Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Sarah
Tue Jul 30 2024

Iepazīšanās ar citu konfesiju? ⛪

Vai jūs domājat, ka attiecības varētu izdoties, ja jūs esat dažādu konfesiju? Kādi ir tie uzskati, kurus jūs nevarētu mainīt, un lietas, kas varētu izjaukt vai izjaukt attiecības?

10 Patīk
85 Komentāri
Scott's avatar
Scott

Kad tu gribi bērnus, bet tava otra pusīte negrib. Tā ir izšķirīga situācija.

Wed Oct 09 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Jums nekad nevajadzētu iet pie nepatiesām idejām... šādas loģikas dēļ: "Ja pastāv viltotas vai viltotas banknotes 🏦, tad tas ir tāpēc, ka pastāv īsta nauda ar īstām banknotēm". Ja jūs strādājāt bankā, jums nav mācīts par viltotām vai viltotām banknotēm. Tev māca par īstām banknotēm, lai tu patiešām zinātu PATIESĪBU. Kad ienāktu viltota banknote, jūs uzreiz zinātu, ka tā ir viltota, jo esat pieradis pie patiesības. Iepazīstiet sevi un rīkojieties saskaņā ar PATIESĪBU.

Sun Aug 04 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ja ir viens Dievs, viena Bībele... Bija paredzēta viena patiesība , viena kristietības konfesija , viena ticība un viena mācība . Diemžēl sātans, tāpat kā Jēzus pirmās atnākšanas laikā, ir nācis mūsdienās un sagrozījis patiesos Dieva vārdus ar cilvēku radītām interpretācijām un mācībām

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Suze's avatar
Suze

Izsūdzība un komūnija (liturģija) ir visspēcīgākās lietas uz zemes. Man žēl, ka dažas konfesijas to nepraktizē. Es ticu, ka lūgšana un attiecības ar Dievu ir vēl svarīgākas, bet es nekad nekad neatstātu savu draudzi, kas praktizē šīs lietas un kurā ir arī svētie, lai sekotu viņu piemēram un draudzības dēļ, jo "Viņš nav mirušo Dievs, bet dzīvo Dievs".

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Lluvia's avatar
Lluvia

Nuestra relación con nuestro DIOS SANTÍSIMO 💫si es religión. Incluso en algunas versiones de Biblia todavía tienen la palabra religión. Hay mucha ignorancia al respecto. Basta con saber el significado etimológico de las palabras. Y tal cómo está en la Biblia a los seguidores de nuestro DIOS GLORIOSO JESÚS CRISTO ♥️ se nos llama Cristianos

Fri Aug 02 2024
0 ❤️
Dylan's avatar
Dylan

Attiecības ar Kristu nav reliģija

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es una denominación presbiteriana donde la manera de gobierno de la Iglesia Locar es distinto dado que es atraves de ancianos y se decide popularmente los diaconos por ejemplo

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mana sadraudzība nav konfesionāla. Un personīgi es domāju, ka attiecībās var rasties problēmas jebkurā gadījumā (daži var iet vai neiet uz vienu un to pašu baznīcu utt.), tāpēc ir svarīgi, lai laulībai kopumā būtu stingrs pamats Kristū.

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Es ticu, ka tas varētu darboties, vai, labāk sakot, ja jūs patiesi meklējat un sekojat Jēzum, sākumpunktam nav nozīmes. Jūs pieturēsieties pie Dieva vārda Bībeles un kāda prakse dabiski tiks izfiltrēta, tad runa ir par jūsu konfesiju, lai varētu labot, citādi jums ir jāpamet, jo jūs zināt, ka tas ir nepareizi un nekādas izmaiņas nav redzamas. Runa nav par tradīciju/reliģiozitāti, bet gan par Dieva patiesību.

