Zpět k seznamce SALT
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Jan 28 2025

Tlak na křesťanské kluky 😮‍💨

Je na muže v křesťanském seznamování vyvíjen příliš velký tlak? Obvykle se od nich očekává, že budou ženy oslovovat, platit za rande, usilovat o ně a iniciovat je. Kluci ze SALTu, cítíte ten tlak? Je třeba něco změnit?

9 Lajků
98 Komentáře
Anonymous's avatar
Anonymous

Podobné téma se před časem objevilo i na mém pracovišti a po vyslechnutí diskuse jsem nabyl dojmu, že muži i ženy jsou v dnešní době často zmateni v tom, jak mají jednat. Zdá se, že ať uděláte nebo neuděláte cokoli, vždy je to považováno za špatné. Dokonce mi bylo líto jednoho z mých mužských přátel, když nám vyprávěl, že se jedna žena urazila, když jí v obchodě otevřel dveře.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Lilian's avatar
Lilian

Pokud to muži vnímají jako nátlak, který na ně ještě chlapci vyvíjejí, musí dospět.

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

@Lilian Dobrá podpora 😳🤔

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Tlak!? Nejsem si jistý, jestli je to správné slovo. Jsem si jistý, že Žena cítí "tlak" také, ale jiným způsobem. Mám pocit, že při seznamování, zejména pokud hledáte někoho, kdo může mít podobné smýšlení, probíhá proces, kdy si oba lidé toho druhého "prověřují". Pro muže může být tento proces prověřování trochu drahý, pokud si nejste jisti, co hledáte Jay

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobně cítím tlak. Ve smyslu oslovit a navázat konverzaci. Nedávno mě jedna milá dáma oslovila jako první a bylo mi dobře, že to udělala. Řekl jsem jí, že je odvážná, a ona mi řekla, že musíme být odvážní. A můj pohled se změnil. Obvykle zpočátku udělám první krok, ale musím mít silný pocit přitažlivosti. Nicméně jak máte vědět, že vás někdo přitahuje, když ho nepoznáte.

Tue Feb 04 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To zní tradičně, jak by to mělo být. také není nic špatného na tom, že nechce, abyste něco platili, abyste mohli asistovat.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Chris's avatar
Chris

Nemyslím si, že tlak.... zní docela normálně....a spousta plusů, když klikneš 🥂

Mon Feb 03 2025
5 ❤️
Jez's avatar
Jez

Zní to stejně jako všechny seznamky, které jsem kdy dělal

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslíte si, že křesťanské dívky Být na začátku hezčí a Pomalu se stávají vybíravější a více exp. Příliš?

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Caleb to vše závisí na ženě...

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Lol Mám otázku

Sun Feb 02 2025
0 ❤️
Rory's avatar
Rory

Prostě mě berte jako potenciálního nového přítele. Zbytek se postará sám o sebe.

Sun Feb 02 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Dovedete si představit situaci v Itálii..

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Sophia's avatar
Sophia

Ano

Sat Feb 01 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Naa.. jen milovat Ježíše. Když cítím tlak, moje oči už se nedívají nahoru k Pánu 🙌 V Něm není tlak, ale úžasný pokoj. Máme dobrého hodného Otce, bratři a sestry. Odpočívejte v Něm ✝️

Fri Jan 31 2025
6 ❤️
Matt's avatar
Matt

Nenáviděl jsem randění v církevní kultuře, protože prostě vůbec nejsem takový typ člověka. Sůl mi upřímně hodně pomohla, protože si uvědomíte, že existují různé druhy žen milujících Ježíše, nejen ty "tradiční" typy.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Co jsem zjistila v církvi (NEukázala jsem tu na nikoho btw, neberte to prosím osobně.), je to, že dámy neučí jiné starší ženy, ale učí je svět. Takže je tendence používat světské hodnoty víc než biblické ve všem, ale konkrétně tady při vybírání partnerů.

