Vissza a SALT Social oldalra
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Válaszolunk a randizással kapcsolatos kérdéseidre 🙋‍♂️

Tegye fel a keresztény társkereső kérdéseket, és mi válaszolunk a hozzászólásokban

6 Like-ot
125 Megjegyzések
Jason's avatar
Jason

A célról és a küldetésről való további elmélkedésből úgy tűnik, hogy sok időt és energiát tudunk fordítani arra, hogy beszéljünk arról, hogy hogyan és kivel randizzunk, valamint arról, hogy mi megengedett és mikor vagyunk készen ..... Úgy érzem, felkeltett, hogy visszatérjünk a MIÉRT , miért randizunk , miért házasság, miért keresztény házasság. ..... Nem csak legális öröm, társaság, jó gyerekek nevelése, a gyülekezetben való szolgálat, stb. közhasznú okok, vagy akár általános Isten tisztelete .... Hanem, hogy van egy magasabb célunk, ami túlmutat önmagunkon 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jason Példabeszédek 29:18 Ahol nincs látás, ott elpusztul a nép; de aki megtartja a törvényt, boldog az. ..... féktelen, elpusztul, szétszóródik, , meztelen .... Az aranyborjút juttatja eszembe a Sínai aranyborjú ..... Szükség van Miért többre, mint egy jogi kódex "mit tegyek" és "mit ne tegyek"..... Különleges nép Isten saját tulajdonául - így .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason a házassághoz ugyanúgy közelítek, mint Istenhez - a kapcsolat a cél. Isten a vele való kapcsolatra teremtett minket, bármi, amit együtt csinálunk vagy együtt folytatunk, az csak bónusz. Láttad már az Up című filmet? Összekötötte őket a közös kalandvágy, de a nagy kinyilatkoztatás az volt, hogy a kapcsolatuk VAN a kaland. Én legalábbis így közelítem meg a dolgot.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ez nem csak egy gondolkodásmód, amit sokan ajánlottak. Már adtam egy referenciát.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Sokak által ajánlott"! Van néhány olyan téma ezen a bolygón, ahol ha egy bizonyos témáról szóló könyvre kell hivatkoznod (a randizás az egyik), hogy alátámaszd az álláspontodat, akkor nem igazán érted a terepet, amit védesz!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Én még nem láttam EGY keresztény utalást tőled, amiben azt tanácsolod, hogy egyik napról a másikra ugorj bele egy barát-barátnő kapcsolatba.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude olvastad már Tim Keller "A házasság értelme" című könyvét? Nagyon ajánlom 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nem fogsz, mert az élet nem így működik!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Én még nem, de ő az egyik kedvenc szerzőm. Köszi az ajánlást! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Valójában nem. Így választod, hogy működjön. Semmi nem akadályoz meg abban, hogy átkonfiguráld a megközelítésedet 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Komolyan, ha valakinek át kell alakítania a szemléletét, akkor nektek sürgősen! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Én nem randizom. Bocsánat. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Nincs rá szükség!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan nincs szükség? Amit te javasolsz, az egy képlet 🧪 a halmozáshoz 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis imádom ezt - és az egyetlen ok, amiért érdekel ez a kupaktanács dolog. Tim és Cathy Keller valami mélyen fontosat értettek meg azzal kapcsolatban, hogy miért teremtette Isten a házasságot :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati Annyi mindent lehet még tanulni Istenről. Ő egyszerre mély és mégis egyszerű. Egy háromrészes könyvsorozatból tanulok többet a házasságról, családról és szexualitásról az Adventista Biblikus Kutatóintézet által, és wowzers, abszolút szemnyitogató. (Adventista vagyok, és csak most tudtam meg, hogy van egy Bibliakutató Intézet). De igen, a Biblia annyira tele van információval, hogy továbbra is elborítja az agyamat.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Miért alakul át ez a társkereső alkalmazás lassan barátság applikációvá?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, mert neked a barátságot kellene előtérbe helyezned a párkapcsolatodban 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Tényleg? Oké, mondj annyi embert a Bibliából, amennyit csak tudsz, akik barátok lettek, és aztán összeházasodtak? "Aki feleséget talál, az jót talál", Isten nem azt mondta, hogy aki barátot talál, az jót talál. Figyelj, nem azt mondom, hogy ez nem fontos, de hidd el, ha baráti gondolkodásmóddal jössz, nagyon könnyen ott ragadsz, és csak ennyit fogsz találni! A feleséged a barátod, bánj vele elképesztően jól, megtalálod a legjobb-legjobb barátodat!!!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nevezz meg valakit a Bibliában, akinek volt barátja vagy barátnője. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