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Julio's avatar
Julio

Katolis šeit, protams, es dotu priekšroku katolim, bet es saprotu, ka dažādu konfesiju cilvēkiem ir dažādas stiprās puses. Es ilgus gadus biju reformāts un novērtēju viņu spēcīgo, spēcīgo sistemātisko teoloģiju, un attiecībā uz EO es novērtēju viņu spēcīgo skatījumu uz vēsturi, tāpat kā mēs, katoļi. Tas var izdoties, bet tas būs atkarīgs no apstākļiem. Es esmu atvērts jebkuram trinitāristu ticīgajam, kuram ir spēcīgs skatījums uz Svētajiem Rakstiem.

Thu Aug 01 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es dodu priekšroku vienādai pārliecībai, piemēram, es neticu Vasarsvētku ticībai, es ticu kristietībai, jo Vasarsvētkus saskaņā ar manu izpratni par šo vārdu svinēja tie, kas nesaņēma Svēto Garu, un šajā Vasarsvētku dienā tā notika tajā pašā dienā, kad cilvēki runāja mēlēs, un es tikai saku, ka, manuprāt, tas nederēs, ja mums nebūs vienādas pārliecības, ja tas vispār ir jēga

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno Vasarsvētki vairāk uzsver Svēto Garu (Apustuļu darbos 1:8 Jēzus teica saviem mācekļiem, ka viņi saņems spēku, kad Svētais Gars nokritīs pār viņiem, un kļūs par lieciniekiem līdz zemes galiem). Runāšana mēlēs ir viena no Garīgajām dāvanām (kā redzams Apustuļu darbos 2), un Pāvils to piemin savās vēstulēs - taču Vasarsvētku kristieši nav vienisprātis par to, vai ikvienam vajadzētu runāt mēlēs kā kristīšanas Garā zīmi.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno Atvainojos, ka pietrūka vietas - jā, mums ir jābūt saderībai attiecībās, bet mēs visi esam ceļā, mācoties un ejot ar Dievu, nevienam no mums nav viss izstrādāts. "Dzelzs asina dzelzi", un tieši caur veselīgu komunikāciju mēs augam.

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Rob ne Vasarsvētku un vēsturiskās baznīcas tulko mēles kā valodu. Apustuļu darbu 2. nodaļā, ja redzat *kontekstu*, ir redzami jūdi no vairākām tautām, kuri ir pārsteigti, redzot galiliešus runājam svešvalodās, kuras viņi nekad nav mācījušies.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Jums ir taisnība šajā kontekstā (Apustuļu darbi) attiecībā uz zemes svešvalodām. Acīmredzot, saskaņā ar Kor.14:2 tas nebūtu piemērojams, jo Bībele runā arī par debesu valodu (mēli).

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Brian Es uzaugu anglikāņu baznīcā, kur bija maz mācības par Svēto Garu un Apustuļu darbiem 2. nodaļā. Jā, konteksts ir super svarīgs, un pat KJV ir skaidrs, ka tajā bija iesaistīts Svētais Gars, un - kā Jūda pieminēja 14. vēstulē korintiešiem, Pāvils saka, lai mēs dedzīgi vēlamies garīgās dāvanas, un māca par mēlēm. Taču patiesā būtība ir tāda, ka nevienam no mums tas viss nav skaidrs, un ir pārāk viegli noraidīt kādu, pamatojoties uz konfesiju etiķeti.

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Rob @Brian Lai būtu skaidrs, 1. vēstulē korintiešiem 14:2 ir runa par valodu (mēli), kas tiek runāta Dievam kā noslēpums, nevis cilvēkiem.

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude buddy, paldies par pareizo paskaidrojumu. Šī tēma izceļ "mana konfesija ir labāka par tavu, jo a..b vai c" pūli.

Thu Aug 01 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha Es tevi sapratu, bruv 😎 @Sarah patiešām publicē dažas provocējošas tēmas - man tas patīk. Turpini tās iesūtīt.

Thu Aug 01 2024
3 ❤️
Jude's avatar
Jude

*doma

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Es piekrītu tev rob 🙂 Īpaši, kad tu saki, ka mēs esam vienā ceļojumā, kalpojot Kungam

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Teeno Paldies Teeno - cerams, ka tas, ar ko dalījāmies, ir bijis noderīgs :)

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude @Rob Paldies par atbildēm, puiši. Glosolālija ir nesen iekļauta kristīgajās konfesijās. Agrāk par to tika ziņots tikai dažu katoļu mistiķu un separātistu grupu vidū. Ieskatieties Charles A Sullivan projektā Gift of Tongues Project, lai iepazītos ar vēsturiskajiem ziņojumiem par mēlēs runāšanas dāvanu.

