Πίσω στα Κοινωνικά του SALT
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Θα πρέπει οι άντρες να κάνουν την πρώτη κίνηση 🧔

Δεν προσπαθώ να προκαλέσω διχασμό, αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω τις σκέψεις σας. Είναι εντάξει για μια κοπέλα να ζητήσει από έναν άντρα να βγούμε Κυρίες, περιμένετε τον άντρα να σας κυνηγήσει Άντρες, σας αρέσει να σας πλησιάζει μια γυναίκα Τι γίνεται με το ταίριασμα και την ανταλλαγή μηνυμάτων Πείτε μου τα πάντα!

17 Likes
105 Σχόλια
Jonathan's avatar
Jonathan

Ναι 100%. Λοιπόν, θα ήθελα μια κοπέλα γιατί είναι πιο εύκολο, αλλά θα το έκανα αν έπρεπε

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο - όλοι θα θέλαμε τα πράγματα να είναι ευκολότερα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει ισορροπία..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Νομίζω ότι η πρώτη πρωτοβουλία είναι σημαντική, αλλά δεν νομίζω ότι θα πρέπει να είναι πάντα ένα πρότυπο

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Γιατί να το κάνουμε περίπλοκο Αν ενδιαφέρεστε, ξεκινήστε επαφή ή ζητήστε ραντεβού, ανεξάρτητα από το αν είστε άνδρας ή γυναίκα. Για μένα δεν έχει πραγματικά σημασία, και σίγουρα δεν με αποθαρρύνει αν μια γυναίκα παίρνει πρωτοβουλία.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Συμφωνώ ότι οι γυναίκες θα πρέπει να αναλάβουν την πρωτοβουλία, αλλά ίσως να μην ζητήσουν το πρώτο ραντεβού.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Μερικά σπουδαία σχόλια εδώ :) Για μένα, προσωπικά, θα προτιμούσα ο άντρας να κάνει την πρώτη κίνηση όσον αφορά το να μου ζητήσει ραντεβού. Τούτου λεχθέντος όμως, σίγουρα έχω ξεκινήσει συζητήσεις με έναν άντρα αν με ενδιαφέρει, αλλά δεν έχω ζητήσει ποτέ από κάποιον άντρα να βγούμε ραντεβού. Μόλις ξεκινήσω μια συζήτηση μπορούν μετά να αποφασίσουν αν θέλουν να το προχωρήσουν περισσότερο ή όχι :)

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Γεια σου Abbie, συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση. Η έναρξη συνομιλιών εξαρτάται από τις εμπλεκόμενες προσωπικότητες. Ορισμένοι άνδρες μπορεί να είναι πολύ ντροπαλοί.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ναι! Είναι βιβλικό

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Γεια σου Nadia, Ενώ συμφωνώ ότι ο άνδρας πρέπει να καθοδηγεί τη γυναίκα σε έναν χριστιανικό γάμο, δεν υπάρχει τίποτα στη Βίβλο που να μιλάει για ραντεβού. Η άποψή μου είναι ότι μια γυναίκα μπορεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον και στη συνέχεια ο άνδρας μπορεί είτε να την ακολουθήσει με αγάπη είτε να την αφήσει να καταλάβει με σεβασμό ότι δεν θέλει να εξερευνήσει μια σχέση

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Ναι, αλλά είναι χρήσιμα αν οι γυναίκες κάθονται κοντά τους.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Με όλο το ghosting που έχω βιώσει προσωπικά, @Isabel - Team SALT , γιατί να το κάνω Αρχίζω να σχηματίζω την άποψη ότι το να κάνεις την πρώτη κίνηση είναι κάπως μάταιο. Αν μια κυρία έκανε την πρώτη κίνηση, τουλάχιστον θα ήξερα ότι ενδιαφέρεται, τουλάχιστον, για κουβέντα.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris Λυπάμαι που το ακούω αυτό Chris. Δεν είμαι σίγουρος πώς η πραγματοποίηση συνομιλίας μεταξύ άνδρα και γυναίκας έχει γίνει τόσο δύσκολη στην εποχή μας 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Ναι, το έχω βιώσει κι εγώ αυτό, αν μια γυναίκα ταιριάζει μαζί μου και απλά περιμένει μέχρι να γράψω το πρώτο μήνυμα, δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ εξ αρχής και προχωράει στο να με κάνει ghost μετά από μερικά μηνύματα. Νομίζω ότι είναι επίσης κάπως αγενές, θα προτιμούσα ένα απλό "Γεια σου, τι κάνεις;" παρά το τίποτα, αφού έτσι κι αλλιώς ο άντρας πρέπει να σκεφτεί το θέμα της συζήτησης.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Είναι πιο εύκολο να παίξεις God of War και να χαλαρώσεις.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τους άνδρες. Αν ταιριάξουμε και δεν στείλουν το πρώτο μήνυμα, υποθέτω ότι δεν ενδιαφέρονται αρκετά.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Καλή παρατήρηση, είναι ανόητο να αφήνετε έναν αγώνα αναπάντητο και από τις δύο πλευρές!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Γεια σου Chris, συμφωνώ ότι το ghosting δεν είναι καλό και απλά κακοί τρόποι. Σας προτείνω να συνεχίσετε να επιμένετε. Οι συζητήσεις στο Salt Table είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε ανθρώπους. Ο Θεός να σας ευλογεί