És azok számára, akik némi olvasnivalót keresnek... "Prioritást a barátságnak a társkereső kapcsolatodban" a "Határok a randizásban - Hogyan az egészséges választások egészséges kapcsolatokat teremtenek" című könyvből való 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ők nem, nekik feleségeik voltak, nem barátaik!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pontosan így van - a "barát és barátnő" státuszt nem ismerik el. Nem lehet egyik napról a másikra idegenből férj és feleséggé válni. Véleményem szerint ennek a köztes folyamatnak inkább arra kellene koncentrálnia, hogy megismerjünk valakit BARÁTként. A 'Barátság' - amikor egy idegenből egy életre a legjobb barátod, majd a házastársad lesz. Ha még barátok sem tudtok lenni, hogyan lehetnétek egyáltalán házastársak? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Igazad van, nem lehet egyik napról a másikra idegenekből férj és feleséggé válni, de létezik valami, amit udvarlásnak hívnak, ahol minden szükséges információt megkaphatsz, sajnos ez a generáció barát/barátnő lett belőle, fogadok, hogy a nagyszüleid valami másnak hívták. Megragadtál egy olyan gondolkodásmódban, ami azt mondja, hogy először barátokra van szükséged, mielőtt továbbléphetsz velük.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ha letöltesz egy társkereső alkalmazást, akkor azzal a szándékkal gyere. A távoli múltban ez történt velem, ez összekuszál, ha azt mondod barátok, akkor csak barátokkal fogsz találkozni, a beszélgetéseid & cselekedeteid a baráti útra fognak menni! Kérdés - feleséget akarsz? Hogyan megy a beszélgetés? Mondod neki rögtön, hogy barátok szeretnél lenni? Ha egy dolgot tudok a nőkről, akkor azt a szót, hogy "barát", nem fogsz tőle visszatérni, csak nagyon ritka esetben fordul elő, hogy ez megtörténik.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Igen 🙌 A beszélgetéseknek a barátok útjára kell lépniük. A Krisztusban élő testvéreiddel beszélgetsz. Nálad a "nem jövök vissza rá" gondolkodásmód. Valójában a szándék az, hogy továbblépjetek a házasság felé. Nem vissza kellene jönnötök, hanem előre kellene haladnotok. Én feleséget akarok, de nem megyek oda, hogy ezt mondjam, ha nem ismerem az illetőt. Én azt mondom: "Barátként akarom megismerni, azzal a szándékkal, hogy ELŐRE LÉPJÜK. Házasságot keresek"