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Priecājos, ka jūs pētāt. Es negribu būt necienīgs pret kādu, bet personīgi es neticu bļaustīšanās baznīcās. Tomēr, kā liecina Rakstu vietas, IZSKATĪJOT Apustuļu darbu grāmatu, pastāv tāda lieta kā "runāšana mēlēs" kā garīga dāvana, lai runātu ar Dievu debesu valodās. Es to redzu kā kristietis, kas nav konfesiju pārstāvis.

Fri Aug 02 2024
2 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Kādi panti?

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Neskaitot 1. Korintiešiem 14:2, es uzskatu, ka Romiešiem 8:26 ir ļoti interesanti, jo, MANĀ UZSKATĪJUMĀ, šajā pantā ir aprakstīti nosacījumi, lai Svētais Gars varētu iejaukties. Es nedomāju, ka Svētais Gars "pārņem varu". Es domāju, ka mēs Viņam nododamies brīvi. Mēs "sadarbojamies" ar Viņu.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jūda Romas 9: 23 [iekšējs nopūtas] "25 Bet ja mēs ceram uz to, ko neredzam, tad mēs .. gaidām to. 26 Tāpat arī Gars palīdz mūsu vājībām, jo mēs nezinām, par ko mums būtu jālūdz, kā mums vajadzētu, bet pats Gars aizlūdz par mums ar nopūtām, kas nav izrunājamas [lit. neizrunājamas]. 27 Un tas, kas pēta sirdis, zina, kāds ir Gara prāts, ..." Šķiet, ka tas attiecas uz Svētā Gara iekšējo darbību, nevis uz dzirdamiem izteikumiem vai čukstiem.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Brian 1.Kor.14:9-11 "ja jūs neradīsiet ar mēli saprotamu runu, kā tad varēs zināt, kas ir runāts? Jo jūs runāsiet tikai ar gaisu. 10 Iespējams, ka pasaulē ir ļoti daudz valodu veidu, un neviena no tām nav nespējīga saprasties. 11 Tātad, ja es nezināšu valodas nozīmi, tad es būšu nesaprotams." Šķiet, ka ļoti lielā mērā ir runa par reālām zemes valodām.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Oksfordas vārdnīca. stostīšanās īpašības vārds 1. apzīmē dziļu, netveramu skaņu, kas izsaka sāpes, izmisumu, prieku utt. "viņš izdeva stenīgas skaņas un elpoja ar grūtībām" 2. apzīmē zemu čīkstēšanu, ko izdod objekts, uz kuru iedarbojas spiediens. "stabs izsauca milzīgu stenēšanu un sabruka" Bieži lietotais vārds ir SKANDS. Neesmu pārliecināts, kā jūs interpretējat "nedzirdams"

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Korintiešiem 14. nodaļā šajā gadījumā ir runa par prasību, lai kāds cits interpretē. Ļoti izskatās, ka vēstījums ir jāsniedz 2 cilvēkiem. Tas ir tāpat, it kā tu dotos uz randiņu ar meiteni un viņa tev teiktu: "Kungs man teica, ka tev mani vajag apprecēt". Tev vajadzētu atbildēt šādi: "Tas Kungs man to nav teicis. Mums abiem vajadzēja saņemt paziņojumu... Es savu vēl neesmu saņēmis"

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian "nevar izrunāt" nenozīmē "nedzirdams", tas nozīmē "nevar formulēt" Franču valodas versija zemāk ⬇️ to parāda labāk. Ja jūs saprotat citu valodu, mēģiniet to sameklēt. 26 De même aussi l'Esprit nous aide dans notre faiblesse, car nous ne savons pas ce qu'il nous convient de demander dans nos prières. Mais l'Esprit lui-même intercède par des soupirs inexprimables;

