Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Mēs atbildēsim uz jūsu jautājumiem par randiņiem 🙋‍♂️

Jūs uzdodiet savus kristiešu iepazīšanās jautājumus, un mēs atbildēsim komentāros

6 Patīk
125 Komentāri
Jason's avatar
Jason

Vairāk pārdomājot par Mērķi un Misiju, šķiet, ka mēs varam pavadīt daudz laika un pūļu, runājot par to, kā un ar ko tikties, kā arī par to, kas ir pieļaujams un kad mēs esam gatavi ...... Es jūtu pamudinājumu atgriezties pie fokusēšanās uz to, KĀPĒC , kāpēc randiņi, kāpēc laulība, kāpēc kristīgā laulība . ..... Ne tikai legit prieks, draudzība, labu bērnu audzināšana, kalpošana draudzē, utt. lietderības iemesli vai pat vispārīgi Dieva godināšana ..... Bet ar augstāku mērķi, kas ir ārpus mums pašiem 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jasona Salamana pamācības 29:18 Kur nav redzes, tur ļaudis iet bojā, bet, kas ievēro likumu, tas ir laimīgs. ..... nesavaldīgs, iet bojā , izkliedēts, , kails .... Man atgādina par zelta teļu Sinaja laikā ..... Nepieciešams Kāpēc vairāk par to, ko darīt un nedarīt juridiskā kodeksa..... Īpaša tauta Dieva īpašumam - lai .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason, es laulībai pietuvojos tāpat kā Dievam - attiecības IR mērķis. Dievs mūs ir radījis attiecībām ar Viņu, viss, ko mēs darām kopā vai ko mēs kopā cenšamies sasniegt, ir tikai bonuss. Vai esi redzējis filmu Up? Viņus saistīja kopīga piedzīvojumu izjūta, bet lielā atklāsme bija tā, ka viņu attiecības BIJA piedzīvojums. Tāda ir mana pieeja.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tas nav tikai domāšanas veids, ko daudzi ir ieteikuši. Es jau esmu sniedzis atsauci.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Daudzi iesaka"! Ir dažas tēmas uz šīs planētas, kur, ja jums ir jāatsaucas uz grāmatu par noteiktu tēmu (iepazīšanās ir viens no tiem), lai pamatotu savu nostāju, tad jūs īsti nesaprotat pamatu, kuru aizstāvat.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es vēl neesmu redzējis nevienu jūsu kristīgu atsauksmi, kurā jūs ieteiktu vienas nakts laikā uzsākt attiecības ar draugu un draudzeni.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Vai tu esi lasījis Tima Kellera (Tim Keller) grāmatu "Laulības jēga"? Ļoti iesaku 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jūs to nedarīsiet, jo tā dzīve nedarbojas!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Es neesmu lasījis, bet viņš ir viens no maniem iecienītākajiem autoriem. Paldies par ieteikumu! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Patiesībā nē. Tas ir veids, kā jūs izvēlaties, lai tas darbotos. Nekas netraucē tev pārkonfigurēt savu pieeju 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nopietni, ja kādam ir jāpārkonfigurē sava pieeja, jums tas ir ļoti nepieciešams! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es nesatiekos apkārt. Atvainojiet. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nav vajadzības!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan nav nepieciešams? Tas, ko jūs piedāvājat, ir formula 🧪 sakraušanai 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis patīk tas - un vienīgais iemesls, kāpēc es esmu ieinteresēts jebkurā no šiem sakabes sīkumiem. Tims un Ketija Kelleri ir sapratuši kaut ko ļoti svarīgu par to, kāpēc Dievs radīja laulību :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati Par Dievu var uzzināt tik daudz jauna. Viņš ir dziļš un vienlaikus vienkāršs. Es mācos vairāk no Adventistu Bībeles izpētes institūta trīs daļu grāmatu sērijas par laulību, ģimeni un seksualitāti, un vau, absolūti atver acis. (Es esmu adventists un tikko uzzināju, ka ir Bībeles pētniecības institūts). Bet jā, Bībele ir tik bagāta ar informāciju, ka tā turpina pārsteigt manu prātu.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Kāpēc šī iepazīšanās lietotne lēnām pārvēršas par draudzības lietotni?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, jo tev ir jādod priekšroka draudzībai savās iepazīšanās attiecībās 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tiešām? Labi, nosauc tik daudz cilvēku no Bībeles, kuri kļuva par draugiem un apprecējās? "Kas atrod sievu, tas atrod labu lietu", Dievs nav teicis, ka tas, kas atrod draugu, atrod labu lietu. Klausieties, es nesaku, ka tas nav svarīgi, bet, ticiet man, ja jūs nāksiet ar drauga domāšanas veidu, jūs ļoti viegli tur iesprūdīsiet, un tas būs viss, ko jūs atradīsiet! Tava sieva ir tava draudzene, izturies pret viņu apbrīnojami labi, un tu atradīsi vislabāko-vislabāko draugu!!!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nosauciet kādu no Bībeles vārdiem, kuram bija draugs vai draudzene. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

