Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Mon Nov 11 2024

Iepazīšanās un politika 😳

Ja kāds balso par citu partiju nekā jūs, vai tas būtu šķērslis randiņā? Kā jūs runājat par politiku randiņu laikā?

16 Patīk
65 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas var būt, tas ir atkarīgs arī no viņu iemesliem, lai gan, ja kāds balso par partiju, ar kuru es nepiekrītu ekonomisku iemeslu dēļ vien, jo viņa domā, ka viņi varētu darīt labāku darbu, vai varbūt viņi vēlas nodrošināt lielāku finansējumu konkrētai nozarei, kas nav neētiska viņa ir iesaistīta, tad tas nav darījuma pārtraucējs. Bet, ja tas ir abortu/eitanāzijas atbalstītāju apsvērumu dēļ utt., tad nē......

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Esmu nonācis līdz tam, ka skatos uz Dieva valdību. Ja lūgšana ir pirmajā vietā pirms balsošanas, tad kāda jēga strīdēties?

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Nish's avatar
Nish

Jā, tas var būt šķērslis darījumam, bet tas ir atkarīgs no tā, cik nopietni cilvēks uztver politiku. Ja cilvēks ir kaislīgi aizrauts ar kādu no 2 partijām, tad būtu grūti sadzīvot kopā. Tāpēc labs jautājums būtu pajautāt cilvēkam: "Ko viņš domā par politiku?"

Mon Nov 18 2024
0 ❤️
Sarah's avatar
Sarah

Dažas interesantas sarunas šeit. Es priecājos, ka visi izturas diezgan cieņpilni. Es domāju, ka nekad netiksimies ar konservatīvu vēlētāju, līdz es to patiešām darīju. Es domāju, ka svarīgākas par partiju, par kuru kāds balso, ir vērtības, kas stāv aiz tās. Es atklāju, ka patiesībā mums ir līdzīgas cerības, bet tikai atšķirīgi veidi, kā sasniegt galīgo mērķi. (Es acīmredzot uzskatīju, ka manējie bija labāki!) Bet tas noteikti nebija šķērslis darījumam. Es domāju, ka Apvienotajā Karalistē, iespējams, daudzējādā ziņā ir vieglāk nekā ASV.

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Kai's avatar
Kai

Es uzskatu, ka politika ir saistīta ar jūsu kā personas vērtībām un pasaules uzskatu. Tāpēc man ir ļoti svarīgi zināt, kāda ir katra no jums nostāja šajā ziņā.

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Tas patiešām ir atkarīgs no politiskās partijas. Pašlaik man ir viss kārtībā ar Apvienotās Karalistes politiskajām partijām (bet man ir savas vēlmes), man nav partijas kartes/dalības kartes, bet es pildu savu pilsonisko pienākumu, balsojot. Nepieciešams, lai ikviens, kas ir Amerikas nedemokrātiskās partijas biedrs vai atbalsta to, jo tā ir saistīta ar KKK, noziedzības likumprojektiem, pašreizējās ļaunās ideoloģijas un abortu virzību un pieprasīšanu. Nemaz nerunājot par nesen notikušo iekšējo apvērsumu, kas, viņuprāt, palika nepamanīts. IMHO. 😊

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Šodien uzzināju, ka mūsu britu draugiem pāri dīķim patīk lietot "different ... to", bet amerikāņi dod priekšroku "different ... than". Diezgan interesanti, vai ne? 🤔

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kas attiecas uz balsošanu, es domāju, ka mums ir tiesības balsot par jebkuru, ko vēlamies, paturot prātā, ka "mūsu valstība nav no šīs pasaules" Mūsu patiesā pilsonība ir debesīs. Pasaules varas struktūras ir *labākajā gadījumā* vāja simulācija tās godības, kas atklāsies atdzimšanā, kad atgriezīsies mūsu Kungs Jēzus Kristus. Svētības visiem.

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Peter labi teikts!!!

Thu Nov 28 2024
1 ❤️
Brian's avatar
Brian

Trump par mani 🙂

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Visticamāk, bet tas ir atkarīgs. Kā es varu pārvietoties? Vienkārši godīgi un atklāti par saviem uzskatiem. ASV mums ir 2 galvenās partijas - demokrāti un republikāņi (un tie, kas balso par neatkarīgajiem, bet es teiktu, ka tas nenotiek bieži). Man patīk sevi uzskatīt par neatkarīgo, bet es esmu ļoti konservatīvs, tāpēc parasti balsoju par republikāņiem. Parasti tiem, kas balso par abām partijām, ir ļoti atšķirīgi uzskati par svarīgākajiem jautājumiem (piemēram, aborti, imigrācija, laulības utt.), tāpēc es saku, ka, iespējams, man tas ir izšķirīgs jautājums.