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Markus's avatar
Markus

Obvykle v každé situaci existuje určitý tlak, ale v době, kdy by mohl být nějaký velký tlak, že jediný, kdo je zodpovědný za jeho vytvoření, jste vy sami. Abyste ho jako člověk minimalizovali, měli byste mít jasný, přesný a přímočarý cíl. Neměňte neustále své názory. Určete si, co od vztahu chcete a co ne, a držte se toho. Ano, většinu lidí tím odpudíte, ale zároveň budete přitahovat lidi, kteří hledají podobné věci jako vy.

Fri Jan 31 2025
8 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Křesťanská kultura seznamování může být pro muže s autismem, kteří mají sociální problémy, horší než sekulární kultura seznamování. Existuje představa, že muži by měli být vždy iniciátory, ale pro někoho, jako jsem já s autismem, to není vždy snadné. Mám problémy se čtením signálů a velké sociální situace mohou být zdrcující, takže tradiční dynamika seznamování může působit velmi skličujícím dojmem.

Fri Jan 31 2025
9 ❤️
Ben L.'s avatar
Ben L.

Myslím, že by mělo být více prostoru pro různé styly komunikace a více milosti a trpělivosti v tom, jak se vztahy vyvíjejí, spíše než předpokládat, že jeden přístup, který každý považuje za nejvíce "biblický", funguje pro všechny.

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Alice's avatar
Alice

@Ben L. Přesně tak

Sun Feb 02 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Mám také autismus a ADHD. V minulosti jsem chodil s lidmi, kteří říkali "můžeš se zlepšit v x,y nebo z?" A já na to... ne. Už teď dělám to nejlepší, co umím. K tomu jsem zjistil, že spousta křesťanů má velmi machistický/toxický pohled na to, jak by měl fungovat vztah mezi mužem a ženou, a že moje neurodiverzita do toho *nepatří* a ani moje osobní hodnoty.

Sun Feb 02 2025
3 ❤️
Liam's avatar
Liam

Myslím, že je to zděděný tlak z předchozích nebo pozorovaných zkušeností s datováním, a že počáteční krok požádat ženu na rande může být velmi skličující pro kluky, kteří byli odmítnuti dříve, z nichž některé odmítnutí může přijít jako super brutální! Prostě to sráží sebevědomí, až nezbude nic!

Fri Jan 31 2025
7 ❤️
Harry's avatar
Harry

Nevím, ale myslím, že je vždycky důležité, aby se někdo modlil, jak se v takových situacích nejlépe zachovat, a požádal o modlitbu i ostatní

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Matityahu's avatar
Matityahu

Abych byl zcela upřímný...už mě nezajímají očekávání. Dříve ano, ale teď se prostě snažím být zbožný a dobrý člověk....a dělat to, co považuji za vhodné. Budu nějakou dobu pronásledovat ženu, ale pokud necítím zájem o její činy ( podle mých zkušeností jsou slova často prázdná), popřeji jí to nejlepší a půjdu svou vlastní cestou. Pokud pro mě Bůh někoho má, důvěřuji mu, že to zařídí. Pokud ne... budu prostě dál věnovat svou víru a úsilí Jemu. Nakonec je jen pár věcí, pro které stojí za to se obětovat

Thu Jan 30 2025
14 ❤️
suzette's avatar
suzette

@Matityahu myslím, že by bylo dobré se jen spřátelit, abyste poznali člověka a uvidíte odtud. Takhle se do toho člověk zbytečně nezaplete nebo jelikož to nemůže vědět hned od začátku... Nebo požádat o znamení od Boha nebo hledat ovoce Ducha svatého, než se pustíte do pronásledování

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

Zpočátku ano, dokud jsem si neuvědomil, komu se chci líbit, zda světu, nebo Ježíši. Jsem jen rád, že to nevyšlo, protože buď oni, nebo já jsme byli příliš nezralí v Duchu svatém a nebyli jsme ochotni si navzájem pomáhat v růstu. Teď to chladím skrz naskrz a místo hledání se snažím najít ženu zralou v Duchu svatém.

