Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Wed Mar 19 2025

Kristiešu vīrieši finansiālā stabilitāte 🤑

Vai kristīgam vīrietim pirms iepazīšanās ir jābūt finansiāli stabilam? Diskutējiet ar mīlestību... 🥰

25 Patīk
81 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Man godīgi jāsaka, ka viss šis pavediens šķiet diezgan sliktas gaumes un paredzēts, lai iedziļinātos strīdos ar savu neskaidrību. Protams, daļa no tā, kā būt labam saimniekam ar to, ko Dievs mums ir devis, neatkarīgi no attiecībām un dzimuma, ir mācīties būt finansiāli atbildīgam. Tomēr es gribētu zināt, kāds ir teoloģiskais pamatojums idejai, ka cilvēkam ir jābūt noteiktam finansiālajam stāvoklim, pirms viņam vispār ir atļauts doties uz randiņu, jo, manuprāt, tas ir pārspīlēti, ja jūs patiešām ejat uz randiņiem rakstura dēļ

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy haha 🤭 tieši tā. Arī es esmu redzējis, ka visi finanšu jautājumi nav par sevi. Es gribu teikt, ka ir tikai tik daudz, ko mēs varam ietekmēt savā dzīvē. Darbs darīja visu pareizi un zaudēja visu. Es ticu, ka joprojām ir cilvēki, kurus Dievs tik ļoti mīl, pat ja viņi cīnās ar finansēm, nav tajā labākajā vietā, kur viņi vēlas ar to būt. Tas, ka tev viss ir kārtībā, nenozīmē, ka tu joprojām esi dāsns mīlestībā un kalpo citiem.

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Cilvēki var paļauties uz Dievu šausminošās vietās un apstākļos, un vai jūs kā Dieva bērns to nevēlaties redzēt? Tas, kā mēs tiekam galā ar grūtībām, ir lielāks rādītājs laulībai. Ticība tiek pārbaudīta tajā, ar ko mēs cīnāmies. Vai mēs būvējam pamatu uz Jēzus klints un pat tad, ja viss, kas uzcelts, sadeg, mēs paliekam uz šīs klints? Nauda ir labs instruments, bet slikts saimnieks. Vai mēs esam bagāti ar Dieva mīlestību, lai mēs varētu to tērēt kā miljonāri?

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Dieva nodrošinājums ir nodrošinājums, Dievs nesūtīs tev sievieti, kuru tu nevarēsi iegūt, tāpat arī Viņš nenodrošinās jūs abus vienotībā. Uzticēties Tam Kungam, smagi strādāt, lai nepazaudētu dāvanas, ko Viņš jums ir devis, ir ikdienas staigāšana, un VISIEM kristīgiem vīriešiem ir jācenšas būt vadītājiem, nodrošinātājiem, aizstāvjiem, tāpat kā Tas Kungs mūs vada, nodrošina un aizsargā, mums tas pats jādara arī attiecībā uz mūsu sievietēm.

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Jā, tā ir grūta tēma, bet jums ir jāspēj sevi nodrošināt, pirms jūs uzsākat attiecības un meklējat iespēju veidot dzīvi ar kādu citu. Protams, ir piemērojami izņēmumi, un finansiāli stabils ir plašs jēdziens.

Wed Mar 26 2025
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Finansiāli stabilitātei vajadzētu būt normai, uz ko tiekties ikvienam. Būt spējīgam nodrošināt arī kādu citu ir daudz svarīgāks temats. Es domāju, ka vīrietim vajadzētu būt finansiāli stabilam pirms iepazīšanās, bet es nedomāju, ka viņam vajadzētu būt gatavam nodrošināt no pirms iepazīšanās. Manā gadījumā es tāda esmu, kas ir īsta svētība. Bet, manuprāt, tam nevajadzētu būt normai

