Vissza a SALT Social oldalra
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Apr 15 2025

A nőknek meg kell várniuk, hogy elhívják őket?

Férfiak, szeretitek, ha a nők randira hívnak titeket? Hölgyeim, ti megtennétek? Van helyes és helytelen módja?

26 Like-ot
109 Megjegyzések
Kat's avatar
Kat

Mondtam már egy srácnak, hogy belezúgtam, és ha nem úgy lát, hogy szóljon, hogy túlléphessek az említett szerelmen.. És kellett mondanom egy másik srácnak, hogy a rám kacsintás flörtölés volt, és a legtöbb ember így fogja fel, hogy ez nem csak egy másik módja annak, hogy köszönj, csak integess vagy valami ilyesmi

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Tue Apr 22 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Ben L. Ez mind hasznos, köszönöm, hogy megosztottad ezt Ben 🙂

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

A nőknek meg kell várniuk, hogy elhívják őket? Nem mindig. Ha a szeretet és a béke vezeti, egy nő is megteheti a méltóságteljes lépést. Ruth először Boázhoz fordult (Ruth 3:9) - és Isten megtisztelte ezt! Ne hajszoljuk, de ne is rejtőzködjünk. A szeretetet a hit vezesse, ne a félelem. Légy imádságos, légy nyitott, és bízz Isten időzítésében ⏳❤️

Tue Apr 22 2025
1 ❤️
Cherie Lyn's avatar
Cherie Lyn

Igen

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Nathalie's avatar
Nathalie

@nonni Így van !

Tue Apr 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nőként türelmesen várnunk kell arra a férfira, akit Isten tartogat számunkra. Isten el fogja érni, hogy a megfelelő pasi megkérdezze, amikor eljön az ideje. Viszont tehetsz finom célzásokat, amivel tudtára adhatod a srácnak, hogy érdeklődsz - így nem fogja úgy érezni, hogy visszautasítják.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Igen!!!

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
yannykgw's avatar
yannykgw

Ha már elmúltak 30 évesek, akkor szerintem kezdeményezőbbnek kellene lenniük a férfi keresésében, beszélgetni, meghívni, mérlegelni, és nem hódítást várni... úgy ülni, mintha kis hercegnők lennének a kastélyukban.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Nathalie's avatar
Nathalie

@yannykgw bocsáss meg testvér, de te vagy az a férfi, aki arra vár, hogy a nő vegye át ezt a szerepet, hogy proaktív legyen cz te nem vagy, akkor nem vagy az a herceg, hogy egy hercegnő megérdemli. Igen, lehetünk proaktívak, de igazi férfinak kell lenned és üldözni, jobb, ha gondolkodsz, mielőtt beszélsz :)

Tue Apr 22 2025
3 ❤️
Nonni's avatar
Nonni

Az ember a fej és ő a vadász. Még a Biblia is azt mondja, hogy aki feleséget talál, az jót talál. A hölgyek várják, hogy megtalálják. Nekünk csak annyit kell tennünk, hogy kihasználjuk magunkat.

Mon Apr 21 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nonni Szia Nonni, ami szintén érdekes, az Boáz és Ruth története. A lány érdeklődést mutatott Boáz iránt... ő ezt felismerte és elismerte, és a lány eltartója és védelmezője lett.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Christina's avatar
Christina

Szerintem a "miért" nagyon sokat számít ezekben a helyzetekben. Ha valamelyik személy önzőségből a másikra tolja az első lépés kényelmetlen és sebezhető feladatát, az nem jó. Ha azonban mindkét fél megpróbál törődni és szolgálni a másikat, azt vettem észre, hogy az első lépés megtétele általában magától megoldódik. Ez általában nem szép, de valahogy mindannyian túljutunk rajta, és ami engem leginkább érdekel, az a döntés mögötti motiváció.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az AGW (Apply God's Word) legújabb videója nagyon jól megválaszolja a kérdést. Nézzétek meg! A címe Hívd meg az ő üldözését ALÁÍRÁSÁT a.... által.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az elsőre inkább ők lépnek! Ez nem azt jelenti, hogy a nők ne tegyék, de majd máskor megkérdezem, de nem az első. Bibliai szempontból én a férfiakat tartom a fejnek, és ezt mindig is elfogadom. Az egyikkel úgy bánok, mint az enyémmel 👑