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris μπορώ να το καταλάβω αυτό φίλε, την ίδια κατάσταση πολλές φορές.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Γεια σου Dan και συνάδελφε Αυστραλέζε, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Συμφωνώ αν και αυτό συμβαίνει και στις γυναίκες, όπως μοιράστηκε η Stephanie παραπάνω. Τουλάχιστον αν κάποιος στέλνει μήνυμα τότε είναι καλή συμπεριφορά να το αναγνωρίζεις και να απαντάς με μήνυμα. Συνεχίστε να επιμένετε όμως. Ο Θεός να σας ευλογεί.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris, αν αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα, συμβαίνει και με τους δύο τρόπους. Έχω διστάσει να στείλω μήνυμα σε άτομα με τα οποία έχω ταιριάξει επειδή αυτοί που έχω δεν έχουν απαντήσει

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Πάντα

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Υπάρχει κάτι πολύ ελκυστικό σε έναν άντρα που παίρνει πρωτοβουλίες 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Είναι ίσως πιο εύκολο με το διαδίκτυο, αλλά στο πρόσωπο μπορεί να χάσετε πολλά από το να ζητήσετε από μια γυναίκα να βγείτε - ειδικά αν υπάρχει μια καθιερωμένη ομάδα φίλων ή είστε στην ίδια εκκλησία, όπου τα πράγματα μπορεί να γίνουν αμήχανα. Είτε IRL είτε online, πρέπει να υπάρχει κάποια ένδειξη συμβατότητας (ενδιαφέροντα, απόψεις κ.λπ.), οπότε πρέπει να υπάρχει υγιής επικοινωνία πριν ζητήσετε να βγείτε. Επίσης, φαίνεται ότι στις γυναίκες λένε να μην "συμβιβάζονται" ενώ στους άνδρες να είναι ανοιχτοί και να μην "παραβλέπουν", κάτι που μοιάζει με διπλά πρότυπα..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Μια ερώτηση για τις κυρίες - υποθέτοντας ότι ένας άντρας είναι σταθερός χριστιανός, έχει παρόμοια ηλικία, δεν είναι πολύ μακριά και υπάρχει ένα κοινό ενδιαφέρον/χόμπι/κάλεσμα, τι καθορίζει αν θα πείτε ναι σε ένα πρώτο ραντεβού ή αν θα απαντήσετε θετικά στο αρχικό τους μήνυμα

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Αν τον ξέρω IRL: πώς συμπεριφέρεται στους άλλους Με ελκύει με οποιονδήποτε τρόπο (Ίσως να μην είναι "ο τύπος μου" αλλά μου αρέσει ο τρόπος που υπηρετεί τους άλλους) Στο διαδίκτυο: υπάρχουν κάποιες καλές φωτογραφίες του (όχι selfies από την κρεβατοκάμαρα με κακό φωτισμό) Είναι το προφίλ του συμπληρωμένο με κάποιες ουσιαστικές πληροφορίες Υπάρχει τουλάχιστον μία αναφορά στην πίστη του Είναι το μήνυμά του με σεβασμό Με ρωτάει κάτι συγκεκριμένο για το προφίλ μου

