Vissza a SALT Social oldalra
posters avatar
Isabel - Team SALT
Wed Mar 19 2025

Keresztény férfiak pénzügyi stabilitás 🤑

Kell-e egy keresztény férfinak anyagilag stabilnak lennie, mielőtt randizik? Beszéljétek meg szeretettel... 🥰

25 Like-ot
81 Megjegyzések
Anonymous's avatar
Anonymous

Meg kell mondanom őszintén, hogy ez az egész téma eléggé ízléstelennek tűnik, és úgy tervezték, hogy kétértelműségével ellentmondást keltsen. Bizonyára része annak, hogy jó gazdája legyünk annak, amit Isten adott nekünk, kapcsolat vagy sem, és nemtől függetlenül, megtanulni, hogy anyagilag felelősek legyünk. Kíváncsi lennék, hogy milyen teológiai alapja van annak az elképzelésnek, hogy az embernek egy bizonyos anyagi helyzetben kell lennie, mielőtt egyáltalán randizhatna, mert szerintem ez túlzás, ha tényleg a jellem miatt randizunk

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Paddy haha 🤭 pontosan így van. Én is úgy látom, hogy minden pénzügyi kérdés nem rólad szól. Mármint csak annyi van, amit mi magunk is befolyásolni tudunk az életünkben. Job mindent jól csinált és mindent elvesztett. Hiszem, hogy vannak még emberek odakint, akiket annyira szeret Isten, még akkor is, ha a pénzügyekkel küzdenek, nem a legjobb helyen vannak, ahol szeretnének lenni vele. Az, hogy minden rendben van, nem jelenti azt, hogy még mindig nagylelkű vagy a szeretetben és mások szolgálatában.

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az emberek szörnyű helyeken és körülmények között is bízhatnak Istenben, Isten gyermekeként nem ezt szeretnéd látni? Az, ahogyan a nehézségeket kezeljük, nagyobb mutatója a házasságnak. A hitet próbára teszi az, hogy min küzdünk keresztül. Építünk-e alapot Jézus sziklájára, és még ha minden, amit építettünk, el is ég, mi megmaradunk ezen a sziklán? A pénz jó eszköz, de rossz úr. Gazdagok vagyunk-e Isten szeretetében, hogy milliomosként tudjunk rá pazarolni?

Sun Mar 30 2025
1 ❤️
Daniel's avatar
Daniel

Isten gondviselése az gondviselés, Isten nem fog neked olyan nőt küldeni, akit nem tudsz megszerezni, és nem fogja elmulasztani, hogy mindkettőtökről gondoskodjon egységben. Bízni az Úrban, keményen dolgozni, hogy ne pazaroljuk el az ajándékokat, amiket adott nektek, ez a napi járás, és MINDEN keresztény férfinak arra kell törekednie, hogy vezető, ellátó, védelmező legyen, ahogy az Úr vezet minket, ellát és megvéd minket, ugyanezt kell tennünk a nőinkért is.

Thu Mar 27 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Igen. Ez egy kemény téma, de képesnek kell lenned arra, hogy gondoskodj magadról, mielőtt belemész egy kapcsolatba és keresel egy életet valaki mással. Persze, az elfogadások érvényesek, és az anyagilag stabil tágan értelmezhető.

Wed Mar 26 2025
1 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Az anyagi stabilitás kellene, hogy legyen a normális cél, mindenki számára. Az, hogy valaki mást is el tudjunk látni, az a fontosabb téma. Szerintem egy férfinak pénzügyileg stabilnak kell lennie, mielőtt randizik, de nem hiszem, hogy készen kell állnia arra, hogy a randizás előttről gondoskodjon. Az én esetemben igen, ami igazi áldás. De ez nem lehet a norma véleményem szerint

Tue Mar 25 2025
8 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Matityahu ezekben a napokban úgy tűnik, hacsak egy férfi, mint egy baller munkát, ellátása egy család egy jövedelemmel szinte lehetetlen

Thu Mar 27 2025
0 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

@Matt Tudom, mire gondolsz. Ez szívás

Fri Mar 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Őszintén szólva sok nő akar és vágyik pénzügyi stabilitásra, függetlenül attól, hogy mit mondanak, ami a legtöbb esetben igazságos. Határozottan egyetértek bizonyos helyzetekben, ahol egy nő többet keres. Igen, néhány férfi nyomást fog érezni, de néhány nő is, és kifejezte bizalmatlanságát thier kapcsolatok miatt. Ez nehéz manapság. Én csak megpróbálom megérteni az erősségeimet és gyengeségeimet, és remélem, hogy egy nap megtalálom az igaz szerelmet. Egészségünkre!

