Zpět k seznamce SALT
posters avatar
Isabel - Team SALT
Thu Nov 14 2024

Odpovíme vám na vaše otázky týkající se seznamování 🙋‍♂️

Vy se ptejte na své otázky týkající se křesťanského randění a my vám odpovíme v komentářích

6 Lajků
125 Komentáře
Jason's avatar
Jason

Z úvah více o účelu a poslání se zdá, že můžeme strávit spoustu času a úsilí mluvením o tom, jak a s kým se scházet spolu s tím, co je přípustné a kdy jsme připraveni ...... Cítím se vyburcován k tomu, abychom se opět soustředili na to PROČ , proč randit , proč manželství, proč křesťanské manželství . ..... Ne jen legální potěšení, kamarádství, výchova dobrých dětí , služba v církvi , atd. užitkové důvody nebo dokonce obecné Ctít Boha .... Ale mít vyšší cíl přesahující nás samotné 🙏

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Jáson Přísloví 29:18 Kde není vidění, tam lid hyne, ale kdo zachovává zákon, je šťastný. ..... bez zábran, zahynout , rozptýlený, , nahý .... Připomíná mi to Zlaté tele na Sinaji ...... Potřebujeme Proč víc než jen to, co se má a nemá v právním kodexu..... Zvláštní lid do Božího vlastnictví - aby .....

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Jason způsob, jakým přistupuji k manželství, je stejný jako můj přístup k Bohu - vztah JE cílem. Bůh nás stvořil pro vztah s ním, všechno, co spolu děláme nebo o co společně usilujeme, je bonus. Viděl jsi film Up? Spojil je společný smysl pro dobrodružství, ale velkým odhalením bylo, že jejich vztah BYL dobrodružstvím. Tak k tomu přistupuji já.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Není to jen myšlení, které bylo doporučeno mnoha lidmi. Už jsem uvedl odkaz.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

"Doporučeno mnohými"! Na této planetě existuje několik témat, kde pokud se musíte odvolávat na knihu na určité téma (seznamka je jedním z nich), abyste podpořili svůj postoj, pak opravdu nerozumíte půdě, kterou hájíte.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ještě jsem od tebe neviděl JEDINÝ křesťanský odkaz, který by radil skočit do vztahu přítel-přítelkyně ze dne na den.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude četl jsi někdy knihu "The Meaning of Marriage" od Tima Kellera? Vřele doporučuji 😊🙌

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Nebudete, protože takhle život nefunguje!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nečetl jsem, ale je to jeden z mých oblíbených autorů. Díky za doporučení! 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Vlastně ne. To je způsob, který jste si vybrali, aby fungoval. Nic ti nebrání v tom, abys svůj přístup přenastavil 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Vážně, pokud někdo potřebuje přenastavit svůj přístup, tak vy to nutně potřebujete! 🤪

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nechodím s nikým. Omlouvám se. 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Není třeba!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan není třeba? To, co navrhuješ, je vzorec 🧪 pro stohování 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis to milují - a jediný důvod, proč se zajímám o všechny tyto spojovací věci. Tim a Cathy Kellerovi pochopili něco hluboce důležitého o tom, proč Bůh stvořil manželství :) To je prostě skvělé

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Kati O Bohu se toho můžeme dozvědět mnohem víc. Je hluboký a zároveň jednoduchý. Více se dozvídám z třídílné série knih o manželství, rodině a sexualitě od Adventistického biblického výzkumného institutu a wow, naprosto mi to otevírá oči. (Jsem adventistka a právě jsem zjistila, že existuje Biblický výzkumný institut). Ale jo, Bible je tak plná informací, že mi stále vyráží dech.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Proč se tato seznamovací aplikace pomalu mění v aplikaci pro přátelství?

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Scott's avatar
Scott

@Stan 👀

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan, protože ve vztahu, kdy spolu chodíte, máš upřednostňovat přátelství 👍

Tue Nov 19 2024
3 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Opravdu? Dobře, jmenuj co nejvíc lidí z bible, kteří se stali přáteli a pak se vzali? "Kdo si najde ženu, najde dobrou věc", Bůh neřekl, kdo si najde přítele, najde dobrou věc. Poslouchejte, neříkám, že to není důležité, ale věřte mi, že pokud přijdete s myšlením na přítele, velmi snadno tam uvíznete a nic jiného nenajdete! Tvá žena je tvůj přítel, chovej se k ní úžasně dobře, najdeš toho nejlepšího-nejlepšího přítele vůbec!

