kristū, nevajadzētu justies spiestam sevi pierādīt. Es uzskatu, ka tas ir iemesls, kādēļ dzimumu disforija vairāk piemīt vīriešiem. Vīrietis, kurš ir pārāk lepns, lai saņemtu palīdzību, neatbilst Svētajiem Rakstiem. Vīrietim ir nepieciešama gan SvētāDieva, gan sievietes palīdzība, lai viņš varētu piepildīt savu Dieva nolikto mērķi uz zemes. Ja Dievs kā Kristus var novērst lepnumu, lai atkāptos no sava troņa, pakļautos SvētajamDievam, lai piepildītu mērķi, tad nevienam vīrietim nav nekāda attaisnojuma vai tiesību būt lepnam.

Thu Feb 19 2026
18 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Anthony Paldies, ka dalījies ar šo brāli 💪 Es lūdzu 🙏 par to, lai vēl daudzi vīrieši to saprastu un lai sievietes cienītu tos vīriešus, kuri patiesi seko Dieva plānam un mērķim savā dzīvē

Thu Feb 19 2026
8 ❤️
Anthony's avatar
Anthony

Amen 🙏

Thu Feb 19 2026
0 ❤️
Alexandra's avatar
Alexandra

@Anthony Es uzskatu, ka tas ir tik skaisti teikts! Šī perspektīva šķiet atsvaidzinoša. Paldies par dalīšanos 🙏

Thu Feb 19 2026
2 ❤️
Anthony's avatar
Anthony

@Alexandra Gods Dievam augstībā un Viņa Kristum Dieva gudrība

Thu Feb 19 2026
0 ❤️
William's avatar
William

Es domāju, ka feminisma un tā izraisīto sociālo pārmaiņu dēļ dinamika vīriešiem ir mainījusies uz sliktāku pusi. Sievietēm bija vajadzīgi un vajadzīgi vīrieši. Laba reputācija un šķīstība bija svarīgas laulības izredzēm. Ģimene un bērni bija galvenie. Mūsdienās sievietes var dzīvot neatkarīgi.

Wed Feb 18 2026
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es nepiekrītu, es domāju, ka mēs esam mainījušies uz labo pusi. Esmu ļoti pateicīga, ka mēs vairs nedzīvojam patriarhāta apstākļos un varam izvēlēties, ar ko vēlamies precēties. Tas, ka sievietes ir spiestas precēties naudas vai ērtības dēļ, ir iemesls, kāpēc bērni aug salauztās ģimenēs. Daudzas no viņām šķiras, un viņām ir daudz problēmu.. theres acthally nav nekas slikts, ja sievietes dzīvo patstāvīgi vai ir izglītotas. Patiesībā tas ir labāk.

Wed Feb 18 2026
7 ❤️
Siete's avatar
Siete

@Alexis Jā, un tāpēc sievietēm ir mazāk bērnu nekā jebkad agrāk cilvēces vēsturē

Fri Feb 20 2026
5 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Alexis Izirušo ģimeņu iemesls ir šķiršanās. Punkts. Neatkarīgi no tā, vai tā ir izjukusi laulība vai pamešana. Šobrīd neapšaubāmi ir vairāk šķiršanos nekā agrāk. Laulības šķiršana tagad ir juridiski pieejamāka un vieglāk īstenojama (lai izdzīvotu). Laulība ir mūža derība, un mūsu dzīve ir pārāk īsa, lai spēlētos. Mēs visi esam šajā lietotnē, jo mums ir grūtības izdarīt izvēli un palikt uz ceļa. Tad izdarīsim izvēli un turēsimies pie tās.

Fri Feb 20 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Siete labi! Vismaz viņi var izvēlēties

Fri Feb 20 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Brian Huh? Šķiršanās ir Dieva atļauta noteiktos apstākļos. Bībelē ir rakstīts par laulības pārkāpšanu un pamešanu. Es nedomāju, ka sievietei (vai vīrietim) būtu jāpaliek vardarbīgā laulībā jebkādā formā. Tagad, protams, tā būs problēma, ja viņi šķirsies vairāk nekā vienu reizi. Es nedomāju, ka tas ir grēks, un Dievs arī nedomā, ka tas ir grēks, ja tas tiek darīts saskaņā ar Bībeli. Mēs visi esam šajā lietotnē, jo mums ir dažādi ceļojumi un apstākļi... nevienu nevajag piespiest izvēlēties laulāto, tā ir izvēle.

Fri Feb 20 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Brian Es tikko apskatīja rakstu un 55% precētu pāru šķīrās, jo neticība, 46% teica precējies pārāk jauns, DV vai ļaunprātīga izmantošana bija 25%

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Brian Bībele& baznīca mudina cilvēkus precēties jaunus vēl... ... "48 procenti no tiem, kas apprecas pirms 18 gadu vecuma, 10 gadu laikā, visticamāk, šķirs laulību, salīdzinot ar 25 procentiem no tiem, kas apprecas pēc 25 gadu vecuma." Lielākais šķiršanās gadījumu skaits bija nesaderība... hmm, vai tas varētu būt sabiedrības spiediena dēļ, lai ātri apprecētos?

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Alexis Es domāju, ka nesaderība ir galvenokārt bc cilvēki mēdz uzlikt maskas, kamēr tiekas....kas nokrīt laulības laikā... kas rada problēmas

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matityahu Vai jūs domājat, ka cilvēkiem ir nepieciešams ilgāks laiks, lai iepazītu sevi, un ka jūs esat tas pats cilvēks, kas bijāt pirms 20 gadiem? Es esmu tik atšķirīgs - esmu izaudzis, mainījies, manas simpātijas ir citas. tāpēc es nevaru aizstāvēt bērnu laulības vai pat lielāko daļu pāru, kas apprecas jauni, ja lielākā daļa no tiem šķiras visvairāk

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Turklāt es vienkārši uzskatu, ka bērnu laulības ir nepareizi 🤷🏻‍♀️

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@William Kas notiktu, ja tu gūtu traumu vai nomirtu, ja būtu precējies un tev būtu bērni? Kā tava neizglītotā, atkarīgā sieva uzturētu sevi un bērnus? Tas ir svarīgi tikai tad, kad notiek sliktas lietas, lai gan, hh. Šim ideālistiskajam, tradicionālajam patriarhālajam domāšanas veidam ir jāaiziet. Tā ir problēma ar tavu un daudzu vīriešu domāšanu un iemesls, kāpēc man vienmēr būs problēmas ar šo domāšanu

Wed Feb 18 2026
3 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

@William Es ticu, ka Bībele atbalsta komplementārismu, un es joprojām būtu pusē vairāk ar @Alexis par šo vienu. Lai gan tehniski viss, ko tu teici, ir taisnība, es gribētu, lai sieviete apprecētos ar mani tāpēc, ka viņa to vēlas, nevis tāpēc, ka viņai tas ir nepieciešams. Tas ir atkarīgs no tā, par kādu feminismu mēs runājam. Ja tas ir loģisks (vienlīdzīga samaksa), tad es neredzu problēmu.

