Vissza a SALT Social oldalra
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Jan 28 2025

A keresztény srácokra nehezedő nyomás 😮‍💨

Túl nagy nyomás nehezedik a férfiakra a keresztény társkeresésben? Általában elvárják tőlük, hogy közeledjenek a nőkhöz, fizessenek a randevúért, kövessék és kezdeményezzenek. SALT-os srácok, érzitek a nyomást? Szükség van valaminek a változásra?

9 Like-ot
98 Megjegyzések
Anonymous's avatar
Anonymous

Nemrég a munkahelyemen is felmerült egy hasonló téma, és miután végighallgattam a beszélgetéseket, az volt a benyomásom, hogy manapság mind a férfiak, mind a nők gyakran összezavarodnak, hogy milyen lépéseket kellene tenniük. Úgy tűnik, hogy mindegy, mit tesznek vagy nem tesznek, mindig rossznak tartják. Még az egyik férfi barátomat is sajnáltam, amikor elmesélte, hogy egy nő megsértődött, amikor kinyitotta neki az ajtót egy boltban.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Lilian's avatar
Lilian

Ha a férfiak úgy látják, hogy ez a nyomás még mindig fiúk, fel kell nőniük.

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Lilian Jó bátorítás 😳🤔

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nyomás!? Nem vagyok benne biztos, hogy ez a helyes szó. Biztos vagyok benne, hogy a Nő is érzi a "nyomást", de másképp. Úgy érzem, hogy van egy folyamat a randizásban, különösen, ha olyasvalakit keresel, aki hasonlóan gondolkodik, ahol mindkét ember "átvilágítja" a másikat. A férfiak számára ez az átvilágítási folyamat egy kicsit költséges lehet, ha nem vagy biztos abban, hogy mit keresel Jay

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Én személy szerint érzem a nyomást. A tekintetben, hogy elérjük és beszélgetést kezdeményezzünk. Nemrégiben egy kedves hölgy először engem keresett meg, és jól esett, hogy megtette. Mondtam neki, hogy bátor volt, ő pedig azt mondta, hogy bátornak kell lennünk. És a perspektívám megváltozott. Általában kezdetben én teszem meg az első lépést, de erős vonzalomra van szükségem. Azonban honnan tudhatod, hogy vonzódsz valakihez, ha nem ismered meg.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ez úgy hangzik, hagyományos, ahogy kell. továbbá, nincs semmi baj azzal, hogy nem akarja, hogy fizess valamit, hogy asszisztáljon át.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

Nem hiszem, hogy a nyomás.... elég normálisan hangzik....és rengeteg felfelé, ha rákattintasz 🥂

Mon Feb 03 2025
5 ❤️
Jez's avatar
Jez

Ugyanúgy hangzik, mint az összes társkereső, amit valaha is csináltam tbh

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Találtok keresztény lányokat Hogy az elején kedvesebbek és Lassan válogatósabbak és exp. Túl sok?

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb minden a nőtől függ...

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lol Van egy kérdésem

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Csak kezelj úgy, mint egy potenciális új barátot. A többi majd magától megoldódik.

Sun Feb 02 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

El lehet képzelni a helyzetet Olaszországban..

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Sophia's avatar
Sophia

Igen

Sat Feb 01 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naa... csak szeretem Jézust. Amikor nyomást érzek, a szemem már nem az Úrra néz 🙌 Nincs benne nyomás, csak csodálatos békesség. Jó jó jó Atyánk van testvérek. Pihenjetek Őbenne ✝️

Fri Jan 31 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Utáltam a templomi kultúrában randizni, mert egyáltalán nem vagyok az a fajta srác. A só sokat segített őszintén, mert rájössz, hogy mindenféle Jézust szerető nő van odakint, nem csak a "hagyományos" típusok.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Én azt tapasztaltam a gyülekezetben (NEM mutogatok itt senkire btw, kérlek ne vedd magadra.), hogy a hölgyeket nem más idősebb nők tanítják, hanem a világ. Tehát hajlamosak arra, hogy mindenben, de konkrétan itt a párválasztásban inkább a világi értékeket használják, mint a bibliai értékeket.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Markus's avatar
Markus

Általában minden helyzetben van némi nyomás, de olyankor lehet olyan nagy a nyomás, hogy csak te magad vagy a felelős, aki ezt létrehozza. Férfiként, annak érdekében, hogy ezt minimalizálni tudd, világos, pontos és egyenes célt kell kitűznöd magad elé. Ne változtasd folyton a véleményedet. Határozd meg, hogy mit akarsz és mit nem akarsz egy kapcsolattól, és ragaszkodj hozzá. Igen, a legtöbb embert taszítani fogod, ugyanakkor vonzani fogod azokat, akik hasonló dolgokat keresnek, mint te.