Wed Nov 20 2024
4 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jmenujte někoho, kdo měl v Bibli přítele nebo přítelkyni. 🙃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

A pro ty, kteří hledají nějaký materiál ke čtení... "Upřednostněte přátelství ve vašem vztahu" je z knihy "Hranice v randění - Jak zdravá rozhodnutí pěstují zdravé vztahy" 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Neměli, měli manželky, ne přátele!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Přesně tak - status "přítel a přítelkyně" se neuznává. Nemůžete se z cizích lidí stát přes noc manželi a manželkami. Podle mého názoru by se ten proces mezi tím měl zaměřit spíš na to, abyste někoho poznali jako PŘÁTELE. 'Přátelství' - kdy se z cizího člověka stane váš nejlepší přítel na celý život a poté manžel/ka. Pokud nedokážete být ani přáteli, jak můžete být vůbec manželi? 🫤

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

Máš pravdu, z neznámých lidí se přes noc nestanete manželi, ale existuje něco, čemu se říká námluvy, kde můžeš získat všechny potřebné informace, bohužel tahle generace to změnila na přítel/přítelkyně, vsadím se o peníze, že tvoji prarodiče tomu říkali jinak. Zasekli jste se na myšlení, které říká, že nejdřív potřebujete přátele, než s nimi můžete jít dál.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Pokud si stáhnete seznamovací aplikaci, přijďte s tímto záměrem. V daleké minulosti se mi to stalo, to vás zkazí, pokud řeknete přátelé, budete se setkávat pouze s přáteli, vaše konverzace & akce půjdou cestou přátel.! Otázka - chceš ženu? Jak probíhá konvokace? Řekneš jí hned na začátku, že chceš být kamarád? Jestli něco o ženách vím, tak to slovo "kamarádka", od ní se nevrátíš, jen ve velmi výjimečných případech se to stane.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ano 🙌 Konverzace by měly jít cestou přátel. Mluvíš se svými sestrami v Kristu. Ty máš myšlení "nevracej se k tomu". Ve skutečnosti je záměrem posunout se dopředu k manželství. Neměli byste se k tomu vracet, měli byste jít kupředu. Chci manželku, ale nejdu do toho s tím, že to říkám, když toho člověka neznám. Říkám to: "Chci se seznámit jako přítel s úmyslem POSUNOUT SE DÁL. Hledám manželství"

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Zmínila se vám některá ze sester v Kristu jako první o "cestě přátel"? Ještě jednou pro informaci, každá dáma/gent, která si stáhne DATING APP, hledá rande, ne kamarády. Mohou říct, že na nic nespěchám, to znamená, že na to jdou pomalu, nikdy neřeknou slovo "přátelé". Pokud řeknete přátelé, pak to nemyslíte vážně. Špatně jste si to přečetli, já nemám takové smýšlení, mám záměrné smýšlení.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Dobře, takže říkáte - "Chci tě poznat jako přítele, s úmyslem posunout se dál. Hledám manželství", super, na kolik dam to zafungovalo? Vsadím se, že tvůj seznam na chatu je plný přátel, kde to končí?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Hromady z nich říkají "přátelé na prvním místě". Hromady z nich říkají "neznám tě, začněme jako přátelé". Opět se jedná o křesťanskou "seznamovací" aplikaci. Ty možná chceš randit, ale jiní hledají manželství a riziko neúspěchu minimalizují prostřednictvím přátelství. Terminologie NENÍ důležitá. Důležité je, JAK tuto křesťanskou aplikaci používáte.

Wed Nov 20 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan @Stan Ocenil bych člověka, který by to udělal. Málokdo to se mnou udělal a upřímně, ocenila bych to. Fungovalo by to u bohabojných žen, které si váží hlubokého přátelství a nechávají se vést Bohem, a ne se snaží mít vše pod kontrolou. Ne všechna manželství jsou také úspěšná. Tak proč to používáte jako měřítko úspěchu? Ani já si nevážím jednání, které strhává druhé. V Kristu jsi dostatečný. Pamatujte na to. 🌸

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Heaps?? Opravdu?? Pak je problém horší, než je, buď to, nebo vysíláte přátelské vibrace! Díky bohu, že jsi řekl "seznamovací" aplikaci, takže si děláš přátele, abys minimalizoval neúspěch? Všichni zažijeme selhání, pokud jde o srdeční záležitosti, zvedněte se a pokračujte.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Máš pravdu, terminologie je irelevantní, ale stále je to křesťanská aplikace DATING, měli byste ji používat k jejímu účelu a cokoli navíc je bonus. Čím víc budeš hledat přátele, tím víc jich najdeš, ale nezapomeň, že čas a rok se počítá.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Dobře, pak jsou záměrně o tom, co hledají, žádný chlap, který má rád dámu, za ní nepřijde mluvit o přátelích. Buďte skuteční a pravdiví, proč jste si stáhli tuto aplikaci? Já ho nestrhávám, snažím se pochopit jeho vyvrácení mého původního tvrzení "aplikace se mění na aplikaci pro přátelství", jsme v pohodě, souhlasím s hodně z toho, co říká, ale ne v tomto.!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Je to vlastně skvělé, protože lidé v této aplikaci ji nepoužívají jako Tinder nebo Bumble. SALT poskytuje alternativu. Druhou možností je tzv. Lepší možnost 🙌 NESMÍM dávat vibrace bratra v Kristu nebo vibrace přítele, ať už to označíte jakkoli. Na "vibrace" nebo "energii" stejně nevěřím. Věřím v budování opravdového společenství a v pomalý, ale jistý posun vpřed 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Hromady kluků by to udělali v komunitě sevy. V Sydney mám hromadu dobrých kamarádů ze sevy 👍