Thu Feb 19 2026
1 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

Es domāju, ka baznīcas radniecība ar labējo politiku (galvenokārt ASV) šeit nav palīdzējusi, jo tur bieži var atrast antifeministiskus uzskatus no laicīgās argumentācijas. Bieži vien maskēti kā bībeliski, neņemot vērā visus Svētos Rakstus. Kad mēs sākam vainot sievietes mūsu problēmu dēļ, mums tomēr ir jābūt uzmanīgiem. Tā rodas incels, un tas NAV labs garīgais stāvoklis 😅

Thu Feb 19 2026
7 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

Tomēr es pilnībā nepiekrītu Aleksim, piemēram, es neesmu pret pāri, kas vēlas dzīvot "patriarhālu" dzīvesveidu. Ja viņi ir pārliecināti, ka tā viņiem vajadzētu dzīvot, tad tas nav grēks. Ja vīrs nomirst, tad Jaunā Derība saka, ka jaunajai atraitnei vajadzētu apprecēties no jauna un vecākām atraitnēm vajadzētu saņemt baznīcas atbalstu. Tomēr kopumā es piekrītu... sievietēm vajadzētu būt iespējai dzīvot patstāvīgi, galu galā NT māca mums palikt neprecētām, ja varam. Nepieņemsim nevienu no abiem galējiem viedokļiem.

Thu Feb 19 2026
1 ❤️
Brian's avatar
Brian

Mēs visi tagad esam incels - vai mēs neesam šajā lietotnē, kas cenšas izbeigt mūsu piespiedu celibātu? Ielūkojiet Kariju Gresi vai tieši galvenās feminisma domātājas un uzziniet, no kurienes viņas smēlušās visas savas idejas, kādu dzīvi viņas dzīvo, un tad vēlreiz izlasiet Bībeli un atrodiet visus Svētos Rakstus, kuros ir parādīts, kā vīriešiem un sievietēm vajadzētu izturēties vienam pret otru. Vai cilvēce var būt auglīga bez laulības? Vai baznīca var plaukt bez Kristus? Feminisms un kristietība nav savienojami.

Fri Feb 20 2026
3 ❤️
Baptiste's avatar
Baptiste

Tuvināšanās un maksāšana ir labi, bet pārāk maz sieviešu padara sevi pieejamus. Un pat kristīgajās aplikācijās maz sieviešu uzvedas kā kristietes, daudzas neatbild vai beigās saka, ka meklē vīru, bet ne īsti. Lai tavs "nē" ir "nē" un tavs "jā" ir "jā".

Mon Feb 16 2026
22 ❤️
Chris's avatar
Chris

Runa ir par to, lai atrastu kādu, kam tu patīk tāds, kāds esi Kristū, nevis tava labākā imitācija par kādu, kas tu neesi. Tāpēc es nejūtu nekādu spiedienu būt pats par sevi. 🙂 🙂

Mon Feb 16 2026
17 ❤️
Matty's avatar
Matty

@Chris tu esi lielisks

Wed Feb 18 2026
2 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Matty Es zinu. Es esmu ļoti īpašs zēns, tā vienalga saka mana mamma 🤔

Thu Feb 19 2026
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris labi teica!

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Unathi's avatar
Unathi

@Chris Fact

Sat Feb 21 2026
0 ❤️
Paul's avatar
Paul

Vīrieši nepārtraukti saskaras ar spiedienu, kā rīkoties, bet sievietes bieži vien neiegulda nekādas pūles. Mans mērķis nav noraidīt lomas, abiem dzimumiem ir pienākumi. Randiņos, ja ir interese, sievietēm būtu jādod vīriešiem skaidra iespēja. Esmu konstatējis, ka lielākā daļa cilvēku draudzē ir draudzīgi, un es neuzņemu pievilcību, ja vien netiek pierādīts pretējais.

Mon Feb 16 2026
14 ❤️
Constance's avatar
Constance

@Paul kā sievietes dod skaidru atvēršanu? Vai tev ir kāds ieteikums?

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Helio's avatar
Helio

Es pat nedomāju, ka runa ir tikai par iniciatīvu. Manuprāt, lielāka problēma ir tā, ka daudzi cilvēki nav īsti atvērti iepazīties un dot reālu iespēju. Protams, ne visi, bet es noteikti esmu redzējis situācijas, kad cilvēki dodas uz randiņiem tikai bezmaksas maltītes dēļ, un tas apgrūtina patiesas saiknes veidošanos.

Sun Feb 15 2026
9 ❤️
Baptiste's avatar
Baptiste

Vienīgā labā īpašība, kas attiecas uz cilvēkiem, kuri šādi uzvedas, ir tā, ka jau pēc vienas ēdienreizes var zināt, ka viņi nav jūsu laika vērti 😁

Mon Feb 16 2026
2 ❤️
danielpaulino.1979's avatar
danielpaulino.1979

Es uzskatu, ka vīriešiem ir jāsper pirmais solis. Tas ir pirmais solis no visa, kas sekos pēc tam. Ja sieviete skrien un sper pirmo soli, vīrietim jāskrien ātrāk, jātur viņas roka un jāvada deja. Bībeles vīrietis ir kā Kristus: viņš pirmais mīl, meklē pirmo un atdod savu dzīvību par viņu. Ja viņš nespēj izturēt spiedienu tagad, viņš nav Vīrietis, bet gan zēns. Viņš nespēs izturēt spiedienu pēc "jā" Labāk ir lūgt aiziet.