Fri Jan 31 2025
8 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

A keresztény társkereső kultúra rosszabb lehet, mint a világi társkereső kultúra az autista férfiak számára, akik szociálisan küzdenek. Van ez az elképzelés, hogy a férfiaknak mindig kezdeményezőknek kell lenniük, de egy olyan autista embernek, mint én, ez nem mindig könnyű. Nehezen olvasom a jeleket, és a nagy társadalmi helyzetek túlterhelőek lehetnek, így a hagyományos társkereső randizási dinamikát nagyon elkeserítőnek érezhetem.

Fri Jan 31 2025
9 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Szerintem több teret kellene adni a különböző kommunikációs stílusoknak, és több kegyelmet és türelmet a kapcsolatok kialakulásában, ahelyett, hogy azt feltételezzük, hogy egy, mindenki által leg "biblikusabbnak" tartott megközelítés mindenki számára működik.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Alice's avatar
Alice

@Ben L. Pontosan

Sun Feb 02 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nekem is van autizmusom és ADHD-m. A múltban randiztam olyan emberekkel, akik azt mondták, hogy "tudsz-e jobban lenni x,y vagy z-ben?" És ez olyan... nem. Már most is a legjobbat teszem, amit tudok. Ehhez hozzáadva azt tapasztaltam, hogy sok kereszténynek nagyon macsó/toxikus nézete van arról, hogy a férfi/nő kapcsolatnak hogyan kell működnie, és hogy a neurodivergenciám *nem* illik bele ebbe, és a saját személyes értékeim sem.

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Liam's avatar
Liam

Azt hiszem, ez egy örökölt nyomás a korábbi vagy megfigyelt tapasztalatok társkereső, és hogy a kezdeti lépés kérdezi a női egy időpontot nagyon ijesztő lehet a fickók, hogy már elutasították korábban, amelyek közül néhány elutasítás jön át, mint szuper brutális! Ez addig emészti az önbizalmat, amíg semmi sem marad belőle!

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Harry's avatar
Harry

Nem tudom, de szerintem mindig fontos, hogy valaki imádkozzon, hogy mi a legjobb módja, hogy ilyen körülmények között és kérjen másokat is imádkozni

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Hogy teljesen őszinte legyek... már nem érdekelnek az elvárások. Régebben igen, de most már csak megpróbálok istenfélő és jó ember lenni....és azt teszem, amit megfelelőnek tartok. Egy ideig üldözni fogok egy nőt, de ha nem érzek érdeklődést a tetteiben ( tapasztalatom szerint a szavak gyakran üresek), akkor a legjobbakat kívánom neki és megyek a saját utamon. Ha Istennek van valakije számomra, bízom benne, hogy elintézi. Ha nem...akkor továbbra is csak a hitemet és az erőfeszítéseimet adom neki. Végül is csak néhány dolog van, amiért érdemes áldozatot hozni

Thu Jan 30 2025
14 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Matityahu szerintem, jó lenne csak barátkozni, hogy megismerjük az illetőt és onnan meglátjuk. Így nem kerülsz feleslegesen belekeveredésbe, vagy mivel nem tudod igazán megismerni az elejétől fogva... Vagy kérj jeleket Istentől, vagy keresd a Szentlélek gyümölcseit, mielőtt továbbmész

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Eleinte igen, amíg rá nem jöttem, kinek akarok megfelelni, a világnak vagy Jézusnak. Csak örülök, hogy nem jött össze, mert vagy ők, vagy én voltam túl éretlen a Szentlélekben, és nem akartuk egymást segíteni a növekedésben. Most ezt végighűtöm, és ahelyett, hogy keresgélnék, megpróbálok egy Szentlélekben érett nőt találni.