Thu Jan 30 2025
7 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Anukun the Skywalker Chvála Bohu! HALLELUYAH! Buďte požehnáni ve jménu Ježíše! Tohle všechno si má člověk uvědomit, aby dal Boha na první místo! Kéž ti Bůh ve svůj čas požehná s tím pravým.

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

To je hezké!

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Devon's avatar
Devon

Mám pocit, že jsem pro ženy příliš sexy, ženy se o tento svět a sebe starají příliš mnoho. Pro Ježíše hořím až příliš. Také je přitahují muži tohoto světa, neměl bych s nimi jako křesťanský muž soutěžit. Je to frustrující, cítím, že seznamovací bazén je tenký, možná bude potřeba zázrak, abych dostal svou ženu. Prosím, pomoz mi Bůh

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Anukun the Skywalker's avatar
Anukun the Skywalker

@Devon to je v pořádku, myslím, že bys mohl použít význam Matoušova evangelia 7, 13-14 i zde.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

Ne všechny ženy to dělají, já určitě ne. Největší poklady jsou ty nebeské Boží!!! Buďte povzbuzeni, bratře. Každý, kdo hledá Boha na prvním místě a kráčí za Ježíšem v lásce, nebude většinou přijat, není to snadné, ale je to opravdu požehnání! Zůstaň bez ustání v modlitbě. Bůh vám žehnej!

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
suzette's avatar
suzette

Možná ne, jak jsi to řekl?nějaká žena by mohla chtít nejdřív poznat charakter. Ale byla setkání, aby to řekla?

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

Osobně si nemyslím, že je to příliš velký tlak. Dřív ano, ale protože jsem odmítl kulturu "hodných chlapů" a přijal zdravou mužnost, myslím, že je tu určitá zodpovědnost za to, abyste se posunuli, pokud jde o vztahy. Musíme muže naučit, jak být odvážnější a dobře vést, místo aby projevovali pasivitu, což platí pro všechny oblasti života, ale zejména pro vztahy

Wed Jan 29 2025
15 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Paddy Co tím myslíš, že jsi odmítl kulturu "hodných chlapů"? Myslím, že každá dobrá žena by měla hledat dobrého chlapa? Žádný z těch alfa odpadků typu červená pilulka nebo feministický odpad.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Paddy's avatar
Paddy

@Natalie Olivia Je velký rozdíl mezi dobrým člověkem a "milým chlapem". "Hodní kluci" jsou většinou ti, kteří jsou pasivní , lidem se líbí a jsou nejistí a hledají potvrzení své hodnosti od ostatních. Dobří muži jsou čestní, mluví pravdu v lásce a mají schopnost vést. Byl jsem ten první a upřímně řečeno jsem byl ve svém chování v důsledku toho docela toxický, ale velmi tvrdě jsem pracoval na tom, abych byl nyní tím druhým s velkou Boží pomocí a emocionální prací

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

@Paddy OK, to dává smysl. Teď už to chápu. To je dobře! Jo, pasivní a nejistý není dobrý. Integrita je obrovská!

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Natalie Olivia's avatar
Natalie Olivia

Vlastně mě to velmi povzbudilo, protože se s touto cestou mohu ztotožnit. Býval jsem tak plachý, nejistý, lidem příjemný, tichý, a Bůh mi hodně pomohl, převrátil scénář, abych začal stát odvážně za pravdou. Takže AMEN, bratře 🔥, tohle mě povzbudilo! @Paddy Bůh ti žehnej a zachovej víru!

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Tony's avatar
Tony

@Paddy Můj člověk! 100% Tohle je to, co se myslí tím, že hodní kluci končí poslední

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Natalie Olivia Souhlasím

Sat Feb 01 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Četl jsem komentáře k tomuto příspěvku a viděl jsem tvůj. Je skvělé vidět, že stále existují muži, kteří se snaží být "hodní", ale opravdoví, zbožní muži, kteří jsou připraveni vést, chránit a zajišťovat.