Tue Mar 25 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ez érdekes kérdés. Nehezen értem, hogy az emberek mit értenek alatta. Mint például, hogy mi a pénzügyi stabilitás mércéje? Azt jelenti, hogy az ember bölcsen bánik a pénzzel és nagylelkű? Azt jelenti, hogy az ember ismeri a határait, és tudja, mit tud és mit nem, hogy a pénz ne irányítsa az életét? Ez azt jelenti, hogy minden készen áll a feleség és a gyerekek megjelenésére, mint például autó, ház, saját ingatlan, pénz és munka, és nincsenek tartozásai?

Mon Mar 24 2025
3 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

Elvileg egy férfinak képesnek kell lennie arra, hogy egy kapcsolat gyakorlati igényeit kielégítse. Ez azonban nem olyan dolog, ami a Bibliában megakadályozza az udvarlást vagy a házasságot. Szóval ez egy olyan dolog, amit én fontosnak, de nem tiltónak tartok.

Mon Mar 24 2025
2 ❤️
Val's avatar
Val

Igen, szerintem mindkettőnek annak kellene lennie. Egyébként igaz a Példabeszédek 22:7: "A gazdag uralkodik a szegényen, és a kölcsönvevő szolgája a kölcsönadónak." Ez igaz. A pénzügyek spirálba kerülhetnek, ha nem fegyelmezettek vagy ellenőrzöttek, ahogy azt a pénzügyekben dolgozva láttam.

Mon Mar 24 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Minden bizonnyal könnyebb, ha mindkét partner anyagilag stabil. Mindenképpen olyasmi, amit meg kell beszélni egymással, mielőtt bármilyen elkötelezettséget vállalnátok.

Mon Mar 24 2025
5 ❤️
Phoebe's avatar
Phoebe

Őszintén szólva, én inkább egy olyan férfit szeretnék, aki anyagilag stabil coz látom magam stabil, hogy a terület. Ha egy nő stabilabb, mint a férfi, az kiváltja a büszkeségét, és titkos keserűséget okoz neki vele szemben, és végül megakadályozza, hogy szeresse őt.

Mon Mar 24 2025
4 ❤️
Welly's avatar
Welly

Szeretnék igent mondani, mert a pénz valóban megkönnyíti a dolgok elérését, mint például a 10 gyermekre való felkészülés, és az, hogy az oktatásukban vezető szerepet tudjak vállalni. Azonban Isten útjai nem a mi útjaink. A Biblia példákat mutat igaz férfiakra és nőkre (szegényekre és gazdagokra), akik a kapcsolatukba (még a személyes találkozás előtt) úgy léptek be, hogy készen álltak arra, hogy szolgálják egymást. Lemondtak önző ambícióikról annak érdekében, hogy gondoskodjanak, ápoljanak és védelmezzenek, amire csak képesek voltak.

Sun Mar 23 2025
7 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Az én véleményem az, hogy az egyetlen stabilitás, amivel bárki rendelkezik, a Mindenhatóban és a Mindenható által biztosított! Ha egy férfi vagy nő stabil volt, és a randizás során rossz idők jöttek rá, akkor rendben van, hogy elhagyjuk? Én azt mondanám, hogy nem, hiszen a helyzet bármelyik pillanatban megfordulhat. A Megváltó azt mondta (parafrazálom): "Légy hűséges hozzá, és Isten gondoskodni fog róla" Ezért arra bátorítanám a férfiakat és a nőket egyaránt, hogy olyan házastársat keressenek, aki valóban Istent és az Ő országát választja először. Ez a szövetség áldott lesz betegségben vagy egészségben, szegénységben vagy gazdagságban, stb.

Sun Mar 23 2025
8 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Ajit ámen testvér! Éppen ma olvastunk Jóbról a templomban, és milyen emlékeztető Isten igaz emberéről, aki mégis mindent elvesztett egy időre... nem bízhatunk a pénzben vagy a sikerben, csak a Megváltónkban!