Thu Jan 30 2025
7 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Anukun the Skywalker Dicsértessék az Isten! HALLELUYAH! Legyetek áldottak Jézus nevében! Ez minden, hogy az ember rájöjjön, hogy Istent tegye első helyre! Isten áldjon meg az Ő idejében az igazival.

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Ez szép!

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Devon's avatar
Devon

Úgy érzem, túl forró vagyok a nőkhöz, a nők túl sokat törődnek ezzel a világgal és önmagukkal. Túlságosan égek Jézusért. Ők is vonzódnak e világ férfijaihoz nem kellene versenyeznem velük keresztény férfiként. Ez frusztráló úgy érzem, hogy a társkereső medence vékony talán csoda kell ahhoz, hogy megkapjam a feleségemet. Kérlek segíts Istenem

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

@Devon ez rendben van haver, szerintem itt is alkalmazhatnád a Máté 7, 13-14 értelmét.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

Nem minden nő csinálja, én biztosan nem. A legnagyobb kincsek az Isten mennyei kincsei!!! Légy bátorított testvér. Aki Istent keresi elsősorban és Jézus után jár szeretetben, azt a legtöbben nem fogják elfogadni, nem könnyű, de tényleg áldás! Maradjatok szüntelenül imádságban. Isten áldjon meg titeket!

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Lehet, hogy nem, hogy mondtad?Néhány nő talán előbb meg akarja ismerni a karaktert. De voltak a találkozások, hogy ezt mondják?

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

Személy szerint nem hiszem, hogy ez túl nagy nyomás. Régebben igen, de mivel elutasítottam a "kedves srác" kultúrát és elfogadtam az egészséges férfiasságot, úgy gondolom, hogy van egy bizonyos felelősség, hogy feljebb lépjek, amikor a kapcsolatokról van szó. Meg kell tanítanunk a férfiakat arra, hogyan legyenek bátrabbak és jól vezessenek a passzivitás helyett, ez az élet minden területére vonatkozik, de különösen a kapcsolatokra

Wed Jan 29 2025
15 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Paddy mit értesz az alatt, hogy elutasítottad a "kedves srác" kultúrát? Szerintem minden jó nőnek jó pasit kell keresnie? Semmi ilyen vörös pille alfa szemét, vagy a feminista szemét.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

@Natalie Olivia nagy különbség van egy jó ember és egy "kedves srác" között. a "kedves fiúk" általában azok, akik passzívak , embereknek tetsző és bizonytalanok, akik másoktól keresik a kedvességük megerősítését. A jó férfiak tisztességesek, szeretettel mondják az igazságot és képesek vezetni. Én az előbbi voltam, és őszintén szólva elég mérgező volt a viselkedésem, de nagyon keményen dolgoztam, hogy most már az utóbbi legyek, sok Isteni segítséggel és érzelmi munkával

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Paddy OK, ennek sok értelme van. Most már értem. Jó neked! Igen, a passzív és bizonytalan nem jó. Az integritás hatalmas!

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

Igazából ez nagyon bátorít, mert én is tudok azonosulni ezzel az úttal. Régebben annyira félénk, bizonytalan, embereknek tetsző, csendes voltam, és Isten sokat segített nekem, megfordította a forgatókönyvet, így elkezdtem bátran kiállni az igazságért. Tehát AMEN testvér 🔥, én vagyok bátorított ez! @Paddy Isten áldjon meg téged és tartsd meg a hitet!

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Tony's avatar
Tony

@Paddy My man! 100% Ez az, amit úgy értik, hogy a kedves fiúk végeznek utoljára

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Natalie Olivia Egyetértek

Sat Feb 01 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Végigolvastam a hozzászólásokat ehhez a bejegyzéshez, és megláttam a tiédet. Ez sooo nagyszerű látni, hogy még mindig van néhány férfi, aki elfogadja az igazi férfiasságot, és nem csak próbál "kedves srác" lenni, hanem egy igazi, istenfélő férfi, aki kész vezetni, védeni és gondoskodni.