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Já jsem si tuhle aplikaci nestáhla, abych chodila po rande a skládala si bývalky jako palačinky 🥞 (i když palačinky miluju 🙃) Stáhl jsem si tuto aplikaci, abych měl možnost seznámit se s křesťanskými dívkami v Austrálii za účelem sňatku s jednou z nich po důkladném posouzení nejprve prostřednictvím přátelství. Prosím o radu, pokud budete potřebovat další vysvětlení.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To je rozdíl mezi námi dvěma, někteří lidé chtějí lepší, někteří akceptují status quo! Není to skvělé, křesťanský DATING pool je malinký jako čert, ale hej, přátelé je zřejmě vaše cesta.! Slovo "vibrace" jsem použil z nedostatku lepšího slova, nesnáším to slovo, takže se za to omlouvám. Super, trváš na tom, máš dobrý nápad, ale tvůj přístup je mimo!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Tady je nápad, oáza chce především přátele, ty jsi přítel, můžeš to prozkoumat, ne?

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Naa nebudeš střádat ex, budeš střádat přátele 🙂

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tuhle konverzaci jsme na SALTu vedli už tolikrát... protože víš, že jsme kamarádi 😃 Je celkem jasné, že "Rande za účelem seznámení" je ve skutečnosti "Rande kolem", což je něco úplně jiného než "Rande za účelem sňatku"... což by se stalo jen tehdy, kdybys věděl, že si toho člověka chceš vzít, a nejlepší způsob, jak to zjistit PRVNÍ, je PŘÁTELSTVÍ 😃

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Tak to je asi důkaz, že některé holky jsou natolik rozumné, že chtějí nejdřív přátelství 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan a na tom není nic špatného 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude 😂😂 je to důkaz? Taháš se o pochybné vlákno, které tě má podpořit.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ne! Člověče, lidé a páry ve vztazích rostou, k lepšímu nebo horšímu, podle toho, jak se kdo chová. Pokud oslovíš nějakou dámu a ona přijme dvoření za účelem sňatku, můžete budovat své přátelství za pochodu. Počáteční požadavek na přátelství není podmínkou úspěšného vztahu/manželství, můžete ho společně budovat a rozvíjet po cestě.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jediné, co je v tomto vlákně sporné, je váš záměr používat tuto aplikaci. A ano, je to další důkaz, protože jsi založil vlákno s tím, že se z toho stává aplikace pro přátelství 😃

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Proč potřebujete budovat "přátelství" za pochodu? Jaký smysl má vracet se, jak jsi řekl? Nechci se vracet, chci jít dál se silným přátelstvím jako základem vztahu. Znovu opakuji, že pokud nedokážete být ani přátelé, jak můžete být něco víc? To, co navrhuješ, je recept na hraní a střádání 🥞

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Není to pochybné, je to jednoduché, připojil jsem se k aplikaci DATING (ne k aplikaci pro přátelství), abych se setkal s vhodnými dámami, s úmyslem potkat jednu, usadit se a mít rodinu!

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Dobrý scénář, seznámíte se s dámou, spřátelíte se s ní a nevyjde to, co bude dál? Necháš si tu kamarádku, nebo půjdeš dál?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Hraní a stohování čeho? Když to nevyjde, ty jdeš svou cestou, ona svou, není co střádat. OPĚT, kamarádství není předpokladem k tomu, abyste se vyhnuli neúspěchu, můžete být kamarádi a stejně to nevyjde, proč je vám tento pojem cizí?

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan To je ten problém. Je to příliš zjednodušující způsob uvažování. Ve skutečnosti se nepotkáte a neusadíte se s manželkou. Je tu proces mezi tím. Víš, co chceš, ale nevíš, jak se k tomu dostat. Chápu tvůj záměr, ale nesouhlasím s tvým přístupem, protože "chodíš kolem horké kaše".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Co myslíš tím, že to nefunguje? Když se s někým přátelíš, není tam žádná romantická vazba a žádný závazek, protože toho člověka hodnotíš (což už jsem ti říkal). Taky jsem ti říkal, že navazování přátelství minimalizuje pozdější selhání vztahu, protože přátelství poskytuje pevnější základ pro vztah. Nikdy jsem neřekl, že máte zaručené úspěšné manželství. Stále byste na svém manželství museli pracovat, ale to už je jiná fáze.

