Vissza a SALT Social oldalra
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

A fiúknak kellene megtenniük az első lépést? 🧔

Nem akarok megosztást okozni, de szívesen meghallgatnám a gondolataitokat. Rendben van, ha egy lány elhív egy srácot randira? Hölgyek, megvárjátok, hogy a srác üldözőbe vegye? Férfiak, szeretitek, ha egy nő közeledik hozzátok? Mi a helyzet a párosítással és az üzenetküldéssel? Mondjatok el mindent!

17 Like-ot
105 Megjegyzések
Jonathan's avatar
Jonathan

Igen, 100%-ban. Hát én egy lányt szeretnék, mert így könnyebb, de ha kell, akkor megteszem

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nem hiszem, hogy ez igazságos - mindannyian szeretnénk, ha a dolgok könnyebbek lennének, de úgy gondolom, hogy kiegyensúlyozottnak kell lennie..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Úgy gondolom, hogy az első kezdeményezés fontos, de nem hiszem, hogy mindig szabványnak kellene lennie

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Miért bonyolítanánk? Ha érdekel, kezdeményezd a kapcsolatfelvételt vagy kérj randit, függetlenül attól, hogy férfi vagy nő vagy. Számomra ez nem igazán számít, és biztosan nem riaszt el, ha egy nő kezdeményez.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Egyetértek azzal, hogy a nőknek kell kezdeményezniük, de talán nem kérni az első randit.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Néhány nagyszerű hozzászólás itt :) Én személy szerint jobban szeretném, ha a férfi tenné meg az első lépést, ha randira hívna. Ezt leszámítva azonban mindenképpen kezdeményeztem már beszélgetést egy sráccal, ha érdekeltek, de még soha nem hívtam randira senkit. Ha egyszer elkezdek egy beszélgetést, akkor ők eldönthetik, hogy tovább akarják-e vinni a dolgot vagy sem :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Szia Abbie, egyetértek ezzel a megközelítéssel. A beszélgetések kezdeményezése az érintett személyiségektől függ. Egyes férfiak nagyon félénkek lehetnek.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Igen! Ez bibliai

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Hello Nadia, Bár egyetértek azzal, hogy a férfinak kell vezetnie a nőt egy keresztény házasságban, a Bibliában semmi sincs, ami a randizásról szólna. Az én véleményem az, hogy egy nő kifejezheti érdeklődését, és akkor a férfi vagy szeretettel követheti őt, vagy tiszteletteljes módon tudatja vele, hogy nem akarja felfedezni a kapcsolatot

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Igen, de hasznos, ha nők ülnek a közelükben.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az összes szellemkép, amit személyesen tapasztaltam, @Isabel - Team SALT , miért tenném? Kezd kialakulni bennem az a vélemény, hogy az első lépést megtenni kissé hiábavaló. Ha egy hölgy megtenné az első lépést, akkor legalább tudnám, hogy legalább érdeklődik a csevegés iránt.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Sajnálattal hallom Chris. Nem is értem, hogy a mai korban hogyan vált ennyire nehézzé a férfi és nő közötti beszélgetés 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Igen, én is tapasztaltam már ezt, ha egy nő egyezik velem és csak megvárja, amíg megírom az első üzenetet, ő nem annyira érdekelt az első helyen, és folytatja, hogy szellem nekem néhány üzenet után. Szerintem is elég bunkó, én inkább egy egyszerű "Szia, hogy vagy?", mint a semmi, hiszen a beszélgetés témáját úgyis a férfinak kell kitalálnia.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Könnyebb God of War-t játszani és csak pihenni.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Ugyanezt mondhatnám a férfiakra is. Ha összeillünk és nem küldik az első üzenetet, akkor feltételezem, hogy nem érdekli őket eléggé.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Jó pont, butaság egy meccset mindkét oldalról megválaszolatlanul hagyni!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Szia Chris, egyetértek azzal, hogy a szellemkép nem jó és egyszerűen rossz modor. Javaslom, hogy továbbra is kitartás. A Sóasztal-beszélgetések is remek módja annak, hogy megismerkedj az emberekkel. Isten áldjon