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Említette neked valamelyik keresztény testvérnő a "barátok útját" először? Ismét csak tájékoztatásképpen: minden hölgy/ügynök, aki letölt egy DATING APP-ot, az randizni akar, nem barátkozni. Lehet, hogy azt mondják, nem sürgetek semmit, vagyis lassan veszik a dolgokat, soha nem fogják kimondani a "barátok" szót. Ha azt mondják barátok, akkor nem gondolják komolyan. Rosszul olvastad, nekem nincs ilyen gondolkodásmódom, nekem szándékos gondolkodásmódom van.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Oké, tehát azt mondod - "Szeretnélek megismerni, mint barátot, azzal a szándékkal, hogy továbblépjünk. Házasságot keresek", király, hány hölgynél működött ez? Fogadok, hogy a chat-listád tele van barátokkal, hol van a vége?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Rengeteg közülük azt mondja, hogy "a barátok az elsők". Egy csomóan azt mondják, hogy "nem ismerlek, kezdjük barátként". Ismétlem, ez egy keresztény "társkereső" alkalmazás. Lehet, hogy te randizni szeretnél, de mások a házasságot keresik, és barátságokon keresztül minimalizálják a kudarc kockázatát. A terminológia NEM fontos. Ami fontos, az az, hogy HOGYAN használod ezt a keresztény alkalmazást.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan @Stan Értékelném, ha valaki ezt megtenné. Alig valaki tette ezt velem, és őszintén szólva értékelném. Olyan istenfélő nőknél működne, akik értékelik a mély barátságot, és inkább hagyják, hogy Isten vezessen, minthogy megpróbáljanak irányítani. Nem minden házasság is sikeres. Akkor miért ezt használod a siker mércéjeként? Én sem értékelem a másokat lehúzó akciót. Krisztusban elégségesek vagytok. Ezt ne feledjétek. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps?? Tényleg?? Akkor a probléma rosszabb, mint amilyen, vagy ez, vagy baráti rezgéseket adsz ki! Hála Istennek azt mondtad "társkereső" app, így barátkozol, hogy minimalizáld a kudarcot? Mindannyian megtapasztaljuk a kudarcot, amikor a szívügyekről van szó, szedd össze magad és folytasd.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Igazad van, a terminológia lényegtelen, de ez még mindig egy keresztény DATING app, akkor kell használni azt a célját, és minden extra egy bónusz. Minél tovább keresed a barátokat, annál inkább meg fogod találni őket, de ne feledd, az idő és az év számol.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Oké, akkor szándékosan mondják, hogy mit keresnek, egy srác sem jön oda egy hölgyhöz, aki tetszik neki, hogy a barátokról beszéljen. Legyél őszinte és igaz, miért töltötted le ezt az appot? Nem lehúzom, próbálom megérteni a cáfolatát az eredeti kijelentésemre, hogy "az app barátság app-á morfondírozik", mi cool, sok mindennel egyetértek, amit mond, de ezzel nem!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ez valójában NAGYON jó, mert az emberek ezen az alkalmazáson nem úgy használják, mint a Tinder vagy a Bumble. A SALT alternatívát nyújt. A másik lehetőség. A jobb opciót 🙌 RAGaszkodom ahhoz, hogy Krisztus testvére vibráljon vagy barát vibráljon, bárhogy is akarod címkézni. Én amúgy sem hiszek a "rezgésekben" vagy az "energiában". Én az igazi közösség építésében hiszek és abban, hogy lassan, de biztosan haladunk előre 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Rengeteg srác tenné ezt a sevy közösségben. Rengeteg jó sevy barátom van Sydneyben 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Én nem azért töltöttem le ezt az alkalmazást, hogy randizgassak és rakosgassam az exeket, mint a palacsintát 🥞 (még akkor is, ha imádom a palacsintát 🙃) Azért töltöttem le ezt az alkalmazást, hogy lehetőségem legyen keresztény lányokkal találkozni Ausztráliában, azzal a céllal, hogy egy alapos felmérés után, először barátságon keresztül feleségül vegyek egyet. Kérem jelezzétek, ha további pontosításokra van szükségetek.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ez a különbség közted és köztem, egyesek jobbat akarnak, mások elfogadják a status quo-t! Ez nem nagyszerű, a keresztény DATING medence apró, mint a fene, de hé, a barátok nyilvánvalóan a te utad.! A "vibrálás" szót használtam jobb szó híján, utálom ezt a szót, ezért elnézést kérek érte. Király, ragaszkodsz hozzá, jó ötleted van, de a megközelítésed nem az igazi!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Itt egy ötlet, az oázis először barátokat akar, te egy barát vagy, ezt felfedezheted, nem?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa nem exeket fogsz felhalmozni, hanem barátokat 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ezt a beszélgetést már annyiszor lefolytattuk a SALT-on... mert tudod, hogy barátok vagyunk 😃 Elég egyértelmű, hogy a "Ismerkedés, hogy megismerd" valójában "Ismerkedés körül", ami nagyon különbözik a "Randizás, hogy összeházasodj"... ami csak akkor történne meg, ha tudod, hogy feleségül akarod venni az illetőt, és a legjobb módja annak, hogy ezt ELSŐSZÖRÖKként megtudd, a BARÁTSÁGON keresztül 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Szóval azt hiszem, ez a bizonyíték arra, hogy néhány lány elég bölcs ahhoz, hogy először a barátságot akarja 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan és ebben nincs semmi rossz 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 ez bizonyítja bár? Egy megkérdőjelezhető szálra hivatkozol, hogy alátámaszd.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nem! Emberem, az emberek és a párok fejlődnek a kapcsolatokban, jobbra vagy rosszabbra, attól függően, hogy ki hogyan viselkedik. Ha megkörnyékezel egy hölgyet, és ő elfogadja, hogy udvaroljatok a házasságért, akkor a barátságotokat menet közben építhetitek. A kezdeti barátság követelménye nem előfeltétele a sikeres kapcsolatnak/házasságnak, építkezhettek és fejlődhettek együtt menet közben.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Az egyetlen dolog, ami megkérdőjelezhető ebben a témában, az a szándékod az alkalmazás használatára. És igen, ez további bizonyíték, mert te kezdted a topicot, hogy ez egy barátság applikációvá válik 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Miért kell a "barátságot" menet közben építeni? Mi értelme visszamenni, ahogy mondtad? Én nem akarok visszamenni, én úgy akarok továbblépni, hogy egy erős barátság legyen a kapcsolat alapja. Még egyszer, ha még barátok sem tudtok lenni, hogyan lehetnétek többen? Amit te javasolsz, az a játszadozás és a pakolás receptje 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ez nem kérdéses, ez egyszerű, csatlakoztam egy DATING app(nem egy barátság app)hogy megfeleljen alkalmas hölgyek, azzal a szándékkal, hogy megfeleljen egy, telepedjen le, és van egy család!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Oké forgatókönyv, megismerkedsz egy hölggyel, összebarátkozol vele, de nem jön össze, mi lesz ezután? Megtartod a barátodat vagy továbblépsz?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Játszani és rakosgatni mit? Ha nem jön össze, te mész a saját utadon, ő a sajátján, nincs mit pakolni. EGYSZER, a barátság nem előfeltétele a kudarc elkerülésének, lehetsz barátok és akkor sem működik, miért idegen ez a fogalom számodra?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ez a probléma. Túlságosan leegyszerűsítő a gondolkodásmódod. Valójában nem találkozol és nem telepszel le egy feleséggel. Ott van a köztes folyamat. Tudod, hogy mit akarsz, de nem tudod, hogyan jutsz el oda. Értem a szándékodat, de nem értek egyet a megközelítéseddel, mert "randizol".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan mit értesz az alatt, hogy nem működik? Ha barátkozol, akkor nincs romantikus kötődés és nincs elköteleződés, mert felméred az illetőt (amit már korábban is mondtam). Azt is mondtam már, hogy a barátkozás minimalizálja a későbbi párkapcsolati kudarcokat, mert a barátság erősebb alapot ad a kapcsolatnak. Soha nem mondtam, hogy garantáltan sikeres lesz a házasságod. A házasságodon még dolgoznod kell, de az már egy másik szakasz.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Senki nem mondta, hogy ez előfeltétel, de szerintem kellene, mert ha nem is garantálja, de esélyt ad a sikeres házasságra. Olyan, mintha házasként templomba járni csökkentené a válás esélyét. Miért ne tennétek ezt? Szerintem a kockázatminimalizálási stratégiádon még dolgozni kell. Az én tanácsom: Ne randizz, hogy megismerd, azaz ne randizz körbe-körbe. Barátkozz, hogy felmérd az összhangot, mielőtt elköteleznéd magad.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