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Személy szerint nem találok ebben semmi kivetnivalót. Engem egy cseppet sem zavar. Nekem az a lényeg, hogy ha elhívnék egy nőt, ne mondjon igent, csak azért, hogy eltűnjön. Ha nem érdekel, mondd azt, "Ez nekem nem tetszik, vagy érdekel, vagy csak mondj nemet" Inkább utasítsanak el, minthogy szellemeskedjenek, figyelmen kívül hagyjanak vagy elkerüljenek. Ez keményebben üt, mint az elutasítás. Számomra könnyebb továbblépni egy elutasításból, tudva, hogy nem érdekelte őket.

Mon Apr 21 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Joe ne érts félre. Elhívok egy nőt randira, "ha" úgy gondolom, hogy érdeklődik. De ha nem mutatnak érdeklődést, akkor nem fogok.

Mon Apr 21 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joe Szia Joe, egyetértek a nézőpontoddal. Köszönöm a hozzászólásodat.

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Shirley's avatar
Shirley

Jobban szeretem, ha a férfiak randira hívnak

Mon Apr 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Igen! a férfiak vezetésre születtek, és a férfiak vezetnének is, ha akarnának.

Mon Apr 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Igen? Az edzőteremben érzem magam kapcsolatban Jézussal, Ő az oka annak, hogy a testemet templomként kezelem.

Sat May 03 2025
0 ❤️
Derek's avatar
Derek

Jól érzem magam, ha valaki randira hív 👍

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Shell's avatar
Shell

Azt tanították a templomban, hogy "Az igaz szerelem vár" és azt hiszem, hogy ez magában foglalja a felkérést is. Soha nem tenném meg az első lépést egy srácnál, nem azért, mert ez a konzervatív sztereotípia, hanem mert tudom, hogy a férfiak Isten tervei szerint vadászok. Általában visszafelé sül el, amikor a hölgyek megteszik ezt a lépést; a hölgy soha nem fogja tudni, hogy a férfi valóban akarja-e őt. Szomorú dolog, hogy a hölgy tesz egy 2. lépést, 3. és így tovább. Bár csábító a nők számára, hogy az irányítás vágyával megtegyék az első lépést, több hit kell ahhoz, hogy Jézusra várjunk.

Sun Apr 20 2025
9 ❤️
Jacinta's avatar
Jacinta

Igen erre!

Sun Apr 20 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shell hé ! Van valami szentírási alátámasztásod a "férfiak Isten tervei szerint vadászok" ? Szívesen olvasnék róla 😊

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Shell's avatar
Shell

@Emmanuelle Ó, olvastam egy könyvet, a "Wild at Heart" című könyvet John Eldredge-től 2003-ban, ahol a szerző elmagyarázta ezt. Nem emlékszem, hogy a teremtésről szólt-e & most elvesztettem a könyvemet. A folytatás 2006-ban a nők tervezéséről szól, a "Captivating" című könyv. Ha érdekel, vannak e-könyvek vagy könyvek online. Eléggé lényeglátó.

Fri Apr 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shell köszönöm . Majd megkeresem őket 🤍

Fri Apr 25 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Szerintem az online társkeresés megváltoztatja a dolgokat. Ha az internet nélkül is megtalálnánk, amit keresünk, akkor nem lennénk itt 😆 szóval szerintem nagyszerű, ha a hölgyek elérnek. személyesen inkább én vagyok az, aki kérdez.