Sun Mar 23 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Jessica, jó volt 👍

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Daniel Tavares's avatar
Daniel Tavares

@Ajit "De keressétek először az Ő országát és az Ő igazságát, és mindezek hozzáadatnak hozzátok." (Máté 6:33) Recovery Version

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Sam's avatar
Sam

Amikor a szüleim eljegyezték egymást, apám új keresztény volt, épp akkor fejezte be a diplomáját, és az utolsó pár száz dollárját az eljegyzési gyűrűre költötte. Más pénze vagy vagyona nem volt, és nem volt "anyagilag stabil". Anyu a jelleme és a tisztességéért ment hozzá, és együtt alapítottak egy családot (beleértve egy családi birtokot is), és sok éven át szerették és szolgálták Istent. Túl nagy jelentőséget tulajdoníthatunk a pénzügyeknek, amikor egy társat választunk. Isten gondoskodik az Ő gyermekeiről.

Sun Mar 23 2025
12 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Sam Nem tudtam nem észrevenni, hogy másnak tűnsz, mint a többi srác, akikkel találkoztam... Ez csak azt mutatja, hogy egy király és királynő nevelt fel, akinek Isten a sarokköve 🙏😁

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Sam köszönöm a megosztást Sam, nagyon élveztem a szüleid történetét.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Joanna's avatar
Joanna

Ez egy ilyen nagyszerű perspektíva. Bölcs dolog jó gazdája lenni annak, amit Isten adott nekünk, lehet, hogy nem úgy tűnik, mintha minden együtt lenne egy időben (amikor apukád megkérte a kezem). Amíg keressük az Ő vezetését, bölcsességét és megkülönböztető képességét, addig Ő gondoskodik minderről és még többről is.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Alguem de São Paulo?

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Azt hiszem, jobb kérdés lenne, hogy egy kereszténynek pénzügyileg stabilnak kell-e lennie, mielőtt randizik. Az ok az, hogy ha a nő nem az, a férfi pedig az, mennyire fog kompromisszumot kötni a férfi anyagi támogatásáért. Vannak más dolgok is, de ez egy kiindulási pont.

Sat Mar 22 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Igen! Ha nem engedheted meg magadnak, akkor ne randizz.

Sat Mar 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Misszionáriusként nekem és a közösségemnek sok hullámvölgye van a támogatással. A stabilitás egy olyan jog, amiről lemondtunk. Úgy gondolom, hogy minden kereszténynek, férfinak és nőnek, inkább arra kellene törekednie, hogy anyagilag felelős legyen, mint arra, hogy stabil legyen. Egy társunkban azt szeretném, ha Istent tekintenénk végső gondviselőnknek, és együtt imádkoznánk Isten bölcsességéért, hogy hogyan gazdálkodjunk, adjunk, takarékoskodjunk és élvezzük azt, amit minden évszakban kapunk. Ez nem férfias dolog, ez a mi dolgunk. :)

Sat Mar 22 2025
17 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amanda Szeretem ezt a megjegyzést!!!!

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
David's avatar
David

@Amanda nagyon jól mondta, teljesen egyetértek.

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Amanda ez gyönyörű Amanda köszönöm, hogy megosztottad és Isten áldja meg a missziós munkát, imádkozni fogok értetek!

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

Nehezebb egy tevének átmenni a tű fokán, mint egy gazdag embernek a mennyország kapuján

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Matthew's avatar
Matthew

A pénz szeretete minden gonoszság gyökere

Sat Mar 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthew Megértem a pontokat, de nagyon veszélyes, hogy verseket és egysorosokat használjunk, például mi a kontextus? Továbbá a pénz "szeretete" minden rossz gyökere, nem pedig maga a pénz. Jóbnak mindene megvolt, amit csak lehetett, és megfosztották tőle, mégis hűséges maradt. Szóval azt hiszem, egyetértünk abban, hogy a pénz nem lényeges, hanem egy szép dolog, ha Isten gondoskodik róla, de legyünk óvatosak, amikor egysoros bibliai verseket teszünk ki a szövegkörnyezetből. Csak vigyázok rád testvér 🙌