Un tiem, kas meklē kādu lasāmvielu... "Dodiet prioritāti draudzībai savās iepazīšanās attiecībās" ir no grāmatas "Robežas iepazīšanās attiecībās - kā veselīga izvēle veido veselīgas attiecības" 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Viņi to nedarīja, viņiem bija sievas, nevis draugi!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tieši tā - "drauga un draudzenes" statuss netiek atzīts. Jūs nevarat no svešinieku kļūt par vīru un sievu vienas nakts laikā. Manuprāt, šajā starpprocesā vairāk jākoncentrējas uz to, lai iepazītu kādu cilvēku kā DRAUGU. Draudzība" - kad svešinieks kļūst par jūsu labāko draugu uz mūžu un pēc tam par laulāto. Ja jūs nevarat būt pat draugi, kā jūs vispār varat būt laulātie? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jums taisnība, jūs nevarat no svešiem cilvēkiem kļūt par vīru un sievu vienas nakts laikā, bet pastāv kaut kas tāds, ko sauc par aizlūgšanām, kur jūs varat iegūt visu nepieciešamo informāciju, diemžēl šī paaudze to pārvērta par draugu/draudzeni, derētu derēt naudu, jūsu vecvecāki to sauca citādi. Jūs esat iestrēguši domāšanā, kas saka, ka vispirms jums ir vajadzīgi draugi, pirms jūs varat doties uz priekšu ar viņiem.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ja lejupielādējat iepazīšanās lietotni, nāciet ar šādu nolūku. Tālajā pagātnē tas ir noticis ar mani, tas jūs sabojā, ja jūs sakāt draugi, jūs satiksiet tikai draugus, jūsu sarunas & darbības iet draugu ceļu!!! Jautājums - vai tu gribi sievu? Kā notiek konvo? Vai tu viņai uzreiz saki, ka vēlies būt draugs? Ja es kaut ko zinu par sievietēm, tad šo vārdu "draugs", no tā tu neatgriezīsies, tikai ļoti retos gadījumos tā notiek.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jā 🙌 Sarunām vajadzētu iet draugu virzienā. Jūs runājat ar māsām Kristū. Tev ir "neatgriešanās pie tā" domāšanas veids. Patiesībā nodoms ir virzīties uz laulību. Jums nevajadzētu atgriezties, jums vajadzētu virzīties uz priekšu. Es gribu sievu, bet es neeju, sakot to, kad nepazīstu šo cilvēku. Es saku: "Es gribu iepazīties kā draugs ar nodomu virzīties uz priekšu. Es meklēju laulību."