Sat Feb 14 2026
14 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Interesanti komentāri. Es domāju, ka tad, kad jūs atradīsiet savu cilvēku un abi būsiet iesakņojušies Dievā, jūs dabiski atradīsiet savu ritmu. Tas neizjutīs spiedienu vai salīdzināšanu. Galvenais ir pamats.

Sat Feb 14 2026
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manuprāt, tā ir vienīgā pareizā atbilde.

Wed Feb 18 2026
1 ❤️
Marlon's avatar
Marlon

Jā, šī dinamika un spiediens pastāv. Tas ir nomācoši, jo šī ir vieta, kur iepazīt vienam otru un iepazīt potenciālo partneri. Būtu jauki, ja mēs tiktu apmierināti līdz pusei.

Sat Feb 14 2026
4 ❤️
KHLDWN's avatar
KHLDWN

Jā, mēs neatrodam nevienu, kas mūs mierinātu un mierinātu

Sat Feb 14 2026
2 ❤️
Joy's avatar
Joy

Tāpēc viņa ir domāta, lai palīdzētu mate nav 50/50

Sat Feb 14 2026
2 ❤️
Harry's avatar
Harry

Es domāju, ka, lai saglabātu savu intimitāti līdz laulībām, ir ļoti svarīgi saglabāt celibātu vai palikt jaunavai, lai nodrošinātu savu drošību. Es droši dzirdēju no meitenēm par to, ka pat šeit, uz sāls, daži puiši runā par seksu pirms laulībām, kas ir ļoti skumji dzirdēt. Es domāju, ka, ja viņi abi tur šo mērķi, tas būs ļoti labi nākamajam pārim

Sat Feb 14 2026
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Harry par seksu var runāt nobriedušā veidā, un jā, ir svarīgi par to runāt pirms laulībām. Tajā nav nekā slikta.

Sat Feb 14 2026
3 ❤️
Harry's avatar
Harry

@Alexis Neesmu pārliecināts, vai lietotne publicēja manu atbildi, dodiet man zināt, ja tā ir. Piebilde, tev ir jauks profils, es lūdzos, lai tu satiksi sev piemērotāko vīrieti, ar kuru kopā jūs ejat un augat tuvāk Kristum 😊

Sun Feb 15 2026
2 ❤️
Harry's avatar
Harry

Nu, ko viņi dažas meitenes man ir teikuši, ir tas, ka puiši nav ieinteresēti gaidīt līdz laulībām, lai seksu, kas kā kristietim man šķiet pārsteidzoši, Es saprotu, cilvēka vājums, bet es domāju, ka tas ir bažas,.

Sun Feb 15 2026
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Harry ahh.. es izlasīju, ka tu teici "daži puiši runā par seksu pirms laulībām", kā -tas nav labi runāt par to vispār. Es piekrītu tev, ka daudzi vīrieši VĒL dara spiedienu uz sievietēm pirms laulībām. Pēdējais kristīgais puisis, ar kuru es tikos (paldies Dievam, ka tālu), bet viņš bija ļoti iekārojams, un man bija ārkārtīgi neērti. Es patiešām domāju, ka vīrieši izdara lielāku spiedienu uz sievietēm, bet es esmu tik priecīga redzēt, ka daži vīrieši savos profilos ir norādījuši celibātu

Sun Feb 15 2026
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Un liels paldies par laba vēlējumiem 😊 es novēlu to pašu arī tev!

Sun Feb 15 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Daudzi cilvēki vēlas "iet līdzi laikam" un apiet Dieva likumus. Sekss ir rezervēts tikai laulībai - tas ir tas, kas to padara svētu, un es domāju, ka tas vienmēr ir tas, ko Dievs vēlas saglabāt. Gan vīrietim, gan sievietei vajadzētu sargāt savu sirdi līdz laulībai. Tas ir labi un svēti. Tāpēc ir svarīgas robežas un arī sarunas par kārdinājumiem un seksu!

Sun Feb 15 2026
4 ❤️
Joshlyn's avatar
Joshlyn

@Alexis es priecājos, ka uz šīs zemes ir tādas sievietes kā tu, kas atbalsta tos pašus uzskatus par to, ka nav seksa pirms laulības. Godāt savu ķermeni Dievam, kur abiem cilvēkiem ir robežas un jāgaida līdz laulībai.

Sun Feb 15 2026
4 ❤️
Harry's avatar
Harry

@Alexis Es piekrītu, es domāju, ka tas ir satraucoši, kad es dzirdu par puišiem, kas mēģina to darīt ar meitenēm. Priecājos, ka tu esi drošībā. Es domāju, ka tad, kad laulībā, tad var labāk pārrunāt, kā kalpot otram šajā intimitātē. Žēl dzirdēt, ka jutāties spiesta

Mon Feb 16 2026
0 ❤️
Harry's avatar
Harry

Paldies, jums ir jauks profils, un es ceru un lūdzos, lai citi to atzīst.

Mon Feb 16 2026
0 ❤️
Unathi's avatar
Unathi

@Harry Es biju tik naivs, ka domāju, ka tas ir 100% pašsaprotams, bet dažreiz ir nepieciešama saruna, jo cilvēki nav vienādā vietā, kad runa ir par viņu attiecībām Kristū, daži ir nobriedušāki par citiem.

Sat Feb 21 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nav angļu valodā

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Samuel's avatar
Samuel

Man nešķiet, ka gaidas tuvoties, sekot un iniciēt ir pārāk lielas. Lielākā daļa sieviešu, ar kurām esmu pavadījis laiku, dod priekšroku 50/50, īpaši pirmajos randiņos. Tomēr es uzskatu, ka ir liels spiediens un gaidas "izklaidēt". Lielākā daļa nemaz nemēģina uzsākt sarunu. Tomēr to es arī esmu dzirdējusi sievietes sakām par vīriešiem arī šajos pavedienos.