Tue Mar 25 2025
8 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Matityahu šajās dienās šķiet, ka, ja vien cilvēkam nav tāds kā baller darbs, nodrošināt ģimeni ar vieniem ienākumiem ir gandrīz neiespējami

Thu Mar 27 2025
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Matt Es zinu, ko jūs domājat. Tas sucks

Fri Mar 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Godīgi sakot, daudzas sievietes vēlas un vēlas finansiālu stabilitāti neatkarīgi no tā, ko viņi saka, kas vairumā gadījumu ir godīgi. Es noteikti piekrītu dažām situācijām, kad sieviete pelna vairāk. Jā, daži vīrieši izjutīs spiedienu, bet dažas sievietes to izjūt un ir izteikušas neuzticību attiecībās šī iemesla dēļ. Mūsdienās tas ir grūti. Es vienkārši cenšos izprast savas stiprās un vājās puses un ceru, ka kādu dienu man izdosies atrast patiesu mīlestību. Uz tikšanos!

Tue Mar 25 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas ir interesants jautājums. Man ir grūti saprast, ko cilvēki ar to domā. Piemēram, kas ir finansiāli stabils standarts? Vai tas nozīmē, ka cilvēks rīkojas ar naudu gudri un ir dāsns? Vai tas nozīmē, ka cilvēks zina savas robežas un to, ko viņš var un ko nevar darīt, lai nauda nekontrolētu viņa dzīvi? Vai tas nozīmē, ka viņam ir viss gatavs, lai sieva un bērni varētu parādīties, piemēram, automašīna, māja, savs īpašums, nauda un darbs, un nav parādsaistību?

Mon Mar 24 2025
3 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

Principā vīrietim būtu jāspēj nodrošināt attiecību praktiskās vajadzības. Tomēr Bībelē tas nav nekas tāds, kas kavē doties uz tiesu vai stāties laulībā. Tātad tas ir kaut kas tāds, ko es uzskatu par svarīgu, bet ne aizliedzošu.

Mon Mar 24 2025
2 ❤️
Val's avatar
Val

Jā, es uzskatu, ka abiem vajadzētu būt. Pretējā gadījumā jums ir sakāmvārdi 22:7 "Bagātais valda pār nabagiem, un aizņēmējs ir kalps aizdevējam." ir taisnība. Finanses var spirāli griezties, ja nav disciplinētas vai kontrolētas, kā esmu redzējis, strādājot finanšu jomā.

Mon Mar 24 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Tas noteikti ir vieglāk, ja abi partneri ir finansiāli stabili. Noteikti kaut kas ir jāapspriež vienam ar otru, pirms uzņemties jebkāda veida saistības.

Mon Mar 24 2025
5 ❤️
Phoebe's avatar
Phoebe

Godīgi sakot, es gribētu vīrieti, kas ir finansiāli stabils, jo es sevi redzu stabilu šajā jomā. Ja sieviete ir stabilāka nekā vīrietis, tas izraisīs viņa lepnumu un radīs viņā slepenu rūgtumu pret viņu un galu galā traucēs viņam viņu mīlēt.

Mon Mar 24 2025
4 ❤️
Welly's avatar
Welly

Es vēlos teikt "jā", jo nauda patiešām atvieglo mērķu sasniegšanu, piemēram, mājokļa iekārtošanu, lai varētu laist pasaulē 10 bērnus un uzņemties vadību viņu izglītošanā. Tomēr Dieva ceļi nav mūsu ceļi. Bībele rāda piemērus par taisniem vīriešiem un sievietēm (nabadzīgiem un turīgiem), kuri stājās attiecībās (vēl pirms satikšanās klātienē), gatavi kalpot viens otram. Viņi atteicās no savām savtīgajām ambīcijām par labu nodrošināšanai, kopšanai un aizsardzībai, cik vien viņi spēja.