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Vai kāda no māsām Kristū ir pieminējusi "draugu ceļu" vispirms jums? Vēlreiz informācijas nolūkos - jebkura dāma/ģente, kas lejupielādē DATING APP, meklē randiņus, nevis draugus. Viņas varētu teikt, ka es neko nesteidzos, tas nozīmē, ka nesteidzas, viņas nekad neteiks vārdu "draugu veids". Ja jūs sakāt "draugi", tad jūs neesat nopietni. Tu nepareizi izlasi, man nav šādas domāšanas, man ir mērķtiecīga domāšana.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Labi, jūs sakāt - "Es vēlos iepazīties ar jums kā ar draugu, lai virzītos uz priekšu. Es meklēju laulību", forši, cik dāmām tas ir izdevies? Varu derēt, ka jūsu tērzēšanas saraksts ir pilns ar draugiem, kur tas beidzas?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Daudzos no tiem teikts "vispirms draugi". Vairāki no tiem saka "es tevi nepazīstu, sāksim kā draugi". Atkal, šī ir kristiešu "iepazīšanās" lietotne. Tu, iespējams, meklē randiņus, bet citi meklē laulību, un viņi minimizē neveiksmes riskus, izmantojot draudzību. Terminoloģija NAV svarīga. Svarīgi ir tas, KĀ jūs izmantojat šo kristīgo lietotni.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Es novērtētu cilvēku, kurš to darītu. Diez vai kāds to ir darījis ar mani, un, godīgi sakot, es to novērtētu. Tas derētu dievbijīgām sievietēm, kuras novērtē dziļu draudzību, ļaujot Dievam vadīt, nevis cenšoties kontrolēt. Ne visas laulības ir veiksmīgas. Tad kāpēc jūs to izmantojat kā veiksmes mērauklu? Es arī nevērtēju rīcību, ar kuru citi tiek vilkti uz leju. Jums pietiek Kristū. Atcerieties to. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps??? Vai tiešām???? Tad jautājums ir sliktāks, nekā tas ir, vai nu tas, vai arī jūs raisāt draugu vibrācijas! Paldies Dievam, tu teici "iepazīšanās" lietotni, tāpēc tu draudzējies, lai mazinātu neveiksmes? Mēs visi piedzīvosim neveiksmi, kad runa ir par sirds lietām, paceliet sevi un turpiniet.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tev ir taisnība, terminoloģija ir nebūtiska, bet tā tomēr ir kristīga iepazīšanās aplikācija, tev tā jāizmanto savam mērķim, un jebkurš papildu papildinājums ir bonuss. Jo vairāk tu turpināsi meklēt draugus, tu tos atradīsi, bet atceries, ka laiks un gads skaitās garām.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Labi, tad viņi apzināti meklē, neviens puisis, kuram patīk dāma, nenāk pie viņas runāt par draugiem. Esi reāls un patiess, kāpēc lejupielādēji šo lietotni? Es neesmu velkot viņu uz leju, es cenšos saprast viņa atspēko uz manu sākotnējo paziņojumu par "app morphing par draudzības app", mēs forši, es piekrītu ar daudz ko viņš saka, bet ne par šo.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tas patiesībā ir lieliski, jo cilvēki šajā lietotnē to neizmanto kā Tinder vai Bumble. SALT nodrošina alternatīvu. Otra iespēja. Labāku iespēju 🙌 Es UZSTĀDĪJU, ka dodu brāļa Kristū vibrācijas vai drauga vibrācijas, lai kā jūs to apzīmētu. Es tik un tā neticu "vibrācijām" vai "enerģijai". Es ticu patiesas sadraudzības veidošanai un lēnai, bet drošai virzībai uz priekšu 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Vairāki puiši to darītu sevy kopienā. Man ir kaudzes labu sevy draugu Sidnejā 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es neesmu lejuplādējis šo lietotni, lai randiņš apkārt un sakraut bijušos kā pankūkas 🥞 (pat ja es mīlu pankūkas 🙃) Es esmu lejupielādējis šo lietotni, lai man būtu iespēja iepazīties ar kristīgām meitenēm Austrālijā, ar mērķi apprecēties ar kādu no viņām pēc rūpīgas izvērtēšanas, vispirms izmantojot draudzību. Lūdzu, ziņojiet, ja nepieciešami papildu paskaidrojumi.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tā ir atšķirība starp tevi un mani, daži cilvēki vēlas labāk, daži pieņem status quo! Tas nav lieliski, kristiešu DATING baseins ir niecīgs kā velns, bet hei, draugi acīmredzot ir tavs ceļš!!! Labāka vārda trūkuma dēļ es lietoju vārdu "vibrācijas", es ienīstu šo vārdu, tāpēc atvainojos par to. Forši, tu uz to uzstāj, tev ir laba ideja, bet tava pieeja ir nepareiza!!!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Lūk, ideja, oāze vispirms vēlas draugus, tu esi draugs, tu vari to izpētīt, ne?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa, tu nesakrāsosi bijušos, tu sakrāsi draugus 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Šī saruna SALT mums ir bijusi tik daudz reižu... jo tu zini, ka mēs esam draugi 😃 Ir pilnīgi skaidrs, ka "Iepazīšanās, lai iepazītos" patiesībā ir "Iepazīšanās, lai iepazītos", kas ļoti atšķiras no "Iepazīšanās, lai apprecētos"... kas notiktu tikai tad, ja tu zinātu, ka gribi apprecēties ar šo cilvēku, un labākais veids, kā to uzzināt PIRMĀK, ir DRAUGIŅAS 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tātad es domāju, ka tas ir pierādījums tam, ka dažas meitenes ir pietiekami gudras, lai vispirms gribētu draudzību 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, un tajā nav nekā slikta 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 vai tas ir pierādījums? Tu velk uz apšaubāmu pavedienu, lai tevi atbalstītu.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nē! Mans cilvēks, cilvēki un pāri attiecībās aug, uz labo vai slikto, atkarībā no tā, kā katrs uzvedas. Ja tu uzrunā kādu dāmu un viņa piekrīt doties uz laulības tiesu, tu vari veidot savu draudzību pa ceļam. Sākotnējā draudzības prasība nav priekšnoteikums veiksmīgām attiecībām/laulībām, jūs varat veidot un augt kopā pa ceļam.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vienīgais, kas šajā pavedienā ir apšaubāms, ir jūsu nodoms izmantot šo lietotni. Un jā, tas ir papildu pierādījums, jo tu sāki šo pavedienu, sakot, ka tā kļūst par draudzības aplikāciju 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kāpēc jums ir nepieciešams veidot "draudzību", kā jūs iet uz priekšu? Kāda jēga atgriezties, kā tu teici? Es negribu atgriezties, es gribu virzīties uz priekšu ar stipru draudzību kā attiecību pamatu. Atkal, ja jūs nevarat būt pat draugi, kā jūs varat būt vairāk? Tas, ko jūs piedāvājat, ir recepte spēlēšanai un krāšanai 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tas nav apšaubāms, tas ir vienkārši, es pievienojos DATING lietotnei (nevis draudzības lietotnei), lai satiktu piemērotas dāmas, ar nolūku satikt vienu, apmesties un izveidot ģimeni!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Labs scenārijs, tu satiec sievieti, sadraudzējies ar viņu, bet tas neizdodas, kas notiks tālāk? Tu saglabāsi šo draudzeni vai turpināsi dzīvot tālāk?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Spēlē un kraušanas ko? Ja nesanāk, tu ej savu ceļu, viņa savu, nav ko krāt. ATKĀRTOTI, draudzība nav priekšnoteikums, lai izvairītos no neveiksmes, jūs varat būt draugi un tik un tā nesanāk, kāpēc šis jēdziens jums ir svešs?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tā ir problēma. Jūsu domāšana ir pārāk vienkāršota. Jūs taču patiesībā nesatiekaties un neapmetaties uz dzīvi ar sievu. Ir process, kas notiek pa vidu. Tu zini, ko vēlies, bet nezini, kā to sasniegt. Es saprotu jūsu nodomu, bet nepiekrītu jūsu pieejai, jo jūs "staigājat apkārt".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ko jūs domājat ar to, ka tas nedarbojas? Iepazīstoties ar draugiem, nav romantiskas piesaistes un nav nekādu saistību, jo tu novērtē cilvēku (ko es tev jau teicu iepriekš). Es tev arī esmu teicis, ka draudzēšanās samazina attiecību neveiksmes vēlāk, jo draudzība nodrošina spēcīgāku pamatu attiecībām. Es nekad neteicu, ka jums ir garantēta veiksmīga laulība. Jums joprojām būtu jāstrādā pie savas laulības, bet tas ir cits posms.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Neviens nav teicis, ka tas ir obligāts priekšnoteikums, bet es domāju, ka tam vajadzētu būt, jo, pat ja tas negarantēs, tas radīs izredzes uz veiksmīgu laulību. Tas ir tāpat, kā laulībā ejot uz baznīcu, samazinās jūsu izredzes šķirties. Kāpēc jūs to nedarītu? Es domāju, ka pie jūsu riska samazināšanas stratēģijas ir nedaudz jāpiestrādā. Mans padoms: Neej uz randiņiem, lai uzzinātu, t.i., neej uz randiņiem. Iepazīsti draugus, lai novērtētu konsekvenci pirms apņemšanās.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