Mon Mar 24 2025
1 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Ez messze a legirritálóbb kérdéseket mindig kapok kérdezni nem Evan pénzügyileg stabil, de Rich akarnak, hogy 1million plusz Mi a fenéért akarná Isten, hogy szegény legyél, igen, a pénz nem ad boldogságot, de a szegénység nem alternatíva Tehát igen, minden keresztény férfinak pénzügyileg stabilnak/gazdagnak kell lennie, ha nem, akkor szégyent hoznak magukra és Istenre

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nem szabad a pénzt hajszolnunk, és nem szabad földi javakhoz kötődnünk (Mt 22:37). Isten mindig gondoskodik rólunk (Zsid 13:5). Ez nem jelenti a kemény munka elhanyagolását. Egy fiatalembernek az akadémiai tanulmányokra & a Krisztussal való kapcsolatára kell összpontosítania, hogy erős alapot építsen. Ezt az alapot követi majd a gazdagság: egy induló vállalkozás vagy egy jó állás révén, stabilitást biztosítva a jövőbeli családjának. A válasz tehát igen. Az alapozás az első, mielőtt feleséget keresünk 😜

Fri Mar 21 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Szépen mondta uram🥹

Tue Mar 25 2025
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

Néha amit a nők mondanak és amit a nők tesznek, az 2 különböző dolog. Egy megfigyelés.

Fri Mar 21 2025
8 ❤️
Ihab's avatar
Ihab

Vannak elfogadható okok, hogy ne legyen $, mielőtt társkereső, de egyik sem jut eszembe. Az sem elég, ha potenciális pénzcsinálókkal rendelkezel. Bizonyítéknak is kell lennie. Ez a házasságok tönkretételének egyik alapvető oka, így hogyan tudod értékelni, ha nem stabil

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Neil's avatar
Neil

Az embereknek jó gazdái kell lenniük annak, amit Isten ad nekik. Egy istenfélő nő nem várja el a férfitól, hogy Isten munkáját végezze. Ő a mi gondviselőnk minden időben. IGEN/NEM?

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Neil ámen végül Isten a mi gondviselőnk!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Patrick's avatar
Patrick

Nos, mondd ezt egy hajléktalan embernek Lmao

Fri Mar 21 2025
0 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Patrick egy embernek dolgoznia kell, hogy biztosítsa senki sem tagadja ezt a tényt, de azt hiszem, Neil jelentése a végső értelemben Minden jó ajándék fentről jön... minden, amink van, Isten kegyelméből van. És Isten magát jelöli meg mint a mi eltartónkat. Ő gondoskodott rólam egész életemben. Ez nem azt jelenti, hogy nem dolgozunk... de még ha mi nem is tudunk időnként gondoskodni, az Úr tud, mert ő a mi végső gondviselőnk!

Fri Mar 21 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Igen, mert a tehetségét és erőforrásait a családja és mások szolgálatára és Isten dicsőítésére használja, ami a hűség és a felelős gazdálkodás iránti elkötelezettséget tükrözi, amit Isten rájuk bízott. Nőként Isten úgy teremtett minket, hogy (héberül: ezer kenegdo)a férjünk számára, hangsúlyozva a társat, a támogató és kiegészítő partneri szerepet, nem alárendeltként, hanem olyasvalakiként, aki kiegészíti és értékeli a férjét, mint a háztartásuk fejét és Istent, mint a sarokkövüket, bízva Isten erejében és vezetésében.

Sun Mar 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bár a Szentírás nem mondja, hogy közvetlenül az anyagi stabilitás szükséges, a férfiak arra hivatottak, hogy gondoskodjanak a feleségükről és a családjukról. A földi realitásokat is figyelembe kell vennünk. Bármennyire is mást mondunk, és a Lélek gyümölcsét hirdetjük, mint a házastárs kiválasztásának legfontosabb kritériumát(és ez a legfontosabb), az anyagi helyzetük nagy szerepet játszik. Ez különösen igaz, amit megfigyeltem, a nőkre, amikor kiválasztják, hogy melyik férfival menjenek.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan Nathan azt mondod, hogy az, hogy mennyit keres egy férfi, nagy döntő tényező abban, hogy egy keresztény nő kit választ? Ha igen, akkor tényleg nem hiszem, hogy ez igaz... néhányan, akik már hozzászóltak, mást mondtak, és én is egyetértek... Engem ez nem érdekel... ha az Úr azt akarja, hogy két ember együtt legyen, akkor hiszem, hogy megadja, amire szükségük van, de a felesleges pénz nem az én vágyam, és azt hiszem, más keresztény nők is egyetértenének...