Sun Nov 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es dzīvoju Houston, Texas un balsoja par Trump

Sun Nov 17 2024
2 ❤️
Rory's avatar
Rory

Es zinu kādu Apvienotās Karalistes kristiešu politiķi, kas pārstāv vienu partiju, bet viņas vīrs ir otras partijas atbalstītājs. Tas nekad nevarētu būt es!

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Colin's avatar
Colin

Es cīnītos ar kādu, kurš ir aizgājis uz leju sazvērestības teorijas trušu caurums. Apvienotajā Karalistē neviena partija neveic kampaņu, pamatojoties uz kristīgo vērtību platformu, tāpēc vienmēr apsveriet, kas no šī viedokļa ir vismazāk sliktākais variants Es arī domāju par to, kurš variants dos tirgiem vislielāko brīvību, jo tas labāk ietekmēs dzīves līmeni un kopējo labklājības pieaugumu. Es nevarētu tikties ar kādu, kas ir stingri kreisās partijas piekritējs un sliecas uz komunismu, jo ir pierādīts, ka šīs idejas ir izgāzušās.

Sat Nov 16 2024
3 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Es piekrītu, ka man nav liberāļu

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Pēdējā ierakstā es atstāju vārdu "nav" pirms vārda "viduvēji". Kristiešiem ir jāsargās no vilkiem aitu drēbēs visos sabiedrības aspektos. Mēs arī esam aicināti būt zemes sāls.

Sat Nov 16 2024
3 ❤️
Andy's avatar
Andy

Es dzīvoju Apvienotajā Karalistē, un mani neuztrauktu, ja kāds balsotu par kādu no mūsu galvenajām partijām - leiboristiem, konservatīvajiem, liberāldemokrātiem vai pat Zaļo partiju. Tomēr es nevarētu tikties ar kādu, kas balso par galēji labējo partiju. Balto supremātistu vai neonacistu partiju, jo tas ir pretrunā maniem uzskatiem un Bībeles mācībai, ka Dieva acīs mēs visi esam vienlīdzīgi

Fri Nov 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Fri Nov 15 2024
0 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Neo nacisti baltie supremacisti man izklausās pēc demokrātiem

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

@Andy Paldies Dievam par jūsu politisko un Bībeles ietekmē perspektīvu !!! Jūs esat sāls.

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Galēji labējie nav neonacisti vai baltie supremātisti demokrātu dibinātais kkk ir baltie supremātisti nacisti bija sociālisti, kas ir tas, ko vēlas kreisie demokrāti, kas virza sociālismu komunismu utt., to pašu, ko vēlējās nacisti, tāpēc tas ir galēji kreisi, nevis galēji labējie

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Andy's avatar
Andy

@Jeffrey @Jeffrey Es nekad neteicu, ka galēji labējie ir neonacisti? Es uzskaitīju dažādas grupas, ar kurām es ar kādu neapmeklētu randiņu, ja viņa būtu to biedre, jūs redzēsiet, ka pēc vārda partija ir punkts, Atvainojos par pārpratumiem 👍

Mon Nov 18 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Trump 😍😍😍😍

Fri Nov 15 2024
5 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Darius Nathan jā, viņš uzvarēja !

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

Nu, ja viņu politiskie uzskati ir tiešā pretrunā ar Dieva Svētajiem Rakstiem 😳 tad tas ir skaidrs NĒ. No MĒS! Pie šādām partijām pieder ekskluzīva homoseksuāļu vai tikai lesbiešu politiskās partijas aizstāvēšana un strēlnieku huligānu ieroču sacelšanās partija vai abortu, eitanāzijas partija utt. Arī man tā ir vilka aitas ādā pazīme !!!

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gemmi jā, piekrītu jums Gemmi un uz vietas!