ievērot vadlīnijas, kas paredz nepiedalīties strīdīgā rakstura diskusijās. Es izstājuies. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Es nedomāju, ka mēs ne vienmēr strīdamies. Varbūt Stans vienkārši vēlas zināt, kāpēc cilvēki vienkārši draudzējas. Viņš nesaprot, ka cilvēki izmanto draudzību, lai novērtētu cilvēkus, padarot to drošāku un liekot labākas izredzes veiksmīgi virzīties uz priekšu.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan, ja tu šo pantu uztver burtiski un meklē gatavu sievu, tu nozogi kāda cita sievu...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya bud, atvainojos par to, ka vakar neparādījos, dzīve pārņēma! Tiesa, kur es biju? 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Tā ir problēma, kas man ar to ir, jūs izmantojat draugus vispirms kā vairogu, lai jums neizdotos, jūs varat būt draugi, cik vien vēlaties, neveiksmes notiek ar mums visiem, tikai tāpēc, ka jūs sakāt, draugi vispirms garantē nekādus panākumus. Tava riska minimizēšanas stratēģija ir krietni atpalikusi no manējās, ar manu stratēģiju mēs abi jau no paša sākuma zinām, par ko runājam, tava vai nu notur cilvēkus draugu zonā uz visiem laikiem, vai arī rada milzīgas sirdssāpes, ja tas neizdodas.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Labi, sakiet man, cik ilgi ilgst šis draudzības posms? Mans sarunu posms ir apmēram 2 nedēļas pirms tikšanās.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Sveiks Stans, Paldies par jūsu jautājumu 🙋‍♂️ Pirms mēs apspriežam laika grafikus, mums ir jāapspriež posmi un soļi. Skat. zemāk 👇 Šo "diagrammu" ir apstiprinājušas daudzas manas meitenes šeit, SALT, kad es ar to dalījos iepriekš. Es nepiekrītu tavam apgalvojumam par to, ka cilvēki izmanto draudzību kā vairogu 🛡 Tā ir gudra pieeja. Tā ir pārbaudīta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka "diagrammā" draudzība ir solis, un, lūdzu, ņemiet vērā virzību uz priekšu.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 1. POSMS 1.1. Ziņa ➡️, lai sazinātos 1.2. Iepazīties (svešinieki) ➡️ Novērtēt 2. POSMS 2.1. Draugi ➡️ Atklāt + iepazīt 2.2. > Draugi ➡️ Romantikai 2.3. Randiņš (= BF & GF) ➡️ Līdz saistībām 2.4. Laulāties (H+W) ➡️ Mīlēties + viss ⬆️ Lūdzu, pārskatiet un uzdodiet tik daudz jautājumu, cik vēlaties.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Come on bro, esi nopietns, tas ir vairogs, nosaukt to, kas tas ir, drošības tīkls, lai jūtas netiek aizskartas 🙃 Paldies par diagrammu bud, Posms 1.2 - man nav nepieciešams ar viņiem tikties, lai viņus novērtētu, tas ir process, kamēr es ar tevi runāju, es tevi iepazīstu. Kā jau teicu, 2wks mēs runājam, es zinu, vai man ir nepieciešams, lai tiktos ar jums, vai mēs neesam piemērots viens otram.! Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai izveidotu karti?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude kurš teica, ka romantika ir mirusi 👀 Šis pavediens ir mežonīgs. Iemīlēties noteikti ir kaut kas tāds, kas nāk no sirds. Es ceru, ka tu un @Stan abi atradīsiet savu otro pusīti.. lai labais Kungs jūs abus pārsteidz ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pateicos par atsauksmēm un piekrītu jums par 1. posmu - tas ir jāpārstrādā, jo mēs pat pārbaudām cilvēkus, apskatot viņu profilus. Tas ir godīgi, ka pirms tikšanās varam novērtēt, rakstot ziņojumus. Tomēr atkal no iepriekšējām sarunām mēs esam runājuši par to, ka ir labi satikties agri. Mans padoms: satikties agri.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Cik ilgs laiks, lai sasniegtu "diagrammu", ir atkarīgs no indivīdiem. Es varu sniegt tikai aplēses. Piemēram. Kāda meitene dalījās, ka vēlas kļūt bf-gf 3 mēnešu laikā un tad viņai pilnīgi nekas nav pretī būt bf-gf "tik ilgi, cik vien tu gribi", tā viņa teica - kam es nepiekrītu, jo, kā jau teicu, bf-gf netiek atzīts. Tā ir situācijas attiecība.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Cilvēki kļūst neapmierināti, kāpēc viņi nesaņem saistības, kad otra puse, kā jūs teicāt, "draudzējas, kā jūs ejat", lai vispirms patiešām iepazītu personu. Mans padoms: Neuzņemieties saistības un pēc tam "draudzējieties, kā jūs to darāt" un atkāpties un vilcināties.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mums ir viesis tavā ballītē🎈 @Kati Es piekrītu, ka romantika ir sirds lieta, bet es domāju, ka tā ir jākontrolē. Romantika nav mirusi 💀 Tā ir dzīva un labi novietota 2.2 stadijā un uz priekšu, virzās uz priekšu. Vēl svarīgāk, romantika nav mirusi, bet tā noteikti ir pārvērtēta, jo lielākā daļa no mums patiesībā meklē MĪLESTĪBU, un mīlestība nav tikai sirds lieta. Mīlestība ir pārdomāta.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude atvainojiet par iejaukšanos, neuztraucieties, es nepalieku 😄 Ceru, ka jūs atradīsiet to, ko nemeklējat :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha viņa būs laipni gaidīta 😀 Romantika ir jākontrolē?? Wow! Tagad es to visu esmu dzirdējusi, tad tava sirds nav īsti pareiza, attiecībā uz mīlestību.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es nesaprotu, ko jūs domājat.. ...bet jā - es negribētu staigāt apkārt, romantisko meiteni pēc meitenes, un tu zini... kaudze 🥞 Kā jau es teicu, es domāju, ka attieksme un nodoms un/vai tava piedāvātā pieeja ir apšaubāma.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ak, vau, trūkst ziņu, tāpēc jūs nesapratāt, pagaidiet, ļaujiet man paskatīties, vai es varu pārpublicēt.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Labi, sniedziet aptuveno aprēķinu par to, cik ilgs laiks jums ir bijis nepieciešams, izmantojot savu draugu nodomu. Tad meitene, kas to teica, nav nopietna! Ja meitene saka, ka viņai "pilnīgi nekas nav pret to, lai būtu gf-bf, tik ilgi, cik tu gribi", tad viņa nav nopietna un ir tur nepareizu iemeslu dēļ. Neviena nopietna dāma tā neteiks.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Es apņemos dāmai, es neatkāpjos vai nevilcinās, iepriekšējās attiecībās viņi jums pateiks, ka es centos ar nodomu, es nenācu bez "būt tavs draugs vispirms" biznesa. Es zinu, ko gribu, un neko citu es nevēlos. Naa, mans draugs, ļoti apšaubāma ir tava pieeja, tava riska novērtēšanas pieeja, tavs nodoma trūkums un tavas domas par randiņiem.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Man personīgi es gribētu kādu labi pazīt kā DRAUGU 8-9 mēnešus, atkarībā no tā, cik regulāri mēs katru nedēļu satiekamies.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Nodoms precēties Tev var būt nodoms iepazīties ar kādu, kuru esi tikko saticis, bet tu nevari man teikt, ka tev ir nodoms apņemties un apprecēt viņu jau no paša sākuma. Tāpat kā es jums jau teicu.. Man ir nodoms apprecēties, bet es neuzņemos saistības ar cilvēku, kuru nepazīstu un kuru, iespējams, neprecēšos, nostādot sevi situācijā, kad es satiekos apkārt. Man ir nodoms apprecēties. Tāpēc es draudzējos, lai novērtētu, ar ko tikties laulības noslēgšanai.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! Par reall?? 8-9mnths ar visām olām vienā grozā, tas ir gandrīz gads varbūt potenciāls! Daudz dāmu jau ir nogurušas no runāšanas stadijas, kā tu izturēsi 8-9mnths par "varbūt tas varētu izdoties"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Tā ir taisnība, romantika nav vienāda ar nodomu precēties, bet tā ir ļoti svarīga, mēģinot uzrunāt kādu dāmu, pat ja vispirms vēlaties sadraudzēties. Un, kā jau teicu, jūsu pieeja ir ļoti nepareiza, veltīt 8-9mēnešus draudzības posmam?? Tam būtu jāattīstās, kad jūs ejat kopā ar īsto dāmu.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Visas olas 🥚 vienā grozā 🧺?????? Kad tu draudzējies, tu draudzējies ar vienu cilvēku????? Vai tu troļļo?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es mazliet izrakņāju. Es atklāju, ka tas ir diezgan interesanti. "Lai gan skaitļi var atšķirties, pētījumi kopumā liecina, ka šķiršanās iespējamība samazinās par 20-70 %, ja attiecību pamatā ir draudzība" Ir pēdējais laiks pārdomāt un pārkārtot mūsu pieeju kristīgajām randiņām.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Pagaidiet, ko?! Tātad jūs izveidojat vairākus draugus? Es neesmu troļļojošs, draugu skaits, ko jūs izveidojat vienā reizē, netika precizēts, tāpēc es vienkārši domāju, ka jūs koncentrējat savu uzmanību uz vienu dāmu vienā reizē un izvelkat to 8+mēnešus