Fri Jan 31 2025
1 ❤️
Fabyanna's avatar
Fabyanna

@Paddy Souhlasím s tebou. Zdravá mužnost je přitažlivá. Muži musí být stateční a odvážní. Myslím, že obě pohlaví také čelí tlaku po řadě odmítnutí

Sat Feb 01 2025
1 ❤️
Ajit's avatar
Ajit

@Paddy Dobře řečeno, bratře 👏 Osobně se s tím můžu ztotožnit. Boží úžasná milost mi taky pomohla růst ve všech oblastech mého života! Stále mám před sebou ještě míle, ale už ne se zavazadlem nejistoty nebo lítosti! Jsme novými lidmi skrze našeho Spasitele. Dobří muži před milými muži, kdykoli! Šířte slovo dál! Milujte to!

Tue Feb 04 2025
1 ❤️
Isaac's avatar
Isaac

Žádný nátlak.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Online seznamování je zvláštní v tom, že jste okamžitě postaveni před scénář "líbí se vám tento člověk romanticky?", zatímco když se s někým setkáte osobně, můžete ho poznat dříve, než se začne uvažovat o něčem dalším na obou stranách. Pokud by profily lidí obsahovaly více upřímných a otevřených informací, konverzace přes aplikaci by byla kulatější, než kdybyste se o nich snažili zjistit informace, které jste již sdíleli. Moje prosba - muži a ženy, dávejte do svých profilů více informací

Wed Jan 29 2025
13 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

Týkají se placení za rande atd. Nemyslím si, že by některá ze stran měla mít spoustu peněz, aby mohla randit. Je potřeba upřímnost v této oblasti a já jsem více než šťastný, že za věci platit. Zjistila jsem však, že někdy to muži mohou považovat za urážku, když nezaplatí. Já osobně se ráda střídám v placení za věci, ale možná by s tímto přístupem jiní nesouhlasili

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel nemluvě o tom, že ne každý je fotogenický. Nebo má slušné nedávné fotky.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Nejsem si jistý, co jste myslel fotogeničností. Když jsem říkal, aby muži i ženy dávali do svých profilů víc, myslel jsem tím informace o sobě a své víře, ne nutně víc fotek. Doufám, že to dává smysl, a nechtěl jsem se nikoho dotknout

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rachel bez urážky, vlastně jsem s tebou souhlasil. V podstatě říkám, že fotky lidem často nedělají dobře.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Rachel's avatar
Rachel

@Justin Děkuji - to dává smysl. Když o tom přemýšlím, je docela dost lidí, které jsem náhodně potkal v reálném životě a myslel jsem si, že jsou to úžasní Boží muži, a mohl jsem k nim být docela přitahován, jakmile jsem je poznal, a pravděpodobně bych k nim nebyl přitahován jen tím, že jsem viděl jejich profil v seznamovací aplikaci

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Moje žádost #1 pro dámy, které chtějí vztah. Mužům nevadí iniciovat, ale my tak nějak potřebujeme vědět, že máte zájem. Vaše náznaky nám v 99 % případů nic neříkají. Pokud vás pozveme na rande a vy řeknete ne, odejdeme. Pokud máme zájem, přijďte s nějakým dnem, který bude fungovat, místo pouhého "ne". #2. Nebuďte na nás milí a pak se divte, když vás pozveme na rande. A říkat "fuj" je opravdu na nic. #3 plz! Když v kostele pozveme jednu holku na rande a ona nemá zájem, nepomlouvejte ho ostatním holkám.

Wed Jan 29 2025
31 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Justin to je solidní rada

Wed Jan 29 2025
6 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Justin Neházím narážky. Objednávám si ohňostroje. Vím, že narážky nikdy nefungují. 😅 🎆 Jasná komunikace je důležitá pro obě strany. Sdělte si hranice. Komunikujte, pokud jsou hranice překročeny. Komunikujte od začátku, proč jste na soli. Sdělte jakékoli obavy týkající se neslučitelnosti. Shrnuto, prostě to řekněte, sdělte to, nikdo neumí číst myšlenky. Ať vaše ano znamená ano a vaše ne znamená ne (Matouš 5,37).