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Νομίζω ότι και οι δύο πλευρές θα πρέπει να είναι σκόπιμες όσον αφορά την προσέγγισή τους. Εγώ είμαι πιο παραδοσιακός και πιστεύω ότι ο άνδρας πρέπει να ξεκινήσει την αναζήτηση. Ως κυρίες, θεωρώ επίσης ότι μπορούμε να προσκαλέσουμε τον άνδρα, ώστε να νιώσει ενθαρρυμένος ότι οι προσπάθειες και τα συναισθήματά του θα βρουν ανταπόκριση. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να κυνηγάς μια γυναίκα που δεν ξέρει τι θέλει. Χρειάζεται ακόμα να ασκήσουμε σοφία. Έχω προσκαλέσει άθελά μου έναν άνδρα να κυνηγήσει με το να είμαι υποστηρικτική ή ευγενική και αυτό προκάλεσε σύγχυση και στις δύο πλευρές.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Πάντα έκανα μια πρώτη κίνηση/σχόλιο/like, δεν είχα σχεδόν καμία απάντηση, και τώρα τι; 🤷🏽‍♂️ Είναι δύσκολο να το κάνεις αυτό, και είναι πολύ αποθαρρυντικό και ενοχλητικό. Η αλληλεπίδραση πρέπει να λειτουργεί και προς τις δύο κατευθύνσεις και να μην βασίζεται στη μία πλευρά για να κάνει κάτι.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Είναι ωραίο να κάνει μια κυρία την πρώτη κίνηση. Είναι δύσκολο όπως είναι να πρέπει να μαντέψεις αν κάποιος συμπαθεί ένα άλλο άτομο. Οι άντρες απορρίπτονται όλη την ώρα και μπορεί να είναι και κουραστικό

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek, γίνεται κουραστικό σε σημείο που δεν υπάρχει λόγος να καταβάλλετε μεγάλη προσπάθεια όταν το αποτέλεσμα είναι ένα πλήθος μη απαντήσεων ή απορρίψεων. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Είναι καθήκον μας να τοποθετηθούμε ως γυναίκες για να μας βρουν. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι να πλησιάσουμε έναν άντρα και να πούμε κάτι καλό. Ας ελπίσουμε ότι αν ενδιαφέρεται θα απαντήσει. Αν όχι, απλά συνεχίζω να προχωράω. Συγγνώμη, αλλά δεν γίνομαι νεότερος και δεν έχω χρόνο για χάσιμο.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Δεν με πειράζει να επικοινωνήσω με έναν τύπο και να τον ενημερώσω ότι το διαδικτυακό του προφίλ ήταν ενδιαφέρον κ.λπ. Αλλά πιθανότατα θα πω μόνο τόσα λίγα, ώστε να ξέρει ότι υπάρχω σε αυτή τη γη ή με άλλα λόγια σε αυτή την εφαρμογή γνωριμιών ή σε όποια και αν είμαι. Είναι στο χέρι του να πάει να διαβάσει το προφίλ μου και να μου στείλει μήνυμα αν το Άγιο Πνεύμα τον οδηγήσει να το κάνει. Θυμηθείτε τις Παροιμίες 18:22 Αυτός που βρίσκει γυναίκα. Η γυναίκα προορίζεται για να βρεθεί, δεν είναι αυτή που την βρίσκει.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Όποιος κάνει καλή γυναίκα, κάνει καλό πράγμα και αποκτά την εύνοια του Κυρίου. αλλά η αγάπη πρέπει να είναι αμοιβαία και η γυναίκα πρέπει να δείξει αν ενδιαφέρεται ή όχι.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Δεν με πειράζει να κάνω την πρώτη κίνηση, αλλά δεν πρόκειται να κυνηγήσω. Να είστε ξεκάθαροι με τις προθέσεις σας. Δεν θα πάρουμε κανένα younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Η Βίβλος δεν λέει τίποτα από τα δύο. Π.χ. πρέπει να περιμένεις να σου ζητήσουν να βγεις για καφέ. Ο Θεός είναι ο απόλυτος εμπνευστής όλων των πραγμάτων. Κολοσσαείς 1:16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Το λατρεύω αυτό!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Πιστεύω ότι είναι ευκολότερο και για τους άνδρες αν μια γυναίκα κάνει μερικά βήματα και μετά την πλησιάζει ο άνδρας. Αλλά δεν πρέπει να είναι κανόνας ότι μόνο οι άνδρες πρέπει να πλησιάζουν. Είναι ωραίο αν μια γυναίκα πλησιάζει έναν άντρα χωρίς να κρατάει τον εγωισμό στην άκρη. Είναι απλό και ξεκάθαρο και για τα δύο φύλα.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Γεια σου Manny, Καλά είπε και τείνω να συμφωνήσω μαζί σας φίλε Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Αν ενδιαφέρεστε, απλά πείτε το... βαρεθήκατε τα πράγματα με τη γάτα και το ποντίκι.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Γεια σου Jay, ναι, συμφωνώ και με αυτό, φίλε Αυστραλέζε. Δεν υπάρχει χρόνος για παιχνίδια. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Οι κυρίες πρέπει να δίνουν σημάδια ενδιαφέροντος και οι άνδρες πρέπει να κάνουν την πρώτη κίνηση. Δεν είναι ΛΑΘΟΣ να ζητούν οι κυρίες από έναν άνδρα να βγουν, αλλά δεν το συνιστώ λόγω των μελλοντικών συνεπειών στη δομή της σχέσης που δημιουργείται . Ξεκινάει σε λάθος δυναμική .. και όταν γίνει αυτό, συνήθως συνεχίζεται έτσι. Ποτέ δεν είχε καλά αποτελέσματα για μένα, οπότε τώρα το αποφεύγω στο έπακρο..