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nikdo neřekl, že je to podmínka, ale myslím, že by měla, protože i když to nezaručí, dá to šanci na úspěšné manželství. Je to podobné, jako když jako manželé chodíte do kostela, snižuje to vaše šance na rozvod. Proč byste to nedělali? Myslím, že vaše strategie minimalizace rizik potřebuje trochu propracovat. Moje rada: Nechoďte na rande, abyste se seznámili, tj. nechoďte na rande. Seznamte se s přáteli, abyste posoudili konzistenci, než se zavážete.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

dodržovat zásady neúčastnit se hádavého charakteru. Odhlašuji se. #FleeFromYouthfulLusts #2Tim2

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Oasis Nemyslím si, že se nutně hádáme. Možná Stan jen chce vědět, proč se lidé právě přátelí. Nechápe, že lidé používají přátelství k hodnocení lidí, díky čemuž je to bezpečnější a dává jim to větší šance na úspěšný postup vpřed.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan pokud ten verš bereš doslova a hledáš hotovou manželku, tak kradeš manželku někomu jinému...

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ahoj kámo, omlouvám se, že jsem se včera neukázal, život vzal za své! Jasně, kde jsem byl 😀

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To je problém, který s tím mám, používáte přátele jako štít, abyste neuspěli, můžete být přáteli, jak chcete, neúspěch se stane všem z nás, jen proto, že říkáte, že přátelé nejprve zaručuje žádný úspěch. Tvoje strategie minimalizace rizika je o dost jinde než moje, u mé strategie oba od začátku víme, na čem jsme, ta tvoje buď drží lidi v zóně přátel navždy, nebo způsobuje obrovské trápení, když to nevyjde.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Dobře, řekni mi, jak dlouho trvá tato fáze přátelství? Moje fáze povídání je asi 2týdny před setkáním.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Ahoj Stane, Děkuji za váš dotaz 🙋‍♂️ Než začneme diskutovat o časovém plánu, musíme probrat etapy a kroky. Viz níže 👇 Tuto "tabulku" už dříve podpořilo mnoho mých děvčat zde na SALTu, když jsem ji sdílela. Nesouhlasím s tvým tvrzením ohledně toho, že lidé používají přátelství jako štít 🛡 Je to moudrý přístup. Byl prověřen. Všimněte si prosím, že v "tabulce" je přátelství krokem a všimněte si prosím pohybu vpřed.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ETAPA 1 1.1. Zpráva ➡️ pro navázání kontaktu 1.2. Seznámení (cizí osoby) ➡️ Posoudit ETAPA 2 2.1. Přátelé ➡️ Objevovat + poznávat 2.2. > Přátelé ➡️ K romantice 2.3. Rande (= BF & GF) ➡️ K závazku 2.4. Vzít si (H+W) ➡️ Milovat + vše ⬆️ Prosím, prohlédněte si a položte tolik otázek, kolik chcete.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude No tak brácho, buď vážný, je to štít, nazvi to, jak to je, ochrannou sítí, aby nebyly zraněny city 🙃 Díky za graf kámo, Fáze 1.2 - nepotřebuji se s nimi setkat, abych je mohl posoudit, je to proces, jak s tebou mluvím, tak tě poznávám. Jak jsem říkal, 2týdny spolu mluvíme, budu vědět, jestli se s tebou potřebuju setkat nebo se k sobě nehodíme! Jak dlouho trvá, než se karta vytvoří?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude, který řekl, že romantika je mrtvá 👀 Tohle vlákno je divoké. Zamilovat se je určitě něco, co vychází ze srdce. Doufám, že vy i @Stan najdete své protějšky. ať vás oba dobrý Bůh překvapí ❤️😊

