Πίσω στα Κοινωνικά του SALT
posters avatar
David
Tue Jan 14 2025

Μια φορά αποθηκεύτηκε για πάντα αποθηκεύεται

Μπορεί ένας Χριστιανός να χάσει τη σωτηρία Ένα τόσο μεγάλο ερώτημα με πολλές διαφορετικές απόψεις, ποια είναι η δική σας Θυμηθείτε να φέρεστε σε όλους με σεβασμό 🙂

9 Likes
124 Σχόλια
Melissa's avatar
Melissa

Ναι, επειδή είναι μια επιλογή. Ο Θεός δεν σας αναγκάζει να Τον αγαπάτε. Αν επιλέξατε να απομακρυνθείτε από το Άγιο Πνεύμα, σταυρώνετε ξανά τον Ιησού. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί κάποιος να απομακρυνθεί αφού δοκιμάσει την καλοσύνη του Θεού. Αλλά αν κάποιος τέτοιος άνθρωπος το έκανε, χάνεις την αιώνια ζωή για την οποία πέθανε ο Ιησούς. Είναι μια επιλογή. Μετανοώ εξαιτίας της Αγάπης Του για μένα, όχι το αντίθετο.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Melissa's avatar
Melissa

@Melissa Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να χάσετε τη σωτηρία. Είναι αν επιλέξετε να μην ακολουθήσετε πια τον Ιησού. Εκτός από αυτό, τίποτα δεν μπορεί να σας χωρίσει από την αγάπη του Θεού. Μόλις σωθείς , θα σωθείς για πάντα, εκτός αν επιλέξεις διαφορετικά

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Taro's avatar
Taro

Το βάπτισμα δεν σας σώζει, ο Χριστός σώζει. Σου υπόσχομαι ότι αν μπορούσες να χάσεις τη σωτηρία σου, θα έκανες τα πάντα για να το κάνεις. Σε αυτό το σημείο έρχεται ο Χριστός. Μια άλλη απάντηση που βλέπω συχνά κάτω από τους μεταρρυθμισμένους αδελφούς και αδελφές μου είναι: "...Τότε δεν είχες σωθεί εξαρχής". Τώρα θέλω να ξέρω, ΠΟΙΟΣ είσαι εσύ για να βάλεις αυτή την κρίση. Τα έργα σας δεν μπορούν να σας σώσουν, ούτε μπορούν να χάσουν τη σωτηρία σας, αυτό είναι η καταπληκτική Χάρη.

Tue Jan 28 2025
1 ❤️
Kaitlyn's avatar
Kaitlyn

Η φράση "να χάσεις τη σωτηρία σου" με κάνει πάντα να σκέφτομαι ότι η νοοτροπία είναι ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι τόσο τρομερό που θα "έχανα τη σωτηρία μου" Και δεν νομίζω ότι αυτό είναι αλήθεια. Ο Ιησούς πέθανε για τις αμαρτίες μας και μας λένε ότι "τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού" Αλλά, πιστεύω ότι μπορούμε να επιλέξουμε να απομακρυνθούμε από τον Θεό και να Τον απαρνηθούμε. Είναι λοιπόν αυτό πραγματικά "απώλεια" της σωτηρίας Εκείνος θα μας επιλέγει πάντα, το θέμα είναι αν θα επιλέγουμε πάντα να δεχόμαστε τη συγχώρεση και τη σωτηρία του.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Έχω μια αδελφή που σώθηκε και βαπτίστηκε αλλά τώρα αρνείται τον Χριστό και ακολουθεί τον αγνωστικισμό, ό,τι κι αν είναι αυτό. Πιστεύω ότι περνάει δύσκολες στιγμές και έχει σωθεί εξαιτίας πραγμάτων που έχω διαβάσει και ακούσει. Θέλω να πιστεύω ότι ο Ιησούς την αγαπάει και την καταλαβαίνει και ξέρει ακριβώς τι κάνει. Κι εγώ έχω χάσει την Πίστη μου μερικές φορές. Είναι αρκετά τρελό. Προσεύχομαι για όλους, στο όνομα του Ιησού!

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Dave's avatar
Dave

Αυτό είναι το πιο τρομακτικό πράγμα που άκουσα ποτέ να λέει ο Ιησούς 😟 Ματθαίος 7:21-23 New King James Version 21 "Δεν θα μπει στη βασιλεία των ουρανών όποιος λέει σε μένα: Κύριε, Κύριε, αλλά όποιος κάνει το θέλημα του Πατέρα μου στους ουρανούς. 22 Πολλοί θα Μου πουν εκείνη την ημέρα: Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά Σου, δεν βγάλαμε δαιμόνια στο όνομά Σου και δεν κάναμε πολλά θαύματα στο όνομά Σου 23 Και τότε θα τους δηλώσω: "Δεν σας γνώρισα ποτέ- απομακρυνθείτε από μένα, εσείς που ασκείτε την ανομία!"

Mon Jan 27 2025
5 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Αυτό ισχύει για ανθρώπους που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ τον Ιησού. Σημαίνει ότι αν γνωρίζατε ΠΟΤΕ τον Ιησού θα σας υποδεχόταν με ανοιχτές αγκάλες

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Taro's avatar
Taro

Δεν είναι αλήθεια. Αυτό είναι σαν να απαντάς σε μια ρητορική ερώτηση. Αυτό γίνεται για να δείξει, ότι οι άνθρωποι που νομίζουν ότι τα έργα τους στο όνομα του Χριστού [αλλά τελικά εγωιστικά], μπορούν να "αγοράσουν" τη σωτηρία.

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Sally's avatar
Sally

Ματθαίος 7:21 Επίσης Ιωάννης 14:15-31 Ζήστε την Αλίκη της μετάνοιας!

Sun Jan 26 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση. Ενώ δεν μπορούμε να χάσουμε τη σωτηρία μας ως αναγεννημένοι Χριστιανοί ... η Αγία Γραφή μιλάει για σφάλμα από την πίστη ... ουσιαστικά οπισθοδρόμηση, σκλήρυνση της καρδιάς μας για να γίνουμε περισσότερο σαν τον κόσμο και λιγότερο σαν τον Ιησού ... ελπίζω ότι αυτό βοηθάει και ευχαριστώ για την ανάρτηση David.

Sun Jan 26 2025
2 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

Η σωτηρία δεν χορηγείται .. αυτό που λάβαμε ήταν η ευκαιρία να μετανοήσουμε και να αλλάξουμε το μυαλό μας τη συμπεριφορά μας .. Μέχρι το τέλος πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να ζήσουμε τη ζωή μας σύμφωνα με τις εντολές του Θεού, ακολουθώντας το παράδειγμα του Ιησού που δεν αμάρτησε ποτέ. Γιατί αμαρτία είναι η παράβαση του νόμου όπως έγραψε ο Ιωάννης. 4. Όποιος αμαρτάνει συνήθως, ζει και σε επανάσταση ενάντια στο νόμο, γιατί η αμαρτία είναι η παράβαση του νόμου. (1 Ιωάννης, 3)

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Bruno Πράγματι. Ωστόσο, τα έργα που κάνουμε είναι ένα δείγμα *της* σωτηρίας μας, όχι έργο *για* τη σωτηρία μας. Ο Ιησούς έκανε ό,τι χρειαζόταν στον σταυρό, όταν είπε ότι τελείωσε. Αυτό επίσης δεν σημαίνει ότι είμαστε τώρα τέλειοι, εξακολουθούμε να αμαρτάνουμε μερικές φορές. Ζούμε κάτω από τη χάρη Του, αλλά δεν πρέπει να την επιδεικνύουμε (Ρωμαίους 6:1-2, Α΄ Ιωάννη 2:1)