Thu Jan 30 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

@Justin vaše 100 % na místě. Také když badmouthing někoho za zády je nejen nezdravé, ale špatný odraz na sebe a ostatní by neměli dopřát drby buď protože pak vaše stejně špatné. Pomlouvání bohužel rozbíjí vztahy ve společenství v církvi.

Thu Jan 30 2025
4 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley přítel by bodl zepředu, že? Haha. Tohle rčení jsem slyšela a pobavilo mě, ale raději žádné bodání neprovádím. Někdy se mi objetí a láskyplná slova zaříznou do srdce hlouběji, než by dokázalo jakékoli bodnutí. Několik božích rad týkajících se pomluv: "Křivopřísežník rozdmýchává konflikty a klevetník rozděluje blízké přátele" - Přísloví 16,28 (NIV) "Pomlouvač prozrazuje důvěru, ale důvěryhodný člověk uchovává tajemství." - Přísloví 11,13 (NIV)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Kdo lživými rty skrývá nenávist a šíří pomluvy, je blázen." - Přísloví 10,18 (NIV) "Nedovolte, aby z vašich úst vyšla nějaká nevhodná řeč, ale jen to, co je užitečné pro budování druhých podle jejich potřeb, aby to bylo ku prospěchu těm, kdo naslouchají." - Efezským 4,29 (NIV) Na druhé straně mince Ježíš uvádí, "Blahoslavení jste, když vás lidé urážejí, pronásledují a lživě proti vám říkají všelicos zlého kvůli mně." (Ef 4,12) - Matouš 5,11 (NIV)

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

"Ty, kdo jsou pronásledováni kvůli Kristu, Ježíš v dalším verši uklidňuje: "Radujte se a jásejte, neboť veliká je vaše odměna v nebi, neboť stejně pronásledovali i proroky, kteří byli před vámi." A tak se jim dostává odměny v nebi - Matouš 5,12 (NIV). Tento záznam a povzbuzení najdeme také v Lukášovi 6,22-23.

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Just Me Hayley přinesl někdo pomluvy za tvými zády na Hayley? Doufám, že ne. Každopádně nás nepřekvapí, když se to stane. Najdou se vlci, kteří se budou snažit dostat na nás ovce, a tito vlci budou předstírat, že jsou ovce, ale alias a aleluja známe hlas Našeho Pastýře! :)

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Toto téma mě zajímá. Muži i ženy mají své problémy, pokud jde o křesťanské randění, a rozlišování je klíčové. Ne každý, kdo je na křesťanské aplikaci, je křesťan, někteří do toho chtějí vnést svůj světský styl a nefunguje to. Pokud se muž cítí pod tlakem, aby oslovil nějakou dámu, řešte to s Duchem svatým. Nemluvte o manželství od začátku, ale pochopte, že to je účelem křesťanského seznamování, najít si manžela/manželku pro své království. Přátelé na prvním místě pomáhají na dlouhou trať.

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Craig's avatar
Craig

IMHO to není nátlak, je to pro mě povinnost oslovit a iniciovat. Jako muž jsem požádán naším Otcem, abych vedl. To neznamená vládnout, ale vést, milovat Boha a svou ženu a také všechny ostatní, dokonce i své nepřátele. Pokud je Bůh vztahu nakloněn, vím, že mě Duch svatý povede v tomto počátečním spojení, takže mu důvěřuji a od začátku ho do něj uvádím. A proč bych to nedělal? S Bohem není žádný nátlak. On chce, abych miloval a byl milován.