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Oceňuji zpětnou vazbu a souhlasím s vámi, pokud jde o fázi 1 - je třeba ji přepracovat, protože lidi prověřujeme i prohlížením jejich profilů. To je fér posoudit pomocí zpráv před setkáním. Nicméně opět z předchozích rozhovorů jsme mluvili o tom, že je dobré se setkat brzy. Moje rada: setkávejte se brzy.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Jak dlouho bude trvat, než se "graf" vytvoří, záleží na jednotlivcích. Mohu poskytnout pouze odhady. Např. Jedna dívka se podělila o to, že se chce stát bf-gf za 3 měsíce a pak je úplně v pohodě být bf-gf "tak dlouho, jak chceš", tak to řekla - s čímž nesouhlasím, protože jak jsem řekl, bf-gf se neuznává. To je situační vztah.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Lidé jsou frustrovaní, proč nedostávají závazek, když druhá strana, jak jste řekl, "dělá přátele, jak jdete", aby skutečně poznali osobu jako první. Moje rada: "Víte, co je to seznámení, když se s někým seznámíte? Vždycky jsem si myslel, že je to dobrý nápad, a tak jsem se rozhodl, že se budu snažit, abych se s někým seznámil.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Máme hosta na vaší párty🎈 @Kati Souhlasím, že romantika je srdeční záležitost, ale myslím, že je třeba ji kontrolovat. Romantika není mrtvá 💀 Je živá a dobře umístěná ve fázi 2.2 a dál, kupředu. Důležitější je, že romantika není mrtvá, ale rozhodně se přeceňuje, protože většina z nás ve skutečnosti hledá LÁSKU a láska není jen srdeční záležitost. Láska je promyšlená.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jude promiň, že se vtírám, neboj, nezůstávám 😄 Doufám, že najdete, co nehledáte :)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude @Kati Hahaha bude vítána 😀 Romantiku je třeba kontrolovat? Páni! Teď jsem to všechno slyšela, pak nemáš srdce v pořádku, co se týče lásky.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nechápu, co tím myslíš.. ...ale ano - já bych nechodil a neromantizoval jednu holku za druhou a víš... stoh 🥞 Jak už jsem řekl, myslím, že přístup a záměr a/nebo tebou navrhovaný přístup jsou pochybné.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ach jo, chybí tam zpráva, proto jsi to nepochopil, vydrž, podívám se, jestli to můžu přepsat.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Dobře, uveďte odhad, jak dlouho vám trvalo, než jste použili svůj záměr přátel. Pak ta dívka, která to řekla, to nemyslí vážně! Pokud dívka říká, že je "naprosto v pořádku s tím, že je gf-bf, tak dlouho, jak chceš", pak to nemyslí vážně a je tam ze špatných důvodů. Žádná seriózní dáma tohle neřekne.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Zavazuji se k dámě, necouvám ani se nezdržuji, v předchozích vztazích vám řeknou, že jsem pronásledoval s úmyslem, nepřišel jsem s žádným "být tvým přítelem" obchodem. Vím, co chci, ničím jiným se nezabývám. Naa můj příteli, je to tvůj přístup, tvůj přístup k hodnocení rizik, tvůj nedostatek záměru a tvé myšlenky na datování, které jsou velmi pochybné.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pro mě osobně by bylo dobré znát někoho dobře jako PŘÁTELE po dobu 8-9 měsíců, podle toho, jak pravidelně se každý týden doháníme.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Romance ≠ Záměr oženit se Možná máš v úmyslu poznat někoho, koho jsi právě potkal, ale nemůžeš mi říct, že máš od začátku v úmyslu se vázat a vzít si ji. Jak už jsem ti řekl.. Mám úmysl se oženit, ale nezavazuji se někomu, koho neznám a koho si možná ani nevezmu, a stavím se tak do situace, kdy chodím s někým kolem. Mám v úmyslu se oženit. Proto si dělám přátele, abych posoudil, s kým se mám scházet za účelem manželství.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Naa! Pro reall?? 8-9mnths se všemi vejci v jednom košíku, to je téměř rok pro možná potenciál! Spousta dam už je unavená z fáze mluvení, jak chcete vydržet 8-9mnths pro "možná by to mohlo fungovat"?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

To je pravda, romantika nerovná se úmysl uzavřít sňatek, ale je zásadní, když se snažíte dvořit dámě, i když se chcete nejprve spřátelit. A jak už jsem řekl, tvůj přístup je hodně mimo, věnovat 8-9měsíců na fázi přátelství? Mělo by se to vyvíjet průběžně s tou správnou dámou.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Všechna vejce 🥚 v jednom košíku 🧺???? Když se přátelíte, přátelíte se vždy jen s jedním člověkem???? To trollíš?

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Trochu jsem se v tom hrabal. Zjistil jsem, že je to docela zajímavé. "Ačkoli se údaje mohou lišit, výzkumy obecně ukazují, že se pravděpodobnost rozvodu snižuje o 20-70 %, pokud základem vztahu je přátelství" Nejvyšší čas, abychom přehodnotili a přenastavili způsob, jakým přistupujeme ke křesťanskému randění.

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Počkat, cože?! Takže máš více přátel? Já netrolím, množství přátel, které si uděláte najednou, nebylo vyjasněno, takže jsem si prostě myslel, že se zaměřujete na jednu dámu najednou a táhnete to 8+ měsíců

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

Statistiky jsou vždy tak či onak pokřivené, různé scénáře nebo konotace jsou vždy přehlédnuty, vynechány nebo ignorovány. Uznávám, že seznamování v křesťanských kruzích potřebuje přehodnotit, potřebuje větší razanci! Brácho, já jsem to žil jako první kamarád, bude pro tebe velmi těžké mě přesvědčit, že je to správná cesta. Všechno, co teď děláš, jsem dělal, vlastně jsem šel hlouběji, výsledek/úspěch je minimální.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Bůh se nezajímá pouze o konečný výsledek nebo výsledek. Cílem je vztah jako takový. Když chodíte s dívkou, podle mého názoru jí dlužíte exkluzivitu, protože s ní máte romantický vztah. Neměl bys komunikovat s jinými dívkami kvůli romantickým zájmům. Proto jsi to ty, kdo dává všechna svá vejce 🪺 do jednoho košíku.