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Bruno's avatar
Bruno

@Kelly Στην πραγματικότητα, τα έργα μας δεν μας δίνουν σωτηρία... έτσι το μόνο που μας μένει είναι τα έργα του Θεού... που είναι να εκπληρώνουμε τις εντολές του. " Διότι αυτή είναι η αγάπη του Θεού, ότι τηρούμε τις εντολές του- και οι εντολές του δεν είναι βαριές" 1 Ιωάννης 5:3

Tue Jan 28 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ναι. Μεγάλωσα χριστιανικά και αποδέχτηκα τη σωτηρία σε νεαρή ηλικία, αλλά όταν έγινα 18 ετών ασπάστηκα στην πραγματικότητα τον σιχισμό. Μετά από 5 χρόνια, ο Θεός μίλησε στην καρδιά μου, όχι ακουστικά, αλλά το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: "Βλέπω ότι θέλεις να με ακολουθήσεις, αλλά ο Ιησούς είναι ο μόνος δρόμος" Έτσι επέστρεψα στον Χριστό και δεν έχω κοιτάξει πίσω. Σίγουρα είχα σωθεί πριν εγκαταλείψω τον Χριστό για τον Σιχισμό. Δεν πισωγύρισα, νόμιμα πίστευα ότι ο Σιχισμός ήταν καλύτερος. Ο Θεός είπε, όχι, και επέστρεψα στον Χριστό. Μου έδωσε άλλη μια ευκαιρία.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ναι, μια φορά αποθηκεύτηκε και θα αποθηκεύεται πάντα. Εκτός αν εσείς/αυτοί παραιτηθείτε ενεργά από τη σωτηρία τους. Αλλά τότε το ερώτημα είναι πραγματικά: Ήταν σωσμένοι εξαρχής. Παραβολή του σπορέα, για παράδειγμα.

Fri Jan 24 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Όχι, δεν μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας. Το να εργάζεσαι για να τη διατηρήσεις είναι το ίδιο με το να εργάζεσαι για να την κερδίσεις. Πρέπει να σταματήσουμε να βασιζόμαστε στον εαυτό μας για να κερδίσουμε τη θέση μας στον Ουρανό. Αισθάνομαι ότι αυτός είναι ένας τρόπος να φυτέψουμε σπόρους αμφιβολίας στο μυαλό των Χριστιανών.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alethia Πιστεύω ότι συνεργαζόμαστε συνεργατικά με τον Θεό για τη σωτηρία μας όχι εξαιτίας κάποιου αξιοκρατικού γεγονότος εκ μέρους μας, αλλά επειδή ο Θεός αποφάσισε να φτιάξει έναν τρόπο για να μάθουμε υπακοή σ' Αυτόν αντί να μας αναγκάσει επειδή κάποιοι από εμάς ήταν προγραμματισμένοι να πιστεύουν.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias υποτίθεται ότι πρέπει να υπακούμε στον Χριστό, αλλά όχι για να κερδίσουμε τη σωτηρία. Πιστεύω ότι αν οι πιστοί ενεργούν με ανυπακοή τότε θα είναι δυστυχισμένοι. Αν όχι τότε τίθεται το ερώτημα αν σώζονται εξαρχής. Ο Σαούλ στην Π.Δ. είναι ένα παράδειγμα κάποιου που ενήργησε με ανυπακοή προς τον Θεό στο τέλος της ζωής του και γι' αυτό ο Θεός τον έφερε στο σπίτι του

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Alethia Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν κερδίζουμε τη σωτηρία, αλλά ο Θεός με τη σοφία Του αποφάσισε να μας αναθέσει έργο. Το ότι αποδεχόμαστε τον Χριστό και κάνουμε το έργο που έχει για εμάς δεν είναι κάτι για να καυχηθούμε. Ο Αδάμ είχε δουλειά να κάνει στην τελειότητα του κήπου πριν την πτώση. Αποδεχόμαστε το δώρο του Θεού για τη σωτηρία και μας δίνεται καλό έργο να κάνουμε, αλλά δεν κερδίζουμε τη σωτηρία με αυτό, αλλά είναι μέρος της διαδικασίας της σωτηρίας που συχνά αναφέρεται ως αγιασμός στην προτεσταντική θεολογία.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ματθαίος 24:13 "αλλά αυτός που θα μείνει σταθερός στο τέλος θα σωθεί"

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Sundeeya's avatar
Sundeeya

Η επιμονή των αγίων

Thu Jan 23 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Απλή απάντηση, ναι αλλά όχι. Μπερδεύει, σωστά Γι' αυτό πρέπει να διαβάζουμε τον λόγο του Θεού. Είναι δική μας ατομική ευθύνη να απομακρύνουμε τις εικασίες. Ο Ιησούς ήταν με τον Πατέρα από την αρχή. Ήρθε για να υποστηρίξει τον νόμο (τις 10 εντολές) στην Καινή Διαθήκη. Αλλά και για να ολοκληρώσει και να ολοκληρώσει τη συμφωνία μας με τον θεό. Οπότε ναι, σωζόμαστε κατά χάρη/πίστη/αναγνώριση με το πολύτιμο αίμα του Χριστού. Εμείς καταδικάζουμε τους εαυτούς μας, αλλά ο Χριστός ήρθε να μας καταδικάσει για να μας δείξει τον δρόμο!

Thu Jan 23 2025
2 ❤️
Ask's avatar
Ask

Είναι αρκετά τρομακτικό να διαβάζεις τα περισσότερα από αυτά τα σχόλια. Συνιστώ ανεπιφύλακτα μαθήματα μαθητείας, συστηματική θεολογία και σχολιασμό στίχου προς στίχο με πλαίσιο. Η σωτηρία της Παλαιάς Διαθήκης και της Καινής Διαθήκης δεν είναι το ίδιο κ.λπ. Το να αρπάζεις τυχαία εδάφια από διάφορες περιοχές σε όλη την Αγία Γραφή χωρίς το σύνολο του μηνύματος αυτού και όλα αυτά αφαιρούν από το πλαίσιο του και το πραγματικό νόημα. Κανείς δεν υπολείπεται, δεν αμαρτάνει ή δεν καταλήγει να κάνει λάθη αφού αναγεννηθεί εδώ στη γη.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Έξοδος 32:33 Ο ίδιος ο Θεός λέει ότι αν κάποιοι αμαρτάνουν, θα σβήσει το όνομά τους από το βιβλίο της ζωής....Ο Μωυσής προσεύχεται και παρακαλεί για το λαό επειδή είχαν φτιάξει ένα χρυσό μοσχάρι ενάντια στους νόμους του Θεού. Μια φορά σωθήκατε δεν είναι πάντα σωσμένοι, αν υπολείπεστε... πρέπει να μετανοήσετε για τις αμαρτίες σας... Νομίζω ότι η εσωτερική υπερηφάνεια και η δημόσια εικόνα κάνει τους ανθρώπους να αποφεύγουν να αφιερώσουν εκ νέου τη ζωή τους στον Κύριο... Έλα τώρα, ποιος νοιάζεται; Πήγαινε για αυτό το κάλεσμα στο βωμό μετανοήστε και αλλάξτε τους τρόπους σας.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Milkah Αμήν. Ωστόσο, θα διευκρινίσω ότι δεν ζούμε με αμφιβολία για τη σωτηρία μας. Ούτε την "χάνουμε" όταν αμαρτάνουμε, όπως όταν χάνουμε τα κλειδιά ή το πορτοφόλι μας. Αισθάνομαι ότι τίθεται υπερβολική διαφορά στη σωτηρία έναντι του αγιασμού. Η σωτηρία είναι και στιγμιαία και μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στον Χριστό, ενώ ταυτόχρονα είναι μια δια βίου διαδικασία. Ο αγιασμός δεν είναι ξεχωριστός από τη σωτηρία, αλλά μάλλον μέρος αυτής.