Sun Apr 20 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Taylor Amen Taylor. Isten áldjon meg téged testvér/

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Scottie's avatar
Scottie

Hogy közvetlenül válaszoljak a kérdésre Kedves nők igen, nem baj, ha elhívjátok a férfit. Az is rendben van, ha tudatják velük, hogy érdeklődnek irántuk. Tetszik az arcod, vannak bizonyos tulajdonságaid, amelyek vonzóak az erkölcsöd és az etikád megvan Szeretnél velem enni valamit hagyom hogy fizess és tartsd az ajtót.

Sat Apr 19 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Scottie love it 🥰

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Scottie Köszönöm, hogy megosztottad a gondolataidat Scottie. Az Úr áldjon meg téged testvér.

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Sziasztok, Szóval úgy tűnik, a legtöbb srác szereti, ha a lányok mutatnak némi érdeklődést. Ez nem azt jelenti, hogy egy nő randira hívja a srácot, hanem azt, hogy tudassa vele, hogy érdekli... 🙏🙏🙏💕💕 ... minden ember egyedi és minden helyzetet imával kell alátámasztani... 🙏🙏🙏🙏🙏..

Sat Apr 19 2025
15 ❤️
Will's avatar
Will

Jó, hogy érdeklődnek irántam, őszintén értékelem

Sat Apr 19 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Will Ez jó Will ausztrál kolléga. Javaslom, hogy csatlakozz a Salt Tables-hez, hogy megismerkedj az emberekkel is.

Sat Apr 19 2025
1 ❤️
Oscar's avatar
Oscar

Nem számít, hogy ki kérdez először. Introvertáltként hasznos, ha a nő töri meg a jeget. Még ha az első felkérés nem is közvetlen, egy egyértelmű üzenet, hogy ő hajlandó, sokat segít.

Fri Apr 18 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nem tartanék senkit kevésbé nőnek azért, mert ő az, aki randira hív, mint ahogy én sem tartanám magam kevésbé férfinak azért, mert fogékony vagyok erre az ötletre. Ezek a sztereotípiák nem részei a hitünknek, és manapság egyre nehezebb megkülönböztetni, hogy valaki flörtöl vagy csak barátságos... szóval, minden segítséget szívesen fogadok, hogy őszinte legyek.

Fri Apr 18 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Sergio Jó neked Sergio és jól mondta. Isten áldjon téged testvér.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Florent's avatar
Florent

Férfiként nem keresünk gyerekes vagy képtelen nőket. Éppen ellenkezőleg, olyan nőkre van szükségünk, akik szükség esetén támogatnak minket. Olyan nővel randizni, aki olyan hasznos, mint egy háziállat, nem az, amit Isten ígért.

Fri Apr 18 2025
6 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Florent Szia Florent, amíg értékelsz egy nagyszerű keresztény nőt... ő támogatni fog téged.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Emma's avatar
Emma

@Florent abszolút a férfi és a nő arra lett teremtve, hogy partnerségben legyenek és kölcsönösen támogassák egymást 🥰👍

Sat Apr 19 2025
0 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

Imádom ezt a választ.

Mon Apr 21 2025
0 ❤️
Oliver's avatar
Oliver

Én nem követnék olyan "szabályt", ami nem szerepel közvetlenül a Szentírásban, különösen, hogy a 21. században a randizás annyira más, mint a 20., 19. vagy az 1. században! Az egyik legistenfélőbb párban, amit ismerek, a lány megkérdezte a srácot, aki teljesen elfelejtette. Férfiaknak és nőknek egyaránt, ha imádkoztok, bíztok és keresitek az Urat, ne várjatok! Kérjétek az Urat, aztán legyetek proaktívak, lépjetek ki hittel és kérjetek! Aztán legyetek elég biztosak az Atya szeretetében és jó terveiben ahhoz, hogy szembenézzetek az elutasítással, ha az bekövetkezik.

Fri Apr 18 2025
17 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Oliver Egyetértek ezzel Oliver. Isten áldjon téged testvér.

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Rendkívül hagyománytisztelő vagyok, és szeretem, ha egy férfi vezet, ez azt jelenti, hogy randira hív, ajtókat nyit, mindent......