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Fabyanna's avatar
Fabyanna

@Paddy Egyetértek veled. Az egészséges férfiasság vonzó. A férfiaknak bátornak és merésznek kell lenniük. Azt hiszem, mindkét nemnek nyomás is van a számos visszautasítás után

Sat Feb 01 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Paddy Jól mondta testvér 👏 Személyesen is tudok azonosulni. Isten csodálatos kegyelme engem is segített növekedni az életem minden területén! Még mérföldek vannak hátra, de nem a bizonytalanság vagy a megbánás terheivel! Új emberek vagyunk a Megváltónk által. A jó emberek a kedves emberek helyett, bármikor! Terjesszétek tovább az igét! Imádom!

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Nincs nyomás.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Az online társkeresés furcsa, mert azonnal a "vajon tetszik-e neked ez a személy romantikusan?" forgatókönyvbe kerülsz, míg ha személyesen találkozol valakivel, akkor megismerheted, mielőtt bármi többre gondolnál bármelyik oldalon. Ezt segítendő, ha az emberek profiljaiban több őszinte és nyílt információ lenne, akkor az alkalmazáson keresztül folytatott beszélgetések sokkal kerekebbek lennének, ahelyett, hogy olyan információkat próbálnánk megtudni róluk, amelyeket már megosztottál. A kérésem - férfiak és nők, tegyetek többet a profilotokba

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

A randikért való fizetéssel kapcsolatosak stb. Szerintem egyik félnek sem kell, hogy rengeteg pénzzel rendelkezzen ahhoz, hogy randizhasson. Őszinteségre van szükség, és én több mint boldogan fizetek a dolgokért. Azonban azt tapasztaltam, hogy néha a férfiak sértésnek tekintik, ha nem fizetnek. Én személy szerint szeretem felváltva fizetni a dolgokat, de lehet, hogy mások nem értenek egyet ezzel a megközelítéssel

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel nem beszélve arról, hogy nem mindenki fotogén. Vagy tisztességes friss fotókkal rendelkezik.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Nem vagyok benne biztos, hogy mit értettél fotogén alatt. Amikor azt mondtam, hogy mind a férfiak, mind a nők tegyenek többet a profiljukba, akkor a magukról és a hitükről szóló információkra gondoltam, nem feltétlenül több fotóra. Remélem, ennek van értelme, és nem akartalak megbántani

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel ne vedd sértésnek, igazából egyetértettem veled. Alapvetően azt mondtam, hogy a fotók sokszor nem tesznek igazságot az embereknek.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Köszönöm - így már érthető. Ha belegondolok, elég sok ember van, akikkel véletlenszerűen találkoztam a való életben, és azt gondoltam, hogy csodálatos Isten emberei, és eléggé vonzódhattam hozzájuk, amint megismertem őket, és valószínűleg nem vonzódtam volna hozzájuk, ha csak egy társkereső alkalmazás profilját látom róluk

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az én #1 kérésem a hölgyeknek, akik kapcsolatot szeretnének. A férfiak nem bánják a kezdeményezést, de valahogy tudnunk kell, hogy érdeklődsz. A célzásaid az esetek 99%-ában semmit sem mondanak nekünk. Ha elhívunk, és nemet mondasz, akkor elmegyünk. Ha érdekel, gyere vissza egy olyan nappal, ami működik ahelyett, hogy csak "nem". #2 Ne legyél kedves hozzánk, aztán lepődj meg, amikor elhívunk randizni. És a "fúúúú" mondás tényleg szívás. #3 plz! Ha egy templomban, ha elhívunk egy lányt, és nem érdekli, ne szidjuk őt a többi lánynak.

Wed Jan 29 2025
31 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Justin ez szilárd tanács

Wed Jan 29 2025
6 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Justin Én nem teszek célzásokat. Én tűzijátékot rendelek. Tudom, hogy a célzások sosem működnek. 😅 🎆 A tiszta kommunikáció mindkét fél számára fontos. Kommunikáld a határokat. Kommunikáld, ha a határokat átlépik. Kommunikáljátok, hogy miért vagytok Sóton már a kezdetektől fogva. Közölje az összeférhetetlenséggel kapcsolatos aggályait. Összefoglalva, csak mondd ki, kommunikáld, senki sem tud gondolatolvasó. Az igened jelentsen igent, a nemed jelentsen nemet (Máté 5:37).