Thu Feb 12 2026
2 ❤️
Kat's avatar
Kat

Es ticu, ka Dievs ir radījis vīrišķību un sievišķību, lai tās skaisti papildinātu viena otru. Kad vīrietis dzīvo spēcīgā, uz zemes balstītā, Kristus vadītā vīrišķībā - aizsargājošā, mērķtiecīgā un stabilā -, tas rada vietu sievietei, lai tā varētu atpūsties savā pilnīgajā sievišķībā - maigā, kopjošā, starojošā un izteiksmīgā. Un viņas žēlastība iedvesmo viņu pacelties vēl augstāk. Ticībā sakņotas attiecības, kurās spēks satiekas ar maigumu un abas atspoguļo dievišķo Dieva ieceri, ir visaugstākā vērtība. Lai Dievs jūs visus svētī 🙏💕

Thu Feb 12 2026
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kat Sveiki, Kat, jauka ziņa no jums. Patiesi Kristus vadīta laulība atspoguļo Bībeles evaņģēlija vēsti... Kristus beznosacījumu mīlestību pret Savu līgavu, Baznīcu. Dievs tevi svētī 💕

Fri Feb 13 2026
4 ❤️
Kat's avatar
Kat

@Evelyn Liels paldies par labiem vārdiem, dārgā Evelyn, māsa Kristū un kolēģe no Austrālijas. Jūsu vārdi ir pareizi. Lai Dievs izlej pār tevi un tavu ģimeni savas bagātīgās svētības ☺️🙏❤️

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kat Paldies, Kat, un tas pats arī tev. 💕

Fri Feb 13 2026
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

@Kat diezgan iedvesmojoši lasīt, kaut kas ir jāpatur prātā, kad es satikšu pareizo sievieti man

Sat Feb 14 2026
2 ❤️
Kat's avatar
Kat

@Harry Paldies, Harry, par laipnajiem vārdiem, un lai Dievs svētī tevi, tavu ceļojumu un tavu nākamo dzīvesbiedri, lai kur viņa arī būtu 🙏

Sat Feb 14 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Skaisti teikts

Sat Feb 21 2026
0 ❤️
Ms M's avatar
Ms M

Tā ir lieta. Sagaidījumi. Es dzirdēju, ka viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc šķiras vai izšķiramies, ir "nepiepildītas cerības". Es pat nezinu, kas šos noteikumus izstrādāja. Kāpēc vīrietim par kaut ko ir jāmaksā, ja vien viņš nevēlas. Mums ir ieprogrammēts tā domāt. Bet, no otras puses, varbūt cilvēkiem ir savas preferences kāda iemesla dēļ. Tradicionālisms ir sajaukts ar modernitāti, un tāds ir rezultāts. Es domāju, ka tie ir neizrunāti noteikumi, kas noveda pie spiediena. Pat man nākas apstrīdēt savu domāšanu par šo jautājumu

Thu Feb 12 2026
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ms M True Ms M... Šķiršanās iemesli ir dažādi, un katra cilvēka ceļš ir atšķirīgs. Manuprāt, galvenais ir būt patiesai sirdij, komunicēt ar žēlastību un laipnību un atcerēties ļaut Dievam vadīt katru soli šajā ceļā.

Fri Feb 13 2026
2 ❤️
Marvin's avatar
Marvin

Jo mazāk cilvēku satiekas, jo mazāk bagāžas, visticamāk, jums nāksies saskarties. Vairākas iepazīšanās attiecības nozīmē vairākas šķiršanās, un vairākas šķiršanās nozīmē daudz bagāžas. Kristīgiem vīriešiem un sievietēm ir jācenšas apmetas uz dzīvi ar cilvēku, ar kuru viņi uzsāk ekskluzīvas attiecības, ja Dievs viņu dzīvē ir ielicis šim nolūkam.

Thu Feb 12 2026
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Marvin tas, protams, ir ideāls variants, bet nevajadzētu palikt neveselīgās attiecībās, jo tas ilgtermiņā būtu vēl kaitīgāks (vai nu no sajūtas, ka otru cilvēku var izpirkt, vai arī noteiktu Svēto Rakstu/teoloģijas/mācības dēļ). Lai izprastu Dieva vadību, ir ļoti svarīgi atšķirt Dievu, ar uzticamu, nobriedušu kristiešu draugu palīdzību. Cilvēkiem vajadzētu arī strādāt ar pagātnes traumām/bagāžu, kā arī būt nostiprinātiem ticībā, nevis steigties uz attiecībām.

Thu Feb 12 2026
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Marvin Tas ir ideāls Marvins, bet ne vienmēr tā ir. Tā ir laulības derība, t.i., solījumi viens otram un Dieva priekšā, Ir daudz šķīrušos kristiešu, kuri nebija tie, kas lauza savu solījumu.

Fri Feb 13 2026
2 ❤️
Marvin's avatar
Marvin

@Evelyn diemžēl tas ir ļoti taisnība, un tieši tāpēc mums ir jāpaliek uzticīgiem Dieva vārdam

Sat Feb 14 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Marvin Tev vajadzētu tikties tikai ar vienu cilvēku vienlaicīgi 😂

Sat Feb 14 2026
0 ❤️
Marvin's avatar
Marvin

@S nekas es teicu insinuated iepazīšanās ar vairākiem cilvēkiem uzreiz Dievs svētī

Sat Feb 14 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Marvin Es nedomāju, ka jūs to netieši norādījāt. Tas ir tur, lai notiesātu, ko notiesā. Svētības

Sun Feb 15 2026
1 ❤️
Adam's avatar
Adam

Jā. Kāpēc būtu jāuztraucas?

Wed Feb 11 2026
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es neesmu pārliecināts, ka jautājums ir par to, vai kristīgie vīrieši saskaras ar "pārāk lielu spiedienu" Bieži vien īstais jautājums ir par to, kas uzņemas šo spiedienu, kad viens cilvēks atsakās no tā. Es 13 gadus biju pakļauts vardarbībai ģimenē. Salamana pamācībās 31 tika izmantots ierocis, lai attaisnotu, kāpēc man ir jānodrošina, jārūpējas par mājsaimniecību, jārūpējas par vecākiem un jāuzņemas garīgā slodze. Divi vērši ir jājam, lai dalītu darbu. Ja viens no tiem prasa mazāku slodzi, otrs dara divu darbu. Problēma nav spiediens - tā ir par teoloģiju maskētas tiesības. Tā ir sirds problēma.