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Matt ez volt a video chat, de nem bánnám, ha ő volt egy barátjával, és bemutatott nekem a barátja, miután minden, ha im megismeri a személyt, és ők része az életének nem bánnám, hogy egyre találkozni vele egy bizonyos ponton!

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ideális esetben egy nőnek először imádkoznia kellene, és eldönteni, hogy Istentől van-e az, hogy tényleg el akarja hívni ezt a srácot. Számomra a férfi tegye a dolgát, hogy legyen bátorsága megkérni téged. A világ azt mondaná, hogy menj és tedd meg az első lépést. De Isten azt mondja, lányom, várj és bízz bennem, oké? Egy pillangó biztosan eljut egy gyönyörű és szép virághoz. Mikor láttál már virágot egy pillangó után jönni? 🤷🏻‍♀️

Thu Apr 17 2025
5 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Hello Lish, részben egyetértek, de nem csak a nőnek kell imádkoznia. Mind a férfiaknak, mind a nőknek imádkozniuk kell 🙏 először az Úr előtt ... egy nő, aki kifejezi érdeklődését, segít a férfinak eldönteni, hogy elhívja-e randira vagy sem.

Thu Apr 17 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn Egyetértek azzal, hogy mindkettőnek imádkozzanak először. Én csak a kérdés alapján válaszoltam a női oldalra vonatkozó részre 🙂

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Igen, és megértem. Azonban úgy tűnik, hogy különösen az egyházban túl nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy mi legyen a nő szerepe és felelőssége. Tapasztalatom szerint úgy tűnik, hogy kevés minőségi tanítás, mentorálás és bátorítás jut a férfiaknak. Ez nem jó, és felesleges nyomást és elvárásokat helyez a jó istenfélő keresztény nőkre.

Thu Apr 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Evelyn Megértem és tisztellek téged ezen a részen. Isten olyan utakon munkálkodik, amit mi el sem tudunk képzelni. Legyünk tanúi annak, hogy Isten hogyan szervezi a dolgokat. Bízom abban, hogy Istenre bízom magam. Egyébként a néhai férjem azért üldözött engem, mert imádkoztam Istenhez, hogy küldje el nekem Isten legjobbját az Ő tökéletes idejében. A döntés a miénk, hogy engedelmeskedünk-e vagy sem. Ha megkérdezem Istent, hogy rendben van-e, hogy először ezt a férfit hívjam el? Ez egy Nem. Bátorítsuk és vezessük a férfiakat. Ádámnak kellene vezetnie. Nem Éva.

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lish Szia Lish, a nagyobb probléma itt az, hogy tapasztalatom szerint sok egyház nem segíti a férfiakat abban, hogy jó istenfélő vezetőkké váljanak, és hogy teljesen megértsék a Bibliában tanított szerepüket......

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn ... Amíg egy keresztény férfi nem tud következetesen kedves és istenfélő jellemet mutatni nekem, addig csak maga az Úr fog vezetni. Egy keresztény férfinak meg kell mutatnia, hogy valóban méltó a vezetésére egy nő életében. Ez nem lehetséges az első randin. Viszont hiszem, hogy meg kell kérdezniük a nőt, és egy zsebkendőt eldobó nő segíthet. 🙏💕

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Évekkel ezelőtt határozottan azt mondtam volna, hogy a nőnek meg kell várnia, hogy a férfi megkérje a kezét, de itt a kérdés... miért van az, hogy a gyülekezeteinkben olyan sok egyedülálló keresztény nő van, aki soha nem ment férjhez? ....

Thu Apr 17 2025
11 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Talán azért, mert sok nő (keresztényt is beleértve) nem tanulta meg az érdeklődés kimutatásának és a "romantikus zsebkendő eldobásának" finom művészetét 🥰. Ez nem azt jelenti, hogy üldöz egy férfit, vagy randira hívja. Inkább azt mutatja ki, hogy érdekli, hogy a férfi őt üldözze, ha a férfi is érdeklődik iránta ..