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statistika vienmēr ir tā vai citādi sagrozīta, dažādi scenāriji vai konotācijas vienmēr tiek izlaisti, izlaisti vai ignorēti. Jāatzīst, ka iepazīšanās kristīgajās aprindās ir jāpārdomā, tai ir vajadzīgs vairāk oomph! Brāli, es esmu dzīvojis šo draugu pirmo dzīvi, tev būs ļoti grūti mani pārliecināt, ka tas ir pareizais ceļš. Viss, ko tu tagad dari, es to darīju, patiesībā es gāju dziļāk, iznākums/veiksmes rādītājs ir minimāls.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dievs nav ieinteresēts tikai gala iznākumā vai rezultātā. Mērķis ir pašas attiecības. Kad tu satiecies ar meiteni, manuprāt, tu esi viņai parādā ekskluzivitāti, jo esi ar viņu romantiski saistīts. Tev nevajadzētu komunicēt ar citām meitenēm romantisku interešu dēļ. Tāpēc tu esi tas, kurš liek visas savas olas 🪺 1 grozā.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Draudzēties ar draugiem ir draudzēties ar draugiem. Tu vari draudzēties ar ko vien vēlies. Kā jau es teicu iepriekš, nav nekādu romantisku pieķeršanos, ekskluzivitātes, saistību utt. Es neesmu pārliecināts, vai tu saproti DRAUGU draudzības jēdzienu. Viņi nav jums neko parādā, un jūs neesat viņiem neko parādā. Tikai draugi 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Jā, mērķis ir pašas attiecības, bet process līdz šīm veiksmīgajām attiecībām, tur iekšā slēpjas problēma, jūs uzskatāt, ka stringing gar vairākiem draugiem mēnešiem, cerot, ka tas kļūs vairāk nekā draugi. Un tas atkal ir pareizi, un es arī piekrītu, kad esmu apmeties uz pareizo dāmu, ar kuru tikties, es vairs neaizraujos ar citiem, tā man tas notiek. Jā, es visas olas lieku vienā grozā uz konkrētu laiku, mēs abi varam uzzināt ātrāk, ja strādāsim kopā