Wed Feb 11 2026
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Merlyn JĀ! Esmu tik priecīgs, ka jūs smelties no savas pieredzes!! Reliģiska vardarbība ir izplatīta, diemžēl

Wed Feb 11 2026
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Alexis Jā, piekrītu... tāda ir daudzu cilvēku realitāte.

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Wed Feb 11 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Adam Pirmkārt, jautājumi ir adresēti "SALT puišiem", un es neesmu puisis. Otrkārt, es varu piedāvāt perspektīvu, vai ne?

Wed Feb 11 2026
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Merlyn Es gribētu arī piebilst, ka tas ir savstarpējas cieņas jautājums. Bībele ir pilna ar pantiem, kuros ir frāze "cits citam"

Fri Feb 13 2026
2 ❤️
Adam's avatar
Adam

@Merlyn Tad kāpēc jūs komentējat? Jūs neesat vīrietis. Tev nepatīk, ka kļūdies, a?

Wed Feb 25 2026
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Merlyn Sveiki, Merlyn, žēl, ka jums tas ir noticis. Tā ir patiesa un reāla problēma baznīcā, kā man ir stāstījuši daudzi baznīcas vadītāji. Paliec stipra, zinot, cik ļoti Dievs tevi mīlēja 💕

Fri Feb 13 2026
1 ❤️
Will's avatar
Will

Es domāju, ka izklaides mediju (piemēram, Disneja, Holivudas, realitātes šovu) noteiktie standarti, ko sagaida no cilvēkiem, ir lielā mērā pieņemti arī Baznīcā Rietumu valstīs. Šiem standartiem (no kuriem daži ir tīra fantāzija, daudzi no tiem ir pasaulīgi) pēc tam ir pievienotas prasības pēc Bībeles tikumiem, piemēram, Kristum līdzīgs raksturs, šķīstība, garīgais briedums utt. Uz abiem dzimumiem tiek liktas reliģiskas un pasaulīgas prasības, un šīs prasības par to, kādiem un kādiem mums vajadzētu būt, var radīt spiedienu.

Tue Feb 10 2026
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Hot take (varbūt), bet, ja vīrietis jūt, ka ir pārāk liels spiediens, līdz viņš nespēj tikt ar to galā (neliels spiediens ir labi, tas liek mums sevi pilnveidot), tad viņam vispār nevajadzētu iet uz randiņiem, vienkārši pagaidiet, kamēr būsiet pietiekami sagatavojies, lai ar to tiktu galā.

Tue Feb 10 2026
19 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Wed Feb 11 2026
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Adam Sveiki, Ādams, lai kāds būtu jūsu ceļojums, Bībele māca, ka mēs visi esam grēcinieki, kam nepieciešama Dieva žēlastība un piedošana, t.i., arī vīrieši un sievietes. Svarīgākais ir katra cilvēka sirds kvalitāte un raksturs,

Fri Feb 13 2026
4 ❤️
Claver's avatar
Claver

Nē, tiešām, mums vienkārši Jēzus ir standarts, kas mums ir jāievēro 😂

Tue Feb 10 2026
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nē. Bet atcerieties, ka Ruta piedāvāja Boāzu. Ja sievas dāvana ir viņas finanses, tad viņai vajadzētu izmantot savas finanses, lai kalpotu. Ja viņš ir nabadzīgs un kalpo ar savām rokām, tad viņam vajadzētu izmantot savu kalpošanas dāvanu, lai kalpotu. Kristū nav ne bagātu, ne nabagu. Tas ir klasiotisms. Bībeles vīrišķība ir Kristus līdzība. Tā ir pretkultūra (un tas attiecas arī uz Amerikas kultūru. ) Jēzus ir mūsu vīrišķības paraugs. Tas nav melns un balts. Iepazīšanās laikā es esmu uzmeklējis sievietes, un mani ir uzmeklējusi sieviete. Un es dzīvoju celibātā.

Mon Feb 09 2026
12 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@S Salamana pamācības 31:10-31

Mon Feb 09 2026
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Sveiks S., Atcerieties arī, ka Salamana pamācībās 31:10 vīriešiem tiek atgādināts, ka, ja viņi atrod tikumīgu sievieti, viņas vērtība ir ļoti vērtīga, tāpat kā rubīni, kas ir ļoti dārgi un augstu vērtēti dārgakmeņi.

Fri Feb 13 2026
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn 1.Pēt.1:18-19 "zinot, ka jūs neesat izpirkti ar iznīcīgām lietām, kā sudrabu vai zeltu, no jūsu bezmērķīgas rīcības, ko esat saņēmuši no saviem tēviem, bet ar Kristus dārgajām asinīm, kā no jēra bez vainas un bez traipa." Viņa ir dārgāka par rubīniem 😂⬆️⬆️⬆️ 🩸💎

Sun Feb 15 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Un tie ir dārgāki par sudrabu. 🌕

Sun Feb 15 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mana pieredze liecina, ka dažas sievietes pieprasa vai gaida noteiktas lietas, bet nav gatavas dot to pašu pretī. Man tas šķiet negodīgi un nereāli

Mon Feb 09 2026
9 ❤️
Joy's avatar
Joy

Lielākā daļa vīriešu šeit nejūt nekādu spiedienu tad..(vai var strādāt zem spiediena? 😝😏😅)

Mon Feb 09 2026
1 ❤️
Bree's avatar
Bree

Veselīgs vīrišķīgs vīrietis cenšas, tā Dievs viņus ir radījis. Spiediens vīriešiem ir degviela mērķtiecībai. Tā ir bite, kas dodas uz ziediem, spermatozoīds, kas peld uz olu. Olšūna izvēlas veselīgus spermatozoīdus un noraida neveselīgus spermatozoīdus. Skaista vīrišķā un sievišķā polaritāte. Vīrišķais dod, sievišķais saņem, bet sievišķais pieņem, un tas pats notiek pilnvērtīgi. Dievišķais vīrišķais vīrietis aizsargā, vada un nodrošina sievietes bez attaisnojumiem. Sievišķais audzina, pakļauj, pavairo. Viņu atšķirīgā loma un dievišķais aicinājums.