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris én is tudok azonosulni, hogy haver, ugyanaz a helyzet sokszor.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Hello Dan és ausztrál társam, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Egyetértek, bár ez a nőkkel is megtörténik, amint azt Stephanie fentebb megosztotta. Legalábbis ha valaki üzenetet küld, akkor jó modor, hogy nyugtázza és visszaüzenjen. Tartson ki azonban. Isten áldjon.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, ha ettől jobban érzed magad, ez mindkét irányban előfordul. Nem szívesen küldtem üzenetet az embereknek, akikkel összeilleszkedtem, mert akiknek nem válaszoltam..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Mindig

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Van valami nagyon vonzó egy olyan férfiban, aki kezdeményez 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Online talán könnyebb, de személyesen sokat veszíthetsz, ha elhívsz egy nőt - különösen, ha van egy kialakult baráti társaság, vagy ugyanabba a templomba jártok, ahol kínossá válhatnak a dolgok. Akár IRL, akár online, kell lennie valamilyen jelnek a kompatibilitásról (érdekek, nézetek stb.), így egészséges kommunikációnak kell lennie a felkérés előtt. Továbbá úgy tűnik, hogy a nőknek azt mondják, hogy ne "telepedjenek le", míg a férfiaknak nyitottnak kell lenniük, és nem szabad "elnézni", ami kettős mércének tűnik...

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Egy kérdés a hölgyeknek - feltételezve, hogy egy srác szilárd keresztény, hasonló korú, nincs túl messze, és van közös érdeklődés/hobbi/hívás, mi határozza meg, hogy igent mondasz-e az első randira, vagy pozitívan válaszolsz-e az első üzenetükre?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Ha ismerem őt IRL: hogyan bánik másokkal? Vonzódom hozzá valamilyen módon? (Lehet, hogy "nem az esetem", de szeretem, ahogyan szolgál másokat) Online: vannak róla jó fotók (nem rosszul megvilágított hálószobai szelfik)? Ki van töltve a profilja valami értelmes információval? Van legalább egy említés a hitéről? Tiszteletteljes az üzenete? Kérdez valami konkrétumot a profilommal kapcsolatban?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szerintem mindkét félnek szándékosan kellene hozzáállnia. Én hagyományosabb vagyok, és úgy gondolom, hogy a férfinak kell kezdeményeznie a törekvést. Hölgyként is úgy érzem, hogy mi hívhatjuk meg a férfit, hogy bátorítást érezzen, hogy az erőfeszítései és érzései viszonzásra találnak. Semmi sem jobb, mint egy olyan nőt üldözni, aki nem tudja, mit akar. Még mindig bölcsességet kell gyakorolnunk. Akaratlanul is meghívtam már egy férfit üldözésre azzal, hogy támogató vagy kedves voltam, és ez mindkét fél számára zavart okozott.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mindig megtettem az első lépést/kommentet/like-ot, szinte semmi válasz nem érkezett, most mi lesz? 🤷🏽‍♂️ Nehéz így csinálni, és ez nagyon elkeserítő és bosszantó. Az interakciónak mindkét irányban működnie kellene, és nem az egyik félre kellene hagyatkozni.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Jó érzés, ha egy hölgy is megteszi az első lépést. Így is nehéz, hogy találgatni kell, ha valakinek tetszik egy másik ember. A srácokat állandóan visszautasítják, és ez is fárasztó lehet

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek ez fárasztóvá válik, hogy miért fáradjon a sok erőfeszítéssel, ha az eredmény a válaszok vagy elutasítások sokasága lesz. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

A mi kötelességünk, hogy a nő úgy helyezkedjen el, hogy megtalálják. Az egyik ilyen út az, hogy elérjük a srácot, és mondunk valami szépet. Remélhetőleg, ha érdekli, akkor válaszol. Ha nem, akkor csak folytatom. Sajnálom, de nem leszek fiatalabb, és nincs vesztegetni való időm.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Nem bánom, ha egy srácot megkeresek, és tudatom vele, hogy érdekes volt az online profilja stb. De valószínűleg csak olyan keveset fogok mondani, hogy tudja, hogy létezem ezen a földön, vagy más szóval ezen a társkereső alkalmazáson, vagy bármelyiken is vagyok. Rajta múlik, hogy elolvassa a profilomat, és visszaüzen nekem, ha a Szentlélek erre vezeti. Emlékezz a Példabeszédek 18:22-re, aki feleséget talál. A nő arra való, hogy megtalálják, nem ő a megtaláló.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Aki finom egy feleség, finom egy jó dolog, és elnyeri az Úr kegyelmét. de a szeretetnek kölcsönösnek kell lennie, és a nőnek meg kell mutatnia, hogy érdekli-e vagy sem.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Nem bánom, ha én teszem meg az első lépést, de nem fogom üldözni. Legyél világos a szándékaiddal. Nem kapunk semmilyen younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