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian "nedzirdams stenēšana" ir kā "apļveida kvadrāts" - 2 pretrunīgi vārdi kopā.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Vai "soupirs inexprimibles" nenozīmē tieši to pašu, ka tās ir jūtas, kuras nevar izteikt, artikulēt vai pat izrunāt/izrunāt/izteikt? Esmu to lasījis spāņu un vācu valodā, un tur ir teikts tas pats (indecible un unaussprechlich, t. i. neizrunājams). Ergo, sajūta/dziļi noturīgā emocija, ko Svētais Gars mūsu vārdā nodod Dievam, tiek nodota Dievam mūsu iekšienē, garīgi, pret Viņu debesīs, nevis dzirdami, ārpusē, dievkalpojuma laikā.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Kādam, kurš nav sajūsmā par glosolāliju baznīcā, jūs to aizstāvat ar lielu atdevi. Pāvils skaidri saka, ka ir labākas un noderīgākas dāvanas, pēc kurām tiekties, nevis runāt mēlēs/ svešvalodās.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Es nekad neteicu, ka dievkalpojuma sesijā. Arī Bībelē tas nav teikts. Vēstulē romiešiem 8 var notikt privāti, ar minētajiem nosacījumiem... Kā tas bija Hannas gadījumā vecajā Testamentā - VARĒT. Nevaru to ne apstiprināt, ne noliegt, bet nosacījumi, šķiet, pastāv. Atkal, "iekšēja/dzirdama stenēšana" ir "apaļā kvadrāta" gadījums, kur pēc definīcijas 2 vārdi ir pretrunā. Oksfordas vārdnīca - izteikt - izteikt vārdos. "Nevar izrunāt" = "Nevar izteikt vārdos"

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Korintiešiem 14:2: Jo, kas runā mēlē, tas nerunā ar cilvēkiem, bet ar Dievu, jo neviens viņu nesaprot, bet viņš runā noslēpumus Garā. Kam: Dievs Vai tā ir zemes valoda? Ne Kāpēc? Neviens nesaprot. Vai viņš runā 🗣? Jā Izklausās? Jā Izklausās? izdod dzirdamas skaņas, piemēram, stenēšanu, ko nevar izteikt vārdos nevienā no zemes valodām.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Jude *nevar ievietot

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Runa nav par entuziasmu, runa ir par patiesības meklēšanu un stāstīšanu. Patiesība ir tāda, ka, balstoties uz loģiku un argumentāciju, kas izriet no teksta vēstulē korintiešiem un romiešiem, pastāv tāda lieta kā "runāšana mēlēs" kā debesu valoda Dievam, kuru neviens nesaprot. Es nekad neesmu teicis, ka citas garīgās dāvanas nav svarīgākas. Es arī nekad neesmu teicis, ka jums ir jārunā šajā debesu valodā, lai būtu kristieši.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Man ir interesanti, kā tu, balstoties uz maldīgu ideju no Apustuļu darbu grāmatas, mēģini apgalvot, ka "runāšana mēlēs" kā debesu valoda Dievam ir maldīgs apgalvojums un vispār neeksistē.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Jude Es to saprotu kā runāšanu svešvalodās vai runāšanu neizskaidrojamos stostos. Vai esi apskatījis to puisi, kuru es pieminēju? Droši vien nē. Bet es viņu citēju tāpēc, ka viņš ir Vasarsvētku ticīgais, šķiet

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Brian's avatar
Brian

@Brian ... apgalvot, ka runāšana mēlēs patiesībā ir par faktiskām valodām. Un ka glosolālijas meklēšana vai veicināšana varētu būt nelietderīga. Lielākā daļa konfesiju piekrīt, ka mēles ir (reālas) valodas un brīnumainā un iespaidīgā lieta bija tā, ka (iespējams) nezinoši galilieši runāja vairākās svešvalodās. Bet es domāju, ka mēs varētu turpināt diskutēt mūžīgi. Paldies par apmaiņu.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Nē, Es neesmu izskatīja puisis jūs minējāt... bet es esmu audzis Vasarsvētku un es esmu pirmais, kas saka, ka pļāpāšana Baznīcās, manuprāt, nav tas, ko Bībele runā par. Tā es pētīju šo tēmu, lai mēģinātu saprast, vai "runāšana mēlēs" ir reāla lieta. Cik man ir izdevies saskatīt patiesību, tā ir - tas notiek ar dažiem indivīdiem īpašos apstākļos, un, ja būtu ticīgo sapulce, tad būtu ziņnesis un tulks.