Mon Feb 09 2026
10 ❤️
Madeline's avatar
Madeline

Es esmu vecmodīga, es negaidu, ka puisis maksās pirmajā randiņā. Es piedāvātu to sadalīt. Ja vien viņš uzstāj. Es esmu vecs romantiķis. Bet mūsdienās tas nav redzams. Puiši tur durvis, izvelk tavu krēslu ect.....

Sun Feb 08 2026
5 ❤️
Marvin's avatar
Marvin

Tas joprojām notiek Madeline, bet es domāju, ka daudzi vīrieši mūsdienu sabiedrībā cieš no cerībām, ko sievietes izvirza no paša sākuma tagad, lai arī tas nav viss, tas ir labs vairums, kas ir iemesls, kāpēc ir svarīga izšķirtspēja

Wed Feb 11 2026
1 ❤️
Tony's avatar
Tony

Kāds ir kristiešu risinājums kapitālismam? Atbildes uz pastkartes

Sun Feb 08 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas nav spiediens

Sun Feb 08 2026
4 ❤️
Luke's avatar
Luke

tas kļūst mazliet nomācoši sūtīt intro pēc intro, nesaņemot nekādu atbildi, būtu jauki dzirdēt atpakaļ no kāda, cerams, ka es varu izdzēst šo lietotni 2026. gadā

Sun Feb 08 2026
3 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Luke , draugs, es domāju, ka šajā laivā ir diezgan daudz puišu (arī es). Es piekrītu tavam viedoklim; kļūst diezgan nomācoši, ka ievads pēc ievada pēc ievada pēc ievada pazūd ēterā, lai nekad vairs netiktu redzēts vai dzirdēts. Īpaši tāpēc, ka mēs saņemam tikai vienu intro ik pēc dažām dienām. Tas liek būt īpaši piesardzīgam to izmantošanā.

Mon Feb 09 2026
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Chris Iepazīstināšana ir auksts zvans. Atsaucības rādītāji ir daudz labāki, ja ir abpusējs sakritība.

Mon Feb 09 2026
4 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Jessica es pilnībā piekrītu. Es nekad neesmu saņēmis atbildi no intro, ko sūtīju, bet arī es reti kad esmu ticies ar kādu, kurš man ir nosūtījis intro. Ir iespēja, ka tas darbojas, bet neceri uz sakritību

Mon Feb 09 2026
3 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Rachel @Jessica Iepazīšanās ir pirmais kontakta punkts, tas nav gluži aukstais zvans, jo, ja esat lietotnē, tad jūs aicināt uz komunikāciju. Pēc tam lēmums par to, vai saskaņot un atbildēt, ir jūsu ziņā. Pieņemot, ka puisis ir aizpildījis savu profilu un nosūtījis jēgpilnu intro (uzdodot jautājumu, kas balstīts uz tavu profilu), tad, ja vien nepastāv kāds "dealbreakers" (piemēram, attālums, vecums, bērni), vai noteikti ir vērts dot viņam iespēju?

Mon Feb 09 2026
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Jessica @Rachel Man ir bijušas pozitīvas atbildes ar intro. Es domāju, ka tas ir labs veids, kā sazināties. Mans padoms - turpini to darīt. Varbūt ne tik daudz runa ir par to, ka intro ir veids, kā kādu uzrunāt, - drīzāk runa ir par intro saturu.

Tue Feb 10 2026
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Rob Tas, ka esi lietotnē, nenozīmē, ka automātiski tiek aicināts uz sarunu ar visiem, kas tev atsūta intro. Sievietes var saņemt vairākus intro dienā... Ja es kādreiz esmu nosūtījis intro, es to esmu uzskatījis par mēģinājuma vērtu, negaidot atbildi

Tue Feb 10 2026
1 ❤️
Luke's avatar
Luke

@Chris paldies par jūsu iedrošinājumu es domāju, ka tas ne vienmēr ir personīgi daži var runāt ar kādu citu vai mūsu intros pazūd starp desmitiem es domāju, ka Dievs mums ir devis vēlmi atrast kādu, lai mēs varam uzticēties, viņš ļaus tam notikt

Tue Feb 10 2026
3 ❤️
Dayo's avatar
Dayo

@Jessica Tā ir taisnība.

Tue Feb 17 2026
0 ❤️
Alberto José's avatar
Alberto José

Jā, tas ir saistīts ar 2 feminisms, kas skrūvē visu. Spānijā u nevar būt vīrietis, viņi tev neļauj, mums ir mazāk tiesību. Ja viņiem patīk, tas ir komplikācija, citādi tā ir "uzmākšanās". Turklāt tā ir pilna ar sabojātām nešķīstām meitenēm

Sun Feb 08 2026
7 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Neviens nevar būt "sabojāts" un "netīrs", ja Jēzus nomira, lai padarītu viņu veselu un taisnu

Mon Feb 09 2026
7 ❤️
Samantha's avatar
Samantha

Paldies, ka to izskaidrojāt. Es esmu šausmināts par valodu. Wow!

Fri Feb 20 2026
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Dimanti tiek veidoti zem spiediena 💎

Sat Feb 07 2026
11 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jude True Jude. Un jo lielāks spiediens, jo labāka dimanta kvalitāte.

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Robyn's avatar
Robyn

Saistīti ar sieviešu uzaicināšanu uz randiņu. Patiesība ir tāda, ka viņa, iespējams, jau pāris reizes ir devusies uz randiņu, bet tad viss aizgāja malā. Ja esat apņēmības pilns par kādu cilvēku, tad dariet ko citu. Tam nav jābūt restorānā. Var būt pikniks. Pastaiga un kafija. Sievietes vienkārši vēlas redzēt, ka tu patiešām esi par to domājis, plānojis un piepūlējies. Sievietes, lai arī sarežģītas, ir vienkāršas. Mēs vienkārši vēlamies justies novērtētas un īpašas. Tam nav jābūt izsmalcinātam.

Sat Feb 07 2026
6 ❤️
Bree's avatar
Bree

Pārāk liels spiediens? To sauc par to, ka esi vīrietis. Bet "vairums" vīriešu mūsdienās vairs nevēlas izturēties kā vīrišķīgi vīrieši, jo viņi vēlas, lai viņus vajā, 50/50 uz randiņiem, nevēlas vadīt un iniciēt. Viņi būtībā vēlas būt cena. Tas vairs nav bībelisks. 🤷‍♀️ Tas ir skumji.