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Tātad nē liberāļiem un demokrātu partija pilnībā piekrīt

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

@Jeffrey heya tik Jeffrey; gan Evelyn n es dzīvoju Austrālijā 🇦🇺 atm tāpēc u nepieciešams saprast, ka mēs esam Sadraudzības alianse, tāpēc NAV saistīta ar ASV politiku jebkurā veidā! PALDIES DIEVAM. Par to. Lai gan mums šeit ir liberāļi un leiboristi. Kāda ir jūsu politiskā ainava ASV ? jūs izklausāties pēc augstākās izglītības, tāpat kā es, tāpēc apgaismojiet mūs ar savu profesora cepuri 🧑‍🎓ta.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

Brālis Kristū un draugs pagāns [ Rom.11:17 ], kurš ir iepotēts Ješua ģimenē; lai tava gara augļi atspoguļo Kristu etniskajā cilvēcē [ 1.Jņ.4:8 ] lasi Nathaniela Jeansona grāmatu TRACED; esi brīvs mīlēt [Jņ.8:36 ] un atbrīvot citus gūstekņus [Jes.61:1] un piedod, lai tev varētu piedot. [Kolosiešiem 3: 13]

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Gemmi's avatar
Gemmi

TIKAI jāapzinās, kā jūs prezentējat; un rūpēties nākotnē, kad jūs "runājat kāda" cita vārdā par savu amatu un pieļaujat šādu imbecilu kļūdu, tas var tikt uzskatīts par aizskarošu, narcistisku un rupju pret nepareizu personu - vai ka jums ir garīga vai intelektuāla invaliditāte, tikai brīdinot jūs; it īpaši, ja jūs neesat vienlīdz izglītots akadēmiskajā vidē ! Šis ir ērts padoms no juridiskā ērgļa, kurš ir apmācīts būt taktisks.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Atkarīgs. Vai viņi ir centristi? Droši vien labi. Ekstrēmists nepareizā virzienā? Droši vien nē.

Fri Nov 15 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Kurš virziens ir nepareizs ?

Sat Nov 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es nedomāju, ka es varētu tikties ar toriju

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Jā, es tev piekrītu, Adam.

Fri Nov 15 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Būtiski šajā tēmā, ka es cenšos uzzināt par cilvēku individuālajiem uzskatiem: Vai jūs ļaujat saviem uzskatiem noteikt, kā interpretēt Bībeli un apkārtējo pasauli? Vai arī jūs ļaujat, lai Bībelē skaidri nolasāmā universālā patiesība nosaka to, kā domāt un justies attiecībā uz Pasauli ap jums? Ja viss ir relatīvs un subjektīvs, bez absolūtas patiesības, tad diez vai ir jēga diskutēt par sīkumiem, izņemot lietderību, kā dzīvot mierā vienam ar otru

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
Adam's avatar
Adam

Esmu dzirdējis, ka vairāki šajā tēmā saka līdzīgas lietas, bet es teiktu, ka galvenais ir: kāds ir jūsu balsojuma dievišķais pamats? Es domāju, ka saruna, kas sākas tur, jums pateiks, vai jums ir vai nav situācija, kurā ir vai nav vienošanās.

Thu Nov 14 2024
4 ❤️
David's avatar
David

Protams, abi pārī nekad pilnībā nepiekritīs par visu, bet, ja atšķirība ir pārāk liela, tā kļūs par šķērsli darījumam. Personīgi es domāju, ka nevarētu tikties ar sievieti, kura ir stingri pret vakcīnām vai kuru neuztrauc, piemēram, klimata pārmaiņas.

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
David's avatar
David

Ņemot to vērā, politika var kļūt par šķērsli randiņos, ja cilvēks patiešām atbalsta kādu konkrētu pasaules uzskatu (kādi ir viņa uzskati par cilvēka dabu, cilvēciskām vērtībām, piemēram, taisnīgumu, un paradigmām). Lai gan ir svarīgi tos ņemt vērā, Pastāv tendence, ka cilvēkiem ir politiskā dogmatisma sajūta sekundāros / terciāros jautājumos. Nebūtu vērts tos padarīt par "darījuma šķērsli".

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
David's avatar
David

Iespējams, sākumā ņemiet vērā Tomasa Sovela (Thomas Sowell) noderīgo padomu - politika ir par kompromisiem, nevis ideālistiskiem risinājumiem. Un iemesls, kāpēc politikā ir kompromisi, ir tas, ka cilvēka daba un citi fakti par vērtībām (piemēram, taisnīgumu) vienmēr ir bijuši ierobežoti. Cilvēki bieži vien pieņem, ka viņi politikā var būt morāles krustneši, jo jūtas neierobežoti, lai sasniegtu jebkādu politisku rezultātu. (Nevajag maldīgi saprast, ka morālais kompass nav būtisks.)

Thu Nov 14 2024
1 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Pikanta tēma! Nepopulārs viedoklis: tāpat kā Hozejas dzīvē Dievam ir visas tiesības dot mums norādījumus par to, ar ko mums precēties. Es nevaru iedomāties, ka kāds no mums savā sarakstā iekļautu neticīgu aktīvu prostitūtu. Dievs tomēr dod mums izvēles iespēju. Bet tas, ko Dievs plāno, vienmēr ir labāk. Uzmanies, lai to, kas ir tavā sirdī, neuzliktu par vienīgo Dieva zīmi: citādi tu vari iekrist slazdā, ko tev uzliek tava sirds. Taču Dievs var aicināt mūs pieņemt grūtus lēmumus.