Sun Aug 04 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Brian Paldies arī par apmaiņu. Lai Dievs jūs svētī

Sun Aug 04 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas var def strādāt tas vairāk attiecas uz doktrīnu Jūs varat būt no tās pašas dominances un nestrādā Piemērs varētu būt mana dominante baptisti Jums būs dažas baznīcas, piemēram, mana, kur mēs piekopjam pieticību vairāk "stingri" baznīcā un mazliet mazāk ārpus baznīcas (piemēram, nekādas tetovēšanas) Citas baznīcas var ļaut cilvēkiem valkāt un darīt, ko viņi vēlas, gan baznīcā, gan ārpus tās Atšķirība var sagraut pāris Galu galā svarīgāk ir tas, kā abas baznīcas praktizē Dieva vārdu

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Brandon's avatar
Brandon

Sveicieni no Hantera Baidena baznīcas

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Lucas's avatar
Lucas

@Brandon jūs, puiši, pielūdzat Hunter Biden?

Fri Aug 02 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Teoloģiskās nostādnes var mainīties - es pirms 10 gadiem pabeidzu Bībeles koledžu, un man vairs nav tie paši uzskati, kas bija toreiz. Mums ir jābūt gataviem ieklausīties un neturēties pie kaut kā tik cieši, ka mēs palaižam garām to, ko Dievs varētu teikt/darīt. Tas, ka esam kādas konfesijas daļa, nenozīmē, ka piekrītam visam, tāpēc ir jābūt dialogam. Tāpat kā harizmātiķi kļūdās, arī reformātu teoloģija iet pārāk tālu pretējā virzienā - bet mēs augam un nesam augļus, mācoties cits no cita.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

Tikai piebildīšu, ka es cīnītos ar kādu, kurš netic, ka dziedināšana un brīnumi ir domāti šodienai - tas liedz kādam izrāvienu un liecību, kas varētu nest Dievam godu. Teoloģiskais diskurss sniedz tikai tik tālu, īpaši, lai sasniegtu intelektuāļus/skeptiķus, kuriem ir vajadzīgi pierādījumi, kas nav tikai "tā saka Bībele". Bet, runājot par attiecībām, ja kāds ir atvērts tam, lai ļautu savai teoloģijai mainīties, tad tas nebūtu pilnīgs šķērslis.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es personīgi negribētu tikties ar nekatoliķi. Agrāk biju reformēts prezbiteriānis, tāpēc zinu, ka tas vienkārši nestrādātu.

Wed Jul 31 2024
2 ❤️
Julio's avatar
Julio

@Eoghan hey Es arī biju, neesmu pārliecināts, ka es piekrītu, lai gan es esmu redzējis, kā RP mēdz būt naidīgi RCCs. Tas būtu atkarīgs no evaņģēlista, bet jā, kalvinistu/reformēto tipi ir diezgan stingri pret visiem..lol.

Fri Aug 02 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Julio Jā, tā ir taisnība, es varētu redzēt to nedaudz strādā varbūt ar augsto baznīcas anglikāņu vai pat luterāņu, jo viedoklis par sakramentiem ir vairāk saskaņoti. Jebkāda baptistu forma, bez denominācijas vai reformātu beigtos katastrofāli. Es domāju, ka galu galā viņiem tomēr būtu jāatgriežas.