Thu Apr 17 2025
12 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Emlékeznünk kell 2 x dologra is: 1. Néhány férfi nagyon szégyenlős lehet, és fél az elutasítástól, és 2. Bár az embernek kell átvenni a vezetést, ami megtörténik, és egyre inkább fejlődik a kapcsolatba, ahogy a bizalom és a tisztelet épül, ahogy a pár megismeri egymást. Remélem, ez segít. 🙏

Thu Apr 17 2025
11 ❤️
Zena's avatar
Zena

@Evelyn köszönöm Evelyn, nagyon jó tanács!

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Mauranda's avatar
Mauranda

@Evelyn, igen, ezt akartam felvetni!

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jó neked, néni @Evelyn Abszolút tetszik, ahogy a "zsebkendő" szót beledolgoztad. 🤣🤣 Te aztán klasszis vagy.

Sun Apr 20 2025
0 ❤️
Drew's avatar
Drew

Nem látok semmi rosszat abban, ha egy nő érdeklődést mutat vagy randira hív egy férfit. Egyetértek néhány más hozzászólással, hogy a társkereső alkalmazások nem hagyományosak. A férfiak vakok lehetnek bizonyos dolgokra, és lehet, hogy nem látunk téged/profilodat.

Thu Apr 17 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Drew Egyetértek Drew, hogy a nők érdeklődést mutathatnak.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Greg's avatar
Greg

Látva, hogy a társkereső alkalmazások nem éppen hagyományosak, szerintem így is, úgy is rendben van. Köszönj, akinek csak akarsz, ez nem randira hívás, csak az érdeklődésed kimutatása. Lehetséges, hogy az illető, akinek köszönsz, még nem látta a profilodat! Nem hiszem, hogy van TÉNYLEG helyes vagy helytelen út, ez csak vélemény és preferencia... Létfontosságú azonban, hogy őszinte és átlátható legyél másokkal, és/vagy ha nem áll szándékodban randizni velük, ne válaszolj a bemutatkozásukra. Isten áldja mindannyiótokat 🙏🏼✝️🙏🏼

Wed Apr 16 2025
13 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Greg Spot on Greg, de azt is gondolom, hogy udvarias, hogy az a személy, aki megkapja az Intro-t, elismerje azt, és köszönetet mondjon az üzenetért.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Greg's avatar
Greg

@Evelyn Köszönöm Evelyn!🤠.. Én általában jó vagyok ebben, mégis talán túl udvarias vagyok néha, mert néhány hölgy próbálja fenntartani a beszélgetést... & én annyira nem szeretem a konfliktusokat és utálom felzaklatni a peeps-t... Nem tudom csak úgy azt mondani, hogy "Nem érdekelsz" (ez "hideg"?!??... Mégis mit mondasz, ha tovább válaszolnak?!??.... Isten áldjon és imádkozom, hogy mindenkinek csodálatos húsvéti wknd!!... Itt csak egy órája lett nagypéntek, úgyhogy Jézus módban vagyok 🙏🏼✝️🙏🏼

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Greg Isten áldjon téged is testvér. Szerintem fontos, hogy mindkét személy megköszönje, de esetleg azt mondja, hogy nem tartja magát alkalmasnak. Sok sikert kívánni a kereséshez szintén egy kedves üzenet.

Sat Apr 19 2025
2 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

Nem látok semmi rosszat abban, ha egy nő azt mondja, hogy érdekli, a férfi talán észre sem veszi, ha nem. Különben is, mondhat igent vagy nemet erre az érdeklődésre. Ha már egy kicsit megismertétek egymást, akkor egyetértek azzal, hogy a férfinak kellene a nő után mennie. De kezdetben mindkettőjüknek képesnek kell lennie arra, hogy érdeklődést mutasson valaki más iránt, a nemnek nem szabadna számítania

Wed Apr 16 2025
7 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kelly Egyetértek veled Kelly. Az számít, hogy hogyan közelítjük meg ezt a kérdést.