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Dělat si přátele je dělat si přátele. Můžete se přátelit s kýmkoli chcete. Jak už jsem říkal, NEJDE o žádné romantické pouto, exkluzivitu, závazek atd. Nejsem si jistý, jestli chápeš pojem PŘÁTELSTVÍ. Oni ti nic nedluží a ty jim nic nedlužíš. Jen přátelé 👍

Fri Nov 22 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

Ano, cílem je vztah sám o sobě, ale proces k tomuto úspěšnému vztahu, tam-in leží problém, věříte v navlékání po více přátel po dobu několika měsíců v naději, že se obrátit více než přátelé. A to je opět správné a souhlasím také, když jsem se usadil na správné dámě, abych se setkal, už se nebavím s ostatními, tak to jde pro mě. Ano, dávám všechna vajíčka do jednoho košíku na určitou dobu, oba můžeme vědět dříve, pokud budeme pracovat společně

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Ano, a totéž platí s mým názorem, pokud s tebou mluvím, jen s tebou mluvím, nejsem k tobě v žádném případě zavázán, žádná exkluzivita, dokud se oba nerozhodneme být exkluzivní, nebude / nemělo by mi trvat měsíce, abych tě udělal svým přítelem v naději, že se se mnou staneš romantickým, oba víme spíše dříve než později, pokud oba fungujeme společně nebo ne!

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Nikoho nenavazujeme, když se s někým přátelíme. Jen si děláme přátele a hodnotíme, jestli si rozumíme. Teprve po tomto posouzení mohu vědět, jestli chci s někým být romantický. Milovat můžu jen toho, koho znám. Moje rada: Miluj toho, koho znáš.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Já se nepřátelím "s nadějí, že se stanu romantikem". Přátele si získávám, abych posoudil, JESTLI se chci stát romantikem, a VELKÁ část tohoto posouzení se týká konzistence.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Pojďme udělat mini srovnání zde.. TY Seznamování: Na začátku roku se na internetu objevilo několik příspěvků, které se týkaly např. Romantika. Oheň 🔥 8-9 měsíců nefunguje. Spálený. Už spolu nemluvíme. Zlomené srdce 💔 Léčení ❤️‍🩹 Volno. Randění je na nic. ME Přátelství. Přátelé. Sestry. Rodina. Společenství. 8-9 měsíců stále mluví. Stále se starám. Žádné zlomené srdce. Hromady učení. Otevřené rozhovory. Silný a stabilní základ pro potenciální randění s někým. Kamarádství jako na houpačce.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Co nazýváte, 8mnths +, mluvit s někým, bez jiného záměru než posoudit je a zjistit, zda chcete být romantický? To zní hodně jako navlékání lidí. Všechny informace, které potřebuješ, můžeš získat mnohem rychleji.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude To je lepší srovnání - ME Seznamování. Romantika. Oheň 🔥 Trávit čas jeden s druhým Budovat vztah Vytvořit silné pouto VY Přátelství 8-9měsíců Dlouhodobý proces Minimalizace rizika, aby nebyly aktivovány zraněné city ⚡ Ztráta času pro obě strany Nefunguje, větší bolest srdce pro dámu 💔

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Aktualizoval jsem své mini srovnání TY Seznamka. Romantika. Oheň 🔥 Tinder / Bumble Style Zamlžený úsudek Svazek založený na tělesnosti a chtíči. Závazek: Všichni se k sobě chovají jako k sobě. Exkluzivita. 8-9 měsíců nefunguje. Spálený. Potenciálně maminka dítěte po ruce. Nemluvíš jako dřív nebo už nemluvíš Zlomené srdce 💔 Léčení ❤️‍🩹 Volno. Randění je na nic.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan ME Přátelství. Přátelé. Sestry. Rodina. Společenství. Žádná tělesnost. Žádné líbání. 8-9 měsíců stále mluví. Stále se starají. Žádná očekávání. Žádná exkluzivita. Žádné zlomené srdce. Hromady učení. Otevřené rozhovory. Žádné zastřené soudy. Pevný a stabilní základ pro potenciální rande s někým. Kamarádství jako na houpačce.

Fri Nov 22 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Zapomněl jsem to napsat, tady to pro vás opravím - ME - Randění. Romantika. Oheň 🔥 Tinder / Bumble Style Záměr a ne zábava navíc Silné pouto založené na společných zážitcích, dobrodružstvích & krásných chvílích, Závazek: Všichni se chtějí zavázat, že se s někým setkají a budou spolu žít. Exkluzivita. Manželství/děti Vytvoření šťastného vztahu Projít s někým životem kterému na tobě záleží 💕

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude You Zřízena záchranná síť přátelství třída s hodnocením 8-9mnths Ztráta času dámy bez záměru pro romantiku, dokud není ukončena třída hodnocení.! Pouto není vytvořeno, dokud není dokončena třída hodnocení 8-9mnths Poměr neúspěšných - přes střechu! Dámy nenávidí muže kvůli plýtvání časem. Zlomené srdce 💔 Deprese ohledně seznamovacího fondu.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan haha to není to, co ukazuje stav naší společnosti, a to není to, co ukazuje výzkum. Je větší pravděpodobnost, že neuspějete se seznamováním a romantikou, když jsou tyto na prvním místě.