Sat Feb 07 2026
11 ❤️
Mantas's avatar
Mantas

@Bree Es tiešām tev piekrītu, bet agrāk ar viena cilvēka algu pietika, lai uzturētu ģimeni, māju utt. Mūsdienās no ekonomiskā viedokļa viss ir citādāk, un uz vīriešiem tiek izdarīts lielāks spiediens. Tomēr es arī redzu, ka daudzi puiši necenšas pietiekami daudz strādāt... pret to.

Sat Feb 07 2026
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Papildus tam, ko Mantas minēja par ekonomisko realitāti, jāņem vērā vēl 2 punkti: - Tādas lietas kā "me too" kustība un "toksiskā vīrišķība" ir padarījušas tuvošanos sievietēm potenciāli naidīgu. Vīriešiem ir jāmeklē kaut kāds mājiens par ieinteresētību, lai samazinātu risku, ka uzaicinājums netiks labi uztverts. Mazā draudzē tas var apgrūtināt situāciju. - Nav tādu vīriešu lomu paraugu/ tēvu figūru, kādas bija agrāk, lai mācītu/mācītu vīriešus un parādītu sievietēm, kas ir labs vīrietis.

Sat Feb 07 2026
9 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Viena no problēmām, kas saistīta ar vīriešu pieeju sievietēm, ir tā, ka šķiet, ka tā ir sadalīta galējībās. Vai nu vīrieši nepietuvojas baiļu dēļ, kā tu minēji, vai arī viņi bombardē sievieti un ignorē viņas "nē", tādējādi radot viņai diskomfortu. Lielākā daļa cilvēku, vīriešu vai sieviešu, neiebildīs pret to, ka viņus uzrunā vienu reizi un ar cieņu: patiesībā viņi būs glaimojoši. Nepatīkama ir atteikšanās respektēt "nē".

Sun Feb 08 2026
8 ❤️
Tony's avatar
Tony

kādreiz sievietes nevarēja iziet no mājām, iegūt darbu vai balsot (kā tas joprojām ir dažās valstīs). Vai tas nav bīstams slīpums sievietēm mazināt līdztiesību un riskēt atkal nonākt pie patriarhāta?

Sun Feb 08 2026
4 ❤️
Friedemann's avatar
Friedemann

@Bree Kas ir bībelisks? Es domāju, ka daudziem no priekšstatiem, ko mūsdienu cilvēki domā par "tradicionāliem" vīriešiem, kas vajā sievietes, ir maz sakara ar Bībeli. Un, ja sieviete vēlas, lai kāds maksā par viņas dzīvesveidu, tas ir viņas tētis vai pat cukura tētis, nevis vīrs. Tas šķiet nenobriedis.

Fri Feb 20 2026
0 ❤️
Sean's avatar
Sean

Nē, tas nav spiediens, tas ir pareizais veids, kā to darīt. Tas parāda uzsvaru uz Bībeles vērtībām un vadīšanu tā, kā Dievs ir radījis cilvēku.

Sat Feb 07 2026
15 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man nav sajūtas, ka ir spiediens. Manuprāt, tas drīzāk ir pacietības un izšķiršanas process, lai atrastu cilvēku ar līdzīgu redzējumu. Tad nesavtīga mīlestība tiks galā ar pārējo. Mani skumdina tas, ka daži cilvēki priekšlaicīgi pārtrauc meklēšanu.

Sat Feb 07 2026
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas, kurš atrod sievu, atrod labu lietu, Un saņem labvēlību no Tā Kunga. Salamana pamācības 18:22

Sat Feb 07 2026
10 ❤️
Chris's avatar
Chris

Es uzskatu, ka, lai neteiktu labāku vārdu, vajāšana ir daudz trauslāka, nekā tā bija kādreiz. Skumji ir tas, ka vairāki augsta ranga vīrieši ir uzvedušies tik briesmīgā veidā, ka ir radījuši negatīvu priekšstatu par vīriešu un sieviešu vajāšanu. Es personīgi, ja vien man nav diezgan pārliecinošu norāžu, ka dāma, kas mani interesē, atbild uz manu interesi, parasti palieku malā. Man kā šķirtam tēvam risks, ka mana aizraušanās tiks nepareizi interpretēta, un no tā izrietošais huhhaa ir vienkārši pārāk liels.

Fri Feb 06 2026
8 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Uz vīriešiem tiek liktas lielas cerības un daudz kas jāņem vērā. Bet es personīgi nejūtu nekādu spiedienu. Ja man kāda sieviete kaut kādā mērā patīk, es viņai to darīšu zināmu. Un viņas reakcija nav manā kontrolē, tāpēc arī nav iemesla par to uztraukties. Man ir bijis daudz atteikumu, tāpēc kādā brīdī tu pārstāj rūpēties, kad viņi to dara

Fri Feb 06 2026
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Tāpēc nav iemesla uztraukties*

Fri Feb 06 2026
0 ❤️
Claire's avatar
Claire

Tā ir taisnība, ka uz vīriešiem baznīcā tiek liktas lielas cerības un izdarīts spiediens, un tajā pašā laikā nav pietiekami daudz norādījumu no vīriešiem, kuri jau ir nostiprinājušies laulībā. Palieciet stipri, brāļi !

Fri Feb 06 2026
9 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc es esmu šajā lietotnē, ir tas, ka man būtu ļoti grūti "pieiet" sievietēm klātienē, piemēram, baznīcā. Es noteikti nespētu neko uzsākt klātienē, ja vien pirms tam kādu patiešām labi nepazītu. Es domāju, ka būtu lieliski, ja es varētu satikt sievieti klātienē vai pat šeit, kura pirmā uzrunā mani, tas man parādītu, ka viņa ir ļoti aktīva, sabiedriska un pārliecinoša, kas, manuprāt, ir ļoti vērtīgi :)

Thu Feb 05 2026
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Daniel ir ļoti grūti saņemt atbildi no sievietes, pat ja tu raksti pirmais.