Thu Nov 14 2024
3 ❤️
Zoe's avatar
Zoe

Neesmu pārliecināts, ka tas būtu pilnīgs šķērslis darījumam. Manuprāt, man būtu jāzina galvenie iemesli un cik dziļi tie ir iedziļinājušies politikā. Svarīgākais ir būt saskaņotiem ar Dieva vārdu. Ja valdība aktīvi liek mums darīt lietas, kas ir pret Vārdu, tad Dievs saka, ka mums ir Viņa atļauja nepaklausīt viņiem. Dieva Vārds ir tas, par ko mums vajadzētu balsot. Ne cilvēkiem 🤷‍♀️

Wed Nov 13 2024
5 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Piekrītu

Thu Nov 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Zoe Sveiki un paldies par ziņu ievietošanu. Ar visu cieņu, vai esat lasījis visus Svētos Rakstus par paklausību tiem, kas ir valdībā un autoritātē. Mums visiem ir jābūt uzmanīgiem ar vispārinājumiem... atsevišķa cilvēka interpretācija par to, kas teikts Bībelē, var būt kļūdaina, kas var novest pie nepareiziem spriedumiem. Ceru, ka tas palīdzēs.

Sat Nov 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka tas ir darījuma lauzējs 🥹 Es joprojām mīlu cilvēkus no otras puses - nesaprotiet mani nepareizi! Bet būtu tiešām grūti būt romantiskās attiecībās ar cilvēku, kurš redz, ko dara otra puse, un viņam tas ir pieņemami (neatkarīgi no tā, vai tu esi kreisais vai labais, jo mūsdienās tās ir tik pretējas). Pastāv iespēja, ka viņi vienkārši ir maldināti, bet pēc sarunām un faktu pārbaudēm, ja cilvēkam joprojām nav tādas pašas pārliecības kā tev, man personīgi tas būtu patiešām grūti.

Wed Nov 13 2024
8 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Tas pats

Thu Nov 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es piekrītu @Evelyn ... sarežģīti, ja cilvēki ir cieši saistīti ar politiku, man tas pats par sevi ir trauksmes signāls. Taču saprast, kāpēc kāds balso tā, kā viņš balso, varētu būt labs veids, kā labāk iepazīt vienam otru, tāpēc, manuprāt, tas ir diezgan svarīgi... ar cieņu.

Wed Nov 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Politiskā piederība man nav šķērslis darījumam. Katram ir tiesības uz savu pārliecību. Tomēr tā kļūst par problēmu, ja tā kļūst par visu jūsu identitāti. Es arī pārtrauktu attiecības, ja mans partneris teiktu, ka viņš nevar būt draugs vai atvērts būt kopā ar citas partijas pārstāvjiem.

Tue Nov 12 2024
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Šis ir interesants jautājums. Manuprāt, tas sniedzas tālāk par partiju un ietver jautājumus par politiku un vadību. Vai kandidāta un viņa partijas politika atbilst dievbijīgām kristīgām vērtībām? Ja kandidāts saka, ka ir kristietis, vai viņš dzīvo kā kristietis? Ciktāl tas ir iespējams, kristīgam pārim vajadzētu būt vienotam šajos jautājumos.

Tue Nov 12 2024
6 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Republikāņu partijas platforma ir tuvāk Bībeles vērtībām, tad lielākā daļa ārzemju no galvenajām partijām tagad dažas trešās partijas ir diezgan Bībeles too

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Jā, jo īpaši, ja viņa ir demokrāts demokrāts un kristietība nav saderīgi viņai vajadzētu būt conservitve republikāņi vismaz šī partija supprts Dievu un Bībeli vislabāk / visvairāk

Tue Nov 12 2024
3 ❤️
Morgan's avatar
Morgan

@Jeffrey yeah

Tue Nov 12 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Morgan 👍

Tue Nov 12 2024
0 ❤️
Alex's avatar
Alex

Atkarībā no tā, vai kādam no viņiem ir dominējoša daba, kas vienmēr ir vīrietim, kad viņš ir savā dabiskajā stāvoklī. Es uzreiz pametu savu pēdējo gf šī iemesla dēļ.