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica egy nagy döntő tényező? Nem, de az általános döntésnél igen. Ha két férfi közül kellene választanod, mindkettő bibliahívő keresztény, mindkettő mindenben egyforma, kivéve, hogy az egyik anyagilag stabil, a másik nem, melyiket választanád?

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan hé testvér újra elolvastam a másik megjegyzést, és rájöttem, hogy félreértettem bocsánat... Azt hittem, azt mondtad, ha egy férfi több pénzt keres, mint egy másik, mint ami lenne, miért egy nő menne neki.. de te csak azt mondtad, egy anyagilag stabil férfi. És én azt mondanám, ha a stabilitás azt jelenti, hogy biztosítani tudja a lakhatását és a szükséges dolgokat, akkor igen, azt a férfit választanám, de ez attól függ, mert lehetnek különleges körülmények, mint betegség vagy sérülés stb..

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jessica ne aggódj, minden szempontot figyelembe kell vennünk az ilyen fontos életválasztásoknál. Főleg keresztényként, akiknek nagyobb számú tényező befolyásolja, hogy kit választunk.

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Nathan igen, teljesen egyetértek. Még mint a másik hozzászólásod.. mivel a házasság egy ilyen szoros szövetség, sok bibliai meggyőződést kellene hasonlóan látni, még akkor is, ha ez olyan nehéz lehet megtalálni.. és lehet, hogy nagyon szeretsz valakit, aki nagyon más, mint te.. de szerintem minél egyszerűbbé válik a tanításunk, csak a Szentírás alapelvei alapján, még ez is könnyebbé válhat.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Tiago's avatar
Tiago

Ez egy jó kérdés, én is feltettem magamnak ezt a kérdést és imádkoztam. Az én esetemben magamra nézve stabil vagyok, de egy családra még nem állok készen, a lényeg, hogy Isten békét adott, hogy elkezdjek randizni, miközben a pénzügyi területen is dolgozom, úgy érzem, rendben van, hogy lépésről lépésre haladok. Ha minden erőfeszítésemet a pénzügyekre fordítanám, valószínűleg Istent hagynám a második helyen, de ez én magam vagyok, hagyd, hogy Isten megadja neked, amire szükséged van, szerintem törődik a szükségleteiddel, légy nyitott arra, hogy meghallgasd és dolgozz rajta. Rajta.

Thu Mar 20 2025
6 ❤️
Jessica's avatar
Jessica

@Tiago ez bölcs Tiago. Jó, hogy stabilan akarsz lenni, és hiszem, hogy Isten megadja, amire szükséged van, ha találkozol a megfelelő emberrel, Isten meg tudja adni, és hallottam párokat, akik megosztották, hogy minden egyes gyermekükkel Isten növelte a jövedelmüket, hogy gondoskodjon ... olyan szép!

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Linda's avatar
Linda

@Tiago 😊

Mon Mar 24 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szerintem a "pénzügyileg stabil" különböző színeket kaphat... Szerintem a jellem számít...az ember tisztában van a hivatásával... Ellátó, védelmező, vezető és családfő... Ha minden jövedelme játékra, önkielégítésre, hobbira megy el. Erről le kell mondania a család érdekében. Ugyanez vonatkozik ránk is. A családi pénzügyek annyira különbözőek.

Thu Mar 20 2025
9 ❤️
Tony's avatar
Tony

100% Ez nem kap elég teret. Ha kapitalista rendszerben élünk, a pénz számít. Nincs ha, nincs de

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Rob's avatar
Rob

Ahogy mások is mondták, a pénzügyileg stabil kissé szubjektív és a körülményeken alapul, de a pénzügyileg felelősnek köze van a jellemhez - hogyan kezeli az ember (vagy nő) a pénzt, ha elveszíti a munkáját/jövedelmét? Spórolnak-e, pazarolnak-e (akár el is adósodnak közben), képesek-e visszafogni a költekezést, ha szükséges? Ez nem olyan egyszerű, mint hogy mennyi pénzt keres a férfi, és a házasság megköveteli, hogy a férfi és a nő egy oldalon álljon.