hogy tartsák be az irányelveket, miszerint nem vesznek részt vitatkozó jelleggel. Kiszállok. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nem hiszem, hogy feltétlenül vitatkozunk. Talán Stan csak arra kíváncsi, hogy az emberek miért csak barátkoznak. Nem érti, hogy az emberek a barátságokat arra használják, hogy felmérjék az embereket, így biztonságosabbá teszik és jobb esélyeket adnak a sikeres továbblépéshez.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan ha szó szerint veszed ezt a verset és kész feleséget keresel, akkor más feleségét lopod el...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heya bud, elnézést a tegnapi nem jelenésért, az élet vette át! Igaz, hol is tartottam 😀?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ez a bajom ezzel, a barátokat használod először pajzsként, hogy ne bukj meg, lehetsz barátok, amennyit csak akarsz, a kudarc mindannyiunkkal előfordul, csak azért, mert azt mondod, hogy a barátok az elsők, egyáltalán nem garantálja a sikert. A kockázatminimalizálási stratégiád waay off, mint az enyém, az én stratégiámmal mindketten tudjuk, hogy miről van szó az ugrástól kezdve, a tiéd vagy örökre a baráti zónában tartja az embereket, vagy mérhetetlen szívfájdalmat okoz, ha nem működik.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oké, mondd csak, meddig tart ez a barátsági szakasz? Nálam a beszélgetős szakasz kb 2wks a találkozás előtt.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Hi Stan, Köszönöm a kérdésedet 🙋‍♂️ Mielőtt megvitatnánk az idővonalakat, meg kell beszélnünk a szakaszokat és a lépéseket. Lásd alább 👇 Ezt a "táblázatot" sok lányom támogatta itt a SALT-on korábban, amikor megosztottam. Nem értek egyet azzal a kijelentéseddel, hogy az emberek a barátságot pajzsként használják 🛡 Ez egy bölcs megközelítés. Ezt már átvizsgálták. Kérlek vedd figyelembe, hogy a "táblázatban" a barátság egy lépés, és kérlek vedd figyelembe az előrehaladást.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan 1. SZAKASZ 1.1. Üzenet ➡️ kapcsolatfelvételhez 1.2. Találkozás (idegenekkel) ➡️ Értékelni 2. SZAKASZ 2.1. Barátok ➡️ Felfedezni + megismerni 2.2. > Barátok ➡️ Románc 2.3. Randi (= BF & GF) ➡️ To Commit 2.4. Házasodni (H+W) ➡️ To Love + All of the ⬆️ ⬆️ Kérjük, nézze át és tegyen fel annyi kérdést, amennyit csak akar.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ugyan már tesó, légy komoly, ez egy pajzs, nevezd annak, ami, egy védőháló, hogy ne sérüljenek az érzések 🙃 Köszi a táblázatot haver, 1.2. szakasz - Nem kell találkoznom velük, hogy értékeljem őket, ez egy folyamat, ahogy beszélek veled, megismerkedem veled. Mint mondtam, 2wks beszélünk, tudni fogom, ha találkoznom kell veled, vagy nem vagyunk egymásnak valók! Mennyi időbe telik a kórlap elkészítése?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude aki azt mondta, hogy a romantika halott 👀 Ez a szál vad. Szerelembe esni biztosan szívből jövő dolog. Remélem te és @Stan mindketten megtaláljátok a párotok... lepjen meg a jó Isten mindkettőtöket ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Értékelem a visszajelzést, és egyetértek veled az 1. fázist illetően - ezt át kell dolgozni, mert még a profilok megtekintésével is szűrjük az embereket. Ez tisztességes, hogy a találkozó előtt üzenetekkel értékeljük. Azonban a korábbi beszélgetésekből ismét arról beszéltünk, hogy jó, ha korán találkozunk. Az én tanácsom: találkozzunk korán.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Az, hogy mennyi ideig tart a "táblázat" elkészítése, az egyéntől függ. Csak becsléseket tudok adni. Például. Egy lány megosztotta, hogy 3 hónapon belül bf-gf akar lenni, és utána teljesen rendben van, hogy bf-gf "ameddig csak akarod", így mondta - amivel nem értek egyet, mert mint mondtam, a bf-gf nem elismert. Ez egy szituációs kapcsolat.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Az emberek frusztráltak, hogy miért nem kapnak elkötelezettséget, amikor a másik fél, ahogy te is mondtad, "barátkozik, ahogy megy", hogy valóban megismerje az embert először. Az én tanácsom: Ne kötelezd el magad, majd "barátkozz, ahogy haladsz", és visszalépj és húzd az időt.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Van egy vendégünk a bulidban🎈 @Kati Egyetértek a romantikával, de szerintem ezt kontrollálni kell. A romantika nem halott 💀 Él és virul, a 2.2. stádiumban van elhelyezve és NAGYON, haladunk előre. Ami még fontosabb, a romantika nem halott, de határozottan túlértékelt, mert a legtöbben valójában a SZERETETET keresik, és a szerelem nem csak szívügy. A szerelem átgondolt.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude bocsánat a zavarásért, ne aggódjatok, nem maradok 😄 Remélem megtaláljátok azt, amit nem kerestek :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha szívesen látjuk 😀 A romantikát kontrollálni kell?? Wow! Most már mindent hallottam, akkor nem helyén van a szíved, ami a szerelmet illeti.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nem értem, mire gondolsz.. ...de igen - én nem járkálnék körbe-körbe lányt lány után romantikázni, és tudod... verem 🥞 Ahogy már mondtam, szerintem a hozzáállás és a szándék és/vagy a javasolt megközelítésed megkérdőjelezhető.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Oh wow, hiányzik egy üzenet, ezért nem értetted, várj, megnézem, hogy újra tudom-e írni.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Oké, adj egy becslést, hogy mennyi ideig tartott a barátod szándékát használva. Akkor a lány, aki ezt mondta, nem gondolja komolyan! Ha egy lány azt mondja, hogy "teljesen rendben van, hogy gf-bf, addig, ameddig akarod", akkor nem komoly, és rossz okokból van benne. Egyetlen komoly nő sem mond ilyet.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Én elkötelezem magam egy hölgy mellett, nem hátrálok meg, vagy húzom az időt, a korábbi kapcsolatokban, azt fogják mondani, hogy szándékosan üldöztem, nem jöttem semmilyen "először a barátod leszek" üzlettel. Tudom, hogy mit akarok, mással nem foglalkozom. Naa barátom, ez a te megközelítésed, a kockázatértékelési megközelítésed, a szándék hiánya és a randizásról szóló gondolataid, ami erősen megkérdőjelezhető.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nekem személy szerint 8-9 hónapig szeretnék valakit jól ismerni, mint BARÁT, attól függően, hogy milyen rendszeresen találkozunk hetente.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Házassági szándék Lehet, hogy szándékodban áll megismerni valakit, akivel csak most találkoztál, de azt nem mondhatod, hogy eleve szándékodban áll elköteleződni és feleségül venni. Ahogy már mondtam neked.. Megvan a szándékom, hogy megházasodjak, de nem kötelezem el magam olyasvalaki mellett, akit nem ismerek, és akit talán nem is veszek feleségül, és nem hozom magam olyan helyzetbe, hogy randizgatok. Megvan a szándékom, hogy megházasodjak. Ezért barátkozom, hogy felmérjem, kivel randizom a házassághoz.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! Tényleg?? 8-9mnths minden tojás egy kosárba, ez majdnem egy év egy talán potenciál! Sok hölgy már belefáradt a beszélgetés szakaszába, hogyan lehet 8-9mnths-t fenntartani egy "talán működhet"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ez igaz, a romantika nem egyenlő a házassági szándékkal, de elengedhetetlen, ha egy hölgynek akarsz udvarolni, még akkor is, ha először barátkozni akarsz. És ahogy már mondtam, a megközelítésed nagyon rossz, 8-9 hónapot szánsz egy barátsági szakaszra?? Ennek a megfelelő hölggyel együtt kell kialakulnia.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan All eggs 🥚 in one basket 🧺???? Amikor barátkozol, egyszerre csak egy emberrel barátkozol???? Trollkodsz?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Kicsit utánanéztem. Elég érdekesnek találtam. "Bár a számok változhatnak, a kutatások általában 20-70%-kal csökkentik a válás valószínűségét, ha a barátság szolgál a kapcsolat alapjául" Itt az ideje, hogy újragondoljuk és átalakítsuk azt a módot, ahogyan a keresztény társkereséshez viszonyulunk.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Várj, mi?! Szóval több barátod is van? Nem trollkodom, nem volt tisztázva, hogy hány barátot szerzel egyszerre, ezért egyszerűen azt hittem, hogy egyszerre csak egy hölgyre koncentrálsz, és 8+hónapig húzod a figyelmedet..

