Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Dec 17 2024

Ghosting - parunāsim par to 😱

Kas tiek uzskatīts par "ghosting"? Vai ir pieņemami, ja saruna vienkārši izplēn? Vai jūs esat bijis "ghosted"? Kādi standarti mums kā kristiešiem būtu jāievēro attiecībā uz "ghosting"?

10 Patīk
51 Komentāri
Anonymous's avatar
Anonymous

Man ir 20 meitenes, kas nosūtīja 1 ziņu un nekad neatbildēja. Kristiešiem jādara labāk..... 🙄

Tue Dec 24 2024
0 ❤️
Isa's avatar
Isa

Sveiki visiem. Godīgi sakot, es iemācījos šo vārdu un praksi 2024. gada augustā, kad es biju ghosted. Es joprojām nevaru noticēt, ka 54 cilvēks, kurš, manuprāt, bija nobriedis un cieņpilns, un viņš tāds nebija. Es negribētu vēlreiz piedzīvot šo briesmīgo situāciju.

Mon Dec 23 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Isa Sveiki, Isa, ļoti žēl, ka jums tas notika. Es piekrītu, tik necienīgi un nelaipni. Lūdzos, lai Tas Kungs tev atsūta īstu kristīgu vīrieti. Dievs tevi svētī. 💕

Mon Dec 23 2024
0 ❤️
Bryan's avatar
Bryan

Ghosting ir grēks, un tas ir necienīgs

Sat Dec 21 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

"Ghosting" ir skarba realitāte mūsdienu iepazīšanās kultūrā. Es uzskatu, ka nav pieņemami vienkārši pazust bez saziņas. Vienkāršs "Hei, es domāju, ka mēs neesam īsti piemēroti " parāda cieņu. Kā kristieši mēs esam aicināti izturēties pret citiem ar laipnību un līdzjūtību. Izvairīšanās (ghosting) neatbilst šim standartam.

Sat Dec 21 2024
13 ❤️
David's avatar
David

@Rinae jauki teica

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Amos's avatar
Amos

"Ghosting" atspoguļo tās personas raksturu, kura to dara. Vai nu viņš/viņa ir gļēvs , viņam/viņai trūkst attiecību prasmju, lai risinātu smagas sarunas, vai arī viņš/viņa netic, ka jūs esat viens no Dieva bērniem un ka debesis nezina.

Fri Dec 20 2024
4 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Nu, es domāju, ka, ja jūs satikāt personu personīgi, vai nu no jums nolēma ne tikties, tad mums vajadzētu redzēt otru personu kā brāli vai māsu Kristū, jo tas ir tas, ko mēs esam vispirms , respektēt otru personu telpu un dot viņiem laiku, kas viņiem nepieciešams, ja jūs rakstīt un viņi nekad rakstīt atpakaļ, tad tas ir tikai tas, ka dažreiz cilvēki ir aizņemti ar dzīvi.

Fri Dec 20 2024
4 ❤️
Fernando's avatar
Fernando

Ghosting pirms, laikā vai vēlāk vienmēr ir briesmīgi veikt un saņemt. Cieņa un izglītošana, kā arī godīga komunikācija, piemēram, "es nevēlos vairāk čatot" vai "tu neesi mans tips, sorry", vienmēr ir ļoti laba un nepieciešama.

Thu Dec 19 2024
1 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

Kā jūs to saucat, kad jūsu partneris pēkšņi šķiras no jums un izdzēš visas jūsu atmiņas sociālajos tīklos, kā arī bloķē jūs. Vai tas tiek uzskatīts par "ghosting"?

