Zpět k seznamce SALT
posters avatar
Isabel - Team SALT
Tue Aug 13 2024

Měli by kluci udělat první krok? 🧔

Nesnažím se vyvolat rozkol, ale rád bych slyšel vaše názory. Je v pořádku, když dívka pozve kluka na rande? Dámy, čekáte, až vás kluk bude pronásledovat? Muži, líbí se vám, když vás žena osloví? A co dohazování a posílání zpráv? Řekněte mi všechno!

17 Lajků
105 Komentáře
Jonathan's avatar
Jonathan

Ano, 100%. No já bych chtěl holku, protože je to jednodušší, ale udělal bych to, kdybych musel

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jonathan Nemyslím si, že je to fér - všichni bychom chtěli, aby to bylo jednodušší, ale myslím, že to musí být vyvážené..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Essiek's avatar
Essiek

Myslím, že první iniciativa je důležitá, ale nemyslím si, že by měla být vždy standardem

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
LF's avatar
LF

Proč to komplikovat? Pokud máte zájem, navažte kontakt nebo požádejte o schůzku, bez ohledu na to, zda jste muž nebo žena. Mně je to celkem jedno a rozhodně mě neodradí, když iniciativu převezme žena.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@LF Souhlasím s tím, že ženy by měly převzít iniciativu, ale možná ne požádat o první rande.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Abbie's avatar
Abbie

Jsou tu skvělé komentáře :) Já osobně bych byla radši, kdyby muž udělal první krok, co se týče pozvání na rande. S tím, že jsem však rozhodně zahájil konverzaci s chlapem, pokud jsem o ně zájem, ale nikdy jsem požádal žádný chlap na rande. Jakmile jednou konverzaci začnu, mohou se pak rozhodnout, jestli chtějí pokračovat dál, nebo ne :) Vždycky jsem si myslela, že je to pro mě důležité

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Abbie Ahoj Abbie, s tímto přístupem souhlasím. Iniciace konverzace závisí na zúčastněných osobnostech. Někteří muži mohou být velmi plaší.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Ano! Je to biblické

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Nadia Dobrý den, Nadio, souhlasím s tím, že v křesťanském manželství by měl muž vést ženu, ale v Bibli není nic o chození. Můj názor je, že žena může projevit zájem a muž ji pak může buď s láskou následovat, nebo jí dát uctivým způsobem najevo, že nechce zkoumat vztah

Fri Aug 16 2024
3 ❤️
Clive's avatar
Clive

Ano, ale užitečné, pokud ženy sedí v jejich blízkosti.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Se všemi těmi ghostingy, které jsem osobně zažil, @Isabel - Team SALT , proč bych to dělal? Začínám si vytvářet názor, že udělat první krok je poněkud zbytečné. Kdyby nějaká dáma udělala první krok, alespoň bych věděl, že má přinejmenším zájem si popovídat.

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Genesis's avatar
Genesis

@Chris To je mi líto, Chrisi. Nevím, jak se stalo, že navázání konverzace mezi mužem a ženou je v dnešní době tak obtížné 🤷🏾‍♀️😒☺️

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris Jo, to jsem taky zažil, pokud se se mnou žena shoduje a jen čeká, až napíšu první zprávu, v první řadě nemá takový zájem a po několika zprávách pokračuje v ghostingu. Taky mi to přijde trochu neslušné, radši bych prosté "Ahoj, jak se máš?" než nic, protože s tématem hovoru stejně musí přijít muž.

Fri Aug 16 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Georg Jednodušší je hrát God of War a odpočívat.

Fri Aug 16 2024
2 ❤️
Stephanie's avatar
Stephanie

@Georg Totéž by se dalo říct i o mužích. Pokud se shodneme a oni nepošlou první zprávu, předpokládám, že nemají dostatečný zájem.

Sat Aug 17 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Stephanie Dobrý postřeh, je hloupé nechat zápas bez odpovědi z obou stran!

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Chris Ahoj Chrisi, souhlasím s tím, že ghosting není dobrý a je to prostě špatné chování. Doporučuji vám vytrvat. Chaty u solného stolu jsou také skvělým způsobem, jak se seznámit s lidmi. Bůh žehnej

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Chris mohu se s tím ztotožnit, kamarád, stejná situace mnohokrát.