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Trīs vārdi: asinis, tinte un zīmulis. Piem. Zīmulis - pielūgsmes stils, kafija, karogi Tinte - kristības un sieviešu lomas Asinis - Jēzus ir dzīvs, Trīsvienība Asinis - viegli. Ar tinti jums vajadzētu būt plašai vienprātībai. Zīmulis ir tikai detaļas. Kon- evaņģēliskiem cilvēkiem, ar kuriem esmu satikusies, patīk, ka manā draudzē uzsvars tiek likts uz sludināšanu, bet viņiem ir grūti saskarties ar dievkalpojuma stilu un harizmātisko dāvanu praktizēšanu un atļauju sievietēm sludināt. Harizmātiskākiem/pentekosta tipiem nepatīk, ka mēs neļaujam sievietēm būt par vecākām.

Wed Jul 31 2024
4 ❤️
Kathryn's avatar
Kathryn

Riskējot izklausīties garīgi lepna, es kā sieviete uzskatu, ka tas ir ārkārtīgi svarīgi. Ne jau pati etiķete, bet gan tiekšanās pēc Bībeles patiesības un pamatotas teoloģijas, kas diemžēl var būt kaut kas tāds, kas tiek veicināts tikai dažu konfesiju ietvaros. Kā cilvēks, kas atbilst reformētajai teoloģijai, es vilcinātos pakļauties kādam, kurš ir apmierināts ar harizmātiskās/pentekostālās baznīcas mācību. Katram ir savs saraksts ar to, kas ir svarīgi, es domāju.

Wed Jul 31 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pilnīgi piekrītu, Kathryn! Arī es esmu reformēta, un man ir tādas pašas bažas. Tas var padarīt randiņus mazliet sarežģītākus, bet to ir vērts

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kathryn tam pilnībā piekrītu, un es nedomāju, ka tas ir lepns, ka ir šāds viedoklis.

Wed Jul 31 2024
1 ❤️
Anani's avatar
Anani

Es redzēju attiecības, kurās sieva ir Vasarsvētku baznīcā, bet vīrs - baptists, un tas darbojas ļoti labi. Bet es domāju, ka... 🤔jāpadomā, ja kāds ir protestants ar katoliķi, tas nedarbosies. Manā gadījumā, es esmu Non denominācija, bet es piekrītu ar jebkuru citu Deno tikai katoļu puisis es domāju, ka Nē.

Wed Jul 31 2024
7 ❤️
Lukasz's avatar
Lukasz

@Anani 🫣😉

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Anani's avatar
Anani

@Lukasz Sveiki, kāda ir jūsu konfesija? Lol

Thu Aug 01 2024
0 ❤️
Lukasz's avatar
Lukasz

@Anani CATOLIC 🫣😇😂🥲

Sat Aug 03 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es domāju, ka tas viss ir atkarīgs no cilvēkiem. Visa situācija (jautājums) mainītos, ja viņi būtu gatavi reāli runāt/izskaidrot savu personīgo teoloģisko pārliecību, nevis savas konfesijas pārliecību.

Wed Jul 31 2024
3 ❤️
Stephen's avatar
Stephen

Tas būtu grūti, jo, manuprāt, kopīga pārliecība ir ļoti svarīga. Manuprāt, ja cilvēks nebūtu par dzīvību, tad tas nevarētu darboties (varētu domāt, ka visi kristieši būtu par dzīvību, bet diemžēl tā nav). Man būtu grūti arī tad, ja viņi neticētu Bībeles radīšanai un tikai ticīgo kristīšanai. Man nepatīk Vasarsvētku prakse, īpaši runāšana nezināmās mēlēs. Tātad jā, ir daži 😏

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stephen Es piekrītu jums. Ja kāds ir par izvēli, tad viņš diemžēl piekrīt nevainīgu bērnu slepkavībām bumbā. Cukurzālīši, cik vien vēlaties. Tā ir slepkavība. Kā kāds tā sauktais kristietis varētu tam piekrist? Tā ir skumja pasaule, kurā mēs dzīvojam. Tur ir arī daudz viltus konvertītu. Cilvēki, kas domā, ka ir glābti, lai gan viņu rīcība liecina par pretējo. Viņi nenes augļus.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stephen Man ļoti svarīga ir tēma par bērniem. Tas man ir izšķirīgs jautājums. Cietās kristīgās konfesijas nav problēma. Tas ir "gribētāji", kas jums ir jāuzmanās.