Mon Nov 11 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alex Mēs varam būt pateicīgi, ka Kristus pārtrauc un maina mūsu dabu un dabisko stāvokli, aizstājot to ar Sevi.

Wed Nov 13 2024
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tas ir atkarīgs no viņu balsojuma pamatojuma un attieksmes pret citām partijām. Ja viņi ir nelokāmi vienā vai otrā virzienā, tad tas, visticamāk, ir šķērslis darījumam. Esmu dzirdējis cilvēkus sakām: "Ja tu balso ..., tad tu nevari būt kristietis", bet tas ir netaisnīgs vispārējs spriedums - ir jābūt vēlmei ieklausīties un lūgt par tiem, kas ir pie varas (neatkarīgi no tā, vai mēs viņiem piekrītam/patīkam vai nē).

Mon Nov 11 2024
11 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Im prity pārliecināts, ka demokrātu partija nav kristieši, pamatojoties uz tur nebībelisku platfrom

Thu Nov 14 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tas ir milzīgs pieņēmums. Es dzīvoju Apvienotajā Karalistē, un man nav par ko apskaust izvēli, kas bija jāizdara ASV vēlētājiem. Lai gan no virsrakstu politikām tas varēja būt acīmredzams, līderiem ir arī jāizrāda godīgums un godīgums, kas ir kristīgas vērtības. Arī Apvienotās Karalistes vēlēšanas nebija viegls lēmums. Daudzi ticīgie lūdzas un cīnās par to, par ko balsot - labāk izrādīt žēlastību un ieklausīties, jo mēs vienmēr varam kaut ko iemācīties.

Thu Nov 14 2024
4 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Rob labi trumpis & Vance runāja par Dievu Jēzu Kristu utt Kamala teica kristiešiem, kuri teica, Jēzus ir kungs / karalis viņi bija pie nepareizā raily . Kura kanadate jūs domājat bija vairāk pro kristietību puisis, kurš lūdzas ar mācītājiem pārdeva Bībeli un runā par Jēzu vai sieviete, kas saka, iet kaut kur citur jūs kristieši un vēlas nogalināt bērnus, izmantojot abortus un atbalsta visu nesvēto LGBTQ junk

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Jeffrey kā es teicu, lēmums šķita acīmredzams. Problēma tomēr ir tā, ka tas, ka kāds runā par Jēzu un šķietami atbalsta kristietību, nenozīmē, ka viņš ir patiess - Mt.15:8 "Šie ļaudis mani godina ar savām lūpām, bet viņu sirdis ir tālu no manis". Mums ir jālūdz, lai Tramps nonāktu pie glābjošas zināšanas par Jēzu un patiesas grēku nožēlas, lai viņš varētu godprātīgi vadīt valsti. Iedomājieties, kāda liecība un patiess liecinieks viņš būtu, ja tas notiktu.

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Rob es nekad nav teicis, patiesa .im runāju par to, kura partija vērtības vai kandidātu pozīcijas līnija līdzi vairāk ar Svētajiem Rakstiem . Tas nav svarīgi, vai tas ir patiess kristietis vai nē, jo Bībele saka, ka viņa vārds neatgriezīsies spēkā . Es personīgi domāju, ka pēc gandrīz mirst no atentāta mēģināja vairākas reizes viņš ir ieguvis saglabāts jūs varat pateikt, viņš ir mainījies runas stilu un pat retoriku plus vairāk pieņem cilvēkus no visām pusēm

Fri Nov 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rob Spot on Rob un es pilnībā piekrītu. Tas, ka kāds saka, ka aizstāv kristīgās vērtības un ir kristietis, nenozīmē, ka viņš tāds ir, un tas vienkārši neattiecas arī uz politiku. Kvalitatīva vadība ir tā, kas ir vajadzīga un tiek dota ar spēcīgu kalpa sirdi.

Sat Nov 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Atkarībā no tā, kura partija. Dažas partijas es varu pieņemt, citas ne..

Mon Nov 11 2024
4 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

Kuri no tiem?

Tue Nov 12 2024
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Ja otrs cilvēks aktīvi seko Kristum un prot atšķirt labo no ļaunā, domāju, ka vēlamā politiskā partija pārāk daudz neatšķirsies... lai gan neviena politiskā partija nav perfekta, dažas ir patiešām aplamas, bet citas ir gandrīz vai ekstrēmistes. Es cenšos nepievērst pārāk lielu uzmanību politikai.

Wed Nov 13 2024
1 ❤️
Jeffrey's avatar
Jeffrey

@Matityahu maldi un ekstrēmists = kreisā spārna liberāļi un demokrāti

Thu Nov 14 2024
2 ❤️