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Jā, un tas pats attiecas arī uz manu viedokli, ja es runāju ar tevi, es tikai runāju ar tevi, es nekādā gadījumā neesmu tev apņēmies, nekādas ekskluzivitātes, kamēr mēs abi nenolemjam būt ekskluzīvi, man nebūs/nevajadzētu mēnešiem ilgi darīt tevi par savu draugu cerībā, ka tu kļūsi romantisks ar mani, mēs abi drīzāk zināsim, vai mēs abi strādājam kopā vai ne!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Mēs nevienam neuztiepjam vītni, kad draudzējamies. Mēs vienkārši draudzējamies un novērtējam, vai varam saprasties. Es varu zināt, vai vēlos būt romantiska ar kādu cilvēku, tikai pēc šī novērtējuma. Es varu mīlēt tikai to, ko pazīstu. Mans padoms: Mīli to, ko pazīsti.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es nesadraudzējos "ar cerību kļūt romantisks". Es veidoju draugus, lai novērtētu, JA es vēlos kļūt romantisks, un liela daļa no šī novērtējuma ir konsekvence.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Veiksim mini salīdzinājumu šeit.. JŪS Iepazīšanās. Romantika. Uguns 🔥 8-9 mēneši neizdodas. Apdegusi. Vairāk nerunā. Sirds salauzta 💔 Dziedināšana ❤️‍🩹 Atvaļinājuma laiks. Iepazīšanās sūcas. ME Draudzība. Draugi. Māsas. Ģimene. Kopiena. 8-9 mēneši joprojām runā. Joprojām rūpējas. Nekādas sirdssāpes. Daudz mācīšanās. Atklātas sarunas. Spēcīgs un stabils pamats, lai potenciāli varētu ar kādu tikties. Draudzība iešūpojas.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ko jūs saucat par 8mnths+, runājot ar kādu, bez nolūka, izņemot to, lai novērtētu viņus un redzētu, vai jūs vēlaties būt romantisks? Izklausās diezgan līdzīgi kā uzmācīgi uzvedināt cilvēkus. Tu vari savākt visu nepieciešamo informāciju daudz ātrāk.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tas ir labāks salīdzinājums - ME Iepazīšanās. Romantika. Uguns 🔥 Pavadīt laiku viens ar otru Veidot attiecības Izveidot spēcīgu saikni JŪS Draudzība 8-9mēneši Ilgstošs process Riska minimizēšana, lai netiktu ievainotas jūtas aktivizētas ⚡ Laika izšķērdēšana abām pusēm Neizdodas, lielākas sirdssāpes dāmai 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Es esmu atjauninājis savu mini salīdzinājumu JŪS Iepazīšanās. Romantika. Uguns 🔥 Tinder / Bumble stils Mākoņains spriedums Uz fiziskumu un iekāri balstīta saikne. Saistības. Ekskluzivitāte. 8-9 mēneši neizdodas. Apdegusi. Potenciāli bērnu mamma uz rokas. Nesarunājies kā agrāk vai vairs nerunā Sirdspuksti 💔 Dziedināšana ❤️‍🩹 Brīvais laiks. Iepazīšanās sūcas.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Draudzība. Draugi. Māsas. Ģimene. Kopiena. Nav fiziskuma. Nekādu skūpstu. 8-9 mēneši vēl runā. Joprojām rūpes. Nav cerību. Nav ekskluzivitātes. Nav sirds salauztas. Daudz mācīšanās. Atklātas sarunas. Nekādu aizplīvurotu spriedumu. Stiprs un stabils pamats, lai potenciāli varētu ar kādu tikties. Draudzība uzplaukst.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Es aizmirsu to publicēt, šeit ļaujiet man labot, ka jums - ME - Iepazīšanās. Romantika. Uguns 🔥 Tinder / Bumble Style Nodoms un nav izklaidējošs papildus Stipra saikne, kuras pamatā ir kopīga pieredze, piedzīvojumi un jauki mirkļi, Saistības. Ekskluzivitāte. Laulība / bērni Radītas laimīgas attiecības Iziet cauri dzīvei kopā ar kādu kas rūpējas 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Draudzības drošības tīkls izveidots 8-9mnths novērtēšanas klase Izšķērdēt dāmu laiku bez nodoma romantiskas attiecības, kamēr nav pabeigta novērtēšanas klase!! Saikne nav izveidota, ja novērtēšanas klase nav pabeigta 8-9mns Neveiksmju īpatsvars - caur jumtu! Dāmas ienīst vīriešus laika izšķērdētāju dēļ. Sirdspuksti 💔 Depresija par iepazīšanās pulciņu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha tas nav tas, ko rāda mūsu sabiedrības stāvoklis, un tas nav tas, ko rāda pētījumi. Jums ir lielāka varbūtība ciest neveiksmi ar randiņiem un romantiku, ja tie ir pirmajā vietā.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Research & sabiedrība!! Vai jums ir šo cilvēku telefona numurs, lai mēs varētu pajautāt viņiem tieši?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Jo Tinder un Bumble jau ir pieejami? Un tie noteikti nepalīdzēja man staigāt ar Jēzu... šī lietotne godīgi aizpilda tukšumu un atgādina man likt Jēzu pirmajā vietā. Vai tu uz pirmo vietu liec Jēzu vai savas vēlmes?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Ja tev ir vajadzīga aplikācija, kas atgādina, ka Dievs ir pirmajā vietā, tas par tevi liecina vairāk nekā "tava staigāšana"! Michelle Apples, kas iepriekš bija galda saimniece, iepazinās ar savu vīru Hinge, un viņš viņai ir bijis pārsteidzošs! Jūs varat satikt ikvienu jebkurā lietotnē, ir vajadzīga Dieva žēlastība un apzināta attieksme pret to, ko vēlaties un ko nevēlaties izklaidēt.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Pajautājiet sev, vai jūs domājat, ka šīs lietotnes sākotnējais mērķis bija draudzība? Nē, tās mērķis bija satuvināt cilvēkus iepazīšanās stilā, un ar vēlākajiem atjauninājumiem radās biedrības puse.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Nē, es nepaļaujos uz lietotni, bet kā cilvēks no izirušas ģimenes varu iekrist attiecību idolisma slazdā. Ir patīkami, ka ir lietotne, kas šo vājumu ne tikai piepilda, bet gan novērš.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan ir interesanti, ka The Christian Singles Hub tagad ir sava lietotne ASV... Tikai abonēšana