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Debbie's avatar
Debbie

@Ellaine cloaking es uzskatu

Sat Dec 21 2024
1 ❤️
Pete D's avatar
Pete D

@Ellaine wow, tas ir skarbi. Es nevaru iedomāties, cik ļoti tas varētu sāpināt. 😢

Sat Dec 21 2024
1 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

@Pete D iedomājieties, ka jūs bijāt kopā 1 gadu un 10 mēnešus, un viss, kas jums bija kopīgs, ir laime, tad kādu dienu viņš vienkārši nolēma visu izbeigt. Tas dziļi sāp, bet es nevaru dusmoties uz viņu, jo es viņu tik ļoti mīlu, neskatoties uz lielo attālumu, kas mums ir

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

@Pete D 1 gads (pārrakstīšanās kļūda)

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

@Pete D iedomājieties, ka jūs visu laiku bijāt laimīgi, tad viņš pēkšņi to pārtrauca nepamatotu lietu dēļ. Tas sāp un dziļi sagriež. Minimums viņam ir spiediens. Viņš teica, ka uzskata to par pienākumu. 😭

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

@Pete D viņš bloķēja mani visos mūsu sociālo mediju kontos un pameta grupu, izdzēsa mūsu sarunu. Iedomājieties, kā tas tik ļoti sāp

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Pete D's avatar
Pete D

@Ellaine 😢vai tu esi discord?

Sat Dec 21 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ellaine Feeling jūsu sāpes. Tik necienīgs un parāda cieņas trūkumu. Lūdzos par jums. 💕

Sun Dec 22 2024
1 ❤️
Ellaine's avatar
Ellaine

@Evelyn Es raudāju no sirds 3 dienas no rīta līdz vakaram 😭. Šajās dienās es domāju, ka nevaru virzīties uz priekšu. Viss izskatās melns un pelēks. Viņš man ir pārāk dārgs, bet tad viņš nespēj izturēt spiedienu (viņš atsaucas uz minimumu). Viņš domāja, ka tas ir pienākums.

Sun Dec 22 2024
1 ❤️
Fiona's avatar
Fiona

Es tey un izturēties pret cilvēkiem hoe man patīk, lai pret mani izturas, bet atkal kā kāds ir teicis nky visiem ir vienādi standarti. Man bija ghosted ar vienu un to pašu personu trīs reizes šeit trešo reizi es teicu, lūdzu, ne ghost man atkal tikai teikt, ja jūs arnt sajūta to... viņi joprojām ghosted mani ...daži cilvēki ir problēmas, mēs varētu nekad zināt par vai vienkārši nedomāju, ka tas ir jautājums.

Thu Dec 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Manuprāt, "ghosting" ir pēkšņi pārtraukt kontaktus ar kādu, ar kuru regulāri sarunājies vai ar kuru esi ticies un runājis klātienē, neko viņam nepaziņojot un nepaskaidrojot, kāpēc. Tomēr es pilnībā saprotu, ka situācijās, kad kāds uzvedas nepiedienīgi vai liek jums justies neērti, ir nepieciešams jebkādā veidā no šīs situācijas izstāties. Es ne vienmēr uzskatu, ka saruna, kas izplēnējusi, ir spoku izlikšana.

Thu Dec 19 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ben Tomēr es joprojām domāju, ka ir labi sazināties ar otru personu, ja saruna ir izplūdusi, un pajautāt, vai viņi vēlas turpināt sarunu, nevis vienkārši pēkšņi pārtraukt sarunu, jo cilvēki ir aizņemti un aizmirst vai viņu dzīvē notiek citas lietas, kam nav nekāda sakara ar jums. Pēc tam, kad jūs uzrunājat cilvēku, bet viņš neatbild vai neatbild un pārtrauc kontaktu ar jums, tad ziniet, ka ir pienācis laiks doties tālāk.

Thu Dec 19 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

Es domāju, ka "ghosting" ir tad, kad saruna ir ritējusi un varbūt ir notikusi tikšanās tiešsaistē vai klātienē, un tad viena persona pēkšņi pārstāj atbildēt. Sarunas, kas lēnām beidzas vai neatbild uz ievadvārdiem, es neuzskatu par spoku izlikšanos. Es cenšos dot laiku - es atstāju tērzēšanu atvērtu mēnesi. Tas ir tāpēc, ka vienu reizi man bija personiskas lietas, kuru dēļ es uz vairākām nedēļām visu pārtraucu. Es esmu aizgājusi, kad saruna man bija ļoti neērta.