Tue Jul 30 2024
1 ❤️
Stephen's avatar
Stephen

@Scott Ko jūs domājat ar bērnu tēmu?

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Alida's avatar
Alida

Es esmu dzimis kristietis un neko tādu nezinu. Vai nu tu seko Jēzum Kristum un esi piedzimis no jauna garā, vai arī ne. Ar Jēzu Kristu nav nekādas demonstrācijas. 🙏🙌

Tue Jul 30 2024
9 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Amén

Thu Aug 01 2024
1 ❤️
Amos's avatar
Amos

Mana personīgā pieredze: ir jāizvēlas svarīgākie teoloģiskie kalni, uz kuriem mirt, citādi būs sirdsapziņas berzes. Svarīgāko jautājumu piemēri, kurus esmu piedzīvojis klātienē - Credo kristība pret pedobaptismu - Mācīšanās no Kunga kundzības pret brīvo žēlastību (un daudzās kvalifikācijas starp svētdarīšanu un grēku nožēlu, Kunga kundzības lomu pret to, ka esam Dieva bērni utt.) - Dieva griba (1.Tes.4:3) pret "Vārds no Tā Kunga" harizmātiskajās aprindās. - darbu loma kopīgajā dzīvē.

Tue Jul 30 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Es nedomāju, ka konfesijas ir obligāti jāizšķir. Ir jābūt saskaņai teoloģijā un saderībai par baznīcas stilu, mums būtu jāvienojas par baznīcu, kurā mēs varētu kopā kalpot un kalpot.

Tue Jul 30 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tomēr evaņģēlija pamati - grēku nožēla, piedošana, grēku izpirkšana u.c. - ir jautājumi, ar kuriem nevar vienoties. Tāpat kā dzīve pakļāvībā Dieva vārdam, kas tiek izdzīvota Viņa godam un Viņa valstībai.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Adam's avatar
Adam

@Simon Piekrītu.

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dzēstais saturs

Tue Jul 30 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

Nav pārliecināts, kāpēc šis komentārs ir paslēpts. Es nekādā gadījumā negribu būt necienīgs... bet jūsu konfesijā (tāpat kā citās konfesijās) pāri šķiras. Ja viņi tic vienai un tai pašai teoloģijai, ievēro vienu un to pašu praksi un ir daļa no vienas un tās pašas tradīcijas kopienas... vai tad nevajadzētu būt vispār bez šķiršanās? Vai ir vēl kādas citas lietas, kas varbūt būtu būtiskākas ilgstošām attiecībām, nekā tikai piederība vienai konfesijai?

Tue Jul 30 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Marina piekrita.

Wed Jul 31 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pilnīgi godīgi sakot, mums nebūtu šī jautājuma, ja cilvēks nemitīgi nemēģinātu mainīt Dieva vārdu, lai tas atbilstu mūsu dzīvesveidam. Tas NAV sava krusta pacelšana un pilnīga nodošanās Viņa gribai, kad mēs izvēlamies no kolonnas A un nedaudz no kolonnas B. Ja mēs visi būtu vienojušies jau no pirmās dienas, kopš Pāvils un mācekļi deva šo vēsti, un cilvēki, kas tam sekoja, pie tās turētos, mēs nebūtu šajā laivā.