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az én egyszerű válaszom: nem! Ráadásul a "pénzügyileg stabil" elég objektív...., ami az egyik embernek stabil, az a másiknak instabil lehet. Fizetéstől fizetésig élni nem mindenki számára jelenti a stabilitást, de másoknak ez pont jó, amíg a számlákról és a családról gondoskodnak, és van tető a fejed felett.

Wed Mar 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa Számomra inkább egyszerűen élek, hogy több időm legyen élvezni a férjemmel, és ő a gyerekeivel, minthogy díszes dolgok legyenek. A minőségi idő és az emlékek, a mennyiség helyett, csak a dolgok megvásárlása, MINDIG győzni fog az életben! PERIODT!

Thu Mar 20 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia aw én is! Azt akarom 💕

Thu Mar 20 2025
3 ❤️
Ask's avatar
Ask

Ez egy nagyszerű gondolkodásmód erről!

Thu Mar 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ti hölgyeim, reményt adtok nekem az erényhez való viszonyulással kapcsolatban a pénzügyek témájában. Ha a szív szintjén van erény, akkor külsőleg minden Jézus Krisztusnak engedelmeskedik - az Úrnak, a mi igazságunknak. Minőség a mennyiség helyett ámen!

Sun Mar 23 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Nagyon kényelmes téma a szentíráson való rögzítéshez: az anyagilag stabilaknak a szentírás felé kell összpontosítaniuk, amely értékeli a kemény munkát, nem pedig lusta és felelősségteljes bánásmódot azzal, amit Isten adott nekünk. és ugyanígy az anyagilag bizonytalanok számára az alázat és a bizalom. Ideális esetben azonban jobban járunk akár pénzügyi stabilitás, akár pénzügyi bizonytalanság nélkül. "Nem mintha nélkülözésből beszélnék, mert megtanultam megelégedni bármilyen körülmények között is vagyok." filippi 4:11

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az én prioritásom mindig is az volt, hogy jó gondviselője legyek mindannak, amit Isten a gondjaimra bíz. Az a hitem, hogy semmi sem az enyém - minden Istené. Amikor Isten rám bíz valamit, legyen az pénz vagy nem pénz, úgy tekintek magamra, mint aki Isten nevében kezeli azt. Isten tudja, mire van szükségem, és Ő az én gondviselőm. Lehet, hogy ez az egyik szemében "pénzügyi stabilitásnak" tűnik, de egy másik szemében nem. Bizonyos mértékig ez szubjektív és minden bizonnyal értelmezhető.

Wed Mar 19 2025
9 ❤️
Ask's avatar
Ask

@Chris Sokan elfelejtik ezt, minden jó, amink van, Istentől származik. Legyen az pénz, tehetség, és vagy stb.

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Servando's avatar
Servando

(1) Jakab 2:2-5 Mert ha valaki bejön a gyülekezetetekbe aranygyűrűvel és finom ruhában, és bejön egy szegény ember is piszkos ruhában, és ti különös figyelmet fordítotok arra, aki a finom ruhát viseli, és azt mondjátok: "Te itt jó helyen ülsz", a szegény embernek pedig azt mondjátok: "Te ott állj, vagy ülj le az én zsámolyom mellé", nem különbséget tettetek-e magatok között, és nem gonosz indítékkal lettetek-e bírákká?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

(2) Figyeljetek, szeretett testvéreim: Isten nem e világ szegényeit választotta ki, hogy gazdagok legyenek hitben és örökösei annak az országnak, amelyet azoknak ígért, akik szeretik Őt?

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Servando's avatar
Servando

Ha Isten e világ szegényeit választotta ki, hogy hitben gazdagok legyenek... akkor néhányan lemaradnak a hűséges társakról; mert a "stabilitás" iránti preferenciájuk talán túl magas. Csak egy gondolat

Wed Mar 19 2025
5 ❤️
Darren's avatar
Darren

@Servando on point 👌🏻

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

😊 100%-ban egyetértek! Ha tudod, akkor tudod, hahaha... de én is úgy gondolom, hogy szegénynek lenni csak egy szezonra lehet.

Sat Mar 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az anyagi stabilitás nem követelmény a Szentírás szerint, de a képesség és az akaratos szív, hogy gondoskodjon, abszolút az, és ehhez nem kell gazdagnak lennie.

