Atgriezties pie SALT Social
posters avatar
Anonymous
Mon Jun 17 2024
Alkohols! vai jums ir svarīgi, vai jūsu draugs / partnere dzer alkoholu?! (Es nerunāju par atkarību vai pārmērīgu apsēstību ar alkoholu, bet drīzāk par to, ka tas ir sociāls dzērājs) Tāpat arī, ja kāds NEdzer - vai tas jums ir šķērslis?!
post image
9 Patīk
36 Komentāri
Cindy's avatar
Cindy

Dodiet priekšroku kādam, kurš nedzer

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Hannah's avatar
Hannah

Es labāk gribētu, lai mans draugs dzer alkoholu, bet, ja viņš atbilst visiem pārējiem kritērijiem, es to varētu deffo pieļaut! 😎

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Rebeka, tā vienkārši nav taisnība. Viņiem bija tādi vīni kā Falernian, kas bija stiprāki par mūsdienu vīniem, 16 %. Tā ir vienkārši dezinformācija, ko izplata kristieši, kuriem nepatīk alkohols, lai mēģinātu tikt galā ar faktu, ka pats Jēzus mīlēja vīnu.

Wed Jun 19 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Ja paskatās uz ūdens daudzumu, kas pārvērsts vīnā pie 1. brīnuma - kas bija pārpilnībā... (un tas atbilst visiem brīnumiem... pārpilnība), jūs saprotat, ka, ja viesi būtu pārdzēruši (pat 1/10 alkohola), daži cilvēki būtu piedzērušies... jo tas viss ir atkarīgs no tā, cik daudz jūs ēdāt, jūsu ķermeņa svara, vielmaiņas, vecuma utt. Tas nozīmē, ka patiesībā runa ir par jūsu ATBILDĪBU - tāpat kā izvēloties dzīves partneri. Uzveicam, draugs

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Es tiešām nesekoju. Vai jūs mēģināt ieteikt, ka Mesijas pirmais brīnums bija saistīts ar vīna ražošanu ar 1% ABV? Tas nebūtu bijis ūdens pārvēršana vīnā, bet gan ūdens pārvēršana purpura ūdenī.

Wed Jun 19 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Piekrītu, un tas nav tas, ko es saku. Mainīt ūdeni vīnogu sulā var jebkurš. Viss, kas jums jādara, ir jāsasmalcina dažas vīnogas. Laika sabrukšana un šī ķīmiskā procesa izraisīšana vienā mirklī mikrolīmenī patiesībā ir brīnums. Es skaidroju, ka pat tad, ja vīnā būtu zems alkohola saturs, kā to ierosina Rebeka, tas vēl nenozīmē, ka absolūti neviens nevarētu piedzerties.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Tas, ka Dievs deva viņiem iespēju izvēlēties, cik daudz dzert, liecina, ka Viņš šos cilvēkus mīlēja. Viņš deva viņiem BRĪVĪBU - kā tas bija dārzā.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jūsu matemātiskie aprēķini ir nepareizi... turklāt jūs neesat dzērājs. Ticiet man, neviens nevar piedzerties no 1% ABV vīna.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen vecs cilvēks? Zīdaiņa? Kāds, kurš ir nosliece uz saindēšanos ar alkoholu? Es nedomāju, ka jūs to esat pārdomājis..

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Diezgan pārliecināts, ka es kā zinošs inženieris esmu diezgan pārliecināts, ka nav tādas lietas kā "neviens". Statistikā vienmēr ir izņēmumi. Jūs pieļaujat kļūdu, ņemot apkopotos datus un attiecinot tos uz indivīdiem..

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude inženieris? Ir jēga. Nē, pie 1% visi čurātu vai svīstītu, pirms būtu iespējama jebkāda apreibināšanās.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Atkal jūs sakāt "visi". Jebkurā gadījumā jūs atkārtojat kļūdu. Jums nevajadzētu runāt par katru indivīdu, vienlaikus pat neņemot vērā veselības stāvokli, vecumu, vielmaiņu, alerģijas utt. Manuprāt, es jau iepriekš esmu paudis savu viedokli.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Jūs to izdarījāt, bet jūsu viedoklis ir slikts, jo, kā jau paskaidroju, tas ir nepareizs. Ja tu nespēj veikt elementārus aprēķinus, es aizdomātos, kāds tu esi inženieris, un izvairītos no visām fizikālajām projketēm, pie kurām tu esi strādājis šajā pasaulē, lai tās nesabruktu. Jūs jau izteicāt smieklīgu apgalvojumu, ka esat aprēķinājis vīna tilpumu un kāzās klātesošo skaitu. Tagad jūs apgalvojat, ka viesi varēja apreibt ar 1% ABV vīnu. Cik daudz vīna būtu jāizdzer pieaugušam cilvēkam, lai viņš varētu apreibt ar šādu stiprumu?