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

A statisztikák így vagy úgy mindig ferdék, a különböző forgatókönyvek vagy összefüggések mindig kimaradnak, kimaradnak vagy figyelmen kívül maradnak. Igaz, a keresztény körökben való randizás újragondolásra szorul, több lendületre van szüksége! Tesó, én ezt a barátok első életét éltem, nagyon nehéz lesz meggyőznöd arról, hogy ez a helyes út. Mindent, amit most csinálsz, én is megtettem, sőt, mélyebbre mentem, az eredmény/sikerarány minimális.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Istent nem csak a végeredmény vagy az eredmény érdekli. A cél maga a kapcsolat. Ha randizol egy lánnyal, akkor szerintem tartozol neki kizárólagossággal, mert romantikus kapcsolatban vagy vele. Nem szabadna más lányokkal romantikus érdekből kommunikálnod. Ezért te vagy az, aki mindent 🪺 1 kosárba teszel.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan A barátkozás az barátkozás. Azzal barátkozol, akivel csak akarsz. Ahogy már mondtam korábban NINCS romantikus kötődés, kizárólagosság, elkötelezettség stb. Nem vagyok benne biztos, hogy érted a BARÁTSÁG fogalmát. Ők nem tartoznak neked semmivel, és te sem tartozol nekik semmivel. Csak barátok 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Igen, a cél maga a kapcsolat, de a folyamat, hogy a sikeres kapcsolat, abban rejlik a probléma, úgy gondolja, hogy stringing végig több barátok hónapokig, remélve, hogy kapcsolja be több mint barátok. És ez megint helyes, és én is egyetértek, amikor már megállapodtam a megfelelő hölgyet, akivel randizni szeretnék, már nem szórakoztatok másokat, így megy ez nekem. Igen, mindent egy lapra teszek fel egy bizonyos időre, mindketten hamarabb megtudhatjuk, ha együtt dolgozunk