Wed Mar 19 2025
14 ❤️
Ask's avatar
Ask

Nagyon igaz! Az a nő, aki ezt megérti, megtalálja Isten igazi férfiját!

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Határozottan egyetértek !

Wed Mar 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

A szomorú dolog, amit láttam, hogy a férfiakat arra tanították, hogy a pénzt hajszolják, és azt hiszik, ha van pénze, akkor bármelyik nőt megkaphatja, és ez azt jelenti, hogy készen áll a férj szerepére, de ez hazugság. Nem igazán jó, ha a pénz hajszolására összpontosítunk, vagy valakinek az értékét az anyagiassággal egyenlővé tesszük. & Garantálom, hogy egy férfinak amúgy is sokkal több sikere lesz egy olyan csapattárssal, aki bátorítja őt, azért is, mert Isten tiszteli a házasság szövetségét. A legtöbb férfi valóban sokkal jobban boldogul anyagilag, ha van felesége.

Thu Mar 20 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Vanessa

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Natalie Olivia Mindent leírtál, ami a fejemben van! Isten pedig segítőjét teremtette az embernek, és a férfinak a felesége legyen az, aki segít neki abban, hogy elérje a család anyagi stabilitását! Nem kell, hogy minden megvalósuljon, mielőtt még a feleségkeresésen gondolkodna! Úgy gondolom, hogy ezzel csak sok időt pazarolunk el!

Thu Mar 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Abszolút. Találkoztam ezzel az egy sráccal, nagyszerűnek tartottam, és ő is így gondolta rólam, a céljaink és az álmaink összeillettek, de mivel annyira megszállottja volt a pénzkeresésnek, és egyértelműen úgy gondolta, hogy az hozza meg a boldogságot, alapvetően nem volt párkapcsolati készsége, és nem volt chatachter fejlesztése, és teljesen elhanyagoló volt velem szemben, és érzelmileg elérhetetlen. Az egyik legszívszorítóbb dolog volt nézni, ahogy valaki a pénzt választja a fejlődő jellem és a minőségi kapcsolat helyett.

Thu Mar 20 2025
0 ❤️
Darren's avatar
Darren

Ámen 🙏🏻

Wed Mar 19 2025
0 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Talán kicsit több részletre lenne szükségünk arról, hogy az emberek mit értenek a pénzügyi stabilitás alatt. Különböző embereknek különböző definíciói vannak. Néhány kérdés lehetne: Anyagilag stabil, ha misszionáriusként dolgozol, és adományozókhoz vagy kötve, és bízol Istenben, hogy gondoskodik rólad? Elég "stabil" ahhoz, hogy a minimumot biztosítsuk? Stb.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Képes lennék ellátni és gondoskodni egy családról (egyedülálló jövedelem), de nagyon mérsékelten kellene élnünk. Így is tudnék élni, de mivel a leendő házastársam nem akar albérletben lakni, hanem kertes házat szeretne, ezért újra tanulok, hogy egy magas, stabil jövedelmű munkát szerezzek, hogy megengedhessem magamnak a család könnyű életét. 🫡

Wed Mar 19 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

A beszélgetésnek vannak árnyalatai. Mint például a kor. Ha ez egy fiatalabb férfi, aki még iskolába jár, de világos terve van a karrierre és az anyagi stabilitásra, akkor az nagyszerű. Ha ez egy idősebb férfi, akinek sok adóssága van, és nincsenek világos tervei a jövőre nézve, akkor ez egy piros zászló, IMO. Az anyagi stabilitás nem minden, de nem is semmi.

Wed Mar 19 2025
8 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Szerintem határozottan igen. A férfinak kell vezetőnek lennie, és hogyan teszi ezt, ha nem tudja ellátni a családját? Természetesen semmi baj nincs azzal, ha a nő anyagilag is stabil - sőt, azt is mondanám, hogy ez is lényeges imo -, de ennek potenciális kockázata lehet, hogy bármelyik éretlen férfi azt gondolja, hogy nem kell jó pénzügyekkel rendelkeznie, mert a nő majd kisegíti őt ect.

Wed Mar 19 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lényeges, hogy anyagilag stabilak legyünk, mert a pénz egy eszköz, hogy a dolgokat el tudjuk végezni, ha érted, mire gondolok

Wed Mar 19 2025
4 ❤️