Sat Aug 17 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Dan Ahoj Dane a kolego Aussie, 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 Souhlasím, i když se to stává i ženám, jak sdílí Stephanie výše. Přinejmenším, pokud někdo píše, pak je dobrým vychováním potvrdit a odepsat. Přesto vytrvejte. Bůh vám žehnej.

Sat Aug 17 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Chris pokud tě to uklidní, děje se to oběma směry. Zdráhal jsem se posílat zprávy lidem, se kterými jsem se shodl, protože ti, se kterými jsem se shodl, neodpověděli

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
EllieM's avatar
EllieM

Vždy

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

💯

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Alice's avatar
Alice

Na mužích, kteří přebírají iniciativu, je něco velmi přitažlivého 🔥

Fri Aug 16 2024
15 ❤️
Rob's avatar
Rob

Na internetu je to možná jednodušší, ale při osobním setkání může pozvání ženy na rande znamenat velkou ztrátu - zejména pokud existuje zavedená skupina přátel nebo jste ve stejném kostele, kde se věci mohou stát trapnými. Ať už IRL nebo online, musí existovat nějaký náznak kompatibility (zájmy, názory atd.), takže před pozváním na rande musí probíhat zdravá komunikace. Také se zdá, že ženám se říká, aby se "neusazovaly", zatímco muži mají být otevření a "nepřehlížet", což působí jako dvojí metr..

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Rob's avatar
Rob

Otázka pro dámy - za předpokladu, že je chlap solidní křesťan, je podobného věku, není příliš daleko a existuje společný zájem/koníček/povolání, co rozhoduje o tom, zda řeknete ano na první schůzku nebo pozitivně odpovíte na jeho první zprávu?

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Rob Pokud ho znám IRL: jak se chová k ostatním? Přitahuje mě nějak? (Možná není "můj typ", ale líbí se mi, jak slouží ostatním) Online: existují nějaké jeho dobré fotky (ne špatně nasvícené selfie z ložnice)? Je jeho profil vyplněn nějakými smysluplnými informacemi? Je tam alespoň jedna zmínka o jeho víře? Je jeho sdělení uctivé? Ptá se mě na něco konkrétního ohledně mého profilu?

Fri Aug 16 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslím, že obě strany by měly svůj přístup volit záměrně. Já jsem tradičnější a věřím, že muž by měl iniciovat pronásledování. Jako dámy si také myslím, že můžeme muže pozvat, aby se cítil povzbuzen, že jeho úsilí a city budou opětovány. Není nad to pronásledovat ženu, která neví, co chce. Stále je třeba zachovávat moudrost. Už se mi stalo, že jsem neúmyslně pozvala muže k pronásledování tím, že jsem ho podpořila nebo byla laskavá, a způsobilo to zmatek na obou stranách.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Vždycky jsem udělal první krok/komentář/lajk, neměl jsem téměř žádné odpovědi, co teď? 🤷🏽‍♂️ Je to těžké a je to velmi odrazující a otravné. Interakce by měla fungovat oboustranně a nespoléhat se na to, že jedna strana něco udělá.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Derek's avatar
Derek

Je příjemné, když dáma udělá první krok. Už tak je těžké hádat, jestli se někomu líbí jiný člověk. Chlapi jsou odmítání pořád a může to být taky únavné

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Derek je to únavné až do té míry, že je zbytečné vynakládat velké úsilí, když výsledkem je spousta neodpovědí nebo odmítnutí. 🥺

Fri Aug 16 2024
0 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Naší povinností je, aby se žena umístila tak, aby ji našel. Jedním z těchto způsobů je oslovit chlapa a říct mu něco hezkého. Doufejme, že pokud bude mít zájem, odpoví. Pokud ne, prostě to udržuji v pohybu. Omlouvám se, ale nemládnu a nemám času nazbyt.

Thu Aug 15 2024
4 ❤️
Jovita Joy Govender's avatar
Jovita Joy Govender

Nevadí mi oslovit kluka a dát mu vědět, že jeho online profil byl zajímavý atd. Ale pravděpodobně řeknu jen tak málo, aby věděl, že existuji na této zemi nebo jinými slovy na této seznamovací aplikaci nebo na kterékoli z nich. Je na něm, aby si šel přečíst můj profil a odepsal mi, pokud ho k tomu Duch svatý povede. Pamatujte na Přísloví 18,22 Kdo si najde ženu. Žena má být nalezena, ona není tím, kdo ji nachází.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Kdo má dobrou ženu, má dobrou věc a získá přízeň Pána. ale láska by měla být oboustranná a žena by měla dát najevo, zda má zájem, nebo ne.