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Igen, és ugyanez vonatkozik az én véleményemre is, ha beszélek veled, akkor csak beszélek veled, nem vagyok elkötelezett veled semmilyen módon, nincs kizárólagosság, amíg mindketten nem döntünk úgy, hogy kizárólagosak leszünk, nem fog/nem kell hónapokig tartania, hogy a barátom legyél abban a reményben, hogy romantikus leszel velem, mindketten inkább előbb, mint utóbb tudjuk, hogy mindketten együtt működünk-e vagy sem!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Senkit sem akarunk átverni, amikor barátkozunk. Csak barátkozunk és felmérjük, hogy kijövünk-e egymással. Csak ez után az értékelés után tudhatom meg, hogy akarok-e romantikus lenni valakivel. Csak azt tudom szeretni, akit ismerek. A tanácsom: Szeresd azt, akit ismersz.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Én nem barátkozom "a romantika reményében". Azért barátkozom, hogy felmérjem, hogy akarok-e romantikus lenni, és ennek a felmérésnek NAGY része a következetesség.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nézzünk egy mini összehasonlítást itt... TE Randizás. Románc. Tűz 🔥 a 8-9 hónap nem jön össze. Megégett. Nem beszélgetünk többé. Szívfájdalom 💔 Gyógyulás ❤️‍🩹 Szünet. A randizás szívás. ME Barátság. Barátok. Nővérek. Család. Közösség. 8-9 hónapos, még mindig beszél. Még mindig törődnek. Nincs szívfájdalom. Rengeteg tanulás. Nyílt beszélgetések. Erős és stabil alap, hogy potenciálisan randizhassak valakivel. Barátságok rock.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Mit nevezel, 8mnths+, beszélgetni valakivel, mindenféle szándék nélkül, kivéve, hogy felmérje őket, és lássa, hogy akar-e romantikus lenni? Ez úgy hangzik, mintha az embereket át akarnád húzni. Ennél sokkal gyorsabban is összegyűjthetsz minden információt, amire szükséged van.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ez egy jobb összehasonlítás - ME Randizás. Románc. Tűz 🔥 Egymással időt tölteni Építsetek kapcsolatot Erős köteléket kialakítani TE Barátság 8-9 hónapos időtartam Hosszú folyamat Kockázat minimalizálása, hogy az érzelmek ne sérüljenek aktiválódjanak ⚡ Időpazarlás mindkét fél számára Nem működik, nagyobb szívfájdalom a hölgynek 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Én frissítettem a mini összehasonlítás YOU Randizás. Románc. Fire 🔥 Tinder / Bumble Style Homályos ítélőképesség Testiségen és vágyon alapuló kötelék. Elkötelezettség. Kizártság. 8-9 hónapig nem működik. Megégett. Potenciális baba mama kéznél. Nem beszélsz úgy, mint régen vagy már nem Szívfájdalom 💔 Gyógyulás ❤️‍🩹 Szabadidő. A randizás szívás.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Barátság. Barátság. Nővérek. Család. Közösség. Nincs testiség. Nincs csókolózás. 8-9 hónapos korukban még beszélgetnek. Még mindig törődik. Nincsenek elvárások. Nincs kizárólagosság. Nincs szívfájdalom. Rengeteg tanulás. Nyílt beszélgetések. Nincs elhomályosult ítélőképesség. Erős és stabil alap ahhoz, hogy potenciálisan randevúzzunk valakivel. Barátságok rock.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Elfelejtettem ezt feltenni, hadd javítsam ki neked - ME - Randizás. Románc. Tűz 🔥 Tinder / Bumble Style Szándék és nem szórakoztató extra Erős kötelék, amely közös élményeken, kalandokon & szép pillanatokon alapul, Elkötelezettség. Kizártság. Házasság/gyerekek Boldog kapcsolat létrejötte Együtt élni az életet valakivel aki törődik 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Barátság biztonsági hálót létrehozott 8-9mnths értékelő osztály Hölgyek időpocsékolása a romantika szándéka nélkül, amíg az értékelő osztály nem fejeződik be.! Kötés nem jön létre, hacsak nem fejeződik be az értékelő osztály 8-9mnths Kudarcok aránya - az egekbe szökik! A hölgyek utálják a férfiakat az időpazarlók miatt. Összetört a szíve 💔 Depressziós a társkereső medence miatt.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha nem ezt mutatja a társadalmunk állapota, és nem ezt mutatja a kutatás. Nagyobb eséllyel bukik meg a randizás és a romantika, ha ezek kerülnek előtérbe.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Research & társadalom!!! Megvan ezeknek a peepseknek a telefonszáma, hogy közvetlenül megkérdezhessük őket?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Mert a Tinder és a Bumble már elérhető? És biztosan nem segítettek a Jézussal való járásomban... ez az alkalmazás őszintén betölti az űrt és emlékeztet arra, hogy Jézust tegyem első helyre. Te Jézust vagy a vágyaidat helyezed előtérbe?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Ha szükséged van egy applikációra, ami arra emlékeztet, hogy Istent helyezd előtérbe, az többet mond rólad, mint a "járásod"! Michelle Apples, aki korábban a table műsorvezetője volt, a Hinge-en ismerkedett meg a férjével, aki csodálatos volt számára! Bárkivel találkozhatsz bármelyik alkalmazáson, Isten kegyelme kell hozzá, és az, hogy szándékos legyél, hogy mit akarsz és mit nem akarsz szórakoztatni.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Kérdezd meg magadtól, szerinted ennek az alkalmazásnak az eredeti célja a barátság volt? Nem, az volt, hogy összehozza az embereket társkereső-stylez, és a későbbi frissítésekkel megszületett a közösségi oldal.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Nem, én nem támaszkodom egy applikációra, de mint valaki, aki egy megtört családból származik, beleeshetek a kapcsolatok bálványozásának csapdájába. Jó, hogy van egy alkalmazás, amely ellensúlyozza ezt a gyengeséget, nem pedig teljesíti.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan érdekes, hogy a The Christian Singles Hub most már saját alkalmazással rendelkezik az USA-ban... Csak előfizetéssel