Sun Mar 23 2025
7 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Es uzskatu, ka vienīgā stabilitāte, kas ikvienam ir, ir nodrošināta Visvarenajā un caur Visaugsto! Ja vīrietis vai sieviete ir bijuši stabili un sliktie laiki viņu piemeklējuši iepazīšanās posmā, vai ir labi viņus pamest? Es teiktu, ka nē, jo situācija var mainīties jebkurā brīdī. Glābējs teica (es pārfrāzēju): "Esiet viņam uzticīgi, un Dievs parūpēsies par viņu." Un Dievs parūpēsies par viņu Tāpēc es mudinātu gan vīriešus, gan sievietes meklēt laulāto, kurš patiesi izvēlas Dievu un Viņa valstību pirmajā vietā. Šī savienība tiks svētīta slimībā vai veselībā, nabadzībā vai bagātībā utt.

Sun Mar 23 2025
8 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Ajit amen, brāli! Mēs tikko šodien draudzē lasījām par Ījabu, un kāds atgādinājums par taisno Dieva vīru, tomēr viņš zaudēja visu uz laiku.. mēs nevaram paļauties uz naudu vai panākumiem, tikai uz mūsu Glābēju!

Sun Mar 23 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Jessica, labs 👍

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

@Ajit "Bet meklējiet vispirms Viņa valstību un Viņa taisnību, un tas viss jums tiks pielikts." (Mt.ev.6:33) Atgūšanas versija

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Sam's avatar
Sam

Kad mani vecāki saderinājās, mans tēvs bija jauns kristietis, tikko bija pabeidzis studijas un saderināšanās gredzenam iztērēja pēdējos pāris simtus dolāru. Viņam nebija nekādas citas naudas vai aktīvu, un viņš nebija "finansiāli stabils". Mamma apprecējās ar viņu viņa rakstura un godīguma dēļ, un kopā viņi izveidoja ģimeni (tostarp ģimenes īpašumu) un daudzus gadus ir mīlējuši Dievu un kalpojuši Dievam. Apsverot partneri, mēs varam piešķirt pārāk lielu nozīmi finansēm. Dievs parūpēsies par saviem bērniem.

Sun Mar 23 2025
12 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Sam Es nevarēju palīdzēt, bet pamanīju, ka tu šķiet atšķirīgs no citiem puišiem, kurus esmu satikusi... Tas tikai pierāda, ka tevi ir audzinājis karalis un karaliene ar Dievu kā stūrakmeni 🙏😁

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Sam paldies par dalīšanos Sam, tiešām patika dzirdēt savu vecāku stāstu.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Joanna's avatar
Joanna

Tā ir lieliska perspektīva. Ir gudri būt labam saimniekam tam, ko Dievs mums ir devis, var nešķist, ka tas viss ir kopā vienā brīdī (kad tavs tētis ierosināja). Kamēr vien mēs meklējam Viņa vadību, gudrību un spriestspēju, Viņš mums to visu un vēl vairāk nodrošinās.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Alguem de São Paulo?

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Labāk būtu uzdot jautājumu, vai kristietim pirms randiņa būtu jābūt finansiāli stabilam. Iemesls ir tāds, ka, ja sieviete nav, bet vīrietis ir, cik daudz viņa piekāpsies viņa finansiālajam atbalstam. Ir arī citas lietas, bet tas ir sākumpunkts.

Sat Mar 22 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jā! Ja jūs nevarat atļauties, tad nesazinieties.

Sat Mar 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man kā misionāram un manai kopienai ir daudz viļņu un plūsmu ar atbalstu. Stabilitāte ir tiesības, no kurām mēs esam atteikušies. Es domāju, ka visiem kristiešiem, gan vīriešiem, gan sievietēm, vajadzētu censties būt finansiāli atbildīgiem, nevis stabiliem. Partnera statusā es gribētu, lai mēs uzlūkojam Dievu kā mūsu galveno apgādātāju un kopīgi lūdzam Dieva gudrību par to, kā pārvaldīt, dot, taupīt un izbaudīt to, kas mums ir dots katrā gadalaikā. Tā nav vīriešu lieta, tā ir mūsu lieta :)

Sat Mar 22 2025
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amanda Mīlu šo komentāru!!!