Fri Apr 18 2025
3 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

Egyetértek Carl kijelentésével, de 2 dolgot hozzátennék 1: az, hogy az alkalmazások és az online dolgok esetében a lányoknak azokat a profilokat kell kedvelniük, amelyek felkeltik az érdeklődésüket, mert nem mindig keresztezzük egymást, és az alkalmazások furcsák bizonyos dolgokkal. 2: ez nagyszerű és jó, hogy a lányok igyekeznek megmutatni a srácnak, hogy tetszik neki, mert a srácok eléggé feledékenyek lehetnek a dolgokra, de a srácnak nagyon gyorsan kell válaszolnia, hogy ne legyen sértődés egy maradjunk barátok és meglátjuk, hova megy, vagy egy megkülönböztető Y vagy N

Wed Apr 16 2025
6 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

És a barátok úgy értem, barátok nem késő este lógjunk együtt az egyik helyen, mert ez csak hozza kísértések karnyújtásnyira szó szerint

Wed Apr 16 2025
3 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Daryl a 100 %-ban a lényeg. Nagyon tetszik a gyönyörű elméd és a hatalmas szíved és a régimódi szereteted. Várom, hogy többet halljak tőled nagyon hamar

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Alex's avatar
Alex

Szeretem, ha egy nő, aki érdekel, érdeklődést mutat. De inkább én vagyok az, aki elhívja a nőt. Nem minden nő az esetem és nem minden nő kapja meg a figyelmemet.

Wed Apr 16 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Alex Egyetértek Alex.

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Alex's avatar
Alex

@Evelyn Ez a helyzet.

Sun May 04 2025
0 ❤️
Jane's avatar
Jane

Nem, mint nő nem. A férfi dolga a vezetés. És ha a férfi nem hajszol téged, vagy nem lök Krisztus felé, hagyd ott, ahol van, mert nem neked való, és kevésbé lesz szívfájdító, ha nem viszed tovább a dolgot

Wed Apr 16 2025
9 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jane Szia Jane, szerintem a nők érdeklődést mutathatnak, de a férfinak istenfélő módon kell követnie. A férfinak is meg kell mutatnia, hogy méltó a vezető szerepére egy nő életében, megmutatva, hogy megbízható.

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Hallottam olyanokról, akik nem működött, majd a srác azt állította, hogy nem érdekelte a lány, de mivel ő közeledett hozzá először, de ő udvarias akart lenni, és kelt a lány , ő komolyan és ő nem volt a szíve, hogy szakítson vele végül férjhez ment.

Tue Apr 15 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Yvette érdekes történet !

Wed Apr 16 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Yvette szerinted ez fordítva is megtörténik?

Wed Apr 16 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Abszolút! a férfiaknak kellene elhívni a nőket , szerintem a nők is bemutatkozhatnának , de a férfiak általában utána mennek annak , ami tetszik nekik .

Tue Apr 15 2025
10 ❤️
Mandi's avatar
Mandi

Fenntartás nélkül kértem a férfiakat, azonban mostanában megváltoztam, hogy egy férfit akarok vezetni.

Tue Apr 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nem látok semmi rosszat abban, ha egy nő zöld utat ad a férfinak

Tue Apr 15 2025
5 ❤️
ashley's avatar
ashley

Persze😅

Tue Apr 15 2025
0 ❤️
Lachlan's avatar
Lachlan

Bár megértem azt a nézetet, hogy a férfiaknak kell lenniük a kapcsolat feje / vezetője, úgy gondolom, hogy ennek alkalmazása egy személyre, mielőtt még nem is ismered őket, nem hasznos. Mindannyian felnőttek vagyunk, ne játsszunk várakozósdit, mintha középiskolások lennénk... ha érdekel valaki, tudasd vele.