Thu Aug 15 2024
5 ❤️
Tovias's avatar
Tovias

Nevadí mi udělat první krok, ale nehodlám se honit. Ujasněte si své záměry. Nedostaneme žádné younger🤷‍♂️

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Rory's avatar
Rory

Bible neříká ani jedno, ani druhé. Např. musíš počkat, až tě někdo pozve na rande na kávu. Bůh je konečným iniciátorem všech věcí. Koloským 1,16

Thu Aug 15 2024
8 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

To se mi líbí!

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Věřím, že i pro muže je jednodušší, když žena udělá pár kroků a pak se k ní muž přiblíží. Ale nemělo by být normou, že by se měli přibližovat jen muži. Je hezké, když žena osloví muže, aniž by si nechala ego stranou. Je to jednoduché a jasné pro obě pohlaví.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Manny Ahoj Manny, Dobře řečeno a mám tendenci souhlasit s vámi kolega Aussie. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Jestli máš zájem, tak to řekni.. trochu mě štvou tyhle řeči o kočce a myši.

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jay Ahoj Jayi, ano, s tím také souhlasím, kolego Aussie. Na hry není čas. 🇦🇺🇦🇺

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

Dámy by měly dávat najevo zájem a muži by měli udělat první krok. Není ŠPATNĚ, že dámy pozvou muže na rande, ale nedoporučuji to kvůli budoucím důsledkům pro strukturu vytvořeného vztahu . Začíná to špatnou dynamikou... a když se to stane, většinou to tak pokračuje. Nikdy to pro mě nemělo dobré výsledky, takže se tomu teď maximálně vyhýbám...

Thu Aug 15 2024
6 ❤️
Derek's avatar
Derek

@Jay ano, projevení zájmu pomáhá druhé straně poznat, že se chcete seznámit. Žádná odpověď je prostě nectění Boha. Chovejte se k druhým tak, jak chcete, aby se chovali k vám

Wed Aug 21 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Myslím, že muži by měli udělat první krok, ale nejsem proti těm dámám, které to dělají

Thu Aug 15 2024
2 ❤️
Fidel's avatar
Fidel

Chci říct, ano, co je nejhorší věc, že Osoba, kterou se chystáte udělat krok na říká ne

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Upřímně řečeno, byla bych radši, kdyby první krok udělali kluci, nicméně vím, že někteří lidé jsou stydliví, takže pokud mi po zápase nepřišla zpráva, tak ji pro jistotu pošlu, ale zdá se mi docela běžné, že se lidé shodují a pak se s vámi nebaví, což mi přijde divné 🤷‍♀️

Wed Aug 14 2024
5 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Jess je to divné, že? Kdyby byla shoda, proč kluci nic neřeknou ? 🤦🏻‍♀️

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Liam's avatar
Liam

@Jay Myslím, že bychom mohli být zaneprázdněni. Existuje mnoho důvodů, proč bychom na základě shody nejednali okamžitě. Mohlo by to být i tím, že si nejsme jistí, jak začít konverzaci. Pro některé chlapy je začít konverzovat náročný a skličující výkon, zejména pokud jde o potenciálního partnera.

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jay souhlasil, že je to divné

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jay's avatar
Jay

@Liam Nemyslím ani tady jako okamžitou odpověď na zápas... Myslím obecně, v životě. Ale tady většina matchů nikdy nic neřekne. Ne hned, ne nikdy. A jsou to chlapi, které ženy už "předem schválily" - takže šance na odmítnutí je nízká. Cmon.. to musíme dělat všechnu práci? 😅 Neříká se v Bibli, že muž si najde ženu ? Lidé čekají, až je někdo najde hahaha

Thu Aug 15 2024
3 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Jay Nemám tušení. Vždycky trochu počkám, ale často nedostanu odpověď, což mě nutí nechtít iniciovat, protože 1) je to skličující a 2) nemám tušení, co říct, takže se mi nechce strávit věky přemýšlením o něčem hezkém a ohleduplném pro žádnou odpověď.

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Liam souhlasil, ale když je to den nebo tak (nebo déle, v závislosti na mé zaneprázdněnosti) a stále nic, a já udělat krok k oslovení a poslat zprávu, která ukazuje, že jsem se zajímal o ně (jak je doporučeno v aplikaci) a pokusit se začít konverzaci a stále žádná odpověď, která je prostě matoucí pro mě..