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay ναι, η εκδήλωση ενδιαφέροντος βοηθά το άλλο μέρος να καταλάβει ότι θέλετε να γνωριστείτε. Η μη ανταπόκριση είναι απλά ότι δεν τιμάς τον Θεό. Αντιμετωπίστε τους άλλους όπως θέλετε να σας αντιμετωπίσουν

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Υποθέτω ότι οι άνδρες θα πρέπει να κάνουν την πρώτη κίνηση, αλλά δεν είμαι εναντίον εκείνων των κυριών που το κάνουν

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Θέλω να πω ναι, ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που το άτομο που πρόκειται να κάνεις την κίνηση λέει όχι

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Ειλικρινά, θα προτιμούσα να κάνουν οι άντρες την πρώτη κίνηση, ωστόσο, ξέρω ότι κάποιοι άνθρωποι είναι ντροπαλοί, οπότε αν δεν έχω λάβει μήνυμα μετά από έναν αγώνα θα στείλω ένα για παν ενδεχόμενο, αλλά φαίνεται αρκετά συνηθισμένο για τους ανθρώπους να ταιριάζουν και μετά να μην σου μιλάνε, κάτι που μου φαίνεται παράξενο 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess είναι περίεργο σωστά Αν υπήρχε ένας αγώνας γιατί τα παιδιά δεν λένε τίποτα 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Εννοώ, θα μπορούσαμε να είμαστε απασχολημένοι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν θα ενεργούσαμε αμέσως σε ένα ταίρι. Θα μπορούσε επίσης να μην είμαστε σίγουροι για το πώς να ξεκινήσουμε τη συζήτηση. Για μερικούς τύπους, η έναρξη μιας συνομιλίας είναι ένα δύσκολο και τρομακτικό κατόρθωμα, ειδικά όταν πρόκειται για έναν πιθανό σύντροφο.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

ο @Jay συμφώνησε ότι είναι παράξενο

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Δεν εννοώ καν εδώ ως απάντηση σε έναν αγώνα αμέσως ... Εννοώ γενικά, στη ζωή. Αλλά εδώ τα περισσότερα ματς δεν λένε ποτέ τίποτα. Ούτε αμέσως ούτε ποτέ. Και αυτοί είναι τύποι που οι γυναίκες έχουν ήδη "προεγκρίνει" - οπότε η πιθανότητα απόρριψης είναι χαμηλή. Έλα τώρα... πρέπει να κάνουμε όλη τη δουλειά 😅 Δεν λέει η Βίβλος ότι ο άντρας βρίσκει τη γυναίκα Οι άνθρωποι περιμένουν να βρεθούν

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Δεν έχω ιδέα. Πάντα περιμένω λίγο, αλλά συχνά δεν παίρνω απάντηση, γεγονός που με κάνει να μην θέλω να ξεκινήσω, επειδή 1) είναι αποθαρρυντικό και 2) δεν έχω ιδέα τι να πω, οπότε δεν θέλω να ξοδέψω αιώνες σκεπτόμενος κάτι ωραίο και διακριτικό χωρίς απάντηση.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

ο @Liam συμφώνησε, αλλά όταν έχει περάσει μια μέρα περίπου (ή και περισσότερο ανάλογα με τη δραστηριότητά μου) και ακόμα τίποτα, και κάνω το βήμα να πλησιάσω και να στείλω ένα μήνυμα που δείχνει ότι ενδιαφέρομαι γι' αυτούς (όπως συνιστάται στην εφαρμογή) και να προσπαθήσω να ξεκινήσω μια συζήτηση και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση, αυτό με μπερδεύει..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Δεν θα είχα πρόβλημα να κάνω την πρώτη κίνηση..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