Sat Jan 25 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Η αληθινή Σωτηρία δεν μπορεί να χαθεί.

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Είναι τόσο λυπηρό το πώς οι Χριστιανοί διδάσκονται λάθος! Ρωτήστε τον ιερό πνεύμα θα σας διευκρινίσει ο Θεός θέλει να τον υπηρετούμε στο πνεύμα και στην αλήθεια! (Όχι απλά όπως και να 'χει) να ζούμε όπως θέλουμε χωρίς αλλαγές!

Wed Jan 22 2025
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Yvette Τόσο αληθινό Yvette. Ευχαριστώ για την ανάρτηση. Εκτιμώ τις ιδέες της ώρας. Ο Κύριος να σας ευλογεί.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Afon's avatar
Afon

Ναι, μπορείτε να χάσετε αν αρχίσετε να αμαρτάνετε και δεν μετανοήσετε, όπως ακριβώς ο Εωσφόρος ήταν στον ουρανό και ο Θεός τον έδιωξε όταν αμάρτησε

Wed Jan 22 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Μια φορά αποθηκεύτηκε και θα αποθηκεύεται πάντα - ναι! Με την έννοια ότι, όταν κάποιος προσωπικά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σωθεί, δέχεται τον Χριστό και μεταμορφώνεται και δεν απομακρύνεται ποτέ από την πίστη.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Αν απομακρυνθούν ή δεν αλλάξουν ποτέ στην ομοιότητα του Χριστού, δεν σώθηκαν ποτέ εξαρχής.

Tue Jan 21 2025
5 ❤️
James's avatar
James

Μεγαλώνω στην πεποίθηση ότι μπορούμε να "χάσουμε" τη σωτηρία μας, με την έννοια ότι έχουμε την ελευθερία να απομακρυνθούμε από τον Χριστό αφού τον έχουμε πραγματικά συναντήσει. Πιστεύω στην επιμονή της αήττητης καρδιάς του Χριστού για εμάς, αλλά θα ήμασταν απλές μαριονέτες και αυτοματισμοί αν , μόλις μπούμε σε μια σχέση, δεν είχαμε πλέον την ικανότητα να την εγκαταλείψουμε. Ακόμα μεγαλώνω σε αυτή τη λογική, αλλά ο Θεός μας έφτιαξε με μια μεγάλη, νόστιμη ελεύθερη βούληση, που μπορεί (ανόητα) να τον απορρίψει.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
James's avatar
James

Γιατί οι άνθρωποι κάνουν την ψευδή εξίσωση της "επιλογής" του Ιησού (και κατ' επέκταση της εγκατάλειψης του Ιησού) για να κερδίσουμε τη σωτηρία μας, απλά μου φαίνεται γελοίο. Αν πνιγόμαστε στον Ειρηνικό Ωκεανό και επιλέγουμε να αρπάξουμε τη σωσίβια σχεδία, είμαστε άξιοι αυτής της πράξης Φυσικά και δεν είμαστε.

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@James καλά είπε ο James. Η σωτηρία μας δεν αφορά εμάς αλλά την επιλογή του Θεού. Αν ο γήινος γιος μου μου γύριζε την πλάτη και δεν μου μιλούσε ποτέ, παύει να είναι γιος μου;? Αυτή η αρμινιακή θεώρηση της σωτηρίας αναιρεί αυτή την παραβολή και δεκάδες γραφές και αποδυναμώνει την πληρότητα του επιτεύγματος του Χριστού.

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@James δεν υπάρχει τίποτα που μπορούμε να κάνουμε για να κερδίσουμε τη σωτηρία! Ο Θεός ζυγίζει το νόημα της καρδιάς, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε τον λόγο του μέχρι να πεθάνουμε ή να έρθει για μας. Κοιτάζει την προσπάθεια!!!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Benjamin δεν αλλάζει η αγάπη που έχεις εσύ για εκείνον αλλά θα αλλάξει η αγάπη που έχει εκείνος για σένα γιατί θα απομακρυνθεί από σένα σε σημείο που δεν σε ξέρει!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

η προσπάθεια της @Yvette δεν έχει πραγματικά καμία σχέση με αυτό. Ο Παύλος το κατέστησε αυτό απολύτως σαφές στην προς Γαλάτας. Όλα έχουν να κάνουν με αυτό που έκανε στο σταυρό, η σωτηρία είναι ένα δωρεάν δώρο που δίνεται σε εμάς που πιστεύουμε.

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt ναι Matt προσπαθεί να πιστέψει ! Ο Ιησούς πέθανε για σένα και για μένα αλλά αν πραγματικά πιστεύουμε τότε κάνουμε κάποιου είδους προσπάθεια , όταν πιστεύεις παράγει πίστη και μετά κάνεις, το να κάνεις κάτι είναι προσπάθεια, όχι?

Thu Jan 23 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@James Ο Σατανάς δεν μπορεί να μας αρπάξει από το χέρι του Πατέρα, αλλά μπορούμε να απομακρυνθούμε. Το έκανα και εγώ κάποτε. Ο Θεός με κυνήγησε πάνω από 5 χρόνια πριν επιστρέψω, αλλά ποτέ δεν με ανάγκασε.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

Ναι, ένας χριστιανός μπορεί να χάσει τη σωτηρία του. Αν λέτε το αντίθετο, ουσιαστικά λέτε ότι δεν έχουμε ελεύθερη βούληση. Ένας άνθρωπος μπορεί να επιλέξει να απομακρυνθεί από τον Θεό, αλλά αυτός είναι ο τρόπος για να "χαθεί" η σωτηρία. Κανείς στον κόσμο πριν την Προτεσταντική Μεταρρύθμιση δεν θα έλεγε ότι δεν μπορείς να χάσεις τη σωτηρία σου lol.

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

@Tyson δυστυχώς τα συμπεράσματά σας είναι φιλοσοφικά και όχι βιβλικά. Μήπως πήγες πίσω στο tardis και ανακάλυψες ότι "κανείς στον κόσμο δεν το σκέφτηκε αυτό"😂

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Charles's avatar
Charles

@Benjamin η διδασκαλία ότι κάποιος μπορεί να χάσει τη σωτηρία του είναι πράγματι βιβλική. Όπως λέει ο Παύλος στους Ιουδαίους χριστιανούς: Αποκοπήκατε από τον Χριστό, εσείς που θέλατε να δικαιωθείτε από τον νόμο- απομακρυνθήκατε από τη χάρη. - Γαλάτες 5:4 Πώς ένας χριστιανός απομακρύνεται από τη χάρη, αν δεν την είχε ποτέ εξ αρχής Φαίνεται αρκετά προφανές από τις γραφές ότι η σωτηρία μπορεί να χαθεί.

Fri Jan 24 2025
3 ❤️
Tyson's avatar
Tyson

@Benjamin αν λέτε ότι δεν μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας, λέτε ότι δεν έχετε ελεύθερη βούληση. Μπορείς να απορρίψεις ένα δώρο. Και το να λες ότι οι απόψεις μου δεν είναι "βιβλικές" είναι αυστηρά δική σου άποψη. Και πάλι, καμία εκκλησία δεν θα δίδασκε ποτέ ότι δεν μπορείς να χάσεις τη σωτηρία σου. Δεν χρειάζομαι Μηχανή του Χρόνου, έχουμε κυριολεκτικά γραπτά σχετικά με αυτό. Οι απόψεις του 'άπαξ και σωθείς πάντα σωθείς' δεν υποστηρίχθηκαν από καμία εκκλησία μέχρι τον 16ο αιώνα.