A Biblia nem mondja meg egyiket sem. Pl. meg kell várnod, hogy elhívjanak egy kávéra. Isten a végső kezdeményezője mindennek. Kolossé 1:16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Imádom ezt!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Szerintem a férfiaknak is könnyebb, ha egy nő tesz pár lépést, majd a férfi közeledik felé. De nem szabadna, hogy az legyen a norma, hogy csak a férfiak közeledjenek. Jó, ha egy nő úgy közelít egy férfihoz, hogy nem tartja félre az egóját. Ez egyszerű és világos mindkét nem számára.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Hi Manny, Jól mondta, és hajlamos vagyok egyetérteni veled ausztrál kolléga. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Ha érdekel, csak szólj... elegem van a macska-egér dologból.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Hi Jay, igen, egyetértek ezzel is, ausztrál kolléga. Nincs idő a játékokra. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

A hölgyeknek az érdeklődés jeleit kell adniuk, a férfiaknak pedig meg kell tenniük az első lépést. Nem HIBA, hogy a hölgyek elhívnak egy férfit, de nem ajánlom, mert a jövőbeni következmények miatt a kapcsolat struktúrája létrejön . Rossz dinamikával indul .. és ha ez megtörténik , általában így folytatódik . Soha nem volt jó eredmény számomra, így most már kerülöm a leginkább...

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay igen, az érdeklődés kimutatása segít a másik félnek, hogy tudja, hogy meg akarod ismerni. A nem válaszolás csak nem tisztelgés Isten előtt. Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Azt hiszem, a férfiaknak kellene megtenni az első lépést, de nem vagyok ellene azoknak a hölgyeknek, akik ezt teszik

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Úgy értem, igen, mi a legrosszabb dolog, hogy az a személy, akit meg akarsz lépni, nemet mond..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Őszintén szólva jobban szeretném, ha a srácok az első lépést, azonban tudom, hogy néhány ember szégyenlős, így ha nem kaptam üzenetet egy mérkőzés után, akkor küldök egyet, csak a biztonság kedvéért, de úgy tűnik, elég gyakori, hogy az emberek egyeznek, majd nem beszél veled, ami furcsának tűnik számomra 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess ez furcsa, igaz? Ha volt meccs miért nem mondanak semmit a srácok ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Úgy értem, lehet, hogy elfoglaltak vagyunk. Sok oka van annak, hogy miért nem lépünk azonnal egy találatra. Az is lehet, hogy nem tudjuk, hogyan kezdjük a beszélgetést. Néhány pasi számára a konvoj indítása kihívást jelentő és ijesztő mutatvány, különösen, ha egy potenciális partnerrel történik.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay egyetértett a furcsa

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam nem is úgy értem itt, hogy azonnal válaszolsz egy mérkőzésre... úgy értem általában, az életben. De itt a legtöbb párosítás soha nem mond semmit. Nem azonnal nem soha. És ezek a srácok nők már "előre jóváhagyott" - így az elutasítás esélye alacsony. Gyerünk... minden munkát nekünk kell elvégeznünk? 😅 A Biblia nem azt mondja, hogy a férfi találja meg a feleséget? Az emberek arra várnak, hogy megtalálják őket hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Fogalmam sincs. Mindig várok egy kicsit, de gyakran nem kapok választ, ami miatt nem akarok kezdeményezni, mert 1) ez elkeserítő, és 2) fogalmam sincs, mit mondjak, így nem szívesen töltök évszázadokat azzal, hogy valami kedves és figyelmes dologra gondolok, mert nincs válasz.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam egyetértett, de amikor ez már egy nap vagy úgy (vagy hosszabb, attól függően, hogy az elfoglaltságom), és még mindig semmi, és teszem a lépést, hogy elérje, és küldjön egy üzenetet, amely azt mutatja, hogy én vettem érdeklődést irántuk (ahogy azt az alkalmazáson tanácsolták), és megpróbálok beszélgetést kezdeni, és még mindig nincs válasz, ez csak zavaró számomra...