για το suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Ναι

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Δεν υπάρχει σωστή απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ο λόγος που το λέω αυτό, 1) οι άντρες θέλουν να κυνηγήσουν αλλά δεν είναι το γεγονός ότι πάντα φοβόμαστε πάρα πολύ είναι για μια πληθώρα λόγων π.χ. είμαστε σε συνεχή ανταγωνισμό με μια εξαιρετικά μεγάλη ομάδα αντρών οπότε αυτό μας αποτρέπει, μας αποτρέπει να ζητήσουμε εξαιτίας αυτού που έχει δημιουργήσει ο σημερινός "φεμινισμός" που κάνει τους άντρες να νιώθουν ότι περπατάνε συνεχώς σε κελύφη αυγών και μετά υπάρχουν και αυτοί που είναι ντροπαλοί και δεν είναι σίγουροι πώς να προσεγγίσουν τη γυναίκα ή να δεχτούν την απόρριψη...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Θα δεχτώ πυρά γι' αυτό αλλά είναι αλήθεια... οι γυναίκες λένε ότι "ξέρουν" τι θέλουν θεωρητικά, ωστόσο στην πραγματικότητα είναι παντού από το ένα λεπτό στο άλλο. Αλλάζουν συνεχώς νοοτροπία, αναποφασιστικότητα και οι άντρες δεν το αντέχουν αυτό. Ωστόσο και οι δύο πλευρές φταίνε εξίσου για τα μεγαλύτερα ζητήματα... την επικοινωνία και τη θεμελιώδη σχέση με τον Χριστό. Αν δεν τα έχετε αυτά δεν έχετε τίποτα.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στην εφαρμογή που χρησιμοποιείται για να αρέσει το αρσενικό προφίλ που με ενδιέφερε, αλλά δεν είχα ειρήνη κάνει ότι έτσι μεταπηδήσει σε περιμένει να δει ποιος έρχεται επάνω στη λίστα μου αρέσει και στη συνέχεια να ανοίξει ένα παιχνίδι, αν αμοιβαία του. Και πάλι δεν θα στείλω μήνυμα πρώτα θα περιμένω να δω αν θέλουν να προχωρήσουν και να συνεχίσω από εκεί. Δεν λέω ότι αυτό είναι για όλους αυτό είναι ακριβώς πώς ο Κύριος με καθοδήγησε

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Διαγραμμένο περιεχόμενο

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel τι θα λέγατε ότι πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να δείξει ότι είναι ανοιχτή στο να την προσεγγίσουν Ενδιαφέρομαι για τη γνώμη σας

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Ναι

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Συμφωνώ μαζί σας. Μερικοί άντρες που είναι πολύ ντροπαλοί απλά δεν αισθάνονται το ενδιαφέρον της γυναίκας. Ο Θεός να σας ευλογεί με την αναζήτησή σας.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Ναι

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Ναι. Είναι βιβλικό. Lol Οι άνδρες πρέπει να κυνηγούν.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell τι γίνεται με την περίπτωση της Ρουθ Φαίνεται ότι αυτή έκανε την πρώτη κίνηση... είναι επίσης βιβλική. Δεν είναι "δογματικό" ότι ο άντρας ΠΡΕΠΕΙ να κάνει την πρωτοβουλία, αν και συμφωνώ με αυτό, μου αρέσει να κάνω την πρώτη κίνηση, αλλά δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να το κάνουν οι γυναίκες (κάπως πάντα το κάνουν στον πραγματικό κόσμο έτσι κι αλλιώς, δίνοντας σήμα στον άντρα ότι μπορούν να τον πλησιάσουν/να του μιλήσουν).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Ναι, οι γυναίκες μπορούν να εκφράσουν ένα ενδιαφέρον, αλλά είναι καλύτερο για έναν άνδρα να συνεχίσει με αγάπη εδώ με σεβασμό, Αυτό θέτει τις προσδοκίες για το πώς μπορεί να μοιάζει μια μελλοντική σχέση.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

η @Orlando Ruth είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Μου αρέσει να κάνει ο άντρας την πρώτη κίνηση, ακόμα και εδώ, αλλά αυτό που έχω μάθει είναι ότι οι άντρες συχνά δεν το κάνουν. Έτσι θα στείλω τώρα μήνυμα ή θα μιλήσω αν θέλω να καταστήσω σαφές ότι ενδιαφέρομαι. Δεν έχω τρυπώσει ακόμα στον αχυρώνα κανενός ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Μου αρέσει αυτό ως υπενθύμιση. Είχατε μεγάλη ανταπόκριση από το να καταστήσετε σαφές το ενδιαφέρον σας