Mon Jan 27 2025
1 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Είναι τόσο θλιβερό ότι πολλοί Χριστιανοί ζουν στο τεντωμένο σχοινί της μη κατανόησης της ολοκλήρωσης του επιτεύγματος του Χριστού και επιλέγουν τη σωτηρία μέσω έργων, όπως την ονομάζουν οι μάρτυρες του Ιεχωβά, εξαιτίας της παρανόησης της Αγίας Γραφής. Θα υπάρξουν κάποιοι που δεν ήταν ποτέ πιστοί εξ αρχής, όπως ο Ιούδας, αλλά έχουν την εντύπωση ότι είναι χριστιανοί. Αυτό όμως είναι εντελώς διαφορετικό από τη σωτηρία με έργα ή με το φόβο της διάπραξης του ασυγχώρητου αμαρτήματος!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Benjamin @Benjamin Αν πρόκειται να φέρεις την JW εδώ μέσα, τότε επιτρέψτε μου να πω ότι αφού έχω μελετήσει τη Βίβλο και τη θεολογία για χρόνια, η θέση μου είναι πολύ παρόμοια με την Ανατολική Ορθόδοξη. Ενώ η θεολογία μου παραμένει σταθερά μέσα στον μη μεταρρυθμισμένο προτεσταντικό ευαγγελισμό αυτός είναι ένας από τους τομείς που έχουν δίκιο. Η μόνη μου διαφωνία είναι ότι πιστεύουν ότι κανείς δεν μπορεί να ξέρει ότι έχει σωθεί. Πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στη σωτηρία μας και να ευχαριστούμε τον Θεό γι' αυτήν κάθε μέρα.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Benjamin's avatar
Benjamin

Η Γαλάτες 5:1 μιλάει για το πώς μπορούμε να σταματήσουμε να ζούμε μέσα στο αγαθό της χάρης του Θεού. Το να αποστατήσουμε δεν σημαίνει ότι χάνουμε τη σωτηρία μας. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε "αγέννητοι ξανά". Δόξα τω Θεώ!

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Lee's avatar
Lee

@Benjamin μπορείτε να εξηγήσετε το James 2:14-26 Έτσι και η πίστη από μόνη της, αν δεν έχει έργα, είναι νεκρή. Υπέθεσα ότι αυτό σήμαινε ότι μπορείς να σωθείς, ωστόσο αν δεν αλλάξεις τη ζωή/τα έργα σου για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος. Δεν έχεις δεσμευτεί πλήρως να σωθείς. Αυτές είναι υποθέσεις που δεν είμαι ειδικός, θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Lee να σωθεί δεν είναι για τη δέσμευση και την αφοσίωση, είναι μέσω της πίστης και μόνο από τη χάρη του αίματος του Χριστού που χύθηκε στο σταυρό

Wed Jan 22 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Τα έργα είναι η απόδειξη της διακήρυξης της πίστης σας. Λόγω του Αγίου Πνεύματος στη ζωή σας "κάνετε" έργα, όχι από καταναγκασμό, αλλά λόγω της εκτίμησής σας για τη θυσία του Ιησού και του Αγίου Πνεύματος που εργάζεται στη ζωή σας. Και την ανανέωση του νου σας.

Fri Jan 24 2025
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

Αν είμαστε ικανοί να χάσουμε τη σωτηρία μας, ποιο είναι το νόημα της χάρης Είναι το αίμα του Ιησού περιορισμένο Είναι υπό όρους Αν ήμασταν ικανοί να σώσουμε τους εαυτούς μας και/ή να διατηρήσουμε τους εαυτούς μας σωστούς, γιατί πέθανε ο Ιησούς εξ αρχής

Tue Jan 21 2025
4 ❤️
Matt's avatar
Matt

Ιωάννης 10:28 "Εγώ τους δίνω αιώνια ζωή, και δεν θα χαθούν ποτέ, και κανείς δεν θα τους αρπάξει από το χέρι μου" Ρωμαίους 11:29 "Διότι οι δωρεές και οι κλήσεις του Θεού είναι αμετάκλητες" Ρωμαίους 8:38-39 "Διότι είμαι βέβαιος ότι ούτε ο θάνατος ούτε η ζωή, ούτε οι άγγελοι ούτε οι άρχοντες, ούτε τα παρόντα ούτε τα μέλλοντα, ούτε οι δυνάμεις, ούτε το ύψος ούτε το βάθος, ούτε οτιδήποτε άλλο σε όλη τη δημιουργία, θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού εν Χριστώ Ιησού, του Κυρίου μας."

Tue Jan 21 2025
3 ❤️
Gourab's avatar
Gourab

@Matt Η Χάρη και όλα τα παραπάνω εδάφια της Βίβλου που αναφέρατε ισχύουν μόνο αν σηκώσουμε τον σταυρό μας και ακολουθήσουμε τον Ιησού σε καθημερινή βάση. Καμία προσευχή που γίνεται σήμερα δεν είναι αρκετή για το αύριο. Γι' αυτό προσευχόμαστε "Δώσε μας σήμερα τον άρτον ημών τον επιούσιον 🍞" και όχι "δώσε μας τον αυριανό άρτο". Ως εκ τούτου, στη Βίβλο αναφέρεται συνεχώς ότι πρέπει να αγρυπνούμε καθημερινά (Ματθ. 25:13, Ματθ. 24:42, Αποκ. 3:16) Επομένως, πρέπει να προσευχόμαστε και να ζητάμε συγχώρεση για τις αμαρτίες μας καθημερινά.

Tue Jan 21 2025
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Gourab είναι καλό να προσεύχεστε κάθε μέρα, ωστόσο δεν πιστεύω ότι η σωτηρία σας εξαρτάται από αυτό.

Tue Jan 21 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt @ freely@

Wed Jan 22 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Gourab Συμφωνώ, αλλά δεν είναι ένα "Ουπς! Ξέχασα να προσευχηθώ σήμερα. Δόξα τω Θεώ που δεν πέθανα σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα επειδή δεν κλείδωσα τη σωτηρία μου σήμερα"

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Matt Gace σημαίνει ότι ήθελε να απελευθερώσει μου κανείς δεν του είπε να επιλέξει επέλεξε γιατί έχει τη δύναμη να το κάνει!

Wed Jan 22 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Η Αγία Γραφή προειδοποιεί τους χριστιανούς ότι μπορούν να "πέσουν από τη χάρη" (Γαλ. 5:1-5), να "αποκοπούν" από τη σωτηρία (Ρωμ. 11:18-22), να αφαιρεθεί το όνομά τους από το βιβλίο της ζωής του Αρνίου (Αποκ. 22:19), διαπράττοντας ορισμένες αμαρτίες και μη μετανοώντας γι' αυτές (πρβλ. Εφεσ. 5:3-5, Α΄Κορ. 6:9, Γαλ. 5:19, Αποκ. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
4 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Δεν μπορεί να είναι πιο ξεκάθαρο από αυτό

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Είναι πραγματικά πολύ απλό,. Η Αγία Γραφή προειδοποιεί τους Χριστιανούς ότι μπορούν να "πέσουν από τη χάρη" (Γαλ. 5:1-5), να "αποκοπούν" από τη σωτηρία (Ρωμ. 11:18-22), να αφαιρεθεί το όνομά τους από το βιβλίο της ζωής του Αρνίου (Αποκ. 22:19), διαπράττοντας ορισμένες αμαρτίες και μη μετανοώντας γι' αυτές (πρβλ. Εφεσ. 5:3-5, Α΄Κορ. 6:9, Γαλ. 5:19, Αποκ. 21:6-8).