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jūs patiešām cīnāties, kā to var redzēt ikviens, kam ir vismaz puse smadzeņu. Neviens bērns netika pieminēts, ka viņš Kānā būtu iedzēris šņabja. Izraksti. Tālāk, ņemsim vērā, pirms jūs blefējāt, sakot, ka esat aprēķinājis vīna daudzumu, viesu skaitu un nolēmis, ka viņi varētu piedzerties no 1% vīna, kas ir acīmredzamas muļķības. Pierādījums tam - tagad jūs nevarat aprēķināt, cik daudz 1% vīna būtu jāizdzer viesim, lai svinību laikā viņš kļūtu iereibis. Jūs esat šķēpmetējs, kungs.

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Es grasos ignorēt personīgos uzbrukumus. Es ceru, ka jūs turēt labāku darbu. Ja tu lasītu savu Bībeli, tu zinātu, ka ir pieminēts burku skaits. Jūs atkal pieļaujat to pašu kļūdu, jautājot, cik daudz alkohola pieaugušais cilvēks var patērēt, pirms iereibst, - tas nepārprotami ir atkarīgs no vairākiem mainīgajiem lielumiem, kurus es jau minēju. Šis daudzums NAV vienāds visiem. Tāpēc, lietojot alkoholu, ir jārīkojas apdomīgi un atbildīgi.

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Pieņemsim, ka jūs nezinājāt burku skaitu 🫙 un jums nebija vēsturisku datu par tolaik izmantotajiem mērījumiem. Jūs joprojām nevarat vispārināt un attiecināt apkopoto informāciju uz atsevišķiem indivīdiem, ar absolūtu pārliecību apgalvojot, ka NEKAS nevarēja piedzerties minēto mainīgo lielumu dēļ.

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Es labprāt diskutēšu par jūsu domāšanas virzienu, bet es nevaru pieņemt jūsu bērnišķīgo un rupjo valodu. Ironiski, bet acīmredzot tieši jūs esat tas, kurš izrāda necieņu... Man nākas izbeigt šo sarunu pavedienu ne tikai šī iemesla dēļ, bet arī tāpēc, ka jūs nepārtraukti atkārtojat vienu un to pašu kļūdu.

Thu Jun 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kamēr viņi kontrolē sevi esmu labs un man patīk dzert 🍺

Tue Jun 18 2024
0 ❤️
Stephen's avatar
Stephen

Es gribētu kādu, kas nedzer, jo es nedzeru. Kāds, kurš dzer daudz, būtu šķērslis darījumam.

Tue Jun 18 2024
5 ❤️
Claire's avatar
Claire

Dodiet priekšroku kādam, kurš nedzer

Tue Jun 18 2024
1 ❤️
Leanne's avatar
Leanne

Kamēr viņi kontrolē dzērienu un dzēriens nekontrolē viņus.

Tue Jun 18 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Mēs varam doties uz Jēzus pirmo brīnumu vai pēdējo vakariņu, vai līdzību par vīna ādām, vai līdzību par labo samarieti... bet man patīk doties uz Lūkas ev. 7:34, kur Viņš tika apsūdzēts. Cilvēka Dēls ir nācis ēst un dzert, un jūs sakāt: "Lūk, izlaidīgs un dzērājs, muitnieku un grēcinieku draugs." Un jūs teicāt: "Te ir izlaidīgs un dzērājs, muitnieku un grēcinieku draugs

Tue Jun 18 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Interesanta perspektīva - lai gan vīns Jaunās Derības laikos bija apmēram desmitā daļa no mūsdienu vīna stipruma; un, kad Pāvils teica Timotejam, lai viņš nedzer tikai ūdeni, bet iedzer nedaudz vīna savam vēderam, tas tāpēc, ka toreizējais ūdens nebija pārāk tīrs... tāpēc viss kontekstā, manuprāt ☺️

Tue Jun 18 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Rebecca Man šķiet interesanti, kā svēts svēts svēts Dievs tik daudzkārt sevi asociē ar alkoholisko dzērienu, par ko jūs nepārprotami esat vienojušies, ka tas ir. Uz veselību 🍷