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Justin a 100 %-ban a lényeg. Az is, amikor valakit a háta mögött rosszat mondasz, nem csak egészségtelen, de rossz fényt vet magadra, és másoknak sem szabadna engedni a pletykálkodásnak, mert akkor ugyanolyan rossz vagy. A pletykálkodás sajnos tönkreteszi a kapcsolatokat a közösségben egy gyülekezetben.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley egy barátja szúrna elölről, igaz? Haha. Hallottam már ezt a mondást és szórakoztat, de én jobban szeretem, ha nem szúrnak. Néha egy ölelés és szeretetteljes szavak mélyebben vágnak a szívembe, mint bármilyen szúrás. Néhány isteni tanács a pletykálkodással kapcsolatban: "A perverz ember viszályt szít, és a pletyka közeli barátokat választ el egymástól" - Példabeszédek 16:28 (NIV) "A pletykás elárulja a bizalmat, de a megbízható ember megőrzi a titkot." - Példabeszédek 11:13 (NIV)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Aki hazug ajkakkal gyűlöletet takargat, és rágalmakat terjeszt, az bolond." - Példabeszédek 10:18 (NIV) "Ne hagyjátok, hogy egészségtelen beszéd jöjjön ki a szájatokból, hanem csak az, ami mások épülésére szolgál, szükségleteik szerint, hogy hasznára legyen azoknak, akik hallgatják." - Efézus 4:29 (NIV) Az érem másik oldalán Jézus azt állítja, "Boldogok vagytok, amikor az emberek sértegetnek, üldöznek titeket, és mindenféle gonoszságot hamisan mondanak ellenetek miattam" - Máté 5:11 (NIV)

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Akiket Krisztusért üldöznek, azokat Jézus a következő versben megnyugtatja: "Örüljetek és vigadjatok, mert nagy a ti jutalmatok a mennyekben, mert ugyanúgy üldözték a prófétákat, akik előttetek voltak" - Máté 5:12 (NIV). Ez a feljegyzés és bátorítás megtalálható a Lukács 6:22-23-ban is.

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley valaki pletykálkodik a hátad mögött itt Hayley? Remélem nem. Mindenesetre nem lepődünk meg, ha ez történik. Lesznek farkasok, akik megpróbálnak ránk birkákra vadászni és ezek a farkasok birkának adják ki magukat, de álnéven és Halleluja ismerjük a Pásztorunk hangját! :)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Engem érdekel ez a téma. Férfiak és nők egyaránt küzdenek, amikor a keresztény randizásról van szó, és a megkülönböztetés kulcsfontosságú. Nem mindenki keresztény, aki keresztény applikáción van, van, aki a világi stílusát akarja belevinni, és ez nem működik. Ha egy férfi nyomást érez, hogy közeledjen egy hölgyhöz, akkor foglalkozzon vele a Szentlélekkel. Ne beszéljetek már az elején a házasságról, de értsétek meg, hogy ez a keresztény társkeresés célja, hogy megtaláljátok az országotok házastársát. A barátság először sokat segít.

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Craig's avatar
Craig

IMHO ez nem nyomás, ez egy felelősség számomra, hogy közeledjek és kezdeményezzek. Férfiként engem Atyánk arra kért, hogy vezessem. Ez nem azt jelenti, hogy uralkodjak, hanem vezessek, szeressem Istent, a feleségemet és mindenki mást is, még az ellenségeimet is. Ha Isten támogatja a kapcsolatot, akkor tudom, hogy a Szentlélek vezet engem ebben a kezdeti kapcsolatban, ezért bízom ebben, és már a kezdetektől fogva beleviszem Őt. És miért ne tenném? Istennel szemben nincs nyomás. Ő azt akarja, hogy szeressek és szeressenek.