Wed Jan 29 2025
14 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Craig 100 % na místě. Milující způsob, jakým otevřete bez váhání stát, že je to žádný tlak & odpovědnost. Jsi jako závan čerstvého vzduchu, člověk tak blízký mému srdci. Za vším, co jsi zmínil, si stojím, podporuji to a také tomu věřím. A bez nejmenších pochybností věřím stejně jako ty, že Bůh chce, abychom milovali, byli milováni a přijímali lásku. Začala jsem se učit naslouchat a naslouchat, abych se učila. Jsem od přírody zvědavá a docela ukecaná 🤭🤗

Thu Jan 30 2025
0 ❤️
suzette's avatar
suzette

Moc za ně děkuji. Vůdcovství u člověka více než u křesťana by mělo být rysem nebo charakterem ☺️

Fri Jan 31 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstraněný obsah

Wed Jan 29 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstraněný obsah

Wed Jan 29 2025
9 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Díky za sdílení těchto bojů Jay a za otevřenost a zranitelnost. Ano, ve jménu feminismu mám pocit, že došlo k posunu kyvadla, které se příliš vychýlilo tam, kde se zdá, že existuje sexismus vůči mužům! Tam feminismus původně nesměřoval. Společensky se nacházíme v přechodném období. Proto je důležité vzhlížet ke Kristu, abychom zůstali na zemi, když se kyvadlo společnosti houpe.

Thu Jan 30 2025
3 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Jay Věřím, že Kristus nám dá potřebný základ. V tuto chvíli nevidím jiné možnosti uzemnění, pokud by nějaké byly. Postavte se za Krista, muži a ženy. Buďme změnou, kterou chceme ve světě vidět. ✊ Do toho, týme, do toho! 😄

Thu Jan 30 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstraněný obsah

Wed Jan 29 2025
4 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Jay Souhlasím s většinou toho, co bylo řečeno o tom, jak je to pro nás chlapy těžké, ale dovolte mi, abych se podělil o svou maličkost týkající se nerespektování žen a toho, jak je to pro nás jako pro chlapy těžké, protože jste zmínil pozitivní zkušenost se ženami v Asii.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Mám ukrajinský původ. Bohužel jsem se ukrajinsky nenaučila od své babičky, která mi byla velmi blízká. Na hodiny ukrajinštiny chodím osobně každou druhou sobotu, protože moje zaměstnání vyžaduje, abych druhou sobotu pracoval. Navštěvuji malou ukrajinskou církev. Jsem členem místního ukrajinského kulturního sdružení a byl jsem na Ukrajině a líbí se mi tam i bez využití směnného kurzu. Mám ráda ukrajinské lidi, muže i ženy, mladé i staré.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Jsem jak Američan/Kanaďan, tak Ukrajinec, i když většině Ukrajinců asi moc ukrajinsky nepřipadám, ale srdcem jsem opravdu Ukrajinec a pracuji na tom, abych byl sám sebou a zároveň se stal více Ukrajincem tím, že se učím jazyk a tak.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Jde mi o to, že nejsem žádný úchylný šedesátník, který se snaží najít dvacetiletou Ukrajinku, nebo dokonce úchylný sedmatřicátník. Rozhodně bych byl otevřený randění a sňatku s neukrajinskou ženou, ale dává smysl, že bych se také mohl cíleně poohlížet po ukrajinských ženách. Nicméně většina výsledků vyhledávání, které dostanete, jsou nechutné a objektivizující, které neobsahují skutečné Ukrajinky, které hledají manžela. Jen směšné modelky plastických chirurgů a fotky upravené umělou inteligencí s nějakým podvodníkem za počítačem.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

Pokud jste slušný člověk, který se chce seznámit se skutečnými lidmi a hledá konkrétní zemi, je nemožné najít neobjektivní a stereotypní výsledky. Plánuji brzy znovu cestovat na Ukrajinu a pravděpodobně tam strávit týden nebo dva každý rok a nakonec se přestěhovat na Ukrajinu a v zimě se vrátit do mého rodného města ve Virginii. Pokud budu mít děti, pak chci, aby vyrůstaly a učily se ukrajinsky. Ale skutečným slušným křesťanským mužům se prostě vnucují falešné profilové stránky, které ponižují ženy.