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Neměl bych problém udělat první krok

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

pro suree🙏🏼💪

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Kevin's avatar
Kevin

Ano

Wed Aug 14 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Na tuto otázku neexistuje správná odpověď. Důvod, proč to říkám, 1) muži chtějí pronásledovat, ale není to fakt, že se vždycky bojíme příliš, je to z mnoha důvodů, například jsme v neustálé konkurenci s obrovskou skupinou mužů, takže nás odrazuje, odrazujeme se ptát kvůli tomu, co dnešní "feminismus" vytvořil, že muži mají pocit, že neustále chodí po skořápkách a pak jsou tu ti, kteří se stydí a nejsou si jisti, jak se přiblížit ženě nebo přijmout odmítnutí...

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

2) Dostanu za to teplo, ale je to pravda... ženy říkají, že "vědí", co chtějí teoreticky, ale ve skutečnosti jsou z minuty na minutu všude. Neustále mění své smýšlení, jsou nerozhodné, a to muži nesnesou. Za největší problémy však mohou obě strany stejnou měrou... komunikace a základní vztah s Kristem. Když to nemáte, nemáte nic.

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Ana's avatar
Ana

Když jsem poprvé začal na aplikaci jsem zvyklý líbit mužské profily jsem měl zájem, ale neměl jsem klid dělat, že tak přešel na čekání na to, kdo přijde v mém seznamu jako a pak otevřít zápas, pokud je to vzájemné. Opět nebudu zprávy první budu čekat a uvidíme, jestli chtějí vykročit vpřed a jít odtud. Neříkám, že je to pro každého, to je jen to, jak mě Pán vedl

Wed Aug 14 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Odstraněný obsah

Wed Aug 14 2024
7 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amiel co by podle vás měla žena udělat, aby ukázala, že je otevřená oslovení? Zajímá mě tvůj názor

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Quel's avatar
Quel

Ano

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

Souhlasím s vámi. Někteří muži, kteří jsou velmi plaší, prostě necítí zájem ženy. Bůh vám žehnej s hledáním.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Suze's avatar
Suze

Ano

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Shanell's avatar
Shanell

Ano, je to biblické. Lol Muži by měli stíhat.

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Shanell a co Ruthin případ? Vypadá to, že ona udělala první krok... je to také biblické. Není "doktrinální", že muž MUSÍ udělat inciativu, i když s tím souhlasím, ráda dělám první krok, ale není nic špatného na tom, že to dělají ženy (v reálném světě to stejně tak nějak dělají vždycky, tím, že muži naznačí, že se k nim může přiblížit/mluvit s nimi).

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Orlando Ano, ženy mohou vyjádřit zájem, ale je lepší, aby člověk láskyplně pronásledoval zde uctivým způsobem, To nastavuje očekávání, jak může vypadat budoucí vztah.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

skvělým příkladem je @Orlando Ruth. Jsem ráda, když muž udělá první krok, i tady, ale co jsem se naučila, muži to často nedělají. Takže teď budu posílat zprávy nebo mluvit, pokud chci dát najevo, že mám zájem. Zatím jsem se však nikomu nevplížila do stodoly ..

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Líbí se mi to jako připomínka. Měli jste velkou odezvu na to, že jste dali najevo svůj zájem?

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Evelyn také Boaz stále pronásledoval Rút - prostě dala najevo, že je to v pořádku

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Jess Ano, to je správně.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess To není správné. Boaz nepronásledoval. Rút nejenže pronásledovala Bóaze, ale byla to ona, kdo ho požádal o ruku! Přečtěte si prosím Rút 3. kapitolu a podejte zprávu

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Amanda's avatar
Amanda

@Jess Někdy ano, někdy ne. Říkám si, že to stojí za pokus. Jedna věc, která se mi osvědčila, zejména v "reálném životě", je, že když jsem byla ta, která mluví, pročistilo to vzduch, i když to nešlo tak, jak jsem doufala.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy není nesprávné. Rút připomíná Bóazovi jeho odpovědnost vůči ní. Ve 3. kapitole mu připomíná, že je jejím spřízněným vykupitelem, a je tomu otevřená. Když říká, ať nade mnou rozprostřeš svůj plášť, říká, ať mě dá pod svou ochranu atd. Neřekl bych, že je to žádost o ruku, ale připomínka, že by ho měl požádat o ruku!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Amanda Myslím, že je to tak důležité a snažím se to dělat také. Také se snažím jasně říct na úvodních stránkách, které dostávám, kde stojím, pokud si nemyslím, že to bude fungovat (já (možná z osobních nebo teologických důvodů - snažím se dát lidem šanci, i když si nejsem jistý, pokud není něco velmi velmi jasné z mé strany), protože bych nerad, aby byl někdo uveden v omyl, ale jsem otevřený přátelství a myslím, že tam by věci měly začít!