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ennek a keresztény alkalmazásnak a célja a HÁZASSÁG, de ezt nem kapjuk meg rögtön az elején. Én úgy használom, mint egy "Házassági alkalmazást".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Te is félreérted a SZÁNDÉKOT és az ELKÖTELEZETTSÉGET. Megvan a szándékom a házasságra, de nem kötelezem el magam olyan ember mellett, akit nem ismerek, és akit lehet, hogy nem veszek feleségül, és ezzel olyan helyzetbe hozom magam, hogy körbe-körbe randizom. Megvan a szándékom, hogy megházasodjak. Ezért barátkozom, hogy felmérjem, kivel randizom a házassághoz. A szándékom tiszta 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan A társkereső elem az alkalmazás nem ment el - swipe, mérkőzés, üzenet, csevegés, chat, videóhívás és találkozunk a dátumokat! Asztal és a szociális terület nagyszerű módja annak, hogy csatlakozzon és megértse az egész személyt. Remek módja annak, hogy barátokat szerezz és bővítsd a kapcsolataidat, és ki tudja, hová vezethet.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

a @Stan társkereső a közösségben működik a legjobban, és ez az, ami a legtöbb társkereső alkalmazásból hiányzik. Azt akarjuk, hogy ez egy olyan hely legyen, ahol Krisztus testeként együtt osztjuk meg az életünket, és hagyjuk, hogy a romantikus kapcsolat ebből fakadjon

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "a randizás közösségben működik a legjobban", ugye? Ez egy bizonytalan!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan A közösség mindenképpen benne van. 1. ✅ Imádság és Szentlélek (Példabeszédek 3. Jakab 1) 2. ✅ A jellem és a hit összeegyeztethetősége (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Közös életcélok és célok (Ámosz 3:3) 4. ✅ Bölcs tanácsadás és közösség (Példabeszédek 11:14) 5. ✅ Szeretet és áldozatvállalás (1 Kor 13) 6. ✅ Személyes + készség (Ef 5:25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Mennyi a válaszadási arány a bemutatkozó üzenetekre? Hogyan befolyásolja ezt: - A távolság/helyszín (magasabb azoknál, akik olyan városban élnek, ahol mások is vannak a közelben, mint a kisvárosokban vagy vidéki területeken) - Demográfiai jellemzők (életkor, felekezet) - Mennyire van kitöltve a profil - A bemutatkozó üzenet hossza (feltételezve, hogy a hosszabb üzenet tartalmasabb, és azt mutatja, hogy a feladó elolvasta a profilt)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Nagyszerű kérdés, és attól tartok, hogy nincs válaszom az összes kategóriára! Amit elmondhatok, hogy egy Intro elküldése jelentősen megnöveli az esélyeidet, hogy találj egyezést 🥳 Szóval mindenképp használd ki az ingyenes intrókat!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Szia David, Saltnak kell, hogy legyen valami elképzelése arról, hogy hány bemutatkozó üzenetre válaszolnak. A Salt és egy másik keresztény platformon szerzett tapasztalataim alapján a válaszadási arányt (az értelmes, átgondoltan megírt üzenetekre) 5% körülire tenném... kezdetben azt hittem, hogy ez "én" vagyok, de úgy tűnik, hogy sokan másoknak is ugyanez a tapasztalata...