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
David's avatar
David

@Amanda ļoti labi teica, es pilnībā piekrītu.

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Amanda tas ir skaisti Amanda paldies par dalīšanos un Dievs svētī jūsu misijas darbu Es lūgsimies par jums puiši!

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Grūtāk ir kamielim iziet cauri adatas acij, nekā bagātam cilvēkam ieiet pie debesu vārtiem

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Mīlestība uz naudu ir visa ļaunuma sakne

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthew Es saprotu jūsu punktus, bet tas ir ļoti bīstami, lai ņemtu vārsmas un izmantojot one liners, piemēram, kāds ir konteksts? Arī naudas "mīlestība" ir visa ļaunuma sakne, nevis pati nauda. Ījabam bija viss, kas vien varēja būt, un viņš to atņēma, tomēr palika uzticīgs. Tāpēc es domāju, ka mēs esam vienisprātis par to, ka nauda nav būtiska, bet gan jauka, ja Dievs to dod, bet esiet uzmanīgi, kad jūs izvelkat vienas rindiņas Bībeles pantus ārpus konteksta. Vienkārši rūpējos par tevi, brāli 🙌

Mon Mar 24 2025
1 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Tas ir līdz šim kairinoši jautājumi, kurus man vienmēr uzdod ne Evan finansiāli stabils, bet bagāts, kas vēlas veikt 1miljons plus Kādēļ, pie velna, Dievs gribētu, lai tu būtu nabadzīgs, jā, nauda nenopērk laimi, bet nabadzība nav alternatīva Tātad, jā, visiem kristiešiem vajadzētu būt finansiāli stabiliem/bagātiem, ja tas tā nav, viņi dara negodu sev un Dievam

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mums nevajadzētu dzīties pēc naudas vai būt piesaistītiem pie zemes mantas (Mt.22:37). Dievs vienmēr nodrošinās (Ebr.13:5). Tas nenozīmē, ka mēs atstājam novārtā smagu darbu. Jaunietim būtu jākoncentrējas uz mācībām un savām attiecībām ar Kristu, lai veidotu stipru pamatu. Šim pamatam sekos labklājība: ar jaunuzņēmuma dibināšanu vai labu darbu, nodrošinot stabilitāti viņa nākamajai ģimenei. Tātad atbilde ir "jā". Pirms sievas meklēšanas vispirms ir jāveido pamats 😜

Fri Mar 21 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Jauki teikts, kungs🥹

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Dažreiz tas, ko sievietes saka, un tas, ko sievietes dara, ir divas dažādas lietas. Novērojums.

Fri Mar 21 2025
8 ❤️
Ihab's avatar
Ihab

Ir pieņemami iemesli nav $, pirms iepazīšanās, bet neviens, kas nāk prātā. Ar to, ka ir potenciāli naudas pelnītāji, arī nepietiek. Ir jābūt pierādījumiem. Tas ir būtisks iemesls laulību sagraušanai, tāpēc kā jūs varat to novērtēt, ja viņš nav stabils

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Neil's avatar
Neil

Vīriešiem ir jābūt labiem saimniekiem ar visu, ko Dievs viņiem dod. Dievbijīga sieviete negaidīs, ka vīrietis darīs Dieva darbu. Viņš ir mūsu apgādātājs visos laikos. JĀ/NĒ?

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Neil amen galu galā Dievs ir mūsu Provider!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Nu pastāstiet bezpajumtniekam, ka Lmao

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Patrick cilvēkam ir jāstrādā, lai nodrošinātu neviens nenoliedz šo faktu, bet es domāju, ka Neil ir nozīme galīgajā nozīmē Katra laba dāvana nāk no augšas.. viss, kas mums ir, ir ar Dieva žēlastību.. Un Dievs sevi apzīmē kā mūsu apgādātāju. Viņš ir nodrošinājis mani visu manu dzīvi. Tas nenozīmē, ka mēs nestrādājam... bet pat tad, kad mēs reizēm nevaram nodrošināt, Kungs var nodrošināt, jo Viņš ir mūsu galīgais nodrošinātājs!