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Jess Pokud si přečtete Boazovu odpověď v Rút 3:10-12, říká, 1. "Ty(Rút) jsi nechodila za mladými muži, ani chudými, ani bohatými." To znamená, že mohla usilovat a požádat o ruku některého z mladších volných mužů, kteří nebyli příbuzní jejího bývalého manžela. 2. "Je pravda, že jsem blízký příbuzný", což znamená, že věděl, že Rút je příbuzná, ještě než Rút něco řekla, ale udělal krok až poté, co ji požádala o ruku

Fri Aug 23 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

@Troy go after nemusí nutně znamenat navrhnout. Ženy mohou muže pronásledovat a mohou se umístit tak, aby si muži uvědomili, že mají zájem. Ruth mohla dát ostatním mužům najevo, že má zájem, ale neudělala to.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

Možná s tímto tvrzením nesouhlasíte, stejně jako ostatní, a to je v pořádku. Nebudu v této diskusi dále pokračovat, protože jsem si celkem jistý, že se neshodneme, a to je v pořádku.

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Jess's avatar
Jess

On (Bóaz) by po Rút stejně nešel, protože nebyl nejbližší příbuzný a neměl na to právo, přestože o ni měl od začátku zjevný zájem. Ve 4. kapitole je vysvětleno, proč ji nehoní, a jako zbožný muž si ani na vteřinu nemyslím, že by neudělal nic, co by jí mohlo způsobit bolest, protože mu na ní skutečně záleží

Sat Aug 24 2024
0 ❤️
Scott's avatar
Scott

Hrajeme šachy nebo dámu?

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Curtis's avatar
Curtis

Pokud jde o projevení zájmu o aplikace, jako je tato, nemyslím si, že je rozdíl v tom, kdo se ozve jako první. Chlap nemusí nikdy ani vidět profil možného budoucího protějšku, pokud ona neprojeví zájem jako první. Je to ale jen můj názor ❤️

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobně si myslím, že je lepší, když muž udělá první krok poté, co žena projeví zájem, např. párováním nebo jiným způsobem, pokud je to osobně.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Siân's avatar
Siân

Nemyslím si, že je něco špatného na tom, když ženy udělají první krok (ve skutečnosti si myslím, že by to prospělo velmi plachým a introvertním mužům). I já jsem někdy poslala první zprávu, když jsem se s nějakým klukem shodla (i když jen v případě, že se mi po dni neozval 😆). Většinou jsem však dost tradiční a raději bych, aby muž vedl, protože kdykoli jsem přemýšlela o tom, že bych muže obecně pronásledovala, něco mi v duchu nebylo úplně příjemné.

Tue Aug 13 2024
5 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Bylo by to, kdyby někdy udělala první krok😅. Občas je těžké poznat, jestli má někdo zájem nebo ne.

Tue Aug 13 2024
0 ❤️
Haven - Team SALT's avatar
Haven - Team SALT

Je hezké, když se tak děje, ale nemusí tomu tak být vždy!

Tue Aug 13 2024
8 ❤️
Emma's avatar
Emma

Souhlasím!!

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Studuji psychologii na Harvardově univerzitě a strávil jsem ~10 000 hodin randěním (číslo, které z někoho technicky dělá odborníka). Je absolutní potřeba, aby člověk hledal a pronásledoval. Pokud to nedělá, nemá zájem. Není nic "špatného" na tom, že se žena ptá / posílá zprávy - přesto, pokud je to nutné, muž pravděpodobně potřebuje objevit svého Boha a sebe více, než začne chodit. Nechte muže vést. Ujišťujte ho, a přesto ho nechte vést 🙏

Tue Aug 13 2024
21 ❤️
Tracey's avatar
Tracey

@Amber naprosto- ženy můžou utrousit narážku nebo zelenou 🚦 ale muži by si měli "najít ženu". To znamená, že pokud jste žena a pohodlně udělat první krok, pak je to v pořádku. Pro mě ale ne

Tue Aug 13 2024
6 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Tracey Souhlasím s tou částí o "upuštění náznaku" 🟢 a dát se k dispozici, trpělivě čekat, modlit se a nechat se vést.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Tracey Souhlasím Tracey.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Martin's avatar
Martin

@Amber takže i sekulární výzkumy podporují myšlenku, že muži by měli vyvíjet většinu úsilí o navázání kontaktu?