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Oh, žil jsem v Asii asi 7 let a lidé se zdají být mnohem přátelštější a otevřenější. Přišlo mi to docela zajímavé, když jsem si přečetl věci, jak je zde seznamování a dobře, může to být pravda, pokud jde o některé aspekty. Některé ženy to možná využívají jen pro potvrzení. "Ach, jsem tak oblíbená a žádoucí, to je vše, co jsem potřebovala,sbohem chestere !" 🤣

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Matthias díky za sdílení svého příběhu. Přeji ti, ať se ti daří v tvém dalším úsilí, které tě čeká ;)

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstraněný obsah

Wed Jan 29 2025
5 ❤️
Just Me Hayley's avatar
Just Me Hayley

Jay Přečetl jsem si celé tvé vlákno a ty i Matthias máte pravdu. Co nemohu schvalovat, je to, jak se křesťanské ženy vystavují v ne příliš skromném oblečení a velmi provokativních pózách, které lákají muže jako kámen úrazu, a bohužel podvodníci jsou všude, což ještě více ztěžuje odhalení skutečných lidí. Jak už bylo řečeno, také zjišťuji, že skutečným bohoslovcům připadá příliš dobré na to, aby to byla pravda, když najdou skutečný diamant a raději sbírají kameny. U r vzácné & ❤️'d

Thu Jan 30 2025
1 ❤️
Saki's avatar
Saki

Záleží na tom, ...prostě být transparentní o svém záměru je podle mého názoru klíčové jako žena.

Tue Jan 28 2025
5 ❤️
Rob's avatar
Rob

Nejsem si jistý, jestli je to nátlak, ale existuje nerovnováha a nerealistická očekávání - výuka zaměřená na muže bude říkat něco jako "neodmítejte dámy ve vašem orbitu", zatímco ženy učil, aby "usadit". Samozřejmě by měly existovat normy slušnosti/postoje/chování, ale zdá se, že chlapi jsou zavrhováni, pokud neodpovídají všemu na kontrolním seznamu. V dnešní společnosti se také předpokládá, že muži jsou k ničemu, takže oslovení ženy s sebou nese strach z obvinění nebo nálepky.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Rob's avatar
Rob

Věci, které je třeba změnit: - Církev by měla lépe vychovávat muže a ženy, aby se učili křesťanským normám/hodnotám - Dámy mohou pomoci tím, že vyplní své profily, dají nám chlapům lepší představu o své víře, koníčcích a nadějích do budoucna - to nám pomůže vyhodnotit, zda máme společné věci, a navázat smysluplný rozhovor. Totéž platí i IRL - pokud kluci vědí, že máte určité koníčky/zájmy, usnadní to konverzaci a více přispěje k pozvání na rande.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Rob Ano! Už mě nebaví v podstatě žádné informace kromě pár fotek, které nejsou sugestivní (profily se sugestivními fotkami na sekulárních seznamkách přeskakuji, i když říkají, že jsou křesťané), a říkají: "Miluji sushi! Hurá Ježíš!" a to je vše. Nebo profily, které stále dokola omílají, co chtějí od manžela, ale neprozradí nám nic o tvém srdci a o tom, jak zůstaneš po našem boku, když přijdeme o práci nebo o dům, nebo jak se zachováš, když se dostaneme do sporu.

Tue Jan 28 2025
9 ❤️
Kelly's avatar
Kelly

@Matthias Souhlasím s vámi. I když se to bohužel děje oběma směry. Kolik jsem viděl profilů, kde dotyčný uvedl .... jako "odpověď" na potřebné otázky. Ano, stačí pár teček 😞 ty okamžitě blokuji. Škoda, že se to stává i mužům tady. Doufám, že se to u vás zlepší.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias Mohl byste mi prosím dát zpětnou vazbu na můj profil? Velmi bych to ocenil. Jsem tu hlavně kvůli společenství a navazování přátelství, ale pokud mě Bůh k někomu povede, jsem otevřený.

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Matthias's avatar
Matthias

@Oasis Opravdu nejsem kvalifikovaný k tomu, abych hodnotil něčí profil, ale oceňuji, jak se popisujete způsobem, který nám umožňuje pochopit vás jako člověka. Moje poznámka ohledně provokativních profilových obrázků se skutečně týká sekulárních seznamek, které umožňují uvést v životopise náboženství.