Fri Mar 21 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jā, jo viņš izmanto savus talantus un resursus, lai kalpotu savai ģimenei un citiem un slavētu Dievu, atspoguļojot uzticību un atbildīgu to, ko Dievs viņiem ir uzticējis, pārvaldību. Kā sievietes mēs esam Dieva radītas kā (ebreju: ezer kenegdo) savam vīram, uzsverot pavadoņa, atbalsta & papildinošas partnerības lomu, nevis pakārtotas, bet kā tādas, kas papildina & novērtē savu vīru kā mājsaimniecības galvu & Dievu kā savu stūrakmeni, uzticoties Dieva varai & vadībai.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lai gan Svētajos Rakstos nav tieši teikts, ka ir nepieciešama finansiāla stabilitāte, vīrieši ir aicināti rūpēties par savu sievu un ģimeni. Mums ir jāņem vērā arī reālā situācija uz vietas. Lai arī kā mēs teiktu pretējo un popularizētu gara augļus kā kritēriju, kas ir vissvarīgākais, izvēloties laulāto(un tas ir vissvarīgākais), tomēr liela nozīme ir viņu finansiālajai situācijai. No manis novērotā tas īpaši attiecas uz sievietēm, kad viņas izvēlas vīrieti.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Nathan Vai tu saki, ka tas, cik daudz vīrietis nopelna, ir izšķirošais faktors, ko izvēlas kristīga sieviete? Ja tā, tad es patiešām neticu, ka tas ir taisnība.. daži, kas jau ir komentējuši, ir teikuši citādi, un es arī piekrītu.. Ja Kungs vēlas, lai divi cilvēki būtu kopā, es ticu, ka Viņš nodrošinās viņiem visu, kas viņiem vajadzīgs, bet lieki naudas līdzekļi nav mana vēlme, un es domāju, ka arī citas kristietes tam piekritīs...

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica liels izšķirošais faktors? Nē, bet faktors kopējā lēmuma pieņemšanā - jā. Ja tev būtu jāizvēlas starp diviem vīriešiem, kas abi ir Bībelei ticīgi kristieši, abi ir vienādi visos aspektos, izņemot to, ka viens ir finansiāli stabils, bet otrs nav, kuru tu izvēlētos?

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan hey brālis Es pārlasīju jūsu citu komentāru un sapratu, ka es pārpratumu atvainojiet... Es domāju, ka jūs teicāt, ja cilvēks pelna vairāk naudas nekā cits, nekā tas būtu iemesls, kāpēc sieviete varētu iet par viņu... bet jūs bijāt tikai sakot finansiāli stabils cilvēks. Un es teiktu, ja stabilitāte ir tāda, ka viņš var nodrošināt savu mājokli un pirmās nepieciešamības lietas, tad jā, es izvēlētos šo vīrieti, bet tas ir atkarīgs, jo var būt īpaši apstākļi, piemēram, slimība vai trauma utt.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica nav jāuztraucas, mums ir jāapsver visi šādu svarīgu dzīves izvēli leņķi. Īpaši kā kristiešiem, kuriem ir vairāk faktoru, kas ietekmē to, ko mēs izvēlamies.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan jā, es pilnībā piekrītu. Pat tāpat kā tavā citā amatā.. tā kā laulība ir tik cieša savienība, tev būtu nepieciešams līdzīgi redzēt daudzas Bībeles pārliecības, lai gan to var būt tik grūti atrast.. un tev var patiešām patikt kāds, kas ir patiešām atšķirīgs no tevis.. bet es domāju, ka jo vienkāršāka kļūst mūsu mācība, tikai balstoties uz Svēto Rakstu pamatprincipiem, pat tas var kļūt arī vieglāk.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Tiago's avatar
Tiago