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn επίσης Boaz ακόμα επιδίωξε Ruth - απλά έκανε σαφές ότι αυτό ήταν εντάξει

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Ναι, αυτό είναι σωστό.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Αυτό είναι λανθασμένο. Ο Boaz δεν καταδίωξε. Η Ρουθ όχι μόνο επιδίωξε τον Μπόαζ, αλλά ήταν αυτή που του έκανε την πρόταση γάμου! Παρακαλώ διαβάστε το Ρουθ το 3ο κεφάλαιο και αναφέρετε πίσω

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Μερικές φορές ναι, μερικές φορές όχι. Σκέφτομαι ότι αξίζει μια προσπάθεια. Ένα πράγμα που έχει αποδειχθεί καλό, ιδίως στην "πραγματική ζωή", είναι ότι το να είμαι εγώ αυτός που μιλάει έχει καθαρίσει τον αέρα, ακόμη και αν δεν πήγε όπως ήλπιζα.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy δεν είναι λάθος. Η Ρουθ υπενθυμίζει στον Βοόζ την ευθύνη του απέναντί της. Στο κεφάλαιο 3, του υπενθυμίζει ότι είναι ο συγγενής της λυτρωτής και ότι είναι ανοιχτή στην ιδέα. Όταν λέει να απλώσεις τον μανδύα σου πάνω μου, λέει να με βάλεις κάτω από την προστασία σου κλπ. Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για πρόταση γάμου, αλλά για μια υπενθύμιση προς αυτόν ότι πρέπει να του κάνει πρόταση γάμου!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Νομίζω ότι αυτό είναι τόσο σημαντικό και προσπαθώ να το κάνω και εγώ. Προσπαθώ επίσης να είμαι σαφής στις εισαγωγές που λαμβάνω πού στέκομαι αν δεν νομίζω ότι πρόκειται να λειτουργήσει (I (ίσως για προσωπικούς ή θεολογικούς λόγους - προσπαθώ να δώσω στους ανθρώπους μια ευκαιρία ακόμη και αν δεν είμαι σίγουρος, εκτός αν υπάρχει κάτι πολύ πολύ σαφές από την πλευρά μου) επειδή δεν θα ήθελα να παραπλανηθεί κάποιος, αλλά είμαι ανοιχτή σε φιλίες και νομίζω ότι από εκεί πρέπει να ξεκινούν τα πράγματα!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Αν διαβάσετε την απάντηση του Boaz στο Ρουθ 3:10-12 λέει: "Ο Boaz δεν είναι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είναι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είναι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είναι ο άνθρωπος, 1. "Εσύ (η Ρουθ) δεν κυνήγησες τους νέους άνδρες, ούτε φτωχούς ούτε πλούσιους" Εννοώντας ότι θα μπορούσε να κυνηγήσει και να κάνει πρόταση γάμου σε έναν από τους νεότερους διαθέσιμους άνδρες που δεν είχαν συγγένεια με τον πρώην σύζυγό της. 2. "Είναι αλήθεια ότι είμαι στενός συγγενής" Που σημαίνει ότι ήξερε ήδη ότι η Ρουθ ήταν συγγενής πριν η Ρουθ πει οτιδήποτε, αλλά δεν έκανε κίνηση μέχρι να της κάνει πρόταση γάμου

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy πάει μετά δεν σημαίνει απαραίτητα προτείνω. Οι γυναίκες μπορούν να κυνηγήσουν τους άνδρες και μπορούν να τοποθετηθούν ώστε να κάνουν τους άνδρες να καταλάβουν ότι ενδιαφέρονται. Η Ρουθ θα μπορούσε να είχε δείξει σε άλλους άνδρες ότι ενδιαφερόταν, αλλά δεν το έκανε.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Μπορεί να μην συμφωνείτε με αυτή τη δήλωση όπως άλλοι και αυτό είναι μια χαρά. Δεν πρόκειται να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση περαιτέρω, διότι είμαι αρκετά σίγουρος ότι δεν θα συμφωνήσουμε και αυτό είναι εντάξει.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Ούτως ή άλλως δεν θα κυνηγούσε τη Ρουθ (ο Μπόαζ), επειδή δεν ήταν ο πλησιέστερος συγγενής και δεν είχε κανένα δικαίωμα να το κάνει, παρόλο που προφανώς ενδιαφερόταν γι' αυτήν από την αρχή. Το κεφάλαιο 4 είναι η εξήγηση του γιατί δεν την κυνηγάει και ως θεοσεβούμενος άνθρωπος δεν πιστεύω ούτε για ένα δευτερόλεπτο ότι δεν θα έκανε τίποτα που θα μπορούσε να της προκαλέσει πόνο γιατί νοιάζεται πραγματικά γι' αυτήν