Wed Jan 29 2025
1 ❤️
Oasis's avatar
Oasis

@Matthias dobře, jsem rád, že můj profil o mně sdílí dostatek informací, aby nebyl povrchní nebo tak ježíšovský, že by působil neosobně. ☺️

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Je to docela legrační / smutné, že jsem vlastně našel 2 profily stejné kočky, mírně odlišné obrázky odlišná jména. U jedné z těch 2 fotek 2 jednoslovné odpovědi věci. Přišel jsem na to, že jsou to boti nebo tak něco. Nahlásil to / je / kdokoli lol.

Wed Jan 29 2025
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Rob Opravdu bych si přál, aby církev udělala něco s dohazováním. Kdysi byly židovské jentak něco. Teď... Musíš prosit ppl, aby se za tebe modlili, abys někoho našel.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Justin záleží na církvi, na tom, jak velká je komunita, a také na tom, jestli lidé dohazují z opravdového zájmu, nebo jen proto, že se rádi vměšují. A taky, když to nevyjde, je to většinou ten kluk, kdo je ostrakizován/nadáván/jemuž je trapně, takže to je další překážka, proč riskovat a vůbec dívku pozvat na rande.

Wed Jan 29 2025
2 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob hodně "likes" místo intro zde. Vypadá to, že to nikdo ani nečte, poměr je tak 1/25-30

Mon Feb 03 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana Obvykle posílám smysluplné úvody s otázkou týkající se jejich profilu, než jen stisknout like. Ale jak už hlásili i jiní kluci, skoro žádná odezva. Poměr, který zmiňujete, je pravděpodobně poměrně přesný, protože jsem ho odhadl na zhruba 2-3%

Mon Feb 03 2025
1 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Rob idk if you would call it courtesy. But, would you prefer that the lady accepts and writes back even if it's just to acknowledge you even though she may not have an interest? Or should it remain unreplied if there is no interest?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@Ariana it would be useful if there was an acknowledgement - another Christian site has preset responses, which removes the awkwardness. Here’s the thing - the low response rate isn’t purely down to lack of interest. There’s the consumerist nature of dating and unrealistic expectations. If a guy sends a meaningful message that shows he’s read your profile and there’s something in common, isn’t that worth exploring rather than dismissing immediately based on limited info?

Sat Feb 08 2025
0 ❤️
Taylor's avatar
Taylor

Jako chlap? osobně ne. ale vidím, že tato očekávání zanechávají v ženách pocit porážky, když muž neudělá první krok.

Tue Jan 28 2025
6 ❤️
Nick's avatar
Nick

Nehledě na skutečné datum, těžko se mi čtou signály, které vedou k případnému datu. Jde o vážný zájem, nebo se ženy chovají jen přátelsky?

Tue Jan 28 2025
7 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Nick osobně bych se s klukem neseznámila jen proto, abych se s ním kamarádila. Seznámila bych se s ním jako s potenciálním vážným zájemcem. Nemůžu ale mluvit za všechny ženy.

Tue Jan 28 2025
8 ❤️
Emmanuel's avatar
Emmanuel

@Mel nejlepší budovat vztahy z přátelství, tak můžete oba mluvit a vést upřímné rozhovory. Rád si povídám a přátelím se, abych někoho lépe poznal, než se posunu dál

Tue Jan 28 2025
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Emmanuel hej. Ano, souhlasím. Ale já mluvím o záměru

Wed Jan 29 2025
3 ❤️
Ariana's avatar
Ariana

@Nick Rád se jen "poflakuji" s otázkami/zvědavostí, kdo jsou, než abych se na to díval jako na rande. Takže tam není žádný tlak na obou stranách, můžete být více sami sebou a doufejme, že jen zjistit, zda jste si rozuměli první, než se něco vážného vyvine

Mon Feb 03 2025
0 ❤️