Wed Jan 29 2025
14 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Craig 100 %-ban a lényegre tapintott. Szeretem az utat, ahogy megnyílnak tétovázás nélkül állam ez nem nyomás & felelősség. Olyan vagy, mint egy lélegzetvételnyi friss levegő, egy olyan ember, aki olyan közel áll a szívemhez. Mindaz, amit említettél, én is kiállok és támogatom és hiszek benne. És én kétségek árnyéka nélkül hiszem, mint te, hogy Isten azt akarja, hogy szeressünk, hogy szeressenek minket és fogadjuk el a szeretetet. Elkezdtem megtanulni hallgatni és hallgatni, hogy tanuljak. Természetes kíváncsi vagyok és eléggé fecsegő 🤭🤗

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
suzette's avatar
suzette

Köszönöm szépen ezeket. A vezetés egy emberben, még inkább egy keresztényben, egy tulajdonságnak vagy jellemnek kell lennie ☺️

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Wed Jan 29 2025
9 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Köszönöm, hogy megosztottad ezeket a küzdelmeket Jay, és hogy nyitott és sebezhető vagy. Igen, a feminizmus nevében úgy érzem, hogy túl messzire lendült az inga, ahol úgy tűnik, hogy szexizmus van a férfiakkal szemben! A feminizmus eredetileg nem erre irányult. Társadalmilag átmenetben vagyunk. Ezért fontos, hogy Krisztusra tekintsünk, hogy megmaradjunk a földön, miközben a társadalom ingája kileng.

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Hiszem, hogy Krisztus megadja a szükséges alapot. Más megalapozási lehetőséget jelenleg nem látok, ha lenne is. Álljatok ki Krisztusért férfiak és nők. Legyünk a változás, amit a világban látni szeretnénk. ✊ Hajrá csapat, hajrá! 😄

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Wed Jan 29 2025
4 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Jay Egyetértek sok mindent, amit mondott arról, hogy milyen nehéz nekünk srácok, de hadd osszam meg egy pet peeve az enyém tekintetében a nők, hogy tiszteletlen, és hogyan teszi, hogy nehéz nekünk, mint srácok, mivel említette a pozitív tapasztalat a nők Ázsiában.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Ukrán örökségem van. Sajnos nem tanultam meg ukránul a nagymamámtól, akihez nagyon közel álltam. Minden második szombaton személyesen járok ukrán nyelvórákra, mert a munkám megköveteli, hogy a többi szombaton dolgozzak. Egy kis ukrán nyelvű gyülekezetbe járok. Tagja vagyok a helyi ukrán kulturális egyesületnek, és jártam Ukrajnában, és ott is tetszik, anélkül, hogy kihasználnám az árfolyamot. Szeretem az ukrán embereket, férfiakat és nőket, fiatalokat és időseket egyaránt.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Amerikai/kanadai és ukrán vagyok, bár valószínűleg a legtöbb ukránnak nem tűnök nagyon ukránnak, de a szívem mélyén tényleg ukrán vagyok, és azon dolgozom, hogy önmagam legyek, miközben a nyelvtanulással és egyéb dolgokkal egyre ukránabbá válok.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

A lényeg az, hogy nem vagyok valami hátborzongató 60 éves, aki megpróbál egy 20 éves ukrán nőt találni, vagy akár egy hátborzongató 37 éves. Teljesen nyitott lennék egy nem ukrán nővel való randizásra és házasságra, de van értelme, hogy esetleg kifejezetten ukrán nőkkel is randiznék. Azonban a legtöbb keresési eredmény, amit kapsz, gusztustalan és tárgyiasító, amelyek nem tartalmaznak valódi ukránokat, akik házastársat keresnek. Csak nevetséges plasztikai sebész modellek és mesterséges intelligenciával módosított fotók, amelyeken valami csaló áll a számítógép mögött.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Ha tisztességes srác vagy, aki valódi emberekkel szeretne találkozni, és egy adott országot keres, lehetetlen nem tárgyiasító és sztereotipizáló eredményeket találni. Azt tervezem, hogy hamarosan újra Ukrajnába utazom, és valószínűleg évente egy-két hetet töltök ott, és végül Ukrajnába költözöm, és télen visszajövök a virginiai szülővárosomba. Ha lesznek gyerekeim, akkor szeretném, ha ukránul tanulva nőnének fel. De az igazi tisztességes keresztény férfiak csak hamis profiloldalakat kapnak, amelyek lealacsonyítják a nőket, és az arcunkba tolják.