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Šīs kristīgās lietotnes mērķis ir MĀJA, bet mēs ne tikai to saņemam uzreiz pie nūjas. Es to izmantoju kā "Laulību lietotni".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jūs arī nepareizi izprotat APŅEMŠANU un APŅEMŠANU. Man ir nodoms apprecēties, bet es neuzņemos saistības ar kādu, kuru nepazīstu un ar kuru es, iespējams, neprecēšos, nostādot sevi situācijā, kad es satiekos apkārt. Man ir nodoms precēties. Tāpēc es draudzējos, lai novērtētu, ar ko tikties laulības noslēgšanai. Mans nodoms ir tīrs 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Lietotnes iepazīšanās elements nav pazudis - pārvelciet, saskaņojiet, sūtiet ziņojumus, tērzējiet, veiciet videozvanus un tiekieties uz randiņiem! Galda un sociālā zona lielisks veids, kā sazināties un izprast cilvēku kopumā. Tas ir lielisks veids, kā iegūt draugus un paplašināt savus kontaktus, un kas zina, kur tas var novest.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Stan iepazīšanās vislabāk darbojas kopienā, un tas ir kaut kas tāds, kā trūkst vairumā iepazīšanās aplikāciju. Mēs vēlamies, lai šī būtu vieta, kur mēs kopīgi dalāmies dzīvē kā Kristus miesa, un lai no tās izaugtu romantiskas attiecības

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "iepazīšanās darbojas vislabāk kopienā", vai tas tomēr? Tas ir apšaubāms!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kopiena tur noteikti ir. 1. ✅ Lūgšana un Svētais Gars (Salamana pamācības 3. Jēkaba 1) 2. ✅ Rakstura un ticības saderība (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Kopīgi dzīves mērķi un mērķis (Amos 3:3) 4. ✅ Gudrs padoms un kopiena (Salamana pamācības 11:14) 5. ✅ Mīlestība un upuris (1 Kor 13) 6. ✅ Personīgais + gatavība (Ef 5:25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kāds ir % atbilžu uz ievadziņām? Kā to ietekmē: - Attālums/vieta (lielāks tiem, kas dzīvo pilsētā, kur citi atrodas tuvu, salīdzinājumā ar mazpilsētām un lauku apvidiem) - Demogrāfiskie rādītāji (vecums, konfesija) - Cik aizpildīts ir profils - Ievadziņojuma garums (pieņemot, ka garāks ziņojums ir nozīmīgāks un parāda, ka sūtītājs ir izlasījis profilu)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Lielisks jautājums, un es baidos, ka man nav atbildes uz visām šīm kategorijām! Varu pateikt tikai to, ka Intro nosūtīšana ievērojami palielina jūsu izredzes iegūt saderināšanos 🥳 Tāpēc pārliecinieties, ka izmantojat savus bezmaksas Intro!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Sveiki, David, Salt ir kāds priekšstats par to, uz cik daudzām ievadziņām tiek atbildēts. Pēc manas pieredzes ar Salt un citu kristīgo platformu, es teiktu, ka atbilžu īpatsvars (uz jēgpilniem, pārdomāti uzrakstītiem vēstījumiem) ir aptuveni 5 %... Sākumā es domāju, ka tas bija "man", bet, šķiet, ka daudziem citiem ir tāda pati pieredze..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Varbūt varētu būt skaidrāki pamudinājumi norādīt, ka ir pieejami tāliem sakariem vai vēlas pārcelties uz citu vietu??? Es apzinos, ka šis temats ir sarežģītāks, ja ir bērni un dalīta aizbildnība, bet man šķiet, ka ir labāk būt atklātiem .....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason piekrita