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Rebeka, tā vienkārši nav taisnība. Viņiem bija tādi vīni kā Falernian, kas bija stiprāki par mūsdienu vīniem, 16 %. Tā ir vienkārši dezinformācija, ko izplata kristieši, kuriem nepatīk alkohols, lai mēģinātu tikt galā ar faktu, ka pats Jēzus mīlēja vīnu.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jude, jo vīns ir dzīve, tas ir saules gaisma glāzē, tas ir svēts. Mēs atceramies Pēdējo vakariņu transsubstanciācijas brīnumā, vīns kļūst par Kristus asinīm. Vīns ir mūsu kultūras centrālais elements.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Jūs sakāt, ka vīns burtiski kļuva par Kristus asinīm pēdējā vakarēdiena laikā? Man nav šādas pārliecības. Es domāju, ka Viņš runāja metaforiski, tāpat kā Jāņa ev. 10:7, kur Viņš teica: "Es esmu durvis" 🚪 Es nedomāju, ka Viņš domāja, ka Viņš ir koka dēļu, roktura un eņģu komplekts..

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Ne Pēdējā vakarēdienā, bet Euharistijā. Lai būtu kristietis, nav nepieciešams dzert vīnu, bet ir jāsaprot tā nozīme mūsu kultūrā.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Es saprotu tā nozīmi un jēgu, bet es personīgi neticu, ka vīns burtiski kļūst vai pārvēršas par Kristus asinīm Pēdējā Vakarēdienā jeb Euharistijā. Mēs nedzeram un nelietojam Kristus asinis, mēs lietojam vīnu.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Ticība ir personiska. Tici, kam gribi. Bet tavi komentāri par to, ka Kristus sevi labprātīgi saista ar ļaunumu vīnā, lai gan es saprotu, ka tie varētu būt radušies no personīgās negatīvās dzīves pieredzes ar alkoholu, robežojas ar zaimošanu un noteikti liecina par lielu izpratnes trūkumu par šo tēmu. Ja jūsu izvēle ir nedzert, es to varu respektēt. Bet cieņa ir abpusēja.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stephen Piekrītu, ticība ir personiska. Es neteicu, ka Kristus sevi saista ar ļaunumu. Es gribēju teikt, ka cilvēki domā, ka tāpēc, ka vīns satur alkoholu, Viņš to darīja... lai gan patiesībā runa ir par personīgo atbildību un to, cik daudz tu dzer. Patiesībā es esmu labi informēts par šo tēmu, jo daudzi mani draugi nedzer. Man pašam nekad nav bijušas problēmas ar alkoholu, nekad neesmu bijis piedzēries.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Es domāju un patiesi ticu, ka mēs neēdam Kristus asinis, bet gan vīnu. Es nemēģinu jūs pārliecināt, es tikai saku, ko patiesi domāju. #respect

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude Lai noteiktu vīna nozīmi kristietībā, nav svarīgi, vai jūs ticat transsubstanciācijai vai dzerat. Šķiet, ka jūs jaucat personisko ar universālo. Vīns ir skaista lieta. Ikvienam ir brīva griba. Izvēle ir mūsu izvēle.

Wed Jun 19 2024
0 ❤️
Jasmine's avatar
Jasmine

Es nedzeru (droši vien galvenokārt pieredzes trūkuma dēļ!), bet man nav iebildumu, ja mans draugs dzer, ja es varu ticēt, ka viņš ir atbildīgs dzērājs. Man tas noteikti nav šķērslis.

Tue Jun 18 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vēlams, ja viņi ir sociālā dzēriens, kā es, un tas arī parāda, ka viņi nav pārāk reliģiozi, kur viņi domā, ka viss ir grēks.

Tue Jun 18 2024
5 ❤️
Matt's avatar
Matt

Super labs jautājums, es esmu pārsteigts, neviens nav atbildējis. Šeit ir daudz kultūras atšķirību - kad es dzīvoju ASV, man šķita, ka dzeršana ir mazliet lielāks tabu nekā šeit, Apvienotajā Karalistē, kur dzīvoju tagad (lai gan arī šeit ir daži kristieši, kas arī atturas). Es uzskatu, ka tas ir kultūras un personīgās pārliecības jautājums. Es personīgi dzeru (mēs runājam par alu pie vakariņām), bet es varu cienīt cilvēkus, kuri izvēlas nedzert.

Tue Jun 18 2024
4 ❤️