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Axel's avatar
Axel

Είναι καλύτερα αν δεν σταματήσεις να πιστεύεις

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Jay's avatar
Jay

Idk αλλά θα το πω του u δεν μπορεί να χτίσει τίποτα σε σκουπίδια ή ένα αδύναμο θεμέλιο

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

ναι, αυτό είναι σωστό

Mon Jan 20 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Νομίζω ότι ένα τόσο τεράστιο θέμα όπως αυτό χρειάζεται λεπτομερή μελέτη ολόκληρου του λόγου του Θεού. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάνει αρκετή από τη δύσκολη δουλειά για εμάς. Μπορώ να συστήσω το βιβλίο Bible Doctrine του Wayne Grudem, το οποίο είναι μια συνοπτική έκδοση της Συστηματικής Θεολογίας του. Είναι πιο ευανάγνωστο από ό,τι νομίζετε, και είναι χρήσιμο για εμάς στη μελέτη της Βίβλου. Χωρίς ολοκληρωμένη μελέτη, θα μπορούσαμε να πιστέψουμε όποιο επιχείρημα μας βολεύει, ή ακόμη και να σκεφτούμε ότι ο λόγος του Θεού μπορεί να είναι αντιφατικός (που δεν είναι)

Mon Jan 20 2025
3 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Rachel συγγνώμη για το τυπογραφικό λάθος στο τέλος - μπορεί να είναι αντιφατικό (που δεν είναι)

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Rachel Γεια σας Rachel, συμφωνώ με τα χρήσιμα σχόλιά σας. Ο Θεός να σας ευλογεί.

Sat Jan 25 2025
0 ❤️
Sylvanus's avatar
Sylvanus

Σώθηκε ποτέ ο Ιούδας Έχασε ποτέ ο Ιούδας τη σωτηρία του Μπορεί ένας χριστιανός να απαρνηθεί τον Χριστό και να γίνει σατανιστής

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Angel's avatar
Angel

Μπορώ να γράψω όλη την ημέρα για αυτό το θέμα που συζητείται εδώ και καιρό, αλλά θα πω μόνο αυτό, αυτό δεν είναι γραφή, και υπάρχουν πολλές γραφές που αποδεικνύουν ότι αυτό το ρητό είναι ψευδές. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μελετήστε για να δείξετε τον εαυτό σας εγκεκριμένο προς τον Θεό, έχει υπάρξει αρκετή χειραγώγηση του λόγου του Θεού, επειδή οι άνθρωποι επιθυμούν να κάνουν τον λόγο του Θεού να κατευνάσει την αμαρτία τους. Όποιος αντέχει μέχρι τέλους, αυτός θα σωθεί Ματθαίος 24:13.

Sun Jan 19 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Δεν σε γνώρισα ποτέ 21 "Δεν θα μπει στη βασιλεία των ουρανών όποιος μου λέει: Κύριε, Κύριε, αλλά όποιος κάνει το θέλημα του Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς. 22 Κατά την ημέρα εκείνη πολλοί θα μου πουν: "Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά σου και δεν εκδιώξαμε δαιμόνια στο όνομά σου και δεν κάναμε πολλά δυνατά έργα στο όνομά σου;" 23 Και τότε θα τους δηλώσω: "Δεν σας γνώρισα ποτέ- φύγετε από μένα, εργάτες της ανομίας Ας μην θεωρούμε λοιπόν τη σωτηρία δεδομένη

Sun Jan 19 2025
3 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

@Yvette έχετε απόλυτο δίκιο. Αν ο Ιησούς λέει ότι δεν ξέρει ποιος είσαι σημαίνει ότι δεν έχεις σωθεί. Ναι, μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας. Ακριβώς όπως η ιστορία με τις παρθένες με τις λυχνίες. Η διατήρηση του λαδιού, του χρίσματος είναι ζωτικής σημασίας. Κανείς δεν μπορεί να δώσει σε κανέναν άλλον από το λάδι του, πρέπει να κερδίσετε το δικό σας και να συνεχίσετε να το διατηρείτε. Διαφορετικά, δεν πρόκειται να τα καταφέρετε. Θα σας αρνηθεί, επειδή Τον έχετε αρνηθεί, δεν θα μπείτε στη βασιλεία των ουρανών.

Mon Jan 20 2025
2 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

Είμαι τόσο χαρούμενος που μπορούμε ως Χριστιανοί να έχουμε αυτές τις συζητήσεις γιατί πρέπει να ξέρουμε ότι σωζόμαστε με τη χάρη του γιατί μας αγαπάει ακόμα και όταν δεν υπακούμε περιμένει να πέσουμε σε ευθυγράμμιση αλλά αν δεν το κάνουμε δεν το κάνουμε! η αγάπη του δεν αλλάζει αλλά αυτό είναι που κάνει mathew7: 21-23 λέει:

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Rory's avatar
Rory

Ό,τι ξεκίνησε ο Θεός θα το ολοκληρώσει... 1 Πέτρος Είμαι κάποιος που έκανε slide για ένα διάστημα. Ο Θεός ήταν αποφασισμένος να συνεχίσει αυτό το έργο!

Sat Jan 18 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Δεν μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας. Ο Ιησούς έχει υποσχεθεί να μας κρατήσει και δεν αποτυγχάνει ποτέ.

Sat Jan 18 2025
3 ❤️
Yvette's avatar
Yvette

@Gustavo η πίστη του δεν τίθεται θέμα ποτέ δεν αποτυγχάνει έχει υποσχεθεί να μας κρατήσει ,αλλά έχουμε και εμείς να κάνουμε κάτι άλλο ! Είναι να μείνουμε κάτω από το καταφύγιο του Υψίστου αν φύγουμε , δεν μας αναγκάζει να το κάνουμε , περιμένει υπομονετικά να γυρίσουμε πίσω!

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Tonya's avatar
Tonya

Αν κάποιος έχει σωθεί από τον Ιησού Χριστό, τον Υιό του Παντοδύναμου Θεού ... τότε έχει λυτρώσει αυτό το άτομο με το αίμα Του και έχει συγχωρήσει όλες τις αμαρτίες του. Είναι πιστός στο να ολοκληρώσει αυτό που ξεκίνησε μέσα μας, και ο παντοδύναμος, πανταχού παρών Θεός μας είναι πάντα μαζί μας για να μας καθοδηγεί και να μας κρατάει στα χέρια Του. Γνωρίζει την αρχή και το τέλος μας. Γιατί να μας προορίσει και μετά να μας χάσει Νομίζω ότι εκείνοι που "χάνουν τη σωτηρία/πίστη τους" απορρίπτουν σκόπιμα τον Θεό, αλλά Εκείνος ήξερε ότι θα το έκαναν, ωστόσο η χάρη Του είναι επαρκής.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Harry's avatar
Harry

Στις επιστολές του Αγίου Παύλου: γράφει ακριβώς έτσι: Σωθήκαμε, σώζομαι και ελπίζω να σωθώ κατά την τελευταία κρίση

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Νομίζω ότι αν μετανοήσουμε πραγματικά, σωζόμαστε, αν στη συνέχεια οπισθοχωρήσουμε, σωζόμαστε, αν απομακρυνθούμε, σωζόμαστε, ο Θεός περιμένει να γυρίσουμε και θα περιμένει όσο χρειαστεί. Άκουσα πρόσφατα μια ιστορία για έναν άνθρωπο που έγινε χριστιανός όταν ήταν νέος, αλλά αργότερα γύρισε την πλάτη του, χρόνια αργότερα, και πεθαίνοντας από καρκίνο, ένιωσε την παρουσία του Θεού και στο νεκροκρέβατό του, επέστρεψε στον Χριστό. Έτσι, υπάρχει ελπίδα για εκείνους τους αδελφούς και τις αδελφές που έχουν απομακρυνθεί. Αλλά έδωσαν πραγματικά τη ζωή τους στον Ιησού

Fri Jan 17 2025
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jacki Γεια σας Jacki, Σας ευχαριστώ για την προσεκτική σας ανάρτηση. Συμφωνώ ότι μπορούμε να υποχωρήσουμε και αν κάποιος είναι πραγματικά αναγεννημένος χριστιανός έχουμε πάντα το δώρο του Θεού της σωτηρίας. Είναι σημαντικό όλοι μας να μην θεωρούμε δεδομένο το πολύτιμο δώρο της σωτηρίας Του.