Tas ir labs jautājums, es pats sev par to esmu jautājis un lūdzis. Manā gadījumā es esmu stabils sev, bet ģimenei vēl neesmu gatavs, runa ir par to, ka Dievs man deva mieru sākt randiņus, vienlaikus strādājot arī pie finanšu jomas, es jūtos ok, sperot soli pa solim. Ja es visu savu piepūli veltītu finansēm, es, iespējams, atstātu Dievu otrajā vietā, bet tas ir man pašam, ļauj Dievam dot tev to, kas tev vajadzīgs, es domāju, ka Viņam rūp tavas vajadzības, esi atvērts, lai uzklausītu un strādātu pie tā. Uz to.

Thu Mar 20 2025
6 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Tiago tas ir gudrs Tiago. Ir labi, ka gribam būt stabili, un es ticu, ka Dievs dod to, kas ir vajadzīgs, kad satiekam īsto cilvēku, Dievs var to dot, un esmu dzirdējusi pārus dalīties, kā ar katru bērnu, kas viņiem piedzima, Dievs palielināja viņu ienākumus, lai nodrošinātu ... tik skaisti!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Linda's avatar
Linda

@Tiago 😊

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka "finansiāli stabils" varētu būt dažādās krāsās... Es domāju, ka galvenais ir raksturs... cilvēks apzinās savu aicinājumu... Nodrošinātājs, aizstāvis, vadītājs un ģimenes galva... Ja visi viņa ienākumi aiziet spēlēm, sevis apmierināšanai, hobijiem. Viņam no tā būs jāatsakās ģimenes labā. Tas pats attiecas arī uz mums. Ģimenes finanses ir tik atšķirīgas.

Thu Mar 20 2025
9 ❤️
Tony's avatar
Tony

100% Tam nav veltīts pietiekami daudz laika. Ja jūs dzīvojat kapitālistiskā sistēmā, nauda ir svarīga. Nav nekādu "ja", nekādu "bet"

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kā jau citi ir teikuši, finansiāli stabils ir nedaudz subjektīvi un atkarīgs no apstākļiem, bet finansiāli atbildīgs ir saistīts ar raksturu - kā vīrietis (vai sieviete) rīkojas ar naudu, ja viņš zaudē darbu/ienākumus? Vai viņi taupa, vai viņi tērē (pat nonākot parādos), vai viņi spēj ierobežot tēriņus, kad tas ir nepieciešams? Tas nav tik vienkārši kā tas, cik daudz naudas cilvēks nopelna, un laulībā vīrietim un sievietei ir jābūt vienisprātis.

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mana vienkāršā atbilde ir nē! Turklāt jēdziens "finansiāli stabils" ir diezgan objektīvs.... piemēram, tas, kas vienam cilvēkam var būt stabils, citam var šķist nestabils. Dzīvošana no algas līdz algai ne visiem šķiet stabila, bet citiem tas ir tikai labi, ja vien ir rēķini, parūpēts par ģimeni un jumts virs galvas.

Wed Mar 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa Man labāk gribētos dzīvot vienkārši, lai man būtu vairāk laika, ko pavadīt kopā ar vīru un viņam ar bērniem, nevis ar izsmalcinātām lietām. Kvalitatīvs laiks un atmiņas, nevis kvantitāte, kas ir tikai lietu pirkšana, dzīvē VĒLĶI būs svarīgāka! PERIODT!

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia aw es arī! Es to gribu 💕

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Ask's avatar
Ask

Tas ir lielisks domāšanas veids!

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jūs, dāmas, sniedzat man cerību attiecībā uz tikumību par finanšu tēmu. Ja sirds līmenī ir tikumība, tad visas lietas tiek novestas līdz paklausībai Jēzum Kristum - Kungam, mūsu Taisnībai. Kvalitāte pār kvantitāti, āmen!