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Jude Research & society!! Máte telefonní číslo na tyhle lidi, abychom se jich mohli zeptat přímo?

Sun Nov 24 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Protože Tinder a Bumble už jsou k dispozici? A rozhodně mi nepomohly chodit s Ježíšem... tahle aplikace upřímně zaplňuje prázdnotu a připomíná mi, že mám dát Ježíše na první místo. Dáváte na první místo Ježíše, nebo své touhy?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Oasis Pokud potřebuješ aplikaci, která ti připomene, že máš dát Boha na první místo, vypovídá to o tobě víc než "tvoje chůze"! Michelle Apples, která byla předchozí hostitelkou na stole, se na Hinge seznámila se svým manželem, který je pro ni úžasný! Můžete se seznámit s kýmkoli na jakékoliv aplikaci, vyžaduje Boží milost a být záměrně o tom, co chcete a nechcete bavit.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Stan Zeptejte se sami sebe, myslíte si, že původním účelem této aplikace bylo přátelství? Ne, měla spojovat lidi ve stylu dating-stylez a s pozdějšími aktualizacemi se zrodila stránka přátelství.

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stan Ne, nespoléhám se na aplikaci, ale jako člověk z rozvrácené rodiny mohu spadnout do pasti zbožňování vztahů. Je hezké mít aplikaci, která tuto slabost spíše potírá, než naplňuje.

Wed Nov 20 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Stan je zajímavé, že The Christian Singles Hub má nyní v USA vlastní aplikaci... Pouze předplatné

Wed Nov 20 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Účelem této křesťanské aplikace je MANŽELSTVÍ, ale nechápeme to jen tak hned. Používám ji jako "manželskou aplikaci".

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Také si špatně vykládáte ZÁMĚR a ZÁVAZEK. Mám úmysl se oženit, ale nezavazuji se někomu, koho neznám a koho si možná ani nevezmu, čímž se dostávám do situace, kdy chodím s někým kolem. Mám úmysl se oženit. Proto si dělám přátele, abych posoudil, s kým chodit za účelem sňatku. Můj záměr je čistý 👍 😃

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Stan Seznamovací prvek z aplikace nezmizel - přejeďte prstem, seznamte se, posílejte zprávy, chatujte, volejte a scházejte se na rande! Stůl a sociální oblast skvělý způsob, jak se spojit a pochopit celého člověka. Je to skvělý způsob, jak si najít přátele a rozšířit kontakty, a kdo ví, kam to může vést.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Matt's avatar
Matt

@Stan seznamka funguje nejlépe v komunitě, a to je něco, co ve většině seznamovacích aplikací chybí. Chceme, aby to bylo místo, kde budeme sdílet společný život jako Kristovo tělo, a z toho ať vyvěrá romantický vztah

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Stan's avatar
Stan

@Matt "seznamování funguje nejlépe v komunitě", nebo ne? To je nejisté!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Stan Komunita tam určitě je. 1. ✅ Modlitba a Duch svatý (Přísloví 3. Jakub 1) 2. ✅ Kompatibilita charakteru a víry (2 Kor 6. Kol 3) 3. ✅ Společné životní cíle a záměry (Amos 3,3) 4. ✅ Moudrá rada a společenství (Přísloví 11,14) 5. ✅ Láska a obětavost (1 Kor 13) 6. ✅ Osobní + připravenost (Ef 5,25)

Thu Nov 21 2024
1 ❤️
Rob's avatar
Rob

Jaká je míra odezvy na úvodní zprávy v %? Jak je to ovlivněno: - Vzdálenost/místo (vyšší pro ty, kteří žijí ve městě s dalšími lidmi v blízkosti, ve srovnání s malými městy a venkovskými oblastmi) - Demografické údaje (věk, vyznání) - Jak je vyplněný profil - Délka úvodní zprávy (za předpokladu, že delší zpráva je smysluplnější a ukazuje, že odesílatel četl profil)

Tue Nov 19 2024
7 ❤️
David's avatar
David

@Rob Skvělá otázka a obávám se, že na všechny tyto kategorie nemám odpověď! Co ti ale můžu říct, je, že odeslání intra výrazně zvyšuje tvé šance na získání protějšku 🥳 Takže nezapomeň využít svá bezplatná intra!

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

@David Ahoj Davide, Salt musí mít nějakou představu o tom, na kolik úvodních zpráv se reaguje. Podle mých zkušeností se Saltem a jinou křesťanskou platformou bych podíl odpovědí (na smysluplné, promyšleně napsané vzkazy) odhadoval asi na 5 %... Původně jsem si myslel, že to je "moje", ale zdá se, že stejnou zkušenost mají i mnozí další..

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Možná by mohly být explicitnější výzvy k označení Dostupný pro vztah na dálku nebo Ochotný se přestěhovat ??? Uznávám, že s dětmi a společnou péčí je toto téma složitější, ale mám pocit, že je lepší být předem .....