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ó, én körülbelül 7 évig éltem Ázsiában, és az emberek sokkal barátságosabbnak és nyitottabbnak tűnnek. Elég érdekesnek találtam, amikor olvastam dolgokat, hogy milyen itt a randizás és hát lehet, hogy bizonyos szempontból igaz is. Néhány nő talán csak érvényesítésre használja. "Ó, annyira kedvelt és kívánatos vagyok, ez minden, amire szükségem volt, viszlát chester !" 🤣

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias köszönöm, hogy megosztottad a történeted. Sok sikert kívánok a további törekvéseidhez ;)

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Wed Jan 29 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jay végigolvastam az egész témát, és te és Mátyás helytállóak vagytok. Amit nem tudok elnézni, az az, hogy a keresztény nők nem túl szerény öltözékben és nagyon provokatív pózokban mutatják magukat, hogy a férfiakat botlásként csalogassák, és sajnos a csalók mindenhol ott vannak, ami még nehezebbé teszi a valódi emberek felfedezését. Ennek ellenére azt is tapasztalom, hogy az igazi Isten-központú férfiak túl szépnek találják, hogy igaz legyen, amikor igazi gyémántot találnak, és inkább köveket szednek fel. U'r ritka & ❤️

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Saki's avatar
Saki

Attól függ ... csak legyen átlátható a szándékodról a kulcs véleményem szerint nőként.

Tue Jan 28 2025
5 ❤️
Rob's avatar
Rob

Nem biztos, hogy ez nyomás, de van egy egyensúlyhiány és irreális elvárások - a férfiaknak szóló tanítás valami olyasmit mond, hogy "ne utasítsd el a hölgyeket a pályádon", míg a nőknek azt tanítják, hogy ne "rendezkedjenek be". Természetesen kellenek az illemre/tartásra/viselkedésre vonatkozó normák, de úgy tűnik, hogy a fiúkat elutasítják, ha nem felelnek meg mindennek egy ellenőrző listán. Továbbá a mai társadalomban a férfiakról azt feltételezik, hogy semmi jóra nem készülnek, így ha egy nőhöz közelednek, félnek a vádaskodástól vagy a megbélyegzéstől.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Olyan dolgok, amelyeket meg kell változtatni: - Az egyház jobban tanítja/neveli a férfiakat és a nőket, hogy a keresztény normákat/értékeket tanítsák - A hölgyek segíthetnek azzal, hogy kitöltik a profiljukat, jobb képet adnak nekünk fiúknak a hitükről, hobbijaikról és a jövőre vonatkozó reményeikről - ez segít nekünk felmérni, hogy vannak-e közös dolgaink, és értelmes beszélgetést kezdeményezni. Ugyanez érvényes IRL - ha a srácok tudják, hogy van bizonyos hobbija/érdeklődése, ez megkönnyíti a beszélgetést, és jobban elősegíti, hogy randira hívjon.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Rob Igen! Elegem van abból, hogy alapvetően semmi információ nincs néhány képen kívül, amelyek nem szuggesztívek (a világi társkereső alkalmazásokon átugrom a szuggesztív fotókkal ellátott profilokat, még akkor is, ha azt mondják, hogy keresztények), és azt mondják: "Imádom a szusit! Éljen Jézus!" és ennyi. Vagy azok a profilok, amelyek folyamatosan arról szólnak, hogy mit szeretnének egy férjtől, de semmit sem árulnak el a szívedről, és arról, hogy hogyan maradsz mellettünk, ha elveszítjük a munkánkat vagy a házunkat, vagy hogyan viselkedsz, ha nézeteltérésünk támad.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Matthias Egyetértek veled. Bár sajnos ez mindkét irányban előfordul. Mennyi olyan profilt láttam, ahol az illető a .... oldalt tette fel "válaszként" a szükséges kérdésekre. Igen, csak pár pötty 😞 Ezeket azonnal letiltom. Kár, hogy itt a férfiakkal is ez történik. Remélem javulni fognak a dolgok nálatok.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Tudnál nekem visszajelzést adni a profilomról? Nagyra értékelném. Elsősorban a közösségért és a barátkozásért vagyok itt, de ha Isten vezet valakit, akkor nyitott vagyok rá.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Oasis Tényleg nem vagyok alkalmas arra, hogy bárki profilját megítéljem, de értékelem, ahogyan úgy írsz magadról, hogy megismerjük a személyiségedet. A provokatív profilképekkel kapcsolatos megjegyzésem valójában a világi társkereső oldalakra vonatkozik, amelyek lehetővé teszik, hogy valaki a vallást is feltüntethesse az életrajzában.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias oké, örülök, hogy a profilom eléggé megosztja rólam, hogy ne legyen felszínes vagy annyira jézusorientált, hogy személytelennek tűnjön. ☺️