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Ļoti ērts temats, lai fiksētu Svētos Rakstus: finansiāli stabiliem cilvēkiem koncentrēties uz Svētajiem Rakstiem, kuros tiek vērtēts smags darbs, nevis slinkums un atbildība pret to, ko Dievs mums ir devis. un tāpat arī tiem, kas ir finansiāli nenoteikti pazemībā un uzticībā. Ideālā gadījumā gan mums ir labāk, ja mums nav ne finansiālās stabilitātes, ne finansiālās nedrošības. "Es nerunāju no trūkuma, jo esmu iemācījies būt apmierināts, lai arī kādos apstākļos atrodos." filipiešiem 4:11

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mana prioritāte vienmēr ir bijusi būt labam pārvaldniekam visam, ko Dievs uztic manā aprūpē. Mana pārliecība ir tāda, ka man nekas nepieder - tas viss pieder Dievam. Kad Dievs man kaut ko uztic, vai tā būtu nauda, vai ne, es uzskatu, ka pārvaldu to Dieva vārdā. Dievs zina, kas man ir vajadzīgs, un Viņš ir mans apgādātājs. Viena cilvēka acīs tas var izskatīties kā "finansiāla stabilitāte", bet cita cilvēka acīs tas tā nebūs. Zināmā mērā tas ir subjektīvi un noteikti ir interpretējams.

Wed Mar 19 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Chris Tik daudzi to aizmirst, viss labais, kas mums ir, nāk no Dieva. Neatkarīgi no tā, vai tā ir nauda, talanti, un vai utt.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Servando's avatar
Servando

(1) Jēkaba 2:2-5 Jo, ja kāds cilvēks ienāk jūsu sapulcē ar zelta gredzenu un tērpies smalkās drēbēs, un ienāk arī nabags netīrās drēbēs, un jūs pievēršat īpašu uzmanību tam, kas tērpies smalkās drēbēs, un sakāt: "Tu sēdi šeit labā vietā," bet nabagam sakāt: "Tu stāvi tur vai sēdi pie mana pakājnieka," vai jūs neesat savā starpā ieviesuši atšķirības un kļuvuši par tiesnešiem ar ļauniem motīviem?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

(2) Klausieties, mani mīļie brāļi: vai Dievs nav izvēlējies šīs pasaules nabadzīgos, lai tie būtu bagāti ticībā un mantinieki valstībā, ko Viņš apsolījis tiem, kas Viņu mīl?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

Ja Dievs ir izvēlējies šīs pasaules nabadzīgos, lai tie būtu bagāti ticībā... daži cilvēki palaidīs garām ticīgus partnerus; jo viņu priekšroka "stabilitātei" varētu būt pārāk augsta. Tikai pārdomas

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Darren's avatar
Darren

@Servando par punktu 👌🏻

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

😊 100% piekrītu! Ja zini, tad zini, hahaha... bet es arī ticu, ka būt nabadzīgam var būt tikai uz sezonu.

Sat Mar 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Saskaņā ar Svētajiem Rakstiem finansiālā stabilitāte nav prasība, bet spēja un apņēmīga sirds apgādāt noteikti ir, un viņam nav jābūt bagātam cilvēkam, lai to darītu.