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Varbūt jūs neiebilstat, ja bezkaunīgi pievienotu Deivida Šiblija (David Shibley) grāmatai The Missions Addiction ... Ne tikai lasīju, bet arī iepazinos ar autoru un aizvedu viņu no konferences uz lidostu

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason Saskaņā ar šiem jautājumiem, vai varētu būt veids, kā mudināt cilvēkus norādīt konkrētu dzīvesvietu? Tik daudzi cilvēki vienkārši ieraksta pilsētas nosaukumu, nenorādot valsti vai štatu. Daudzi no šiem pilsētu nosaukumiem ir ļoti izplatīti un varētu būt jebkur.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Es piekrītu jums par atrašanās vietu, kā arī ... Ir vajadzīga uzticība un drošība Dievam, lai precīzāk publicētu par atrašanās vietu..... Es domāju, ka mans var izskatīties mīklains kādam ārpus ASV vidienes rietumiem, bet tajā ir metro saīsinājums, apgabala kods un štata saīsinājums..... DFW sākumā bija interesants akronīms - Dallas Fort Worth, es neesmu no TX 🤣.... Tāpat kā pilsēta vai pilsēta Vašingtona varētu būt kā 52 dažādos ASV štatos un teritorijās .....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vai jūs kā kristietis, kas dodas uz randiņiem, domājat, ka ir kāda priekšrocība iepazīties ar kādu cilvēku grupā, nevis viens pret vienu? Piemēram, ja būtu iespēja doties uz pasākumu kopā ar draugiem un uzaicināt kādu, kas tevi interesē, vai tas būtu prātīgāk nekā tikties viens pret vienu? Ja jā, tad kāpēc un kā to varētu īstenot, jo īpaši mūsdienu pasaulē, kurā dzīvojam?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

SALT TABLE ir laba vieta, kur sākt 🙂 bezkaunīgs spraudnis .... Ir Instagram & Discord grupas, kas ir izveidojušās no TABLE, kurās ir dažas klātienes grupu tikšanās

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, bezkaunīgs plug ir lieliski. Paldies par to, ka izstrādājāt lietotni, kas pielāgojas mūsdienu pasaulei, vienlaikus paliekot balstīta Kristū. Tas ir labi, ka jūs ieviešat kopienu iepazīšanās aplikācijās, es godīgi domāju, ka tas vairāk saskan ar dievišķo ideālu. Patiesībā es nekad neesmu bijis pietiekami drosmīgs, lai aicinātu savus randiņus uz pirmo randiņu doties kopā ar mani uz baznīcu. Es parasti daru mūsdienīgi tradicionālu lietu, dodoties uz kafejnīcu vai kaut ko tamlīdzīgu, bet varbūt man ir jāmēģina kaut kas cits.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis bet varbūt virzās uz priekšu, es varētu darīt mazliet vairāk, "Jēzus ir pirmais, tikt galā ar to" kinda vibes. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh nevar ņemt absolūti nekādus nopelnus par jebko SALT lietotnē , un es jūtos kā vēlāks ierašanās kā lietotājs šogad ASV ... Trešais ritenis datums šovs mani aizķēra un TABLE lika šo lietotni justies vairāk kā ministrija, nevis uzņēmums ... Discord grupa ir ģimene, un es nevaru uzņemties nekādus nopelnus par to ... Nevar komentēt Sāls Instagram grupā - neizmanto IG ... Bet ir skaidrs, ka pozitīva kopiena veicina vēl pozitīvāku kopienu ... Lai Dievs jūs svētī 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Atvainojiet, es domāju, ka jūs esat viens no SALT lietotnes komandas, kas atbild. Es pievienojos tikai pirms pāris dienām un joprojām nepieradu pie lietotnes! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

Tas jau ir ... Ar SALT lietotni ir neliela mācīšanās līkne, un ir daži konteksti, kas jāiemācās , piemēram, daži cilvēki uz tabulām tērzē cits ar citu mājīgi, jo viņi lietotnē ir bijuši pāris gadus ..... David - Klientu apkalpošanas Mgr ir lieliski un šur un tur dara atvērt Master Class Tables par to, kā lietotni izmantot labi Viņi ir diezgan labi, atbildot uz jautājumiem, kā arī ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Labs jautājums! Tikšanās grupā noteikti ir labs variants, īpaši, ja jūs viņus super labi nepazīstat vai nezināt, vai ir pievilcība. Bet tikšanās viens pret vienu dod skaidrāku vēstījumu par mērķtiecību - šis noteikti ir randiņš. Labs starpposms varētu būt došanās uz vietējiem singļu sajaukšanas pasākumiem - tas skaidri parāda, ka esi brīvs, bet nav ļoti intensīvs

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Es domāju, vai iepazīšanās ir veids, kā virzīties uz priekšu. Jo es jūtu, ka esmu sekojusi pasaules ietekmei, nevis Dieva ietekmei. Jo vairāk lasu par Bībeles skatījumu uz attiecībām, ģimeni, seksu un laulību, jo vairāk redzu, cik tālu esmu no ideāla un cik ļoti pasaule ietekmē mūs un pat mūsu baznīcas kopienas.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Sat Nov 16 2024
0 ❤️