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tas ir tik briesmīgi, kad "kristieši" saka, ka viņiem nekas nav pret jebkuru konfesiju vai teoloģiju, ja vien mēs visus "mīlam". Diemžēl šauri ir vārti, pa kuriem tikai retais atradīs patiesību, un plats ir ceļš uz pazušanu, pa kuru daudzi tajā ieies. Mums ir vajadzīga izšķirtspēja, mums ir jābūt Vārdā, mums ir jāļauj Dievam mūs vadīt, nevis mūsu emocijām. Tas attiecas arī uz mūsu attiecībām. Tātad nē, tas absolūti nedarbojas. Baptists un metodists nesader, tāpat kā katolis un JW.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ir ļoti svarīgi palikt vienā un tajā pašā denominācijā. Nepieciešams būt vienādi jājam. Ne jebkuras citas konfesijas, citādi būs cīņa. Dievs saka, ka vīrietis ir galva, un viņam ir nepieciešams, lai līgava sekotu un dotos uz viņa baznīcu. Ja klausa sievietei, kā to darīja Ādams un Salamans, viņi garīgi krita (grēkoja). Tāpēc vislabāk ir atrast to pašu konfesiju. Daži tic vienotībai un nevēlas sadarboties ar Trijvienības ticīgajiem. Man bija INC sieviete gribēja, lai es pievienojos un apprecējos, es atteicu šī iemesla dēļ. Vispirms koncentrējieties uz Dievu kā prioritāti.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Otrkārt. Vīrietis ir mājas galva. Izlasiet Bībeli un jūs redzēsiet visu no Ādama līdz Kristum. Kristus nekad nemainīsies savas līgavas dēļ. Līgavai tas ir paredzēts. Tāpēc tā ir sieviete, bet pārliecinieties, ka baznīcā, kurā viņa iet, ir pareiza mācība, kas atbilst Svētajiem Rakstiem. Ja tas tā nav, tad neprecējieties ar šo cilvēku.

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Adam's avatar
Adam

Tas ir ļoti interesants jautājums. No vienas puses, teoloģiskā patiesība ir vissvarīgākā. No otras puses, esmu pārliecināts, ka debesīs būs teologi, kuri, būdami uz zemes, strīdējās savā starpā. Es ceru, ka vēlāk atgriezīšos, lai to sīkāk izvērstu, bet jautājumi, kurus es sev uzdotu, ir šādi: 1.) Vai Dievs apstiprinātu to, ka es pāreju uz laulātā konfesiju? 2.) Vai es piekristu, ka mūsu bērni izvēlas mana laulātā konfesiju? Ja atbilde uz kādu no šiem jautājumiem ir noliedzoša, es teiktu izvēlēties kādu citu.

Tue Jul 30 2024
4 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

Man ir draugi no dažādām konfesijām, tāpēc nesaprotu, kāpēc romantiskas attiecības būtu citādākas. Esmu arī gadu gaitā bijis vairākās dažādās baznīcās, tāpēc nejūtos piesaistīts vienai tradīcijai. (Tāpēc manā profilā ir rakstīts tikai "kristietis"!) Ir dažas teoloģijas, par kurām es gribētu būt vienisprātis, bet citādi es būtu apmierināts - ja vien mēs varētu brīvi apspriest viņu un/vai manas izcelsmes smieklīgās tradīcijas 😄

Tue Jul 30 2024
9 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amanda Pilnībā attiecas uz to!

Tue Jul 30 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man personīgi ir pilnīgi vienalga par konfesijām. Tas, ko cilvēki raksta par savu ticību savos profilos, ir daudz vairāk atklāts. Pat konfesiju ietvaros cilvēki zināmā mērā atšķiras, tāpēc nav garantijas, ka jūsu uzskati sakritīs. Ņemot to vērā, man nav iebildumu pret teoloģiskām atšķirībām, ja vien tās nenonāk traku sazvērestību teritorijā 😁

Tue Jul 30 2024
5 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Tā ir taisnība par to, ka uzskati un pārliecība atšķiras no cilvēka uz cilvēku konfesijā vai pat vietējā draudzē/baznīcā.

Tue Jul 30 2024
2 ❤️
Karla's avatar
Karla

Acredito que seja um desafio e em especial quando envolve filhos Mas se houver respeito e liberdade pode dar certo

Tue Jul 30 2024
1 ❤️
Fredrik's avatar
Fredrik

Godīgi sakot, manuprāt, ir pietiekami grūti atrast citus brīvus kristiešus. Nevar atļauties būt pārāk izvēlīgs haha😅

Tue Jul 30 2024
7 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Fredrik SALT sniedz jums vislielāko pasaules mēroga iepazīšanās baseinu jebkad, tajā? 🎣😂

Tue Jul 30 2024
0 ❤️