Wed Mar 19 2025
14 ❤️
Ask's avatar
Ask

Ļoti taisnība! Sieviete, kas to saprot, atradīs īstu Dieva vīrieti!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Es noteikti piekrītu!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Skumjākais, ko esmu novērojis, ir tas, ka vīrieši ir iemācīti dzīties pēc naudas un domāt, ka, ja viņam ir nauda, viņš var iegūt jebkuru sievieti, un tas nozīmē, ka viņš ir gatavs kļūt par vīru, bet tas ir meli. Patiesībā nav labi koncentrēties uz naudas pakaļdzīšanos vai pielīdzināt kāda cilvēka vērtību materiālismam. & es garantēju, ka vīrietis tik un tā gūs daudz lielākus panākumus, ja viņam būs komandas biedrs, kas viņu iedrošina, arī tāpēc, ka Dievs ciena laulības derību. Lielākajai daļai vīriešu patiešām finansiāli klājas daudz labāk, ja viņiem ir sieva.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Jūs uzrakstījāt visu, kas man bija prātā! Un Dievs ir radījis palīgu cilvēkam, un sievai ir jābūt tai, kas palīdz vīrietim ceļā uz finansiālu stabilitāti ģimenei! Tam nav jābūt visam paveiktam, pirms pat domāt par sievas atrašanu! Es uzskatu, ka tas tikai iznieko tik daudz laika!

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Absolūti. Es satiku vienu puisi, man šķita, ka viņš ir lielisks, un viņš arī par mani tā domāja, mūsu mērķi un sapņi bija saderīgi, bet, tā kā viņš bija tik apsēsts ar naudas pelnīšanu un acīmredzot domāja, ka tas nes laimi, viņam būtībā nebija nekādu attiecību prasmju un tērzēšanas attīstības, viņš bija pilnīgi nevērīgs pret mani un emocionāli nepieejams. Tā bija viena no visvairāk sirdi plosošajām lietām - vērot, kā kāds izvēlas naudu, nevis rakstura attīstību un kvalitatīvas attiecības.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Darren's avatar
Darren

Amen 🙏🏻

Wed Mar 19 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Iespējams, mums būtu vajadzīga sīkāka informācija par to, kā cilvēki saprot, ko nozīmē finansiālā stabilitāte. Dažādiem cilvēkiem ir dažādas definīcijas. Daži jautājumi varētu būt šādi: Vai tas ir finansiāli stabils, ja tu strādā kā misionārs un esi piesaistīts ziedotājiem un paļaujies uz Dievu, ka Viņš tevi nodrošinās? Vai tas ir pietiekami "stabils", lai nodrošinātu minimumu? Utt.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Es spētu nodrošināt un rūpēties par ģimeni (vienīgais ienākums), bet mums būtu jādzīvo ļoti pieticīgi. Es varētu tā dzīvot, bet, tā kā mans nākamais dzīvesbiedrs nevēlas dzīvot īrētā dzīvoklī, bet vēlas māju ar dārzu, es atkal mācos, lai iegūtu darbu ar augstiem stabiliem ienākumiem, lai varētu atļauties vieglu dzīvi ģimenei. 🫡

Wed Mar 19 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Šajā sarunā ir nianses. Piemēram, vecums. Ja tas ir jaunāks cilvēks, kurš vēl mācās skolā, bet kuram ir skaidrs karjeras un finansiālās stabilitātes plāns, tad tas ir lieliski. Ja tas ir vecāks vīrietis ar lieliem parādiem un bez skaidriem plāniem par turpmāko virzību uz priekšu, tad tas ir sarkans karogs, IMO. Finanšu stabilitāte nav viss, bet tā nav arī nekas.

Wed Mar 19 2025
8 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Es noteikti domāju, ka jā. Vīrietim ir jābūt vadītājam, un kā viņš to dara, ja nespēj nodrošināt savu ģimeni? Protams, nav nekas slikts, ja sieviete ir arī finansiāli stabila - patiesībā es teiktu, ka arī tas ir būtiski imo -, bet potenciāls risks varētu būt kāds nenobriedis vīrietis, kurš domā, ka viņam nav nepieciešamas labas finanses, jo viņa viņam palīdzēs ect.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ir svarīgi būt finansiāli stabiliem, jo nauda ir instruments, ar kura palīdzību kaut ko izdarīt, ja jūs saprotat, ko es gribu teikt

Wed Mar 19 2025
4 ❤️