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Nekem nem okozna gondot az első lépés megtétele

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

a suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Igen

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Erre a kérdésre nincs helyes válasz. Az ok, amiért ezt mondom, 1) a férfiak akarnak folytatni, de ez nem az a tény, hogy mi mindig félünk is ez a rengeteg okból például mi vagyunk állandó versenyben egy hatalmas nagy csoportja a férfiak, így ez elriaszt minket, mi kap elriasztja kérdezni, mert amit a mai "feminizmus" teremtett, hogy a férfiak úgy érzik, mintha folyamatosan járnak tojáshéj és akkor ott vannak azok, akik félénkek, és nem biztos, hogy hogyan kell megközelíteni a nő, vagy hogy elutasítás....

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Ezért kapok majd hőt, de ez igaz... a nők azt mondják, hogy elméletben "tudják", mit akarnak, a valóságban azonban egyik percről a másikra mindenhol ott vannak. Állandóan változtatják a gondolkodásmódjukat, határozatlanság, és ezt a férfiak nem bírják. Azonban mindkét fél egyformán hibás a legnagyobb problémákért...a kommunikáció és a Krisztussal való megalapozott kapcsolat. Ha ez nincs meg, akkor nincs semmid.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Amikor először kezdtem az app használtam, hogy tetszik a férfi profilok érdekelt, de nem volt béke csinálni, hogy így váltott, hogy várja, hogy ki jön fel az én, mint a listán, és majd nyissa meg a mérkőzés, ha a kölcsönös. Ismét nem fogok üzenetet először fogok várni, és látni, ha akarnak lépni előre, és megy onnan. Nem azt mondom, hogy ez mindenkinek ez csak az, ahogy az Úr vezetett engem

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Törölt tartalom

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel szerinted mit kellene tennie egy nőnek, hogy megmutassa, hogy nyitott a közeledésre? Érdekel a véleményed

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Igen

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Egyetértek veled. Vannak olyan pasik, akik nagyon szégyenlősek, egyszerűen nem érzik a nő érdeklődését. Isten áldja meg a keresést.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Igen

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Igen, ez bibliai. Lol A férfiaknak üldözniük kell.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell mi a helyzet Ruth ügyében? Úgy tűnik, ő tette meg az első lépést... ez is bibliai. Nem "doktrinális", hogy a férfinak KELL kezdeményeznie, bár ezzel egyetértek, én is szeretem megtenni az első lépést, de nincs abban semmi rossz, ha a nők teszik meg (a való világban amúgy is valahogy mindig megteszik, jelezve a férfinak, hogy közeledhetnek/beszélgethetnek vele).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Igen, a nők kifejezhetik érdeklődésüket, de jobb, ha egy férfi szeretettel folytatja itt tiszteletteljes módon, Ez meghatározza az elvárásokat arra vonatkozóan, hogy egy jövőbeli kapcsolat milyen lehet.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Orlando Ruth egy nagyszerű példa. Szeretem, ha egy férfi teszi meg az első lépést, még itt is, de azt tanultam, hogy a férfiak gyakran nem teszik meg. Ezért most üzenetet küldök vagy beszélek, ha világossá akarom tenni, hogy érdekel. Még nem lopakodtam be senki pajtájába, bár ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Tetszik ez emlékeztetőül. Sok visszajelzést kaptál az érdeklődésed egyértelművé tételére?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn is Boáz még mindig üldözte Ruthot - csak világossá tette, hogy ez rendben van

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Igen, ez így van.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Ez helytelen. Boáz nem üldözte. Ruth nem csak üldözte Boázt, hanem ő volt az, aki megkérte a kezét! Kérlek olvasd el Ruth 3. fejezetét és jelezd vissza