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

I v tom, jak nás Bůh biologicky stvořil - muž dává a žena se prezentuje a přijímá. Aniž bych zabíhala do přílišných podrobností - jestli víte, co tím myslím 👀

Tue Aug 13 2024
2 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Martin ano! Nicméně není nic "špatného" na tom, že ženy dělají pohyby - je jen mnohem těžší určit, zda má muž zájem, pokud se (jako ženy) vystavujeme. Nestydím se udělat první krok a po mnoha letech, kdy jsem byla svobodná, jsem to konečně pochopila..

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Jude's avatar
Jude

@Amber A já k tomu dodám, že pokud žena převezme iniciativu, může to nastavit jako precedens ve vztahu. Pokud se jako žena chopíte iniciativy a budete iniciovat, nedivte se, prosím, když se muž posadí a uvolní a nechá vás plánovat rande, dovolenou, oslavu narozenin atd. Neříkejte si pak, že chcete muže, který má plán.

Wed Aug 14 2024
4 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

@Amber Uf, to se těžko poslouchá. Záměrně nechávám ve vztazích prostor, aby lidé mohli svobodně odejít - ukazuje mi to ty, kteří opravdu chtějí zůstat; a já je nikdy nebudu pronásledovat. 🤔

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Ryan Lidé by měli mít jasno v záměrech. Nemám rád plýtvání časem a dát jasně najevo, pokud nejste upřímní

Thu Aug 15 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Evelyn s tvým zájmem bych pak raději pokračoval.

Thu Aug 15 2024
0 ❤️
Joao's avatar
Joao

Tato otázka je příliš nejednoznačná. Mezi lidmi, kteří se shodují, je mnoho rozdílů. Různé církevní vyznání, různý věk, různá kultura v závislosti na tom, v jakém státě jste se narodili. Někdy si lidé rádi povídají, jindy jsou stydliví. A jsou lidé, kterým prostě nepřipadáte zajímaví, prostě neodpovídáte jejich očekáváním to platí jak pro muže, tak pro ženy. Nějak poznají, že nejste "ten pravý", ještě před nějakým hlubším navázáním vztahu nebo rozhovorem.

Tue Aug 13 2024
1 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Joao Naprosto souhlasím. Existuje mnoho scénářů, které je třeba zvážit.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Joao's avatar
Joao

@Evelyn Díky za sdílení vašich myšlenek.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Upřímně řečeno, randění je dost těžké, takže není třeba nad ním přemýšlet. Myslím, že muži i ženy by měli prostě někoho oslovit, pokud mají zájem, a nesabotovat se svévolnými očekáváními, jak by to mělo probíhat.

Tue Aug 13 2024
12 ❤️
David's avatar
David

@Georg pěkně řekl, nepřidávejte si nějaké potíže 😅

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Georg Ano George souhlasím. Jakmile se setkají osobně, poznají své osobnosti atd. pak v opravdovém křesťanském vztahu chlap pozná, jak ji vítězným způsobem pronásledovat.

Wed Aug 14 2024
1 ❤️
Kenneth's avatar
Kenneth

Myslím, že nejdůležitější je záměr. Zatímco kluci si možná myslí, že je jejich úkolem udělat první krok. Muži se musí zastavit a přemýšlet, jaké jsou mé záměry spojit buď tuto druhou osobu

Tue Aug 13 2024
3 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Kenneth To je pravda, Kennethe. Upřímnost a jasná komunikace je tak důležitá.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️
Anonymous's avatar
Anonymous

Osobně mám pocit, že na tom, kdo udělá první krok, by nemělo/nemělo záležet, protože ani to, že dívka udělá první krok, není v rozporu s Božím slovem. Kromě toho, že Duch svatý říká jinak, buď kluk, nebo holka může/měla by udělat první krok.

Tue Aug 13 2024
4 ❤️
Evelyn's avatar
Evelyn

@Gied viz moje odpověď na váš komentář výše.

Wed Aug 14 2024
0 ❤️