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Παίζουμε σκάκι ή ντάμα

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Όταν πρόκειται για την εκδήλωση ενδιαφέροντος σε εφαρμογές όπως αυτή, δεν νομίζω ότι έχει σημασία ποιος θα επικοινωνήσει πρώτος. Ο άντρας μπορεί να μην δει ποτέ το προφίλ ενός πιθανού μελλοντικού ταίρι, εκτός αν εκείνη εκφράσει πρώτα το ενδιαφέρον της. Απλά η γνώμη μου, όμως ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα αν το αρσενικό κάνει την πρώτη κίνηση αφού η γυναίκα δείξει ενδιαφέρον, π.χ. ταιριάζοντας ή με άλλο τρόπο αν είναι αυτοπροσώπως.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι κακό στο να κάνουν οι γυναίκες την πρώτη κίνηση (στην πραγματικότητα νομίζω ότι αυτό θα ωφελούσε τους πολύ ντροπαλούς και εσωστρεφείς άνδρες). Κι εγώ έχω στείλει μερικές φορές το πρώτο μήνυμα μόλις ταιριάξω με έναν άντρα (αν και μόνο αν δεν είχα νέα τους μετά από μια μέρα 😆). Ωστόσο, συνήθως είμαι αρκετά παραδοσιακή και θα προτιμούσα να ηγηθεί ο άνδρας, καθώς όποτε έχω σκεφτεί να κυνηγήσω άνδρες γενικά, κάτι στο πνεύμα μου δεν μου φαινόταν απόλυτα σωστό.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Θα ήταν αν έκανε την 1η κίνηση μερικές φορές😅. Μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβεις αν κάποιος ενδιαφέρεται ή όχι κάθε τόσο.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Είναι ωραίο αν το κάνουν, αλλά δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει πάντα αυτό!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Συμφωνώ!!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Σπουδάζω ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και έχω περάσει ~10.000 ώρες βγαίνοντας ραντεβού (ο αριθμός που τεχνικά κάνει κάποιον ειδικό). Υπάρχει απόλυτη ανάγκη για τον άντρα να αναζητά και να κυνηγάει. Αν δεν το κάνει, δεν ενδιαφέρεται. Δεν υπάρχει τίποτα "κακό" με μια γυναίκα που ζητάει/απευθύνει μηνύματα - όμως αν χρειάζεται, ο άντρας πιθανότατα χρειάζεται να ανακαλύψει τον Θεό και τον εαυτό του περισσότερο πριν βγει ραντεβού. Αφήστε τον άνδρα να ηγηθεί. Καθησυχάστε, αλλά αφήστε τον να οδηγήσει 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber απολύτως- οι γυναίκες μπορούν να ρίξουν ένα υπαινιγμό ή ένα πράσινο φως 🚦 αλλά οι άνδρες πρέπει να "βρουν μια γυναίκα". Τούτου λεχθέντος, αν είσαι γυναίκα και νιώθεις άνετα να κάνεις την πρώτη κίνηση, τότε αυτό είναι μια χαρά. Όχι για μένα όμως

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Συμφωνώ με το μέρος σχετικά με την "ρίψη του υπαινιγμού" 🟢 και να κάνετε τον εαυτό σας διαθέσιμο, να περιμένετε υπομονετικά, να προσεύχεστε και να τον αφήσετε να οδηγήσει.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Συμφωνώ Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber, έτσι ώστε ακόμη και η κοσμική έρευνα υποστηρίζει την ιδέα ότι οι άνδρες πρέπει να κάνουν την πλειοψηφία των προσπαθειών για να συνδεθούν