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ez egy kicsit vicces/szomorú, hogy valójában találtam 2 profilok ugyanaz a csaj, kissé különböző képek különböző nevek. Az egyik ilyen 2 kép 2 egy szóval válaszol dolgokat. Rájöttem, hogy ezek botok vagy ilyesmi. Jelentette azt/azokat/akárkit lol.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob TÉNYLEG azt kívánom, hogy az egyház tegyen valamit a párkeresésről. Régen a zsidó jenták voltak a dolog. Most meg... Könyörögni kell, hogy imádkozzanak érted, hogy találj valakit.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Justin, ez az egyháztól függ, hogy mekkora a közösség, és attól is, hogy az emberek valódi gondoskodásból vagy csak azért, mert szeretnek beleszólni a dolgokba. Továbbá, ha nem jön össze, akkor általában a srác az, akit kiközösítenek/rosszul beszélnek/mivel kellemetlenül érzik magukat, szóval ez egy újabb akadálya annak, hogy egyáltalán vállalja a kockázatot, hogy randira hívjon egy lányt.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob egy csomó "tetszik" helyett bemutatkozás itt. Úgy tűnik, hogy senki sem olvassa, az arány 1/25-30

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana Én általában küldök értelmes intrókat egy kérdéssel kapcsolatban a profiljukkal, több mint csak a tetszésnyilvánítás. De ahogy más srácok is beszámoltak, alig van válasz. Az általad említett arány valószínűleg elég pontos, mivel én 2-3% körülire becsülöm

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob idk if you would call it courtesy. But, would you prefer that the lady accepts and writes back even if it's just to acknowledge you even though she may not have an interest? Or should it remain unreplied if there is no interest?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana it would be useful if there was an acknowledgement - another Christian site has preset responses, which removes the awkwardness. Here’s the thing - the low response rate isn’t purely down to lack of interest. There’s the consumerist nature of dating and unrealistic expectations. If a guy sends a meaningful message that shows he’s read your profile and there’s something in common, isn’t that worth exploring rather than dismissing immediately based on limited info?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Mint férfi? Személy szerint nem. de látom, hogy ezek az elvárások a nőkben vereséget hagynak, ha egy férfi nem teszi meg az első lépést.

Tue Jan 28 2025
6 ❤️
Nick's avatar
Nick

Függetlenül a tényleges dátumtól, nehezen tudom kiolvasni a jeleket, amelyek egy esetleges dátumhoz vezetnek. Van komoly érdeklődés, vagy a nők csak barátságosak?

Tue Jan 28 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Nick én személy szerint nem találkoznék egy sráccal csak azért, hogy a barátja legyek. Én potenciális komoly érdeklődőként találkoznék vele. Bár nem tudok minden nő nevében beszélni.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Emmanuel's avatar
Emmanuel

@Mel a legjobb, ha barátságból építünk kapcsolatokat, így mindketten tudtok beszélgetni és őszinte beszélgetéseket folytatni. Szeretek beszélgetni és barátkozni, hogy jobban megismerjek valakit, mielőtt továbblépek

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Emmanuel hé. Igen, egyetértek. De én a szándékról beszélek

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Nick Szeretek csak "lógni" kérdésekkel/kíváncsisággal, hogy kik ők, nem pedig randinak tekinteni. Így nincs nyomás egyik oldalon sem, többet lehetsz önmagad, és remélhetőleg csak meglátod, hogy jól kijöttök-e egymással először, mielőtt bármi komolyabb dolog alakulna ki

Mon Feb 03 2025
0 ❤️