Thu Dec 19 2024
5 ❤️
M's avatar
M

@Amanda Piekrītu ar daudz ko no tā, ko jūs teicāt. Es domāju, ka Ghosting definīcijai ir jābūt skaidrai, lai mēs nesajauktos, un jūs to labi definējāt. Pastāv dabiska attīstība, kad sarunas dažkārt apstājas. Un tad ir arī pēkšņa pārtraukšana bez iepriekšēja brīdinājuma, neatkarīgi no iemesla.

Thu Dec 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

Ir labi, ja ir standarti, piemēram, nebūt rupjiem vai nepieklājīgiem pat tad, kad esat sasprindzināti vai aizņemti... Jūs ne vienmēr zināt, ko otra persona pārdzīvo ... Neatkarīgi no tā, vai esat izveidojuši attiecības vai nē

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Es domāju, ka, lai varētu notikt "ghosting", pirms tam ir jābūt pienācīgai saziņai un/vai tikšanās reizei klātienē. Es nedomāju, ka cilvēkiem būtu jāpieprasa, lai tiek atbildēts uz intro vai sakritībām, jo jūs nevarat kontrolēt, kad šīs sakritības vai intro notiek vai kas cits ar jums tajā laikā notiek lietotnē. Es domāju, ka mums būtu jācenšas izturēties vieglprātīgi pret cilvēkiem, ar kuriem sazināmies lietotnē, līdz mums patiešām ir pamats attiecībām ar kādu cilvēku.

Wed Dec 18 2024
5 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Runājot par tiešsaistes randiņiem, man nav pienākuma gaidīt, ka citi cilvēki ievēros manus standartus. Jā, ir jauki, ja cilvēki ir pieklājīgi un cieņpilni. Bet standarti un prasības ir domātas cilvēkiem, kuri ir iesaistījušies attiecībās. Ja kāds iepazīšanās lietotnē mani ignorē, tas ir nepatīkami, bet man no tā ir maz labuma, ja es par to aizdomājos.

Wed Dec 18 2024
8 ❤️
Teresa's avatar
Teresa

Ja puse A uzsāk sarunu un tā nonāk līdz dabiskam noslēgumam, tad bumba ir puses B pusē. Nav tā, ka A var sākt citu sarunu, bet, ja B nekad nesāk sarunu, tad tas varbūt nav gluži spoku izlikšana, bet viņi nevar dusmoties, ja puse A nolemj, ka attiecības nav tā vērtas, lai tās turpinātu. Ja puse A uzdod jautājumu vai izsaka komentāru, kas prasa atbildi, un puse B neatbild, tad tas noteikti ir ghostings. Ja pēc randiņa neviena no pusēm neseko līdzi, vai tas ir abpusējs ghosting?

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Teresa's avatar
Teresa

Kā cilvēks, kurš ir nedaudz nejauši ghostinājis draugus savas zvaigžņotās introvertības, sociālās trauksmes un vispārējās aizmāršības kombinācijas dēļ, es gribu teikt tādiem cilvēkiem kā es, ka, ja esat sapratis, ka esat kādu ghostinājis vai jums ir ieradums ghostināt cilvēkus, svarīgi ir godīgi atzīt savus trūkumus un kļūdas, komunicēt pēc iespējas labāk un strādāt, lai uzlabotu komunikāciju. Ghosting nav jākļūst par pastāvīgu parādību, ja jūs tam neļaujat.

Wed Dec 18 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Man ir tādas pašas problēmas, man ir bijis vairāk krāpnieku nekā reālu cilvēku.

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Juliene Marth's avatar
Juliene Marth

"Ghosting" ir tad, kad saziņa izplēn. Es biju ghosted, un tas lika man tik apjucis, ko es esmu darījis, kas lika viņiem to darīt. Es lūdzu gudrību par to, kā rīkoties. Es ievēroju nekontaktēšanās noteikumu un turpināju dzīvot tālāk. Es uzzināju, ka viņš meklēja atjauninājumus no mana drauga. Viņš jautāja, kā man klājas, un mana draudzene mani atbalstīja, viņa viņam tikai teica, ka man viss ir kārtībā, un neko vairāk. Ghosting nekad nav veselīgi. Es dodu priekšroku slēgšanai, kad attiecības vairs nedarbojas, nevis klusai aiziešanai.