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Néha igen, néha nem. Úgy gondolom, egy próbát megér. Egy dolog, ami jó volt, különösen a "való életben", hogy az, hogy én voltam az, aki beszélt, tisztázta a helyzetet, még akkor is, ha nem úgy ment, ahogy reméltem.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy nem helytelen. Ruth emlékezteti Boázt az iránta való felelősségére. A 3. fejezetben emlékezteti őt, hogy ő a rokoni megváltója, és ő nyitott a gondolatra. Amikor azt mondja, hogy terítsd rám a köpenyedet, azt mondja, hogy helyezz engem a védelmed alá stb. Nem mondanám, hogy ez egy házassági ajánlat, hanem egy emlékeztető a férfi számára, hogy meg kell kérnie a kezét!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Szerintem ez nagyon fontos, és én is igyekszem ezt tenni. Én is próbálom, hogy világos legyen az intros, hogy kapok, hogy hol állok, ha nem hiszem, hogy ez fog működni (I (talán személyes vagy teológiai okokból - én próbálok adni az embereknek egy esélyt, még ha nem vagyok biztos, hacsak nem valami nagyon-nagyon egyértelmű a végén), mert nem szeretném, ha valaki félrevezetett, de én nyitott vagyok a barátságokra, és azt hiszem, hogy ez az, ahol a dolgok kell kezdeni!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Ha elolvasod Boáz válaszát a Ruth 3:10-12-ben, azt mondja: "Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem! 1. "Te (Ruth) nem mentél a fiatalemberek után, sem szegény, sem gazdag férfiak után." Ez azt jelenti, hogy megkísérelhette és megkérhette volna az egyik fiatalabb elérhető férfit, aki nem volt rokona a korábbi férjének. 2. "Igaz, hogy közeli rokon vagyok" Ami azt jelenti, hogy már azelőtt tudta, hogy Ruth rokona, mielőtt Ruth bármit is mondott volna, de nem lépett, amíg meg nem kérte a kezét

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy go after nem feltétlenül jelenti azt, hogy javasolni. A nők üldözhetik a férfiakat, és úgy tudnak helyezkedni, hogy a férfiak rájöjjenek, hogy érdekli őket. Ruth megmutathatta volna más férfiaknak is, hogy érdekli, de nem tette.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Lehet, hogy nem értesz egyet ezzel a kijelentéssel, mint mások, és ez rendben van. Nem fogom ezt a vitát tovább folytatni, mert elég biztos vagyok benne, hogy nem fogunk egyetérteni, és ez rendben van.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Ő (Boáz) amúgy sem ment volna Ruth után, mert nem ő volt a legközelebbi rokon, és nem volt joga hozzá, annak ellenére, hogy nyilvánvalóan kezdettől fogva érdeklődött iránta. A 4. fejezet a magyarázat arra, hogy miért nem megy utána, és mint istenfélő ember, egy pillanatig sem hiszem, hogy nem tett volna semmi olyat, ami fájdalmat okozhatott volna neki, mert őszintén törődik vele

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Sakkot vagy dámát játszunk?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Amikor az ilyen alkalmazásokon érdeklődést mutatunk, nem hiszem, hogy számít, hogy ki jelentkezik először. A srác talán soha nem is látja a lehetséges jövőbeli párja profilját, hacsak a lány nem fejezi ki érdeklődését először. Csak az én véleményem, bár ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Személy szerint úgy gondolom, hogy jobb, ha a férfi teszi meg az első lépést, miután a nő érdeklődést mutat, pl. megfelelő vagy más módon, ha ez személyesen.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nem hiszem, hogy bármi baj lenne azzal, ha a nők tennék meg az első lépést (sőt, szerintem ez a nagyon félénk és introvertált férfiaknak is jót tenne). Én is küldtem már néha az első üzenetet, ha egyszer összeilleszkedtem egy sráccal (bár csak akkor, ha egy nap után nem hallottam felőle 😆). Azonban általában eléggé hagyományos vagyok, és jobban szeretném, ha a férfi vezetne, mivel valahányszor arra gondoltam, hogy általában véve üldözöm a férfiakat, valami a lelkemben nem éreztem teljesen helyesnek.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Az lenne, ha néha ő tenné meg az 1. lépést😅. Néha nehéz megmondani, hogy valaki érdeklődik-e vagy sem.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Jó, ha így van, de nem kell mindig így lennie!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Egyetértek!!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Pszichológiát tanulok a Harvard Egyetemen, és ~10.000 órát töltöttem randizással (ez az a szám, ami technikailag szakértővé tesz valakit). Abszolút szükség van arra, hogy a férfi keressen és üldözzön. Ha nem teszi, akkor nem érdekli. Semmi "rossz" nincs abban, ha egy nő kérdez/üzenget - mégis, ha kell, a férfinak valószínűleg jobban fel kell fedeznie az Istenét és önmagát, mielőtt randizik. Hagyd, hogy a férfi vezessen. Nyugtasd meg, de hagyd, hogy ő vezessen 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber abszolút- a nők ejthetnek egy célzást vagy zöld lámpát 🚦 de a férfiaknak "feleséget kell találniuk". Ez azt mondta, ha te nő vagy és kényelmes, hogy megteszi az első lépést, akkor rendben van. Nekem azonban nem