Fri Jan 17 2025
2 ❤️
Jackson's avatar
Jackson

Ο Θεός θέλει να σωθούν όλοι, και ακόμη και στο νεκροκρέβατό σας θα σας δώσει μια τελευταία ευκαιρία να μετανοήσετε και να Τον δεχτείτε στην καρδιά σας, ώστε να σας καλωσορίσει στο σπίτι σας. Στο τέλος όλων αυτών εξακολουθεί να είναι δική σας η επιλογή. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πότε θα φύγουμε και ακόμη και αν θα έχουμε αυτή την τελευταία ευκαιρία να σωθούμε. Το ποιον θα υπηρετήσεις όταν πεθάνεις είναι το πού θα πας. Δεν υπάρχουν αλλά σε αυτό το σημείο. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και επαγρύπνηση για τον ερχομό του Χριστού. Θα έρθει σαν κλέφτης μέσα στη νύχτα.

Mon Jan 20 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Όπως με κάθε σχέση, πρέπει να διατηρηθεί. Ο Θεός μας προσκαλεί να είμαστε σε μια διαθήκη μαζί Του και έχουμε την επιλογή αν θα δεχτούμε ή θα απορρίψουμε την πρόσκληση. Αν δεχτούμε, πρέπει να διατηρήσουμε τη σχεσιακή διαθήκη μαζί Του. Ο γάμος είναι ένα παράδειγμα γι' αυτό, οι σκληρές καρδιές οδηγούν στο διαζύγιο, καθώς οι σκληρές καρδιές μπορούν να μας οδηγήσουν μακριά από τον Θεό. Μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία με το να μην διατηρείτε τη σχέση σας με τον Ιησού.

Fri Jan 17 2025
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ήθελα επίσης να προσθέσω ότι μπορείτε επίσης να επιστρέψετε σε μια σχέση. Η σωτηρία είναι πάντα διαθέσιμη, αλλά μπορούμε και εμείς να απομακρυνθούμε από αυτήν, άρα να την χάσουμε. Ο Θεός δεν μας την αφαιρεί ποτέ, εμείς την αφαιρούμε από τον εαυτό μας, όταν δεν επιλέγουμε να κρατάμε πρώτα τον Θεό.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

@Oasis Καλημέρα αγαπητέ Oasis, συμφωνώ περισσότερο με αυτό... σας ευχαριστώ που μοιράζεστε 🙏🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Charlie ευχαριστώ Charlie :) Χαίρομαι που ήταν χρήσιμο ☺️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Raivo's avatar
Raivo

Πάντα μου άρεσε το κήρυγμα του Davids Pawson σχετικά με αυτό. Έγραψε επίσης ένα βιβλίο. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά.

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Hil's avatar
Hil

Ditto! 😊 Σκεφτόμουν επίσης το κήρυγμα του Pawson όταν είδα αυτή την ερώτηση.

Fri Jan 17 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Δεν πιστεύω ότι μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας, αλλά μπορείτε να την απολέσετε/απομακρυνθείτε από αυτήν. Υπάρχουν πολλές γραφές στην Κ.Δ. που περιγράφουν αυτό που συμβαίνει. α΄ Τιμόθεο 4:1, Λουκάς 12:42-48, Β΄ Πέτρου 2:20-22, Εβραίους 3:12, Ρωμαίους 11:22

Wed Jan 15 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Troy Και με βάση αυτές τις Γραφές, μια φορά σωθεί πάντα σωθεί είναι ψευδής

Thu Jan 16 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ακριβώς 💯

Thu Jan 16 2025
3 ❤️
Miairis's avatar
Miairis

Συμφωνώ ότι το να σωθείς μια φορά και να σωθείς πάντα είναι ψευδές. Αποκάλυψη 3:16 Έτσι, επειδή είστε χλιαροί -ούτε ζεστοί ούτε κρύοι-, είμαι έτοιμος να σας φτύσω από το στόμα μου. Ο Θεός είναι γεμάτος έλεος και θέλει όλοι μας να μετανοήσουμε αλλά όπως κάθε σχέση απαιτεί δουλειά και δέσμευση για να ζήσουμε τη ζωή μας με το σωστό τρόπο Ο Θεός μας λέει πώς να ζήσουμε μέσα από το λόγο του .

Sun Jan 19 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Μια φορά αποθηκεύονται πάντα αποθηκεύονται. "Τα πρόβατά μου ακούνε τη φωνή μου, και τα γνωρίζω, και με ακολουθούν. Και τους δίνω ζωή αιώνια, και δεν θα χαθούν ποτέ, και κανείς δεν θα τα αρπάξει από το χέρι Μου. Ο Πατέρας Μου, που Μου τα έδωσε, είναι μεγαλύτερος από όλους- και κανένας δεν μπορεί να τα αρπάξει από το χέρι του Πατέρα Μου. Εγώ και ο Πατέρας μου είμαστε ένα"" ~ Ιωάννης 10:27-30

Wed Jan 15 2025
2 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie ναι, αλλά στο Ιωάννης 12: 47 έως 50 το συμπλήρωσε με τα εξής: 47 "Αν κάποιος ακούει τα λόγια μου, αλλά δεν τα τηρεί, δεν τον κρίνω. Διότι δεν ήρθα για να κρίνω τον κόσμο, αλλά για να σώσω τον κόσμο. 48 Υπάρχει δικαστής για εκείνον που με απορρίπτει και δεν δέχεται τα λόγια μου- τα ίδια τα λόγια που έχω πει θα τον καταδικάσουν την έσχατη ημέρα. 49 Επειδή, δεν μίλησα από μόνος μου, αλλά ο Πατέρας που με έστειλε με πρόσταξε να πω όλα όσα μίλησα.

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

50 Γνωρίζω ότι η εντολή του οδηγεί στην αιώνια ζωή. Έτσι, ό,τι λέω είναι ακριβώς αυτό που μου είπε ο Πατέρας να πω"

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Έτσι, μπορούμε να χάσουμε τη σωτηρία αν δεν ακολουθήσουμε τις διδασκαλίες του. Ωστόσο, αν μετανοήσουμε πραγματικά και ακολουθήσουμε τις διδασκαλίες του, ο Κύριός μας θα μας συγχωρήσει!

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit αλλά μιλάει για "ακροατές του λόγου αλλά όχι πράττοντες" (όπως οι Φαρισαίοι) οπότε τότε νομίζω ότι είναι θέμα ότι δεν έχουν σωθεί πραγματικά. Δεν πιστεύω ότι μπορείς να έχεις το Άγιο Πνεύμα και να λαμβάνεις τη σωτηρία και να ζεις άνετα μια ζωή στην αμαρτία χωρίς πεποίθηση χωρίς να γυρίσεις πίσω στον Πατέρα 🙏🏽❤️ Νομίζω ότι μόλις σωθείς είσαι Δικός Του ❤️

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit υπάρχουν πάρα πολλά εδάφια για να το υποστηρίξουν, και νομίζω ότι όλα τα άλλα είναι καθοδήγηση για το πώς να ζούμε με την αγάπη Του - και αν αγαπάτε πραγματικά τον Ιησού θα το κάνετε εξ ορισμού. Αλλά στο τέλος της ημέρας, ποιος ξέρει! Εκτιμώ τη σωτηρία μου και προσεύχομαι να μην την χάσω ποτέ, αλλά ταυτόχρονα ζω με την ειρήνη και την άνεση ότι είμαι Δικός Του για πάντα και για πάντα

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Koren-Marie lose*

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie μιλάει στους Φαρισαίους, όχι μόνο γι' αυτούς. Λέει ξεκάθαρα "οποιοσδήποτε" Όλοι παραστρατούμε, αλλά αν μετανοήσουμε πραγματικά, συγχωρούμαστε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στάλθηκε για να μας λυτρώσει και να μας συγχωρέσει. Όπως είπε και στον απόστολο Πέτρο. Συγχωρήστε όταν σας ζητηθεί, όπως συγχωρεί ο ουράνιος Πατέρας (παραφράζοντας εδώ Ματθαίος 18:21-35). Έτσι το κάνει και αυτός. Πρέπει να μετανοήσετε. Ακόμα και η παραβολή του άσωτου υιού δείχνει ότι...