Tue Apr 15 2025
20 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Lachlan Szia Lachlan, pontosan, és egyetértek. A férfiaknak kell vezetniük, de egy nő még mindig lehet az első, aki érdeklődést mutat. A következő bejegyzésem(ek) többet magyaráz(nak).

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
JD's avatar
JD

Im még mindig várja a Salt Matches, hogy SMS-t nekem 😄

Tue Apr 15 2025
11 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@JD valószínűleg sms-t kellene írnod nekik, hogy érdeklődésedet mutasd. Sok sikert ✨✨✨✨✨

Tue Apr 15 2025
2 ❤️
JD's avatar
JD

@Emmanuelle Nem tudom, én egy kicsit oldschool vagyok ebben az értelemben. Mintha neki kellene megtennie az első lépést, különben hes valószínűleg nem annyira érdekel.

Tue Apr 15 2025
6 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

@JD egy csomó ilyen társkereső alkalmazások mindannyian szeretjük egymást, és így tovább, de ha nem fizetett előfizető, akkor csak egy homályos képet, és nem tudja megmondani, hogy ki vagy mi vagy bármi, és nem tudsz válaszolni, de te a fizetett vagy van néhány ingyenes üzeneteket tudod használni őket, és akkor legalább válaszolni akkor, és nézd meg a profilodat. Sok szerencsét az utazásodhoz, és Isten vezesse az utadat

Wed Apr 16 2025
4 ❤️
JD's avatar
JD

@Daryl Rendben, köszönöm a pontosítást - új vagyok itt.

Wed Apr 16 2025
0 ❤️
Daryl's avatar
Daryl

@JD wow, ezt egyáltalán nem korrektúráztam. Úgy találom, hogy a készülékeim rosszabbul rakják be a szavakat és az automatikus javítást, mint valaha. Mindig beteszi a "put", amikor ki akarom venni. De úgy hangzik, mintha talán a lényeget értetted volna 😅

Thu Apr 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@JD legyen óvatos Láttam néhány profilok itt, hogy vezet engem, hogy teljesen átnézni

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@JD Egyetértek Emmanuelle JD-vel.

Fri Apr 18 2025
0 ❤️
Ari's avatar
Ari

Persze egy nő kérdezhet vagy adhat támpontokat...

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ari Érdekes, én adtam támpontokat, de semmi elkötelezettség tőle ! Valószínűleg nem érdekelte. 😁

Tue Apr 15 2025
0 ❤️
Thankful's avatar
Thankful

Az üzenetküldés a salton először nem randira hívás...,csak köszönés. Ruth köszönt először.

Tue Apr 15 2025
15 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Thankful Én is egyetértek ezzel.

Thu Apr 17 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Thankful ő többet tett, mint köszönni haha

Fri Apr 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

A nőknek meg kell mutatniuk egy férfinak, hogy érdekli őket a lógás. Egy nő elhívhat egy férfit randizni, de jobb, ha a nő megmutatja a férfinak, hogy érdekli, hogy szeretne vele időt tölteni, és akkor a pasi hívja el randizni

Tue Apr 15 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Carl csinálta. Ő soha nem kérdezi ki, így valószínűleg nem érdekli 😁 és ez teljesen rendben van

Tue Apr 15 2025
5 ❤️
Matt's avatar
Matt

A mostani feleségem üzent nekem először a SALT-on. Csak mondom, hölgyeim.

Tue Apr 15 2025
19 ❤️
Thankful's avatar
Thankful

@Matt te egy vezető vagy, vagy miért vagy most a sóban?

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Thankful azt írja a profilján, hogy a sónak dolgozik és házas.

Tue Apr 15 2025
3 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Thankful A sónak dolgozom, és a munkám része, hogy posztoljak a közösségi oldalakon ;)

Tue Apr 15 2025
9 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Matt Szia Matt, a feleséged egy okos nő ... jól néztek ki 👀 együtt. Isten áldjon titeket. 🙏💕

Fri Apr 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Jobban szeretem a klasszikus módot.

Tue Apr 15 2025
5 ❤️