Fri Feb 06 2026
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tas ne vienmēr ir spiediens, un samaksāt par randiņu ir saprātīgi (lai gan tam nevajadzētu būt dārgam), bet šķiet, ka trūkst žēlastības un iespējas došanas puišiem. Baznīcas vidē puišiem ir daudz ko zaudēt, ja viņi tiek noraidīti - dažos gadījumos tiek apmeloti/apspiesti, pat ja viss ir virs normas. Ideālā gadījumā attiecības izaug no draudzības, un tu uzaicini kādu uz randiņu, jo tev ir priekšstats par to, kas viņš ir, un ir radusies savstarpēja pievilcība.

Thu Feb 05 2026
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tiešsaistē ir savi plusi un mīnusi, aizpildīts profils ir noderīgs sākumpunkts (nevar īsti novērtēt kāda cilvēka ticību, kamēr tu viņu nepazīsti), un ideja par interesēm/hobijiem ir labs sarunu sākšanas veids. Pat nosūtot jēgpilnus ievadvārdus, atbilžu īpatsvars ir ārkārtīgi zems. Attālums, vecums u. c. var būt loģiski šķēršļi, un ir pamatoti argumenti, kāpēc neatbildēt, bet cik lielā mērā kristietes spriež par vīriešiem, pamatojoties uz neiespējami garu kritēriju sarakstu?

Thu Feb 05 2026
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Daudz kas ir jāmaina mācīšanā un māceklībā. Gadu gaitā esmu dzirdējis, ka Baznīca māca sievietēm "neapmierināties", bet vīriešiem - "nepalaist garām" potenciālās iespējas. Abos šajos punktos ir patiesība, bet arī realitāte, ka mēs visi esam nepilnīgi cilvēki, radīti pēc Dieva tēla, un mums ir nepieciešams izrādīt viens otram žēlastību. Gan vīriešiem, gan sievietēm ir jābūt reālistiskām cerībām un mācībām/izglītošanai, lai 1) dzīvotu saskaņā ar savu ticību, 2) kļūtu par labāko sevis versiju savam nākamajam laulātajam.

Thu Feb 05 2026
5 ❤️
Felipe's avatar
Felipe

Gudri vārdi, brāli! Es arī cīnos, lai sievietes atbildētu!

Fri Feb 06 2026
1 ❤️
Karen's avatar
Karen

@Rob Tā ir taisnība!

Fri Feb 06 2026
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

Ja viņi to vēlētos, viņi to darītu. Ja negribēs, to darīs kāds cits 🤷‍♀️

Thu Feb 05 2026
13 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica 💯

Fri Feb 06 2026
1 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

Nē, es nejūtu spiedienu. Es labprāt maksāju, bet tāpat es neticu uzskatam, ka vīrietim ir jāuzsāk un jācenšas. Galu galā, Ruta iniciēja/aizsāka Boāzi. Turklāt vārdam "vajāt" ir konotācija ar to, ka viena puse spēlē "hard-to-get" vai "ooo chase me", vai puiši "spēlē to forši". Tas ir nenobriedis. Mēs visi esam pieauguši cilvēki, mums nevajadzētu spēlēt spēles.

Thu Feb 05 2026
21 ❤️
Khanyi's avatar
Khanyi

@Lachlan Pilnībā piekrītu 👍🏾

Thu Feb 05 2026
0 ❤️
Cristina's avatar
Cristina

@Lachlan Labi teikts!

Thu Feb 05 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Lachlan Katram savu par to, kurš veic vajāšanu/iniciatīvu. Tomēr es maigi nepiekrītu šim stāstījumam par Rūtu. Patiesībā nav tā, ka viņa vajāja Boāzi. Šis vīrs izgāja no sava ceļa, lai izrādītu viņai neparastu labvēlību (Rutes 2:8-16). Naomi to uztvēra (Rutes 2:19). Viņa redzēja, ka Boāzs varētu būt labs vīrs Rutei un ka viņš arī acīmredzami bija ieinteresēts vai vismaz ļoti ieintriģēts par Rutu.

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vēlāk Rutes 3:10 mēs redzam, ka Boāzam, iespējams, bija zināmas aizdomas, vai viņš būtu bijis gatavs viņu uzmeklēt. Iespējams, viņš domāja, ka viņa uzskatīs viņu par pārāk vecu. Naomi nelūdza Rutei vispār uzņemties iesvētīšanas risku. Viņa pamudināja Rutu atbildēt uz to, ko Boāzs jau bija darījis, ar tikpat drosmīgu atklātu rīcību. Rutu negaidīja tonna potenciāla noraidījuma.

Fri Feb 13 2026
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manuprāt, vīrietim un sievietei ir jāvirzās vienam pret otru ar labvēlību, drosmi un abpusēju ieinteresētību. Abiem vajadzētu kaut ko riskēt. Ja vīrietim ir jākļūst par mājas vadītāju, viņam būtu jāpiekrīt riskēt vairāk uz priekšu.

Fri Feb 13 2026
2 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

@Vivian Es pieņemu, ka tas ir atkarīgs no tā, vai kāds uzskata Boaza sākotnējo rīcību par vajāšanas aktu... bet, tā vietā, lai iedziļinātos šajā jautājumā, es domāju, ka tavs kopsavilkums beigās ir trāpīgs 🎯 Es dažkārt esmu novērojis cilvēkus, kas ņem vadīšanas principu no laulības un piemēro to saskarsmē ar pretējo dzimumu. Tas ir vienkārši muļķīgi.

Sat Feb 14 2026
0 ❤️
Robert's avatar
Robert

Es varu teikt tikai to, ka tas, kas bija maniem vecvecākiem un pirms tam, un tas, kas ir mums tagad attiecībā uz kāda atrašanu un precēšanos, ir ļoti atšķirīgi. Tradīciju gaidas joprojām ir sagaidāmas, bet tās ir milzīgas tikai vīriešiem (īpaši Rietumvalstīs)

Thu Feb 05 2026
9 ❤️
Esteban's avatar
Esteban

Es jūtu, ka tas ir domāts visiem. Tā ir grūta, bet brīnišķīga spēle. Dievs ir labs. Mēs Viņu piedzīvojam arī šajā, jo Viņš ir uz attiecībām orientēts Dievs :D

Thu Feb 05 2026
8 ❤️