Tue Nov 19 2024
5 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason souhlasil

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Jason's avatar
Jason

Možná by vám nevadila nestydatá reklama na knihu The Missions Addiction od Davida Shibleyho... Nejenže jsem ji četl , ale setkal jsem se s autorem a musel jsem ho tehdy odvézt z konference na letiště

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Michelle's avatar
Michelle

@Jason v tomto směru, mohl by existovat způsob, jak povzbudit lidi, aby byli konkrétní o tom, kde žijí? Tolik lidí uvádí jen název města, bez země nebo státu. Spousta těchto názvů měst je velmi častá a může být kdekoli.

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Michelle Souhlasím s vámi o umístění stejně... Chce to důvěru a být si jistý Bohem, abychom mohli psát přesněji o umístění..... Myslím, že moje může vypadat tajemně pro někoho mimo středozápad USA, ale má zkratku metra, směrové číslo oblasti a zkratku státu..... DFW byla zajímavá zkratka hned na začátku - Dallas Fort Worth, nejsem z TX 🤣..... Stejně jako město nebo město Washington může být jako v 52 různých státech a teritoriích USA .....

Tue Nov 19 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslíte si, že jako křesťanská seznamka je výhodné poznat někoho spíše ve skupině než jeden na jednoho? Jako kdyby existovala možnost jít na nějakou akci s přáteli a pozvat s sebou někoho, kdo vás zajímá, bylo by to moudřejší než seznamování jeden na jednoho? Pokud ano, proč a jak by se to dalo více realizovat, zejména v moderním světě, ve kterém žijeme?

Tue Nov 19 2024
2 ❤️
Jason's avatar
Jason

SALT TABLE je dobré místo, kde začít 🙂 shameless plug .... Existují skupiny na Instagramu a Discordu, které se vyvinuly z TABLE, které mají několik osobních skupinových setkání

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason haha, nestydatá vsuvka je skvělá. Děkuji za vývoj aplikace, která se přizpůsobuje modernímu světu a zároveň zůstává zakotvena v Kristu. Je dobře, že do seznamovacích aplikací vnášíte komunitu, upřímně si myslím, že to více odpovídá božskému ideálu. Vlastně jsem se nikdy neodvážil požádat své partnery, aby se mnou šli na první rande do kostela. Obvykle dělám moderní tradiční věc, že jdu do kavárny nebo tak něco, ale možná bych měl zkusit něco jiného.

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Oasis, ale možná se pohybuje vpřed bych mohl udělat trochu více, "Ježíš je na prvním místě, vypořádat se s tím" kinda vibes. 😂

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

@Oasis oh nemohu vzít absolutně žádnou zásluhu za cokoli na aplikaci SALT , a cítím se jako pozdější příchod jako uživatel v tomto roce v USA ... Pořad Third Wheel Date mě dostal a TABLE dělal tuto aplikaci cítit spíše jako ministerstvo než podnikání ... Discord skupina je rodina a nemohu si za to připsat žádné zásluhy ... Nemůžu se vyjádřit ke skupině Slaný Instagram - nepoužívám IG ... Ale je jasné, že pozitivní komunita podporuje další pozitivní komunitu ... Bůh vám žehnej 🙏

Tue Nov 19 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jason Omlouvám se, myslel jsem, že jste jeden z týmu aplikace SALT, který odpovídá. Připojil jsem se teprve před pár dny a stále si na aplikaci nezvykám! 🙈

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
Jason's avatar
Jason

To už je ... S aplikací SALT je trochu křivka učení a jsou tam některé souvislosti, které se musí naučit , jako někteří lidé na tabulkách chatují mezi sebou útulně, protože jsou v aplikaci už pár let ..... David - zákaznický servis Mgr je skvělý a tu a tam dělá otevřít Master Class Tables o tom, jak používat aplikaci dobře Jsou docela dobré, pokud jde o odpovědi na otázky, stejně ☺️

Wed Nov 20 2024
1 ❤️
David's avatar
David

@Oasis Dobrá otázka! Setkání ve skupině je určitě dobrá volba, zejména pokud je neznáte super dobře nebo nevíte, zda je tam přitažlivost. Ale setkání jeden na jednoho dává jasnější zprávu o záměru - tohle je rozhodně rande. Dobrým mezistupněm by mohlo být chození na míchací akce pro nezadané v místě vašeho bydliště - dává to jasný signál, že jste nezadaní, aniž by to bylo superintenzivní

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@David Přemýšlím, jestli je randění způsob, jak se posunout vpřed. Protože mám pocit, že se řídím vlivem světa místo vlivem Božím. Čím víc čtu o biblickém pohledu na vztahy, rodinu, sex a manželství, tím víc vidím, jak daleko jsem od ideálu a jak moc nás ovlivňuje svět, a dokonce i naše církevní společenství.

Thu Nov 21 2024
0 ❤️
Luke's avatar
Luke

Jak

Sat Nov 16 2024
0 ❤️