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Patiesībā ghosting nenotiek vispār .... Mana lapa, kurā atrodas CHAT ir vienkārši salauzta , nepareizi darbojas , vai kaut kas tāds 🧐.... varbūt tā ir kaut kur bloķēta šajā aplikācijā ?! 😜

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ghosting ir tikpat izplatīts kā skumjš. Es esmu bijis ghosted daudz reižu, un nesen, šeit, uz Salt☹️. Es nedomāju, ka tas varētu notikt kristiešu vidū. Problēma ir tā, ka tas var radīt pašcieņas problēmas, nedrošību un to, ka cilvēks vienkārši brīnās, vai ar viņu kaut kas nav kārtībā vai ko viņš ir darījis vai teicis nepareizi. Tas nemaz nav jauki.

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Libertad Man vēl neviens cilvēks nav atbildējis uz nevienu no maniem ievadvārdiem šeit, SALT!!! Tātad jā, "ghosting" ir reāls!!! Es katru dienu sev jautāju, kas ar mani ir nepareizi?!🤷‍♀️😂😂😂😂oh, nu labi, ...... Viņu zaudējumi!!! 😎arī kāpēc vīrieši mani "sirsniņo" bet nekad nesaka "sveiki" ? .... Es esmu Domājams, ka esmu nostādīta otrajā plānā, ja jaunākās dāmas neizdodas?! 🤓 😜

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@SusieQ Es redzu ... tas, ko es piedzīvoju, tehniski nav spoku. Atvainojos ! ☺️

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Tagad tas notiek tik bieži, ka mani tas pat vairs neuztrauc... 😊

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
David's avatar
David

Daudzas reizes sieviete ar mani sakrita, tad... nekas. Nekādas ziņas. Nopietni, kāpēc satikties, ja tas nav, lai iepazītos ar otru?? Es iemācījos tam ļaut aiziet un neskaitīties par to dusmīgs, bet man jāsaka, ka es nekad nesapratīšu šādu kristiešu uzvedību. Tāpēc es pilnībā piekrītu @Leona .

Wed Dec 18 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

👻

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Es piekrītu visam, ko Leona šeit ir teikusi. Ghosting ir vienkārši sliktas manieres un necieņa. Manuprāt, tas liecina par sliktu raksturu. Paldies.

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Jennifer's avatar
Jennifer

Dažreiz to dara draugi, jo viņi iepazīstas ar jauniem draugiem, un domājams, ka tie ir labāks piedāvājums- Mana māsa ir terapeite, un viņa saka, ka cilvēki var būt diezgan nelaipni, īpaši, ja neesat ļoti uzstājīgs un paciešat citu cilvēku sliktas manieres.

Wed Dec 18 2024
0 ❤️
Harry's avatar
Harry

Es vienkārši esmu pieņēmis, ka sieviete pēc kāda laika var nevēlēties turpināt tērzēt šeit, bet man tas nekaitē, ja viņa, iespējams, ir satikusi kādu jaunu cilvēku

Wed Dec 18 2024
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

😳😭 Es tevi saprotu. Diemžēl daži cilvēki labāk izvēlas izmest melno dimantu, lai paņemtu citus akmeņus. Manieres dara vīrieti vai sievieti, un vismaz tu nē, pat ja viņu ghosting darbības sāpina tevi vismaz tu esi redzējis, ka viņu patiesā daba nesakrīt ar tevi un viņi no sava ceļa, lai varētu redzēt savu nākamo laulāto.