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Egyetértek azzal a résszel, hogy "ejtsd el a célzást" 🟢 és tedd magad elérhetővé, várj türelmesen, imádkozz és hagyd, hogy vezessen.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Egyetértek Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber tehát még a világi kutatások is alátámasztják azt az elképzelést, hogy a férfiaknak kell a legtöbb erőfeszítést tenniük a kapcsolatteremtésre?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Még úgy is, ahogy Isten biológiailag megtervezett minket - a férfi ad, a nő pedig bemutatkozik és kap. Anélkül, hogy túl sok részletbe mennék bele - ha érted mire gondolok 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Azonban semmi "rossz" nincs abban, ha a nők lépéseket tesznek - csak sokkal nehezebb meghatározni, hogy egy férfi érdeklődik-e, ha mi (nőként) odaküldjük magunkat. Én nem szégyelltem megtenni az első lépést, és sok év szingli lét után végre megértem..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber És még annyit tennék hozzá, hogy ha a nő kezdeményez, akkor ezt precedensként állíthatja a kapcsolatban. Ha te, mint nő kezdeményezel és kezdeményezel, akkor ne csodálkozz, ha a férfi hátradől és hagyja, hogy te tervezd meg a randikat, ünnepeket, szülinapi bulikat stb. Ne mondd, hogy a végén azt, hogy te egy olyan férfit szeretnél, akinek van terve.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, ezt nehéz hallani. Szándékosan hagyok teret a kapcsolatokban, hogy az emberek szabadon távozhassanak - ez megmutatja nekem, hogy kik azok, akik tényleg maradni akarnak; és én soha nem fogom üldözni őket. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan az embereknek tisztázniuk kell a szándékaikat. Nem szeretem az időpazarlást, és világossá kell tenni, ha nem vagy őszinte

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn az érdeklődéseddel akkor inkább továbblépnék.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Ez a kérdés túlságosan kétértelmű. Nagyon sok különbség van a párkereső emberek között. Más egyházi felekezet, más korosztály, más kultúra attól függően, hogy melyik államban születtél. Van, hogy az emberek szeretnek beszélgetni, van, hogy félénkek. És vannak olyan emberek, akik egyszerűen nem tartanak téged érdekesnek, egyszerűen nem felelsz meg az elvárásaiknak ez vonatkozik a férfiakra és a nőkre egyaránt. Valahogy tudják, hogy nem te vagy "az igazi", még néhány mély kapcsolat vagy beszélgetés előtt is.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Teljesen egyetértek. Sok forgatókönyvet kell figyelembe venni.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Köszönöm, hogy megosztottad a gondolataidat.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Őszintén szólva, a randizás elég nehéz, nem kell túlgondolni. Szerintem mind a férfiaknak, mind a nőknek csak meg kellene közelíteniük valakit, ha érdekli őket, és nem szabotálni magukat önkényes elvárásokkal, hogy hogyan kellene a dolgokat csinálni.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg szépen mondta, ne adjunk magunknak néhány nehézséget 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Igen George egyetért. Ha egyszer személyesen találkoznak, megismerik egymás személyiségét stb. akkor egy igazi keresztény kapcsolatban a srác megtudja, hogyan kell a lányt megnyerő módon üldözni.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Szerintem a legfontosabb a szándék. Míg a srácok azt gondolhatják, hogy az ő dolguk, hogy megtegyék az első lépést. A férfiaknak meg kell állniuk és el kell gondolkodniuk, hogy mik a szándékaim, hogy kapcsolatba lépjek vagy ezzel a másik személlyel

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth Így igaz Kenneth. Az őszinteség és a világos kommunikáció annyira fontos.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Én személy szerint úgy érzem, hogy nem kellene/nem számít, hogy ki teszi meg az első lépést, mert az sem megy Isten igéjébe, hogy egy lány tegye meg az első lépést. Kivéve, ha a Szentlélek mást mond, vagy a fiú vagy a lány teheti/teheti meg az első lépést.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied lásd a fenti hozzászólásodra adott válaszomat.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️