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

Ακόμη και με τον τρόπο που μας σχεδίασε ο Θεός βιολογικά - ο άνδρας δίνει και η γυναίκα παρουσιάζεται και λαμβάνει. Χωρίς να υπεισέλθω σε πολλές λεπτομέρειες - αν καταλαβαίνετε τι εννοώ 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin yep! Ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα "κακό" με τις γυναίκες να κάνουν κινήσεις - απλά είναι πολύ πιο δύσκολο να καθορίσουμε αν ένας άντρας ενδιαφέρεται αν εμείς (ως γυναίκες) βάζουμε τους εαυτούς μας εκεί έξω. Εγώ δεν έχω ντραπεί να κάνω την πρώτη κίνηση και μετά από πολλά χρόνια εργένικης ζωής το καταλαβαίνω επιτέλους..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber Και θα προσθέσω σε αυτό ότι αν η γυναίκα πάρει πρωτοβουλίες μπορεί να το θέσει αυτό ως προηγούμενο στη σχέση. Αν εσύ ως γυναίκα παίρνεις πρωτοβουλίες και ξεκινάς, μην εκπλαγείς όταν ο άντρας καθίσει και χαλαρώσει και σε αφήσει να προγραμματίσεις τα ραντεβού, τις διακοπές, τα πάρτι γενεθλίων κλπ. Μην πείτε, στην πορεία, ότι θέλετε έναν άντρα με σχέδιο.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Oof, αυτό είναι δύσκολο να το ακούσω. Επίτηδες αφήνω χώρο στις σχέσεις ώστε οι άνθρωποι να είναι ελεύθεροι να φύγουν - αυτό μου δείχνει αυτούς που πραγματικά θέλουν να μείνουν- και δεν θα τους κυνηγήσω ποτέ. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan οι άνθρωποι πρέπει να είναι σαφείς σχετικά με τις προθέσεις. Δεν μου αρέσει να σπαταλάω χρόνο και να το ξεκαθαρίζω αν δεν είστε γνήσιοι

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn με το ενδιαφέρον σας τότε θα προτιμούσα να προχωρήσω.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Αυτή η ερώτηση είναι πολύ διφορούμενη. Υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων που ταιριάζουν. Διαφορετικό εκκλησιαστικό δόγμα, διαφορετικές ηλικίες, διαφορετική κουλτούρα ανάλογα με την πολιτεία που γεννήθηκες. Μερικές φορές στους ανθρώπους αρέσει να μιλάνε, μερικές φορές είναι ντροπαλοί. Και υπάρχουν άνθρωποι που απλά δεν σας βρίσκουν ενδιαφέροντες, απλά δεν ταιριάζετε με τις προσδοκίες τους αυτό ισχύει τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Με κάποιο τρόπο καταλαβαίνουν ότι δεν είστε "ο ένας και μοναδικός" ακόμα και πριν από κάποια βαθιά σύνδεση ή συζήτηση.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Συμφωνώ απόλυτα. Υπάρχουν πολλά σενάρια που πρέπει να εξεταστούν.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Ευχαριστώ που μοιράζεστε τις σκέψεις σας.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ειλικρινά, τα ραντεβού είναι αρκετά δύσκολα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να το σκέφτεστε υπερβολικά. Νομίζω ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες πρέπει απλώς να προσεγγίζουν κάποιον αν ενδιαφέρονται και να μην σαμποτάρουν τον εαυτό τους με αυθαίρετες προσδοκίες για το πώς πρέπει να γίνονται τα πράγματα.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

ο @Georg είπε ωραία, μην προσθέτουμε στους εαυτούς μας κάποιες δυσκολίες 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Ναι, ο Γιώργος συμφωνεί. Μόλις συναντηθούν από κοντά, γνωρίσουν ο ένας την προσωπικότητα του άλλου κτλ τότε σε μια γνήσια χριστιανική σχέση ο άντρας θα μάθει πώς να την κυνηγήσει με τρόπο νικηφόρο.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Νομίζω ότι αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι η πρόθεση. Ενώ οι άντρες μπορεί να σκέφτονται ότι είναι δουλειά τους να κάνουν την πρώτη κίνηση. Οι άνδρες πρέπει να σταματήσουν και να σκεφτούν ποιες είναι οι προθέσεις μου να συνδεθώ είτε με αυτό το άλλο άτομο

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth Τόσο αληθινό Kenneth. Η ειλικρίνεια και η ξεκάθαρη επικοινωνία είναι τόσο σημαντικές.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Προσωπικά νιώθω ότι το ποιος κάνει την πρώτη κίνηση δεν θα έπρεπε/δεν έχει σημασία γιατί δεν αντιβαίνει στο λόγο του Θεού ούτε το να κάνει μια κοπέλα την πρώτη κίνηση. Εκτός αν το Άγιο Πνεύμα λέει διαφορετικά είτε ο άντρας είτε η κοπέλα μπορεί/πρέπει να κάνει την πρώτη κίνηση.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied δείτε την απάντησή μου στο σχόλιό σας παραπάνω.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️