Thu Dec 19 2024
0 ❤️
Jamie's avatar
Jamie

Pastāstiet patiesību un Shane, velns tas ir vissvarīgākais

Tue Dec 17 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Kad saruna izplēn, parasti ir kāda norāde (piemēram, ja otra persona tev neuzdod jautājumus). Bet, ja saruna ir plūdusi, jūs esat runājuši vai tikušies personīgi, klusēšana bez paskaidrojuma ir ghosting un nav ok. Ir pietiekami grūti saņemt atbildi jau pašā sākumā, tāpēc ghosting ir īpaši nežēlīgs. Mums vajadzētu izturēties pret cilvēkiem tā, kā vēlamies, lai izturas pret mums, un mums kā kristiešiem vajadzētu novērtēt ikvienu, ar ko komunicējam. Maigi pasakiet, ka tas nedarbojas, un svētījiet viņus.

Tue Dec 17 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kad kāds neatbildēja vai pārtrauca tērzēšanu pagātnē, es izvēlējos neapvainoties. Vienkārši lūdzu, lai viņi atrod sev piemērotu cilvēku un dodas tālāk.

Tue Dec 17 2024
3 ❤️
Marco's avatar
Marco

Daudzi iemesli. Pirmie cilvēki domā, ka viņiem ir scammers, tāpēc labākais padoms ir bloķēt thsts ghosting. 2. Scamers themswlves būs ghost jums pēc tam, kad jums tiek lūgta nauda. 3. tā "mazāk" rupjš nekā sakot "um jūs esat jauki, bet ļaujiet būt draugiem" draugs zoned. 3. Tas ir laika izšķiešana, lai zay thr iepriekšējā iemesla dēļ.

Tue Dec 17 2024
1 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Tikai piebildīšu, ka, no otras puses, es atcerējos, ka es faktiski esmu bijis ghosted. Puisis atbildēja uz manu sākotnējo ziņu dienu vai divas vēlāk, bet, kad es atbildēju uz to... nekā. Es gaidīju vismaz nedēļu, varbūt vairāk. Izdomāju, ka tā arī notika. (Un es zinu, ka cilvēki ņem arī pārtraukumus, bet vismaz vispirms par to informējiet cilvēku, ja jau ar kādu runājat.)

Tue Dec 17 2024
3 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Būtībā Leona to visu pateica. Esmu bijusi abos sarunu galos, kad tas neizdevās - gan tad, kad nācās to ierosināt, gan tad, kad puisis teica, ka tā nebūs. Kas ir labi, es labāk gribētu zināt. Domāju, ka mums visiem vajadzētu atcerēties, ka tas ietver pieklājību, pat ja tajā brīdī ir neērti to teikt.

Tue Dec 17 2024
4 ❤️
Leona's avatar
Leona

@Kelly aww paldies, jauki 💜

Tue Dec 17 2024
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Es domāju, ka ir tikai labas manieres izturēties pret citiem tā, kā mēs gribētu, lai izturas pret mums. Mums vajadzētu vienkārši būt godīgiem ar kādu un pateikt viņam (pieklājīgi), ka vairs nevēlaties tērzēt un novēlēt viņam visu to labāko, jo vienkārši pazust vai pārtraukt atbildēt ir necienīgi un kaut kas, ko es negribētu, lai dara ar mani, tāpēc es to nedarīšu citiem. Ne visas sarunas kaut kur novedīs, bet mums kā pieaugušajiem un kristiešiem ir jābūt uzmanīgākiem un laipnākiem nekā mūsu sekulārās pasaules draugiem un jāuzlūko ikviens kā kāds, nevis tikai kā iespēja 💜

Tue Dec 17 2024
17 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

100% uz vietas. Kā kristiešiem, jo īpaši kristīgām sievietēm, nav nepieciešams nekas, lai parādītu kopīgu pieklājību un pieklājīgi un pieklājīgi nepadarītu kompromisu attiecībā uz saviem standartiem un ne tikai nedarītu Houdini, bet pateiktu viņiem nē, paldies un svētītu viņus un viņu turpmākās attiecības. Tas ir biedējoši, cik daudz sieviešu ir klaji provokatīvi un vīrieši vēlas savienot šeit šajā platformā. Es neesmu rupjība, bet vai tā mūsdienās ir jaunā norma. Ne man, paldies

Thu Dec 19 2024
0 ❤️