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Talán lehetne egyértelműbb felszólításokat adni a Távkapcsolatra vagy költözésre való hajlandóságra való rendelkezésre állásra??? Tisztában vagyok vele, hogy ez a téma nehezebb a gyermekek és a közös felügyelet esetén, de úgy érzem, jobb, ha nyíltan beszélünk a .... címről.

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason egyetértett

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Talán nem bánnád, ha szégyentelenül reklámoznám David Shibley The Missions Addiction című könyvét ... Nem csak olvastam, hanem találkoztam a szerzővel, és el is vittem a konferenciáról a repülőtérre, még akkoriban

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason ezen a vonalon, nem lehetne valahogy arra ösztönözni az embereket, hogy pontosítsák, hol élnek? Sokan csak a város nevét írják be, ország vagy állam nélkül. Sok ilyen városnév nagyon gyakori, és bárhol lehet.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Egyetértek veled a helyszínről is ... Bizalomra és Istenben való biztonságra van szükség ahhoz, hogy pontosabban posztoljunk a helyzettel kapcsolatban.... Azt hiszem, az enyém rejtélyesnek tűnhet valaki számára az USA középnyugati részén kívül, de van metró rövidítés, körzetszám és állam rövidítés.... A DFW egy érdekes rövidítés volt elsőre - Dallas Fort Worth, nem vagyok TX-ből 🤣..... Mint ahogy Washington városa vagy városa is lehetne, mint 52 különböző államban és területen az USA-ban .... ....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mint keresztény társkereső, úgy gondolja, hogy van előnye, hogy megismerjen valakit egy csoportos környezetben, mint egy az egyben? Például ha lenne lehetőség arra, hogy elmész egy rendezvényre a barátaiddal, és meghívsz valakit, aki érdekel, az bölcsebb lenne, mintha egy az egyben randiznál? Ha igen, miért és hogyan lehetne ezt jobban megvalósítani, különösen a modern világban, amelyben élünk?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

A SALT TABLE egy jó hely a kezdéshez 🙂 shameless plug .... .... Vannak Instagram & Discord csoportok, amelyek a TABLE-ből fejlődtek ki, amelyeknek van néhány személyes csoportos találkozójuk

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, a szégyentelen dugó nagyszerű. Köszönöm, hogy kifejlesztettél egy olyan alkalmazást, amely alkalmazkodik a modern világhoz, miközben megmarad Krisztusban. Jó, hogy közösséget hozol a társkereső alkalmazásokba, őszintén szólva úgy gondolom, hogy ez jobban megfelel egy isteni eszménynek. Igazából még soha nem voltam elég bátor ahhoz, hogy megkérjem a randevúimat, hogy az első randin menjenek velem templomba. Általában a modern, hagyományos dolgot szoktam csinálni, hogy elmegyek egy kávézóba vagy valami hasonlóba, de talán ki kell próbálnom valami mást.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis, de talán a továbbiakban egy kicsit több, "Jézus az első, foglalkozz vele" típusú hangulatot tudnék csinálni. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh egyáltalán nem veheti hitelt semmit SALT app , és úgy érzem, mint egy későbbi érkezés, mint a felhasználó ebben az évben az USA-ban ... A harmadik kerék dátum show kapott engem akasztott és TABLE tette ezt az alkalmazást úgy érzi, mint egy minisztérium, mint egy üzleti ... Discord csoport a család, és nem tudok semmilyen hitelt, hogy ... Nem tudok hozzászólni a Sós Instagram csoporthoz - nem használom az IG-t ... De egyértelmű, hogy a pozitív közösség elősegíti a még pozitívabb közösséget ... Isten áldjon titeket 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Bocsánat, azt hittem, hogy a SALT alkalmazás csapatának egyik tagja válaszol. Csak pár napja csatlakoztam és még mindig nem szoktam meg az alkalmazást! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

Ez már ... Van egy kis tanulási görbe a SALT app, és van néhány összefüggés megtanulni , mint néhány ember a Tables csevegni egymással kényelmes, mert már az app pár éve .... David - Ügyfélszolgálat Mgr nagyszerű, és itt-ott nem nyitott Master Class Tables, hogyan kell használni az app jól Ők elég jók a kérdések megválaszolásában is ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Jó kérdés! A csoportban való találkozás mindenképpen jó megoldás, főleg ha nem ismered őket szuper jól, vagy nem tudod, hogy megvan-e a vonzalom. De a négyszemközti találkozás egyértelműbb üzenetet ad a szándékosságról - ez mindenképpen egy randi. A helyi szingli mixer eseményekre való eljutás jó lehet a kettő között - egyértelmű üzenetet ad, hogy szingli vagy, anélkül, hogy szuperintenzív lenne

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Kíváncsi vagyok, hogy a randizás a továbblépés módja. Mert úgy érzem, hogy Isten befolyása helyett a világ befolyását követem. Minél többet olvasok a kapcsolatok, a család, a szex és a házasság bibliai perspektívájáról, annál inkább látom, hogy milyen messze vagyok az ideáltól, és mennyire befolyásol minket a világ, sőt még az egyházi közösségeink is.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Hogyan

Sat Nov 16 2024
0 ❤️