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

Υπάρχουν εδάφια που μιλούν για το ποίμνιό του που ακολουθεί τον λόγο του και ότι θα είμαστε σε θέση να δούμε ή να διακρίνουμε τους οπαδούς του από τις πράξεις τους, όχι από τα λόγια (παραφράζω και εδώ). Το εδάφιο Ματθαίος 16:24-28 είναι το καλύτερο από αυτά που μπορώ να σκεφτώ, με το εδάφιο 27 να ξεχωρίζει.

Sat Jan 18 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Ajit Συμφωνώ με όλα όσα λέτε και οι δύο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας - σημαίνει ότι όσοι είναι πράττοντες και όσοι Τον ακολουθούν, σώζονται και θα σώζονται πάντα. Αν έχεις σωθεί, θα μετανοήσεις - εξ ορισμού - όταν τα κάνεις θάλασσα, γιατί μετά από αυτή τη σωτηρία και τη λήψη του Αγίου Πνεύματος απλά δεν μπορείς να ζεις στην αμαρτία

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Koren-Marie, ελπίζω να καταλάβω την άποψή σας. Πιστεύω ότι λέτε ότι εφόσον επιλέγετε να περπατάτε σύμφωνα με τις εντολές του Κυρίου, αν και θα πέφτετε μερικές φορές (όχι εσκεμμένα) και θα μετανοείτε ολόψυχα, θα σωθείτε. Χωρίς να περιλαμβάνεται ο κατάλογος των επιφυλάξεων όπου κάποιος επιλέγει εκούσια να αμαρτήσει και πιστεύει, θα ζητήσω απλώς συγχώρεση και θα σωθώ. Αν αυτό εννοείτε, τότε βρισκόμαστε στην ίδια σελίδα! ✝️

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Angel's avatar
Angel

Το κλειδί για να δείτε να ακούτε είναι ότι ο λαός του (τα πρόβατά του) τον ακολουθούν, που σημαίνει ότι παραμένουν στο θέλημά του, στο λόγο του και στον τρόπο του, αυτό είναι που τους κάνει δικούς του και τους κρατάει στα χέρια του. Ο διάβολος δεν μπορεί απλά να μας αρπάξει, αλλά μπορούμε να πηδήξουμε έξω και να επιλέξουμε να υποταχθούμε σε έναν άλλο νόμο

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Angel @Ajit Συμφωνώ με όλα όσα λέτε και οι δύο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να χάσετε τη σωτηρία σας - σημαίνει ότι όσοι είναι πράττοντες και όσοι Τον ακολουθούν σώζονται και θα σώζονται πάντα. Αν έχεις σωθεί, θα μετανοήσεις - εξ ορισμού - όταν τα κάνεις θάλασσα, γιατί μετά από αυτή τη σωτηρία και τη λήψη του Αγίου Πνεύματος απλά δεν μπορείς να ζεις στην αμαρτία

Tue Jan 21 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

1/2 Αυτή είναι απλώς η γνώμη μου, αλλά ΟΧΙ. Ο Ιησούς πλήρωσε το υπέρτατο τίμημα για να μπορέσουμε να σωθούμε. Αλλά ο Θεός μας έδωσε ελεύθερη βούληση ώστε να επιλέξουμε να ακολουθήσουμε τον Χριστό και να σωθούμε. Αλλά αν δεν απομακρυνθούμε από την αμαρτία και τους τρόπους του κόσμου, τότε είμαστε αιχμάλωτοι των αμαρτιών στις οποίες συνεχώς επιστρέφουμε. Πρέπει να μετανοήσουμε και ο Ιησούς θα μας σώσει. Ο Ιησούς με σώζει σε καθημερινή βάση, γιατί όλοι δεν υπολειπόμαστε

Wed Jan 15 2025
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2/2 Αν πάτε σε μια επικίνδυνη περιοχή & σας απαγάγουν & σας βασανίζουν. Φωνάζεις Ιησούς, εγώ και Αυτός. Ακολουθείς τον Ιησού για λίγο, αλλά ο δρόμος γίνεται δύσκολος και δεν είναι συναρπαστικός... έτσι καταλήγεις να επιστρέφεις σε εκείνη την επικίνδυνη περιοχή όπου βρίσκονται οι απαγωγείς και σε βασανίζουν ξανά. Φωνάζεις ξανά Ιησού, σώσε με σε παρακαλώ, λυπάμαι που σε άφησα. Μπορείς να φανταστείς ότι ο Ιησούς θα σου έλεγε - Σε έσωσα ήδη μια φορά. Μια φορά σώθηκες και πάντα σώζεσαι, σωστά Δόξα τω Θεώ, ο Ιησούς δεν το λέει ποτέ αυτό και είναι ενθουσιασμένος που θα μας σώσει

Wed Jan 15 2025
4 ❤️
Byran's avatar
Byran

@Louise Συμφωνώ

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Louise Συμφωνώ ότι μου αρέσει το παράδειγμά σας

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

@Louise συγχέετε τη σωτηρία από μια δύσκολη περίσταση με την αιώνια σωτηρία. Ναι, ο Θεός πάντα μας σώζει από δύσκολες καταστάσεις, αλλά όταν πρόκειται για αιώνια σωτηρία, όπως υποδηλώνει και το όνομα, είναι αιώνια. Αιώνια. Τι είδους αιώνια σωτηρία δεν διαρκεί για πάντα

Thu Jan 16 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Lydia Η σωτηρία είναι ένα δωρεάν δώρο για να μας σώσει από τις φωτιές της κόλασης. Μπορείτε ακόμα να χάσετε το Βασίλειο του Παραδείσου, με το να ενδίδετε στην αμαρτία. Το Γαλάτας 5:21 λέει "φθόνος, μέθη, λαγνεία και άλλες αμαρτίες σαν αυτές. Επιτρέψτε μου να σας πω ΞΑΝΑ, ότι όποιος ζει τέτοιου είδους ζωή ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ το Βασίλειο του Θεού" Το τίμημα που πληρώνουμε για την αμαρτία είναι η σωτηρία μας. Πρέπει να μετανοήσουμε.

Thu Jan 16 2025
1 ❤️
Charlie's avatar
Charlie

Σας ευχαριστούμε Louise για τα αρχικά σας σχόλια, και αυτή είναι άλλη μια σπουδαία απάντηση 🙏🏼 Αγαπώ ότι ο Ιησούς δεν μας εγκαταλείπει ΠΟΤΕ... ακόμα και όταν εξακολουθούμε να κάνουμε τα ίδια ηλίθια λάθη 🙏🏼❤🙌🏼

Sat Jan 18 2025
1 ❤️
Angel's avatar
Angel

@Louise για τον μισθό της αμαρτίας είναι ο θάνατος Ρωμαίους 6:23

Sun Jan 19 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Μπορώ να δώσω απάντηση σε διαφορετική ερώτηση Επειδή πιστεύω ότι το κλειδί για να βρεθεί μια καλή απάντηση είναι να αποδεχτείς ότι υπάρχουν μεγαλύτερα ερωτήματα που λύνουν μικρότερα. Είναι καλός ο Θεός; αν πιστεύουμε πραγματικά ότι ο Θεός είναι καλός, ότι μας ακούει όταν φωνάζουμε, αν πιστεύουμε ότι δεν έχει κλείσει τις πύλες του παραδείσου για εμάς με αδύνατους ή συγκεχυμένους κανόνες. τότε έχουμε έναν καλό λόγο να Τον εμπιστευτούμε ανεξάρτητα από τις απαντήσεις σε μικρότερα ερωτήματα. η καλοσύνη του Θεού είναι πράγματι ένα μεγαλύτερο ερώτημα.

Wed Jan 15 2025
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Taylor ναι.

Wed Jan 15 2025
1 ❤️
Leona's avatar
Leona

Ο Ιησούς είπε "πηγαίνετε και μην αμαρτάνετε πλέον"

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Quinn's avatar
Quinn

Ας δούμε τις γραφές! Το Κατά Ματθαίον 7:21-23 είναι μια αρκετά σαφής απάντηση. Υ.Γ. Η πιο ακριβής μετάφραση των λέξεων του Ιησού, "δεν σε γνώρισα ποτέ", από το πρωτότυπο της Κινεζικής θα ήταν "γιατί ούτε μια μέρα δεν σε αξίωσα ως δικό μου". Οπότε όλο αυτό το να ομολογούμε την πίστη μας, τα έργα, η υπηρεσία, η προσευχή κ.λπ. δεν είναι ο τρόπος για να μας διεκδικήσει ο Ιησούς. Να θυμάστε: υπάρχει ένας δρόμος που φαίνεται σωστός στους ανθρώπους και στο τέλος οδηγεί στο θάνατο. Ο δρόμος είναι στενός, φίλοι μου, μονόδρομος πίσω από τον Χριστό, τον Κύριό μας!

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Byran's avatar
Byran

Πιστεύω ότι είναι δυνατόν να απομακρυνθούμε από τον Κύριο. Ενώ δεν σωζόμαστε με τα δικά μας έργα, καλούμαστε να ζούμε μια αγία και αγιασμένη ζωή - δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγουμε. Η Αγία Γραφή υποστηρίζει αυτή την αλήθεια, αν και πολλοί επιλέγουν να μην το δουν, συχνά λόγω των σαρκικών τους επιθυμιών ή της επιρροής ψευδών διδασκαλιών. Ο δρόμος για τη ζωή είναι στενός.

Tue Jan 14 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Έχω μάθει για την πίστη και την αστείρευτη Αγάπη Του σε μεγάλο βαθμό μέσα από την έλλειψη της δικής μου. Αλλά για τη Χάρη του Θεού πάει ο καθένας από εμάς... Δεν μπορούμε να περιορίσουμε την ικανότητα του Ιησού να σώζει μέσω της κατανόησής μας γι' αυτήν. Ο Θεός μας κυνηγά, και έστειλε τον Ιησού με μια καρδιά ελέους, γνωρίζοντας πλήρως ότι δεν μπορούμε να παραμείνουμε πιστοί, και Τον χρειαζόμαστε ως συνήγορο για μας.. έτσι ώστε κανείς να μην μπορεί να καυχηθεί με τα δικά του έργα. Αυτός είναι ο Θεός μας. Δεν πιστεύω ότι ο Θεός που γνωρίζω ότι είναι, απομακρύνει τους χειρότερους αμαρτωλούς (όπως εγώ).

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

*για να υποστηρίξω

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε είτε έτσι είτε αλλιώς, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα. Ο Θεός κοιτάζει την καρδιά και είναι θέλημά Του να μη χαθεί κανείς - υπάρχουν τόσες πολλές δύσκολες καταστάσεις και περιστάσεις, όπου δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε μια γενική θεωρία για το ποιος σώζεται και ποιος όχι. Αν πιστεύουμε πραγματικά ότι ο Θεός αγαπάει τους ανθρώπους, τότε πρέπει να πιστεύω ότι κοιτάζει τους ανθρώπους με συμπόνια (οι άνθρωποι που έχουν χάσει την πίστη τους το έχουν κάνει συνήθως λόγω πόνου), δίνοντάς τους την ευκαιρία να Τον αποδεχτούν.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Όχι, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, εμείς ως αναγεννημένοι Χριστιανοί δεν μπορούμε να χάσουμε τη σωτηρία μας και όσοι αναγεννώνται δίνεται αιώνια ζωή και ότι το σχέδιο του Θεού δεν μπορεί να αλλάξει, οι υποσχέσεις Του δεν μπορούν να αποτύχουν & ότι η κλήση του Θεού δεν μπορεί να ανακληθεί. Όσοι είναι πραγματικά σωσμένοι θα παραμείνουν σωσμένοι μέχρι το τέλος.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ωστόσο, ορισμένοι λένε ότι οι άνθρωποι μπορούν να υποχωρήσουν (να απομακρυνθούν) από την πίστη τους σε περιόδους δοκιμασίας. Αυτές οι δοκιμασίες μπορεί να περιλαμβάνουν αγώνες με την οικογένεια, επιλογές τρόπου ζωής ή άλλες δυσκολίες. Για να διασφαλίσουν τη σωτηρία, οι άνθρωποι πρέπει να καλλιεργούν την πίστη τους μέσω της προσευχής, της μελέτης της Βίβλου και της ενεργού συμμετοχής στην εκκλησία.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ο όρος οπισθοδρόμηση εμφανίζεται στην Παλαιά Διαθήκη και αναφέρεται συχνότερα στον λαό του Ισραήλ. Αυτοί εντάσσονται στην κατηγορία των "οπισθοδρομούντων" επειδή ήταν πρώτα ο λαός του Θεού. Κανένα από τα άλλα ειδωλολατρικά έθνη δεν ονομάστηκε ποτέ οπισθοδρόμος.

Tue Jan 14 2025
0 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Ένα από τα πράγματα που προκαλούν σύγχυση όταν μιλάμε για οπισθοδρόμηση είναι ότι συγχέουμε αυτούς που οπισθοδρομούν με αυτούς που δεν σώθηκαν ποτέ. Για να είσαι οπισθοδρόμος, πρέπει πρώτα να έχεις μια αληθινή σχέση με τον Ιησού Χριστό - αυτό σημαίνει ότι είχες μια αληθινή εμπειρία σωτηρίας. Πολλοί άνθρωποι δείχνουν εξωτερικά σημάδια σωτηρίας. Ίσως αρχίσουν να πηγαίνουν στην εκκλησία ή ακόμη και να υπηρετούν στη διακονία, αλλά δεν έχουν ποτέ βιώσει τη σωτηρία ή δεν έχουν εισέλθει σε προσωπική σχέση με τον Ιησού Χριστό.

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Lydia's avatar
Lydia

Δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό. Είμαι ενοικιαστής σε μια οικογένεια που πιστεύει ακράδαντα ότι δεν μπορείς και καταλαβαίνω από πού προέρχονται. Ο Ιησούς λέει ότι δεν θα χάσει κανέναν από αυτούς που του δόθηκαν. Και για όσους λένε ότι χάνεις τη σωτηρία όταν χάνεις την πίστη, ακόμα και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής έχασε την πίστη του αλλά νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι δεν έχασε τη σωτηρία του. Επομένως, φαίνεται να υπάρχει ένα καλό επιχείρημα γι' αυτό. Επιπλέον, η σωτηρία δεν κερδίζεται με έργα, άρα πώς μπορεί να χαθεί με έργα

Tue Jan 14 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ναι, μπορείτε, δυστυχώς. Έτσι πέφτουμε πρέπει να προσπαθήσουμε να είμαστε σαν τον Άγιο Πέτρο και όχι σαν τον Ιούδα τον Ισκαριώτη 💪♥️✝️

Tue Jan 14 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Πότε*

Tue Jan 14 2025
0 ❤️